Gezellig wordt het toch wel, nog nooit een saaie meeting meegemaakt, groot of kleinquote:
Ik welquote:Op donderdag 5 mei 2005 12:27 schreef HeatWave het volgende:
Gezellig wordt het toch wel, nog nooit een saaie meeting meegemaakt, groot of klein.
Woei!quote:Dit is trouwens mijn eerste topic in R&P.
Niks kansloos... er is mij in het vorige topic beloofd dat er 10 mannen komen die mij wel mee naar huis zouden willen nemen, dus ik heb er zin inquote:
Zelfs de laatste ONZ meeting met maar liefst 8 man was gezelligquote:Op donderdag 5 mei 2005 12:33 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik wel
[..]
Woei!
Waar zit jij normaal dan?
Gezellig dus.quote:Op donderdag 5 mei 2005 12:37 schreef Christine het volgende:
Ik heb één keer eerder een fok minimeet gedaan, en dat wasIk zeg maar niks, ik moet ook nog kunnen blijven fokken zegmaar
Daar gaan mijn kansen.quote:Op donderdag 5 mei 2005 12:34 schreef Christine het volgende:
[..]
Niks kansloos... er is mij in het vorige topic beloofd dat er 10 mannen komen die mij wel mee naar huis zouden willen nemen, dus ik heb er zin in
Mini meetings zijn ook leuk. Voordeel van de wat grotere meetings is natuurlijk dat je degenen die je niet liggen gewoon kan negeren, dat is met 4 man (m/v) wat lastigerquote:Op donderdag 5 mei 2005 12:37 schreef Christine het volgende:
Ik heb één keer eerder een fok minimeet gedaan, en dat wasIk zeg maar niks, ik moet ook nog kunnen blijven fokken zegmaar
Maar dit gaat vast wel leuk worden, ik ken iig al twee mensen en die zijn tof genoeg. En er is vast bier
quote:Op donderdag 5 mei 2005 12:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En als het niets is ben ik letterlijk met 20 sec in mijn stamkroeg.
Die in het Vondelpark was ik niet bij, toen was ik op vakantie. En de mixmeet was natuurlijk onovertroffen.quote:Op donderdag 5 mei 2005 13:13 schreef Ole het volgende:
Mijjn kleinste meet was maar met één fokker.. maar die kende ik toen al..
De grootste.. In het Vondelpark of de alom beruchte mix-meet
Q weet vast wel welke groter was!![]()
ter overvloede misschien : Meetings zijn NIET engquote:
Behalve als ik kom natuurlijk.quote:Op donderdag 5 mei 2005 13:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ter overvloede misschien : Meetings zijn NIET eng.
Oh ja, dan is het levensgevaarlijk, The Mighty Q!!!!quote:
Hehehe, ik ben al een notoire meetingganger.quote:Op donderdag 5 mei 2005 13:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het lijkt mij juist wel engquote:Op donderdag 5 mei 2005 13:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |