Zoals ik al zei, ik heb er zin inquote:
Ik zie het allemaal welquote:Op donderdag 12 mei 2005 11:25 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, ik heb er zin in
je vlijmscherpe humor Q!quote:Op donderdag 12 mei 2005 11:35 schreef QyRoZ het volgende:
Dit wordt leuk. Wat voor wapen zal ik meenemen?
Dan moet ik die eerst terugvinden, die heb ik voor mijn allereerste FOK!-meeting ergens begraven.quote:
Ach, echte humor roest niet.quote:Op donderdag 12 mei 2005 11:37 schreef QyRoZ het volgende:
Dan moet ik die eerst terugvinden, die heb ik voor mijn allereerste FOK!-meeting ergens begraven.
Oh, doe dan maar een kettingzaag!quote:Op donderdag 12 mei 2005 11:37 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Dan moet ik die eerst terugvinden, die heb ik voor mijn allereerste FOK!-meeting ergens begraven.
Ik heb altijd mijn stilletto bij me, dus als ze ruzie zoeken dan hoeven jullie niet bang te zijn. Je kan mijn kapmes anders wel lenen, Q?quote:Op donderdag 12 mei 2005 11:35 schreef QyRoZ het volgende:
Dit wordt leuk. Wat voor wapen zal ik meenemen?
Nee, ik moet me hier altijd inhouden vanwege mijn blauwe kleurtjequote:Op vrijdag 13 mei 2005 09:49 schreef WeirdMicky het volgende:
Biertjes zullen vloeien morgen. Ik ben ook wel benieuwd of jullie in het echt ook zo raar zijn.
Vervoer? Wat bedoel je?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 09:51 schreef HopelesslyForever het volgende:
Sja, blijkbaar heeft iedereen vervoer dus kom ik maar niet
volgens mij wel, ik lepelde even wat namen op, het is nog vroegquote:
Je kan em ook bij mijn studentenflat gratis parkeren en met mij meegaan.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 09:56 schreef HopelesslyForever het volgende:
Ik heb auto maar rijd niet graag alleen, toch niet naar binnenstad Amsterdampokkeverkeer ook altijd daar
maar soit
Ik denk dat er morgen wel meer mensen blauw zullen worden.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 09:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, ik moet me hier altijd inhouden vanwege mijn blauwe kleurtje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |