OK, in dat geval gaan we nu allemaa roepen dat we absoluut niet willen dat jij komt.quote:
Thanx Plato... Wist dat ik op je kon rekenenquote:Op vrijdag 6 mei 2005 23:50 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
OK, in dat geval gaan we nu allemaa roepen dat we absoluut niet willen dat jij komt.![]()
Uiteraard, ben er altijd in noodgevallen.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:02 schreef melismay het volgende:
[..]
Thanx Plato... Wist dat ik op je kon rekenen
Ook de 14e?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:07 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Uiteraard, ben er altijd in noodgevallen.![]()
Voor als exec een woedende meute vrouwen achter zich aanheeft omdat die stiekem onder hun rokjes probeerde te gluren bijvoorbeeld?quote:
Daar heb ik toch me mobiel voor WM , doe niet zo mal!quote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:22 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Voor als exec een woedende meute vrouwen achter zich aanheeft omdat die stiekem onder hun rokjes probeerde te gluren bijvoorbeeld?
Zoals het hoort.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 13:52 schreef HeatWave het volgende:
1 week van te voren, het grote afzeggen is begonnen.
JIj komt toch wel he?quote:
Zoals ik al zei, het is niet persoonlijk op jouw gericht. Er kan altijd iets gebeuren. maar zoals ik al meetings meemaak is het altijd hetzelfde. Je planned iets weken van te voren, en soms zelfs op de dag zelf zeggen mensen afquote:Op zaterdag 7 mei 2005 13:52 schreef Beach het volgende:
Ik wil wel, maar het IBG pakt flink wat centjes af![]()
ik kom ook alleen als ik geen hot date heb hoorquote:Op zaterdag 7 mei 2005 14:02 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Mits er geen rare dingen tussenkomen. Het is natuurlijk nooit 100% zeker.
quote:Op zaterdag 7 mei 2005 14:02 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Mits er geen rare dingen tussenkomen. Het is natuurlijk nooit 100% zeker.
Ja, ik kom nooit meer op meetings. Is wel een dag geleden. En morgen ook weer een meeting.quote:
Voor mij dan Qquote:Op zaterdag 7 mei 2005 14:07 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ja, ik kom nooit meer op meetings. Is wel een dag geleden. En morgen ook weer een meeting.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |