tjah, laat maar, is al afgelopen...quote:
wat dat uitmaakt weet ik niet...quote:Op zondag 15 mei 2005 22:21 schreef TimmyAsd het volgende:
2 ton denk ik..
Maar ik koop nooit mensen met lage TSI
was om te kopen, maar uiteindelijk niet gekochtquote:Op maandag 16 mei 2005 08:18 schreef komrad het volgende:
koop of verkoop?
en dit voor maar 99 kquote:Eduardo Trigo (64444181)
22 jaar, zwak in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een zwak leider.
Nationaliteit: Portugal
Total Skill Index (TSI): 900
Loon: 864 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Azzez
Waarschuwingen: 0
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: redelijk
Vleugelspel: matig Verdedigen: goed
Scoren: waardeloos Spelhervatting: rampzalig
Briljant is ~ 2,3 - 2,5 miljoen...quote:Op maandag 16 mei 2005 11:29 schreef One_conundrum het volgende:
er is al geboden op mijn spits, 1,6 miljoen staat ie nu op. Nu wil ik voor dit geld 2 de 3 ton die ik nog heb een keeper en een nieuwe trainee kopen... Wat zijn de kosten voor een uitmuntend briljant keeper met redelijk of matig ervaring?
aan het eind van het seizoen niet meer... toch. En hij loopt pas om 15,34 af en der hebben al 2 op geboden. De hoop is op een bidwar. Der zijn ook 23000 mensen online. Daarvan willen der vast wel meer dan 1 een briljant scoren met matig ervaring.quote:Op maandag 16 mei 2005 11:31 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Briljant is ~ 2,3 - 2,5 miljoen...
ff doorsparen dus...
Kleine bidwar van 2 man gaandequote:Op maandag 16 mei 2005 12:12 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
aan het eind van het seizoen niet meer... toch. En hij loopt pas om 15,34 af en der hebben al 2 op geboden. De hoop is op een bidwar. Der zijn ook 23000 mensen online. Daarvan willen der vast wel meer dan 1 een briljant scoren met matig ervaring.
Ik heb nog een tijdje met deze meegeboden. Stond voor 0 op de lijst en we waren rond het miljoen. Ik dacht als ik em krijg kan ik em altijd met winst verkopen. Maar toen ging het richting 2,5 mil en toen was ik wegquote:Viljams Kostjuks (14681706)
22 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft formidabel ervaring en is een zwak leider.
Maakt deel uit van het Latvija-team!
Nationaliteit: Latvija
Total Skill Index (TSI): 277 630
Loon: 234 100 ¤/week
Eigenaar: The Spirit of Latvia
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: slecht
Vleugelspel: goddelijk Verdedigen: waardeloos
Scoren: zwak Spelhervatting: waardeloos
Wedstrijden voor Nationale Team: 15