abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26858421
Welkom in Deel 42 van de singles topic reeks!

Een reeks voor, door en over singles
Singles die zoeken maar niet vinden, singles die vinden.... maar niet dat wat ze zoeken of singles die het single leven niet willen missen... en alles wat daar tussen zit.

Kortom: een succesvolle reeks voor alle singles over alles wat singles anno nu bezighoudt.

Echter is dit niet zomaar een reeks om alleen maar gezellig te kletsen.

***Er zijn regels***

- Zie het niet als slowchat topic, dit is het niet. Tuurlijk mag een vleug
slowchat wel maar post na post over iets anders is gewoon niet de bedoeling.
We zijn géén tmf chat en als je wilt chatten kun je ook mensen toevoegen aan
je msn of open een eigen irc kanaal.

- slowchatten in jullie eigen irc kanaal? Dat kan op #singles op de irc.fok.nl server.

- Het is niet de bedoeling dat dit een soort CUB wordt, of bar. Dus zinloze
posts over wat je doet of drinkt of wilt drinken etc etc worden niet
gewaardeerd dus plaats ze ook niet.

- Ook is het niet de bedoeling dat het een kliek wordt waar andere mensen
moeilijk kunnen posten doordat ze "nieuw" in de reeks zijn. Helaas zie je
vaak bij reeksen dat er een echte kliek ontstaat. Dat is echt niet
wat we willen, sta dus gewoon open voor iedereen, dan blijft het veel
aangenamer.

- Melden hoe je je voelt kan in HVJJN, en dus is deze reeks geen vervolg
daarop. Dus: Melden dat je zenuwachtig bent voor een date kan in HVJJN, je
afvragen hoe het met die en die is heeft geen nut: die en die zullen het wel
melden als ze weer online zijn. Ook melden dat je thuis bent en morgen
een verslag geeft van je avond is onnodig: mensen lezen het morgen wel.

Maw probeer enigszins ontopic te blijven.
We willen met deze reeks tegemoet komen aan jullie wensen en nemen aan dat
jullie deze reeks dan ook gebruiken zoals bedoeld is.

Opmerkingen en vragen over deze reeks kun je uiteraard kwijt in het moderatietopic.

Nog één ding:
Vergeet niet om in de OP van een nieuw deel deze regels te vermelden.
Zo blijft het duidelijk voor iedereen.

Link naar het vorige deel:
[Centraal] Singles Deel 41 Searching for...

Link naar Singles meet topic:
Single meet 2005, deel 3
pi_26858440
eerste post

iemand nog wat meegekregen van mijn "probleem"?
  maandag 9 mei 2005 @ 17:44:49 #3
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_26858466
quote:
Op maandag 9 mei 2005 17:39 schreef Frenkie het volgende:

Maar jij wil dus kinderen omdat je dan later niet alleen bent
Nee, ik constateer slechts dat je zonder kinderen een grotere kans loopt om eenzaam te worden op je ouwe dag. Natuurlijk kun je met kinderen ook eenzaam worden, maar de kans is kleiner.

Naar Nieuw-Zeeland emigreren zou overigens het probleem niet zijn, want dat is één van de landen waar ik na mijn master zelf naar toe wil.
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
pi_26858547
Gezever over eenzaam zijn later zeg.
Ik leef nu, niet later.
  maandag 9 mei 2005 @ 17:50:22 #5
35514 anima
nigga stole my yoshi
pi_26858615
Nou laat ik dan maar proberen wat leven in brouwerij te krijgen.

Zijn jullie van mening dat je een "echte" potentiele partner tijdens het uitgaan kan ontmoeten? Of kom je deze in de meeste gevallen toevallig tegen (Feest van een kennis/ supermarkt ed.)

Kortom zijn alle versier pogingen van mensen tijdens het uitgaan gedoemd te mislukken.

Daar moet deel 42 toch wel mee vol te lullen zijn
>>>>Fotoboek<<<<
Ik geloof niet in God, maar ik geloof wel dat er iets is, citeerde Harry de halve wereld bevolking
pi_26858617
quote:
Op maandag 9 mei 2005 17:47 schreef dawg het volgende:
Gezever over eenzaam zijn later zeg.
Ik leef nu, niet later.
Precies, en met eenzaamheid valt ook te leven. Zoek een tijdverslinde hobby, wordt alcoholist, gek of spring in de bres voor een goed doel.

Ik maak me niet zorgen over mijn oude dag, NU nog niet.
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
pi_26858647
quote:
Op maandag 9 mei 2005 17:50 schreef anima het volgende:

Zijn jullie van mening dat je een "echte" potentiele partner tijdens het uitgaan kan ontmoeten? Of kom je deze in de meeste gevallen toevallig tegen (Feest van een kennis/ supermarkt ed.)

Kortom zijn alle versier pogingen van mensen tijdens het uitgaan gedoemd te mislukken.

kan overal he, er is niet 1 bepaalde plek waar je je partner kan vinden, kan op elke dag, elk moment, overal...
pi_26858678
quote:

Wat een onzin. Partners kun je overal vinden. Van darkroom tot bijbelstudie. Van cyberspace tot wadlooprace.
  maandag 9 mei 2005 @ 17:52:52 #9
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_26858684
Een potentiële partner vindt je volgens mij niet in de kroeg. Maar het zou wel kunnen...
pi_26858702
Alleen kan de alcohol wel eea doen vertroebelen.
  maandag 9 mei 2005 @ 17:53:57 #11
35514 anima
nigga stole my yoshi
pi_26858721
quote:
Op maandag 9 mei 2005 17:52 schreef nozem het volgende:

[..]

Wat een onzin. Partners kun je overal vinden. Van darkroom tot bijbelstudie. Van cyberspace tot wadlooprace.
Het gaat erom of je iemand in kroeg ook dermate goed leert kennen dat een relatie ook daadwerkelijk succesvol kan zijn.
>>>>Fotoboek<<<<
Ik geloof niet in God, maar ik geloof wel dat er iets is, citeerde Harry de halve wereld bevolking
pi_26858752
elkaar goed leren kennen kan volgens mij alleen maar over een periode van tijd, dus niet zomaar een avondje in de kroeg...
  maandag 9 mei 2005 @ 17:55:33 #13
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_26858767
quote:
Op maandag 9 mei 2005 17:53 schreef anima het volgende:

[..]

Het gaat erom of je iemand in kroeg ook dermate goed leert kennen dat een relatie ook daadwerkelijk succesvol kan zijn.
Je kunt na de ontmoeting in de kroeg natuurlijk ook ergens anders afspreken om elkaar wel "dermate goed" te leren kennen lijkt me zo.
  maandag 9 mei 2005 @ 17:55:36 #14
62217 TommyZ
Zelfkennis siert den Mensch
pi_26858768
Je leert iemand in de supermarkt toch ook niet dermate goed kennen? Dat komt daarna wel.
I do not regret the things I've done but those I did not do
  maandag 9 mei 2005 @ 17:56:21 #15
62217 TommyZ
Zelfkennis siert den Mensch
pi_26858794
...dat ging snel.
I do not regret the things I've done but those I did not do
pi_26858809
even die stelling de grond in boren
pi_26858843
quote:

[..]

De basis voor een relatie wordt niet in de kroeg gelegd. In de kroeg beslis je (al dan niet beneveld door drank of andere genotsmiddelen) dat je het eventueel wel op die persoon zou kunnen en dat hij/zij toch eigenlijk wel een leuke kop heeft en een mond waar wat leuks uitkomt.
Je wisselt gegevens uit en spreekt nog eens nuchter(der) met elkaar af en kijkt of het dan ook klikt. Is dat het geval dan spreek je nog eens wat af en nog eens etc..

En voor je het weet zit je verstrikt in het wrede web der liefde.
  maandag 9 mei 2005 @ 17:59:44 #18
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_26858887
quote:

[..]

Ik heb 4 jaar een relatie gehad met iemand die ik in de kroeg had leren kennen

Bij je eerste ontmoeting ga je toch meestal geen hele diepgaande gesprekken houden, dat komt er na
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_26858969
Ik zou best een relatie willen, maar aan de andere kant heb ik geen flauw idee wat te doen, hoe vaak naar elkaar toe, wanneer ouders onmoeten
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_26859001
quote:
Op maandag 9 mei 2005 18:02 schreef Beach het volgende:
Ik zou best een relatie willen, maar aan de andere kant heb ik geen flauw idee wat te doen, hoe vaak naar elkaar toe, wanneer ouders onmoeten
Onzekerheid is oke, soms. En over dat laatste zou ik me geen zorgen maken, dat doe je na een jaartje eens een keer.
pi_26859020
quote:
Op maandag 9 mei 2005 18:02 schreef Beach het volgende:
hoe oud ben je als ik vragen mag?
pi_26859025
quote:
Op maandag 9 mei 2005 18:04 schreef Thrilled het volgende:

[..]

hoe oud ben je als ik vragen mag?
19
  maandag 9 mei 2005 @ 18:04:35 #23
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_26859027
quote:
Op maandag 9 mei 2005 18:03 schreef nozem het volgende:

[..]

Onzekerheid is oke, soms. En over dat laatste zou ik me geen zorgen maken, dat doe je na een jaartje eens een keer.
Tenzij ze nog thuis woont, dan zul je eerder moeten komen opdraven.
pi_26859049
quote:
Op maandag 9 mei 2005 18:04 schreef Beach het volgende:

[..]

19
en je hebt nog nooit een echte relatie gehad?
pi_26859083
quote:
Op maandag 9 mei 2005 18:04 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Tenzij ze nog thuis woont, dan zul je eerder moeten komen opdraven.
Daarom moet je niks met een vrouw beginnen die nog thuiswoont.
pi_26859100
quote:
Op maandag 9 mei 2005 18:05 schreef Thrilled het volgende:

[..]

en je hebt nog nooit een echte relatie gehad?
Nee
  maandag 9 mei 2005 @ 18:08:05 #27
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_26859140
quote:
Op maandag 9 mei 2005 18:06 schreef Beach het volgende:

[..]

Nee
Op je 19e is dat ook niet bepaald vreemd hoor, ik snap zijn reactie niet zo. Het ligt er waarschijnlijk ook aan wat je onder "echte relatie" verstaat. 19 is trouwens nog behoorlijk jong in relaties
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  maandag 9 mei 2005 @ 18:08:11 #28
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_26859142
quote:
Op maandag 9 mei 2005 18:06 schreef nozem het volgende:

[..]

Daarom moet je niks met een vrouw beginnen die nog thuiswoont.
Nee, maar op Beach z'n leeftijd komt dat nog vrij vaak voor.
pi_26859163
Relaties, je kunt er eigenlijk niet laat genoeg mee beginnen.
  maandag 9 mei 2005 @ 18:08:58 #30
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_26859173
quote:
Op maandag 9 mei 2005 18:08 schreef Ripley het volgende:

[..]

Op je 19e is dat ook niet bepaald vreemd hoor, ik snap zijn reactie niet zo. Het ligt er waarschijnlijk ook aan wat je onder "echte relatie" verstaat. 19 is trouwens nog behoorlijk jong in relaties
Dat klopt, maar je moet oppassen dat er na je 19e niet nog jaren overheen gaan.
pi_26859202
juist , dat bedoel ik, en een verkering van een jaartje zie ik eigelijk ook al als een relatie.... ik hoop dat je snel iemand vind beach , als je er aan toe bent tenminste
pi_26859217
quote:
Op maandag 9 mei 2005 18:08 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Dat klopt, maar je moet oppassen dat er na je 19e niet nog jaren overheen gaan.
Daar kijk ik wel voor uit
  maandag 9 mei 2005 @ 18:11:27 #33
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_26859251
quote:
Op maandag 9 mei 2005 18:10 schreef Beach het volgende:

[..]

Daar kijk ik wel voor uit
Dank je!
pi_26859268
quote:
Op maandag 9 mei 2005 18:11 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Dank je!
Sorry
pi_26859302
quote:
Op maandag 9 mei 2005 18:10 schreef Thrilled het volgende:
juist , dat bedoel ik, en een verkering van een jaartje zie ik eigelijk ook al als een relatie.... ik hoop dat je snel iemand vind beach , als je er aan toe bent tenminste
Als ik er aan toe ben hoop ik het wel ja
pi_26859330
Over tien jaar hoop ik geen vrijgezel meer te zijn tenminste. Trouwen en kinderen zie ik tegen de tijd wel als ik daadwerkelijk een partner heb.

En familiebezoekjes stel ik graag zo ver mogelijk uit, eigen ouders en broertje uitgesloten, maar de familie komt later wel. En dan eerst een keertje vluchtig op bezoek i.p.v dat hij bij een verjaardag of van die feestdagen voor het eerst mee moet, dan schrikt ie zich rot denk ik.
pi_26859333
Nieuwe stelling:

Singles zwelgen eerder in zelfmedelijden dan niet-singles.
pi_26859395
zelfmedelijden over wat? over het single zijn?
pi_26859398
Nee. Zwelgen zit in je, of niet natuurlijk. Heeft niks met wel of geen single zijn te maken.
pi_26859410
Het is in ieder geval verdomd onaantrekkelijk.
pi_26859733
quote:
Op maandag 9 mei 2005 18:14 schreef Beach het volgende:
Nieuwe stelling:

Singles zwelgen eerder in zelfmedelijden dan niet-singles.
Dat ligt er helemaal aan hoe je zelf bent. Als je een optimist bent heb je daar weinig last van lijkt me. En een leuke vriendengroep waarmee je je vermaakt helpt ook wel..
pi_26859832
quote:

Lijkt me niet. Ik heb 5,5 jaar een relatie gehad met iemand die ik leerde kennen in een disco, dus het kan wel degelijk.
So be mine
And your innocence I will consume
clic
clic
pi_26860019
5,5 jaar.
Bestaat dat tegenwoordig nog?
pi_26860261
tvp'tje

met een copy-paste voor de mannelijke singles van http://www.adversus.nl/er(...)ingstechnieken2.html

verleidingstechnieken
haal die casanova in jou tevoorschijn

stimuleer haar nieuwsgierigheid.
vrouwen zijn nu eenmaal van nature nieuwsgierig en als ze stuiten op iets dat op een geheim lijkt, dan prikkelt dat hun nieuwsgierige aard natuurlijk helemaal. ze kunnen er niets aan doen: ze moeten er meer van weten. per definitie verbergt ‘een mysterieuze, stoere vent’ iets. en mysterieuze, stoere kerels zien we altijd met de mooiste vrouwen aan zijn arm (denk aan james bond). toch?

maak haar jaloers.
besteed aandacht aan haar, geef haar een complimentje, maar praat daarna met een andere vrouw. het werkt altijd. je laat haar merken dat je geïnteresseerd in haar bent, je zorgt ervoor dat ze zich speciaal voelt, en dan doe je hetzelfde met een andere vrouw... maar weinig vrouwen zullen de verleiding kunnen weerstaan om je direct weer voor zich in te nemen, voordat je er met een ander vandoor gaat!

geef haar niet teveel complimentjes.
complimenten zijn een optimaal verleidingswapen, maar alleen als je ze goed doseert en als ze bovendien realistisch zijn. als het meisje van je keuze doorheeft dat je het niet echt meent, of dat je het alleen maar doet om haar te vleien, dan kunnen ze wel eens als een lelijke boemerang werken.

laat altijd doorschemeren dat je serieuze bedoelingen,
‘lange termijn-bedoelingen’ hebt. ook al denk je er anders over. veel meisjes zijn namelijk meer in voor een relatie dan voor een avontuurtje voor één nacht.

laat haar de eerste stap doen.
hoe doe je dat? je stelt haar op haar gemak, je zorgt ervoor dat ze je interessant vindt. en je wapent je met een flinke dosis geduld. wacht totdat zij, bang dat ze je aandacht zal verliezen, de eerste zet doet. en ze zal het zeker doen, als je je kaarten goed gespeeld hebt, tenminste.
pi_26860324
quote:
Op maandag 9 mei 2005 18:47 schreef Virus.NL het volgende:
tvp'tje

met een copy-paste voor de mannelijke singles van http://www.adversus.nl/er(...)ingstechnieken2.html

verleidingstechnieken

vrouwen zijn nu eenmaal van nature nieuwsgierig en als ze stuiten op iets dat op een geheim lijkt, dan prikkelt dat hun nieuwsgierige aard natuurlijk helemaal. ze kunnen er niets aan doen: ze moeten er meer van weten. per definitie verbergt ‘een mysterieuze, stoere vent’ iets. en mysterieuze, stoere kerels zien we altijd met de mooiste vrouwen aan zijn arm (denk aan james bond). toch?

maak haar jaloers.
besteed aandacht aan haar, geef haar een complimentje, maar praat daarna met een andere vrouw. het werkt altijd. je laat haar merken dat je geïnteresseerd in haar bent, je zorgt ervoor dat ze zich speciaal voelt, en dan doe je hetzelfde met een andere vrouw... maar weinig vrouwen zullen de verleiding kunnen weerstaan om je direct weer voor zich in te nemen, voordat je er met een ander vandoor gaat!

complimenten zijn een optimaal verleidingswapen, maar alleen als je ze goed doseert en als ze bovendien realistisch zijn. als het meisje van je keuze doorheeft dat je het niet echt meent, of dat je het alleen maar doet om haar te vleien, dan kunnen ze wel eens als een lelijke boemerang werken.

‘lange termijn-bedoelingen’ hebt. ook al denk je er anders over. veel meisjes zijn namelijk meer in voor een relatie dan voor een avontuurtje voor één nacht.

hoe doe je dat? je stelt haar op haar gemak, je zorgt ervoor dat ze je interessant vindt. en je wapent je met een flinke dosis geduld. wacht totdat zij, bang dat ze je aandacht zal verliezen, de eerste zet doet. en ze zal het zeker doen, als je je kaarten goed gespeeld hebt, tenminste.
Dat eerste klopt wel voor mij. Ik kan echt heel erg nieuwsgierig zijn.
pi_26860438
quote:
tvp'tje

verleidingstechnieken

maak haar jaloers.

www.handigetipsvoorhetverzorgenvanjecavia.nl .

Ik vind dit maar artificieel geleuter. Als je iemand leuk vindt ga je toch niet in je hoofd met dit soort "regels" zitten. Dan zit je alleen maar een beetje een toneelstukje te doen. Zo van "Oh ! NU moet ik even met een ander meisje praten !". .

So much voor spontaniteit, ofzo. .
It's my party and I'll cry if I want to.
pi_26860474
quote:
tvp'tje

Geduld ja... nee dat gaat voor mij niet werken. Wel een goeie kans dat t door je neus wordt geboord.
pi_26860500
quote:
Op maandag 9 mei 2005 18:52 schreef AudreyHepburn het volgende:

[..]

Ik vind dit maar artificieel geleuter. Als je iemand leuk vindt ga je toch niet in je hoofd met dit soort "regels" zitten. Dan zit je alleen maar een beetje een toneelstukje te doen. Zo van "Oh ! NU moet ik even met een ander meisje praten !". .

Was ook maar een terugvindpost, maar alleen tvp typen is zo saai
En op zo een stuk tekst kan weer even gediscussieerd worden
  maandag 9 mei 2005 @ 18:58:14 #49
13211 MSXUser
Irritant figuur...
pi_26860604
quote:
Door Christine - maandag 9 mei 2005 @ 17:17
Bijvoorbeeld: hoe zien jullie de toekomst?

Denk je dat je over 10 jaar getrouwd bent, met een huis in Almere, een Volkswagen en een Labrador? Of denk je dat je over 10 jaar nog altijd vrijgezel bent?
En vind je het erg als je altijd vrijgezel zou blijven?
Over 10 jaar ben ik denk ik nog steeds vrijgezel of ik lig inmiddels aan de andere kant van het gras. Op zich vind ik het niet zo erg om vrijgezel te blijven. Al met al heb ik toch te weinig te bieden om een relatie interessant te houden.
If electricity comes from electrons, does morality come from morons?
pi_26860611
Wat zijn we toch ook allemaal moeilijk aan het doen, dingen aan het analyseren, advies aan het vragen enz. enz. In de praktijk gaat het er toch om of het klikt met iemand of niet, en daar is volgens mij vrij weinig specifieks aan te doen. Toch ?
pi_26860926
quote:
Op maandag 9 mei 2005 18:58 schreef AudreyHepburn het volgende:
Wat zijn we toch ook allemaal moeilijk aan het doen, dingen aan het analyseren, advies aan het vragen enz. enz. In de praktijk gaat het er toch om of het klikt met iemand of niet, en daar is volgens mij vrij weinig specifieks aan te doen. Toch ?
idd, laatste een keer met uitgaan had ik het een beetje gehad en stond te gapen, spreekt een meid mij daarop aan. Beetje praten, biertje leeg drinken en daarna zoenen, toen bleef ik wel wakker

Dus juist als je het niet verwacht....
pi_26861059
Juist Audrey.
pi_26861069
eerste compliment gegeven over msn hier
pi_26861114
Je moet toch wat om de reeks gaande te houden...
pi_26861137
tvp
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
  maandag 9 mei 2005 @ 19:15:33 #56
70922 warboel
Bent u nou helemáál?
pi_26861140
quote:
Op maandag 9 mei 2005 18:58 schreef MSXUser het volgende:

[..]

Over 10 jaar ben ik denk ik nog steeds vrijgezel of ik lig inmiddels aan de andere kant van het gras. Op zich vind ik het niet zo erg om vrijgezel te blijven. Al met al heb ik toch te weinig te bieden om een relatie interessant te houden.
Je haalt me de woorden uit de mond. Maar ja, dat is weer zo negatief...en dus helemaal niet aantrekkelijk

Ja, ik lees nog steeds mee
Het zou zomaar kunnen...of niet.
  maandag 9 mei 2005 @ 19:54:21 #57
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_26862375
quote:
Op maandag 9 mei 2005 18:52 schreef AudreyHepburn het volgende:

[..]

Het geeft wel een indicatie vd psychologie van vrouwen en daar kan je wel gebruik van maken
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_26862445
quote:
Op maandag 9 mei 2005 19:54 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Het geeft wel een indicatie vd psychologie van vrouwen en daar kan je wel gebruik van maken
Ik mag lijden dat ik niet zo werk. .

Mén, alsof je met spiegeltjes en kraaltjes tussen de inboorlingen gaat staan. "Inboorlingen zijn dol op spiegeltjes en zijn van nature erg nieuwsgierig."
  maandag 9 mei 2005 @ 20:00:58 #59
99364 melismay
I'm not finished!!!
pi_26862584
Yo peoples!
Mannen zijn stom en jongens hebben vlooien
-
I'm not dating, I'm knitting
pi_26862588
quote:
Op maandag 9 mei 2005 19:56 schreef AudreyHepburn het volgende:

[..]

Mén, alsof je met spiegeltjes en kraaltjes tussen de inboorlingen gaat staan. "Inboorlingen zijn dol op spiegeltjes en zijn van nature erg nieuwsgierig."
Ik hou wel van schoenen En ook van kraaltjes
No. I don't drink vodka every day. And it's so close today...
pi_26862646
quote:
Op maandag 9 mei 2005 20:01 schreef Thisbe het volgende:

[..]

Ik hou wel van schoenen En ook van kraaltjes
En wederom een goede reden om niet lesbisch te worden. .
pi_26862811
Is er nog een algemeen onderwerp waarover wordt gesproken?
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
pi_26862914
Ah, ik zie dat de versiercursussen weer uit de kast getrokken zijn. Ik vroeg me al af waar ze bleven .
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  maandag 9 mei 2005 @ 20:13:15 #64
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_26862947
Vrouwen moeten gepaaid worden met intellect. Niet met troep.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_26863028
quote:
Op maandag 9 mei 2005 20:13 schreef I.R.Baboon het volgende:
Niet alle vrouwen snappen intellectuele praatjes Vrouwen willen bruut veroverd worden!
No. I don't drink vodka every day. And it's so close today...
pi_26863054
quote:
Ik neem aan dat dit betekent dat ik ook mijn rijkdommen aan zilverpapier niet voor jou uit de kast hoef te trekken? .
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
  maandag 9 mei 2005 @ 20:16:36 #67
11923 I.R.Baboon
pi_26863067
quote:
Op maandag 9 mei 2005 20:15 schreef Thisbe het volgende:

[..]

Niet alle vrouwen snappen intellectuele praatjes
Ik zit ook helemaal niet op alle vrouwen te wachten hoor.
pi_26863078
quote:
Op maandag 9 mei 2005 20:13 schreef I.R.Baboon het volgende:
. Intellect. .

Serieus, als iemand mij op dit moment een avond lang kan vermaken met oprecht intelligente, humoristische conversatie mag ie zo m'n bed in. .
  maandag 9 mei 2005 @ 20:17:37 #69
11923 I.R.Baboon
pi_26863100
quote:
Op maandag 9 mei 2005 20:16 schreef AudreyHepburn het volgende:

[..]

. Intellect. .

Serieus, als iemand mij op dit moment een avond lang kan vermaken met oprecht intelligente, humoristische conversatie mag ie zo m'n bed in. .
Ik ben nog nooit zo'n vrouw tegengekomen. Maar ik zou het vast onderschrijven.
pi_26863194
maar sommige vrouwen kunnen sommige dingen gewoon meer waarderen dan anderen. Ik heb een keer een meisje wat ik heel leuk (was toen nog wederzijds) vond het boekje "kikker is verliefd" gegeven (ja die van Max Velthuijs). Heb er wel bijgeschreven dat het gewoon een beetje als humor bedoeld was, maar dat ik haar wel echt heel leuk vond. Zij kon het toch echt niet waarderen.. Dus vraag aan de vrouwen, zou je zoiets wel of niet kunnen waarderen?
pi_26863212
quote:
Op maandag 9 mei 2005 20:17 schreef I.R.Baboon het volgende:

[..]

Ik ben nog nooit zo'n vrouw tegengekomen. Maar ik zou het vast onderschrijven.
Een vrouw die intelligente, humoristische mannen na een avond conversatie haar bed in sleept ?
pi_26863223
quote:
"Inboorlingen zijn dol op spiegeltjes en zijn van nature erg nieuwsgierig."
Die tekst zou zo uit 'De Dierenwinkel' kunnen komen .
Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
  maandag 9 mei 2005 @ 20:21:16 #73
11923 I.R.Baboon
pi_26863240
quote:
Op maandag 9 mei 2005 20:20 schreef AudreyHepburn het volgende:

[..]

Een vrouw die intelligente, humoristische mannen na een avond conversatie haar bed in sleept ?
Niet zo bijdehand.
  maandag 9 mei 2005 @ 20:22:22 #74
2671 Aaargh!
Gebruik op eigen risico.
pi_26863280
quote:
. Intellect. .

Ja, mooie praatjes, maar eigenlijk wil je gewoon bruut genomen worden door een criminele biker.
It is impossible to live a pleasant life without living wisely and well and justly.
And it is impossible to live wisely and well and justly without living a pleasant life.
  maandag 9 mei 2005 @ 20:26:41 #75
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_26863443
quote:

[..]

niet zo letterlijk natuurlijk als dat er omschreven staat
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  Moderator maandag 9 mei 2005 @ 20:26:46 #76
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_26863447
quote:
Op maandag 9 mei 2005 18:58 schreef AudreyHepburn het volgende:
eensch is en tevens half meldt
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_26863656
quote:
Op maandag 9 mei 2005 20:22 schreef Aaargh! het volgende:

[..]

Ja, mooie praatjes, maar eigenlijk wil je gewoon bruut genomen worden door een criminele biker.
Projectie ! .
  maandag 9 mei 2005 @ 20:38:07 #78
11923 I.R.Baboon
pi_26863854
quote:
Op maandag 9 mei 2005 20:22 schreef Aaargh! het volgende:

[..]

Je pikt ze er zo uit, die mensen die meer op een biker lijken dan op een intellectueel.
pi_26863929
quote:
Op maandag 9 mei 2005 20:38 schreef I.R.Baboon het volgende:

[..]

Je pikt ze er zo uit, die mensen die meer op een biker lijken dan op een intellectueel.
Ach man, je lijkt zelf op een biker ! .
  maandag 9 mei 2005 @ 20:40:24 #80
2671 Aaargh!
Gebruik op eigen risico.
pi_26863936
quote:
Op maandag 9 mei 2005 20:38 schreef I.R.Baboon het volgende:

[..]

Nee, juist niet , da's nu net het probleem

Misschien tijd voor motorrijlessen...
It is impossible to live a pleasant life without living wisely and well and justly.
And it is impossible to live wisely and well and justly without living a pleasant life.
  maandag 9 mei 2005 @ 20:41:17 #81
2671 Aaargh!
Gebruik op eigen risico.
pi_26863969
quote:
Op maandag 9 mei 2005 20:32 schreef AudreyHepburn het volgende:

[..]

Projectie ! .
Ah, duidelijk gevalletje 'ontkenningsfase'.
pi_26864201
quote:
Op maandag 9 mei 2005 18:39 schreef dawg het volgende:
5,5 jaar.
Bestaat dat tegenwoordig nog?
Ja, je zou het niet verwachten bij het lezen van deze reeks he.
So be mine
And your innocence I will consume
clic
clic
pi_26864289
Nog meer leesvoer over Daten, flirten en singels....
http://users.coditel.net/info/
gebaseerd op intellectualwhores.com met de ladder-theorie
pi_26864470
quote:
Waarom niet, bad guys lopen overal en doen ook boodschappen in de supermarkt .
Moeten toch ook eten. Dus waar je iemand tegenkomt, lijkt me meer een kwestie van toeval of good of bad luck ofzo dan dat de plaats er toe doet. Naja, sommige plaatsen zou ik misschien wel mijn vraagtekens bij zetten, op de set van een porn-verhaal ofzo, maar zelfs dat kan. Overal kan romantiek inzitten, toch of zoiets?
quote:
Hm, lijkt mij niet dus.
Alsof relaties ontstaan in een theater of gezamenlijke vrienden, kennissen of via via familie whatever feestjes niet gedoemd zijn te mislukken. Kan net zo goed, sterker, misschien wel meer nog, gezien je dan misschien meer je best gaat doen, want die en die vonden jullie zo goed bij elkaar passen, en dan creeër je zelf je eigen droomwereldje. Ga liever (vooral eerst) van het realistische uit, dat ik het niet weet, om vervolgens met een mokerhamer op mijn kop geslagen te worden van 'damn, dan toch misschien', hoe zwijmelig ik ook kan zijn, maar mijn verstand komt telkens weer terug enzo of ofzo (soms).

Maargoed, ontstaan in het uitgaansleven dus, in een lekkere foute tent, maar hee, ik was daar ook als onschuldig meisje * tralala en nu iets van 11 maanden verder. Begonnen als sexrelatie, totdat bepaalde afspraken wel zo voor de hand lagen en boven kwamen, dat er eigenlijk meer was dan alleen sex, gevoel dus toch ook enzo . Van beide kanten uit . Waren beiden uhhh vrijheidslievend, nog steeds, maar dan met elkaar en omdat het begon als juist, sexrelatie, was het voor beide moeilijk dat we het soms niet meer wisten.

Hij vond zichzelf soms wat te passief (geweest) omdat hij dacht dat ik alleen een sexrelatie wou, wou ik eerst ook, vond ik handiger en andersom dus hetzelfde liedje, ik bewaarde (weer) wat afstand. Maja, sommige dingen hou je niet tegen, het is wel lekker langzaam gegroeid op die manier, steeds en steeds meer, en die passie zat er al overduidelijk in, dat maakt(e) het nog maffer soms. We hadden alles, bezaten en bezitten het mooiste, maar hadden alleen een sexrelatie .

En de verliefdheid of iets lijkt wel steeds meer te worden, vertrouwen ed wat er ook bij komt kijken, losser, jezelf op je gemak voelen bij elkaar, al voelde dat al allemaal goed al enzo, etc. En waar het schip strandt weet men soms nooit .

Tot zover mijn romannetje, over een lieve, maar oh zo lekkere en karaktervolle dude.
Die ik heb ontmoet eens in een foute tent, en dit weekend zijn we er weer geweest, ditmaal samen. En het voelde goed. Maar het voelt wonderbaarlijk ergens altijd goed met hem, was/ben soms sceptisch. Hij is mijn goeie geleider lijkt wel. Ik kan gewoon niet mezelf minder voelen als ik bij hem ben, omdat hij er telkens weer voor zorgt dat ik me goed voel . Die dude voelt me gewoon aan en/of doet soms ook precies wat ik nodig heb, of dat nou lieve woorden, tegengas (laat merken en blijken wie hij is en waar hij staat en/of niet wilt niet staan), harde sex of een heerlijke massage is * zwijmel.

Tja, dan moet je wel over een (sweetgirly)gift bezitten .
Oh ja, en vaak, vooral in dat soort tenten geef ik een verkeerd telefoonnummer, en bij hem heb ik dat (gelukkig) toen niet gedaan. Hij zei zelf ook toen hij voor het eerst belde: 'hee, je hebt je echte telefoonnummer gegeven, ik heb je echt aan de lijn, had ik ergens niet verwacht', 'ja '.

[ Bericht 3% gewijzigd door sweetgirly op 09-05-2005 21:07:26 ]
  maandag 9 mei 2005 @ 21:06:08 #85
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_26864847
quote:
Op maandag 9 mei 2005 20:55 schreef sweetgirly het volgende:

[..]

Waarom niet, bad guys lopen overal en doen ook boodschappen in de supermarkt .
Moeten toch ook eten. Dus waar je iemand tegenkomt, lijkt me meer een kwestie van toeval of good of bad luck ofzo dan dat de plaats er toe doet. Naja, sommige plaatsen zou ik misschien wel mijn vraagtekens bij zetten, op de set van een porn-verhaal ofzo, maar zelfs dat kan. Overal kan romantiek inzitten, toch of zoiets?
[..]

Hm, lijkt mij niet dus.
Alsof relaties ontstaan in een theater of gezamenlijke vrienden, kennissen of via via familie whatever feestjes niet gedoemd zijn te mislukken. Kan net zo goed, sterker, misschien wel meer nog, gezien je dan misschien meer je best gaat doen, want die en die vonden jullie zo goed bij elkaar passen, en dan creeër je zelf je eigen droomwereldje. Ga liever (vooral eerst) van het realistische uit, dat ik het niet weet, om vervolgens met een mokerhamer op mijn kop geslagen te worden van 'damn, dan toch misschien', hoe zwijmelig ik ook kan zijn, maar mijn verstand komt telkens weer terug enzo.

Maargoed, ontstaan in het uitgaansleven dus, in een lekkere foute tent, maar hee, ik was daar ook als onschuldig meisje * tralala en nu iets van 11 maanden verder. Begonnen als sexrelatie, totdat bepaalde afspraken wel zo voor de hand lagen en boven kwamen, dat er eigenlijk meer was dan alleen sex, gevoel dus toch ook enzo . Van beiden kanten uit . Waren beiden uhhh vrijheidslievend, nog steeds, maar dan met elkaar en omdat het begon als juist, sexrelatie, was het voor beide moeilijk dat we het soms niet meer wisten.

Hij vond zichzelf soms wat te passief (geweest) omdat hij dacht dat ik alleen een sexrelatie wou, wou ik eerst ook, vond ik handiger en andersom dus hetzelfde liedje, ik bewaarde (weer) wat afstand. Maja, sommige dingen hou je niet tegen, het is wel lekker langzaam gegroeid op die manier, steeds en steeds meer, en die passie zat er al overduidelijk in, dat maakt(e) het nog maffer soms. We hadden alles, bezaten en bezitten het mooiste, maar hadden alleen een sexrelatie .

En de verliefdheid of iets lijkt wel steeds meer te worden, vertrouwen ed wat er ook bij komt kijken, losser, jezelf op je gemak voelen bij elkaar, al voelde dat al allemaal goed al enzo, etc. En waar het schip strandt weet men soms nooit .

Tot zover mijn romannetje, over een lieve, maar oh zo lekkere en karaktervolle dude.
Die ik heb ontmoet eens in een foute tent, en dit weekend zijn we er weer geweest, ditmaal samen. En het voelde goed. Maar het voelt wonderbaarlijk ergens altijd goed met hem, was/ben soms sceptisch. Hij is mijn goeie geleider lijkt wel. Ik kan gewoon niet mezelf minder voelen als ik bij hem ben, omdat hij er telkens weer voor zorgt dat ik me goed voel . Die dude voelt me gewoon aan en/of doet soms ook precies wat ik nodig heb, of dat nou lieve woorden, tegengas (laat merken en blijken wie hij is en waar hij staat en/of niet wilt niet staan), harde sex of een heerlijke massage is * zwijmel.

Tja, dan moet je wel over een (sweetgirly)gift bezitten .
Klinkt mooi hoor...

Moest meteen denken aan UB40 met "I can't help falling in love with you"

En ja Bad Boys lopen overal rond en zijn op zich ook t leukst omdat ze meestal helemaal niet zo bad zijn
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
pi_26864904
quote:
Op maandag 9 mei 2005 21:06 quootte JoeyT de volledige post van sweetgirly.
Dude, anders quote je even niet dat hele stuk. .
pi_26865356
quote:
Hmmmm, woon je toevallig in de buurt van Haarlem/Amsterdam ?? Ik kan vast nog wel een avondje vrijmaken in mijn agenda
pi_26865437
quote:
Op maandag 9 mei 2005 21:20 schreef Chemist het volgende:

[..]

Hmmmm, woon je toevallig in de buurt van Haarlem/Amsterdam ?? Ik kan vast nog wel een avondje vrijmaken in mijn agenda
Dat is om te beginnen al geen originele of humoristische openingszin/uitnodiging

Maar dat moet mevr. Hepburn zelf maar beoordelen
pi_26865485
quote:
Op maandag 9 mei 2005 21:20 schreef Chemist het volgende:

[..]

. Waar kan ik me aanmelden ??!!! 11!!!? !! één!!!!???111!!!!!??? .

pi_26865518
quote:
Op maandag 9 mei 2005 21:23 schreef Virus.NL het volgende:

Dat is om te beginnen al geen originele of humoristische openingszin/uitnodiging
Ik vond zelf "om te huilen" wel een aardige omschrijving. .
pi_26865670
quote:
Op maandag 9 mei 2005 21:23 schreef Virus.NL het volgende:

[..]

Maar dat moet mevr. Hepburn zelf maar beoordelen
Sinds wanneer moet een openingszin origineel zijn ??? Het gaat toch om de eerste oogopslag .. (ok, das op internet wat lastig, maar toch )
quote:
Op maandag 9 mei 2005 21:25 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ik vond zelf "om te huilen" wel een aardige omschrijving. .
Ach, zolang je dan maar huilt van het lachen vind ik het allang best
quote:
Op maandag 9 mei 2005 21:24 schreef AudreyHepburn het volgende:
. Waar kan ik me aanmelden ??!!! 11!!!? !! één!!!!???111!!!!!??? .
Ach, ik ben de beroerste niet, 2 lukt misschien ook nog wel
pi_26865700
quote:
Op maandag 9 mei 2005 21:29 schreef Chemist het volgende:

[..]

Sinds wanneer moet een openingszin origineel zijn ??? Het gaat toch om de eerste oogopslag .. (ok, das op internet wat lastig, maar toch )
Openingszinnen zijn zo 2004
pi_26865738
. . .
pi_26865762
nou, net het eerste goeie gesprek met haar gehad en ben erachter gekomen dat ze een ander op het oog heeft , maar vrij intieme onderwerpen zijn naar boven gekomen dus ze vind me wel aardig.... maar denk dat het daarbij blijft...

nu wel blij dat de brief niet aan zal komen
pi_26865790
quote:
Op maandag 9 mei 2005 21:32 schreef Thrilled het volgende:
nu wel blij dat de brief niet aan zal komen
Dát, beste Thrilled, zul je nooit weten.
pi_26865823
quote:
Op maandag 9 mei 2005 21:32 schreef Thrilled het volgende:
dus ze vind me wel aardig.... maar denk dat het daarbij blijft...
"je bent als een broer voor me"
"Je bent de allerliefste jongen die ik ken"
pi_26865864
quote:
Op maandag 9 mei 2005 21:34 schreef Virus.NL het volgende:

[..]

"je bent als een broer voor me"
"Je bent de allerliefste jongen die ik ken"
dat zijn de meest pijnlijke woorden die je kunt krijgen als je die persoon leuk vind...
  maandag 9 mei 2005 @ 21:36:44 #98
11923 I.R.Baboon
pi_26865906
quote:
Op maandag 9 mei 2005 20:40 schreef AudreyHepburn het volgende:

[..]

Ach man, je lijkt zelf op een biker ! .
Wow. Dan ben ik een intellectuele biker. Dat is dubbel scoren. .
pi_26865911
quote:
Op maandag 9 mei 2005 21:35 schreef Thrilled het volgende:
dat zijn de meest pijnlijke woorden die je kunt krijgen als je die persoon leuk vind...
En al helemaal als ze worden gezegd bij het beeindigen van een relatie .. alsof dat een goedmakertje is ...
pi_26865946
quote:
Op maandag 9 mei 2005 21:36 schreef I.R.Baboon het volgende:

[..]

Wow. Dan ben ik een intellectuele biker. Dat is dubbel scoren. .
* AudreyHepburn meldt zich af.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')