Ik wil het voor mezelf doen, als ik er beter uitzie zal ik me waarchijnlijk ook beter voelen.quote:Op maandag 9 mei 2005 23:41 schreef thabit het volgende:
[..]
Een vrouw die zulke eisen gaat stellen kan direct in de stront zakken wat mij betreft. Als je eraan toegeeft geeft het aan dat je al behoorlijk onder de plak zit, en dat kan toch niet de bedoeling zijn.
Dat moet ook de enige reden zijn waarom je dat gaat doen. Het is immers jouw lichaam en jouw leven.quote:Op maandag 9 mei 2005 23:43 schreef Beach het volgende:
Ik wil het voor mezelf doen, als ik er beter uitzie zal ik me waarchijnlijk ook beter voelen.
Ja, maar bij sommige mensen zou'n verandering aan hun uiterlijk wel helpen bij het krijgen van een relatie.quote:Op maandag 9 mei 2005 23:59 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Dat moet ook de enige reden zijn waarom je dat gaat doen. Het is immers jouw lichaam en jouw leven.
Vast wel, maar laat het geen excuus zijn om maar te wachten tot je eindelijk tevreden bent met je uiterlijk want *helemaal* tevreden is niemand ooitquote:Op maandag 9 mei 2005 23:43 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik wil het voor mezelf doen, als ik er beter uitzie zal ik me waarchijnlijk ook beter voelen.
Dat is inderdaad ook waar, iedereen heeft wel iets wat hij graag zou veranderen aan zijn uiterlijk.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 00:02 schreef MouseOver het volgende:
want *helemaal* tevreden is niemand ooit
Loop niet zo te janken jij... Waar je je druk om kan maken zeg...quote:Op maandag 9 mei 2005 21:07 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Dude, anders quote je even niet dat hele stuk..
Behalve dat ik nog wel redelijk wat drink als student zijnde, ben ik wel een ruime maand gestopt met roken, hoef ik niet af te vallen en ben ik regelmatig hardlopen. Hoeveel gezonder je je voelt dan tijdens het roken is echt onvoorstelbaar. Dus zet em op Beach.quote:Op maandag 9 mei 2005 23:33 schreef Beach het volgende:
Vanaf nu ga ik aan mezelf werken![]()
Stoppen met roken
Afvallen
Hardlopen
Minder drinken
En nu maar hopen dat dat resultaat geeft![]()
Een poging te stoppen met roken?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 09:02 schreef Sabrina1981 het volgende:
Ja Beach zet hem op. Ik ga ook een poging wagen.
Volgens mij rookt ze nietquote:
Inderdaad ja!quote:Op dinsdag 10 mei 2005 00:05 schreef Aventura het volgende:
Het stomme is dat uiterlijk niks uitmaakt. In periodes dat ik (vind dat ik) er goed uitzie, kijkt er nietmand naar me om, en als ik dan een keer moe, onverzorgd en in spijkerbroek de kroeg inga kom ik er met een man weer uit. Tja..
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 09:28 schreef Ripley het volgende:
[..]
Inderdaad ja!
Ga je helemaal dressed up en mooi gekapt de stad in kom je niks tegen en als ik mijn benen niet geschoren had, gelijk uit mijn werk de stad in was gegaan en eeen of andere ouwe zak aanhad werd het opeens gezellig
Daar snap ik echt niks vanquote:Op dinsdag 10 mei 2005 09:28 schreef Ripley het volgende:
[..]
Inderdaad ja!
Ga je helemaal dressed up en mooi gekapt de stad in kom je niks tegen en als ik mijn benen niet geschoren had, gelijk uit mijn werk de stad in was gegaan en eeen of andere ouwe zak aanhad werd het opeens gezellig
Ik ook nietquote:
Jij bent echt gek.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 09:49 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik ook nietMaar irritant is het wel
Ik ben momenteel overigens ook niet op mijn mooist (er mag wel wat af, heb heel veel gewerkt en heb dus wallen en een slechte huid, tijden niet naar de kapper geweest etc.). Maar toch heb ik sinds een paar maandjes een erg leuke meneer aan mijn zijde.
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 09:50 schreef WeirdMicky het volgende:
Ow help, weer iemand met een relatie die singles wil pesten? Leave us alone!
Zie het trouwens niet als alleen afvallen. Ik zou het liever "aan jezelf werken" noemen, je wilt immers toch ook gezonder worden etc? Ik ben gestopt met roken, maar heb nu meer conditie en ga dus vaker hardlopen en sporten etc. Bekijk het van het totale plaatje en dan hou je het langer volquote:
Zo bekijk ik het ook wel, maar afvallen is wel één van de eerste dingen die ik ga doen, als dat op de rit staat gaat sporten ook weer en ga zo maar door.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:04 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Zie het trouwens niet als alleen afvallen. Ik zou het liever "aan jezelf werken" noemen, je wilt immers toch ook gezonder worden etc? Ik ben gestopt met roken, maar heb nu meer conditie en ga dus vaker hardlopen en sporten etc. Bekijk het van het totale plaatje en dan hou je het langer volSucces.
Precies, al heeft het natuurlijk verband met elkaar...door sporten val je af etcquote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:07 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Zo bekijk ik het ook wel, maar afvallen is wel één van de eerste dingen die ik ga doen, als dat op de rit staat gaat sporten ook weer en ga zo maar door.
Belangrijk dat je ook gaat bewegen. Zeker voor je geluksgevoel. Begin anders met buiten iederedag een half uur a 45 min stevig te wandelen of flink te fietsen. Hele goede manier om je stofwisseling weer op gang te brengen en nog veel belangrijker is dat je lichaam een gelukshormoon gaat aanmaken waardoor je veel lekkerder in je vel komt te zitten. Als je overigens vragen hebt over voeding of sporten kan je trws goed bij mij terecht, heb al tientallen geholpen om blijvend aftevallen...quote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:07 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Zo bekijk ik het ook wel, maar afvallen is wel één van de eerste dingen die ik ga doen, als dat op de rit staat gaat sporten ook weer en ga zo maar door.
petitlapin is blijkbaar een hot thema begonnen hierquote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:31 schreef Sabrina1981 het volgende:
Bedankt WM, JoeyT en Sanne.
Ik loop onder controle van mijn huisarts en daar ga ik van de week weer even langs. Dus moet weer goedkomen.
Een loopontbijt!quote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:15 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Belangrijk dat je ook gaat bewegen. Zeker voor je geluksgevoel. Begin anders met buiten iederedag een half uur a 45 min stevig te wandelen of flink te fietsen. Hele goede manier om je stofwisseling weer op gang te brengen en nog veel belangrijker is dat je lichaam een gelukshormoon gaat aanmaken waardoor je veel lekkerder in je vel komt te zitten. Als je overigens vragen hebt over voeding of sporten kan je trws goed bij mij terecht, heb al tientallen geholpen om blijvend aftevallen...
Succes
Idd, ga op nuchtere maag lopen, daarna lekker douchen en goed ontbijten...quote:
Hehehe nee geen goed idquote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:14 schreef MouseOver het volgende:
En een boterhammetje tijdens het lopen dan?
hahaha, niet TE goed ontbijten tochquote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:10 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Idd, ga op nuchtere maag lopen, daarna lekker douchen en goed ontbijten...
Boterhammetje of 3 (als vrouw zijnde). Lekker wat kipfilet of ander mager vleeswaar dr op en je bent helemaal goed bezig. Ontbijt is heel belangrijk om die stofwisseling op gang te krijgen. Verder om de 2,5 a 3 uur wat eten om die stofwisseling op gang te houden... Maja dit past misschien niet echt in het singlestopicquote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:16 schreef petitlapin het volgende:
[..]
hahaha, niet TE goed ontbijten toch![]()
of het lopen is voor niets geweest![]()
Je moet het omdraaien: eerst gaan sporten en tegelijkertijd je voedingspatroon aanpassen. En dan bedoel ik dus structureel aanpassen, een tijd op dieet gaan en vervolgens weer (althans in het geval dat je dat mocht doen) ongezond gaan eten is namelijk geen lange termijn oplossing.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:07 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Stel zelf wat voor dan.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:44 schreef WeirdMicky het volgende:
Dit is géén singlestopic meer, maar een slowchat topic over eten. Willen we dat nou echt of gaan we over wél boeiende onderwerpen praten?
Zoals je in wellicht elk deel hebt kunnen lezen, heb ik al 100 stellingen geopperd, maar bij de laatste paar keer kreeg ik het commentaar of alles juist in stellingen moest. Toen heb ik gevraagd voor een alternatief, maar dat wisten ze natuurlijk niet. Ik wil best een stelling verzinnen, maar dan wil ik geen gejank horen.quote:
wat dacht je van mijn halve stelling, die een beetje ondergesneeuwd werd door persoonlijke verhalen en meningen over dikke mensen? deze:quote:
quote:hallo allemaal weer...
ik heb het geluk niet dik te zijn geweest (ik zal wel van binnen vervet zijn en aan een hartinfarct sterven, maar goed), dus ik kan niet helemaal meespreken met dit onderwerp. maar volgens mij gaat het er ook meer om je goed en mooi te voelen. ik heb een relatie van vijf jaar gehad met een jongen die door iedereen erg mooi werd gevonden. hij werd ook op straat verlekkerd nagekeken en moest vaak flirtende dames van zich afschudden...
en steekte dat een beetje bij mij: ik ben waarschijnlijk geen trol, maar ook zeker geen verblindende schoonheid... ik hield van deze jongen, maar voelde me soms een beetje geimponeerd door de aandacht die hij kreeg van 1.80m lange godinnen. daarbij kwam ook dat hij vaak nogal ijdel was en dus die aandacht prettig vond, zonder dat hij er direct op in ging (pas op het laatst, maar dat is een ander verhaal...)
lang verhaal... kort: een knappere partner te hebben is soms ook niet helemaal ideaal, naar mijn mening.
Het is inderdaad meer algemeen. Wat me wel opvalt is dat singles meer aan hun uiterlijk en dergelijke doen dan mensen die al een tijd een vaste relatie hebben.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:44 schreef WeirdMicky het volgende:
Dit is géén singlestopic meer, maar een slowchat topic over eten. Willen we dat nou echt of gaan we over wél boeiende onderwerpen praten?
Ga je gang maar. Dat je geen gejank krijgt kan ik niet garanderen.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:49 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Zoals je in wellicht elk deel hebt kunnen lezen, heb ik al 100 stellingen geopperd, maar bij de laatste paar keer kreeg ik het commentaar of alles juist in stellingen moest. Toen heb ik gevraagd voor een alternatief, maar dat wisten ze natuurlijk niet. Ik wil best een stelling verzinnen, maar dan wil ik geen gejank horen.
eh... hallo?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:50 schreef Sabrina1981 het volgende:
Ja ik vind het ook niet echt passen in het singlestopic. Ik stem voor een boeiend onderwerp.
Alleen moet ik daar even over nadenken.
Kijk, een goede stellingquote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:49 schreef Mad-Eleine het volgende:
[..]
wat dacht je van mijn halve stelling, die een beetje ondergesneeuwd werd door persoonlijke verhalen en meningen over dikke mensen? deze:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |