Tuurlijk, snap ik ook wel, ik heb het zelf onlangs ook nog aangegrepen als een aanleiding om hoop te houden. Maar dat beschouw ik als mijn eigen stommiteit en ik ga die ander daar de schuld niet van geven omdat hij eea niet lomp genoeg verwoorddequote:Op maandag 9 mei 2005 23:06 schreef Chemist het volgende:
Klopt, maar als jij in dat geval de 'lijdende' partij bent is het wel erg makkelijk om daar nog hoop uit te halen, iets wat zeker de eerste tijd nog door je hoofd speelt.
Omdat die eerste zin zo dubbel is. "Ik vind je leuk maar toch ook niet".quote:Op maandag 9 mei 2005 23:09 schreef thaleia het volgende:
[..]
Ja dat DAT kut is snap ik ook wel
Maar waarom is het erger om te horen "ik mag je zo graag en ik wil je niet kwijt maar we gaan niet neuken" dan "ik vind je een lelijke graftrol en moet kokhalzen als je je in een straal van minder dan 10 meter om me heen bevindt, dus je begrijpt dat we niet gaan neuken"?
Zeggen dat je iemand wel heel leuk vindt en graag bevriend bent met hem/haar tegen iemand die helemaal verliefd op je is, is net zoiets als een hond een stuk vlees voorhouden en dan als hij wil happen roepen: "Hihi, nee, ik vind je heel lief, maar dit stuk vlees is voor iemand anders." .quote:Op maandag 9 mei 2005 23:09 schreef thaleia het volgende:
[..]
Ja dat DAT kut is snap ik ook wel
Maar waarom is het erger om te horen "ik mag je zo graag en ik wil je niet kwijt maar we gaan niet neuken" dan "ik vind je een lelijke graftrol en moet kokhalzen als je je in een straal van minder dan 10 meter om me heen bevindt, dus je begrijpt dat we niet gaan neuken"?
Maar had je achteraf niet liever gehad dat hij -veel- duidelijk had gemaakt waar het op stond? Zodat jij je geen illusies had hoeven maken ? (ook al doe je dat toch wel, I know ...)quote:Op maandag 9 mei 2005 23:12 schreef thaleia het volgende:
Tuurlijk, snap ik ook wel, ik heb het zelf onlangs ook nog aangegrepen als een aanleiding om hoop te houden. Maar dat beschouw ik als mijn eigen stommiteit en ik ga die ander daar de schuld niet van geven omdat hij eea niet lomp genoeg verwoordde
Ik zeg dat soort dingen al voordat ze huilend aan de telefoon hangen.quote:Op maandag 9 mei 2005 23:11 schreef Aventura het volgende:
[..]
Dat vind ik ook, maar dat zeg je niet als je vriend en je vriending huilend aan de telefoon hangen. Ik zeg nu ook dat ik nooit aan zoiets zou beginnen, maar we kiezen niet altijd uit waar we verliefd op worden.
Inderdaad, als je niet om iemand geeft, dan kan hij/zij je ook geen pijn doen.quote:Op maandag 9 mei 2005 23:12 schreef Thisbe het volgende:
Zie je wel, het is nooit goed wat je zegt! Relaties: Nooit aan beginnen!
Jup, en daar pas ik voor ... liever af en toe pijn dan niks meer voelenquote:Op maandag 9 mei 2005 23:18 schreef Aaargh! het volgende:
Inderdaad, als je niet om iemand geeft, dan kan hij/zij je ook geen pijn doen.
't leven wordt er wel wat saai van.
Throwing the dog a bone, noem je dat. Soort meelij, dat komt pas echt hard aan.quote:Op maandag 9 mei 2005 23:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zeggen dat je iemand wel heel leuk vindt en graag bevriend bent met hem/haar tegen iemand die helemaal verliefd op je is, is net zoiets als een hond een stuk vlees voorhouden en dan als hij wil happen roepen: "Hihi, nee, ik vind je heel lief, maar dit stuk vlees is voor iemand anders." .
Ach, voor beide is wat te zeggen. Maar omdat je niet alle emoties kunt sturen, is de 'niks meer voelen' optie niet heel realistisch.quote:Op maandag 9 mei 2005 23:20 schreef Chemist het volgende:
[..]
Jup, en daar pas ik voor ... liever af en toe pijn dan niks meer voelen
Dat is niemand, zou ook niet goed zijn. Dat zou betekenen dat je er erg veel ervaring mee zou hebben.quote:Op maandag 9 mei 2005 23:21 schreef Aventura het volgende:
Ik ga niet zeggen dat ik goed ben ik uitmaken, ik kan het niet.
Bel d'r nou gewoon.quote:Op maandag 9 mei 2005 23:33 schreef Beach het volgende:
Vanaf nu ga ik aan mezelf werken![]()
Stoppen met roken
Afvallen
Hardlopen
Minder drinken
En nu maar hopen dat dat resultaat geeft![]()
Nou als je lijkt op de man van je foto, dan lust ik je zo ook welquote:Op maandag 9 mei 2005 23:33 schreef Beach het volgende:
Stoppen met roken
Afvallen
Hardlopen
Minder drinken
Ik niet.quote:Op maandag 9 mei 2005 23:33 schreef Beach het volgende:
Stoppen met roken
Afvallen
Hardlopen
Minder drinken
Een vrouw die zulke eisen gaat stellen kan direct in de stront zakken wat mij betreft. Als je eraan toegeeft geeft het aan dat je al behoorlijk onder de plak zit, en dat kan toch niet de bedoeling zijn.quote:Op maandag 9 mei 2005 23:33 schreef Beach het volgende:
Stoppen met roken
Afvallen
Hardlopen
Minder drinken
quote:Op maandag 9 mei 2005 23:39 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Nou als je lijkt op de man van je foto, dan lust ik je zo ook wel![]()
Stoppen met roken, afvallen, hardlopen en minder drinken zijn ook dingen die je voor jezelf kan doen natuurlijk...quote:Op maandag 9 mei 2005 23:41 schreef thabit het volgende:
[..]
Een vrouw die zulke eisen gaat stellen kan direct in de stront zakken wat mij betreft. Als je eraan toegeeft geeft het aan dat je al behoorlijk onder de plak zit, en dat kan toch niet de bedoeling zijn.
Ik wil het voor mezelf doen, als ik er beter uitzie zal ik me waarchijnlijk ook beter voelen.quote:Op maandag 9 mei 2005 23:41 schreef thabit het volgende:
[..]
Een vrouw die zulke eisen gaat stellen kan direct in de stront zakken wat mij betreft. Als je eraan toegeeft geeft het aan dat je al behoorlijk onder de plak zit, en dat kan toch niet de bedoeling zijn.
Dat moet ook de enige reden zijn waarom je dat gaat doen. Het is immers jouw lichaam en jouw leven.quote:Op maandag 9 mei 2005 23:43 schreef Beach het volgende:
Ik wil het voor mezelf doen, als ik er beter uitzie zal ik me waarchijnlijk ook beter voelen.
Ja, maar bij sommige mensen zou'n verandering aan hun uiterlijk wel helpen bij het krijgen van een relatie.quote:Op maandag 9 mei 2005 23:59 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Dat moet ook de enige reden zijn waarom je dat gaat doen. Het is immers jouw lichaam en jouw leven.
Vast wel, maar laat het geen excuus zijn om maar te wachten tot je eindelijk tevreden bent met je uiterlijk want *helemaal* tevreden is niemand ooitquote:Op maandag 9 mei 2005 23:43 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik wil het voor mezelf doen, als ik er beter uitzie zal ik me waarchijnlijk ook beter voelen.
Dat is inderdaad ook waar, iedereen heeft wel iets wat hij graag zou veranderen aan zijn uiterlijk.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 00:02 schreef MouseOver het volgende:
want *helemaal* tevreden is niemand ooit
Loop niet zo te janken jij... Waar je je druk om kan maken zeg...quote:Op maandag 9 mei 2005 21:07 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Dude, anders quote je even niet dat hele stuk..
Behalve dat ik nog wel redelijk wat drink als student zijnde, ben ik wel een ruime maand gestopt met roken, hoef ik niet af te vallen en ben ik regelmatig hardlopen. Hoeveel gezonder je je voelt dan tijdens het roken is echt onvoorstelbaar. Dus zet em op Beach.quote:Op maandag 9 mei 2005 23:33 schreef Beach het volgende:
Stoppen met roken
Afvallen
Hardlopen
Minder drinken
Een poging te stoppen met roken?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 09:02 schreef Sabrina1981 het volgende:
Ja Beach zet hem op. Ik ga ook een poging wagen.
Volgens mij rookt ze nietquote:
Inderdaad ja!quote:Op dinsdag 10 mei 2005 00:05 schreef Aventura het volgende:
Het stomme is dat uiterlijk niks uitmaakt. In periodes dat ik (vind dat ik) er goed uitzie, kijkt er nietmand naar me om, en als ik dan een keer moe, onverzorgd en in spijkerbroek de kroeg inga kom ik er met een man weer uit. Tja..
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 09:28 schreef Ripley het volgende:
[..]
Inderdaad ja!
Ga je helemaal dressed up en mooi gekapt de stad in kom je niks tegen en als ik mijn benen niet geschoren had, gelijk uit mijn werk de stad in was gegaan en eeen of andere ouwe zak aanhad werd het opeens gezellig
Daar snap ik echt niks vanquote:Op dinsdag 10 mei 2005 09:28 schreef Ripley het volgende:
[..]
Inderdaad ja!
Ga je helemaal dressed up en mooi gekapt de stad in kom je niks tegen en als ik mijn benen niet geschoren had, gelijk uit mijn werk de stad in was gegaan en eeen of andere ouwe zak aanhad werd het opeens gezellig
Ik ook nietquote:
Jij bent echt gek.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 09:49 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik ook nietMaar irritant is het wel
Ik ben momenteel overigens ook niet op mijn mooist (er mag wel wat af, heb heel veel gewerkt en heb dus wallen en een slechte huid, tijden niet naar de kapper geweest etc.). Maar toch heb ik sinds een paar maandjes een erg leuke meneer aan mijn zijde.
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 09:50 schreef WeirdMicky het volgende:
Ow help, weer iemand met een relatie die singles wil pesten? Leave us alone!
Zie het trouwens niet als alleen afvallen. Ik zou het liever "aan jezelf werken" noemen, je wilt immers toch ook gezonder worden etc? Ik ben gestopt met roken, maar heb nu meer conditie en ga dus vaker hardlopen en sporten etc. Bekijk het van het totale plaatje en dan hou je het langer volquote:
Zo bekijk ik het ook wel, maar afvallen is wel één van de eerste dingen die ik ga doen, als dat op de rit staat gaat sporten ook weer en ga zo maar door.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:04 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Zie het trouwens niet als alleen afvallen. Ik zou het liever "aan jezelf werken" noemen, je wilt immers toch ook gezonder worden etc? Ik ben gestopt met roken, maar heb nu meer conditie en ga dus vaker hardlopen en sporten etc. Bekijk het van het totale plaatje en dan hou je het langer volSucces.
Precies, al heeft het natuurlijk verband met elkaar...door sporten val je af etcquote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:07 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Zo bekijk ik het ook wel, maar afvallen is wel één van de eerste dingen die ik ga doen, als dat op de rit staat gaat sporten ook weer en ga zo maar door.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |