dat is wel leuk en aardig allemaal wat je daar schrijft. Maar de belangrijkste informatie mis ik....quote:Op zondag 15 mei 2005 16:21 schreef Uddel het volgende:
Zo.. ik ben weer terug van een weekje vakantie in Griekenland. Heb afgelopen woensdag daardoor geen oefenwedstrijd gehad..TU was daardoor weinig boeiends, wel had ik vorige week m'n jeugdopleiding naar uitstekend, gisteravond nog ff de YP gedaan, goed verdedigen 17 jaar zonder bijstats, toch leuk.
YP van vanochtend was weinig boeiends. Ben vijfde geeindigd, vanmorgen opdracht gegeven m'n stadion uit te breiden van 11700 naar 25700, sta nu -200k, maar daar kom ik wel bovenop. Denk dat m'n stadion nog niet groot genoeg is, maar we zullen zien..
quote:Simon Nordland (44459348) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
20 jaar, goed in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een matig leider.
Specialiteit: Technisch
Nationaliteit: Sverige
Total Skill Index (TSI): 4 050
Loon: 1 248 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Dapp're Strijders
Waarschuwingen: 1
Fysiek: fit
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: slecht
Vleugelspel: slecht Verdedigen: slecht
Scoren: uitmuntend Spelhervatting: zwak
ja, dat is inderdaad een risico. Zeker in Nederland.quote:Op zondag 15 mei 2005 16:55 schreef Mokkaboon het volgende:
technisch... ik houd niet zo van gedoe wat weers afhankelijk is
77k maarquote:15-05-2005 Je supporters hebben hun clubkaart voor het komend seizoen weer betaald. Je ontvangt hiervoor in totaal 22 020 ¤.
15-05-2005 Je hebt 10 000 ¤ ontvangen omdat je kampioen of gepromoveerd bent.
15-05-2005 De competitie is afgelopen en de plaats waar je geëindigd bent geeft je recht op 45 000 ¤ aan prijzengeld.
Kut, helemaal vergeten dat ik ook niet wil promoveren. nu staat mijn beste team op het veld, en heb ik ook nog MOTS aanstaanquote:Op zondag 15 mei 2005 18:57 schreef One_conundrum het volgende:
Kut Pull.
Vanavond mijn PD weds. Ik wil em verliezen maar de ervaring en training is welkom. Ik speel dus gewoon met 11 man, maar mijn trainer staat op goal de keeper op linksmidden en mijn toekomstige coach op rechtsmidden. En dan zul je zien dan hij wil degraderen en geen spelers opstelt...
Ik sta al 2-0 achterquote:Op zondag 15 mei 2005 18:57 schreef One_conundrum het volgende:
Kut Pull.
Vanavond mijn PD weds. Ik wil em verliezen maar de ervaring en training is welkom. Ik speel dus gewoon met 11 man, maar mijn trainer staat op goal de keeper op linksmidden en mijn toekomstige coach op rechtsmidden. En dan zul je zien dan hij wil degraderen en geen spelers opstelt...
En der zijn maar 17k man in zijn stadionquote:15-05-2005 Het team speelde een wedstrijd. Hiervoor ontving je 57 911 ¤ aan entreegeld.
quote:maar Jef Vrignaud verrichtte een spectaculaire redding, zodat farmer-united de voorsprong niet verder kon uitbouwen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |