abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26858421
Welkom in Deel 42 van de singles topic reeks!

Een reeks voor, door en over singles
Singles die zoeken maar niet vinden, singles die vinden.... maar niet dat wat ze zoeken of singles die het single leven niet willen missen... en alles wat daar tussen zit.

Kortom: een succesvolle reeks voor alle singles over alles wat singles anno nu bezighoudt.

Echter is dit niet zomaar een reeks om alleen maar gezellig te kletsen.

***Er zijn regels***

- Zie het niet als slowchat topic, dit is het niet. Tuurlijk mag een vleug
slowchat wel maar post na post over iets anders is gewoon niet de bedoeling.
We zijn géén tmf chat en als je wilt chatten kun je ook mensen toevoegen aan
je msn of open een eigen irc kanaal.

- slowchatten in jullie eigen irc kanaal? Dat kan op #singles op de irc.fok.nl server.

- Het is niet de bedoeling dat dit een soort CUB wordt, of bar. Dus zinloze
posts over wat je doet of drinkt of wilt drinken etc etc worden niet
gewaardeerd dus plaats ze ook niet.

- Ook is het niet de bedoeling dat het een kliek wordt waar andere mensen
moeilijk kunnen posten doordat ze "nieuw" in de reeks zijn. Helaas zie je
vaak bij reeksen dat er een echte kliek ontstaat. Dat is echt niet
wat we willen, sta dus gewoon open voor iedereen, dan blijft het veel
aangenamer.

- Melden hoe je je voelt kan in HVJJN, en dus is deze reeks geen vervolg
daarop. Dus: Melden dat je zenuwachtig bent voor een date kan in HVJJN, je
afvragen hoe het met die en die is heeft geen nut: die en die zullen het wel
melden als ze weer online zijn. Ook melden dat je thuis bent en morgen
een verslag geeft van je avond is onnodig: mensen lezen het morgen wel.

Maw probeer enigszins ontopic te blijven.
We willen met deze reeks tegemoet komen aan jullie wensen en nemen aan dat
jullie deze reeks dan ook gebruiken zoals bedoeld is.

Opmerkingen en vragen over deze reeks kun je uiteraard kwijt in het moderatietopic.

Nog één ding:
Vergeet niet om in de OP van een nieuw deel deze regels te vermelden.
Zo blijft het duidelijk voor iedereen.

Link naar het vorige deel:
[Centraal] Singles Deel 41 Searching for...

Link naar Singles meet topic:
Single meet 2005, deel 3
pi_26858440
eerste post

iemand nog wat meegekregen van mijn "probleem"?
  maandag 9 mei 2005 @ 17:44:49 #3
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_26858466
quote:
Op maandag 9 mei 2005 17:39 schreef Frenkie het volgende:

Maar jij wil dus kinderen omdat je dan later niet alleen bent
Nee, ik constateer slechts dat je zonder kinderen een grotere kans loopt om eenzaam te worden op je ouwe dag. Natuurlijk kun je met kinderen ook eenzaam worden, maar de kans is kleiner.

Naar Nieuw-Zeeland emigreren zou overigens het probleem niet zijn, want dat is één van de landen waar ik na mijn master zelf naar toe wil.
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
pi_26858547
Gezever over eenzaam zijn later zeg.
Ik leef nu, niet later.
  maandag 9 mei 2005 @ 17:50:22 #5
35514 anima
nigga stole my yoshi
pi_26858615
Nou laat ik dan maar proberen wat leven in brouwerij te krijgen.

Zijn jullie van mening dat je een "echte" potentiele partner tijdens het uitgaan kan ontmoeten? Of kom je deze in de meeste gevallen toevallig tegen (Feest van een kennis/ supermarkt ed.)

Kortom zijn alle versier pogingen van mensen tijdens het uitgaan gedoemd te mislukken.

Daar moet deel 42 toch wel mee vol te lullen zijn
>>>>Fotoboek<<<<
Ik geloof niet in God, maar ik geloof wel dat er iets is, citeerde Harry de halve wereld bevolking
pi_26858617
quote:
Op maandag 9 mei 2005 17:47 schreef dawg het volgende:
Gezever over eenzaam zijn later zeg.
Ik leef nu, niet later.
Precies, en met eenzaamheid valt ook te leven. Zoek een tijdverslinde hobby, wordt alcoholist, gek of spring in de bres voor een goed doel.

Ik maak me niet zorgen over mijn oude dag, NU nog niet.
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
pi_26858647
quote:
Op maandag 9 mei 2005 17:50 schreef anima het volgende:

Zijn jullie van mening dat je een "echte" potentiele partner tijdens het uitgaan kan ontmoeten? Of kom je deze in de meeste gevallen toevallig tegen (Feest van een kennis/ supermarkt ed.)

Kortom zijn alle versier pogingen van mensen tijdens het uitgaan gedoemd te mislukken.

kan overal he, er is niet 1 bepaalde plek waar je je partner kan vinden, kan op elke dag, elk moment, overal...
pi_26858678
quote:

Wat een onzin. Partners kun je overal vinden. Van darkroom tot bijbelstudie. Van cyberspace tot wadlooprace.
  maandag 9 mei 2005 @ 17:52:52 #9
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_26858684
Een potentiële partner vindt je volgens mij niet in de kroeg. Maar het zou wel kunnen...
pi_26858702
Alleen kan de alcohol wel eea doen vertroebelen.
  maandag 9 mei 2005 @ 17:53:57 #11
35514 anima
nigga stole my yoshi
pi_26858721
quote:
Op maandag 9 mei 2005 17:52 schreef nozem het volgende:

[..]

Wat een onzin. Partners kun je overal vinden. Van darkroom tot bijbelstudie. Van cyberspace tot wadlooprace.
Het gaat erom of je iemand in kroeg ook dermate goed leert kennen dat een relatie ook daadwerkelijk succesvol kan zijn.
>>>>Fotoboek<<<<
Ik geloof niet in God, maar ik geloof wel dat er iets is, citeerde Harry de halve wereld bevolking
pi_26858752
elkaar goed leren kennen kan volgens mij alleen maar over een periode van tijd, dus niet zomaar een avondje in de kroeg...
  maandag 9 mei 2005 @ 17:55:33 #13
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_26858767
quote:
Op maandag 9 mei 2005 17:53 schreef anima het volgende:

[..]

Het gaat erom of je iemand in kroeg ook dermate goed leert kennen dat een relatie ook daadwerkelijk succesvol kan zijn.
Je kunt na de ontmoeting in de kroeg natuurlijk ook ergens anders afspreken om elkaar wel "dermate goed" te leren kennen lijkt me zo.
  maandag 9 mei 2005 @ 17:55:36 #14
62217 TommyZ
Zelfkennis siert den Mensch
pi_26858768
Je leert iemand in de supermarkt toch ook niet dermate goed kennen? Dat komt daarna wel.
I do not regret the things I've done but those I did not do
  maandag 9 mei 2005 @ 17:56:21 #15
62217 TommyZ
pi_26858794
...dat ging snel.
pi_26858809
even die stelling de grond in boren
pi_26858843
quote:

[..]

De basis voor een relatie wordt niet in de kroeg gelegd. In de kroeg beslis je (al dan niet beneveld door drank of andere genotsmiddelen) dat je het eventueel wel op die persoon zou kunnen en dat hij/zij toch eigenlijk wel een leuke kop heeft en een mond waar wat leuks uitkomt.
Je wisselt gegevens uit en spreekt nog eens nuchter(der) met elkaar af en kijkt of het dan ook klikt. Is dat het geval dan spreek je nog eens wat af en nog eens etc..

En voor je het weet zit je verstrikt in het wrede web der liefde.
  maandag 9 mei 2005 @ 17:59:44 #18
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_26858887
quote:

[..]

Ik heb 4 jaar een relatie gehad met iemand die ik in de kroeg had leren kennen

Bij je eerste ontmoeting ga je toch meestal geen hele diepgaande gesprekken houden, dat komt er na
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_26858969
Ik zou best een relatie willen, maar aan de andere kant heb ik geen flauw idee wat te doen, hoe vaak naar elkaar toe, wanneer ouders onmoeten
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_26859001
quote:
Op maandag 9 mei 2005 18:02 schreef Beach het volgende:
Ik zou best een relatie willen, maar aan de andere kant heb ik geen flauw idee wat te doen, hoe vaak naar elkaar toe, wanneer ouders onmoeten
Onzekerheid is oke, soms. En over dat laatste zou ik me geen zorgen maken, dat doe je na een jaartje eens een keer.
pi_26859020
quote:
Op maandag 9 mei 2005 18:02 schreef Beach het volgende:
hoe oud ben je als ik vragen mag?
pi_26859025
quote:
Op maandag 9 mei 2005 18:04 schreef Thrilled het volgende:

[..]

hoe oud ben je als ik vragen mag?
19
  maandag 9 mei 2005 @ 18:04:35 #23
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_26859027
quote:
Op maandag 9 mei 2005 18:03 schreef nozem het volgende:

[..]

Onzekerheid is oke, soms. En over dat laatste zou ik me geen zorgen maken, dat doe je na een jaartje eens een keer.
Tenzij ze nog thuis woont, dan zul je eerder moeten komen opdraven.
pi_26859049
quote:
Op maandag 9 mei 2005 18:04 schreef Beach het volgende:

[..]

19
en je hebt nog nooit een echte relatie gehad?
pi_26859083
quote:
Op maandag 9 mei 2005 18:04 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Tenzij ze nog thuis woont, dan zul je eerder moeten komen opdraven.
Daarom moet je niks met een vrouw beginnen die nog thuiswoont.
pi_26859100
quote:
Op maandag 9 mei 2005 18:05 schreef Thrilled het volgende:

[..]

en je hebt nog nooit een echte relatie gehad?
Nee
  maandag 9 mei 2005 @ 18:08:05 #27
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_26859140
quote:
Op maandag 9 mei 2005 18:06 schreef Beach het volgende:

[..]

Nee
Op je 19e is dat ook niet bepaald vreemd hoor, ik snap zijn reactie niet zo. Het ligt er waarschijnlijk ook aan wat je onder "echte relatie" verstaat. 19 is trouwens nog behoorlijk jong in relaties
  maandag 9 mei 2005 @ 18:08:11 #28
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_26859142
quote:
Op maandag 9 mei 2005 18:06 schreef nozem het volgende:

[..]

Daarom moet je niks met een vrouw beginnen die nog thuiswoont.
Nee, maar op Beach z'n leeftijd komt dat nog vrij vaak voor.
pi_26859163
Relaties, je kunt er eigenlijk niet laat genoeg mee beginnen.
  maandag 9 mei 2005 @ 18:08:58 #30
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_26859173
quote:
Op maandag 9 mei 2005 18:08 schreef Ripley het volgende:

[..]

Op je 19e is dat ook niet bepaald vreemd hoor, ik snap zijn reactie niet zo. Het ligt er waarschijnlijk ook aan wat je onder "echte relatie" verstaat. 19 is trouwens nog behoorlijk jong in relaties
Dat klopt, maar je moet oppassen dat er na je 19e niet nog jaren overheen gaan.
pi_26859202
juist , dat bedoel ik, en een verkering van een jaartje zie ik eigelijk ook al als een relatie.... ik hoop dat je snel iemand vind beach , als je er aan toe bent tenminste
pi_26859217
quote:
Op maandag 9 mei 2005 18:08 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Dat klopt, maar je moet oppassen dat er na je 19e niet nog jaren overheen gaan.
Daar kijk ik wel voor uit
  maandag 9 mei 2005 @ 18:11:27 #33
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_26859251
quote:
Op maandag 9 mei 2005 18:10 schreef Beach het volgende:

[..]

Daar kijk ik wel voor uit
Dank je!
pi_26859268
quote:
Op maandag 9 mei 2005 18:11 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Dank je!
Sorry
pi_26859302
quote:
Op maandag 9 mei 2005 18:10 schreef Thrilled het volgende:
juist , dat bedoel ik, en een verkering van een jaartje zie ik eigelijk ook al als een relatie.... ik hoop dat je snel iemand vind beach , als je er aan toe bent tenminste
Als ik er aan toe ben hoop ik het wel ja
pi_26859330
Over tien jaar hoop ik geen vrijgezel meer te zijn tenminste. Trouwen en kinderen zie ik tegen de tijd wel als ik daadwerkelijk een partner heb.

En familiebezoekjes stel ik graag zo ver mogelijk uit, eigen ouders en broertje uitgesloten, maar de familie komt later wel. En dan eerst een keertje vluchtig op bezoek i.p.v dat hij bij een verjaardag of van die feestdagen voor het eerst mee moet, dan schrikt ie zich rot denk ik.
pi_26859333
Nieuwe stelling:

Singles zwelgen eerder in zelfmedelijden dan niet-singles.
pi_26859395
zelfmedelijden over wat? over het single zijn?
pi_26859398
Nee. Zwelgen zit in je, of niet natuurlijk. Heeft niks met wel of geen single zijn te maken.
pi_26859410
Het is in ieder geval verdomd onaantrekkelijk.
pi_26859733
quote:
Op maandag 9 mei 2005 18:14 schreef Beach het volgende:
Nieuwe stelling:

Singles zwelgen eerder in zelfmedelijden dan niet-singles.
Dat ligt er helemaal aan hoe je zelf bent. Als je een optimist bent heb je daar weinig last van lijkt me. En een leuke vriendengroep waarmee je je vermaakt helpt ook wel..
pi_26859832
quote:

Lijkt me niet. Ik heb 5,5 jaar een relatie gehad met iemand die ik leerde kennen in een disco, dus het kan wel degelijk.
So be mine
And your innocence I will consume
clic
clic
pi_26860019
5,5 jaar.
Bestaat dat tegenwoordig nog?
pi_26860261
tvp'tje

met een copy-paste voor de mannelijke singles van http://www.adversus.nl/er(...)ingstechnieken2.html

verleidingstechnieken
haal die casanova in jou tevoorschijn

stimuleer haar nieuwsgierigheid.
vrouwen zijn nu eenmaal van nature nieuwsgierig en als ze stuiten op iets dat op een geheim lijkt, dan prikkelt dat hun nieuwsgierige aard natuurlijk helemaal. ze kunnen er niets aan doen: ze moeten er meer van weten. per definitie verbergt ‘een mysterieuze, stoere vent’ iets. en mysterieuze, stoere kerels zien we altijd met de mooiste vrouwen aan zijn arm (denk aan james bond). toch?

maak haar jaloers.
besteed aandacht aan haar, geef haar een complimentje, maar praat daarna met een andere vrouw. het werkt altijd. je laat haar merken dat je geïnteresseerd in haar bent, je zorgt ervoor dat ze zich speciaal voelt, en dan doe je hetzelfde met een andere vrouw... maar weinig vrouwen zullen de verleiding kunnen weerstaan om je direct weer voor zich in te nemen, voordat je er met een ander vandoor gaat!

geef haar niet teveel complimentjes.
complimenten zijn een optimaal verleidingswapen, maar alleen als je ze goed doseert en als ze bovendien realistisch zijn. als het meisje van je keuze doorheeft dat je het niet echt meent, of dat je het alleen maar doet om haar te vleien, dan kunnen ze wel eens als een lelijke boemerang werken.

laat altijd doorschemeren dat je serieuze bedoelingen,
‘lange termijn-bedoelingen’ hebt. ook al denk je er anders over. veel meisjes zijn namelijk meer in voor een relatie dan voor een avontuurtje voor één nacht.

laat haar de eerste stap doen.
hoe doe je dat? je stelt haar op haar gemak, je zorgt ervoor dat ze je interessant vindt. en je wapent je met een flinke dosis geduld. wacht totdat zij, bang dat ze je aandacht zal verliezen, de eerste zet doet. en ze zal het zeker doen, als je je kaarten goed gespeeld hebt, tenminste.
pi_26860324
quote:
Op maandag 9 mei 2005 18:47 schreef Virus.NL het volgende:
tvp'tje

met een copy-paste voor de mannelijke singles van http://www.adversus.nl/er(...)ingstechnieken2.html

verleidingstechnieken

vrouwen zijn nu eenmaal van nature nieuwsgierig en als ze stuiten op iets dat op een geheim lijkt, dan prikkelt dat hun nieuwsgierige aard natuurlijk helemaal. ze kunnen er niets aan doen: ze moeten er meer van weten. per definitie verbergt ‘een mysterieuze, stoere vent’ iets. en mysterieuze, stoere kerels zien we altijd met de mooiste vrouwen aan zijn arm (denk aan james bond). toch?

maak haar jaloers.
besteed aandacht aan haar, geef haar een complimentje, maar praat daarna met een andere vrouw. het werkt altijd. je laat haar merken dat je geïnteresseerd in haar bent, je zorgt ervoor dat ze zich speciaal voelt, en dan doe je hetzelfde met een andere vrouw... maar weinig vrouwen zullen de verleiding kunnen weerstaan om je direct weer voor zich in te nemen, voordat je er met een ander vandoor gaat!

complimenten zijn een optimaal verleidingswapen, maar alleen als je ze goed doseert en als ze bovendien realistisch zijn. als het meisje van je keuze doorheeft dat je het niet echt meent, of dat je het alleen maar doet om haar te vleien, dan kunnen ze wel eens als een lelijke boemerang werken.

‘lange termijn-bedoelingen’ hebt. ook al denk je er anders over. veel meisjes zijn namelijk meer in voor een relatie dan voor een avontuurtje voor één nacht.

hoe doe je dat? je stelt haar op haar gemak, je zorgt ervoor dat ze je interessant vindt. en je wapent je met een flinke dosis geduld. wacht totdat zij, bang dat ze je aandacht zal verliezen, de eerste zet doet. en ze zal het zeker doen, als je je kaarten goed gespeeld hebt, tenminste.
Dat eerste klopt wel voor mij. Ik kan echt heel erg nieuwsgierig zijn.
pi_26860438
quote:
tvp'tje

verleidingstechnieken

maak haar jaloers.

www.handigetipsvoorhetverzorgenvanjecavia.nl .

Ik vind dit maar artificieel geleuter. Als je iemand leuk vindt ga je toch niet in je hoofd met dit soort "regels" zitten. Dan zit je alleen maar een beetje een toneelstukje te doen. Zo van "Oh ! NU moet ik even met een ander meisje praten !". .

So much voor spontaniteit, ofzo. .
It's my party and I'll cry if I want to.
pi_26860474
quote:
tvp'tje

Geduld ja... nee dat gaat voor mij niet werken. Wel een goeie kans dat t door je neus wordt geboord.
pi_26860500
quote:
Op maandag 9 mei 2005 18:52 schreef AudreyHepburn het volgende:

[..]

Ik vind dit maar artificieel geleuter. Als je iemand leuk vindt ga je toch niet in je hoofd met dit soort "regels" zitten. Dan zit je alleen maar een beetje een toneelstukje te doen. Zo van "Oh ! NU moet ik even met een ander meisje praten !". .

Was ook maar een terugvindpost, maar alleen tvp typen is zo saai
En op zo een stuk tekst kan weer even gediscussieerd worden
  maandag 9 mei 2005 @ 18:58:14 #49
13211 MSXUser
Irritant figuur...
pi_26860604
quote:
Door Christine - maandag 9 mei 2005 @ 17:17
Bijvoorbeeld: hoe zien jullie de toekomst?

Denk je dat je over 10 jaar getrouwd bent, met een huis in Almere, een Volkswagen en een Labrador? Of denk je dat je over 10 jaar nog altijd vrijgezel bent?
En vind je het erg als je altijd vrijgezel zou blijven?
Over 10 jaar ben ik denk ik nog steeds vrijgezel of ik lig inmiddels aan de andere kant van het gras. Op zich vind ik het niet zo erg om vrijgezel te blijven. Al met al heb ik toch te weinig te bieden om een relatie interessant te houden.
If electricity comes from electrons, does morality come from morons?
pi_26860611
Wat zijn we toch ook allemaal moeilijk aan het doen, dingen aan het analyseren, advies aan het vragen enz. enz. In de praktijk gaat het er toch om of het klikt met iemand of niet, en daar is volgens mij vrij weinig specifieks aan te doen. Toch ?
pi_26860926
quote:
Op maandag 9 mei 2005 18:58 schreef AudreyHepburn het volgende:
Wat zijn we toch ook allemaal moeilijk aan het doen, dingen aan het analyseren, advies aan het vragen enz. enz. In de praktijk gaat het er toch om of het klikt met iemand of niet, en daar is volgens mij vrij weinig specifieks aan te doen. Toch ?
idd, laatste een keer met uitgaan had ik het een beetje gehad en stond te gapen, spreekt een meid mij daarop aan. Beetje praten, biertje leeg drinken en daarna zoenen, toen bleef ik wel wakker

Dus juist als je het niet verwacht....
pi_26861059
Juist Audrey.
pi_26861069
eerste compliment gegeven over msn hier
pi_26861114
Je moet toch wat om de reeks gaande te houden...
pi_26861137
tvp
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
  maandag 9 mei 2005 @ 19:15:33 #56
70922 warboel
Bent u nou helemáál?
pi_26861140
quote:
Op maandag 9 mei 2005 18:58 schreef MSXUser het volgende:

[..]

Over 10 jaar ben ik denk ik nog steeds vrijgezel of ik lig inmiddels aan de andere kant van het gras. Op zich vind ik het niet zo erg om vrijgezel te blijven. Al met al heb ik toch te weinig te bieden om een relatie interessant te houden.
Je haalt me de woorden uit de mond. Maar ja, dat is weer zo negatief...en dus helemaal niet aantrekkelijk

Ja, ik lees nog steeds mee
Het zou zomaar kunnen...of niet.
  maandag 9 mei 2005 @ 19:54:21 #57
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_26862375
quote:
Op maandag 9 mei 2005 18:52 schreef AudreyHepburn het volgende:

[..]

Het geeft wel een indicatie vd psychologie van vrouwen en daar kan je wel gebruik van maken
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_26862445
quote:
Op maandag 9 mei 2005 19:54 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Het geeft wel een indicatie vd psychologie van vrouwen en daar kan je wel gebruik van maken
Ik mag lijden dat ik niet zo werk. .

Mén, alsof je met spiegeltjes en kraaltjes tussen de inboorlingen gaat staan. "Inboorlingen zijn dol op spiegeltjes en zijn van nature erg nieuwsgierig."
  maandag 9 mei 2005 @ 20:00:58 #59
99364 melismay
I'm not finished!!!
pi_26862584
Yo peoples!
Mannen zijn stom en jongens hebben vlooien
-
I'm not dating, I'm knitting
pi_26862588
quote:
Op maandag 9 mei 2005 19:56 schreef AudreyHepburn het volgende:

[..]

Mén, alsof je met spiegeltjes en kraaltjes tussen de inboorlingen gaat staan. "Inboorlingen zijn dol op spiegeltjes en zijn van nature erg nieuwsgierig."
Ik hou wel van schoenen En ook van kraaltjes
No. I don't drink vodka every day. And it's so close today...
pi_26862646
quote:
Op maandag 9 mei 2005 20:01 schreef Thisbe het volgende:

[..]

Ik hou wel van schoenen En ook van kraaltjes
En wederom een goede reden om niet lesbisch te worden. .
pi_26862811
Is er nog een algemeen onderwerp waarover wordt gesproken?
pi_26862914
Ah, ik zie dat de versiercursussen weer uit de kast getrokken zijn. Ik vroeg me al af waar ze bleven .
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  maandag 9 mei 2005 @ 20:13:15 #64
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_26862947
Vrouwen moeten gepaaid worden met intellect. Niet met troep.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_26863028
quote:
Op maandag 9 mei 2005 20:13 schreef I.R.Baboon het volgende:
Niet alle vrouwen snappen intellectuele praatjes Vrouwen willen bruut veroverd worden!
pi_26863054
quote:
Ik neem aan dat dit betekent dat ik ook mijn rijkdommen aan zilverpapier niet voor jou uit de kast hoef te trekken? .
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
  maandag 9 mei 2005 @ 20:16:36 #67
11923 I.R.Baboon
pi_26863067
quote:
Op maandag 9 mei 2005 20:15 schreef Thisbe het volgende:

[..]

Niet alle vrouwen snappen intellectuele praatjes
Ik zit ook helemaal niet op alle vrouwen te wachten hoor.
pi_26863078
quote:
Op maandag 9 mei 2005 20:13 schreef I.R.Baboon het volgende:
. Intellect. .

Serieus, als iemand mij op dit moment een avond lang kan vermaken met oprecht intelligente, humoristische conversatie mag ie zo m'n bed in. .
  maandag 9 mei 2005 @ 20:17:37 #69
11923 I.R.Baboon
pi_26863100
quote:
Op maandag 9 mei 2005 20:16 schreef AudreyHepburn het volgende:

[..]

. Intellect. .

Serieus, als iemand mij op dit moment een avond lang kan vermaken met oprecht intelligente, humoristische conversatie mag ie zo m'n bed in. .
Ik ben nog nooit zo'n vrouw tegengekomen. Maar ik zou het vast onderschrijven.
pi_26863194
maar sommige vrouwen kunnen sommige dingen gewoon meer waarderen dan anderen. Ik heb een keer een meisje wat ik heel leuk (was toen nog wederzijds) vond het boekje "kikker is verliefd" gegeven (ja die van Max Velthuijs). Heb er wel bijgeschreven dat het gewoon een beetje als humor bedoeld was, maar dat ik haar wel echt heel leuk vond. Zij kon het toch echt niet waarderen.. Dus vraag aan de vrouwen, zou je zoiets wel of niet kunnen waarderen?
pi_26863212
quote:
Op maandag 9 mei 2005 20:17 schreef I.R.Baboon het volgende:

[..]

Ik ben nog nooit zo'n vrouw tegengekomen. Maar ik zou het vast onderschrijven.
Een vrouw die intelligente, humoristische mannen na een avond conversatie haar bed in sleept ?
pi_26863223
quote:
"Inboorlingen zijn dol op spiegeltjes en zijn van nature erg nieuwsgierig."
Die tekst zou zo uit 'De Dierenwinkel' kunnen komen .
Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
  maandag 9 mei 2005 @ 20:21:16 #73
11923 I.R.Baboon
pi_26863240
quote:
Op maandag 9 mei 2005 20:20 schreef AudreyHepburn het volgende:

[..]

Een vrouw die intelligente, humoristische mannen na een avond conversatie haar bed in sleept ?
Niet zo bijdehand.
  maandag 9 mei 2005 @ 20:22:22 #74
2671 Aaargh!
Gebruik op eigen risico.
pi_26863280
quote:
. Intellect. .

Ja, mooie praatjes, maar eigenlijk wil je gewoon bruut genomen worden door een criminele biker.
It is impossible to live a pleasant life without living wisely and well and justly.
And it is impossible to live wisely and well and justly without living a pleasant life.
  maandag 9 mei 2005 @ 20:26:41 #75
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_26863443
quote:

[..]

niet zo letterlijk natuurlijk als dat er omschreven staat
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  Moderator maandag 9 mei 2005 @ 20:26:46 #76
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_26863447
quote:
Op maandag 9 mei 2005 18:58 schreef AudreyHepburn het volgende:
eensch is en tevens half meldt
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_26863656
quote:
Op maandag 9 mei 2005 20:22 schreef Aaargh! het volgende:

[..]

Ja, mooie praatjes, maar eigenlijk wil je gewoon bruut genomen worden door een criminele biker.
Projectie ! .
  maandag 9 mei 2005 @ 20:38:07 #78
11923 I.R.Baboon
pi_26863854
quote:
Op maandag 9 mei 2005 20:22 schreef Aaargh! het volgende:

[..]

Je pikt ze er zo uit, die mensen die meer op een biker lijken dan op een intellectueel.
pi_26863929
quote:
Op maandag 9 mei 2005 20:38 schreef I.R.Baboon het volgende:

[..]

Je pikt ze er zo uit, die mensen die meer op een biker lijken dan op een intellectueel.
Ach man, je lijkt zelf op een biker ! .
  maandag 9 mei 2005 @ 20:40:24 #80
2671 Aaargh!
Gebruik op eigen risico.
pi_26863936
quote:
Op maandag 9 mei 2005 20:38 schreef I.R.Baboon het volgende:

[..]

Nee, juist niet , da's nu net het probleem

Misschien tijd voor motorrijlessen...
It is impossible to live a pleasant life without living wisely and well and justly.
And it is impossible to live wisely and well and justly without living a pleasant life.
  maandag 9 mei 2005 @ 20:41:17 #81
2671 Aaargh!
Gebruik op eigen risico.
pi_26863969
quote:
Op maandag 9 mei 2005 20:32 schreef AudreyHepburn het volgende:

[..]

Projectie ! .
Ah, duidelijk gevalletje 'ontkenningsfase'.
pi_26864201
quote:
Op maandag 9 mei 2005 18:39 schreef dawg het volgende:
5,5 jaar.
Bestaat dat tegenwoordig nog?
Ja, je zou het niet verwachten bij het lezen van deze reeks he.
So be mine
And your innocence I will consume
clic
clic
pi_26864289
Nog meer leesvoer over Daten, flirten en singels....
http://users.coditel.net/info/
gebaseerd op intellectualwhores.com met de ladder-theorie
pi_26864470
quote:
Waarom niet, bad guys lopen overal en doen ook boodschappen in de supermarkt .
Moeten toch ook eten. Dus waar je iemand tegenkomt, lijkt me meer een kwestie van toeval of good of bad luck ofzo dan dat de plaats er toe doet. Naja, sommige plaatsen zou ik misschien wel mijn vraagtekens bij zetten, op de set van een porn-verhaal ofzo, maar zelfs dat kan. Overal kan romantiek inzitten, toch of zoiets?
quote:
Hm, lijkt mij niet dus.
Alsof relaties ontstaan in een theater of gezamenlijke vrienden, kennissen of via via familie whatever feestjes niet gedoemd zijn te mislukken. Kan net zo goed, sterker, misschien wel meer nog, gezien je dan misschien meer je best gaat doen, want die en die vonden jullie zo goed bij elkaar passen, en dan creeër je zelf je eigen droomwereldje. Ga liever (vooral eerst) van het realistische uit, dat ik het niet weet, om vervolgens met een mokerhamer op mijn kop geslagen te worden van 'damn, dan toch misschien', hoe zwijmelig ik ook kan zijn, maar mijn verstand komt telkens weer terug enzo of ofzo (soms).

Maargoed, ontstaan in het uitgaansleven dus, in een lekkere foute tent, maar hee, ik was daar ook als onschuldig meisje * tralala en nu iets van 11 maanden verder. Begonnen als sexrelatie, totdat bepaalde afspraken wel zo voor de hand lagen en boven kwamen, dat er eigenlijk meer was dan alleen sex, gevoel dus toch ook enzo . Van beide kanten uit . Waren beiden uhhh vrijheidslievend, nog steeds, maar dan met elkaar en omdat het begon als juist, sexrelatie, was het voor beide moeilijk dat we het soms niet meer wisten.

Hij vond zichzelf soms wat te passief (geweest) omdat hij dacht dat ik alleen een sexrelatie wou, wou ik eerst ook, vond ik handiger en andersom dus hetzelfde liedje, ik bewaarde (weer) wat afstand. Maja, sommige dingen hou je niet tegen, het is wel lekker langzaam gegroeid op die manier, steeds en steeds meer, en die passie zat er al overduidelijk in, dat maakt(e) het nog maffer soms. We hadden alles, bezaten en bezitten het mooiste, maar hadden alleen een sexrelatie .

En de verliefdheid of iets lijkt wel steeds meer te worden, vertrouwen ed wat er ook bij komt kijken, losser, jezelf op je gemak voelen bij elkaar, al voelde dat al allemaal goed al enzo, etc. En waar het schip strandt weet men soms nooit .

Tot zover mijn romannetje, over een lieve, maar oh zo lekkere en karaktervolle dude.
Die ik heb ontmoet eens in een foute tent, en dit weekend zijn we er weer geweest, ditmaal samen. En het voelde goed. Maar het voelt wonderbaarlijk ergens altijd goed met hem, was/ben soms sceptisch. Hij is mijn goeie geleider lijkt wel. Ik kan gewoon niet mezelf minder voelen als ik bij hem ben, omdat hij er telkens weer voor zorgt dat ik me goed voel . Die dude voelt me gewoon aan en/of doet soms ook precies wat ik nodig heb, of dat nou lieve woorden, tegengas (laat merken en blijken wie hij is en waar hij staat en/of niet wilt niet staan), harde sex of een heerlijke massage is * zwijmel.

Tja, dan moet je wel over een (sweetgirly)gift bezitten .
Oh ja, en vaak, vooral in dat soort tenten geef ik een verkeerd telefoonnummer, en bij hem heb ik dat (gelukkig) toen niet gedaan. Hij zei zelf ook toen hij voor het eerst belde: 'hee, je hebt je echte telefoonnummer gegeven, ik heb je echt aan de lijn, had ik ergens niet verwacht', 'ja '.

[ Bericht 3% gewijzigd door sweetgirly op 09-05-2005 21:07:26 ]
  maandag 9 mei 2005 @ 21:06:08 #85
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_26864847
quote:
Op maandag 9 mei 2005 20:55 schreef sweetgirly het volgende:

[..]

Waarom niet, bad guys lopen overal en doen ook boodschappen in de supermarkt .
Moeten toch ook eten. Dus waar je iemand tegenkomt, lijkt me meer een kwestie van toeval of good of bad luck ofzo dan dat de plaats er toe doet. Naja, sommige plaatsen zou ik misschien wel mijn vraagtekens bij zetten, op de set van een porn-verhaal ofzo, maar zelfs dat kan. Overal kan romantiek inzitten, toch of zoiets?
[..]

Hm, lijkt mij niet dus.
Alsof relaties ontstaan in een theater of gezamenlijke vrienden, kennissen of via via familie whatever feestjes niet gedoemd zijn te mislukken. Kan net zo goed, sterker, misschien wel meer nog, gezien je dan misschien meer je best gaat doen, want die en die vonden jullie zo goed bij elkaar passen, en dan creeër je zelf je eigen droomwereldje. Ga liever (vooral eerst) van het realistische uit, dat ik het niet weet, om vervolgens met een mokerhamer op mijn kop geslagen te worden van 'damn, dan toch misschien', hoe zwijmelig ik ook kan zijn, maar mijn verstand komt telkens weer terug enzo.

Maargoed, ontstaan in het uitgaansleven dus, in een lekkere foute tent, maar hee, ik was daar ook als onschuldig meisje * tralala en nu iets van 11 maanden verder. Begonnen als sexrelatie, totdat bepaalde afspraken wel zo voor de hand lagen en boven kwamen, dat er eigenlijk meer was dan alleen sex, gevoel dus toch ook enzo . Van beiden kanten uit . Waren beiden uhhh vrijheidslievend, nog steeds, maar dan met elkaar en omdat het begon als juist, sexrelatie, was het voor beide moeilijk dat we het soms niet meer wisten.

Hij vond zichzelf soms wat te passief (geweest) omdat hij dacht dat ik alleen een sexrelatie wou, wou ik eerst ook, vond ik handiger en andersom dus hetzelfde liedje, ik bewaarde (weer) wat afstand. Maja, sommige dingen hou je niet tegen, het is wel lekker langzaam gegroeid op die manier, steeds en steeds meer, en die passie zat er al overduidelijk in, dat maakt(e) het nog maffer soms. We hadden alles, bezaten en bezitten het mooiste, maar hadden alleen een sexrelatie .

En de verliefdheid of iets lijkt wel steeds meer te worden, vertrouwen ed wat er ook bij komt kijken, losser, jezelf op je gemak voelen bij elkaar, al voelde dat al allemaal goed al enzo, etc. En waar het schip strandt weet men soms nooit .

Tot zover mijn romannetje, over een lieve, maar oh zo lekkere en karaktervolle dude.
Die ik heb ontmoet eens in een foute tent, en dit weekend zijn we er weer geweest, ditmaal samen. En het voelde goed. Maar het voelt wonderbaarlijk ergens altijd goed met hem, was/ben soms sceptisch. Hij is mijn goeie geleider lijkt wel. Ik kan gewoon niet mezelf minder voelen als ik bij hem ben, omdat hij er telkens weer voor zorgt dat ik me goed voel . Die dude voelt me gewoon aan en/of doet soms ook precies wat ik nodig heb, of dat nou lieve woorden, tegengas (laat merken en blijken wie hij is en waar hij staat en/of niet wilt niet staan), harde sex of een heerlijke massage is * zwijmel.

Tja, dan moet je wel over een (sweetgirly)gift bezitten .
Klinkt mooi hoor...

Moest meteen denken aan UB40 met "I can't help falling in love with you"

En ja Bad Boys lopen overal rond en zijn op zich ook t leukst omdat ze meestal helemaal niet zo bad zijn
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
pi_26864904
quote:
Op maandag 9 mei 2005 21:06 quootte JoeyT de volledige post van sweetgirly.
Dude, anders quote je even niet dat hele stuk. .
pi_26865356
quote:
Hmmmm, woon je toevallig in de buurt van Haarlem/Amsterdam ?? Ik kan vast nog wel een avondje vrijmaken in mijn agenda
pi_26865437
quote:
Op maandag 9 mei 2005 21:20 schreef Chemist het volgende:

[..]

Hmmmm, woon je toevallig in de buurt van Haarlem/Amsterdam ?? Ik kan vast nog wel een avondje vrijmaken in mijn agenda
Dat is om te beginnen al geen originele of humoristische openingszin/uitnodiging

Maar dat moet mevr. Hepburn zelf maar beoordelen
pi_26865485
quote:
Op maandag 9 mei 2005 21:20 schreef Chemist het volgende:

[..]

. Waar kan ik me aanmelden ??!!! 11!!!? !! één!!!!???111!!!!!??? .

pi_26865518
quote:
Op maandag 9 mei 2005 21:23 schreef Virus.NL het volgende:

Dat is om te beginnen al geen originele of humoristische openingszin/uitnodiging
Ik vond zelf "om te huilen" wel een aardige omschrijving. .
pi_26865670
quote:
Op maandag 9 mei 2005 21:23 schreef Virus.NL het volgende:

[..]

Maar dat moet mevr. Hepburn zelf maar beoordelen
Sinds wanneer moet een openingszin origineel zijn ??? Het gaat toch om de eerste oogopslag .. (ok, das op internet wat lastig, maar toch )
quote:
Op maandag 9 mei 2005 21:25 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ik vond zelf "om te huilen" wel een aardige omschrijving. .
Ach, zolang je dan maar huilt van het lachen vind ik het allang best
quote:
Op maandag 9 mei 2005 21:24 schreef AudreyHepburn het volgende:
. Waar kan ik me aanmelden ??!!! 11!!!? !! één!!!!???111!!!!!??? .
Ach, ik ben de beroerste niet, 2 lukt misschien ook nog wel
pi_26865700
quote:
Op maandag 9 mei 2005 21:29 schreef Chemist het volgende:

[..]

Sinds wanneer moet een openingszin origineel zijn ??? Het gaat toch om de eerste oogopslag .. (ok, das op internet wat lastig, maar toch )
Openingszinnen zijn zo 2004
pi_26865738
. . .
pi_26865762
nou, net het eerste goeie gesprek met haar gehad en ben erachter gekomen dat ze een ander op het oog heeft , maar vrij intieme onderwerpen zijn naar boven gekomen dus ze vind me wel aardig.... maar denk dat het daarbij blijft...

nu wel blij dat de brief niet aan zal komen
pi_26865790
quote:
Op maandag 9 mei 2005 21:32 schreef Thrilled het volgende:
nu wel blij dat de brief niet aan zal komen
Dát, beste Thrilled, zul je nooit weten.
pi_26865823
quote:
Op maandag 9 mei 2005 21:32 schreef Thrilled het volgende:
dus ze vind me wel aardig.... maar denk dat het daarbij blijft...
"je bent als een broer voor me"
"Je bent de allerliefste jongen die ik ken"
pi_26865864
quote:
Op maandag 9 mei 2005 21:34 schreef Virus.NL het volgende:

[..]

dat zijn de meest pijnlijke woorden die je kunt krijgen als je die persoon leuk vind...
  maandag 9 mei 2005 @ 21:36:44 #98
11923 I.R.Baboon
pi_26865906
quote:
Op maandag 9 mei 2005 20:40 schreef AudreyHepburn het volgende:

[..]

Ach man, je lijkt zelf op een biker ! .
Wow. Dan ben ik een intellectuele biker. Dat is dubbel scoren. .
pi_26865911
quote:
Op maandag 9 mei 2005 21:35 schreef Thrilled het volgende:
dat zijn de meest pijnlijke woorden die je kunt krijgen als je die persoon leuk vind...
En al helemaal als ze worden gezegd bij het beeindigen van een relatie .. alsof dat een goedmakertje is ...
pi_26865946
quote:
Op maandag 9 mei 2005 21:36 schreef I.R.Baboon het volgende:

[..]

Wow. Dan ben ik een intellectuele biker. Dat is dubbel scoren. .
* AudreyHepburn meldt zich af.
pi_26865960
quote:
Op maandag 9 mei 2005 21:36 schreef Chemist het volgende:

[..]

En al helemaal als ze worden gezegd bij het beeindigen van een relatie .. alsof dat een goedmakertje is ...
Jup,

"...Maar schat, ik heb een hele goeie tijd gehad met je, en ik wil graag vrienden blijven.."
  maandag 9 mei 2005 @ 21:38:48 #102
11923 I.R.Baboon
pi_26865972
quote:
Op maandag 9 mei 2005 21:38 schreef AudreyHepburn het volgende:

[..]

* AudreyHepburn meldt zich af.
Fuck. Ik had je aanmelding helemaal gemist.
  maandag 9 mei 2005 @ 21:39:00 #103
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_26865982
quote:
Op maandag 9 mei 2005 21:29 schreef Chemist het volgende:

[..]

[..]
oogopslag is best te doen op internet:

prachtig blauwe ogen
pi_26866013
quote:
Op maandag 9 mei 2005 21:36 schreef Chemist het volgende:

[..]

"We blijven toch wel vrienden he??"
pi_26866083
quote:
Op maandag 9 mei 2005 21:38 schreef I.R.Baboon het volgende:

[..]

Fuck. Ik had je aanmelding helemaal gemist.
Ik wist dat jij je aangesproken zou voelen bij het intelligente mannen gedeelte.
pi_26866115
quote:
Op maandag 9 mei 2005 21:39 schreef Virus.NL het volgende:
Ja, want de gesprekken die ik met jou heb heb ik niet vaak met anderen ....
En ik ben er nog bijna ingetrapt ook .. mja , nu heb ik zoiets van
pi_26866216
we hadden het wel over haar haperende relatie met haar vader (Allebei gescheiden ouders dus ik kon erover mee praten) en ze had het er een beetje moeilijk mee, dus het is niet zo dat ze me niet mag. lijkt me beetje raar als ze het er dan over wilt hebben. maar ik denk ook dat het meer de "vrienden-kant" op gaat, helemaal nu ik weet dat ze al iemand anders op het oog heeft ( toevallig iemand met dezelfde naam >.< ) dus ik zal nu niets ondernemen en geduld moeten hebben.... denk ik?
  maandag 9 mei 2005 @ 21:49:46 #108
11923 I.R.Baboon
pi_26866336
quote:
Op maandag 9 mei 2005 21:42 schreef AudreyHepburn het volgende:

[..]

Ik wist dat jij je aangesproken zou voelen bij het intelligente mannen gedeelte.
Maar ja, ik viel al meteen over dat humoristische.
pi_26866408
quote:
Op maandag 9 mei 2005 21:46 schreef Thrilled het volgende:
[...]
Sja , ik weet je situatie niet helemaal, maar mijn ervaring is dat vrienden blijven alleen maar een kans van slagen heeft als je 1)nog geen relatie hebt gehad of 2) een relatie hebt gehad die is doodgebloed en beiden zijn het daarmee eens.
Op het moment dat de een nog in luv is en de ander komt met de mededeling dat het niet meer hoeft krijg je (ik wel tenminste) toch een gevoel van 'wel de lusten, niet de lasten' en dat breekt je op op een gegeven moment.. Bedenk goed voor jezelf wat er voor jou nog in de vriendschap zit en bedenk ook dat medelijden geen goede basis voor een vriendschap is ...
pi_26866471
quote:
Op maandag 9 mei 2005 21:52 schreef Chemist het volgende:
-- verhaal --
heb je gelijk in ja, maar ik denk dat het voorlopig nog gewoon vrienden is, af en toe praten , niks bijzonders dus, ik wacht af hoe het gaat met haar en haar "vriend" en ik wacht geduldig af...
pi_26866506
quote:
Op maandag 9 mei 2005 21:53 schreef Thrilled het volgende:
ik wacht af hoe het gaat met haar en haar "vriend" en ik wacht geduldig af...
En waar wacht je dan precies op? Tot het fout gaat en jij misschien weer in the picture komt ?

Ik weet hoe verleidelijk en makkelijk dat is, maar geloof me; je kwelt jezelf er alleen maar mee ...

En begrijp me goed, ik zeg niet dat je haar meteen als een baksteen moet laten vallen, maar denk ook aan jezelf !
pi_26866525
quote:
Op maandag 9 mei 2005 21:34 schreef Virus.NL het volgende:

[..]

''Ik vind je echt een leuke jongen, maar niet meer dan dat.''
pi_26866543
quote:
Op maandag 9 mei 2005 21:54 schreef Chemist het volgende:

[..]

En waar wacht je dan precies op? Tot het fout gaat en jij misschien weer in the picture komt ?
uh jah? of totdat ik merk dat ze interesse verliest in hem...

klinkt zeker erg wanhopig he?
pi_26866587
Ik heb het niet allemaal bijgelezen, maar wil wel even op het onderstaande reageren:
quote:
Op maandag 9 mei 2005 20:19 schreef ontopofall het volgende:
maar sommige vrouwen kunnen sommige dingen gewoon meer waarderen dan anderen. Ik heb een keer een meisje wat ik heel leuk (was toen nog wederzijds) vond het boekje "kikker is verliefd" gegeven (ja die van Max Velthuijs). Heb er wel bijgeschreven dat het gewoon een beetje als humor bedoeld was, maar dat ik haar wel echt heel leuk vond. Zij kon het toch echt niet waarderen.. Dus vraag aan de vrouwen, zou je zoiets wel of niet kunnen waarderen?
Ik zou iets wel kunnen waarderen, maar ligt helemaal aan het moment dat zoiets wordt gegeven.
pi_26866609
quote:
Op maandag 9 mei 2005 21:55 schreef Wouter.1984 het volgende:
Nou, daar kan ik nog mee leven, maar 'ik hou nog steeds heel veel van je, alleen dat ene is er niet meer' vind ik echt
pi_26866696
quote:
Op maandag 9 mei 2005 21:55 schreef Thrilled het volgende:
klinkt zeker erg wanhopig he?
Nee, niet wanhopig , wel herkenbaar en ik denk ook wel een normale eerste reactie, maar:
quote:
Op maandag 9 mei 2005 21:54 schreef Chemist het volgende:Ik weet hoe verleidelijk en makkelijk dat is, maar geloof me; je kwelt jezelf er alleen maar mee ...

En begrijp me goed, ik zeg niet dat je haar meteen als een baksteen moet laten vallen, maar denk ook aan jezelf !
pi_26866705
Dat hebbe ik dus nog niet mee mogen maken. Lijkt me wel fucked up om te horen.
pi_26866736
quote:
Op maandag 9 mei 2005 22:00 schreef Wouter.1984 het volgende:
Dat hebbe ik dus nog niet mee mogen maken. Lijkt me wel fucked up om te horen.
Jup, en al helemaal na 2 maanden super bij elkaar zijn, dan ineens horen 'ik heb wat tijd voor mezelf nodig' en dan 3 weken later dat soort opmerkingen .......
pi_26866758
too much love will kill you.
pi_26866866
quote:
Op maandag 9 mei 2005 22:02 schreef Wouter.1984 het volgende:
too much love will kill you.
Neuh dat ook weer niet, maar als je zo hard op je snufferd bent gegaan heb je wel even knie en neuspijn .... But then again .. ik zou het zo weer doen ... liever het risico nemen hard te vallen dan stil te zitten op de weg.
pi_26866929
quote:
Op maandag 9 mei 2005 21:55 schreef Wouter.1984 het volgende:

[..]

Vraag. Wat denken vrouwen met dat soort uitspraken te bereiken?
pi_26866980
quote:
Op maandag 9 mei 2005 22:07 schreef thabit het volgende:
Geen idee, kan niet in hun hoofden kijken, maar het komt op mij over als 1 van de 2 volgende opties:
1) de pijn te verzachten (wat het dus -absoluut- niet doet
2) wel hetgene over willen houden wat bevalt, maar de rest niet (en daar pas ik voor)
pi_26866993
quote:

[..]

Jou een licht-blauwtje te laten lopen
pi_26866994
quote:
Op maandag 9 mei 2005 21:57 schreef Sabrina1981 het volgende:
Ik heb het niet allemaal bijgelezen, maar wil wel even op het onderstaande reageren:
[..]

Ik zou iets wel kunnen waarderen, maar ligt helemaal aan het moment dat zoiets wordt gegeven.
Gelukkig,toch nog wel iemand.. Hmm gegeven na een leuk etentje samen, onder het motto van: ik was al maanden aan het wachten om "mijn move" te maken, dus dan maar zo. Het werkte alleen niet helemaal als ik gehoopt had..
pi_26867012
quote:

[..]

Good question...

vermoedelijk om de man / jongen in kwestie niet helemaal door de grond te boren en om toch nog wat proberen goed te laten voelen?? bij mij doet het alleen maar meer pijn denk ik
pi_26867067
quote:
Op maandag 9 mei 2005 22:09 schreef ontopofall het volgende:

[..]

Gelukkig,toch nog wel iemand.. Hmm gegeven na een leuk etentje samen, onder het motto van: ik was al maanden aan het wachten om "mijn move" te maken, dus dan maar zo. Het werkte alleen niet helemaal als ik gehoopt had..
Ja ik ken de situatie verder niet, maar je hebt er bij gezet dat het voor de humor was. Dus ik zou het wel kunnen waarderen dan, maar zoiets blijft moeilijk. Dat bewijst het wel weer.
pi_26867102
quote:
Op maandag 9 mei 2005 22:10 schreef Thrilled het volgende:

[..]

Good question...

vermoedelijk om de man / jongen in kwestie niet helemaal door de grond te boren en om toch nog wat proberen goed te laten voelen?? bij mij doet het alleen maar meer pijn denk ik
Het is zo ongeveer het gemeenste wat je kunt zeggen, en dat beseffen ze dondersgoed.
  maandag 9 mei 2005 @ 22:14:14 #128
2671 Aaargh!
Gebruik op eigen risico.
pi_26867140
quote:
Op maandag 9 mei 2005 21:39 schreef Virus.NL het volgende:

[..]

En het goede antwoord daarop is: "NEE, ik dacht het niet!".
  maandag 9 mei 2005 @ 22:15:04 #129
73888 DIA
die ja .....
pi_26867169
quote:
Op maandag 9 mei 2005 20:55 schreef sweetgirly het volgende:
En het voelde goed. Maar het voelt wonderbaarlijk ergens altijd goed met hem, was/ben soms sceptisch. Hij is mijn goeie geleider lijkt wel. Ik kan gewoon niet mezelf minder voelen als ik bij hem ben, omdat hij er telkens weer voor zorgt dat ik me goed voel . Die dude voelt me gewoon aan en/of doet soms ook precies wat ik nodig heb, of dat nou lieve woorden, tegengas (laat merken en blijken wie hij is en waar hij staat en/of niet wilt niet staan), harde sex of een heerlijke massage is * zwijmel.
men jij bent echt hoteldebotel....... geluksvogel

maar je moet echt wat doen aan je typverslaving
pi_26867189
quote:
Op maandag 9 mei 2005 22:13 schreef thabit het volgende:
Het is zo ongeveer het gemeenste wat je kunt zeggen, en dat beseffen ze dondersgoed.
dat weet ik niet , ik ga er vanuit dat ze het niet zeggen om je harder te kwetsen maar om je toch een goed gevoel te geven (het was niet alleen voor de 'lol').. Maar het geeft inderdaad niet het gewenste resultaat ...
pi_26867267
quote:
Op maandag 9 mei 2005 22:15 schreef Chemist het volgende:

[..]

dat weet ik niet , ik ga er vanuit dat ze het niet zeggen om je harder te kwetsen maar om je toch een goed gevoel te geven (het was niet alleen voor de 'lol').. Maar het geeft inderdaad niet het gewenste resultaat ...
De gedachte dat vrouwen niet doorhebben wat ze teweegbrengen bij mannen lijkt me buitengewoon naief en misschien zelfs wel een tikkeltje seksistisch.
pi_26867277
Dat klopt ik moest hem lezen terwijl ik dacht dat het goed ging. Ik dacht echt dat het wat kon worden telefoonnrs uitgewisseld enzo afgesproken enzo veel emailen en we zouden naar de bios gaan.

DE avond van te voren stuurde ze me een email met die zin erin.
pi_26867293
Mannen kunnen net zo zijn hoor, niet zo onschuldig.
pi_26867318
quote:
Op maandag 9 mei 2005 22:11 schreef Sabrina1981 het volgende:

[..]

Ja ik ken de situatie verder niet, maar je hebt er bij gezet dat het voor de humor was. Dus ik zou het wel kunnen waarderen dan, maar zoiets blijft moeilijk. Dat bewijst het wel weer.
Ach het maakt voor de rest ook allemaal niet uit, vroeg me alleen af of het echt zo'n rampzalig iets was om te doen
pi_26867342
quote:
Op maandag 9 mei 2005 22:18 schreef Sabrina1981 het volgende:
Mannen kunnen net zo zijn hoor, niet zo onschuldig.
hoe bedoel je onschuldig? ik heb zoiets nooit geflikt.
pi_26867371
quote:
Op maandag 9 mei 2005 22:20 schreef Wouter.1984 het volgende:

[..]

hoe bedoel je onschuldig? ik heb zoiets nooit geflikt.

niet alles over een kam scheren.
Ik heb zoiets ook nog nooit zoiets geflikt.
pi_26867427
quote:
Op maandag 9 mei 2005 22:20 schreef Sabrina1981 het volgende:

[..]

Ik heb zoiets ook nog nooit zoiets geflikt.
mooi maar ik had het ook niet over vrouwen in het algemeen.
pi_26867466
quote:
Op maandag 9 mei 2005 22:17 schreef thabit het volgende:
De gedachte dat vrouwen niet doorhebben wat ze teweegbrengen bij mannen lijkt me buitengewoon naief en misschien zelfs wel een tikkeltje seksistisch.
Naief ben ik zeker, ik ga er vanuit dat mensen in/uit principe de ander niet moedwillig willen kwetsen. Seksistisch snap ik niet, ik heb het niet specifiek over vrouwen, maar over degene die een relatie wil beeindigen; zelf heb ik er ook moeite mee om de botte bijl te hanteren en zou er misschien ook snel zo'n draai aangeven ook al weet ik dat het niet werkt. Dat is een kwestie van gevoel en niet willen dat de ander er helemaal een kutgevoel aan over houdt.

Maar ja, de gezegde is niet voor niks 'zachte heelmeesteers maken stinkende wonden'

Ik snap de opmerkingen dus wel, maar dat maakt het niet makkelijker ze te horen.
  maandag 9 mei 2005 @ 22:24:12 #139
105440 Ruis
Tweeletterige halfgod®
pi_26867472
quote:
Op maandag 9 mei 2005 20:26 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

eensch is en tevens half meldt
bosbeetle die serieus hartje smilies post, 't moet niet gekker worden .
  maandag 9 mei 2005 @ 22:30:57 #140
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_26867699
tvp
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
pi_26867768
Maar wat moet je dan zeggen? "Nee ik wil niks met je want je bent een engerd en je stinkt uit je bek?"
  maandag 9 mei 2005 @ 22:34:24 #142
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_26867811
quote:
Op maandag 9 mei 2005 22:32 schreef Thisbe het volgende:
Maar wat moet je dan zeggen? "Nee ik wil niks met je want je bent een engerd en je stinkt uit je bek?"
Je bent dan wel eerlijk en dan geef je in elk geval geen valse hoop

en nu ga ik echt naar bed
truste
pi_26867836
Of je zegt gewoon helemaal NIETS. .
pi_26867852
als het de waarheid is...

zeg dan zoiets van ''ik vind je niet aantrekkelijk'' of ''je bent mn type niet''
pi_26867858
Niks meer horen is ook niet alles vind ik.
  maandag 9 mei 2005 @ 22:36:37 #146
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_26867892
quote:
Op maandag 9 mei 2005 22:13 schreef thabit het volgende:

[..]

Jawel, maar ze denken dat mannen dat niet doorhebben
Vampire Romance O+
pi_26867898
quote:
Op maandag 9 mei 2005 21:06 schreef JoeyT het volgende:

Klinkt mooi hoor...
Thanx lap tekst hé
Maar ik vind en het is ergens ook erg sweet allemaal eigenlijk .
quote:
Moest meteen denken aan UB40 met "I can't help falling in love with you"
Ja, idd, mooi , zo voelt het soms wel een beetje, misschien ook van beide kanten uit lijkt of leek wel. Soort zoekt soort zeggen ze toch weleens
quote:
En ja Bad Boys lopen overal rond en zijn op zich ook t leukst omdat ze meestal helemaal niet zo bad zijn
Ja precies, tenminste hoe vaak ik dat op fok niet stiekem heb proberen te achterhalen of mijn oren even spitste en/of toch erover na bleef denken en/of opppakte etc. En zelf bleef ik dus op mijn tellen passen, afstand bewaren etc, wou niet verliefd worden. En nog steeds bewaar ik een soort van nuchterheid, zit gewoon in me, maar als ik in zijn armen lig, bezwijk ik evengoed wel of als hij me neemt of opeens (weer) met een lief, klein kadootje komt of wat zo liefs, gevoeligs opeens zegt, naja dat soort dingen .

In het prille begin, was nog echt, tenminste zo deden we nog een beetje, een sexrelatie, zei hij opeens ook zoiets gevoeligs, iets zo moois, dat ik het ook spontaan vergeten ben, hoe zeer ik het ook wou onthouden, daarom waarschijnlijk. Overrompeld was ik. Want hij bezit de kenmerken ergens, vooral qua uiterlijk, weet hij ook, gewoon lekker ding, soms helaas, grrrr . Maar het is me toch een schat, echt. Hij is echt een goedzak en een lieverd gewoon, ondanks dat zijn uiterlijk anders doet vermoeden. Maar dat had ik misschien wel al vrij gauw door. Vond ik ook zo'n tricky combinatie ergens. En lief en etc. Naja, mag echt in mijn handjes knijpen misschien idd.
quote:
Op maandag 9 mei 2005 22:15 schreef DIA het volgende:

men jij bent echt hoteldebotel

valt wel mee toch of hoor .
Blijf sowieso door de romantische en passievolle bomen, het bos wel zien of in de gaten houden.
Heb ik geleerd, halverwege mijn volwassenheidsperiode , als ik mezelf maar niet kwijtraak enzo.
Maar ik sta wel (evengoed) open, ondanks mijn scepcisisme, ja sweetgirly sceptisch, ja dus, want je weet het soms niet, in de liefde enzo.
quote:
....... geluksvogel
Thanx, misschien wel . Voel mezelf iig wel gelukkig enzo op meerdere vlakken.
Gewoon omdat ik gelukkig ben en al opeens helemaal was misschien. Daarom vind ik het ergens ook zo mooi allemaal. Maargoed, .
quote:
maar je moet echt wat doen aan je typverslaving

I know, waar het hart van overstroomt enzo
pi_26868107
quote:
Op maandag 9 mei 2005 22:36 schreef sweetgirly het volgende:
Ik krijg altijd een beetje de kriebels van die onsamenhangende lappen tekst van jou SW.

Maar toch: Fijn voor je!
pi_26868173
quote:
Op maandag 9 mei 2005 22:24 schreef Ruis het volgende:

[..]

bosbeetle die serieus hartje smilies post, 't moet niet gekker worden .
We zijn ontdekt, BB.

Denk je gezellig vrijgezellen onder elkaar je heil gevonden te hebben in een R&P kliekje...
pi_26868228
quote:
Op maandag 9 mei 2005 22:43 schreef nozem het volgende:

Ik krijg altijd een beetje de kriebels van die onsamenhangende lappen tekst van jou SW.
* steekt tong uit en dan moet je krabben.
quote:
Maar toch: Fijn voor je!
Thanx, en ik vond het ook leuk met jou gebabbeld te hebben over msn.
Tijdje terug, maar was gezellig en interessant. En hopelijk vergaat het jou allemaal ook goed in de liefde enzo. Pak ze die wijven .
pi_26868252
quote:
Op maandag 9 mei 2005 22:35 schreef Sabrina1981 het volgende:
Niks meer horen is ook niet alles vind ik.
Valse hoop ook niet
Liever dat diegene gewoon zegt dat ze niet meer op me verliefd is en in mijn geval toendertijd gewoon had gezegd dat ze op een ander verliefd was, was het voor mij _waarschijnlijk_ makkelijker geweest om los te laten.
Als ze zegt dat het gevoel er niet meer is, wel vrienden wil blijven en niet verliefd is op een ander tja dan denk je toch "oh dat is het" maar als je er dan later achter moet komen dat dat het niet is... dan krijg je een flinke klap te verduren..
I'm dead Pete. Dead people don't like company. (Johnny Quid)
pi_26868320
quote:
Op maandag 9 mei 2005 22:32 schreef Thisbe het volgende:
Nee dat ook weer niet, maar wat is er mis met 'het was leuk , maar ik geloof dat ik een vergissing heb gemaakt.'
Das eerlijk, hard, maar ook heel duidelijk: het was leuk zolang het duurde, maar verwacht er verder niks meer van ..'
  maandag 9 mei 2005 @ 22:51:35 #153
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_26868332
Vandaag als wandelende relatieklaagbaak gefungeerd. Met een goede vriend gegeten. Zijn (getrouwde) vriendin heeft de relatie op een 'laag pitje'gezet, want haar man wilde opeens niet meer scheiden. Mijn beste vriendin daarna gebeld. Haar vriend is weer terug bij zijn vrouw en kinderen. Ik geloof even nergens meer in nu zeg. Ik ben blij dat ik niet in zo'n parket zit in elk geval
pi_26868379
quote:
Op maandag 9 mei 2005 22:51 schreef Chemist het volgende:

[..]

Nee dat ook weer niet, maar wat is er mis met 'het was leuk , maar ik geloof dat ik een vergissing heb gemaakt.'
Das eerlijk, hard, maar ook heel duidelijk: het was leuk zolang het duurde, maar verwacht er verder niks meer van ..'
"Het was leuk, maar ik geloof dat ik een vergissing heb gemaakt." Wat een kutopmerking! Dan hoor ik liever dat ik een engerd ben en uit mijn bek stink.
  maandag 9 mei 2005 @ 22:52:54 #155
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_26868388
quote:
Op maandag 9 mei 2005 22:51 schreef Chemist het volgende:

[..]

Nee, vergissing? Wil je dat alsjeblieft nooit zo tegen iemand zeggen? Dat is echt veel en veel te hard.
pi_26868420
Kan het niet laten even te melden wat een vriendin van me laatst presteerde te zeggen: "the only reason why it happened was obviously the alcohol of course"
pi_26868494
quote:
Op maandag 9 mei 2005 22:52 schreef Aventura het volgende:
Nee, vergissing? Wil je dat alsjeblieft nooit zo tegen iemand zeggen? Dat is echt veel en veel te hard.
Want ? Iedereen heeft toch wel een keer een moment van behoefte aan aandacht en dan is het erg makkelijk te denken dat je verliefd bent als er iemand je die aandacht geeft .. Ik heb liever dat iemand daar voor uit durft te komen dan zegt 'ik vind je nog steeds leuk, je bent mijn beste vriend, ik wil je niet kwijt' en meer van die bla bla bla
  maandag 9 mei 2005 @ 22:57:23 #158
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_26868530
quote:
Op maandag 9 mei 2005 22:56 schreef Chemist het volgende:

[..]

Want ? Iedereen heeft toch wel een keer een moment van behoefte aan aandacht en dan is het erg makkelijk te denken dat je verliefd bent als er iemand je die aandacht geeft .. Ik heb liever dat iemand daar voor uit durft te komen dan zegt 'ik vind je nog steeds leuk, je bent mijn beste vriend, ik wil je niet kwijt' en meer van die bla bla bla
Kan aan mij liggen, maar je noemt een MENS toch niet een 'vergissing'?
Ik zou het diegene nooit vergeven.
pi_26868531
quote:
Op maandag 9 mei 2005 22:54 schreef thaleia het volgende:
Kan het niet laten even te melden wat een vriendin van me laatst presteerde te zeggen: "the only reason why it happened was obviously the alcohol of course"
Nou, als je dat gewoon kan zeggen .. prima .. kan ik mee leven (zolang ik er zelf ook lol van heb gehad dan )
pi_26868562
quote:
Op maandag 9 mei 2005 22:52 schreef Aventura het volgende:

[..]

beter dat dan dat de persoon in kwestie je aan het lijntje houdt en je later afwuift met een ''zachte' opmerking als: '' ik zie je alleen als een goede vriend.''
pi_26868565
quote:
Op maandag 9 mei 2005 20:19 schreef ontopofall het volgende:
Ik zou het niet kunnen waarderen. Het is te geforceerd en bovendien, wat moet ik dan met dat boekje?
Sanity is (not) statistical
  maandag 9 mei 2005 @ 22:58:41 #162
77531 Grrrrrrrr
*PURRRRR*
pi_26868576
quote:
Op maandag 9 mei 2005 22:51 schreef Aventura het volgende:
Vandaag als wandelende relatieklaagbaak gefungeerd. Met een goede vriend gegeten. Zijn (getrouwde) vriendin heeft de relatie op een 'laag pitje'gezet, want haar man wilde opeens niet meer scheiden. Mijn beste vriendin daarna gebeld. Haar vriend is weer terug bij zijn vrouw en kinderen. Ik geloof even nergens meer in nu zeg. Ik ben blij dat ik niet in zo'n parket zit in elk geval
Jezus, je zoekt het ook wel op als je met getrouwde mensen een relatie aangaat.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_26868605
quote:
Op maandag 9 mei 2005 22:57 schreef Aventura het volgende:

[..]

Ik denk niet als iemand zo iets zegt dat hij/zij het op de persoon wil afspelen meer op het moment/besluit om met diegene op stap te gaan.
pi_26868629
quote:
Op maandag 9 mei 2005 22:57 schreef Aventura het volgende:
Jij interpreteert je gevoel nooit verkeerd dus ? Gevoel blijft een samenspel van behoefte, redenatie en wensen en is o zo makkelijk te simuleren. En ik noem een mens niet een vergissing, hooguit de gevoelens die je voor iemand hebt.
  maandag 9 mei 2005 @ 23:00:26 #165
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_26868631
quote:
Op maandag 9 mei 2005 22:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Jezus, je zoekt het ook wel op als je met getrouwde mensen een relatie aangaat.
tja, misschien is dat wel eerder regel dan uitzondering als je de 25 bent gepasseerd..
  maandag 9 mei 2005 @ 23:00:45 #166
11923 I.R.Baboon
pi_26868645
quote:
Op maandag 9 mei 2005 22:54 schreef thaleia het volgende:
Dat soort dingen moet je natuurlijk alleen tegen vrienden zeggen.
pi_26868679
quote:
Op maandag 9 mei 2005 22:59 schreef Wouter.1984 het volgende:

[..]

Ik denk niet als iemand zo iets zegt dat hij/zij het op de persoon wil afspelen meer op het moment/besluit om met diegene op stap te gaan.
Maar daarom komt het nog wel lullig over.

Maar ja heej, wat zeg je dan als je iemand zat bent? De werkelijke reden geven dat je het uitmaakt is ook niet altijd een goed idee....
  maandag 9 mei 2005 @ 23:02:11 #168
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_26868696
quote:
Op maandag 9 mei 2005 23:00 schreef Chemist het volgende:

[..]

Jij interpreteert je gevoel nooit verkeerd dus ? Gevoel blijft een samenspel van behoefte, redenatie en wensen en is o zo makkelijk te simuleren. En ik noem een mens niet een vergissing, hooguit de gevoelens die je voor iemand hebt.
Ja, het kan voor jezelf achteraf wel een vergissing zijn geweest (kan er over meepraten). Maar ik zou een relatie nooit totaal als vergissing afdoen, je was er zelf bij. En ik zou het ook nooit zo tegen iemand zeggen. Wat moet diegene dan wel denken? Dat de hele relatie een grote aanfluiting was?
pi_26868706
quote:
Op maandag 9 mei 2005 22:56 schreef Chemist het volgende:
'ik vind je nog steeds leuk, je bent mijn beste vriend, ik wil je niet kwijt' en meer van die bla bla bla
Ik begrijp nog steeds niet wat daar nou zo erg aan is. Of iemand nou zegt "je stinkt uit je bek en ik vind je een engerd" of "ik mag je erg graag, geef veel om je en wil je niet kwijt als goede vriend, maar meer dan dat zit er niet in", het komt allebei neer op "we gaan niet neuken", en als je uit de tweede variant die boodschap niet oppikt ligt dat m.i. toch meer aan het bord voor je eigen hoofd dan aan de manier van verwoording.

Ik snap wel dat de tweede variant het makkelijker maakt om jezelf voor de gek te blijven houden, maar dan nog doe je dat toch echt zelf...
pi_26868732
quote:
Op maandag 9 mei 2005 23:00 schreef Aventura het volgende:
tja, misschien is dat wel eerder regel dan uitzondering als je de 25 bent gepasseerd..
Nou, ik ben die grens al een tijdje gepasseerd en mijn ervaring is anders hoor. Kijk maar eens hoeveel vrijgezellen zich inschrijven op dating-sites in de leeftijd 25-35 ... Een hoop relaties komen dan in de 'gevarenzone' zeg maar ...
Genoeg leuke vrouwen te vinden die ook single zijn in de 'categorie' hoor .. (gelukkig )
  maandag 9 mei 2005 @ 23:04:21 #171
77531 Grrrrrrrr
*PURRRRR*
pi_26868773
quote:
Op maandag 9 mei 2005 23:00 schreef Aventura het volgende:

[..]

Dat veel mensen boven de 25 al een vaste partner hebben is geen excuus.
Als je gaat liggen klooien met mensen die getrouwd zijn, of mensen waarvan de relatie niet goed draait kan je gewoon verwachten dat dat een heleboel gezeik met zich meebrengt en moet je niet janken als jij uiteindelijk degene bent die het deksel op de neus krijgt.
pi_26868789
quote:
Op maandag 9 mei 2005 23:02 schreef Aventura het volgende:

[..]

Ja, het kan voor jezelf achteraf wel een vergissing zijn geweest (kan er over meepraten). Maar ik zou een relatie nooit totaal als vergissing afdoen, je was er zelf bij. En ik zou het ook nooit zo tegen iemand zeggen. Wat moet diegene dan wel denken? Dat de hele relatie een grote aanfluiting was?
Dus omdat je er zelf bij was kan een relatie als totaal geen vergissing zijn? Tjah, ik heb toch echt twee hele lange vergissingen gemaakt. Of goed, een hele lange reeks van vergissingen als je het zo wilt zien, maar sommige mensen hebben nu eenmaal een bovennatuurlijk talent voor het maken van vergissingen. Relaties kunnen natuurlijk best een aanfluiting blijken.
  maandag 9 mei 2005 @ 23:06:18 #173
77531 Grrrrrrrr
*PURRRRR*
pi_26868842
quote:
Op maandag 9 mei 2005 23:02 schreef thaleia het volgende:

[..]

Ik begrijp nog steeds niet wat daar nou zo erg aan is. Of iemand nou zegt "je stinkt uit je bek en ik vind je een engerd" of "ik mag je erg graag, geef veel om je en wil je niet kwijt als goede vriend, maar meer dan dat zit er niet in", het komt allebei neer op "we gaan niet neuken", en als je uit de tweede variant die boodschap niet oppikt ligt dat m.i. toch meer aan het bord voor je eigen hoofd dan aan de manier van verwoording.
Wat daar erg aan is: de persoon waar je stinkend verliefd op bent is dat dus niet op jou, dat is daar erg aan... Vooral het stukje van het "niet kwijt willen".
pi_26868856
quote:
en als je uit de tweede variant die boodschap niet oppikt ligt dat m.i. toch meer aan het bord voor je eigen hoofd dan aan de manier van verwoording.

Ik snap wel dat de tweede variant het makkelijker maakt om jezelf voor de gek te blijven houden, maar dan nog doe je dat toch echt zelf...
Klopt, maar als jij in dat geval de 'lijdende' partij bent is het wel erg makkelijk om daar nog hoop uit te halen, iets wat zeker de eerste tijd nog door je hoofd speelt.
pi_26868871
quote:

[..]

Oh heej, dat is wel een idee. De eerstvolgende keer dat ik het uitmaak stuur ik een kaartje met "we gaan niet meer neuken."
pi_26868953
quote:
Op maandag 9 mei 2005 23:02 schreef Aventura het volgende:
Nee, dat de relatie erg leuk was, maar op de verkeerde basis is begonnen .. .wat is daar mis mee ? Iedereen maakt fouten en zeker met gevoel/lust/wensen/relaties .. niks mis mee, maar kom er dan ook eerlijk voor uit en kom niet met van die halfzachte excuses ..
  maandag 9 mei 2005 @ 23:09:41 #177
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_26868969
quote:
Op maandag 9 mei 2005 23:04 schreef Maeghan het volgende:

[..]

Dus omdat je er zelf bij was kan een relatie als totaal geen vergissing zijn? Tjah, ik heb toch echt twee hele lange vergissingen gemaakt. Of goed, een hele lange reeks van vergissingen als je het zo wilt zien, maar sommige mensen hebben nu eenmaal een bovennatuurlijk talent voor het maken van vergissingen. Relaties kunnen natuurlijk best een aanfluiting blijken.
Anders ik wel. De grootste vergissing van mijn leven tot nu toe was een nare, slepende relatie met een akelig staartje. Het ging dan ook uit vol haat en nijd, en ik heb hem veelvuldig te kennen gegeven dat ik wou dat ik hem nooit ontmoet had en dat alles een vergissing was. Maar dat was een extreme situatie. Na een paar maanden daten en je ontdekt dat het toch niet echt/echt niet werkt, zou ik precies dat zeggen maar zéker niet het woord 'vergissing' in de mond nemen..
pi_26868972
quote:
Op maandag 9 mei 2005 23:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Wat daar erg aan is: de persoon waar je stinkend verliefd op bent is dat dus niet op jou, dat is daar erg aan...
Ja dat DAT kut is snap ik ook wel
Maar waarom is het erger om te horen "ik mag je zo graag en ik wil je niet kwijt maar we gaan niet neuken" dan "ik vind je een lelijke graftrol en moet kokhalzen als je je in een straal van minder dan 10 meter om me heen bevindt, dus je begrijpt dat we niet gaan neuken"?
  maandag 9 mei 2005 @ 23:11:26 #179
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_26869023
quote:
Op maandag 9 mei 2005 23:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Dat veel mensen boven de 25 al een vaste partner hebben is geen excuus.
Als je gaat liggen klooien met mensen die getrouwd zijn, of mensen waarvan de relatie niet goed draait kan je gewoon verwachten dat dat een heleboel gezeik met zich meebrengt en moet je niet janken als jij uiteindelijk degene bent die het deksel op de neus krijgt.
Dat vind ik ook, maar dat zeg je niet als je vriend en je vriending huilend aan de telefoon hangen . Ik zeg nu ook dat ik nooit aan zoiets zou beginnen, maar we kiezen niet altijd uit waar we verliefd op worden.
pi_26869030
quote:
Op maandag 9 mei 2005 22:58 schreef Maeghan het volgende:

[..]

Ik zou het niet kunnen waarderen. Het is te geforceerd en bovendien, wat moet ik dan met dat boekje?
Inderdaad. Boekjes waar je niks mee moet zijn altijd kut om te krijgen.

Ik kreeg ooit een keer een boekje cadeau dat best als hint geinterpreteerd kon worden maar wat achteraf helemaal geen hint bleek te zijn. Dat is helemaal waardeloos. Vooral omdat ik verder helemaal geen flikker met dat boekje kon (het lag een paar dagen later dus ook bij het oud papier).
pi_26869043
quote:
Op maandag 9 mei 2005 23:06 schreef Chemist het volgende:
Klopt, maar als jij in dat geval de 'lijdende' partij bent is het wel erg makkelijk om daar nog hoop uit te halen, iets wat zeker de eerste tijd nog door je hoofd speelt.
Tuurlijk, snap ik ook wel, ik heb het zelf onlangs ook nog aangegrepen als een aanleiding om hoop te houden. Maar dat beschouw ik als mijn eigen stommiteit en ik ga die ander daar de schuld niet van geven omdat hij eea niet lomp genoeg verwoordde
pi_26869063
Zie je wel, het is nooit goed wat je zegt! Relaties: Nooit aan beginnen!
pi_26869080
quote:
Op maandag 9 mei 2005 23:09 schreef thaleia het volgende:

[..]

Maar waarom is het erger om te horen "ik mag je zo graag en ik wil je niet kwijt maar we gaan niet neuken" dan "ik vind je een lelijke graftrol en moet kokhalzen als je je in een straal van minder dan 10 meter om me heen bevindt, dus je begrijpt dat we niet gaan neuken"?
Omdat die eerste zin zo dubbel is. "Ik vind je leuk maar toch ook niet".
  maandag 9 mei 2005 @ 23:14:41 #184
77531 Grrrrrrrr
*PURRRRR*
pi_26869124
quote:
Op maandag 9 mei 2005 23:09 schreef thaleia het volgende:

[..]

Zeggen dat je iemand wel heel leuk vindt en graag bevriend bent met hem/haar tegen iemand die helemaal verliefd op je is, is net zoiets als een hond een stuk vlees voorhouden en dan als hij wil happen roepen: "Hihi, nee, ik vind je heel lief, maar dit stuk vlees is voor iemand anders." .
pi_26869164
quote:
Op maandag 9 mei 2005 23:12 schreef thaleia het volgende:
Tuurlijk, snap ik ook wel, ik heb het zelf onlangs ook nog aangegrepen als een aanleiding om hoop te houden. Maar dat beschouw ik als mijn eigen stommiteit en ik ga die ander daar de schuld niet van geven omdat hij eea niet lomp genoeg verwoordde
Maar had je achteraf niet liever gehad dat hij -veel- duidelijk had gemaakt waar het op stond? Zodat jij je geen illusies had hoeven maken ? (ook al doe je dat toch wel, I know ...)
  maandag 9 mei 2005 @ 23:16:02 #186
77531 Grrrrrrrr
*PURRRRR*
pi_26869196
quote:
Op maandag 9 mei 2005 23:11 schreef Aventura het volgende:

[..]

Dat vind ik ook, maar dat zeg je niet als je vriend en je vriending huilend aan de telefoon hangen . Ik zeg nu ook dat ik nooit aan zoiets zou beginnen, maar we kiezen niet altijd uit waar we verliefd op worden.
Ik zeg dat soort dingen al voordat ze huilend aan de telefoon hangen.
  maandag 9 mei 2005 @ 23:18:21 #187
2671 Aaargh!
Gebruik op eigen risico.
pi_26869291
quote:
Op maandag 9 mei 2005 23:12 schreef Thisbe het volgende:
Zie je wel, het is nooit goed wat je zegt! Relaties: Nooit aan beginnen!
Inderdaad, als je niet om iemand geeft, dan kan hij/zij je ook geen pijn doen.

't leven wordt er wel wat saai van.
pi_26869364
quote:
Op maandag 9 mei 2005 23:18 schreef Aaargh! het volgende:
Inderdaad, als je niet om iemand geeft, dan kan hij/zij je ook geen pijn doen.

't leven wordt er wel wat saai van.
Jup, en daar pas ik voor ... liever af en toe pijn dan niks meer voelen
  maandag 9 mei 2005 @ 23:21:19 #189
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_26869405
quote:
Op maandag 9 mei 2005 23:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Zeggen dat je iemand wel heel leuk vindt en graag bevriend bent met hem/haar tegen iemand die helemaal verliefd op je is, is net zoiets als een hond een stuk vlees voorhouden en dan als hij wil happen roepen: "Hihi, nee, ik vind je heel lief, maar dit stuk vlees is voor iemand anders." .
Throwing the dog a bone, noem je dat. Soort meelij, dat komt pas echt hard aan.
Ik ga niet zeggen dat ik goed ben ik uitmaken, ik kan het niet. Het is ook voorgekomen dat ik het niet uitmaakte, maar dat het na een tijdje gewoon uitging. 'Dit is gewoon niet helemaal wat ik wil' komt nog het meest in de buurt van wat ik het liefste zou zeggen. Dat is altijd waar, en lekker neutraal.
pi_26869483
Wat ik pas irritant vind, ja de onderwerpen gaan me soms aan het hart, dat sommige mensen het bij voorbaat al verpesten terwijl er nog niks aan de hand was/is. Kijk, als iemand verliefd op mij word, kan ik er niks aan doen, als ik eerlijk ben in dat ik het niet weet, een twijfelkont ben, wel gevoelens heb voor het één of ander, nou niks mis mee lijkt mij.

Maargoed, aan de andere kant vind ik het prima, want zo kom ik sneller achter iemands ware aard en weet ik ondertussen (dus toch) dat ik voor het juiste gekozen heb. Life is simple . En als het mean lijkt, dat doen de mensen dan toch uiteindelijk zelf, of zie ik dat verkeerd * beetje streng kijkt. Maar ik heb dan ook respect voor mensen die hand in eigen boezem (durven) steken, en mij niet blamen, maar zelf in de spiegel kijken.

en nu genoeg geluld, dat verliefdheidsgedoe soms
  maandag 9 mei 2005 @ 23:29:48 #191
2671 Aaargh!
Gebruik op eigen risico.
pi_26869704
quote:
Op maandag 9 mei 2005 23:20 schreef Chemist het volgende:

[..]

Jup, en daar pas ik voor ... liever af en toe pijn dan niks meer voelen
Ach, voor beide is wat te zeggen. Maar omdat je niet alle emoties kunt sturen, is de 'niks meer voelen' optie niet heel realistisch.
  maandag 9 mei 2005 @ 23:30:12 #192
77531 Grrrrrrrr
*PURRRRR*
pi_26869714
quote:
Op maandag 9 mei 2005 23:21 schreef Aventura het volgende:

Ik ga niet zeggen dat ik goed ben ik uitmaken, ik kan het niet.
Dat is niemand, zou ook niet goed zijn. Dat zou betekenen dat je er erg veel ervaring mee zou hebben.
pi_26869798
Vanaf nu ga ik aan mezelf werken
Stoppen met roken
Afvallen
Hardlopen
Minder drinken

En nu maar hopen dat dat resultaat geeft
pi_26869970
quote:
Op maandag 9 mei 2005 23:33 schreef Beach het volgende:
Stoppen met roken
Afvallen
Hardlopen
Minder drinken

Bel d'r nou gewoon. .
pi_26869981
quote:
Op maandag 9 mei 2005 23:38 schreef AudreyHepburn het volgende:

[..]

Bel d'r nou gewoon. .
pi_26869989
quote:
Stoppen met roken
Afvallen
Hardlopen
Minder drinken

Nou als je lijkt op de man van je foto, dan lust ik je zo ook wel
  maandag 9 mei 2005 @ 23:40:58 #197
2671 Aaargh!
Gebruik op eigen risico.
pi_26870038
quote:
Stoppen met roken
Afvallen
Hardlopen
Minder drinken
Ik niet.

En ik begin nu.
pi_26870043
quote:
Stoppen met roken
Afvallen
Hardlopen
Minder drinken

Een vrouw die zulke eisen gaat stellen kan direct in de stront zakken wat mij betreft. Als je eraan toegeeft geeft het aan dat je al behoorlijk onder de plak zit, en dat kan toch niet de bedoeling zijn.
pi_26870069
quote:
Op maandag 9 mei 2005 23:39 schreef Thisbe het volgende:

[..]

Nou als je lijkt op de man van je foto, dan lust ik je zo ook wel
daar lijk ik niet echt op
  maandag 9 mei 2005 @ 23:42:29 #200
77531 Grrrrrrrr
*PURRRRR*
pi_26870089
quote:
Op maandag 9 mei 2005 23:41 schreef thabit het volgende:

[..]

Een vrouw die zulke eisen gaat stellen kan direct in de stront zakken wat mij betreft. Als je eraan toegeeft geeft het aan dat je al behoorlijk onder de plak zit, en dat kan toch niet de bedoeling zijn.
Stoppen met roken, afvallen, hardlopen en minder drinken zijn ook dingen die je voor jezelf kan doen natuurlijk...
pi_26870113
quote:
Op maandag 9 mei 2005 23:41 schreef thabit het volgende:

[..]

Ik wil het voor mezelf doen, als ik er beter uitzie zal ik me waarchijnlijk ook beter voelen.
  maandag 9 mei 2005 @ 23:59:50 #202
13211 MSXUser
Irritant figuur...
pi_26870587
quote:
Op maandag 9 mei 2005 23:43 schreef Beach het volgende:
Ik wil het voor mezelf doen, als ik er beter uitzie zal ik me waarchijnlijk ook beter voelen.
Dat moet ook de enige reden zijn waarom je dat gaat doen. Het is immers jouw lichaam en jouw leven.
  dinsdag 10 mei 2005 @ 00:01:57 #203
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_26870624
quote:
Op maandag 9 mei 2005 23:59 schreef MSXUser het volgende:

[..]

Dat moet ook de enige reden zijn waarom je dat gaat doen. Het is immers jouw lichaam en jouw leven.
Ja, maar bij sommige mensen zou'n verandering aan hun uiterlijk wel helpen bij het krijgen van een relatie.

Het moge duidelijk zijn dat ik het niet over Beach heb.
  dinsdag 10 mei 2005 @ 00:02:55 #204
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_26870651
quote:
Op maandag 9 mei 2005 23:43 schreef Beach het volgende:

[..]

Vast wel, maar laat het geen excuus zijn om maar te wachten tot je eindelijk tevreden bent met je uiterlijk want *helemaal* tevreden is niemand ooit
Vampire Romance O+
  dinsdag 10 mei 2005 @ 00:05:09 #205
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_26870701
Het stomme is dat uiterlijk niks uitmaakt. In periodes dat ik (vind dat ik) er goed uitzie, kijkt er nietmand naar me om, en als ik dan een keer moe, onverzorgd en in spijkerbroek de kroeg inga kom ik er met een man weer uit. Tja..
  dinsdag 10 mei 2005 @ 00:05:42 #206
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_26870712
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 00:02 schreef MouseOver het volgende:

want *helemaal* tevreden is niemand ooit
Dat is inderdaad ook waar, iedereen heeft wel iets wat hij graag zou veranderen aan zijn uiterlijk.

Al schiet me op dit moment eigenlijk niets te binnen.
  dinsdag 10 mei 2005 @ 00:32:29 #207
88139 JoeyT
pi_26871251
quote:
Op maandag 9 mei 2005 21:07 schreef AudreyHepburn het volgende:

[..]

Dude, anders quote je even niet dat hele stuk. .
Loop niet zo te janken jij... Waar je je druk om kan maken zeg...
pi_26871701
quote:
Stoppen met roken
Afvallen
Hardlopen
Minder drinken

Behalve dat ik nog wel redelijk wat drink als student zijnde, ben ik wel een ruime maand gestopt met roken, hoef ik niet af te vallen en ben ik regelmatig hardlopen. Hoeveel gezonder je je voelt dan tijdens het roken is echt onvoorstelbaar. Dus zet em op Beach.
pi_26871726
Dank je
pi_26874199
Ja Beach zet hem op. Ik ga ook een poging wagen.
  dinsdag 10 mei 2005 @ 09:12:53 #211
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_26874405
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 09:02 schreef Sabrina1981 het volgende:
Ja Beach zet hem op. Ik ga ook een poging wagen.
Een poging te stoppen met roken?
  dinsdag 10 mei 2005 @ 09:27:52 #212
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_26874733
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 09:12 schreef Christine het volgende:

[..]

Volgens mij rookt ze niet
  dinsdag 10 mei 2005 @ 09:28:13 #213
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_26874741
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 00:05 schreef Aventura het volgende:
Het stomme is dat uiterlijk niks uitmaakt. In periodes dat ik (vind dat ik) er goed uitzie, kijkt er nietmand naar me om, en als ik dan een keer moe, onverzorgd en in spijkerbroek de kroeg inga kom ik er met een man weer uit. Tja..
Inderdaad ja!

Ga je helemaal dressed up en mooi gekapt de stad in kom je niks tegen en als ik mijn benen niet geschoren had, gelijk uit mijn werk de stad in was gegaan en eeen of andere ouwe zak aanhad werd het opeens gezellig
  dinsdag 10 mei 2005 @ 09:29:09 #214
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_26874761
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 09:28 schreef Ripley het volgende:

[..]

Inderdaad ja!

Ga je helemaal dressed up en mooi gekapt de stad in kom je niks tegen en als ik mijn benen niet geschoren had, gelijk uit mijn werk de stad in was gegaan en eeen of andere ouwe zak aanhad werd het opeens gezellig

Vreselijk frustrerend!
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_26874829
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 09:28 schreef Ripley het volgende:

[..]

Inderdaad ja!

Daar snap ik echt niks van
  dinsdag 10 mei 2005 @ 09:36:52 #216
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_26874919
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 09:32 schreef WeirdMicky het volgende:

[..]

Maar zo werkt het vaak wel
pi_26875102
Werkt dat ook bij mannen?
  dinsdag 10 mei 2005 @ 09:49:04 #218
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_26875223
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 09:32 schreef WeirdMicky het volgende:

[..]

Ik ook niet Maar irritant is het wel

Ik ben momenteel overigens ook niet op mijn mooist (er mag wel wat af, heb heel veel gewerkt en heb dus wallen en een slechte huid, tijden niet naar de kapper geweest etc.). Maar toch heb ik sinds een paar maandjes een erg leuke meneer aan mijn zijde.
pi_26875269
Ow help, weer iemand met een relatie die singles wil pesten? Leave us alone!
  dinsdag 10 mei 2005 @ 09:51:14 #220
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_26875283
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 09:49 schreef Ripley het volgende:

[..]

Ik ook niet Maar irritant is het wel

Ik ben momenteel overigens ook niet op mijn mooist (er mag wel wat af, heb heel veel gewerkt en heb dus wallen en een slechte huid, tijden niet naar de kapper geweest etc.). Maar toch heb ik sinds een paar maandjes een erg leuke meneer aan mijn zijde.
Jij bent echt gek.

Je ziet er fantastisch uit muts!
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  dinsdag 10 mei 2005 @ 09:56:17 #221
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_26875411
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 09:50 schreef WeirdMicky het volgende:
Ow help, weer iemand met een relatie die singles wil pesten? Leave us alone!
Ik ben ook 3 of 4 jaar single geweest hoor, dus zie het maar als inspiratie

Beiden niks mis mee, ik had ook best lol toen ik nog vrijgezel was. En nu ook
pi_26875536
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 09:12 schreef Christine het volgende:

[..]

Nee afvallen.
pi_26875595
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 10:01 schreef Sabrina1981 het volgende:

[..]

Nee afvallen.
Zie het trouwens niet als alleen afvallen. Ik zou het liever "aan jezelf werken" noemen, je wilt immers toch ook gezonder worden etc? Ik ben gestopt met roken, maar heb nu meer conditie en ga dus vaker hardlopen en sporten etc. Bekijk het van het totale plaatje en dan hou je het langer vol Succes.
pi_26875666
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 10:04 schreef WeirdMicky het volgende:

[..]

Zie het trouwens niet als alleen afvallen. Ik zou het liever "aan jezelf werken" noemen, je wilt immers toch ook gezonder worden etc? Ik ben gestopt met roken, maar heb nu meer conditie en ga dus vaker hardlopen en sporten etc. Bekijk het van het totale plaatje en dan hou je het langer vol Succes.
Zo bekijk ik het ook wel, maar afvallen is wel één van de eerste dingen die ik ga doen, als dat op de rit staat gaat sporten ook weer en ga zo maar door.
pi_26875767
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 10:07 schreef Sabrina1981 het volgende:

[..]

Zo bekijk ik het ook wel, maar afvallen is wel één van de eerste dingen die ik ga doen, als dat op de rit staat gaat sporten ook weer en ga zo maar door.
Precies, al heeft het natuurlijk verband met elkaar...door sporten val je af etc

M'n dipje van gister is over, ik was kansloos en had ff een kutdag met alles dat fout kon gaan...dat ook ging Ben dus weer een blije single.
  dinsdag 10 mei 2005 @ 10:15:50 #226
88139 JoeyT
pi_26875891
quote:

[..]

Belangrijk dat je ook gaat bewegen. Zeker voor je geluksgevoel. Begin anders met buiten iederedag een half uur a 45 min stevig te wandelen of flink te fietsen. Hele goede manier om je stofwisseling weer op gang te brengen en nog veel belangrijker is dat je lichaam een gelukshormoon gaat aanmaken waardoor je veel lekkerder in je vel komt te zitten. Als je overigens vragen hebt over voeding of sporten kan je trws goed bij mij terecht, heb al tientallen geholpen om blijvend aftevallen...

Succes
  dinsdag 10 mei 2005 @ 10:17:08 #227
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_26875928
Je voelt je zeker beter als je je levensstijl aanpast. Ik ben verleden jaar gaan lijnen, en sport nu alweer een paar jaar vrij intensief en voel me stukken beter dan toen ik die kilo's nog met me mee moest slepen. Heel goed voor je eigenwaarde. Suc6!
pi_26876278
Bedankt WM, JoeyT en Sanne.
Ik loop onder controle van mijn huisarts en daar ga ik van de week weer even langs. Dus moet weer goedkomen.
  dinsdag 10 mei 2005 @ 10:33:57 #229
90092 petitlapin
bijna mama
pi_26876355
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 10:31 schreef Sabrina1981 het volgende:
Bedankt WM, JoeyT en Sanne.
Ik loop onder controle van mijn huisarts en daar ga ik van de week weer even langs. Dus moet weer goedkomen.
petitlapin is blijkbaar een hot thema begonnen hier

succes Sabrina met de conditie
ensemble, tout est plus joli
PETITLAPIN krijgt een DOCHTER
pi_26876433
Het onderwerp is alleen niet zo singles gerelateerd Iemand nog een leuke pittige stelling?
  dinsdag 10 mei 2005 @ 11:08:48 #231
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_26877258
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 10:15 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Belangrijk dat je ook gaat bewegen. Zeker voor je geluksgevoel. Begin anders met buiten iederedag een half uur a 45 min stevig te wandelen of flink te fietsen. Hele goede manier om je stofwisseling weer op gang te brengen en nog veel belangrijker is dat je lichaam een gelukshormoon gaat aanmaken waardoor je veel lekkerder in je vel komt te zitten. Als je overigens vragen hebt over voeding of sporten kan je trws goed bij mij terecht, heb al tientallen geholpen om blijvend aftevallen...

Succes
Een loopontbijt!
Vampire Romance O+
  dinsdag 10 mei 2005 @ 11:10:23 #232
88139 JoeyT
pi_26877296
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 11:08 schreef MouseOver het volgende:

[..]

Een loopontbijt!
Idd, ga op nuchtere maag lopen, daarna lekker douchen en goed ontbijten...
  dinsdag 10 mei 2005 @ 11:14:48 #233
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_26877415
En een boterhammetje tijdens het lopen dan?
Vampire Romance O+
  dinsdag 10 mei 2005 @ 11:15:24 #234
88139 JoeyT
pi_26877437
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 11:14 schreef MouseOver het volgende:
En een boterhammetje tijdens het lopen dan?
Hehehe nee geen goed id
  dinsdag 10 mei 2005 @ 11:16:09 #235
90092 petitlapin
bijna mama
pi_26877463
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 11:10 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Idd, ga op nuchtere maag lopen, daarna lekker douchen en goed ontbijten...
hahaha, niet TE goed ontbijten toch

of het lopen is voor niets geweest
  dinsdag 10 mei 2005 @ 11:17:04 #236
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_26877488
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 11:15 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Hehehe nee geen goed id
Jammer. Multitasking, tijdbesparing en dat soort dingen.
Vampire Romance O+
  dinsdag 10 mei 2005 @ 11:18:20 #237
88139 JoeyT
pi_26877524
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 11:16 schreef petitlapin het volgende:

[..]

hahaha, niet TE goed ontbijten toch

of het lopen is voor niets geweest
Boterhammetje of 3 (als vrouw zijnde). Lekker wat kipfilet of ander mager vleeswaar dr op en je bent helemaal goed bezig. Ontbijt is heel belangrijk om die stofwisseling op gang te krijgen. Verder om de 2,5 a 3 uur wat eten om die stofwisseling op gang te houden... Maja dit past misschien niet echt in het singlestopic
pi_26877625
DIt singlestopic loopt weer eens uit de hand, maar jullie willen geen stellingen meer, dus verzin eens een alternatief.
  dinsdag 10 mei 2005 @ 11:40:44 #239
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_26878122
quote:

[..]

Je moet het omdraaien: eerst gaan sporten en tegelijkertijd je voedingspatroon aanpassen. En dan bedoel ik dus structureel aanpassen, een tijd op dieet gaan en vervolgens weer (althans in het geval dat je dat mocht doen) ongezond gaan eten is namelijk geen lange termijn oplossing.
pi_26878143
Je auto wegdoen en vegetarier worden. Lijkt me een puik plan. .
pi_26878230
Dit is géén singlestopic meer, maar een slowchat topic over eten. Willen we dat nou echt of gaan we over wél boeiende onderwerpen praten?
pi_26878290
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 11:44 schreef WeirdMicky het volgende:
Dit is géén singlestopic meer, maar een slowchat topic over eten. Willen we dat nou echt of gaan we over wél boeiende onderwerpen praten?
Stel zelf wat voor dan.
pi_26878356
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 11:46 schreef TGT het volgende:

[..]

Stel zelf wat voor dan.
Zoals je in wellicht elk deel hebt kunnen lezen, heb ik al 100 stellingen geopperd, maar bij de laatste paar keer kreeg ik het commentaar of alles juist in stellingen moest. Toen heb ik gevraagd voor een alternatief, maar dat wisten ze natuurlijk niet. Ik wil best een stelling verzinnen, maar dan wil ik geen gejank horen.
pi_26878371
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 11:46 schreef TGT het volgende:

[..]

Stel zelf wat voor dan.
wat dacht je van mijn halve stelling, die een beetje ondergesneeuwd werd door persoonlijke verhalen en meningen over dikke mensen? deze:
quote:
hallo allemaal weer...

ik heb het geluk niet dik te zijn geweest (ik zal wel van binnen vervet zijn en aan een hartinfarct sterven, maar goed), dus ik kan niet helemaal meespreken met dit onderwerp. maar volgens mij gaat het er ook meer om je goed en mooi te voelen. ik heb een relatie van vijf jaar gehad met een jongen die door iedereen erg mooi werd gevonden. hij werd ook op straat verlekkerd nagekeken en moest vaak flirtende dames van zich afschudden...

en steekte dat een beetje bij mij: ik ben waarschijnlijk geen trol, maar ook zeker geen verblindende schoonheid... ik hield van deze jongen, maar voelde me soms een beetje geimponeerd door de aandacht die hij kreeg van 1.80m lange godinnen. daarbij kwam ook dat hij vaak nogal ijdel was en dus die aandacht prettig vond, zonder dat hij er direct op in ging (pas op het laatst, maar dat is een ander verhaal...)

lang verhaal... kort: een knappere partner te hebben is soms ook niet helemaal ideaal, naar mijn mening.
  dinsdag 10 mei 2005 @ 11:50:22 #245
13211 MSXUser
Irritant figuur...
pi_26878390
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 11:44 schreef WeirdMicky het volgende:
Het is inderdaad meer algemeen. Wat me wel opvalt is dat singles meer aan hun uiterlijk en dergelijke doen dan mensen die al een tijd een vaste relatie hebben.
pi_26878391
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 11:49 schreef WeirdMicky het volgende:

[..]

Zoals je in wellicht elk deel hebt kunnen lezen, heb ik al 100 stellingen geopperd, maar bij de laatste paar keer kreeg ik het commentaar of alles juist in stellingen moest. Toen heb ik gevraagd voor een alternatief, maar dat wisten ze natuurlijk niet. Ik wil best een stelling verzinnen, maar dan wil ik geen gejank horen.
Ga je gang maar. Dat je geen gejank krijgt kan ik niet garanderen.
pi_26878401
Ja ik vind het ook niet echt passen in het singlestopic. Ik stem voor een boeiend onderwerp.
Alleen moet ik daar even over nadenken.
pi_26878418
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 11:50 schreef Sabrina1981 het volgende:
Ja ik vind het ook niet echt passen in het singlestopic. Ik stem voor een boeiend onderwerp.
Alleen moet ik daar even over nadenken.
eh... hallo?
pi_26878493
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 11:49 schreef Mad-Eleine het volgende:

[..]

wat dacht je van mijn halve stelling, die een beetje ondergesneeuwd werd door persoonlijke verhalen en meningen over dikke mensen? deze:
[..]
Kijk, een goede stelling

Als single kijk je eerder naar iemand (als een potentiële partner) die minder knap is, omdat het je zelfverzekerder maakt

Denk ik nog even over na.
pi_26878528
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 11:51 schreef Mad-Eleine het volgende:

[..]

eh... hallo?
Niet gelezen, was toen net aan het posten.
pi_26878559
quote:

lang verhaal... kort: een knappere partner te hebben is soms ook niet helemaal ideaal, naar mijn mening.
Ik ben van mening dat je met een knappere partner een stuk onzekerder wordt over jezelf. Daarmee bedoel ik dat ik bang ben dat zij misschien iemand vindt die ze nog leuker vind en mij dan afdankt
  dinsdag 10 mei 2005 @ 11:56:19 #252
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_26878566
quote:
ik heb een relatie van vijf jaar gehad met een jongen die door iedereen erg mooi werd gevonden. hij werd ook op straat verlekkerd nagekeken en moest vaak flirtende dames van zich afschudden...

en steekte dat een beetje bij mij: ik ben waarschijnlijk geen trol, maar ook zeker geen verblindende schoonheid... ik hield van deze jongen, maar voelde me soms een beetje geimponeerd door de aandacht die hij kreeg van 1.80m lange godinnen. daarbij kwam ook dat hij vaak nogal ijdel was en dus die aandacht prettig vond, zonder dat hij er direct op in ging (pas op het laatst, maar dat is een ander verhaal...)

Ehm ja, hier kan ik me wel in vinden. Ik denk alleend at het vooral een kwestie is van je eigen onzekerheid. In mijn geval iig wel: ik ben onzeker dus, denk ik dat alle andere vrouwen die hem benaderen leuker zijn. En daar kan ik ook best over zeiken, wat me ook niet echt bevorderlijk lijkt voor de relatie. Gelukkig is hij vrij geduldig, maar ik word af en toe wel eens gek van mezelf Terwijl ik zelf ook niet echt te klagen heb over aandacht van mannen, maar dat zie ik dan weer heel anders
pi_26878577
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 11:54 schreef WeirdMicky het volgende:

[..]

Kijk, een goede stelling

Als single kijk je eerder naar iemand (als een potentiële partner) die minder knap is, omdat het je zelfverzekerder maakt

Denk ik nog even over na.
Voor sommige mensen is dit inderdaad zo. Die gaan echt voor een wat minder mooie partner om er zelf beter uit te zien.

Ik kijk altijd eerst of ik het meisje mooi vind. Dan leg ik (of zij) contact.. Dan kom ik er vanzelf wel achter of t ook partnermateriaal is..
  dinsdag 10 mei 2005 @ 11:57:03 #254
13211 MSXUser
Irritant figuur...
pi_26878593
quote:

een knappere partner te hebben is soms ook niet helemaal ideaal, naar mijn mening.
Indien je een (erg) goeduitziende partner hebt, moet je denk ik inderdaad meer knokken voor je relatie. Immers, de 'concurrentie' ligt constant op de loer en onzekerheid is uit den boze.

(Doet me denken aan een nummer van Joe Tex, genaamd 'Get an ugly woman to marry you' )
pi_26878657
Waarom worden mensen altijd onzekerder erdoor i.p.v. blij te zijn dat zo'n knappe partner jou óók mooi vindt? Dit ligt meer aan je eigen onzekerheid neem ik aan, wat kan je partner eraan doen dat zij of hij knap is?

Of gaat het niet meer om het innerlijk bij ons singles.
pi_26878709
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 11:59 schreef WeirdMicky het volgende:
Waarom worden mensen altijd onzekerder erdoor i.p.v. blij te zijn dat zo'n knappe partner jou óók mooi vindt? Dit ligt meer aan je eigen onzekerheid neem ik aan, wat kan je partner eraan doen dat zij of hij knap is?

Ik denk dat je wel een punt hebt, ik heb dan zoiets wat moet zo iemand met mij.
pi_26878779
Ok ff kort door de bocht: Je gaat toch niet op een (naar jouw eigen mening) gedrocht liggen. Tuurlijk is innerlijk belangrijk. Maar ik stap echt niet af op iemand die ik onaantrekkelijk vind. Innerlijk kom je toch later pas achter.
  dinsdag 10 mei 2005 @ 12:04:45 #258
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_26878810
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 11:59 schreef WeirdMicky het volgende:

Ja, helemaal gelijk. Je projecteert je eigen onzekerheid op je vriend/vriendin. Want die vindt je waarschijnlijk wel aantrekkelijk anders was hij/zij niet bij je. Maar goed, er rationeel over denken is wat anders dan je gevoel natuurlijk

Ik zou alleen nooit bewust voor een minder aantrekkelijke partner gaan of zo. Ik vind iemand aantrekkelijk en leuk of niet, ik ga niet marchanderen. En met aantrekkelijk bedoel ik niet per se bloedmooi of zo - aantrekkingskracht zit in een heleboel verschillende dingen.
pi_26878819
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 12:01 schreef Sabrina1981 het volgende:

[..]

Ik denk dat je wel een punt hebt, ik heb dan zoiets wat moet zo iemand met mij.
Behalve dat je dan ongelovelijk denigerend over jezelf nadenkt...focus je je ook nog puur op uiterlijk. Innerlijk, mooie tijd samen, etc etc. tellen niet meer mee?
  dinsdag 10 mei 2005 @ 12:05:45 #260
62217 TommyZ
pi_26878838
Ik heb altijd het idee dat je (okay, ik dan) aan een knappe partner went. Niet dat het knappe niet meer gewaardeerd wordt, maar dat het niet zo heel bijzonder meer is. Het innerlijk krijgt zeker na verloop van tijd (en dan bedoel ik vooral de negatieve zaken) steeds meer waarde, die het knap zijn van iemand toch teniet kunnen doen.
pi_26878885
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 12:03 schreef TGT het volgende:
Ok ff kort door de bocht: Je gaat toch niet op een (naar jouw eigen mening) gedrocht liggen. Tuurlijk is innerlijk belangrijk. Maar ik stap echt niet af op iemand die ik onaantrekkelijk vind. Innerlijk kom je toch later pas achter.
Nouja, gooi de noemer 'innerlijk' onder 'uitstraling'. Als het met iemand klikt, vind ik die persoon veel aantrekkelijker dan een chagrijnig model in de hoek. Wat Ripley dus ook al zegt.

En ik ga dus niet op gedrochten liggen, mensen die eruit zien als een gedrocht hebben vaak ook zo weinig zelfdiscipline dat ik daar ook nog eens op afknap
  Moderator dinsdag 10 mei 2005 @ 12:08:11 #262
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_26878911
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 11:50 schreef MSXUser het volgende:

[..]

Het is inderdaad meer algemeen. Wat me wel opvalt is dat singles meer aan hun uiterlijk en dergelijke doen dan mensen die al een tijd een vaste relatie hebben.
! goeie grap
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_26878983
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 12:08 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

! goeie grap
Dan ben jij een uitzondering. Mensen met lange relaties worden bijna altijd minder ijdel en waarom zou je ook? Je doet toch je haar niet alleen netjes voor jezelf? Nee, ook voor anderen.
pi_26879019
Een onzekere partner is trouwens ook erg irritant. Continu moet je je partner weer gerust stellen. Plus dat ik dan het gevoel krijg dat ze me niet vertrouwt wanner ze voor de zoveelste keer om bevestiging vraagt (ja ik heb hier ervaring mee)
pi_26879088
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 12:07 schreef WeirdMicky het volgende:

[..]

Nouja, gooi de noemer 'innerlijk' onder 'uitstraling'. Als het met iemand klikt, vind ik die persoon veel aantrekkelijker dan een chagrijnig model in de hoek. Wat Ripley dus ook al zegt.

En ik ga dus niet op gedrochten liggen, mensen die eruit zien als een gedrocht hebben vaak ook zo weinig zelfdiscipline dat ik daar ook nog eens op afknap
Ik vind uitstraling meer onder uiterlijk vallen... Heb ooit een keer een date gehad met een meisje die een ontzettende leuke uitstraling had. Innerlijk was echter een beetje verrot. Snel kwaad/chago moodswings..
  dinsdag 10 mei 2005 @ 12:15:34 #266
90092 petitlapin
bijna mama
pi_26879124
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 12:14 schreef TGT het volgende:

Innerlijk was echter een beetje verrot. Snel kwaad/chago moodswings..
dat noemen we een' vrouw'
pi_26879126
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 12:11 schreef TGT het volgende:
Een onzekere partner is trouwens ook erg irritant. Continu moet je je partner weer gerust stellen. Plus dat ik dan het gevoel krijg dat ze me niet vertrouwt wanner ze voor de zoveelste keer om bevestiging vraagt (ja ik heb hier ervaring mee)
Belachelijk herkenbaar Dat niet meer, alsjeblieft zeg, trauma's komen naar boven drijven.
  dinsdag 10 mei 2005 @ 12:18:32 #268
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_26879201
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 12:15 schreef WeirdMicky het volgende:

[..]

Belachelijk herkenbaar Dat niet meer, alsjeblieft zeg, trauma's komen naar boven drijven.
jij ook al
Kwam mij ook al ernstig bekend voor
  dinsdag 10 mei 2005 @ 12:18:33 #269
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_26879202
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 12:10 schreef WeirdMicky het volgende:

[..]

Dan ben jij een uitzondering. Mensen met lange relaties worden bijna altijd minder ijdel en waarom zou je ook? Je doet toch je haar niet alleen netjes voor jezelf? Nee, ook voor anderen.
Maar je wil er toch ook leuk uitzien voor je partner?
pi_26879240
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 12:15 schreef petitlapin het volgende:

[..]

dat noemen we een' vrouw'
Tja ik moet zeggen dat ik soms dit idee wel eens krijg.. Maar dan nog.. Op de eerste date meteen zwaar moodswingen?? Not done lijkt me.
pi_26879531
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 12:05 schreef WeirdMicky het volgende:

[..]

Behalve dat je dan ongelovelijk denigerend over jezelf nadenkt...focus je je ook nog puur op uiterlijk. Innerlijk, mooie tijd samen, etc etc. tellen niet meer mee?
Innerlijk en die andere dingen teleln juist zwaarder mee voor mij, in tegenstelling tot andere hier. Deze discussie is ook al geweest en volgens mij was ik wel in de minderheid.
  dinsdag 10 mei 2005 @ 12:38:46 #272
88139 JoeyT
pi_26879703
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 12:32 schreef Sabrina1981 het volgende:

[..]

Innerlijk en die andere dingen teleln juist zwaarder mee voor mij, in tegenstelling tot andere hier. Deze discussie is ook al geweest en volgens mij was ik wel in de minderheid.
Enige reden waarom dat belangrijker voor je is is omdat je onzeker bent over je eigen uiterlijk. Is niet rot bedoeld overigens...
  dinsdag 10 mei 2005 @ 12:48:38 #273
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_26879981
Ik kan me geloof ik weer half melden in dit topic
  dinsdag 10 mei 2005 @ 12:49:34 #274
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_26880000
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 12:48 schreef Metro2005 het volgende:
Slechte date gehad oid?
  dinsdag 10 mei 2005 @ 12:52:31 #275
62217 TommyZ
pi_26880085
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 12:38 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Enige reden waarom dat belangrijker voor je is is omdat je onzeker bent over je eigen uiterlijk. Is niet rot bedoeld overigens...
Discussie gemist, maar is het niet gewoon een combinatie van beiden? Al zal dat ook per persoon verschillen.
pi_26880108
quote:
Is het alweer over joh?
pi_26880121
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 12:52 schreef TommyZ het volgende:

[..]

Discussie gemist, maar is het niet gewoon een combinatie van beiden? Al zal dat ook per persoon verschillen.
Zal zeker per persoon schelen en het is ook een combinatie van beiden, maar voor de een telt het innerlijk meer mee en voor de ander het uiterlijk.
  dinsdag 10 mei 2005 @ 12:54:49 #278
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_26880158
quote:
En jullie zouden nog naar de camping gaan?

voor je.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  dinsdag 10 mei 2005 @ 12:55:34 #279
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_26880183
Volgens mij ' mis' ik alle romancetjes die in dit topic ontstaan
pi_26880191
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 12:54 schreef Copycat het volgende:

[..]

voor je.
Dat zijn ze ook geweest. Sorry Metro als ik voor me beurt praat.
pi_26880209
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 12:55 schreef Aventura het volgende:
Volgens mij ' mis' ik alle romancetjes die in dit topic ontstaan
Moet je vaker meelezen
  dinsdag 10 mei 2005 @ 13:03:41 #282
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_26880416
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 12:54 schreef Copycat het volgende:

[..]

voor je.
daar zijn we idd al geweest
redenen:
- ik geil dr op in de auto en maak het niet af (kan ook niet want we reden nog)
- ze heeft nieuw werk en zij begint om 5 uur en ik eindig om 5 uur dus kon dr niet bellen om haar te feliciteren (wel over msn gedaan overigens overdag)
- en ze vindt dat ik d'r te weinig zie (2-3 keer per week) terwijl ze weet dat ik het rustig aan wil doen.
pi_26880440
quote:
Arme metro

Tip: ff wat langer single zijn, scharreltjes van een maand maken meer kapot dan je lief is.
pi_26880503
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 13:03 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

ze voert wel 2 hele redenen aan. 2 enorm vage.
- ze heeft nieuw werk en zij begint om 5 uur en ik eindig om 5 uur dus kon dr niet bellen om haar te feliciteren (wel over msn gedaan overigens overdag)
- en ze vindt dat ik d'r te weinig zie (2-3 keer per week) terwijl ze weet dat ik het rustig aan wil doen.
Zijn allemaal onzinargumenten. Prik er doorheen en kom erachter dat het gewoon niet is wat zij had verwacht. Jammer, maar helaas.
  dinsdag 10 mei 2005 @ 13:06:28 #285
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_26880504
quote:

Dat was toch al vanaf het prilste begin een struikelblok waiting to happen?
Wel erg lullig voor je, hoor!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_26880538
quote:

[..]

redenen:
Dude, ik denk dat je haar beter kwijt dan rijk bent. Ze had volgens mij echt in gedachten dat jullie heel snel zouden gaan settelen en ze heeft gemerkt dat ze daar niet de juiste man voor heeft gevonden (ik vraag me af of die mannen er uberhaupt wel zijn van jouw leeftijd, ik wens haar veel succes..)

Er is niks afstotenders dan vrouwen die te hard van stapel lopen.
pi_26880582
Denk dat Nozem wel gelijk heeft, ze begon toch ook al zo snel over samenwonen?
  dinsdag 10 mei 2005 @ 13:10:22 #288
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_26880634
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 13:06 schreef Copycat het volgende:

[..]

Dat was toch al vanaf het prilste begin een struikelblok waiting to happen?
Wel erg lullig voor je, hoor!
nouja ze woont 50km weg dus om nou te zeggen ik ga even langs...
  dinsdag 10 mei 2005 @ 13:11:20 #289
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_26880662
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 13:09 schreef Sabrina1981 het volgende:
Denk dat Nozem wel gelijk heeft, ze begon toch ook al zo snel over samenwonen?
ja na 2 weken al, en ze zegt inderdaad dat ze het liefste mij elke dag bij zich heeft en daar heb ik zelf gewoon nog even geen trek in eigenlijk.
pi_26880680
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 13:11 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

ja na 2 weken al, en ze zegt inderdaad dat ze het liefste mij elke dag bij zich heeft en daar heb ik zelf gewoon nog even geen trek in eigenlijk.
Denk dat daar de schoen wringt. Wilt ze gewoon niet het huis uit om een of andere reden?
  dinsdag 10 mei 2005 @ 13:14:12 #291
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_26880751
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 13:12 schreef Sabrina1981 het volgende:

[..]

Denk dat daar de schoen wringt. Wilt ze gewoon niet het huis uit om een of andere reden?
ze woont al op zichzelf
pi_26880789
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 13:14 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

ze woont al op zichzelf
En ze wilde dat jij zo snel mogelijk bij haar in ging trekken?
pi_26880823
quote:

[..]

ze woont al op zichzelf
Oh ik dacht juist niet, omdat ze zou snel wilde samenwonen.

Ga gewoon langs om dit te bepraten via msn of mail gaat het toch niet.
pi_26880827
quote:

[..]

ze woont al op zichzelf
Dan nog is het een rare reden. Binnen een relatie is het geven en nemen...fuck haar en laat dr maar continue alleen. Ze speelt het spel 'alles of niets' en kiest liever voor niets dan de tussenweg.

Ga ook bij jezelf na of dit wel écht is wat je wilt, ik heb mezelf regelmatig voor de gek gehouden.
  dinsdag 10 mei 2005 @ 13:17:24 #295
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_26880853
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 13:15 schreef nozem het volgende:

[..]

En ze wilde dat jij zo snel mogelijk bij haar in ging trekken?
intrekken is misschien een groot woord maar ongeveer elke dag daar zijn wil ik gewoon niet, ik zit ook nog met een vader die aan prostaatkanker lijdt dus wil ook gewoon nog een paar dagen per week thuis zijn! (dat weet ze ook) bovendien wil ik niet te hard van stapel lopen door direct bij dr in te trekken (slechte ervaringen mee)
ik vertik het gewoon om dat te doen.
pi_26880899
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 13:17 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

intrekken is misschien een groot woord maar ongeveer elke dag daar zijn wil ik gewoon niet, ik zit ook nog met een vader die aan prostaatkanker lijdt dus wil ook gewoon nog een paar dagen per week thuis zijn! (dat weet ze ook) bovendien wil ik niet te hard van stapel lopen door direct bij dr in te trekken (slechte ervaringen mee)
Niet meer dan logisch lijkt me.
pi_26880902
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 13:17 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Dat is ook het stomste wat je had kunnen doen. Als ze niet respecteert dat je het rustig aan wil doen (en ik vind elkaar 3 keer in de week zien helemaal niet zo rustig aan..) dan is het een egoistische trut.
  dinsdag 10 mei 2005 @ 13:20:51 #298
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_26880948
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 13:19 schreef nozem het volgende:

[..]

Dat is ook het stomste wat je had kunnen doen. Als ze niet respecteert dat je het rustig aan wil doen (en ik vind elkaar 3 keer in de week zien helemaal niet zo rustig aan..) dan is het een egoistische trut.
die instelling heb ik ook wel een beetje ja.
kom vaak genoeg naar dr in een week, respecteert ze dat niet dan hoeft het niet van mij. Ik ga me niet weer in allerlei bochten wringen voor een vrouw
pi_26881123
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 13:20 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

die instelling heb ik ook wel een beetje ja.
kom vaak genoeg naar dr in een week, respecteert ze dat niet dan hoeft het niet van mij. Ik ga me niet weer in allerlei bochten wringen voor een vrouw
Maar is het nog 'aan' of? Want wat voel jij, ben je wel verliefd of was het meer een vluchtrelatie? Want het was zo snel na die vorige begreep ik.
  dinsdag 10 mei 2005 @ 13:29:56 #300
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_26881225
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 13:26 schreef WeirdMicky het volgende:

[..]

Maar is het nog 'aan' of? Want wat voel jij, ben je wel verliefd of was het meer een vluchtrelatie? Want het was zo snel na die vorige begreep ik.
Nou het is nog wel aan maar hoe het af gaat lopen... Ik ga vanavond naar dr toe en dan bespreken we dit nog een keer maar ik ga geen dingen veranderen aan mezelf voor dr.
En ja ben wel verliefd op dr maar ga niet meer mijn hele leven omgooien voor iemand anders. dat heb ik nu 2x gedaan en 2x is het totaal misgegaan en zat ik met de puinhoop. Zij heeft gewoon de pech dat ik die ervaring al heb.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')