Nee, ik constateer slechts dat je zonder kinderen een grotere kans loopt om eenzaam te worden op je ouwe dag. Natuurlijk kun je met kinderen ook eenzaam worden, maar de kans is kleiner.quote:Op maandag 9 mei 2005 17:39 schreef Frenkie het volgende:
Maar jij wil dus kinderen omdat je dan later niet alleen bent
Precies, en met eenzaamheid valt ook te leven. Zoek een tijdverslinde hobby, wordt alcoholist, gek of spring in de bres voor een goed doel.quote:Op maandag 9 mei 2005 17:47 schreef dawg het volgende:
Gezever over eenzaam zijn later zeg.
Ik leef nu, niet later.
kan overal he, er is niet 1 bepaalde plek waar je je partner kan vinden, kan op elke dag, elk moment, overal...quote:Op maandag 9 mei 2005 17:50 schreef anima het volgende:
Nou laat ik dan maar proberen wat leven in brouwerij te krijgen.
Zijn jullie van mening dat je een "echte" potentiele partner tijdens het uitgaan kan ontmoeten? Of kom je deze in de meeste gevallen toevallig tegen (Feest van een kennis/ supermarkt ed.)
Kortom zijn alle versier pogingen van mensen tijdens het uitgaan gedoemd te mislukken.
Daar moet deel 42 toch wel mee vol te lullen zijn
Wat een onzin. Partners kun je overal vinden. Van darkroom tot bijbelstudie. Van cyberspace tot wadlooprace.quote:Op maandag 9 mei 2005 17:50 schreef anima het volgende:
Nou laat ik dan maar proberen wat leven in brouwerij te krijgen.
Zijn jullie van mening dat je een "echte" potentiele partner tijdens het uitgaan kan ontmoeten? Of kom je deze in de meeste gevallen toevallig tegen (Feest van een kennis/ supermarkt ed.)
Kortom zijn alle versier pogingen van mensen tijdens het uitgaan gedoemd te mislukken.
Daar moet deel 42 toch wel mee vol te lullen zijn
Het gaat erom of je iemand in kroeg ook dermate goed leert kennen dat een relatie ook daadwerkelijk succesvol kan zijn.quote:Op maandag 9 mei 2005 17:52 schreef nozem het volgende:
[..]
Wat een onzin. Partners kun je overal vinden. Van darkroom tot bijbelstudie. Van cyberspace tot wadlooprace.
Je kunt na de ontmoeting in de kroeg natuurlijk ook ergens anders afspreken om elkaar wel "dermate goed" te leren kennen lijkt me zo.quote:Op maandag 9 mei 2005 17:53 schreef anima het volgende:
[..]
Het gaat erom of je iemand in kroeg ook dermate goed leert kennen dat een relatie ook daadwerkelijk succesvol kan zijn.
De basis voor een relatie wordt niet in de kroeg gelegd. In de kroeg beslis je (al dan niet beneveld door drank of andere genotsmiddelen) dat je het eventueel wel op die persoon zou kunnen en dat hij/zij toch eigenlijk wel een leuke kop heeft en een mond waar wat leuks uitkomt.quote:Op maandag 9 mei 2005 17:53 schreef anima het volgende:
[..]
Het gaat erom of je iemand in kroeg ook dermate goed leert kennen dat een relatie ook daadwerkelijk succesvol kan zijn.
Ik heb 4 jaar een relatie gehad met iemand die ik in de kroeg had leren kennenquote:Op maandag 9 mei 2005 17:53 schreef anima het volgende:
[..]
Onzekerheid is oke, soms. En over dat laatste zou ik me geen zorgen maken, dat doe je na een jaartje eens een keer.quote:Op maandag 9 mei 2005 18:02 schreef Beach het volgende:
Ik zou best een relatie willen, maar aan de andere kant heb ik geen flauw idee wat te doen, hoe vaak naar elkaar toe, wanneer ouders onmoeten
hoe oud ben je als ik vragen mag?quote:Op maandag 9 mei 2005 18:02 schreef Beach het volgende:
Ik zou best een relatie willen, maar aan de andere kant heb ik geen flauw idee wat te doen, hoe vaak naar elkaar toe, wanneer ouders onmoeten
Tenzij ze nog thuis woont, dan zul je eerder moeten komen opdraven.quote:Op maandag 9 mei 2005 18:03 schreef nozem het volgende:
[..]
Onzekerheid is oke, soms. En over dat laatste zou ik me geen zorgen maken, dat doe je na een jaartje eens een keer.![]()
Daarom moet je niks met een vrouw beginnen die nog thuiswoont.quote:Op maandag 9 mei 2005 18:04 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Tenzij ze nog thuis woont, dan zul je eerder moeten komen opdraven.![]()
Neequote:Op maandag 9 mei 2005 18:05 schreef Thrilled het volgende:
[..]
en je hebt nog nooit een echte relatie gehad?
Op je 19e is dat ook niet bepaald vreemd hoor, ik snap zijn reactie niet zo. Het ligt er waarschijnlijk ook aan wat je onder "echte relatie" verstaat. 19 is trouwens nog behoorlijk jong in relatiesquote:
Nee, maar op Beach z'n leeftijd komt dat nog vrij vaak voor.quote:Op maandag 9 mei 2005 18:06 schreef nozem het volgende:
[..]
Daarom moet je niks met een vrouw beginnen die nog thuiswoont.
Dat klopt, maar je moet oppassen dat er na je 19e niet nog jaren overheen gaan.quote:Op maandag 9 mei 2005 18:08 schreef Ripley het volgende:
[..]
Op je 19e is dat ook niet bepaald vreemd hoor, ik snap zijn reactie niet zo. Het ligt er waarschijnlijk ook aan wat je onder "echte relatie" verstaat. 19 is trouwens nog behoorlijk jong in relaties
Daar kijk ik wel voor uitquote:Op maandag 9 mei 2005 18:08 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat klopt, maar je moet oppassen dat er na je 19e niet nog jaren overheen gaan.![]()
Als ik er aan toe ben hoop ik het wel jaquote:Op maandag 9 mei 2005 18:10 schreef Thrilled het volgende:
juist , dat bedoel ik, en een verkering van een jaartje zie ik eigelijk ook al als een relatie.... ik hoop dat je snel iemand vind beach, als je er aan toe bent tenminste
Dat ligt er helemaal aan hoe je zelf bent. Als je een optimist bent heb je daar weinig last van lijkt me. En een leuke vriendengroep waarmee je je vermaakt helpt ook wel..quote:Op maandag 9 mei 2005 18:14 schreef Beach het volgende:
Nieuwe stelling:
Singles zwelgen eerder in zelfmedelijden dan niet-singles.
Lijkt me niet. Ik heb 5,5 jaar een relatie gehad met iemand die ik leerde kennen in een disco, dus het kan wel degelijk.quote:Op maandag 9 mei 2005 17:50 schreef anima het volgende:
Dat eerste klopt wel voor mij. Ik kan echt heel erg nieuwsgierig zijn.quote:Op maandag 9 mei 2005 18:47 schreef Virus.NL het volgende:
tvp'tje
met een copy-paste voor de mannelijke singles van http://www.adversus.nl/er(...)ingstechnieken2.html
verleidingstechnieken
haal die casanova in jou tevoorschijn
stimuleer haar nieuwsgierigheid.
vrouwen zijn nu eenmaal van nature nieuwsgierig en als ze stuiten op iets dat op een geheim lijkt, dan prikkelt dat hun nieuwsgierige aard natuurlijk helemaal. ze kunnen er niets aan doen: ze moeten er meer van weten. per definitie verbergt ‘een mysterieuze, stoere vent’ iets. en mysterieuze, stoere kerels zien we altijd met de mooiste vrouwen aan zijn arm (denk aan james bond). toch?
maak haar jaloers.
besteed aandacht aan haar, geef haar een complimentje, maar praat daarna met een andere vrouw. het werkt altijd. je laat haar merken dat je geïnteresseerd in haar bent, je zorgt ervoor dat ze zich speciaal voelt, en dan doe je hetzelfde met een andere vrouw... maar weinig vrouwen zullen de verleiding kunnen weerstaan om je direct weer voor zich in te nemen, voordat je er met een ander vandoor gaat!
geef haar niet teveel complimentjes.
complimenten zijn een optimaal verleidingswapen, maar alleen als je ze goed doseert en als ze bovendien realistisch zijn. als het meisje van je keuze doorheeft dat je het niet echt meent, of dat je het alleen maar doet om haar te vleien, dan kunnen ze wel eens als een lelijke boemerang werken.
laat altijd doorschemeren dat je serieuze bedoelingen,
‘lange termijn-bedoelingen’ hebt. ook al denk je er anders over. veel meisjes zijn namelijk meer in voor een relatie dan voor een avontuurtje voor één nacht.
laat haar de eerste stap doen.
hoe doe je dat? je stelt haar op haar gemak, je zorgt ervoor dat ze je interessant vindt. en je wapent je met een flinke dosis geduld. wacht totdat zij, bang dat ze je aandacht zal verliezen, de eerste zet doet. en ze zal het zeker doen, als je je kaarten goed gespeeld hebt, tenminste.
www.handigetipsvoorhetverzorgenvanjecavia.nlquote:Op maandag 9 mei 2005 18:47 schreef Virus.NL het volgende:
tvp'tje
met een copy-paste voor de mannelijke singles van http://www.adversus.nl/er(...)ingstechnieken2.html
verleidingstechnieken
haal die casanova in jou tevoorschijn
stimuleer haar nieuwsgierigheid.
maak haar jaloers.
geef haar niet teveel complimentjes.
laat altijd doorschemeren dat je serieuze bedoelingen,
Geduld ja... nee dat gaat voor mij niet werken. Wel een goeie kans dat t door je neus wordt geboord.quote:Op maandag 9 mei 2005 18:47 schreef Virus.NL het volgende:
tvp'tje
hoe doe je dat? je stelt haar op haar gemak, je zorgt ervoor dat ze je interessant vindt. en je wapent je met een flinke dosis geduld. wacht totdat zij, bang dat ze je aandacht zal verliezen, de eerste zet doet. en ze zal het zeker doen, als je je kaarten goed gespeeld hebt, tenminste.
Was ook maar een terugvindpost, maar alleen tvp typen is zo saaiquote:Op maandag 9 mei 2005 18:52 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
www.handigetipsvoorhetverzorgenvanjecavia.nl.
Ik vind dit maar artificieel geleuter. Als je iemand leuk vindt ga je toch niet in je hoofd met dit soort "regels" zitten. Dan zit je alleen maar een beetje een toneelstukje te doen. Zo van "Oh ! NU moet ik even met een ander meisje praten !"..
So much voor spontaniteit, ofzo..
Over 10 jaar ben ik denk ik nog steeds vrijgezel of ik lig inmiddels aan de andere kant van het gras. Op zich vind ik het niet zo erg om vrijgezel te blijven. Al met al heb ik toch te weinig te bieden om een relatie interessant te houden.quote:Door Christine - maandag 9 mei 2005 @ 17:17
Bijvoorbeeld: hoe zien jullie de toekomst?
Denk je dat je over 10 jaar getrouwd bent, met een huis in Almere, een Volkswagen en een Labrador? Of denk je dat je over 10 jaar nog altijd vrijgezel bent?
En vind je het erg als je altijd vrijgezel zou blijven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |