Ja ik ken de situatie verder niet, maar je hebt er bij gezet dat het voor de humor was. Dus ik zou het wel kunnen waarderen dan, maar zoiets blijft moeilijk. Dat bewijst het wel weer.quote:Op maandag 9 mei 2005 22:09 schreef ontopofall het volgende:
[..]
Gelukkig,toch nog wel iemand.. Hmm gegeven na een leuk etentje samen, onder het motto van: ik was al maanden aan het wachten om "mijn move" te maken, dus dan maar zo. Het werkte alleen niet helemaal als ik gehoopt had..
Het is zo ongeveer het gemeenste wat je kunt zeggen, en dat beseffen ze dondersgoed.quote:Op maandag 9 mei 2005 22:10 schreef Thrilled het volgende:
[..]
Good question...
vermoedelijk om de man / jongen in kwestie niet helemaal door de grond te boren en om toch nog wat proberen goed te laten voelen?? bij mij doet het alleen maar meer pijn denk ik
En het goede antwoord daarop is: "NEE, ik dacht het niet!".quote:
men jij bent echt hoteldebotel....... geluksvogelquote:Op maandag 9 mei 2005 20:55 schreef sweetgirly het volgende:
En het voelde goed. Maar het voelt wonderbaarlijk ergens altijd goed met hem, was/ben soms sceptisch. Hij is mijn goeie geleider lijkt wel. Ik kan gewoon niet mezelf minder voelen als ik bij hem ben, omdat hij er telkens weer voor zorgt dat ik me goed voel. Die dude voelt me gewoon aan en/of doet soms ook precies wat ik nodig heb, of dat nou lieve woorden, tegengas (laat merken en blijken wie hij is en waar hij staat en/of niet wilt niet staan), harde sex of een heerlijke massage is * zwijmel.
dat weet ik niet , ik ga er vanuit dat ze het niet zeggen om je harder te kwetsen maar om je toch een goed gevoel te geven (het was niet alleen voor de 'lol').. Maar het geeft inderdaad niet het gewenste resultaat ...quote:Op maandag 9 mei 2005 22:13 schreef thabit het volgende:
Het is zo ongeveer het gemeenste wat je kunt zeggen, en dat beseffen ze dondersgoed.
De gedachte dat vrouwen niet doorhebben wat ze teweegbrengen bij mannen lijkt me buitengewoon naief en misschien zelfs wel een tikkeltje seksistisch.quote:Op maandag 9 mei 2005 22:15 schreef Chemist het volgende:
[..]
dat weet ik niet , ik ga er vanuit dat ze het niet zeggen om je harder te kwetsen maar om je toch een goed gevoel te geven (het was niet alleen voor de 'lol').. Maar het geeft inderdaad niet het gewenste resultaat ...
Ach het maakt voor de rest ook allemaal niet uit, vroeg me alleen af of het echt zo'n rampzalig iets was om te doenquote:Op maandag 9 mei 2005 22:11 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Ja ik ken de situatie verder niet, maar je hebt er bij gezet dat het voor de humor was. Dus ik zou het wel kunnen waarderen dan, maar zoiets blijft moeilijk. Dat bewijst het wel weer.
hoe bedoel je onschuldig? ik heb zoiets nooit geflikt.quote:Op maandag 9 mei 2005 22:18 schreef Sabrina1981 het volgende:
Mannen kunnen net zo zijn hoor, niet zo onschuldig.
Ik heb zoiets ook nog nooit zoiets geflikt.quote:Op maandag 9 mei 2005 22:20 schreef Wouter.1984 het volgende:
[..]
hoe bedoel je onschuldig? ik heb zoiets nooit geflikt.
niet alles over een kam scheren.
mooi maar ik had het ook niet over vrouwen in het algemeen.quote:Op maandag 9 mei 2005 22:20 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Ik heb zoiets ook nog nooit zoiets geflikt.
Naief ben ik zeker, ik ga er vanuit dat mensen in/uit principe de ander niet moedwillig willen kwetsen. Seksistisch snap ik niet, ik heb het niet specifiek over vrouwen, maar over degene die een relatie wil beeindigen; zelf heb ik er ook moeite mee om de botte bijl te hanteren en zou er misschien ook snel zo'n draai aangeven ook al weet ik dat het niet werkt. Dat is een kwestie van gevoel en niet willen dat de ander er helemaal een kutgevoel aan over houdt.quote:Op maandag 9 mei 2005 22:17 schreef thabit het volgende:
De gedachte dat vrouwen niet doorhebben wat ze teweegbrengen bij mannen lijkt me buitengewoon naief en misschien zelfs wel een tikkeltje seksistisch.
Je bent dan wel eerlijk en dan geef je in elk geval geen valse hoopquote:Op maandag 9 mei 2005 22:32 schreef Thisbe het volgende:
Maar wat moet je dan zeggen? "Nee ik wil niks met je want je bent een engerd en je stinkt uit je bek?"
Jawel, maar ze denken dat mannen dat niet doorhebbenquote:Op maandag 9 mei 2005 22:13 schreef thabit het volgende:
[..]
Het is zo ongeveer het gemeenste wat je kunt zeggen, en dat beseffen ze dondersgoed.
Thanxquote:
Ja, idd, mooiquote:Moest meteen denken aan UB40 met "I can't help falling in love with you"
Ja precies, tenminste hoe vaak ik dat op fok niet stiekem heb proberen te achterhalen of mijn oren even spitste en/of toch erover na bleef denken en/of opppakte etc. En zelf bleef ik dus op mijn tellen passen, afstand bewaren etc, wou niet verliefd worden. En nog steeds bewaar ik een soort van nuchterheid, zit gewoon in me, maar als ik in zijn armen lig, bezwijk ik evengoed welquote:En ja Bad Boys lopen overal rond en zijn op zich ook t leukst omdat ze meestal helemaal niet zo bad zijn
quote:
Thanx, misschien welquote:....... geluksvogel![]()
quote:maar je moet echt wat doen aan je typverslaving
Ik krijg altijd een beetje de kriebels van die onsamenhangende lappen tekst van jou SW.quote:Op maandag 9 mei 2005 22:36 schreef sweetgirly het volgende:
We zijn ontdekt, BB.quote:Op maandag 9 mei 2005 22:24 schreef Ruis het volgende:
[..]
bosbeetle die serieus hartje smilies post, 't moet niet gekker worden.
* steekt tong uit en dan moet je krabben.quote:Op maandag 9 mei 2005 22:43 schreef nozem het volgende:
Ik krijg altijd een beetje de kriebels van die onsamenhangende lappen tekst van jou SW.
Thanx,quote:Maar toch: Fijn voor je!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |