Ah, ook een trapjesfobie dus?quote:
Van MissBliss niet neequote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:29 schreef Beach het volgende:
[..]
Hoezo stop je?
Mag je niet meer fokken van MissBliss?![]()
Lieve schat, ik ben ook in het bezit van een internetverbinding hoorquote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:30 schreef Tranceptor het volgende:
Nog sterker, ze weet dit niet eens.
Niks mis met een leuke kloonquote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:37 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik doe niet aan klonen, nooit gedaan ook. Het is me de moeite niet waard. Het is ook een vorm van aandachttrekkerij, zoals iedere kennisgeving is. Ik maak vandaag nog mn active topics af ...and thats it.!
![]()
Sylvana heeft vast wel tijdquote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is een ding dat zeker is.
Als er uberhaupt nog iemand komt, that is.....
Je moet wel kunnen LOPEN om naar een meeting te kunnenquote:
Ik ook nog. Volgens mijquote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:41 schreef QyRoZ het volgende:
Ik ben nog single.
Ik kom.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 18:02 schreef HeatWave het volgende:
Ziet er (wederom) niet naar uit dat dit een toppertje gaat worden he?
Ik ookquote:
Kom wel later, 15.00 is me net ff te vroeg.quote:
Tx babequote:Op woensdag 11 mei 2005 08:54 schreef Copycat het volgende:
Sanne staat erbij.
Als er nog meer mensen wél op het lijstje moeten die er niet (meer) op staan, lees ik het wel.
Omdat het lijstje niet klopt meer?quote:Op woensdag 11 mei 2005 08:00 schreef Christine het volgende:
Volgens het lijstje uit de OP + Sanne zijn we al met 13 mensen, dus ik snap niet waarom iedereen denkt dat er niemand komt op de meet?
EN IK KOM. Daar gaat het toch om?quote:Op woensdag 11 mei 2005 08:00 schreef Christine het volgende:
Volgens het lijstje uit de OP + Sanne zijn we al met 13 mensen, dus ik snap niet waarom iedereen denkt dat er niemand komt op de meet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |