quote:
als jij komt kom ik ook, is dat genoeg als zetjequote:Op donderdag 5 mei 2005 14:01 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Hehehe, ik ben al een notoire meetingganger.(heck, soms kruis ik er heel nederland voor door
)
Ik heb alleen voor deze nog een zetje nodig.
Wie ben jij?quote:Op donderdag 5 mei 2005 14:23 schreef purplerose het volgende:
[..]
als jij komt kom ik ook, is dat genoeg als zetje
het zetje wat je nodig hebtquote:
Nou, daar verschillen de meningen over hoorquote:Op donderdag 5 mei 2005 13:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ter overvloede misschien : Meetings zijn NIET eng.
Blijkbaar. maar als je er eenmaal geweest bent weet je wel beter. Het is niet veel enger dan gewoon naar de kroeg gaan. Met als verschil dat er mensen zijn die iig een heel klein beetje kent. Dus eigenlijk is het minder eng nogquote:Op donderdag 5 mei 2005 14:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nou, daar verschillen de meningen over hoor
Dat laatste hangt uiteraard geheel en al van de mensen afquote:Op donderdag 5 mei 2005 14:45 schreef HeatWave het volgende:
Blijkbaar. maar als je er eenmaal geweest bent weet je wel beter. Het is niet veel enger dan gewoon naar de kroeg gaan. Met als verschil dat er mensen zijn die iig een heel klein beetje kent. Dus eigenlijk is het minder eng nog.
Tuurlijk. maar je hebt nu iig iets gemeenschappelijks, dus het ijs is snel gebroken. Wat je vaak merkt is dat het in het begin eigenlijk over fok! gaat, en dat gaat dan over in algemene onderwerpen. Dat "voordeel" mis je in de kroeg. Want waar heb je het met een totale vreemde over? Nu heb je een excuus om een geprek te beginnen. Niet dat ik dat perse nodig heb hoor, maar het kan voor sommigen makkelijk zijnquote:Op donderdag 5 mei 2005 14:46 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat laatste hangt uiteraard geheel en al van de mensen af. Absolute vreemdelingen krijgen tenminste nog een voordeel van de twijfel.
Oh, absoluutquote:Op donderdag 5 mei 2005 14:48 schreef HeatWave het volgende:
En als het ijs eenmaal gebroken is is het vrijwel altijd gezellig.
Ik ben geweest zeg maarquote:Op donderdag 5 mei 2005 14:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Blijkbaar. maar als je er eenmaal geweest bent weet je wel beter. Het is niet veel enger dan gewoon naar de kroeg gaan. Met als verschil dat er mensen zijn die iig een heel klein beetje kent. Dus eigenlijk is het minder eng nog.
mwah, waarom? Het is in het begin het enige wat we gemeen hebben. Ok ok, we zijn single, dat ook. maar daar gaat het snel genoeg erna over.quote:Op donderdag 5 mei 2005 14:50 schreef Christine het volgende:
Kansloos... in de kroeg over fok praten
Wat bedoel je met de rest?quote:Op donderdag 5 mei 2005 14:53 schreef HeatWave het volgende:
Daarna komt de rest vanzelf wel.
Dat hangt van de avond en de personen afquote:Op donderdag 5 mei 2005 15:08 schreef Christine het volgende:
[..]
Wat bedoel je met de rest? [afbeelding]
Maar je bent stiekem toch wel nieuwsgierig he?quote:
Heb je nu al visioenen van een stuk of 10 vrijgezelle Fok!ers die je spontaan bespringen zodra je binnenkomt?quote:
Dan kom ik dus niet hé.quote:Op donderdag 5 mei 2005 18:07 schreef exec het volgende:
Volgende week maar even iedereens postgeschiedenis doorspitten en die onderwerpen aansnijden in de kroeg![]()
En ik maar denken dat jij zo'n lief onschuldig knulletje was...quote:
Maar goed dat de postgeschiedenissen niet zover meer terug gaan, anders moet ik de hele avond de vraag aanhoren: "kan je intussen wel pijpen" en dan moet ik het demonstreren enzoquote:Op donderdag 5 mei 2005 18:07 schreef exec het volgende:
Volgende week maar even iedereens postgeschiedenis doorspitten en die onderwerpen aansnijden in de kroeg![]()
Ik weet het nog niet, moet nog nadenken.quote:Op donderdag 5 mei 2005 18:03 schreef M_Schtoppel het volgende:
Wat is dit nou voor onzin? Waarom zijn er zoveel afgevallen? Komt Plato nou ook ineens niet meer?
Erg slim om ons daar nog even aan te herinneren Christine.quote:Op donderdag 5 mei 2005 21:15 schreef Christine het volgende:
[..]
Maar goed dat de postgeschiedenissen niet zover meer terug gaan, anders moet ik de hele avond de vraag aanhoren: "kan je intussen wel pijpen" en dan moet ik het demonstreren enzo
Tja geen probleem toch? Ben vanaf dinsdag toch alleen thuis en heel toevallig , en dan bedoel ik ook heel toevalligquote:Op donderdag 5 mei 2005 21:15 schreef Christine het volgende:
[..]
Maar goed dat de postgeschiedenissen niet zover meer terug gaan, anders moet ik de hele avond de vraag aanhoren: "kan je intussen wel pijpen" en dan moet ik het demonstreren enzo
Ja, eigenlijk wel. Maar ik vind nieuwe dingen sowieso eng.quote:Op donderdag 5 mei 2005 18:09 schreef exec het volgende:
[..]
Maar je bent stiekem toch wel nieuwsgierig he?
Zal ik je handje vasthouden dan?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 01:01 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk wel. Maar ik vind nieuwe dingen sowieso eng.
quote:Op vrijdag 6 mei 2005 07:26 schreef M_Schtoppel het volgende:
Ja, ik kom dus toch niet. Ik zie potdomme niet 1 gast van de vorige meet, wat heb ik er dan aan? Zit ik allemaal tussen jonkies die zich storten op het enkele jonge kipje dat komt.
Nee dank je de koekoek.
Mijn meest kansloze posts zijn gelukkig van voor 2005, veel plezier met zoekenquote:Op donderdag 5 mei 2005 18:07 schreef exec het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |