Gezellig wordt het toch wel, nog nooit een saaie meeting meegemaakt, groot of kleinquote:
Ik welquote:Op donderdag 5 mei 2005 12:27 schreef HeatWave het volgende:
Gezellig wordt het toch wel, nog nooit een saaie meeting meegemaakt, groot of klein.
Woei!quote:Dit is trouwens mijn eerste topic in R&P.
Niks kansloos... er is mij in het vorige topic beloofd dat er 10 mannen komen die mij wel mee naar huis zouden willen nemen, dus ik heb er zin inquote:
Zelfs de laatste ONZ meeting met maar liefst 8 man was gezelligquote:Op donderdag 5 mei 2005 12:33 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik wel
[..]
Woei!
Waar zit jij normaal dan?
Gezellig dus.quote:Op donderdag 5 mei 2005 12:37 schreef Christine het volgende:
Ik heb één keer eerder een fok minimeet gedaan, en dat wasIk zeg maar niks, ik moet ook nog kunnen blijven fokken zegmaar
Daar gaan mijn kansen.quote:Op donderdag 5 mei 2005 12:34 schreef Christine het volgende:
[..]
Niks kansloos... er is mij in het vorige topic beloofd dat er 10 mannen komen die mij wel mee naar huis zouden willen nemen, dus ik heb er zin in
Mini meetings zijn ook leuk. Voordeel van de wat grotere meetings is natuurlijk dat je degenen die je niet liggen gewoon kan negeren, dat is met 4 man (m/v) wat lastigerquote:Op donderdag 5 mei 2005 12:37 schreef Christine het volgende:
Ik heb één keer eerder een fok minimeet gedaan, en dat wasIk zeg maar niks, ik moet ook nog kunnen blijven fokken zegmaar
Maar dit gaat vast wel leuk worden, ik ken iig al twee mensen en die zijn tof genoeg. En er is vast bier
quote:Op donderdag 5 mei 2005 12:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En als het niets is ben ik letterlijk met 20 sec in mijn stamkroeg.
Die in het Vondelpark was ik niet bij, toen was ik op vakantie. En de mixmeet was natuurlijk onovertroffen.quote:Op donderdag 5 mei 2005 13:13 schreef Ole het volgende:
Mijjn kleinste meet was maar met één fokker.. maar die kende ik toen al..
De grootste.. In het Vondelpark of de alom beruchte mix-meet
Q weet vast wel welke groter was!![]()
ter overvloede misschien : Meetings zijn NIET engquote:
Behalve als ik kom natuurlijk.quote:Op donderdag 5 mei 2005 13:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ter overvloede misschien : Meetings zijn NIET eng.
Oh ja, dan is het levensgevaarlijk, The Mighty Q!!!!quote:
Hehehe, ik ben al een notoire meetingganger.quote:Op donderdag 5 mei 2005 13:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het lijkt mij juist wel engquote:Op donderdag 5 mei 2005 13:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, laat je niet misleiden door de "titel" van de meeting. Het zal echt geen grote versier/koppel meeting worden hoorquote:Op donderdag 5 mei 2005 14:01 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Hehehe, ik ben al een notoire meetingganger.(heck, soms kruis ik er heel nederland voor door
)
Ik heb alleen voor deze nog een zetje nodig.
Had je me niet eerder kunnen waarschuwen?quote:Op donderdag 5 mei 2005 14:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh ja, dan is het levensgevaarlijk, The Mighty Q!!!!
Trust me, is met 5 min weg.quote:
Ik zal net doen of ik een vrouw ben. Mag dat ook?quote:Op donderdag 5 mei 2005 14:06 schreef extreme het volgende:
komen er ook daadwerkelijk vrouwen?
Works for kellyquote:Op donderdag 5 mei 2005 14:07 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik zal net doen of ik een vrouw ben. Mag dat ook?
That brings back memories. Van m'n eerste meeting. Was yvonne er ook. En ik kreeg geen bierquote:Op donderdag 5 mei 2005 14:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Trust me, is met 5 min weg..
Mijn eerste meeting leek me ook eng, totdat ik er eenmaal was, zag dat het gewoon mensen zijn (de meesten dan) en ik bier kreeg van Yvonne
.
Dat zeggen ze allemaalquote:
lijkt me geweldig,quote:Op donderdag 5 mei 2005 14:07 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik zal net doen of ik een vrouw ben. Mag dat ook?
Dat zeggen ze allemaalquote:Op donderdag 5 mei 2005 14:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat zeggen ze allemaal. bewijs willen we hebben!!
Ik dacht altijd dat je voor leuke meetings leuke mensen nodig had...quote:
Ik neem mijn X-ray bril wel mee de 14equote:Op donderdag 5 mei 2005 14:15 schreef Christine het volgende:
[..]
Dat zeggen ze allemaal
Maar niemand bedenkt ooit een goede manier waarop ik het kan bewijzen
Röntgenfoto van je rondingen laten maken!quote:Op donderdag 5 mei 2005 14:15 schreef Christine het volgende:
[..]
Dat zeggen ze allemaal
Maar niemand bedenkt ooit een goede manier waarop ik het kan bewijzen
quote:Op donderdag 5 mei 2005 14:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat je voor leuke meetings leuke mensen nodig had...![]()
quote:
als jij komt kom ik ook, is dat genoeg als zetjequote:Op donderdag 5 mei 2005 14:01 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Hehehe, ik ben al een notoire meetingganger.(heck, soms kruis ik er heel nederland voor door
)
Ik heb alleen voor deze nog een zetje nodig.
Wie ben jij?quote:Op donderdag 5 mei 2005 14:23 schreef purplerose het volgende:
[..]
als jij komt kom ik ook, is dat genoeg als zetje
het zetje wat je nodig hebtquote:
Nou, daar verschillen de meningen over hoorquote:Op donderdag 5 mei 2005 13:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Blijkbaar. maar als je er eenmaal geweest bent weet je wel beter. Het is niet veel enger dan gewoon naar de kroeg gaan. Met als verschil dat er mensen zijn die iig een heel klein beetje kent. Dus eigenlijk is het minder eng nogquote:Op donderdag 5 mei 2005 14:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nou, daar verschillen de meningen over hoor
Dat laatste hangt uiteraard geheel en al van de mensen afquote:Op donderdag 5 mei 2005 14:45 schreef HeatWave het volgende:
Blijkbaar. maar als je er eenmaal geweest bent weet je wel beter. Het is niet veel enger dan gewoon naar de kroeg gaan. Met als verschil dat er mensen zijn die iig een heel klein beetje kent. Dus eigenlijk is het minder eng nog.
Tuurlijk. maar je hebt nu iig iets gemeenschappelijks, dus het ijs is snel gebroken. Wat je vaak merkt is dat het in het begin eigenlijk over fok! gaat, en dat gaat dan over in algemene onderwerpen. Dat "voordeel" mis je in de kroeg. Want waar heb je het met een totale vreemde over? Nu heb je een excuus om een geprek te beginnen. Niet dat ik dat perse nodig heb hoor, maar het kan voor sommigen makkelijk zijnquote:Op donderdag 5 mei 2005 14:46 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat laatste hangt uiteraard geheel en al van de mensen af. Absolute vreemdelingen krijgen tenminste nog een voordeel van de twijfel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |