Valse hoop ook nietquote:Op maandag 9 mei 2005 22:35 schreef Sabrina1981 het volgende:
Niks meer horen is ook niet alles vind ik.
Nee dat ook weer niet, maar wat is er mis met 'het was leuk , maar ik geloof dat ik een vergissing heb gemaakt.'quote:Op maandag 9 mei 2005 22:32 schreef Thisbe het volgende:
Maar wat moet je dan zeggen? "Nee ik wil niks met je want je bent een engerd en je stinkt uit je bek?"
"Het was leuk, maar ik geloof dat ik een vergissing heb gemaakt." Wat een kutopmerking! Dan hoor ik liever dat ik een engerd ben en uit mijn bek stink.quote:Op maandag 9 mei 2005 22:51 schreef Chemist het volgende:
[..]
Nee dat ook weer niet, maar wat is er mis met 'het was leuk , maar ik geloof dat ik een vergissing heb gemaakt.'
Das eerlijk, hard, maar ook heel duidelijk: het was leuk zolang het duurde, maar verwacht er verder niks meer van ..'
Nee, vergissing? Wil je dat alsjeblieft nooit zo tegen iemand zeggen? Dat is echt veel en veel te hard.quote:Op maandag 9 mei 2005 22:51 schreef Chemist het volgende:
[..]
Nee dat ook weer niet, maar wat is er mis met 'het was leuk , maar ik geloof dat ik een vergissing heb gemaakt.'
Das eerlijk, hard, maar ook heel duidelijk: het was leuk zolang het duurde, maar verwacht er verder niks meer van ..'
Want ? Iedereen heeft toch wel een keer een moment van behoefte aan aandacht en dan is het erg makkelijk te denken dat je verliefd bent als er iemand je die aandacht geeft .. Ik heb liever dat iemand daar voor uit durft te komen dan zegt 'ik vind je nog steeds leuk, je bent mijn beste vriend, ik wil je niet kwijt' en meer van die bla bla blaquote:Op maandag 9 mei 2005 22:52 schreef Aventura het volgende:
Nee, vergissing? Wil je dat alsjeblieft nooit zo tegen iemand zeggen? Dat is echt veel en veel te hard.
Kan aan mij liggen, maar je noemt een MENS toch niet een 'vergissing'?quote:Op maandag 9 mei 2005 22:56 schreef Chemist het volgende:
[..]
Want ? Iedereen heeft toch wel een keer een moment van behoefte aan aandacht en dan is het erg makkelijk te denken dat je verliefd bent als er iemand je die aandacht geeft .. Ik heb liever dat iemand daar voor uit durft te komen dan zegt 'ik vind je nog steeds leuk, je bent mijn beste vriend, ik wil je niet kwijt' en meer van die bla bla bla
Nou, als je dat gewoon kan zeggen .. prima .. kan ik mee leven (zolang ik er zelf ook lol van heb gehad danquote:Op maandag 9 mei 2005 22:54 schreef thaleia het volgende:
Kan het niet laten even te melden wat een vriendin van me laatst presteerde te zeggen: "the only reason why it happened was obviously the alcohol of course"
beter dat dan dat de persoon in kwestie je aan het lijntje houdt en je later afwuift met een ''zachte' opmerking als: '' ik zie je alleen als een goede vriend.''quote:Op maandag 9 mei 2005 22:52 schreef Aventura het volgende:
[..]
Nee, vergissing? Wil je dat alsjeblieft nooit zo tegen iemand zeggen? Dat is echt veel en veel te hard.
Ik zou het niet kunnen waarderen. Het is te geforceerd en bovendien, wat moet ik dan met dat boekje?quote:Op maandag 9 mei 2005 20:19 schreef ontopofall het volgende:
maar sommige vrouwen kunnen sommige dingen gewoon meer waarderen dan anderen. Ik heb een keer een meisje wat ik heel leuk (was toen nog wederzijds) vond het boekje "kikker is verliefd" gegeven (ja die van Max Velthuijs). Heb er wel bijgeschreven dat het gewoon een beetje als humor bedoeld was, maar dat ik haar wel echt heel leuk vond. Zij kon het toch echt niet waarderen.. Dus vraag aan de vrouwen, zou je zoiets wel of niet kunnen waarderen?
Jezus, je zoekt het ook wel op als je met getrouwde mensen een relatie aangaat.quote:Op maandag 9 mei 2005 22:51 schreef Aventura het volgende:
Vandaag als wandelende relatieklaagbaak gefungeerd. Met een goede vriend gegeten. Zijn (getrouwde) vriendin heeft de relatie op een 'laag pitje'gezet, want haar man wilde opeens niet meer scheiden. Mijn beste vriendin daarna gebeld. Haar vriend is weer terug bij zijn vrouw en kinderen. Ik geloof even nergens meer in nu zeg. Ik ben blij dat ik niet in zo'n parket zit in elk geval
Ik denk niet als iemand zo iets zegt dat hij/zij het op de persoon wil afspelen meer op het moment/besluit om met diegene op stap te gaan.quote:Op maandag 9 mei 2005 22:57 schreef Aventura het volgende:
[..]
Kan aan mij liggen, maar je noemt een MENS toch niet een 'vergissing'?
Ik zou het diegene nooit vergeven.
Jij interpreteert je gevoel nooit verkeerd dus ? Gevoel blijft een samenspel van behoefte, redenatie en wensen en is o zo makkelijk te simuleren. En ik noem een mens niet een vergissing, hooguit de gevoelens die je voor iemand hebt.quote:Op maandag 9 mei 2005 22:57 schreef Aventura het volgende:
Kan aan mij liggen, maar je noemt een MENS toch niet een 'vergissing'?
Ik zou het diegene nooit vergeven.
tja, misschien is dat wel eerder regel dan uitzondering als je de 25 bent gepasseerd..quote:Op maandag 9 mei 2005 22:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Jezus, je zoekt het ook wel op als je met getrouwde mensen een relatie aangaat.
Dat soort dingen moet je natuurlijk alleen tegen vrienden zeggen.quote:Op maandag 9 mei 2005 22:54 schreef thaleia het volgende:
Kan het niet laten even te melden wat een vriendin van me laatst presteerde te zeggen: "the only reason why it happened was obviously the alcohol of course"
Maar daarom komt het nog wel lullig over.quote:Op maandag 9 mei 2005 22:59 schreef Wouter.1984 het volgende:
[..]
Ik denk niet als iemand zo iets zegt dat hij/zij het op de persoon wil afspelen meer op het moment/besluit om met diegene op stap te gaan.
Ja, het kan voor jezelf achteraf wel een vergissing zijn geweest (kan er over meepraten). Maar ik zou een relatie nooit totaal als vergissing afdoen, je was er zelf bij. En ik zou het ook nooit zo tegen iemand zeggen. Wat moet diegene dan wel denken? Dat de hele relatie een grote aanfluiting was?quote:Op maandag 9 mei 2005 23:00 schreef Chemist het volgende:
[..]
Jij interpreteert je gevoel nooit verkeerd dus ? Gevoel blijft een samenspel van behoefte, redenatie en wensen en is o zo makkelijk te simuleren. En ik noem een mens niet een vergissing, hooguit de gevoelens die je voor iemand hebt.
Ik begrijp nog steeds niet wat daar nou zo erg aan is. Of iemand nou zegt "je stinkt uit je bek en ik vind je een engerd" of "ik mag je erg graag, geef veel om je en wil je niet kwijt als goede vriend, maar meer dan dat zit er niet in", het komt allebei neer op "we gaan niet neuken", en als je uit de tweede variant die boodschap niet oppikt ligt dat m.i. toch meer aan het bord voor je eigen hoofd dan aan de manier van verwoording.quote:Op maandag 9 mei 2005 22:56 schreef Chemist het volgende:
'ik vind je nog steeds leuk, je bent mijn beste vriend, ik wil je niet kwijt' en meer van die bla bla bla
Nou, ik ben die grens al een tijdje gepasseerd en mijn ervaring is anders hoor. Kijk maar eens hoeveel vrijgezellen zich inschrijven op dating-sites in de leeftijd 25-35 ... Een hoop relaties komen dan in de 'gevarenzone' zeg maar ...quote:Op maandag 9 mei 2005 23:00 schreef Aventura het volgende:
tja, misschien is dat wel eerder regel dan uitzondering als je de 25 bent gepasseerd..
Dat veel mensen boven de 25 al een vaste partner hebben is geen excuus.quote:Op maandag 9 mei 2005 23:00 schreef Aventura het volgende:
[..]
tja, misschien is dat wel eerder regel dan uitzondering als je de 25 bent gepasseerd..
Dus omdat je er zelf bij was kan een relatie als totaal geen vergissing zijn? Tjah, ik heb toch echt twee hele lange vergissingen gemaakt. Of goed, een hele lange reeks van vergissingen als je het zo wilt zien, maar sommige mensen hebben nu eenmaal een bovennatuurlijk talent voor het maken van vergissingen. Relaties kunnen natuurlijk best een aanfluiting blijken.quote:Op maandag 9 mei 2005 23:02 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ja, het kan voor jezelf achteraf wel een vergissing zijn geweest (kan er over meepraten). Maar ik zou een relatie nooit totaal als vergissing afdoen, je was er zelf bij. En ik zou het ook nooit zo tegen iemand zeggen. Wat moet diegene dan wel denken? Dat de hele relatie een grote aanfluiting was?
Wat daar erg aan is: de persoon waar je stinkend verliefd op bent is dat dus niet op jou, dat is daar erg aan... Vooral het stukje van het "niet kwijt willen".quote:Op maandag 9 mei 2005 23:02 schreef thaleia het volgende:
[..]
Ik begrijp nog steeds niet wat daar nou zo erg aan is. Of iemand nou zegt "je stinkt uit je bek en ik vind je een engerd" of "ik mag je erg graag, geef veel om je en wil je niet kwijt als goede vriend, maar meer dan dat zit er niet in", het komt allebei neer op "we gaan niet neuken", en als je uit de tweede variant die boodschap niet oppikt ligt dat m.i. toch meer aan het bord voor je eigen hoofd dan aan de manier van verwoording.
Klopt, maar als jij in dat geval de 'lijdende' partij bent is het wel erg makkelijk om daar nog hoop uit te halen, iets wat zeker de eerste tijd nog door je hoofd speelt.quote:Op maandag 9 mei 2005 23:02 schreef thaleia het volgende:
en als je uit de tweede variant die boodschap niet oppikt ligt dat m.i. toch meer aan het bord voor je eigen hoofd dan aan de manier van verwoording.
Ik snap wel dat de tweede variant het makkelijker maakt om jezelf voor de gek te blijven houden, maar dan nog doe je dat toch echt zelf...
Oh heej, dat is wel een idee. De eerstvolgende keer dat ik het uitmaak stuur ik een kaartje met "we gaan niet meer neuken."quote:Op maandag 9 mei 2005 23:02 schreef thaleia het volgende:
[..]
Ik begrijp nog steeds niet wat daar nou zo erg aan is. Of iemand nou zegt "je stinkt uit je bek en ik vind je een engerd" of "ik mag je erg graag, geef veel om je en wil je niet kwijt als goede vriend, maar meer dan dat zit er niet in", het komt allebei neer op "we gaan niet neuken", en als je uit de tweede variant die boodschap niet oppikt ligt dat m.i. toch meer aan het bord voor je eigen hoofd dan aan de manier van verwoording.
Nee, dat de relatie erg leuk was, maar op de verkeerde basis is begonnen .. .wat is daar mis mee ? Iedereen maakt fouten en zeker met gevoel/lust/wensen/relaties .. niks mis mee, maar kom er dan ook eerlijk voor uit en kom niet met van die halfzachte excuses ..quote:Op maandag 9 mei 2005 23:02 schreef Aventura het volgende:
Ja, het kan voor jezelf achteraf wel een vergissing zijn geweest (kan er over meepraten). Maar ik zou een relatie nooit totaal als vergissing afdoen, je was er zelf bij. En ik zou het ook nooit zo tegen iemand zeggen. Wat moet diegene dan wel denken? Dat de hele relatie een grote aanfluiting was?
Anders ik wel. De grootste vergissing van mijn leven tot nu toe was een nare, slepende relatie met een akelig staartje. Het ging dan ook uit vol haat en nijd, en ik heb hem veelvuldig te kennen gegeven dat ik wou dat ik hem nooit ontmoet had en dat alles een vergissing was. Maar dat was een extreme situatie. Na een paar maanden daten en je ontdekt dat het toch niet echt/echt niet werkt, zou ik precies dat zeggen maar zéker niet het woord 'vergissing' in de mond nemen..quote:Op maandag 9 mei 2005 23:04 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Dus omdat je er zelf bij was kan een relatie als totaal geen vergissing zijn? Tjah, ik heb toch echt twee hele lange vergissingen gemaakt. Of goed, een hele lange reeks van vergissingen als je het zo wilt zien, maar sommige mensen hebben nu eenmaal een bovennatuurlijk talent voor het maken van vergissingen. Relaties kunnen natuurlijk best een aanfluiting blijken.
Ja dat DAT kut is snap ik ook welquote:Op maandag 9 mei 2005 23:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Wat daar erg aan is: de persoon waar je stinkend verliefd op bent is dat dus niet op jou, dat is daar erg aan...
Dat vind ik ook, maar dat zeg je niet als je vriend en je vriending huilend aan de telefoon hangenquote:Op maandag 9 mei 2005 23:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat veel mensen boven de 25 al een vaste partner hebben is geen excuus.
Als je gaat liggen klooien met mensen die getrouwd zijn, of mensen waarvan de relatie niet goed draait kan je gewoon verwachten dat dat een heleboel gezeik met zich meebrengt en moet je niet janken als jij uiteindelijk degene bent die het deksel op de neus krijgt.
Inderdaad. Boekjes waar je niks mee moet zijn altijd kut om te krijgen.quote:Op maandag 9 mei 2005 22:58 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Ik zou het niet kunnen waarderen. Het is te geforceerd en bovendien, wat moet ik dan met dat boekje?
Tuurlijk, snap ik ook wel, ik heb het zelf onlangs ook nog aangegrepen als een aanleiding om hoop te houden. Maar dat beschouw ik als mijn eigen stommiteit en ik ga die ander daar de schuld niet van geven omdat hij eea niet lomp genoeg verwoorddequote:Op maandag 9 mei 2005 23:06 schreef Chemist het volgende:
Klopt, maar als jij in dat geval de 'lijdende' partij bent is het wel erg makkelijk om daar nog hoop uit te halen, iets wat zeker de eerste tijd nog door je hoofd speelt.
Omdat die eerste zin zo dubbel is. "Ik vind je leuk maar toch ook niet".quote:Op maandag 9 mei 2005 23:09 schreef thaleia het volgende:
[..]
Ja dat DAT kut is snap ik ook wel
Maar waarom is het erger om te horen "ik mag je zo graag en ik wil je niet kwijt maar we gaan niet neuken" dan "ik vind je een lelijke graftrol en moet kokhalzen als je je in een straal van minder dan 10 meter om me heen bevindt, dus je begrijpt dat we niet gaan neuken"?
Zeggen dat je iemand wel heel leuk vindt en graag bevriend bent met hem/haar tegen iemand die helemaal verliefd op je is, is net zoiets als een hond een stuk vlees voorhouden en dan als hij wil happen roepen: "Hihi, nee, ik vind je heel lief, maar dit stuk vlees is voor iemand anders." .quote:Op maandag 9 mei 2005 23:09 schreef thaleia het volgende:
[..]
Ja dat DAT kut is snap ik ook wel
Maar waarom is het erger om te horen "ik mag je zo graag en ik wil je niet kwijt maar we gaan niet neuken" dan "ik vind je een lelijke graftrol en moet kokhalzen als je je in een straal van minder dan 10 meter om me heen bevindt, dus je begrijpt dat we niet gaan neuken"?
Maar had je achteraf niet liever gehad dat hij -veel- duidelijk had gemaakt waar het op stond? Zodat jij je geen illusies had hoeven maken ? (ook al doe je dat toch wel, I know ...)quote:Op maandag 9 mei 2005 23:12 schreef thaleia het volgende:
Tuurlijk, snap ik ook wel, ik heb het zelf onlangs ook nog aangegrepen als een aanleiding om hoop te houden. Maar dat beschouw ik als mijn eigen stommiteit en ik ga die ander daar de schuld niet van geven omdat hij eea niet lomp genoeg verwoordde
Ik zeg dat soort dingen al voordat ze huilend aan de telefoon hangen.quote:Op maandag 9 mei 2005 23:11 schreef Aventura het volgende:
[..]
Dat vind ik ook, maar dat zeg je niet als je vriend en je vriending huilend aan de telefoon hangen. Ik zeg nu ook dat ik nooit aan zoiets zou beginnen, maar we kiezen niet altijd uit waar we verliefd op worden.
Inderdaad, als je niet om iemand geeft, dan kan hij/zij je ook geen pijn doen.quote:Op maandag 9 mei 2005 23:12 schreef Thisbe het volgende:
Zie je wel, het is nooit goed wat je zegt! Relaties: Nooit aan beginnen!
Jup, en daar pas ik voor ... liever af en toe pijn dan niks meer voelenquote:Op maandag 9 mei 2005 23:18 schreef Aaargh! het volgende:
Inderdaad, als je niet om iemand geeft, dan kan hij/zij je ook geen pijn doen.
't leven wordt er wel wat saai van.
Throwing the dog a bone, noem je dat. Soort meelij, dat komt pas echt hard aan.quote:Op maandag 9 mei 2005 23:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zeggen dat je iemand wel heel leuk vindt en graag bevriend bent met hem/haar tegen iemand die helemaal verliefd op je is, is net zoiets als een hond een stuk vlees voorhouden en dan als hij wil happen roepen: "Hihi, nee, ik vind je heel lief, maar dit stuk vlees is voor iemand anders." .
Ach, voor beide is wat te zeggen. Maar omdat je niet alle emoties kunt sturen, is de 'niks meer voelen' optie niet heel realistisch.quote:Op maandag 9 mei 2005 23:20 schreef Chemist het volgende:
[..]
Jup, en daar pas ik voor ... liever af en toe pijn dan niks meer voelen
Dat is niemand, zou ook niet goed zijn. Dat zou betekenen dat je er erg veel ervaring mee zou hebben.quote:Op maandag 9 mei 2005 23:21 schreef Aventura het volgende:
Ik ga niet zeggen dat ik goed ben ik uitmaken, ik kan het niet.
Bel d'r nou gewoon.quote:Op maandag 9 mei 2005 23:33 schreef Beach het volgende:
Vanaf nu ga ik aan mezelf werken![]()
Stoppen met roken
Afvallen
Hardlopen
Minder drinken
En nu maar hopen dat dat resultaat geeft![]()
Nou als je lijkt op de man van je foto, dan lust ik je zo ook welquote:Op maandag 9 mei 2005 23:33 schreef Beach het volgende:
Stoppen met roken
Afvallen
Hardlopen
Minder drinken
Ik niet.quote:Op maandag 9 mei 2005 23:33 schreef Beach het volgende:
Stoppen met roken
Afvallen
Hardlopen
Minder drinken
Een vrouw die zulke eisen gaat stellen kan direct in de stront zakken wat mij betreft. Als je eraan toegeeft geeft het aan dat je al behoorlijk onder de plak zit, en dat kan toch niet de bedoeling zijn.quote:Op maandag 9 mei 2005 23:33 schreef Beach het volgende:
Stoppen met roken
Afvallen
Hardlopen
Minder drinken
quote:Op maandag 9 mei 2005 23:39 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Nou als je lijkt op de man van je foto, dan lust ik je zo ook wel![]()
Stoppen met roken, afvallen, hardlopen en minder drinken zijn ook dingen die je voor jezelf kan doen natuurlijk...quote:Op maandag 9 mei 2005 23:41 schreef thabit het volgende:
[..]
Een vrouw die zulke eisen gaat stellen kan direct in de stront zakken wat mij betreft. Als je eraan toegeeft geeft het aan dat je al behoorlijk onder de plak zit, en dat kan toch niet de bedoeling zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |