Oeh, zijn dat geen 2 verschillende dingen leuk en eng???quote:Op vrijdag 6 mei 2005 18:16 schreef HeatWave het volgende:
Dan kan je volgens mij tot geen andere conclusie komen dat het leuk is.
Horrorfilms vind ik ook leukquote:Op vrijdag 6 mei 2005 18:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oeh, zijn dat geen 2 verschillende dingen leuk en eng???
Heb je helemaal gelijk in. Zal ik dan toch maar niet komen.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 18:42 schreef HeatWave het volgende:
Dat is ook zo, maar ja, als je niet komt zal je het nooit weten. En je kan toch zo weer weg?
quote:Op vrijdag 6 mei 2005 18:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heb je helemaal gelijk in. Zal ik dan toch maar niet komen.
Jij krijgt een compleet nieuwe state-of-the-art nieuwe duikuitrusting van mij!quote:
Ik was ook op de vorige meet geloof ik (als je de R&P meet bedoelt dan). maargoed je HOEFT niet te komen, dan hebben wij meerquote:Op vrijdag 6 mei 2005 07:26 schreef M_Schtoppel het volgende:
Ja, ik kom dus toch niet. Ik zie potdomme niet 1 gast van de vorige meet, wat heb ik er dan aan? Zit ik allemaal tussen jonkies die zich storten op het enkele jonge kipje dat komt.
Nee dank je de koekoek.
Ik kan niet en ik kom niet. Zo is het wel helemaal ok neem ik aan.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 13:20 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze "kan" bedoelt, want gramaticaal gezien kan ze in dit zinsverband niet de verleden tijd gebruiken.![]()
Ja ik vind het wel jammer dat ik niet kan. Had ik jou ook weer eens in het echie gezien.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 19:55 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Ik was ook op de vorige meet geloof ik (als je de R&P meet bedoelt dan). maargoed je HOEFT niet te komen, dan hebben wij meer![]()
begrijp ik niet zo goed, soms zeg je dat je eigenlijk te weinig sociale contacten hebt, en een kans om met deze mensen eens af te spreken grijp je dan niet aan.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 21:19 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Ja ik vind het wel jammer dat ik niet kan. Had ik jou ook weer eens in het echie gezien.
Als je niet kan, dan kan je niet.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 21:39 schreef petitlapin het volgende:
[..]
begrijp ik niet zo goed, soms zeg je dat je eigenlijk te weinig sociale contacten hebt, en een kans om met deze mensen eens af te spreken grijp je dan niet aan.
vind ik echt jammer voor jou !
Wat begrijp je niet aan " niet kunnen"? Als ik wel had gekunnen was ik waarschijnlijk wel gegaan.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 21:39 schreef petitlapin het volgende:
[..]
begrijp ik niet zo goed, soms zeg je dat je eigenlijk te weinig sociale contacten hebt, en een kans om met deze mensen eens af te spreken grijp je dan niet aan.
vind ik echt jammer voor jou !
ik zal haar er ook niet manu militari naar toe sleurenquote:
en een andere datum voor de meet ? ik volg dit topic niet zo goed eigenlijk, maar soitquote:Op vrijdag 6 mei 2005 21:42 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Wat begrijp je niet aan " niet kunnen"? Als ik wel had gekunnen was ik waarschijnlijk wel gegaan.
Ik heb die dag een bruiloft in België en dat vind ik belangrijker dan een meet.
Dit topic loopt inmiddels al drie delen en het was al heel snel bekend dat het de 14e zou worden. Ik heb toen ook meteen aangegeven dat ik die dag niet kan. Dusss.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 21:43 schreef petitlapin het volgende:
[..]
en een andere datum voor de meet ? ik volg dit topic niet zo goed eigenlijk, maar soit
naar belgië komen, dat kan je uiteraard nooit afslaan![]()
Kom jij wel volgende week?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 21:43 schreef petitlapin het volgende:
[..]
en een andere datum voor de meet ? ik volg dit topic niet zo goed eigenlijk, maar soit
naar belgië komen, dat kan je uiteraard nooit afslaan![]()
ik woon wel wat ver, en 'k ben niet single, zo neequote:
Maar je lurkt wel veel mee in het topic, dus dat laatste hoeft geen probleem te zijn toch?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 21:47 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ik woon wel wat ver, en 'k ben niet single, zo nee
Als petitlapin komt kom ik ook!quote:Op vrijdag 6 mei 2005 21:47 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ik woon wel wat ver, en 'k ben niet single, zo nee
OK, in dat geval gaan we nu allemaa roepen dat we absoluut niet willen dat jij komt.quote:
Thanx Plato... Wist dat ik op je kon rekenenquote:Op vrijdag 6 mei 2005 23:50 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
OK, in dat geval gaan we nu allemaa roepen dat we absoluut niet willen dat jij komt.![]()
Uiteraard, ben er altijd in noodgevallen.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:02 schreef melismay het volgende:
[..]
Thanx Plato... Wist dat ik op je kon rekenen
Ook de 14e?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:07 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Uiteraard, ben er altijd in noodgevallen.![]()
Voor als exec een woedende meute vrouwen achter zich aanheeft omdat die stiekem onder hun rokjes probeerde te gluren bijvoorbeeld?quote:
Daar heb ik toch me mobiel voor WM , doe niet zo mal!quote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:22 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Voor als exec een woedende meute vrouwen achter zich aanheeft omdat die stiekem onder hun rokjes probeerde te gluren bijvoorbeeld?
Zoals het hoort.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 13:52 schreef HeatWave het volgende:
1 week van te voren, het grote afzeggen is begonnen.
JIj komt toch wel he?quote:
Zoals ik al zei, het is niet persoonlijk op jouw gericht. Er kan altijd iets gebeuren. maar zoals ik al meetings meemaak is het altijd hetzelfde. Je planned iets weken van te voren, en soms zelfs op de dag zelf zeggen mensen afquote:Op zaterdag 7 mei 2005 13:52 schreef Beach het volgende:
Ik wil wel, maar het IBG pakt flink wat centjes af![]()
ik kom ook alleen als ik geen hot date heb hoorquote:Op zaterdag 7 mei 2005 14:02 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Mits er geen rare dingen tussenkomen. Het is natuurlijk nooit 100% zeker.
quote:Op zaterdag 7 mei 2005 14:02 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Mits er geen rare dingen tussenkomen. Het is natuurlijk nooit 100% zeker.
Ja, ik kom nooit meer op meetings. Is wel een dag geleden. En morgen ook weer een meeting.quote:
Voor mij dan Qquote:Op zaterdag 7 mei 2005 14:07 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ja, ik kom nooit meer op meetings. Is wel een dag geleden. En morgen ook weer een meeting.
Er wordt bier gezopen! (moet toch lukken met zo'n argument)quote:Op maandag 9 mei 2005 11:30 schreef WeirdMicky het volgende:
Mensen overtuig me ff alsnog te komen, deze meeting was wel mijn idee, maar op de 1 of andere reden heb ik geen zin
Ik ben er.quote:Op maandag 9 mei 2005 11:30 schreef WeirdMicky het volgende:
Mensen overtuig me ff alsnog te komen, deze meeting was wel mijn idee, maar op de 1 of andere reden heb ik geen zin
En dat helpt echt...quote:Op maandag 9 mei 2005 11:34 schreef exec het volgende:
[..]
Er wordt bier gezopen! (moet toch lukken met zo'n argument)
Zie je zelfs non-single Tranceptor raakt geintresseerd als ik het woord bier in het meeting topic gooi, en dat wil wat zeggen...quote:
En als ik alsnog kom??quote:Op maandag 9 mei 2005 11:30 schreef WeirdMicky het volgende:
Dan wil ik het wel weer overwegenquote:
Ik ga niet meer, dus jij kan met een gerust hart naar die meeting toe.quote:Op maandag 9 mei 2005 11:30 schreef WeirdMicky het volgende:
christine, waarom ga je niet meer ? what happened ?quote:Op maandag 9 mei 2005 12:45 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik ga niet meer, dus jij kan met een gerust hart naar die meeting toe.
Veel plezier allemaal
Want als je een date hebt dan kom je met z'n tweetjes natuurlijkquote:Op zaterdag 7 mei 2005 14:03 schreef Sanne het volgende:
[..]
ik kom ook alleen als ik geen hot date heb hoor
Dat krijg je ervan, met die seksrelaties, levert alleen maar ellende op na verloop van tijd.quote:Op maandag 9 mei 2005 13:16 schreef exec het volgende:
What the.. laat iedereen het nu opeens afweten ofzo?
Christine en WM ruzie ofzo?
En in dit geval blijkbaar na heel weinig tijdsverloop...quote:Op maandag 9 mei 2005 14:31 schreef nozem het volgende:
Dat krijg je ervan, met die seksrelaties, levert alleen maar ellende op na verloop van tijd.
Lijkt me beter dat we ons er niet mee bemoeien, aangezien het iets tussen Christine en WM is.quote:Op maandag 9 mei 2005 14:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
En in dit geval blijkbaar na heel weinig tijdsverloop...
Jij bent de spil van de meetingquote:Op maandag 9 mei 2005 15:13 schreef WeirdMicky het volgende:
Wat zit iedereen nou te huilen? De meeting gaat toch gewoon door? Als anderen af gingen zeggen was er niks aan de hand, maar nu wel?
Maar als ik kom wilde ie t nog overwegenquote:
quote:Op maandag 9 mei 2005 14:30 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Want als je een date hebt dan kom je met z'n tweetjes natuurlijk.
's Middags heb ik sowieso al andere plannen.quote:
Zal bijna wel moetenquote:Op maandag 9 mei 2005 22:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:Zullen we er maar een mini-meet van maken?
Doe dat!quote:Op maandag 9 mei 2005 23:41 schreef Christine het volgende:
Ik kom misschien toch
Ik denk er nog ff over na.
Ik kan me niet aan het feit ontrekken dat dit een vrij dubieuze zin betreftquote:Op dinsdag 10 mei 2005 00:53 schreef PDOA het volgende:
Ik ben trouwens net gekomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |