Nee, ik constateer slechts dat je zonder kinderen een grotere kans loopt om eenzaam te worden op je ouwe dag. Natuurlijk kun je met kinderen ook eenzaam worden, maar de kans is kleiner.quote:Op maandag 9 mei 2005 17:39 schreef Frenkie het volgende:
Maar jij wil dus kinderen omdat je dan later niet alleen bent
Precies, en met eenzaamheid valt ook te leven. Zoek een tijdverslinde hobby, wordt alcoholist, gek of spring in de bres voor een goed doel.quote:Op maandag 9 mei 2005 17:47 schreef dawg het volgende:
Gezever over eenzaam zijn later zeg.
Ik leef nu, niet later.
kan overal he, er is niet 1 bepaalde plek waar je je partner kan vinden, kan op elke dag, elk moment, overal...quote:Op maandag 9 mei 2005 17:50 schreef anima het volgende:
Nou laat ik dan maar proberen wat leven in brouwerij te krijgen.
Zijn jullie van mening dat je een "echte" potentiele partner tijdens het uitgaan kan ontmoeten? Of kom je deze in de meeste gevallen toevallig tegen (Feest van een kennis/ supermarkt ed.)
Kortom zijn alle versier pogingen van mensen tijdens het uitgaan gedoemd te mislukken.
Daar moet deel 42 toch wel mee vol te lullen zijn
Wat een onzin. Partners kun je overal vinden. Van darkroom tot bijbelstudie. Van cyberspace tot wadlooprace.quote:Op maandag 9 mei 2005 17:50 schreef anima het volgende:
Nou laat ik dan maar proberen wat leven in brouwerij te krijgen.
Zijn jullie van mening dat je een "echte" potentiele partner tijdens het uitgaan kan ontmoeten? Of kom je deze in de meeste gevallen toevallig tegen (Feest van een kennis/ supermarkt ed.)
Kortom zijn alle versier pogingen van mensen tijdens het uitgaan gedoemd te mislukken.
Daar moet deel 42 toch wel mee vol te lullen zijn
Het gaat erom of je iemand in kroeg ook dermate goed leert kennen dat een relatie ook daadwerkelijk succesvol kan zijn.quote:Op maandag 9 mei 2005 17:52 schreef nozem het volgende:
[..]
Wat een onzin. Partners kun je overal vinden. Van darkroom tot bijbelstudie. Van cyberspace tot wadlooprace.
Je kunt na de ontmoeting in de kroeg natuurlijk ook ergens anders afspreken om elkaar wel "dermate goed" te leren kennen lijkt me zo.quote:Op maandag 9 mei 2005 17:53 schreef anima het volgende:
[..]
Het gaat erom of je iemand in kroeg ook dermate goed leert kennen dat een relatie ook daadwerkelijk succesvol kan zijn.
De basis voor een relatie wordt niet in de kroeg gelegd. In de kroeg beslis je (al dan niet beneveld door drank of andere genotsmiddelen) dat je het eventueel wel op die persoon zou kunnen en dat hij/zij toch eigenlijk wel een leuke kop heeft en een mond waar wat leuks uitkomt.quote:Op maandag 9 mei 2005 17:53 schreef anima het volgende:
[..]
Het gaat erom of je iemand in kroeg ook dermate goed leert kennen dat een relatie ook daadwerkelijk succesvol kan zijn.
Ik heb 4 jaar een relatie gehad met iemand die ik in de kroeg had leren kennenquote:Op maandag 9 mei 2005 17:53 schreef anima het volgende:
[..]
Onzekerheid is oke, soms. En over dat laatste zou ik me geen zorgen maken, dat doe je na een jaartje eens een keer.quote:Op maandag 9 mei 2005 18:02 schreef Beach het volgende:
Ik zou best een relatie willen, maar aan de andere kant heb ik geen flauw idee wat te doen, hoe vaak naar elkaar toe, wanneer ouders onmoeten
hoe oud ben je als ik vragen mag?quote:Op maandag 9 mei 2005 18:02 schreef Beach het volgende:
Ik zou best een relatie willen, maar aan de andere kant heb ik geen flauw idee wat te doen, hoe vaak naar elkaar toe, wanneer ouders onmoeten
Tenzij ze nog thuis woont, dan zul je eerder moeten komen opdraven.quote:Op maandag 9 mei 2005 18:03 schreef nozem het volgende:
[..]
Onzekerheid is oke, soms. En over dat laatste zou ik me geen zorgen maken, dat doe je na een jaartje eens een keer.![]()
Daarom moet je niks met een vrouw beginnen die nog thuiswoont.quote:Op maandag 9 mei 2005 18:04 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Tenzij ze nog thuis woont, dan zul je eerder moeten komen opdraven.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |