Dit is een R&P topic TC, mag je hier nog wel posten?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:22 schreef Tranceptor het volgende:
Ben ik even blij dat ik niet hoef te komen dan met van die opvliegende lui
Alleen mn active topics nog en VANDAAG. Ik stop namelijk per vandaag.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:24 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Dit is een R&P topic TC, mag je hier nog wel posten?
Hoezo stop je?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:27 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Alleen mn active topics nog en VANDAAG. Ik stop namelijk per vandaag.
Ophouden met overleggen en gewoon komen, homoquote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:49 schreef Godlike02 het volgende:
Ik ben nog in overleg of het verstandig is dat ik kom
Tuurlijk wel, ik kies zelf ervoor niet meer actief te zijn in R&P. Vooralsnog wel in andere subfora. Nog sterker, ze weet dit niet eens.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:29 schreef Beach het volgende:
[..]
Hoezo stop je?
Mag je niet meer fokken van MissBliss?![]()
en, heb je al een naam voor je nieuwe account, tranceptorquote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:30 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, ik kies zelf ervoor niet meer actief te zijn in R&P. Vooralsnog wel in andere subfora. Nog sterker, ze weet dit niet eens.
Sorry hoor maar dit lijkt wel een vorm van aandachttrekkerij. In je topic zeg je wel nog mee te kijken (blijkbaar nog wel interesse). Dus waarom leg je jezelf een beperking op?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:30 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, ik kies zelf ervoor niet meer actief te zijn in R&P. Vooralsnog wel in andere subfora. Nog sterker, ze weet dit niet eens.
Ik doe niet aan klonen, nooit gedaan ook. Het is me de moeite niet waard. Het is ook een vorm van aandachttrekkerij, zoals iedere kennisgeving is. Ik maak vandaag nog mn active topics af ...and thats it.!quote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:32 schreef petitlapin het volgende:
[..]
en, heb je al een naam voor je nieuwe account, tranceptor![]()
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:37 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik doe niet aan klonen, nooit gedaan ook. Het is me de moeite niet waard. Het is ook een vorm van aandachttrekkerij, zoals iedere kennisgeving is. Ik maak vandaag nog mn active topics af ...and thats it.!
![]()
Ja je komt met het argument: De koek is op... Beetje rare reden.. Waarom wil je wel kijken maar niet reageren?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:37 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik doe niet aan klonen, nooit gedaan ook. Het is me de moeite niet waard. Het is ook een vorm van aandachttrekkerij, zoals iedere kennisgeving is. Ik maak vandaag nog mn active topics af ...and thats it.!
![]()
Omdat mijn reactie op dingen nu wel bekend is en ik niets meer toevoeg aan de discussie over een onderwerp. Ik kijk dus wel spaarzaam wat voor topics er zijn en hoe anderen reageren, maar voel geen noodzaak meer zelf te reageren...quote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:41 schreef TGT het volgende:
[..]
Ja je komt met het argument: De koek is op... Beetje rare reden.. Waarom wil je wel kijken maar niet reageren?
Had ik al gezegd dat ik en MissBliss NIET kwamen?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:50 schreef WeirdMicky het volgende:
Maar genoeg daarover, zn msn staat in zn profiel, we gaan het weer over de meeting hebbenIs het lijstje een beetje up 2 date?
Geef nou es toe dat dit echt helemaal nergens op slaat. Misschien wordt er ooit wel een topic geopend waar jij toevallig een superreactie op hebt... Maja je legt jezelf een beperking op dus je post em niet..quote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:45 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Omdat mijn reactie op dingen nu wel bekend is en ik niets meer toevoeg aan de discussie over een onderwerp. Ik kijk dus wel spaarzaam wat voor topics er zijn en hoe anderen reageren, maar voel geen noodzaak meer zelf te reageren...
Ik leg mezelf geen beperking op, het voelt eerder als een verlossing dat ik niet gewenst en ongewenst overal mijn mening hoef te ventileren. Spreken is zilver, zwijgen is goud.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:52 schreef TGT het volgende:
[..]
Geef nou es toe dat dit echt helemaal nergens op slaat. Misschien wordt er ooit wel een topic geopend waar jij toevallig een superreactie op hebt... Maja je legt jezelf een beperking op dus je post em niet..![]()
Nou ja back ontopic: Ik kom niet
geef tranceptor toch nog wat aandacht TGT, dat is het enige wat hij wil.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:00 schreef TGT het volgende:
[..]
Als zwijgen goud is hou dan ook op in andere fora. Daar zal je vast ook niks zinnigs te melden hebben.Tschuss
Jij bent echt zo slim zeg, misschien moet je je heil eens zoeken in dat topic over hoogbegaafdheid. God wat ben jij snugger zeg!quote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:02 schreef petitlapin het volgende:
[..]
geef tranceptor toch nog wat aandacht TGT, dat is het enige wat hij wil.
Mogen op de singlesmeet ook lieden met relatie en zonder activiteit op R&P komen?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:07 schreef Copycat het volgende:
En maar weer on topic, dus over de meeting!
Ik mag het hopen (dat laatste dan)quote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:10 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Mogen op de singlesmeet ook lieden met relatie en zonder activiteit op R&P komen?![]()
Dat is een ding dat zeker isquote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:20 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Jij bent toch de static van het gezelschap uberhaupt?
Ah, ook een trapjesfobie dus?quote:
Van MissBliss niet neequote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:29 schreef Beach het volgende:
[..]
Hoezo stop je?
Mag je niet meer fokken van MissBliss?![]()
Lieve schat, ik ben ook in het bezit van een internetverbinding hoorquote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:30 schreef Tranceptor het volgende:
Nog sterker, ze weet dit niet eens.
Niks mis met een leuke kloonquote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:37 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
![]()
Sylvana heeft vast wel tijdquote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is een ding dat zeker is.
Als er uberhaupt nog iemand komt, that is.....
Je moet wel kunnen LOPEN om naar een meeting te kunnenquote:
Ik ook nog. Volgens mijquote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:41 schreef QyRoZ het volgende:
Ik ben nog single.
Ik kom.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 18:02 schreef HeatWave het volgende:
Ziet er (wederom) niet naar uit dat dit een toppertje gaat worden he?
Ik ookquote:
Kom wel later, 15.00 is me net ff te vroeg.quote:
Tx babequote:Op woensdag 11 mei 2005 08:54 schreef Copycat het volgende:
Sanne staat erbij.
Als er nog meer mensen wél op het lijstje moeten die er niet (meer) op staan, lees ik het wel.
Omdat het lijstje niet klopt meer?quote:Op woensdag 11 mei 2005 08:00 schreef Christine het volgende:
Volgens het lijstje uit de OP + Sanne zijn we al met 13 mensen, dus ik snap niet waarom iedereen denkt dat er niemand komt op de meet?
EN IK KOM. Daar gaat het toch om?quote:Op woensdag 11 mei 2005 08:00 schreef Christine het volgende:
Volgens het lijstje uit de OP + Sanne zijn we al met 13 mensen, dus ik snap niet waarom iedereen denkt dat er niemand komt op de meet?
Oeh, goeie. Moet mijne deze keer niet vergeten.quote:Op woensdag 11 mei 2005 11:12 schreef WeirdMicky het volgende:
Ik heb mn digitale camera van huis meegenomen, dus ff wat kiekjes schieten op de meeting en dan online zetten
Ik heb geen toestemming nodig hoorquote:Op woensdag 11 mei 2005 11:14 schreef Christine het volgende:
Alleen met toestemming he micky... niet iedereen wil met z'n kop op internet
Ik zal mijn batterijen opladen deze keerquote:Op woensdag 11 mei 2005 11:13 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Oeh, goeie. Moet mijne deze keer niet vergeten.
Maar natuurlijkquote:Op woensdag 11 mei 2005 15:36 schreef Christine het volgende:
En kan iemand forumschorum op het lijstje in de OP zetten?
Ze hebben in Amsterdam vast ook wel wat lekkere Belgische biertjesquote:Op woensdag 11 mei 2005 16:29 schreef I.R.Baboon het volgende:
Antwerpen.. Belgisch bier.
. Kan die meet niet daar gehouden worden?
Nou en of. Maar dan moet je niet bij Reynders gaan zitten, want daar is het natuurlijk veel te duur.quote:Op woensdag 11 mei 2005 16:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ze hebben in Amsterdam vast ook wel wat lekkere Belgische biertjes.
Valt nog wel mee, de Guinness is goed te doen qua prijs.quote:Op woensdag 11 mei 2005 16:41 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Nou en of. Maar dan moet je niet bij Reynders gaan zitten, want daar is het natuurlijk veel te duur.
Guinness. Dat is de naam bier onwaardig. Maar goed, ik vermoed dat ik offtopic ben.quote:Op woensdag 11 mei 2005 16:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Valt nog wel mee, de Guinness is goed te doen qua prijs.
Da's in ieder geval al de 4e die komende zaterdag in België zit (waarvan 3 in Antwerpenquote:Op woensdag 11 mei 2005 15:38 schreef Copycat het volgende:
(ws zit ik dan echter in Antwerpen)
Dat laatste kunnen we niets aan doen. Dat eerste en tweede hangt van jezelf afquote:Op donderdag 12 mei 2005 09:49 schreef HopelesslyForever het volgende:
Sja weet het nog altijd niet of het de moeite waard is eigenlijkZitten er eigenlijk wel interessante mensen op zo een meet :p
Financieel is het ook al minder opt moment
Nee, met leeggegeten spare-ribs, zoals gewoonlijk op meetings.quote:Op donderdag 12 mei 2005 10:33 schreef Ripley het volgende:
Ik denk dat ik wel even gedag kom zeggen. Of worden niet-singles met brandende hooivorken verjaagd?
quote:Op donderdag 12 mei 2005 11:17 schreef WeirdMicky het volgende:
Oe, over 2 dagen ziet iedereen hoe leuk ik ben
Boeiendquote:Op donderdag 12 mei 2005 11:17 schreef WeirdMicky het volgende:
DREAM ON !! Ik heb al genoeg posts van jouw gelezen om te weten dat dat niet zo isquote:Op donderdag 12 mei 2005 11:17 schreef WeirdMicky het volgende:
Geslacht: Manquote:Op donderdag 12 mei 2005 11:20 schreef HopelesslyForever het volgende:
[..]
DREAM ON !! Ik heb al genoeg posts van jouw gelezen om te weten dat dat niet zo is![]()
![]()
![]()
![]()
Willen wel maar met zo een persoonlijkheid ...quote:Op donderdag 12 mei 2005 11:21 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Geslacht: Man
Wat ben je voor gay, wil je me leuk vinden?
Zoals ik al zei, ik heb er zin inquote:
Ik zie het allemaal welquote:Op donderdag 12 mei 2005 11:25 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, ik heb er zin in
je vlijmscherpe humor Q!quote:Op donderdag 12 mei 2005 11:35 schreef QyRoZ het volgende:
Dit wordt leuk. Wat voor wapen zal ik meenemen?
Dan moet ik die eerst terugvinden, die heb ik voor mijn allereerste FOK!-meeting ergens begraven.quote:
Ach, echte humor roest niet.quote:Op donderdag 12 mei 2005 11:37 schreef QyRoZ het volgende:
Dan moet ik die eerst terugvinden, die heb ik voor mijn allereerste FOK!-meeting ergens begraven.
Oh, doe dan maar een kettingzaag!quote:Op donderdag 12 mei 2005 11:37 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Dan moet ik die eerst terugvinden, die heb ik voor mijn allereerste FOK!-meeting ergens begraven.
Ik heb altijd mijn stilletto bij me, dus als ze ruzie zoeken dan hoeven jullie niet bang te zijn. Je kan mijn kapmes anders wel lenen, Q?quote:Op donderdag 12 mei 2005 11:35 schreef QyRoZ het volgende:
Dit wordt leuk. Wat voor wapen zal ik meenemen?
Nee, ik moet me hier altijd inhouden vanwege mijn blauwe kleurtjequote:Op vrijdag 13 mei 2005 09:49 schreef WeirdMicky het volgende:
Biertjes zullen vloeien morgen. Ik ben ook wel benieuwd of jullie in het echt ook zo raar zijn.
Vervoer? Wat bedoel je?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 09:51 schreef HopelesslyForever het volgende:
Sja, blijkbaar heeft iedereen vervoer dus kom ik maar niet
volgens mij wel, ik lepelde even wat namen op, het is nog vroegquote:
Je kan em ook bij mijn studentenflat gratis parkeren en met mij meegaan.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 09:56 schreef HopelesslyForever het volgende:
Ik heb auto maar rijd niet graag alleen, toch niet naar binnenstad Amsterdampokkeverkeer ook altijd daar
maar soit
Ik denk dat er morgen wel meer mensen blauw zullen worden.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 09:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, ik moet me hier altijd inhouden vanwege mijn blauwe kleurtje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |