abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26866993
quote:
Op maandag 9 mei 2005 22:07 schreef thabit het volgende:

[..]

Vraag. Wat denken vrouwen met dat soort uitspraken te bereiken?
Jou een licht-blauwtje te laten lopen
pi_26866994
quote:
Op maandag 9 mei 2005 21:57 schreef Sabrina1981 het volgende:
Ik heb het niet allemaal bijgelezen, maar wil wel even op het onderstaande reageren:
[..]

Ik zou iets wel kunnen waarderen, maar ligt helemaal aan het moment dat zoiets wordt gegeven.
Gelukkig,toch nog wel iemand.. Hmm gegeven na een leuk etentje samen, onder het motto van: ik was al maanden aan het wachten om "mijn move" te maken, dus dan maar zo. Het werkte alleen niet helemaal als ik gehoopt had..
pi_26867012
quote:
Op maandag 9 mei 2005 22:07 schreef thabit het volgende:

[..]

Vraag. Wat denken vrouwen met dat soort uitspraken te bereiken?
Good question...

vermoedelijk om de man / jongen in kwestie niet helemaal door de grond te boren en om toch nog wat proberen goed te laten voelen?? bij mij doet het alleen maar meer pijn denk ik
pi_26867067
quote:
Op maandag 9 mei 2005 22:09 schreef ontopofall het volgende:

[..]

Gelukkig,toch nog wel iemand.. Hmm gegeven na een leuk etentje samen, onder het motto van: ik was al maanden aan het wachten om "mijn move" te maken, dus dan maar zo. Het werkte alleen niet helemaal als ik gehoopt had..
Ja ik ken de situatie verder niet, maar je hebt er bij gezet dat het voor de humor was. Dus ik zou het wel kunnen waarderen dan, maar zoiets blijft moeilijk. Dat bewijst het wel weer.
pi_26867102
quote:
Op maandag 9 mei 2005 22:10 schreef Thrilled het volgende:

[..]

Good question...

vermoedelijk om de man / jongen in kwestie niet helemaal door de grond te boren en om toch nog wat proberen goed te laten voelen?? bij mij doet het alleen maar meer pijn denk ik
Het is zo ongeveer het gemeenste wat je kunt zeggen, en dat beseffen ze dondersgoed.
  maandag 9 mei 2005 @ 22:14:14 #128
2671 Aaargh!
Gebruik op eigen risico.
pi_26867140
quote:
Op maandag 9 mei 2005 21:39 schreef Virus.NL het volgende:

[..]

"We blijven toch wel vrienden he??"
En het goede antwoord daarop is: "NEE, ik dacht het niet!".
It is impossible to live a pleasant life without living wisely and well and justly.
And it is impossible to live wisely and well and justly without living a pleasant life.
  maandag 9 mei 2005 @ 22:15:04 #129
73888 DIA
die ja .....
pi_26867169
quote:
Op maandag 9 mei 2005 20:55 schreef sweetgirly het volgende:
En het voelde goed. Maar het voelt wonderbaarlijk ergens altijd goed met hem, was/ben soms sceptisch. Hij is mijn goeie geleider lijkt wel. Ik kan gewoon niet mezelf minder voelen als ik bij hem ben, omdat hij er telkens weer voor zorgt dat ik me goed voel . Die dude voelt me gewoon aan en/of doet soms ook precies wat ik nodig heb, of dat nou lieve woorden, tegengas (laat merken en blijken wie hij is en waar hij staat en/of niet wilt niet staan), harde sex of een heerlijke massage is * zwijmel.
men jij bent echt hoteldebotel....... geluksvogel

maar je moet echt wat doen aan je typverslaving
pi_26867189
quote:
Op maandag 9 mei 2005 22:13 schreef thabit het volgende:
Het is zo ongeveer het gemeenste wat je kunt zeggen, en dat beseffen ze dondersgoed.
dat weet ik niet , ik ga er vanuit dat ze het niet zeggen om je harder te kwetsen maar om je toch een goed gevoel te geven (het was niet alleen voor de 'lol').. Maar het geeft inderdaad niet het gewenste resultaat ...
pi_26867267
quote:
Op maandag 9 mei 2005 22:15 schreef Chemist het volgende:

[..]

dat weet ik niet , ik ga er vanuit dat ze het niet zeggen om je harder te kwetsen maar om je toch een goed gevoel te geven (het was niet alleen voor de 'lol').. Maar het geeft inderdaad niet het gewenste resultaat ...
De gedachte dat vrouwen niet doorhebben wat ze teweegbrengen bij mannen lijkt me buitengewoon naief en misschien zelfs wel een tikkeltje seksistisch.
pi_26867277
Dat klopt ik moest hem lezen terwijl ik dacht dat het goed ging. Ik dacht echt dat het wat kon worden telefoonnrs uitgewisseld enzo afgesproken enzo veel emailen en we zouden naar de bios gaan.

DE avond van te voren stuurde ze me een email met die zin erin.
pi_26867293
Mannen kunnen net zo zijn hoor, niet zo onschuldig.
pi_26867318
quote:
Op maandag 9 mei 2005 22:11 schreef Sabrina1981 het volgende:

[..]

Ja ik ken de situatie verder niet, maar je hebt er bij gezet dat het voor de humor was. Dus ik zou het wel kunnen waarderen dan, maar zoiets blijft moeilijk. Dat bewijst het wel weer.
Ach het maakt voor de rest ook allemaal niet uit, vroeg me alleen af of het echt zo'n rampzalig iets was om te doen
pi_26867342
quote:
Op maandag 9 mei 2005 22:18 schreef Sabrina1981 het volgende:
Mannen kunnen net zo zijn hoor, niet zo onschuldig.
hoe bedoel je onschuldig? ik heb zoiets nooit geflikt.
pi_26867371
quote:
Op maandag 9 mei 2005 22:20 schreef Wouter.1984 het volgende:

[..]

hoe bedoel je onschuldig? ik heb zoiets nooit geflikt.

niet alles over een kam scheren.
Ik heb zoiets ook nog nooit zoiets geflikt.
pi_26867427
quote:
Op maandag 9 mei 2005 22:20 schreef Sabrina1981 het volgende:

[..]

Ik heb zoiets ook nog nooit zoiets geflikt.
mooi maar ik had het ook niet over vrouwen in het algemeen.
pi_26867466
quote:
Op maandag 9 mei 2005 22:17 schreef thabit het volgende:
De gedachte dat vrouwen niet doorhebben wat ze teweegbrengen bij mannen lijkt me buitengewoon naief en misschien zelfs wel een tikkeltje seksistisch.
Naief ben ik zeker, ik ga er vanuit dat mensen in/uit principe de ander niet moedwillig willen kwetsen. Seksistisch snap ik niet, ik heb het niet specifiek over vrouwen, maar over degene die een relatie wil beeindigen; zelf heb ik er ook moeite mee om de botte bijl te hanteren en zou er misschien ook snel zo'n draai aangeven ook al weet ik dat het niet werkt. Dat is een kwestie van gevoel en niet willen dat de ander er helemaal een kutgevoel aan over houdt.

Maar ja, de gezegde is niet voor niks 'zachte heelmeesteers maken stinkende wonden'

Ik snap de opmerkingen dus wel, maar dat maakt het niet makkelijker ze te horen.
  maandag 9 mei 2005 @ 22:24:12 #139
105440 Ruis
Tweeletterige halfgod®
pi_26867472
quote:
Op maandag 9 mei 2005 20:26 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

eensch is en tevens half meldt
bosbeetle die serieus hartje smilies post, 't moet niet gekker worden .
  maandag 9 mei 2005 @ 22:30:57 #140
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_26867699
tvp
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
pi_26867768
Maar wat moet je dan zeggen? "Nee ik wil niks met je want je bent een engerd en je stinkt uit je bek?"
No. I don't drink vodka every day. And it's so close today...
  maandag 9 mei 2005 @ 22:34:24 #142
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_26867811
quote:
Op maandag 9 mei 2005 22:32 schreef Thisbe het volgende:
Maar wat moet je dan zeggen? "Nee ik wil niks met je want je bent een engerd en je stinkt uit je bek?"
Je bent dan wel eerlijk en dan geef je in elk geval geen valse hoop

en nu ga ik echt naar bed
truste
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_26867836
Of je zegt gewoon helemaal NIETS. .
pi_26867852
als het de waarheid is...

zeg dan zoiets van ''ik vind je niet aantrekkelijk'' of ''je bent mn type niet''
pi_26867858
Niks meer horen is ook niet alles vind ik.
  maandag 9 mei 2005 @ 22:36:37 #146
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_26867892
quote:
Op maandag 9 mei 2005 22:13 schreef thabit het volgende:

[..]

Jawel, maar ze denken dat mannen dat niet doorhebben
Vampire Romance O+
pi_26867898
quote:
Op maandag 9 mei 2005 21:06 schreef JoeyT het volgende:

Klinkt mooi hoor...
Thanx lap tekst hé
Maar ik vind en het is ergens ook erg sweet allemaal eigenlijk .
quote:
Moest meteen denken aan UB40 met "I can't help falling in love with you"
Ja, idd, mooi , zo voelt het soms wel een beetje, misschien ook van beide kanten uit lijkt of leek wel. Soort zoekt soort zeggen ze toch weleens
quote:
En ja Bad Boys lopen overal rond en zijn op zich ook t leukst omdat ze meestal helemaal niet zo bad zijn
Ja precies, tenminste hoe vaak ik dat op fok niet stiekem heb proberen te achterhalen of mijn oren even spitste en/of toch erover na bleef denken en/of opppakte etc. En zelf bleef ik dus op mijn tellen passen, afstand bewaren etc, wou niet verliefd worden. En nog steeds bewaar ik een soort van nuchterheid, zit gewoon in me, maar als ik in zijn armen lig, bezwijk ik evengoed wel of als hij me neemt of opeens (weer) met een lief, klein kadootje komt of wat zo liefs, gevoeligs opeens zegt, naja dat soort dingen .

In het prille begin, was nog echt, tenminste zo deden we nog een beetje, een sexrelatie, zei hij opeens ook zoiets gevoeligs, iets zo moois, dat ik het ook spontaan vergeten ben, hoe zeer ik het ook wou onthouden, daarom waarschijnlijk. Overrompeld was ik. Want hij bezit de kenmerken ergens, vooral qua uiterlijk, weet hij ook, gewoon lekker ding, soms helaas, grrrr . Maar het is me toch een schat, echt. Hij is echt een goedzak en een lieverd gewoon, ondanks dat zijn uiterlijk anders doet vermoeden. Maar dat had ik misschien wel al vrij gauw door. Vond ik ook zo'n tricky combinatie ergens. En lief en etc. Naja, mag echt in mijn handjes knijpen misschien idd.
quote:
Op maandag 9 mei 2005 22:15 schreef DIA het volgende:

men jij bent echt hoteldebotel

valt wel mee toch of hoor .
Blijf sowieso door de romantische en passievolle bomen, het bos wel zien of in de gaten houden.
Heb ik geleerd, halverwege mijn volwassenheidsperiode , als ik mezelf maar niet kwijtraak enzo.
Maar ik sta wel (evengoed) open, ondanks mijn scepcisisme, ja sweetgirly sceptisch, ja dus, want je weet het soms niet, in de liefde enzo.
quote:
....... geluksvogel
Thanx, misschien wel . Voel mezelf iig wel gelukkig enzo op meerdere vlakken.
Gewoon omdat ik gelukkig ben en al opeens helemaal was misschien. Daarom vind ik het ergens ook zo mooi allemaal. Maargoed, .
quote:
maar je moet echt wat doen aan je typverslaving

I know, waar het hart van overstroomt enzo
pi_26868107
quote:
Op maandag 9 mei 2005 22:36 schreef sweetgirly het volgende:
Ik krijg altijd een beetje de kriebels van die onsamenhangende lappen tekst van jou SW.

Maar toch: Fijn voor je!
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
pi_26868173
quote:
Op maandag 9 mei 2005 22:24 schreef Ruis het volgende:

[..]

bosbeetle die serieus hartje smilies post, 't moet niet gekker worden .
We zijn ontdekt, BB.

Denk je gezellig vrijgezellen onder elkaar je heil gevonden te hebben in een R&P kliekje...
pi_26868228
quote:
Op maandag 9 mei 2005 22:43 schreef nozem het volgende:

Ik krijg altijd een beetje de kriebels van die onsamenhangende lappen tekst van jou SW.
* steekt tong uit en dan moet je krabben.
quote:
Maar toch: Fijn voor je!
Thanx, en ik vond het ook leuk met jou gebabbeld te hebben over msn.
Tijdje terug, maar was gezellig en interessant. En hopelijk vergaat het jou allemaal ook goed in de liefde enzo. Pak ze die wijven .
pi_26868252
quote:
Op maandag 9 mei 2005 22:35 schreef Sabrina1981 het volgende:
Niks meer horen is ook niet alles vind ik.
Valse hoop ook niet
Liever dat diegene gewoon zegt dat ze niet meer op me verliefd is en in mijn geval toendertijd gewoon had gezegd dat ze op een ander verliefd was, was het voor mij _waarschijnlijk_ makkelijker geweest om los te laten.
Als ze zegt dat het gevoel er niet meer is, wel vrienden wil blijven en niet verliefd is op een ander tja dan denk je toch "oh dat is het" maar als je er dan later achter moet komen dat dat het niet is... dan krijg je een flinke klap te verduren..
I'm dead Pete. Dead people don't like company. (Johnny Quid)
pi_26868320
quote:
Op maandag 9 mei 2005 22:32 schreef Thisbe het volgende:
Nee dat ook weer niet, maar wat is er mis met 'het was leuk , maar ik geloof dat ik een vergissing heb gemaakt.'
Das eerlijk, hard, maar ook heel duidelijk: het was leuk zolang het duurde, maar verwacht er verder niks meer van ..'
  maandag 9 mei 2005 @ 22:51:35 #153
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_26868332
Vandaag als wandelende relatieklaagbaak gefungeerd. Met een goede vriend gegeten. Zijn (getrouwde) vriendin heeft de relatie op een 'laag pitje'gezet, want haar man wilde opeens niet meer scheiden. Mijn beste vriendin daarna gebeld. Haar vriend is weer terug bij zijn vrouw en kinderen. Ik geloof even nergens meer in nu zeg. Ik ben blij dat ik niet in zo'n parket zit in elk geval
pi_26868379
quote:
Op maandag 9 mei 2005 22:51 schreef Chemist het volgende:

[..]

Nee dat ook weer niet, maar wat is er mis met 'het was leuk , maar ik geloof dat ik een vergissing heb gemaakt.'
Das eerlijk, hard, maar ook heel duidelijk: het was leuk zolang het duurde, maar verwacht er verder niks meer van ..'
"Het was leuk, maar ik geloof dat ik een vergissing heb gemaakt." Wat een kutopmerking! Dan hoor ik liever dat ik een engerd ben en uit mijn bek stink.
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
  maandag 9 mei 2005 @ 22:52:54 #155
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_26868388
quote:
Op maandag 9 mei 2005 22:51 schreef Chemist het volgende:

[..]

Nee, vergissing? Wil je dat alsjeblieft nooit zo tegen iemand zeggen? Dat is echt veel en veel te hard.
pi_26868420
Kan het niet laten even te melden wat een vriendin van me laatst presteerde te zeggen: "the only reason why it happened was obviously the alcohol of course"
pi_26868494
quote:
Op maandag 9 mei 2005 22:52 schreef Aventura het volgende:
Nee, vergissing? Wil je dat alsjeblieft nooit zo tegen iemand zeggen? Dat is echt veel en veel te hard.
Want ? Iedereen heeft toch wel een keer een moment van behoefte aan aandacht en dan is het erg makkelijk te denken dat je verliefd bent als er iemand je die aandacht geeft .. Ik heb liever dat iemand daar voor uit durft te komen dan zegt 'ik vind je nog steeds leuk, je bent mijn beste vriend, ik wil je niet kwijt' en meer van die bla bla bla
  maandag 9 mei 2005 @ 22:57:23 #158
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_26868530
quote:
Op maandag 9 mei 2005 22:56 schreef Chemist het volgende:

[..]

Want ? Iedereen heeft toch wel een keer een moment van behoefte aan aandacht en dan is het erg makkelijk te denken dat je verliefd bent als er iemand je die aandacht geeft .. Ik heb liever dat iemand daar voor uit durft te komen dan zegt 'ik vind je nog steeds leuk, je bent mijn beste vriend, ik wil je niet kwijt' en meer van die bla bla bla
Kan aan mij liggen, maar je noemt een MENS toch niet een 'vergissing'?
Ik zou het diegene nooit vergeven.
pi_26868531
quote:
Op maandag 9 mei 2005 22:54 schreef thaleia het volgende:
Kan het niet laten even te melden wat een vriendin van me laatst presteerde te zeggen: "the only reason why it happened was obviously the alcohol of course"
Nou, als je dat gewoon kan zeggen .. prima .. kan ik mee leven (zolang ik er zelf ook lol van heb gehad dan )
pi_26868562
quote:
Op maandag 9 mei 2005 22:52 schreef Aventura het volgende:

[..]

beter dat dan dat de persoon in kwestie je aan het lijntje houdt en je later afwuift met een ''zachte' opmerking als: '' ik zie je alleen als een goede vriend.''
pi_26868565
quote:
Op maandag 9 mei 2005 20:19 schreef ontopofall het volgende:
maar sommige vrouwen kunnen sommige dingen gewoon meer waarderen dan anderen. Ik heb een keer een meisje wat ik heel leuk (was toen nog wederzijds) vond het boekje "kikker is verliefd" gegeven (ja die van Max Velthuijs). Heb er wel bijgeschreven dat het gewoon een beetje als humor bedoeld was, maar dat ik haar wel echt heel leuk vond. Zij kon het toch echt niet waarderen.. Dus vraag aan de vrouwen, zou je zoiets wel of niet kunnen waarderen?
Ik zou het niet kunnen waarderen. Het is te geforceerd en bovendien, wat moet ik dan met dat boekje?
Sanity is (not) statistical
  maandag 9 mei 2005 @ 22:58:41 #162
77531 Grrrrrrrr
*PURRRRR*
pi_26868576
quote:
Op maandag 9 mei 2005 22:51 schreef Aventura het volgende:
Vandaag als wandelende relatieklaagbaak gefungeerd. Met een goede vriend gegeten. Zijn (getrouwde) vriendin heeft de relatie op een 'laag pitje'gezet, want haar man wilde opeens niet meer scheiden. Mijn beste vriendin daarna gebeld. Haar vriend is weer terug bij zijn vrouw en kinderen. Ik geloof even nergens meer in nu zeg. Ik ben blij dat ik niet in zo'n parket zit in elk geval
Jezus, je zoekt het ook wel op als je met getrouwde mensen een relatie aangaat.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_26868605
quote:
Op maandag 9 mei 2005 22:57 schreef Aventura het volgende:

[..]

Ik denk niet als iemand zo iets zegt dat hij/zij het op de persoon wil afspelen meer op het moment/besluit om met diegene op stap te gaan.
pi_26868629
quote:
Op maandag 9 mei 2005 22:57 schreef Aventura het volgende:
Jij interpreteert je gevoel nooit verkeerd dus ? Gevoel blijft een samenspel van behoefte, redenatie en wensen en is o zo makkelijk te simuleren. En ik noem een mens niet een vergissing, hooguit de gevoelens die je voor iemand hebt.
  maandag 9 mei 2005 @ 23:00:26 #165
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_26868631
quote:
Op maandag 9 mei 2005 22:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Jezus, je zoekt het ook wel op als je met getrouwde mensen een relatie aangaat.
tja, misschien is dat wel eerder regel dan uitzondering als je de 25 bent gepasseerd..
  maandag 9 mei 2005 @ 23:00:45 #166
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_26868645
quote:
Op maandag 9 mei 2005 22:54 schreef thaleia het volgende:
Dat soort dingen moet je natuurlijk alleen tegen vrienden zeggen.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_26868679
quote:
Op maandag 9 mei 2005 22:59 schreef Wouter.1984 het volgende:

[..]

Ik denk niet als iemand zo iets zegt dat hij/zij het op de persoon wil afspelen meer op het moment/besluit om met diegene op stap te gaan.
Maar daarom komt het nog wel lullig over.

Maar ja heej, wat zeg je dan als je iemand zat bent? De werkelijke reden geven dat je het uitmaakt is ook niet altijd een goed idee....
  maandag 9 mei 2005 @ 23:02:11 #168
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_26868696
quote:
Op maandag 9 mei 2005 23:00 schreef Chemist het volgende:

[..]

Jij interpreteert je gevoel nooit verkeerd dus ? Gevoel blijft een samenspel van behoefte, redenatie en wensen en is o zo makkelijk te simuleren. En ik noem een mens niet een vergissing, hooguit de gevoelens die je voor iemand hebt.
Ja, het kan voor jezelf achteraf wel een vergissing zijn geweest (kan er over meepraten). Maar ik zou een relatie nooit totaal als vergissing afdoen, je was er zelf bij. En ik zou het ook nooit zo tegen iemand zeggen. Wat moet diegene dan wel denken? Dat de hele relatie een grote aanfluiting was?
pi_26868706
quote:
Op maandag 9 mei 2005 22:56 schreef Chemist het volgende:
'ik vind je nog steeds leuk, je bent mijn beste vriend, ik wil je niet kwijt' en meer van die bla bla bla
Ik begrijp nog steeds niet wat daar nou zo erg aan is. Of iemand nou zegt "je stinkt uit je bek en ik vind je een engerd" of "ik mag je erg graag, geef veel om je en wil je niet kwijt als goede vriend, maar meer dan dat zit er niet in", het komt allebei neer op "we gaan niet neuken", en als je uit de tweede variant die boodschap niet oppikt ligt dat m.i. toch meer aan het bord voor je eigen hoofd dan aan de manier van verwoording.

Ik snap wel dat de tweede variant het makkelijker maakt om jezelf voor de gek te blijven houden, maar dan nog doe je dat toch echt zelf...
pi_26868732
quote:
Op maandag 9 mei 2005 23:00 schreef Aventura het volgende:
tja, misschien is dat wel eerder regel dan uitzondering als je de 25 bent gepasseerd..
Nou, ik ben die grens al een tijdje gepasseerd en mijn ervaring is anders hoor. Kijk maar eens hoeveel vrijgezellen zich inschrijven op dating-sites in de leeftijd 25-35 ... Een hoop relaties komen dan in de 'gevarenzone' zeg maar ...
Genoeg leuke vrouwen te vinden die ook single zijn in de 'categorie' hoor .. (gelukkig )
  maandag 9 mei 2005 @ 23:04:21 #171
77531 Grrrrrrrr
*PURRRRR*
pi_26868773
quote:
Op maandag 9 mei 2005 23:00 schreef Aventura het volgende:

[..]

Dat veel mensen boven de 25 al een vaste partner hebben is geen excuus.
Als je gaat liggen klooien met mensen die getrouwd zijn, of mensen waarvan de relatie niet goed draait kan je gewoon verwachten dat dat een heleboel gezeik met zich meebrengt en moet je niet janken als jij uiteindelijk degene bent die het deksel op de neus krijgt.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_26868789
quote:
Op maandag 9 mei 2005 23:02 schreef Aventura het volgende:

[..]

Ja, het kan voor jezelf achteraf wel een vergissing zijn geweest (kan er over meepraten). Maar ik zou een relatie nooit totaal als vergissing afdoen, je was er zelf bij. En ik zou het ook nooit zo tegen iemand zeggen. Wat moet diegene dan wel denken? Dat de hele relatie een grote aanfluiting was?
Dus omdat je er zelf bij was kan een relatie als totaal geen vergissing zijn? Tjah, ik heb toch echt twee hele lange vergissingen gemaakt. Of goed, een hele lange reeks van vergissingen als je het zo wilt zien, maar sommige mensen hebben nu eenmaal een bovennatuurlijk talent voor het maken van vergissingen. Relaties kunnen natuurlijk best een aanfluiting blijken.
  maandag 9 mei 2005 @ 23:06:18 #173
77531 Grrrrrrrr
*PURRRRR*
pi_26868842
quote:
Op maandag 9 mei 2005 23:02 schreef thaleia het volgende:

[..]

Ik begrijp nog steeds niet wat daar nou zo erg aan is. Of iemand nou zegt "je stinkt uit je bek en ik vind je een engerd" of "ik mag je erg graag, geef veel om je en wil je niet kwijt als goede vriend, maar meer dan dat zit er niet in", het komt allebei neer op "we gaan niet neuken", en als je uit de tweede variant die boodschap niet oppikt ligt dat m.i. toch meer aan het bord voor je eigen hoofd dan aan de manier van verwoording.
Wat daar erg aan is: de persoon waar je stinkend verliefd op bent is dat dus niet op jou, dat is daar erg aan... Vooral het stukje van het "niet kwijt willen".
pi_26868856
quote:
en als je uit de tweede variant die boodschap niet oppikt ligt dat m.i. toch meer aan het bord voor je eigen hoofd dan aan de manier van verwoording.

Ik snap wel dat de tweede variant het makkelijker maakt om jezelf voor de gek te blijven houden, maar dan nog doe je dat toch echt zelf...
Klopt, maar als jij in dat geval de 'lijdende' partij bent is het wel erg makkelijk om daar nog hoop uit te halen, iets wat zeker de eerste tijd nog door je hoofd speelt.
pi_26868871
quote:

[..]

Oh heej, dat is wel een idee. De eerstvolgende keer dat ik het uitmaak stuur ik een kaartje met "we gaan niet meer neuken."
pi_26868953
quote:
Op maandag 9 mei 2005 23:02 schreef Aventura het volgende:
Nee, dat de relatie erg leuk was, maar op de verkeerde basis is begonnen .. .wat is daar mis mee ? Iedereen maakt fouten en zeker met gevoel/lust/wensen/relaties .. niks mis mee, maar kom er dan ook eerlijk voor uit en kom niet met van die halfzachte excuses ..
  maandag 9 mei 2005 @ 23:09:41 #177
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_26868969
quote:
Op maandag 9 mei 2005 23:04 schreef Maeghan het volgende:

[..]

Dus omdat je er zelf bij was kan een relatie als totaal geen vergissing zijn? Tjah, ik heb toch echt twee hele lange vergissingen gemaakt. Of goed, een hele lange reeks van vergissingen als je het zo wilt zien, maar sommige mensen hebben nu eenmaal een bovennatuurlijk talent voor het maken van vergissingen. Relaties kunnen natuurlijk best een aanfluiting blijken.
Anders ik wel. De grootste vergissing van mijn leven tot nu toe was een nare, slepende relatie met een akelig staartje. Het ging dan ook uit vol haat en nijd, en ik heb hem veelvuldig te kennen gegeven dat ik wou dat ik hem nooit ontmoet had en dat alles een vergissing was. Maar dat was een extreme situatie. Na een paar maanden daten en je ontdekt dat het toch niet echt/echt niet werkt, zou ik precies dat zeggen maar zéker niet het woord 'vergissing' in de mond nemen..
pi_26868972
quote:
Op maandag 9 mei 2005 23:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Wat daar erg aan is: de persoon waar je stinkend verliefd op bent is dat dus niet op jou, dat is daar erg aan...
Ja dat DAT kut is snap ik ook wel
Maar waarom is het erger om te horen "ik mag je zo graag en ik wil je niet kwijt maar we gaan niet neuken" dan "ik vind je een lelijke graftrol en moet kokhalzen als je je in een straal van minder dan 10 meter om me heen bevindt, dus je begrijpt dat we niet gaan neuken"?
  maandag 9 mei 2005 @ 23:11:26 #179
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_26869023
quote:
Op maandag 9 mei 2005 23:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Dat veel mensen boven de 25 al een vaste partner hebben is geen excuus.
Als je gaat liggen klooien met mensen die getrouwd zijn, of mensen waarvan de relatie niet goed draait kan je gewoon verwachten dat dat een heleboel gezeik met zich meebrengt en moet je niet janken als jij uiteindelijk degene bent die het deksel op de neus krijgt.
Dat vind ik ook, maar dat zeg je niet als je vriend en je vriending huilend aan de telefoon hangen . Ik zeg nu ook dat ik nooit aan zoiets zou beginnen, maar we kiezen niet altijd uit waar we verliefd op worden.
pi_26869030
quote:
Op maandag 9 mei 2005 22:58 schreef Maeghan het volgende:

[..]

Ik zou het niet kunnen waarderen. Het is te geforceerd en bovendien, wat moet ik dan met dat boekje?
Inderdaad. Boekjes waar je niks mee moet zijn altijd kut om te krijgen.

Ik kreeg ooit een keer een boekje cadeau dat best als hint geinterpreteerd kon worden maar wat achteraf helemaal geen hint bleek te zijn. Dat is helemaal waardeloos. Vooral omdat ik verder helemaal geen flikker met dat boekje kon (het lag een paar dagen later dus ook bij het oud papier).
pi_26869043
quote:
Op maandag 9 mei 2005 23:06 schreef Chemist het volgende:
Klopt, maar als jij in dat geval de 'lijdende' partij bent is het wel erg makkelijk om daar nog hoop uit te halen, iets wat zeker de eerste tijd nog door je hoofd speelt.
Tuurlijk, snap ik ook wel, ik heb het zelf onlangs ook nog aangegrepen als een aanleiding om hoop te houden. Maar dat beschouw ik als mijn eigen stommiteit en ik ga die ander daar de schuld niet van geven omdat hij eea niet lomp genoeg verwoordde
pi_26869063
Zie je wel, het is nooit goed wat je zegt! Relaties: Nooit aan beginnen!
No. I don't drink vodka every day. And it's so close today...
pi_26869080
quote:
Op maandag 9 mei 2005 23:09 schreef thaleia het volgende:

[..]

Ja dat DAT kut is snap ik ook wel
Maar waarom is het erger om te horen "ik mag je zo graag en ik wil je niet kwijt maar we gaan niet neuken" dan "ik vind je een lelijke graftrol en moet kokhalzen als je je in een straal van minder dan 10 meter om me heen bevindt, dus je begrijpt dat we niet gaan neuken"?
Omdat die eerste zin zo dubbel is. "Ik vind je leuk maar toch ook niet".
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')