abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26867067
quote:
Op maandag 9 mei 2005 22:09 schreef ontopofall het volgende:

[..]

Gelukkig,toch nog wel iemand.. Hmm gegeven na een leuk etentje samen, onder het motto van: ik was al maanden aan het wachten om "mijn move" te maken, dus dan maar zo. Het werkte alleen niet helemaal als ik gehoopt had..
Ja ik ken de situatie verder niet, maar je hebt er bij gezet dat het voor de humor was. Dus ik zou het wel kunnen waarderen dan, maar zoiets blijft moeilijk. Dat bewijst het wel weer.
pi_26867102
quote:
Op maandag 9 mei 2005 22:10 schreef Thrilled het volgende:

[..]

Good question...

vermoedelijk om de man / jongen in kwestie niet helemaal door de grond te boren en om toch nog wat proberen goed te laten voelen?? bij mij doet het alleen maar meer pijn denk ik
Het is zo ongeveer het gemeenste wat je kunt zeggen, en dat beseffen ze dondersgoed.
  maandag 9 mei 2005 @ 22:14:14 #128
2671 Aaargh!
Gebruik op eigen risico.
pi_26867140
quote:
Op maandag 9 mei 2005 21:39 schreef Virus.NL het volgende:

[..]

"We blijven toch wel vrienden he??"
En het goede antwoord daarop is: "NEE, ik dacht het niet!".
It is impossible to live a pleasant life without living wisely and well and justly.
And it is impossible to live wisely and well and justly without living a pleasant life.
  maandag 9 mei 2005 @ 22:15:04 #129
73888 DIA
die ja .....
pi_26867169
quote:
Op maandag 9 mei 2005 20:55 schreef sweetgirly het volgende:
En het voelde goed. Maar het voelt wonderbaarlijk ergens altijd goed met hem, was/ben soms sceptisch. Hij is mijn goeie geleider lijkt wel. Ik kan gewoon niet mezelf minder voelen als ik bij hem ben, omdat hij er telkens weer voor zorgt dat ik me goed voel . Die dude voelt me gewoon aan en/of doet soms ook precies wat ik nodig heb, of dat nou lieve woorden, tegengas (laat merken en blijken wie hij is en waar hij staat en/of niet wilt niet staan), harde sex of een heerlijke massage is * zwijmel.
men jij bent echt hoteldebotel....... geluksvogel

maar je moet echt wat doen aan je typverslaving
pi_26867189
quote:
Op maandag 9 mei 2005 22:13 schreef thabit het volgende:
Het is zo ongeveer het gemeenste wat je kunt zeggen, en dat beseffen ze dondersgoed.
dat weet ik niet , ik ga er vanuit dat ze het niet zeggen om je harder te kwetsen maar om je toch een goed gevoel te geven (het was niet alleen voor de 'lol').. Maar het geeft inderdaad niet het gewenste resultaat ...
pi_26867267
quote:
Op maandag 9 mei 2005 22:15 schreef Chemist het volgende:

[..]

dat weet ik niet , ik ga er vanuit dat ze het niet zeggen om je harder te kwetsen maar om je toch een goed gevoel te geven (het was niet alleen voor de 'lol').. Maar het geeft inderdaad niet het gewenste resultaat ...
De gedachte dat vrouwen niet doorhebben wat ze teweegbrengen bij mannen lijkt me buitengewoon naief en misschien zelfs wel een tikkeltje seksistisch.
pi_26867277
Dat klopt ik moest hem lezen terwijl ik dacht dat het goed ging. Ik dacht echt dat het wat kon worden telefoonnrs uitgewisseld enzo afgesproken enzo veel emailen en we zouden naar de bios gaan.

DE avond van te voren stuurde ze me een email met die zin erin.
pi_26867293
Mannen kunnen net zo zijn hoor, niet zo onschuldig.
pi_26867318
quote:
Op maandag 9 mei 2005 22:11 schreef Sabrina1981 het volgende:

[..]

Ja ik ken de situatie verder niet, maar je hebt er bij gezet dat het voor de humor was. Dus ik zou het wel kunnen waarderen dan, maar zoiets blijft moeilijk. Dat bewijst het wel weer.
Ach het maakt voor de rest ook allemaal niet uit, vroeg me alleen af of het echt zo'n rampzalig iets was om te doen
pi_26867342
quote:
Op maandag 9 mei 2005 22:18 schreef Sabrina1981 het volgende:
Mannen kunnen net zo zijn hoor, niet zo onschuldig.
hoe bedoel je onschuldig? ik heb zoiets nooit geflikt.
pi_26867371
quote:
Op maandag 9 mei 2005 22:20 schreef Wouter.1984 het volgende:

[..]

hoe bedoel je onschuldig? ik heb zoiets nooit geflikt.

niet alles over een kam scheren.
Ik heb zoiets ook nog nooit zoiets geflikt.
pi_26867427
quote:
Op maandag 9 mei 2005 22:20 schreef Sabrina1981 het volgende:

[..]

Ik heb zoiets ook nog nooit zoiets geflikt.
mooi maar ik had het ook niet over vrouwen in het algemeen.
pi_26867466
quote:
Op maandag 9 mei 2005 22:17 schreef thabit het volgende:
De gedachte dat vrouwen niet doorhebben wat ze teweegbrengen bij mannen lijkt me buitengewoon naief en misschien zelfs wel een tikkeltje seksistisch.
Naief ben ik zeker, ik ga er vanuit dat mensen in/uit principe de ander niet moedwillig willen kwetsen. Seksistisch snap ik niet, ik heb het niet specifiek over vrouwen, maar over degene die een relatie wil beeindigen; zelf heb ik er ook moeite mee om de botte bijl te hanteren en zou er misschien ook snel zo'n draai aangeven ook al weet ik dat het niet werkt. Dat is een kwestie van gevoel en niet willen dat de ander er helemaal een kutgevoel aan over houdt.

Maar ja, de gezegde is niet voor niks 'zachte heelmeesteers maken stinkende wonden'

Ik snap de opmerkingen dus wel, maar dat maakt het niet makkelijker ze te horen.
  maandag 9 mei 2005 @ 22:24:12 #139
105440 Ruis
Tweeletterige halfgod®
pi_26867472
quote:
Op maandag 9 mei 2005 20:26 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

eensch is en tevens half meldt
bosbeetle die serieus hartje smilies post, 't moet niet gekker worden .
  maandag 9 mei 2005 @ 22:30:57 #140
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_26867699
tvp
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
pi_26867768
Maar wat moet je dan zeggen? "Nee ik wil niks met je want je bent een engerd en je stinkt uit je bek?"
No. I don't drink vodka every day. And it's so close today...
  maandag 9 mei 2005 @ 22:34:24 #142
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_26867811
quote:
Op maandag 9 mei 2005 22:32 schreef Thisbe het volgende:
Maar wat moet je dan zeggen? "Nee ik wil niks met je want je bent een engerd en je stinkt uit je bek?"
Je bent dan wel eerlijk en dan geef je in elk geval geen valse hoop

en nu ga ik echt naar bed
truste
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_26867836
Of je zegt gewoon helemaal NIETS. .
pi_26867852
als het de waarheid is...

zeg dan zoiets van ''ik vind je niet aantrekkelijk'' of ''je bent mn type niet''
pi_26867858
Niks meer horen is ook niet alles vind ik.
  maandag 9 mei 2005 @ 22:36:37 #146
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_26867892
quote:
Op maandag 9 mei 2005 22:13 schreef thabit het volgende:

[..]

Jawel, maar ze denken dat mannen dat niet doorhebben
Vampire Romance O+
pi_26867898
quote:
Op maandag 9 mei 2005 21:06 schreef JoeyT het volgende:

Klinkt mooi hoor...
Thanx lap tekst hé
Maar ik vind en het is ergens ook erg sweet allemaal eigenlijk .
quote:
Moest meteen denken aan UB40 met "I can't help falling in love with you"
Ja, idd, mooi , zo voelt het soms wel een beetje, misschien ook van beide kanten uit lijkt of leek wel. Soort zoekt soort zeggen ze toch weleens
quote:
En ja Bad Boys lopen overal rond en zijn op zich ook t leukst omdat ze meestal helemaal niet zo bad zijn
Ja precies, tenminste hoe vaak ik dat op fok niet stiekem heb proberen te achterhalen of mijn oren even spitste en/of toch erover na bleef denken en/of opppakte etc. En zelf bleef ik dus op mijn tellen passen, afstand bewaren etc, wou niet verliefd worden. En nog steeds bewaar ik een soort van nuchterheid, zit gewoon in me, maar als ik in zijn armen lig, bezwijk ik evengoed wel of als hij me neemt of opeens (weer) met een lief, klein kadootje komt of wat zo liefs, gevoeligs opeens zegt, naja dat soort dingen .

In het prille begin, was nog echt, tenminste zo deden we nog een beetje, een sexrelatie, zei hij opeens ook zoiets gevoeligs, iets zo moois, dat ik het ook spontaan vergeten ben, hoe zeer ik het ook wou onthouden, daarom waarschijnlijk. Overrompeld was ik. Want hij bezit de kenmerken ergens, vooral qua uiterlijk, weet hij ook, gewoon lekker ding, soms helaas, grrrr . Maar het is me toch een schat, echt. Hij is echt een goedzak en een lieverd gewoon, ondanks dat zijn uiterlijk anders doet vermoeden. Maar dat had ik misschien wel al vrij gauw door. Vond ik ook zo'n tricky combinatie ergens. En lief en etc. Naja, mag echt in mijn handjes knijpen misschien idd.
quote:
Op maandag 9 mei 2005 22:15 schreef DIA het volgende:

men jij bent echt hoteldebotel

valt wel mee toch of hoor .
Blijf sowieso door de romantische en passievolle bomen, het bos wel zien of in de gaten houden.
Heb ik geleerd, halverwege mijn volwassenheidsperiode , als ik mezelf maar niet kwijtraak enzo.
Maar ik sta wel (evengoed) open, ondanks mijn scepcisisme, ja sweetgirly sceptisch, ja dus, want je weet het soms niet, in de liefde enzo.
quote:
....... geluksvogel
Thanx, misschien wel . Voel mezelf iig wel gelukkig enzo op meerdere vlakken.
Gewoon omdat ik gelukkig ben en al opeens helemaal was misschien. Daarom vind ik het ergens ook zo mooi allemaal. Maargoed, .
quote:
maar je moet echt wat doen aan je typverslaving

I know, waar het hart van overstroomt enzo
pi_26868107
quote:
Op maandag 9 mei 2005 22:36 schreef sweetgirly het volgende:
Ik krijg altijd een beetje de kriebels van die onsamenhangende lappen tekst van jou SW.

Maar toch: Fijn voor je!
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
pi_26868173
quote:
Op maandag 9 mei 2005 22:24 schreef Ruis het volgende:

[..]

bosbeetle die serieus hartje smilies post, 't moet niet gekker worden .
We zijn ontdekt, BB.

Denk je gezellig vrijgezellen onder elkaar je heil gevonden te hebben in een R&P kliekje...
pi_26868228
quote:
Op maandag 9 mei 2005 22:43 schreef nozem het volgende:

Ik krijg altijd een beetje de kriebels van die onsamenhangende lappen tekst van jou SW.
* steekt tong uit en dan moet je krabben.
quote:
Maar toch: Fijn voor je!
Thanx, en ik vond het ook leuk met jou gebabbeld te hebben over msn.
Tijdje terug, maar was gezellig en interessant. En hopelijk vergaat het jou allemaal ook goed in de liefde enzo. Pak ze die wijven .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')