Ik ga niet meer, dus jij kan met een gerust hart naar die meeting toe.quote:Op maandag 9 mei 2005 11:30 schreef WeirdMicky het volgende:
Mensen overtuig me ff alsnog te komen, deze meeting was wel mijn idee, maar op de 1 of andere reden heb ik geen zin
christine, waarom ga je niet meer ? what happened ?quote:Op maandag 9 mei 2005 12:45 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik ga niet meer, dus jij kan met een gerust hart naar die meeting toe.
Veel plezier allemaal
Want als je een date hebt dan kom je met z'n tweetjes natuurlijkquote:Op zaterdag 7 mei 2005 14:03 schreef Sanne het volgende:
[..]
ik kom ook alleen als ik geen hot date heb hoor
Dat krijg je ervan, met die seksrelaties, levert alleen maar ellende op na verloop van tijd.quote:Op maandag 9 mei 2005 13:16 schreef exec het volgende:
What the.. laat iedereen het nu opeens afweten ofzo?
Christine en WM ruzie ofzo?
En in dit geval blijkbaar na heel weinig tijdsverloop...quote:Op maandag 9 mei 2005 14:31 schreef nozem het volgende:
Dat krijg je ervan, met die seksrelaties, levert alleen maar ellende op na verloop van tijd.
Lijkt me beter dat we ons er niet mee bemoeien, aangezien het iets tussen Christine en WM is.quote:Op maandag 9 mei 2005 14:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
En in dit geval blijkbaar na heel weinig tijdsverloop...
Jij bent de spil van de meetingquote:Op maandag 9 mei 2005 15:13 schreef WeirdMicky het volgende:
Wat zit iedereen nou te huilen? De meeting gaat toch gewoon door? Als anderen af gingen zeggen was er niks aan de hand, maar nu wel?
Maar als ik kom wilde ie t nog overwegenquote:
quote:Op maandag 9 mei 2005 14:30 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Want als je een date hebt dan kom je met z'n tweetjes natuurlijk.
's Middags heb ik sowieso al andere plannen.quote:
Zal bijna wel moetenquote:Op maandag 9 mei 2005 22:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:Zullen we er maar een mini-meet van maken?
Doe dat!quote:Op maandag 9 mei 2005 23:41 schreef Christine het volgende:
Ik kom misschien toch
Ik denk er nog ff over na.
Ik kan me niet aan het feit ontrekken dat dit een vrij dubieuze zin betreftquote:Op dinsdag 10 mei 2005 00:53 schreef PDOA het volgende:
Ik ben trouwens net gekomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |