Gezellig wordt het toch wel, nog nooit een saaie meeting meegemaakt, groot of kleinquote:
Ik welquote:Op donderdag 5 mei 2005 12:27 schreef HeatWave het volgende:
Gezellig wordt het toch wel, nog nooit een saaie meeting meegemaakt, groot of klein.
Woei!quote:Dit is trouwens mijn eerste topic in R&P.
Niks kansloos... er is mij in het vorige topic beloofd dat er 10 mannen komen die mij wel mee naar huis zouden willen nemen, dus ik heb er zin inquote:
Zelfs de laatste ONZ meeting met maar liefst 8 man was gezelligquote:Op donderdag 5 mei 2005 12:33 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik wel
[..]
Woei!
Waar zit jij normaal dan?
Gezellig dus.quote:Op donderdag 5 mei 2005 12:37 schreef Christine het volgende:
Ik heb één keer eerder een fok minimeet gedaan, en dat wasIk zeg maar niks, ik moet ook nog kunnen blijven fokken zegmaar
Daar gaan mijn kansen.quote:Op donderdag 5 mei 2005 12:34 schreef Christine het volgende:
[..]
Niks kansloos... er is mij in het vorige topic beloofd dat er 10 mannen komen die mij wel mee naar huis zouden willen nemen, dus ik heb er zin in
Mini meetings zijn ook leuk. Voordeel van de wat grotere meetings is natuurlijk dat je degenen die je niet liggen gewoon kan negeren, dat is met 4 man (m/v) wat lastigerquote:Op donderdag 5 mei 2005 12:37 schreef Christine het volgende:
Ik heb één keer eerder een fok minimeet gedaan, en dat wasIk zeg maar niks, ik moet ook nog kunnen blijven fokken zegmaar
Maar dit gaat vast wel leuk worden, ik ken iig al twee mensen en die zijn tof genoeg. En er is vast bier
quote:Op donderdag 5 mei 2005 12:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En als het niets is ben ik letterlijk met 20 sec in mijn stamkroeg.
Die in het Vondelpark was ik niet bij, toen was ik op vakantie. En de mixmeet was natuurlijk onovertroffen.quote:Op donderdag 5 mei 2005 13:13 schreef Ole het volgende:
Mijjn kleinste meet was maar met één fokker.. maar die kende ik toen al..
De grootste.. In het Vondelpark of de alom beruchte mix-meet
Q weet vast wel welke groter was!![]()
ter overvloede misschien : Meetings zijn NIET engquote:
Behalve als ik kom natuurlijk.quote:Op donderdag 5 mei 2005 13:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ter overvloede misschien : Meetings zijn NIET eng.
Oh ja, dan is het levensgevaarlijk, The Mighty Q!!!!quote:
Hehehe, ik ben al een notoire meetingganger.quote:Op donderdag 5 mei 2005 13:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het lijkt mij juist wel engquote:Op donderdag 5 mei 2005 13:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, laat je niet misleiden door de "titel" van de meeting. Het zal echt geen grote versier/koppel meeting worden hoorquote:Op donderdag 5 mei 2005 14:01 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Hehehe, ik ben al een notoire meetingganger.(heck, soms kruis ik er heel nederland voor door
)
Ik heb alleen voor deze nog een zetje nodig.
Had je me niet eerder kunnen waarschuwen?quote:Op donderdag 5 mei 2005 14:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh ja, dan is het levensgevaarlijk, The Mighty Q!!!!
Trust me, is met 5 min weg.quote:
Ik zal net doen of ik een vrouw ben. Mag dat ook?quote:Op donderdag 5 mei 2005 14:06 schreef extreme het volgende:
komen er ook daadwerkelijk vrouwen?
Works for kellyquote:Op donderdag 5 mei 2005 14:07 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik zal net doen of ik een vrouw ben. Mag dat ook?
That brings back memories. Van m'n eerste meeting. Was yvonne er ook. En ik kreeg geen bierquote:Op donderdag 5 mei 2005 14:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Trust me, is met 5 min weg..
Mijn eerste meeting leek me ook eng, totdat ik er eenmaal was, zag dat het gewoon mensen zijn (de meesten dan) en ik bier kreeg van Yvonne
.
Dat zeggen ze allemaalquote:
lijkt me geweldig,quote:Op donderdag 5 mei 2005 14:07 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik zal net doen of ik een vrouw ben. Mag dat ook?
Dat zeggen ze allemaalquote:Op donderdag 5 mei 2005 14:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat zeggen ze allemaal. bewijs willen we hebben!!
Ik dacht altijd dat je voor leuke meetings leuke mensen nodig had...quote:
Ik neem mijn X-ray bril wel mee de 14equote:Op donderdag 5 mei 2005 14:15 schreef Christine het volgende:
[..]
Dat zeggen ze allemaal
Maar niemand bedenkt ooit een goede manier waarop ik het kan bewijzen
Röntgenfoto van je rondingen laten maken!quote:Op donderdag 5 mei 2005 14:15 schreef Christine het volgende:
[..]
Dat zeggen ze allemaal
Maar niemand bedenkt ooit een goede manier waarop ik het kan bewijzen
quote:Op donderdag 5 mei 2005 14:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat je voor leuke meetings leuke mensen nodig had...![]()
quote:
als jij komt kom ik ook, is dat genoeg als zetjequote:Op donderdag 5 mei 2005 14:01 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Hehehe, ik ben al een notoire meetingganger.(heck, soms kruis ik er heel nederland voor door
)
Ik heb alleen voor deze nog een zetje nodig.
Wie ben jij?quote:Op donderdag 5 mei 2005 14:23 schreef purplerose het volgende:
[..]
als jij komt kom ik ook, is dat genoeg als zetje
het zetje wat je nodig hebtquote:
Nou, daar verschillen de meningen over hoorquote:Op donderdag 5 mei 2005 13:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Blijkbaar. maar als je er eenmaal geweest bent weet je wel beter. Het is niet veel enger dan gewoon naar de kroeg gaan. Met als verschil dat er mensen zijn die iig een heel klein beetje kent. Dus eigenlijk is het minder eng nogquote:Op donderdag 5 mei 2005 14:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nou, daar verschillen de meningen over hoor
Dat laatste hangt uiteraard geheel en al van de mensen afquote:Op donderdag 5 mei 2005 14:45 schreef HeatWave het volgende:
Blijkbaar. maar als je er eenmaal geweest bent weet je wel beter. Het is niet veel enger dan gewoon naar de kroeg gaan. Met als verschil dat er mensen zijn die iig een heel klein beetje kent. Dus eigenlijk is het minder eng nog.
Tuurlijk. maar je hebt nu iig iets gemeenschappelijks, dus het ijs is snel gebroken. Wat je vaak merkt is dat het in het begin eigenlijk over fok! gaat, en dat gaat dan over in algemene onderwerpen. Dat "voordeel" mis je in de kroeg. Want waar heb je het met een totale vreemde over? Nu heb je een excuus om een geprek te beginnen. Niet dat ik dat perse nodig heb hoor, maar het kan voor sommigen makkelijk zijnquote:Op donderdag 5 mei 2005 14:46 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat laatste hangt uiteraard geheel en al van de mensen af. Absolute vreemdelingen krijgen tenminste nog een voordeel van de twijfel.
Oh, absoluutquote:Op donderdag 5 mei 2005 14:48 schreef HeatWave het volgende:
En als het ijs eenmaal gebroken is is het vrijwel altijd gezellig.
Ik ben geweest zeg maarquote:Op donderdag 5 mei 2005 14:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Blijkbaar. maar als je er eenmaal geweest bent weet je wel beter. Het is niet veel enger dan gewoon naar de kroeg gaan. Met als verschil dat er mensen zijn die iig een heel klein beetje kent. Dus eigenlijk is het minder eng nog.
mwah, waarom? Het is in het begin het enige wat we gemeen hebben. Ok ok, we zijn single, dat ook. maar daar gaat het snel genoeg erna over.quote:Op donderdag 5 mei 2005 14:50 schreef Christine het volgende:
Kansloos... in de kroeg over fok praten
Wat bedoel je met de rest?quote:Op donderdag 5 mei 2005 14:53 schreef HeatWave het volgende:
Daarna komt de rest vanzelf wel.
Dat hangt van de avond en de personen afquote:Op donderdag 5 mei 2005 15:08 schreef Christine het volgende:
[..]
Wat bedoel je met de rest? [afbeelding]
Maar je bent stiekem toch wel nieuwsgierig he?quote:
Heb je nu al visioenen van een stuk of 10 vrijgezelle Fok!ers die je spontaan bespringen zodra je binnenkomt?quote:
Dan kom ik dus niet hé.quote:Op donderdag 5 mei 2005 18:07 schreef exec het volgende:
Volgende week maar even iedereens postgeschiedenis doorspitten en die onderwerpen aansnijden in de kroeg![]()
En ik maar denken dat jij zo'n lief onschuldig knulletje was...quote:
Maar goed dat de postgeschiedenissen niet zover meer terug gaan, anders moet ik de hele avond de vraag aanhoren: "kan je intussen wel pijpen" en dan moet ik het demonstreren enzoquote:Op donderdag 5 mei 2005 18:07 schreef exec het volgende:
Volgende week maar even iedereens postgeschiedenis doorspitten en die onderwerpen aansnijden in de kroeg![]()
Ik weet het nog niet, moet nog nadenken.quote:Op donderdag 5 mei 2005 18:03 schreef M_Schtoppel het volgende:
Wat is dit nou voor onzin? Waarom zijn er zoveel afgevallen? Komt Plato nou ook ineens niet meer?
Erg slim om ons daar nog even aan te herinneren Christine.quote:Op donderdag 5 mei 2005 21:15 schreef Christine het volgende:
[..]
Maar goed dat de postgeschiedenissen niet zover meer terug gaan, anders moet ik de hele avond de vraag aanhoren: "kan je intussen wel pijpen" en dan moet ik het demonstreren enzo
Tja geen probleem toch? Ben vanaf dinsdag toch alleen thuis en heel toevallig , en dan bedoel ik ook heel toevalligquote:Op donderdag 5 mei 2005 21:15 schreef Christine het volgende:
[..]
Maar goed dat de postgeschiedenissen niet zover meer terug gaan, anders moet ik de hele avond de vraag aanhoren: "kan je intussen wel pijpen" en dan moet ik het demonstreren enzo
Ja, eigenlijk wel. Maar ik vind nieuwe dingen sowieso eng.quote:Op donderdag 5 mei 2005 18:09 schreef exec het volgende:
[..]
Maar je bent stiekem toch wel nieuwsgierig he?
Zal ik je handje vasthouden dan?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 01:01 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk wel. Maar ik vind nieuwe dingen sowieso eng.
quote:Op vrijdag 6 mei 2005 07:26 schreef M_Schtoppel het volgende:
Ja, ik kom dus toch niet. Ik zie potdomme niet 1 gast van de vorige meet, wat heb ik er dan aan? Zit ik allemaal tussen jonkies die zich storten op het enkele jonge kipje dat komt.
Nee dank je de koekoek.
Mijn meest kansloze posts zijn gelukkig van voor 2005, veel plezier met zoekenquote:Op donderdag 5 mei 2005 18:07 schreef exec het volgende:
Als ik kon komen, kwam ik voor jouquote:Op vrijdag 6 mei 2005 07:26 schreef M_Schtoppel het volgende:
Ja, ik kom dus toch niet. Ik zie potdomme niet 1 gast van de vorige meet, wat heb ik er dan aan? Zit ik allemaal tussen jonkies die zich storten op het enkele jonge kipje dat komt.
Nee dank je de koekoek.
Nee ik kon ook niet Schtoppel.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 07:26 schreef M_Schtoppel het volgende:
Nee dank je de koekoek.
Ik denk dat ze "kan" bedoelt, want gramaticaal gezien kan ze in dit zinsverband niet de verleden tijd gebruiken.quote:
Ik ben ook nog een jong blaadje van 18quote:
Terecht!quote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:00 schreef Lynx666 het volgende:
Ja dank je. Ik voel me weer godschuwelijk oud
Ga naar je kamerquote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Terecht!. 1978 man!!!! Das antiek!!
Jurassic Lynx!!!
Jep vanaf 15.00uquote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:14 schreef Sanne het volgende:
14 mei was het he die meeting?
Dat is mij iets te vroeg, maar mocht ik in Amsterdam zijn, dan fladder ik misschien even langs, kijk ik door het raam of jullie heel eng zijn en bepaal dan of ik binnen durf te komen.quote:
Kom je ook? Gezelligquote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:14 schreef Sanne het volgende:
14 mei was het he die meeting?
Dat had ik al vernomen!quote:
Oeh, zijn dat geen 2 verschillende dingen leuk en eng???quote:Op vrijdag 6 mei 2005 18:16 schreef HeatWave het volgende:
Dan kan je volgens mij tot geen andere conclusie komen dat het leuk is.
Horrorfilms vind ik ook leukquote:Op vrijdag 6 mei 2005 18:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oeh, zijn dat geen 2 verschillende dingen leuk en eng???
Heb je helemaal gelijk in. Zal ik dan toch maar niet komen.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 18:42 schreef HeatWave het volgende:
Dat is ook zo, maar ja, als je niet komt zal je het nooit weten. En je kan toch zo weer weg?
quote:Op vrijdag 6 mei 2005 18:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heb je helemaal gelijk in. Zal ik dan toch maar niet komen.
Jij krijgt een compleet nieuwe state-of-the-art nieuwe duikuitrusting van mij!quote:
Ik was ook op de vorige meet geloof ik (als je de R&P meet bedoelt dan). maargoed je HOEFT niet te komen, dan hebben wij meerquote:Op vrijdag 6 mei 2005 07:26 schreef M_Schtoppel het volgende:
Nee dank je de koekoek.
Ik kan niet en ik kom niet. Zo is het wel helemaal ok neem ik aan.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 13:20 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze "kan" bedoelt, want gramaticaal gezien kan ze in dit zinsverband niet de verleden tijd gebruiken.![]()
Ja ik vind het wel jammer dat ik niet kan. Had ik jou ook weer eens in het echie gezien.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 19:55 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Ik was ook op de vorige meet geloof ik (als je de R&P meet bedoelt dan). maargoed je HOEFT niet te komen, dan hebben wij meer![]()
begrijp ik niet zo goed, soms zeg je dat je eigenlijk te weinig sociale contacten hebt, en een kans om met deze mensen eens af te spreken grijp je dan niet aan.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 21:19 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Ja ik vind het wel jammer dat ik niet kan. Had ik jou ook weer eens in het echie gezien.
Als je niet kan, dan kan je niet.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 21:39 schreef petitlapin het volgende:
[..]
begrijp ik niet zo goed, soms zeg je dat je eigenlijk te weinig sociale contacten hebt, en een kans om met deze mensen eens af te spreken grijp je dan niet aan.
vind ik echt jammer voor jou !
Wat begrijp je niet aan " niet kunnen"? Als ik wel had gekunnen was ik waarschijnlijk wel gegaan.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 21:39 schreef petitlapin het volgende:
[..]
begrijp ik niet zo goed, soms zeg je dat je eigenlijk te weinig sociale contacten hebt, en een kans om met deze mensen eens af te spreken grijp je dan niet aan.
vind ik echt jammer voor jou !
ik zal haar er ook niet manu militari naar toe sleurenquote:
en een andere datum voor de meet ? ik volg dit topic niet zo goed eigenlijk, maar soitquote:Op vrijdag 6 mei 2005 21:42 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Wat begrijp je niet aan " niet kunnen"? Als ik wel had gekunnen was ik waarschijnlijk wel gegaan.
Ik heb die dag een bruiloft in België en dat vind ik belangrijker dan een meet.
Dit topic loopt inmiddels al drie delen en het was al heel snel bekend dat het de 14e zou worden. Ik heb toen ook meteen aangegeven dat ik die dag niet kan. Dusss.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 21:43 schreef petitlapin het volgende:
[..]
en een andere datum voor de meet ? ik volg dit topic niet zo goed eigenlijk, maar soit
naar belgië komen, dat kan je uiteraard nooit afslaan![]()
Kom jij wel volgende week?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 21:43 schreef petitlapin het volgende:
[..]
en een andere datum voor de meet ? ik volg dit topic niet zo goed eigenlijk, maar soit
naar belgië komen, dat kan je uiteraard nooit afslaan![]()
ik woon wel wat ver, en 'k ben niet single, zo neequote:
Maar je lurkt wel veel mee in het topic, dus dat laatste hoeft geen probleem te zijn toch?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 21:47 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ik woon wel wat ver, en 'k ben niet single, zo nee
Als petitlapin komt kom ik ook!quote:Op vrijdag 6 mei 2005 21:47 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ik woon wel wat ver, en 'k ben niet single, zo nee
OK, in dat geval gaan we nu allemaa roepen dat we absoluut niet willen dat jij komt.quote:
Thanx Plato... Wist dat ik op je kon rekenenquote:Op vrijdag 6 mei 2005 23:50 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
OK, in dat geval gaan we nu allemaa roepen dat we absoluut niet willen dat jij komt.![]()
Uiteraard, ben er altijd in noodgevallen.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:02 schreef melismay het volgende:
[..]
Thanx Plato... Wist dat ik op je kon rekenen
Ook de 14e?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:07 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Uiteraard, ben er altijd in noodgevallen.![]()
Voor als exec een woedende meute vrouwen achter zich aanheeft omdat die stiekem onder hun rokjes probeerde te gluren bijvoorbeeld?quote:
Daar heb ik toch me mobiel voor WM , doe niet zo mal!quote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:22 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Voor als exec een woedende meute vrouwen achter zich aanheeft omdat die stiekem onder hun rokjes probeerde te gluren bijvoorbeeld?
Zoals het hoort.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 13:52 schreef HeatWave het volgende:
1 week van te voren, het grote afzeggen is begonnen.
JIj komt toch wel he?quote:
Zoals ik al zei, het is niet persoonlijk op jouw gericht. Er kan altijd iets gebeuren. maar zoals ik al meetings meemaak is het altijd hetzelfde. Je planned iets weken van te voren, en soms zelfs op de dag zelf zeggen mensen afquote:Op zaterdag 7 mei 2005 13:52 schreef Beach het volgende:
Ik wil wel, maar het IBG pakt flink wat centjes af![]()
ik kom ook alleen als ik geen hot date heb hoorquote:Op zaterdag 7 mei 2005 14:02 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Mits er geen rare dingen tussenkomen. Het is natuurlijk nooit 100% zeker.
quote:Op zaterdag 7 mei 2005 14:02 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Mits er geen rare dingen tussenkomen. Het is natuurlijk nooit 100% zeker.
Ja, ik kom nooit meer op meetings. Is wel een dag geleden. En morgen ook weer een meeting.quote:
Voor mij dan Qquote:Op zaterdag 7 mei 2005 14:07 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ja, ik kom nooit meer op meetings. Is wel een dag geleden. En morgen ook weer een meeting.
Er wordt bier gezopen! (moet toch lukken met zo'n argument)quote:Op maandag 9 mei 2005 11:30 schreef WeirdMicky het volgende:
Mensen overtuig me ff alsnog te komen, deze meeting was wel mijn idee, maar op de 1 of andere reden heb ik geen zin
Ik ben er.quote:Op maandag 9 mei 2005 11:30 schreef WeirdMicky het volgende:
Mensen overtuig me ff alsnog te komen, deze meeting was wel mijn idee, maar op de 1 of andere reden heb ik geen zin
En dat helpt echt...quote:Op maandag 9 mei 2005 11:34 schreef exec het volgende:
[..]
Er wordt bier gezopen! (moet toch lukken met zo'n argument)
Zie je zelfs non-single Tranceptor raakt geintresseerd als ik het woord bier in het meeting topic gooi, en dat wil wat zeggen...quote:
En als ik alsnog kom??quote:Op maandag 9 mei 2005 11:30 schreef WeirdMicky het volgende:
Dan wil ik het wel weer overwegenquote:
Ik ga niet meer, dus jij kan met een gerust hart naar die meeting toe.quote:Op maandag 9 mei 2005 11:30 schreef WeirdMicky het volgende:
christine, waarom ga je niet meer ? what happened ?quote:Op maandag 9 mei 2005 12:45 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik ga niet meer, dus jij kan met een gerust hart naar die meeting toe.
Veel plezier allemaal
Want als je een date hebt dan kom je met z'n tweetjes natuurlijkquote:Op zaterdag 7 mei 2005 14:03 schreef Sanne het volgende:
[..]
ik kom ook alleen als ik geen hot date heb hoor
Dat krijg je ervan, met die seksrelaties, levert alleen maar ellende op na verloop van tijd.quote:Op maandag 9 mei 2005 13:16 schreef exec het volgende:
What the.. laat iedereen het nu opeens afweten ofzo?
Christine en WM ruzie ofzo?
En in dit geval blijkbaar na heel weinig tijdsverloop...quote:Op maandag 9 mei 2005 14:31 schreef nozem het volgende:
Dat krijg je ervan, met die seksrelaties, levert alleen maar ellende op na verloop van tijd.
Lijkt me beter dat we ons er niet mee bemoeien, aangezien het iets tussen Christine en WM is.quote:Op maandag 9 mei 2005 14:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
En in dit geval blijkbaar na heel weinig tijdsverloop...
Jij bent de spil van de meetingquote:Op maandag 9 mei 2005 15:13 schreef WeirdMicky het volgende:
Wat zit iedereen nou te huilen? De meeting gaat toch gewoon door? Als anderen af gingen zeggen was er niks aan de hand, maar nu wel?
Maar als ik kom wilde ie t nog overwegenquote:
quote:Op maandag 9 mei 2005 14:30 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Want als je een date hebt dan kom je met z'n tweetjes natuurlijk.
's Middags heb ik sowieso al andere plannen.quote:
Zal bijna wel moetenquote:Op maandag 9 mei 2005 22:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:Zullen we er maar een mini-meet van maken?
Doe dat!quote:Op maandag 9 mei 2005 23:41 schreef Christine het volgende:
Ik kom misschien toch
Ik denk er nog ff over na.
Ik kan me niet aan het feit ontrekken dat dit een vrij dubieuze zin betreftquote:Op dinsdag 10 mei 2005 00:53 schreef PDOA het volgende:
Ik ben trouwens net gekomen.
Dit is een R&P topic TC, mag je hier nog wel posten?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:22 schreef Tranceptor het volgende:
Ben ik even blij dat ik niet hoef te komen dan met van die opvliegende lui
Alleen mn active topics nog en VANDAAG. Ik stop namelijk per vandaag.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:24 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Dit is een R&P topic TC, mag je hier nog wel posten?
Hoezo stop je?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:27 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Alleen mn active topics nog en VANDAAG. Ik stop namelijk per vandaag.
Ophouden met overleggen en gewoon komen, homoquote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:49 schreef Godlike02 het volgende:
Ik ben nog in overleg of het verstandig is dat ik kom
Tuurlijk wel, ik kies zelf ervoor niet meer actief te zijn in R&P. Vooralsnog wel in andere subfora. Nog sterker, ze weet dit niet eens.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:29 schreef Beach het volgende:
[..]
Hoezo stop je?
Mag je niet meer fokken van MissBliss?![]()
en, heb je al een naam voor je nieuwe account, tranceptorquote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:30 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, ik kies zelf ervoor niet meer actief te zijn in R&P. Vooralsnog wel in andere subfora. Nog sterker, ze weet dit niet eens.
Sorry hoor maar dit lijkt wel een vorm van aandachttrekkerij. In je topic zeg je wel nog mee te kijken (blijkbaar nog wel interesse). Dus waarom leg je jezelf een beperking op?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:30 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, ik kies zelf ervoor niet meer actief te zijn in R&P. Vooralsnog wel in andere subfora. Nog sterker, ze weet dit niet eens.
Ik doe niet aan klonen, nooit gedaan ook. Het is me de moeite niet waard. Het is ook een vorm van aandachttrekkerij, zoals iedere kennisgeving is. Ik maak vandaag nog mn active topics af ...and thats it.!quote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:32 schreef petitlapin het volgende:
[..]
en, heb je al een naam voor je nieuwe account, tranceptor![]()
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:37 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik doe niet aan klonen, nooit gedaan ook. Het is me de moeite niet waard. Het is ook een vorm van aandachttrekkerij, zoals iedere kennisgeving is. Ik maak vandaag nog mn active topics af ...and thats it.!
![]()
Ja je komt met het argument: De koek is op... Beetje rare reden.. Waarom wil je wel kijken maar niet reageren?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:37 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik doe niet aan klonen, nooit gedaan ook. Het is me de moeite niet waard. Het is ook een vorm van aandachttrekkerij, zoals iedere kennisgeving is. Ik maak vandaag nog mn active topics af ...and thats it.!
![]()
Omdat mijn reactie op dingen nu wel bekend is en ik niets meer toevoeg aan de discussie over een onderwerp. Ik kijk dus wel spaarzaam wat voor topics er zijn en hoe anderen reageren, maar voel geen noodzaak meer zelf te reageren...quote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:41 schreef TGT het volgende:
[..]
Ja je komt met het argument: De koek is op... Beetje rare reden.. Waarom wil je wel kijken maar niet reageren?
Had ik al gezegd dat ik en MissBliss NIET kwamen?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:50 schreef WeirdMicky het volgende:
Maar genoeg daarover, zn msn staat in zn profiel, we gaan het weer over de meeting hebbenIs het lijstje een beetje up 2 date?
Geef nou es toe dat dit echt helemaal nergens op slaat. Misschien wordt er ooit wel een topic geopend waar jij toevallig een superreactie op hebt... Maja je legt jezelf een beperking op dus je post em niet..quote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:45 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Omdat mijn reactie op dingen nu wel bekend is en ik niets meer toevoeg aan de discussie over een onderwerp. Ik kijk dus wel spaarzaam wat voor topics er zijn en hoe anderen reageren, maar voel geen noodzaak meer zelf te reageren...
Ik leg mezelf geen beperking op, het voelt eerder als een verlossing dat ik niet gewenst en ongewenst overal mijn mening hoef te ventileren. Spreken is zilver, zwijgen is goud.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:52 schreef TGT het volgende:
[..]
Geef nou es toe dat dit echt helemaal nergens op slaat. Misschien wordt er ooit wel een topic geopend waar jij toevallig een superreactie op hebt... Maja je legt jezelf een beperking op dus je post em niet..![]()
Nou ja back ontopic: Ik kom niet
geef tranceptor toch nog wat aandacht TGT, dat is het enige wat hij wil.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:00 schreef TGT het volgende:
[..]
Als zwijgen goud is hou dan ook op in andere fora. Daar zal je vast ook niks zinnigs te melden hebben.Tschuss
Jij bent echt zo slim zeg, misschien moet je je heil eens zoeken in dat topic over hoogbegaafdheid. God wat ben jij snugger zeg!quote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:02 schreef petitlapin het volgende:
[..]
geef tranceptor toch nog wat aandacht TGT, dat is het enige wat hij wil.
Mogen op de singlesmeet ook lieden met relatie en zonder activiteit op R&P komen?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:07 schreef Copycat het volgende:
En maar weer on topic, dus over de meeting!
Ik mag het hopen (dat laatste dan)quote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:10 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Mogen op de singlesmeet ook lieden met relatie en zonder activiteit op R&P komen?![]()
Dat is een ding dat zeker isquote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:20 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Jij bent toch de static van het gezelschap uberhaupt?
Ah, ook een trapjesfobie dus?quote:
Van MissBliss niet neequote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:29 schreef Beach het volgende:
[..]
Hoezo stop je?
Mag je niet meer fokken van MissBliss?![]()
Lieve schat, ik ben ook in het bezit van een internetverbinding hoorquote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:30 schreef Tranceptor het volgende:
Nog sterker, ze weet dit niet eens.
Niks mis met een leuke kloonquote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:37 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
![]()
Sylvana heeft vast wel tijdquote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is een ding dat zeker is.
Als er uberhaupt nog iemand komt, that is.....
Je moet wel kunnen LOPEN om naar een meeting te kunnenquote:
Ik ook nog. Volgens mijquote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:41 schreef QyRoZ het volgende:
Ik ben nog single.
Ik kom.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 18:02 schreef HeatWave het volgende:
Ziet er (wederom) niet naar uit dat dit een toppertje gaat worden he?
Ik ookquote:
Kom wel later, 15.00 is me net ff te vroeg.quote:
Tx babequote:Op woensdag 11 mei 2005 08:54 schreef Copycat het volgende:
Sanne staat erbij.
Als er nog meer mensen wél op het lijstje moeten die er niet (meer) op staan, lees ik het wel.
Omdat het lijstje niet klopt meer?quote:Op woensdag 11 mei 2005 08:00 schreef Christine het volgende:
Volgens het lijstje uit de OP + Sanne zijn we al met 13 mensen, dus ik snap niet waarom iedereen denkt dat er niemand komt op de meet?
EN IK KOM. Daar gaat het toch om?quote:Op woensdag 11 mei 2005 08:00 schreef Christine het volgende:
Volgens het lijstje uit de OP + Sanne zijn we al met 13 mensen, dus ik snap niet waarom iedereen denkt dat er niemand komt op de meet?
Oeh, goeie. Moet mijne deze keer niet vergeten.quote:Op woensdag 11 mei 2005 11:12 schreef WeirdMicky het volgende:
Ik heb mn digitale camera van huis meegenomen, dus ff wat kiekjes schieten op de meeting en dan online zetten
Ik heb geen toestemming nodig hoorquote:Op woensdag 11 mei 2005 11:14 schreef Christine het volgende:
Alleen met toestemming he micky... niet iedereen wil met z'n kop op internet
Ik zal mijn batterijen opladen deze keerquote:Op woensdag 11 mei 2005 11:13 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Oeh, goeie. Moet mijne deze keer niet vergeten.
Maar natuurlijkquote:Op woensdag 11 mei 2005 15:36 schreef Christine het volgende:
En kan iemand forumschorum op het lijstje in de OP zetten?
Ze hebben in Amsterdam vast ook wel wat lekkere Belgische biertjesquote:Op woensdag 11 mei 2005 16:29 schreef I.R.Baboon het volgende:
Antwerpen.. Belgisch bier.
. Kan die meet niet daar gehouden worden?
Nou en of. Maar dan moet je niet bij Reynders gaan zitten, want daar is het natuurlijk veel te duur.quote:Op woensdag 11 mei 2005 16:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ze hebben in Amsterdam vast ook wel wat lekkere Belgische biertjes.
Valt nog wel mee, de Guinness is goed te doen qua prijs.quote:Op woensdag 11 mei 2005 16:41 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Nou en of. Maar dan moet je niet bij Reynders gaan zitten, want daar is het natuurlijk veel te duur.
Guinness. Dat is de naam bier onwaardig. Maar goed, ik vermoed dat ik offtopic ben.quote:Op woensdag 11 mei 2005 16:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Valt nog wel mee, de Guinness is goed te doen qua prijs.
Da's in ieder geval al de 4e die komende zaterdag in België zit (waarvan 3 in Antwerpenquote:Op woensdag 11 mei 2005 15:38 schreef Copycat het volgende:
(ws zit ik dan echter in Antwerpen)
Dat laatste kunnen we niets aan doen. Dat eerste en tweede hangt van jezelf afquote:Op donderdag 12 mei 2005 09:49 schreef HopelesslyForever het volgende:
Sja weet het nog altijd niet of het de moeite waard is eigenlijkZitten er eigenlijk wel interessante mensen op zo een meet :p
Financieel is het ook al minder opt moment
Nee, met leeggegeten spare-ribs, zoals gewoonlijk op meetings.quote:Op donderdag 12 mei 2005 10:33 schreef Ripley het volgende:
Ik denk dat ik wel even gedag kom zeggen. Of worden niet-singles met brandende hooivorken verjaagd?
quote:Op donderdag 12 mei 2005 11:17 schreef WeirdMicky het volgende:
Oe, over 2 dagen ziet iedereen hoe leuk ik ben
Boeiendquote:Op donderdag 12 mei 2005 11:17 schreef WeirdMicky het volgende:
DREAM ON !! Ik heb al genoeg posts van jouw gelezen om te weten dat dat niet zo isquote:Op donderdag 12 mei 2005 11:17 schreef WeirdMicky het volgende:
Geslacht: Manquote:Op donderdag 12 mei 2005 11:20 schreef HopelesslyForever het volgende:
[..]
DREAM ON !! Ik heb al genoeg posts van jouw gelezen om te weten dat dat niet zo is![]()
![]()
![]()
![]()
Willen wel maar met zo een persoonlijkheid ...quote:Op donderdag 12 mei 2005 11:21 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Geslacht: Man
Wat ben je voor gay, wil je me leuk vinden?
Zoals ik al zei, ik heb er zin inquote:
Ik zie het allemaal welquote:Op donderdag 12 mei 2005 11:25 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, ik heb er zin in
je vlijmscherpe humor Q!quote:Op donderdag 12 mei 2005 11:35 schreef QyRoZ het volgende:
Dit wordt leuk. Wat voor wapen zal ik meenemen?
Dan moet ik die eerst terugvinden, die heb ik voor mijn allereerste FOK!-meeting ergens begraven.quote:
Ach, echte humor roest niet.quote:Op donderdag 12 mei 2005 11:37 schreef QyRoZ het volgende:
Dan moet ik die eerst terugvinden, die heb ik voor mijn allereerste FOK!-meeting ergens begraven.
Oh, doe dan maar een kettingzaag!quote:Op donderdag 12 mei 2005 11:37 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Dan moet ik die eerst terugvinden, die heb ik voor mijn allereerste FOK!-meeting ergens begraven.
Ik heb altijd mijn stilletto bij me, dus als ze ruzie zoeken dan hoeven jullie niet bang te zijn. Je kan mijn kapmes anders wel lenen, Q?quote:Op donderdag 12 mei 2005 11:35 schreef QyRoZ het volgende:
Dit wordt leuk. Wat voor wapen zal ik meenemen?
Nee, ik moet me hier altijd inhouden vanwege mijn blauwe kleurtjequote:Op vrijdag 13 mei 2005 09:49 schreef WeirdMicky het volgende:
Biertjes zullen vloeien morgen. Ik ben ook wel benieuwd of jullie in het echt ook zo raar zijn.
Vervoer? Wat bedoel je?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 09:51 schreef HopelesslyForever het volgende:
Sja, blijkbaar heeft iedereen vervoer dus kom ik maar niet
volgens mij wel, ik lepelde even wat namen op, het is nog vroegquote:
Je kan em ook bij mijn studentenflat gratis parkeren en met mij meegaan.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 09:56 schreef HopelesslyForever het volgende:
Ik heb auto maar rijd niet graag alleen, toch niet naar binnenstad Amsterdampokkeverkeer ook altijd daar
maar soit
Ik denk dat er morgen wel meer mensen blauw zullen worden.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 09:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, ik moet me hier altijd inhouden vanwege mijn blauwe kleurtje.
Meetings zijn idd DE plek om je in te likken bij de crewquote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik denk dat er morgen wel meer mensen blauw zullen worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |