Als ik kon komen, kwam ik voor jouquote:Op vrijdag 6 mei 2005 07:26 schreef M_Schtoppel het volgende:
Ja, ik kom dus toch niet. Ik zie potdomme niet 1 gast van de vorige meet, wat heb ik er dan aan? Zit ik allemaal tussen jonkies die zich storten op het enkele jonge kipje dat komt.
Nee dank je de koekoek.
Nee ik kon ook niet Schtoppel.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 07:26 schreef M_Schtoppel het volgende:
Ja, ik kom dus toch niet. Ik zie potdomme niet 1 gast van de vorige meet, wat heb ik er dan aan? Zit ik allemaal tussen jonkies die zich storten op het enkele jonge kipje dat komt.
Nee dank je de koekoek.
Ik denk dat ze "kan" bedoelt, want gramaticaal gezien kan ze in dit zinsverband niet de verleden tijd gebruiken.quote:
Ik ben ook nog een jong blaadje van 18quote:
Terecht!quote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:00 schreef Lynx666 het volgende:
Ja dank je. Ik voel me weer godschuwelijk oud
Ga naar je kamerquote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Terecht!. 1978 man!!!! Das antiek!!
Jurassic Lynx!!!
Jep vanaf 15.00uquote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:14 schreef Sanne het volgende:
14 mei was het he die meeting?
Dat is mij iets te vroeg, maar mocht ik in Amsterdam zijn, dan fladder ik misschien even langs, kijk ik door het raam of jullie heel eng zijn en bepaal dan of ik binnen durf te komen.quote:
Kom je ook? Gezelligquote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:14 schreef Sanne het volgende:
14 mei was het he die meeting?
Dat had ik al vernomen!quote:
Oeh, zijn dat geen 2 verschillende dingen leuk en eng???quote:Op vrijdag 6 mei 2005 18:16 schreef HeatWave het volgende:
Dan kan je volgens mij tot geen andere conclusie komen dat het leuk is.
Horrorfilms vind ik ook leukquote:Op vrijdag 6 mei 2005 18:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oeh, zijn dat geen 2 verschillende dingen leuk en eng???
Heb je helemaal gelijk in. Zal ik dan toch maar niet komen.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 18:42 schreef HeatWave het volgende:
Dat is ook zo, maar ja, als je niet komt zal je het nooit weten. En je kan toch zo weer weg?
quote:Op vrijdag 6 mei 2005 18:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heb je helemaal gelijk in. Zal ik dan toch maar niet komen.
Jij krijgt een compleet nieuwe state-of-the-art nieuwe duikuitrusting van mij!quote:
Ik was ook op de vorige meet geloof ik (als je de R&P meet bedoelt dan). maargoed je HOEFT niet te komen, dan hebben wij meerquote:Op vrijdag 6 mei 2005 07:26 schreef M_Schtoppel het volgende:
Nee dank je de koekoek.
Ik kan niet en ik kom niet. Zo is het wel helemaal ok neem ik aan.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 13:20 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze "kan" bedoelt, want gramaticaal gezien kan ze in dit zinsverband niet de verleden tijd gebruiken.![]()
Ja ik vind het wel jammer dat ik niet kan. Had ik jou ook weer eens in het echie gezien.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 19:55 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Ik was ook op de vorige meet geloof ik (als je de R&P meet bedoelt dan). maargoed je HOEFT niet te komen, dan hebben wij meer![]()
begrijp ik niet zo goed, soms zeg je dat je eigenlijk te weinig sociale contacten hebt, en een kans om met deze mensen eens af te spreken grijp je dan niet aan.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 21:19 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Ja ik vind het wel jammer dat ik niet kan. Had ik jou ook weer eens in het echie gezien.
Als je niet kan, dan kan je niet.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 21:39 schreef petitlapin het volgende:
[..]
begrijp ik niet zo goed, soms zeg je dat je eigenlijk te weinig sociale contacten hebt, en een kans om met deze mensen eens af te spreken grijp je dan niet aan.
vind ik echt jammer voor jou !
Wat begrijp je niet aan " niet kunnen"? Als ik wel had gekunnen was ik waarschijnlijk wel gegaan.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 21:39 schreef petitlapin het volgende:
[..]
begrijp ik niet zo goed, soms zeg je dat je eigenlijk te weinig sociale contacten hebt, en een kans om met deze mensen eens af te spreken grijp je dan niet aan.
vind ik echt jammer voor jou !
ik zal haar er ook niet manu militari naar toe sleurenquote:
en een andere datum voor de meet ? ik volg dit topic niet zo goed eigenlijk, maar soitquote:Op vrijdag 6 mei 2005 21:42 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Wat begrijp je niet aan " niet kunnen"? Als ik wel had gekunnen was ik waarschijnlijk wel gegaan.
Ik heb die dag een bruiloft in België en dat vind ik belangrijker dan een meet.
Dit topic loopt inmiddels al drie delen en het was al heel snel bekend dat het de 14e zou worden. Ik heb toen ook meteen aangegeven dat ik die dag niet kan. Dusss.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 21:43 schreef petitlapin het volgende:
[..]
en een andere datum voor de meet ? ik volg dit topic niet zo goed eigenlijk, maar soit
naar belgië komen, dat kan je uiteraard nooit afslaan![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |