Jup,quote:Op maandag 9 mei 2005 21:36 schreef Chemist het volgende:
[..]
En al helemaal als ze worden gezegd bij het beeindigen van een relatie .. alsof dat een goedmakertje is ...![]()
oogopslag is best te doen op internet:quote:Op maandag 9 mei 2005 21:29 schreef Chemist het volgende:
[..]
Sinds wanneer moet een openingszin origineel zijn ??? Het gaat toch om de eerste oogopslag .. (ok, das op internet wat lastig, maar toch)
[..]
"We blijven toch wel vrienden he??"quote:Op maandag 9 mei 2005 21:36 schreef Chemist het volgende:
[..]
En al helemaal als ze worden gezegd bij het beeindigen van een relatie .. alsof dat een goedmakertje is ...![]()
Ik wist dat jij je aangesproken zou voelen bij het intelligente mannen gedeelte.quote:Op maandag 9 mei 2005 21:38 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Fuck. Ik had je aanmelding helemaal gemist.
Ja, want de gesprekken die ik met jou heb heb ik niet vaak met anderen ....quote:Op maandag 9 mei 2005 21:39 schreef Virus.NL het volgende:
"We blijven toch wel vrienden he??"
Maar ja, ik viel al meteen over dat humoristische.quote:Op maandag 9 mei 2005 21:42 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Ik wist dat jij je aangesproken zou voelen bij het intelligente mannen gedeelte.
Sja , ik weet je situatie niet helemaal, maar mijn ervaring is dat vrienden blijven alleen maar een kans van slagen heeft als je 1)nog geen relatie hebt gehad of 2) een relatie hebt gehad die is doodgebloed en beiden zijn het daarmee eens.quote:Op maandag 9 mei 2005 21:46 schreef Thrilled het volgende:
[...]
heb je gelijk in ja, maar ik denk dat het voorlopig nog gewoon vrienden is, af en toe praten , niks bijzonders dus, ik wacht af hoe het gaat met haar en haar "vriend" en ik wacht geduldig af...quote:Op maandag 9 mei 2005 21:52 schreef Chemist het volgende:
-- verhaal --
En waar wacht je dan precies op? Tot het fout gaat en jij misschien weer in the picture komt ?quote:Op maandag 9 mei 2005 21:53 schreef Thrilled het volgende:
ik wacht af hoe het gaat met haar en haar "vriend" en ik wacht geduldig af...
''Ik vind je echt een leuke jongen, maar niet meer dan dat.''quote:Op maandag 9 mei 2005 21:34 schreef Virus.NL het volgende:
[..]
"je bent als een broer voor me"
"Je bent de allerliefste jongen die ik ken"
uh jah? of totdat ik merk dat ze interesse verliest in hem...quote:Op maandag 9 mei 2005 21:54 schreef Chemist het volgende:
[..]
En waar wacht je dan precies op? Tot het fout gaat en jij misschien weer in the picture komt ?
Ik zou iets wel kunnen waarderen, maar ligt helemaal aan het moment dat zoiets wordt gegeven.quote:Op maandag 9 mei 2005 20:19 schreef ontopofall het volgende:
maar sommige vrouwen kunnen sommige dingen gewoon meer waarderen dan anderen. Ik heb een keer een meisje wat ik heel leuk (was toen nog wederzijds) vond het boekje "kikker is verliefd" gegeven (ja die van Max Velthuijs). Heb er wel bijgeschreven dat het gewoon een beetje als humor bedoeld was, maar dat ik haar wel echt heel leuk vond. Zij kon het toch echt niet waarderen.. Dus vraag aan de vrouwen, zou je zoiets wel of niet kunnen waarderen?
Nou, daar kan ik nog mee leven, maar 'ik hou nog steeds heel veel van je, alleen dat ene is er niet meer' vind ik echtquote:Op maandag 9 mei 2005 21:55 schreef Wouter.1984 het volgende:
''Ik vind je echt een leuke jongen, maar niet meer dan dat.''
Nee, niet wanhopig , wel herkenbaar en ik denk ook wel een normale eerste reactie, maar:quote:Op maandag 9 mei 2005 21:55 schreef Thrilled het volgende:
klinkt zeker erg wanhopig he?
quote:Op maandag 9 mei 2005 21:54 schreef Chemist het volgende:Ik weet hoe verleidelijk en makkelijk dat is, maar geloof me; je kwelt jezelf er alleen maar mee ...
En begrijp me goed, ik zeg niet dat je haar meteen als een baksteen moet laten vallen, maar denk ook aan jezelf !
Jup, en al helemaal na 2 maanden super bij elkaar zijn, dan ineens horen 'ik heb wat tijd voor mezelf nodig' en dan 3 weken later dat soort opmerkingen .......quote:Op maandag 9 mei 2005 22:00 schreef Wouter.1984 het volgende:
Dat hebbe ik dus nog niet mee mogen maken. Lijkt me wel fucked up om te horen.
Neuh dat ook weer niet, maar als je zo hard op je snufferd bent gegaan heb je wel even knie en neuspijn .... But then again .. ik zou het zo weer doen ... liever het risico nemen hard te vallen dan stil te zitten op de weg.quote:Op maandag 9 mei 2005 22:02 schreef Wouter.1984 het volgende:
too much love will kill you.
Vraag. Wat denken vrouwen met dat soort uitspraken te bereiken?quote:Op maandag 9 mei 2005 21:55 schreef Wouter.1984 het volgende:
[..]
''Ik vind je echt een leuke jongen, maar niet meer dan dat.''
Geen idee, kan niet in hun hoofden kijken, maar het komt op mij over als 1 van de 2 volgende opties:quote:Op maandag 9 mei 2005 22:07 schreef thabit het volgende:
Vraag. Wat denken vrouwen met dat soort uitspraken te bereiken?
Jou een licht-blauwtje te laten lopenquote:Op maandag 9 mei 2005 22:07 schreef thabit het volgende:
[..]
Gelukkig,toch nog wel iemand.. Hmm gegeven na een leuk etentje samen, onder het motto van: ik was al maanden aan het wachten om "mijn move" te maken, dus dan maar zo. Het werkte alleen niet helemaal als ik gehoopt had..quote:Op maandag 9 mei 2005 21:57 schreef Sabrina1981 het volgende:
Ik heb het niet allemaal bijgelezen, maar wil wel even op het onderstaande reageren:
[..]
Ik zou iets wel kunnen waarderen, maar ligt helemaal aan het moment dat zoiets wordt gegeven.
Good question...quote:Op maandag 9 mei 2005 22:07 schreef thabit het volgende:
[..]
Ja ik ken de situatie verder niet, maar je hebt er bij gezet dat het voor de humor was. Dus ik zou het wel kunnen waarderen dan, maar zoiets blijft moeilijk. Dat bewijst het wel weer.quote:Op maandag 9 mei 2005 22:09 schreef ontopofall het volgende:
[..]
Gelukkig,toch nog wel iemand.. Hmm gegeven na een leuk etentje samen, onder het motto van: ik was al maanden aan het wachten om "mijn move" te maken, dus dan maar zo. Het werkte alleen niet helemaal als ik gehoopt had..
Het is zo ongeveer het gemeenste wat je kunt zeggen, en dat beseffen ze dondersgoed.quote:Op maandag 9 mei 2005 22:10 schreef Thrilled het volgende:
[..]
Good question...
vermoedelijk om de man / jongen in kwestie niet helemaal door de grond te boren en om toch nog wat proberen goed te laten voelen?? bij mij doet het alleen maar meer pijn denk ik
En het goede antwoord daarop is: "NEE, ik dacht het niet!".quote:
men jij bent echt hoteldebotel....... geluksvogelquote:Op maandag 9 mei 2005 20:55 schreef sweetgirly het volgende:
En het voelde goed. Maar het voelt wonderbaarlijk ergens altijd goed met hem, was/ben soms sceptisch. Hij is mijn goeie geleider lijkt wel. Ik kan gewoon niet mezelf minder voelen als ik bij hem ben, omdat hij er telkens weer voor zorgt dat ik me goed voel. Die dude voelt me gewoon aan en/of doet soms ook precies wat ik nodig heb, of dat nou lieve woorden, tegengas (laat merken en blijken wie hij is en waar hij staat en/of niet wilt niet staan), harde sex of een heerlijke massage is * zwijmel.
dat weet ik niet , ik ga er vanuit dat ze het niet zeggen om je harder te kwetsen maar om je toch een goed gevoel te geven (het was niet alleen voor de 'lol').. Maar het geeft inderdaad niet het gewenste resultaat ...quote:Op maandag 9 mei 2005 22:13 schreef thabit het volgende:
Het is zo ongeveer het gemeenste wat je kunt zeggen, en dat beseffen ze dondersgoed.
De gedachte dat vrouwen niet doorhebben wat ze teweegbrengen bij mannen lijkt me buitengewoon naief en misschien zelfs wel een tikkeltje seksistisch.quote:Op maandag 9 mei 2005 22:15 schreef Chemist het volgende:
[..]
dat weet ik niet , ik ga er vanuit dat ze het niet zeggen om je harder te kwetsen maar om je toch een goed gevoel te geven (het was niet alleen voor de 'lol').. Maar het geeft inderdaad niet het gewenste resultaat ...
Ach het maakt voor de rest ook allemaal niet uit, vroeg me alleen af of het echt zo'n rampzalig iets was om te doenquote:Op maandag 9 mei 2005 22:11 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Ja ik ken de situatie verder niet, maar je hebt er bij gezet dat het voor de humor was. Dus ik zou het wel kunnen waarderen dan, maar zoiets blijft moeilijk. Dat bewijst het wel weer.
hoe bedoel je onschuldig? ik heb zoiets nooit geflikt.quote:Op maandag 9 mei 2005 22:18 schreef Sabrina1981 het volgende:
Mannen kunnen net zo zijn hoor, niet zo onschuldig.
Ik heb zoiets ook nog nooit zoiets geflikt.quote:Op maandag 9 mei 2005 22:20 schreef Wouter.1984 het volgende:
[..]
hoe bedoel je onschuldig? ik heb zoiets nooit geflikt.
niet alles over een kam scheren.
mooi maar ik had het ook niet over vrouwen in het algemeen.quote:Op maandag 9 mei 2005 22:20 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Ik heb zoiets ook nog nooit zoiets geflikt.
Naief ben ik zeker, ik ga er vanuit dat mensen in/uit principe de ander niet moedwillig willen kwetsen. Seksistisch snap ik niet, ik heb het niet specifiek over vrouwen, maar over degene die een relatie wil beeindigen; zelf heb ik er ook moeite mee om de botte bijl te hanteren en zou er misschien ook snel zo'n draai aangeven ook al weet ik dat het niet werkt. Dat is een kwestie van gevoel en niet willen dat de ander er helemaal een kutgevoel aan over houdt.quote:Op maandag 9 mei 2005 22:17 schreef thabit het volgende:
De gedachte dat vrouwen niet doorhebben wat ze teweegbrengen bij mannen lijkt me buitengewoon naief en misschien zelfs wel een tikkeltje seksistisch.
Je bent dan wel eerlijk en dan geef je in elk geval geen valse hoopquote:Op maandag 9 mei 2005 22:32 schreef Thisbe het volgende:
Maar wat moet je dan zeggen? "Nee ik wil niks met je want je bent een engerd en je stinkt uit je bek?"
Jawel, maar ze denken dat mannen dat niet doorhebbenquote:Op maandag 9 mei 2005 22:13 schreef thabit het volgende:
[..]
Het is zo ongeveer het gemeenste wat je kunt zeggen, en dat beseffen ze dondersgoed.
Thanxquote:
Ja, idd, mooiquote:Moest meteen denken aan UB40 met "I can't help falling in love with you"
Ja precies, tenminste hoe vaak ik dat op fok niet stiekem heb proberen te achterhalen of mijn oren even spitste en/of toch erover na bleef denken en/of opppakte etc. En zelf bleef ik dus op mijn tellen passen, afstand bewaren etc, wou niet verliefd worden. En nog steeds bewaar ik een soort van nuchterheid, zit gewoon in me, maar als ik in zijn armen lig, bezwijk ik evengoed welquote:En ja Bad Boys lopen overal rond en zijn op zich ook t leukst omdat ze meestal helemaal niet zo bad zijn
quote:
Thanx, misschien welquote:....... geluksvogel![]()
quote:maar je moet echt wat doen aan je typverslaving
Ik krijg altijd een beetje de kriebels van die onsamenhangende lappen tekst van jou SW.quote:Op maandag 9 mei 2005 22:36 schreef sweetgirly het volgende:
We zijn ontdekt, BB.quote:Op maandag 9 mei 2005 22:24 schreef Ruis het volgende:
[..]
bosbeetle die serieus hartje smilies post, 't moet niet gekker worden.
* steekt tong uit en dan moet je krabben.quote:Op maandag 9 mei 2005 22:43 schreef nozem het volgende:
Ik krijg altijd een beetje de kriebels van die onsamenhangende lappen tekst van jou SW.
Thanx,quote:Maar toch: Fijn voor je!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |