abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26865960
quote:
Op maandag 9 mei 2005 21:36 schreef Chemist het volgende:

[..]

En al helemaal als ze worden gezegd bij het beeindigen van een relatie .. alsof dat een goedmakertje is ...
Jup,

"...Maar schat, ik heb een hele goeie tijd gehad met je, en ik wil graag vrienden blijven.."
  maandag 9 mei 2005 @ 21:38:48 #102
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_26865972
quote:
Op maandag 9 mei 2005 21:38 schreef AudreyHepburn het volgende:

[..]

* AudreyHepburn meldt zich af.
Fuck. Ik had je aanmelding helemaal gemist.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
  maandag 9 mei 2005 @ 21:39:00 #103
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_26865982
quote:
Op maandag 9 mei 2005 21:29 schreef Chemist het volgende:

[..]

Sinds wanneer moet een openingszin origineel zijn ??? Het gaat toch om de eerste oogopslag .. (ok, das op internet wat lastig, maar toch )
[..]
oogopslag is best te doen op internet:

prachtig blauwe ogen
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_26866013
quote:
Op maandag 9 mei 2005 21:36 schreef Chemist het volgende:

[..]

En al helemaal als ze worden gezegd bij het beeindigen van een relatie .. alsof dat een goedmakertje is ...
"We blijven toch wel vrienden he??"
pi_26866083
quote:
Op maandag 9 mei 2005 21:38 schreef I.R.Baboon het volgende:

[..]

Fuck. Ik had je aanmelding helemaal gemist.
Ik wist dat jij je aangesproken zou voelen bij het intelligente mannen gedeelte.
It's my party and I'll cry if I want to.
pi_26866115
quote:
Op maandag 9 mei 2005 21:39 schreef Virus.NL het volgende:
"We blijven toch wel vrienden he??"
Ja, want de gesprekken die ik met jou heb heb ik niet vaak met anderen ....
En ik ben er nog bijna ingetrapt ook .. mja , nu heb ik zoiets van
pi_26866216
we hadden het wel over haar haperende relatie met haar vader (Allebei gescheiden ouders dus ik kon erover mee praten) en ze had het er een beetje moeilijk mee, dus het is niet zo dat ze me niet mag. lijkt me beetje raar als ze het er dan over wilt hebben. maar ik denk ook dat het meer de "vrienden-kant" op gaat, helemaal nu ik weet dat ze al iemand anders op het oog heeft ( toevallig iemand met dezelfde naam >.< ) dus ik zal nu niets ondernemen en geduld moeten hebben.... denk ik?
  maandag 9 mei 2005 @ 21:49:46 #108
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_26866336
quote:
Op maandag 9 mei 2005 21:42 schreef AudreyHepburn het volgende:

[..]

Ik wist dat jij je aangesproken zou voelen bij het intelligente mannen gedeelte.
Maar ja, ik viel al meteen over dat humoristische.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_26866408
quote:
Op maandag 9 mei 2005 21:46 schreef Thrilled het volgende:
[...]
Sja , ik weet je situatie niet helemaal, maar mijn ervaring is dat vrienden blijven alleen maar een kans van slagen heeft als je 1)nog geen relatie hebt gehad of 2) een relatie hebt gehad die is doodgebloed en beiden zijn het daarmee eens.
Op het moment dat de een nog in luv is en de ander komt met de mededeling dat het niet meer hoeft krijg je (ik wel tenminste) toch een gevoel van 'wel de lusten, niet de lasten' en dat breekt je op op een gegeven moment.. Bedenk goed voor jezelf wat er voor jou nog in de vriendschap zit en bedenk ook dat medelijden geen goede basis voor een vriendschap is ...
pi_26866471
quote:
Op maandag 9 mei 2005 21:52 schreef Chemist het volgende:
-- verhaal --
heb je gelijk in ja, maar ik denk dat het voorlopig nog gewoon vrienden is, af en toe praten , niks bijzonders dus, ik wacht af hoe het gaat met haar en haar "vriend" en ik wacht geduldig af...
pi_26866506
quote:
Op maandag 9 mei 2005 21:53 schreef Thrilled het volgende:
ik wacht af hoe het gaat met haar en haar "vriend" en ik wacht geduldig af...
En waar wacht je dan precies op? Tot het fout gaat en jij misschien weer in the picture komt ?

Ik weet hoe verleidelijk en makkelijk dat is, maar geloof me; je kwelt jezelf er alleen maar mee ...

En begrijp me goed, ik zeg niet dat je haar meteen als een baksteen moet laten vallen, maar denk ook aan jezelf !
pi_26866525
quote:
Op maandag 9 mei 2005 21:34 schreef Virus.NL het volgende:

[..]

"je bent als een broer voor me"
"Je bent de allerliefste jongen die ik ken"
''Ik vind je echt een leuke jongen, maar niet meer dan dat.''
pi_26866543
quote:
Op maandag 9 mei 2005 21:54 schreef Chemist het volgende:

[..]

En waar wacht je dan precies op? Tot het fout gaat en jij misschien weer in the picture komt ?
uh jah? of totdat ik merk dat ze interesse verliest in hem...

klinkt zeker erg wanhopig he?
pi_26866587
Ik heb het niet allemaal bijgelezen, maar wil wel even op het onderstaande reageren:
quote:
Op maandag 9 mei 2005 20:19 schreef ontopofall het volgende:
maar sommige vrouwen kunnen sommige dingen gewoon meer waarderen dan anderen. Ik heb een keer een meisje wat ik heel leuk (was toen nog wederzijds) vond het boekje "kikker is verliefd" gegeven (ja die van Max Velthuijs). Heb er wel bijgeschreven dat het gewoon een beetje als humor bedoeld was, maar dat ik haar wel echt heel leuk vond. Zij kon het toch echt niet waarderen.. Dus vraag aan de vrouwen, zou je zoiets wel of niet kunnen waarderen?
Ik zou iets wel kunnen waarderen, maar ligt helemaal aan het moment dat zoiets wordt gegeven.
pi_26866609
quote:
Op maandag 9 mei 2005 21:55 schreef Wouter.1984 het volgende:
Nou, daar kan ik nog mee leven, maar 'ik hou nog steeds heel veel van je, alleen dat ene is er niet meer' vind ik echt
pi_26866696
quote:
Op maandag 9 mei 2005 21:55 schreef Thrilled het volgende:
klinkt zeker erg wanhopig he?
Nee, niet wanhopig , wel herkenbaar en ik denk ook wel een normale eerste reactie, maar:
quote:
Op maandag 9 mei 2005 21:54 schreef Chemist het volgende:Ik weet hoe verleidelijk en makkelijk dat is, maar geloof me; je kwelt jezelf er alleen maar mee ...

En begrijp me goed, ik zeg niet dat je haar meteen als een baksteen moet laten vallen, maar denk ook aan jezelf !
pi_26866705
Dat hebbe ik dus nog niet mee mogen maken. Lijkt me wel fucked up om te horen.
pi_26866736
quote:
Op maandag 9 mei 2005 22:00 schreef Wouter.1984 het volgende:
Dat hebbe ik dus nog niet mee mogen maken. Lijkt me wel fucked up om te horen.
Jup, en al helemaal na 2 maanden super bij elkaar zijn, dan ineens horen 'ik heb wat tijd voor mezelf nodig' en dan 3 weken later dat soort opmerkingen .......
pi_26866758
too much love will kill you.
pi_26866866
quote:
Op maandag 9 mei 2005 22:02 schreef Wouter.1984 het volgende:
too much love will kill you.
Neuh dat ook weer niet, maar als je zo hard op je snufferd bent gegaan heb je wel even knie en neuspijn .... But then again .. ik zou het zo weer doen ... liever het risico nemen hard te vallen dan stil te zitten op de weg.
pi_26866929
quote:
Op maandag 9 mei 2005 21:55 schreef Wouter.1984 het volgende:

[..]

Vraag. Wat denken vrouwen met dat soort uitspraken te bereiken?
pi_26866980
quote:
Op maandag 9 mei 2005 22:07 schreef thabit het volgende:
Geen idee, kan niet in hun hoofden kijken, maar het komt op mij over als 1 van de 2 volgende opties:
1) de pijn te verzachten (wat het dus -absoluut- niet doet
2) wel hetgene over willen houden wat bevalt, maar de rest niet (en daar pas ik voor)
pi_26866993
quote:

[..]

Jou een licht-blauwtje te laten lopen
pi_26866994
quote:
Op maandag 9 mei 2005 21:57 schreef Sabrina1981 het volgende:
Ik heb het niet allemaal bijgelezen, maar wil wel even op het onderstaande reageren:
[..]

Ik zou iets wel kunnen waarderen, maar ligt helemaal aan het moment dat zoiets wordt gegeven.
Gelukkig,toch nog wel iemand.. Hmm gegeven na een leuk etentje samen, onder het motto van: ik was al maanden aan het wachten om "mijn move" te maken, dus dan maar zo. Het werkte alleen niet helemaal als ik gehoopt had..
pi_26867012
quote:

[..]

Good question...

vermoedelijk om de man / jongen in kwestie niet helemaal door de grond te boren en om toch nog wat proberen goed te laten voelen?? bij mij doet het alleen maar meer pijn denk ik
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')