quote:Hattrick is een online voetbalspel waar je spelers koopt en verkoopt en je trainer bent van jouw club in een competitie met duizenden tegenstanders in alleen al Nederland en momenteel meer dan 400.000 teams wereldwijd!
mooi OP idd.. maar ik sta er nog niet bijquote:Op donderdag 14 april 2005 12:50 schreef Mangoworks2002 het volgende:
tvp, mooie OP
Morgen Nico, echt waar!quote:Op donderdag 14 april 2005 13:04 schreef nicomart het volgende:
[..]
mooi OP idd.. maar ik sta er nog niet bij![]()
tenminste niet met mijn gegeven.![]()
Ik zei ook niet dat ie volledig was...quote:Op donderdag 14 april 2005 13:04 schreef nicomart het volgende:
[..]
mooi OP idd.. maar ik sta er nog niet bij![]()
tenminste niet met mijn gegeven.![]()
Voor de rest geld, stuur het volgende naar royhooning'apestaartje'hotmail.com.quote:Alleen de volgende teams heb ik tot nu toe aangemaakt:
Kristiansund
Paralympic Tricycle Team
Insane Ones
Dapp're Strijders
Hoolieganzen
Vintage FC
Robarka ( uiteraard )
VV Emmen
Lycky Bullballs
Van de volgende heb ik data ontvangen, maar nog niet verwerkt:
FC Giraffie
FC Gouda
Sys RQ
quote:Je avatar image: http://home.tiscali.nl/mn(...)rijwilliger/nico.gif
Je clublogo: http://hosting.hattrick.org/Useruploads/LogoTeam209118.JPG
Teamnaam: Insane Ones
Managernaam: Psychonikeo
FOK!naam: NicoMart
Divisie: VI.537
Coach: Emilio Felipe Penscke
stadion + inhoud: MadHouse (25.000)
Prestaties zoals aangegeven in de image:
1 x 2e (met promotie) in VIII.634
1 x kampioen in VII.257
2 x 3e ronde beker
Ik heb Robar de rest van mn info gestuurd voor in de openingsbannerquote:De links verwijzen door naar sites waar meer informatie op staan en die ook in het desbetreffende onderdeel in deze Openingspost worden vermeld.
Omdat een bookmark zonder jouw post erin, niet in de Active topic list komt...quote:Op donderdag 14 april 2005 17:19 schreef DeHovenier het volgende:
waarom tvp'en jullie nog als er ook de functie bookmarks is?
* O *quote:En hoe doe je die cheerladersmiley?
*zet 'Zinloos' op van Bange Frans en Baas Aquote:Ik tvp eigenlijk nooit... tvpen is zinloos...
volgens mij in tussenseizoenquote:Op donderdag 14 april 2005 14:59 schreef One_conundrum het volgende:
ik denk komende woensdag?
moet hij het voor jou in het groningse dialect neerzetten ofzo voordat je het snaptquote:Op donderdag 14 april 2005 18:47 schreef SuperWeber het volgende:
Robar, wat moet ik jou precies sturen en waarheen??
Ik wil natuurlijk ook in de op![]()
jou sigquote:Op donderdag 14 april 2005 19:11 schreef DeHovenier het volgende:
Dat lijkt me eerder iets voor Friesland.....maar tenzij SW een Fries is, zal hij geen enkele band met Fryslan hebben
ach groningen, friesland, het zijn allemaal boeren uit het noordenquote:Grote broer van Haaifs
Jep... Ik heb niet gelezen Groningen rõcks....quote:Op donderdag 14 april 2005 18:50 schreef The_Hives het volgende:
[..]
moet hij het voor jou in het groningse dialect neerzetten ofzo voordat je het snaptIk begrijp dat jullie niet bij Nederland willen horen, maar om dan zo'n aparte behandeling te vragen
zie je het nou pasquote:jouw sig _o-
ja. nog niet eerder gezienquote:Op donderdag 14 april 2005 19:59 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
zie je het nou pas
Komt van (hoe kan het ook anders) IRC.....maar hoe en wat precies weet ik niet meer. :[
Het zal de drank wel zijn
quote:Op woensdag 6 april 2005 10:53 schreef robh het volgende:
Maar houd alsjeblieft die DeHovenier in de gaten in de nabije toekomst. Die zou mogelijk nog wel eens kunnen ontsporen.
quote:Op vrijdag 15 april 2005 07:39 schreef qyn het volgende:
Trainingsupdate:
TSI: (+3790 / -620)
Vorm: +7 / -4
Positiespel: +3
Hugo van Haarlem naar briljant positiespel; tsi is nu 10210. Verder vormstijging van wat basisspelers; dat mag altijd. Moet in staat zijn weer een recordje neer te zetten zondag..
leuke competitie heb jijquote:Op vrijdag 15 april 2005 10:22 schreef maniack28 het volgende:
Maar goed, dit weekend tegen nummer 7, weer piccen dusEn volgende week WO, dan weer piccen
Ik heb even de plaatjes bij de namen gezet, maar ik kan mezelf en Sys RQ niet vinden en Superweber had je er niet bij gezet maar die staat er wel bij. Maaruh... hoe kom jij eigenlijk aan mijn data, ik heb niks opgestuurdquote:Op vrijdag 15 april 2005 14:27 schreef Robar het volgende:
Geplaatst:
Paralympic Tricycle Team
Insane Ones
Dapp're Strijders
Hoolieganzen
Vintage FC
Robarka ( uiteraard )
VV Emmen
FC Giraffie
Zandpol Trappers
nouja, alles is beter dan dikke bijbenen met spataderen en tieten als gebruikte theezakjesquote:Op vrijdag 15 april 2005 15:12 schreef Johan-Derksen het volgende:
Robar... je bent een held!
Echt een schat!!!
Tis dat ik hetero ben, anders kon ik je wel kussen!
quote:Op vrijdag 15 april 2005 15:13 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
nouja, alles is beter dan dikke bijbenen met spataderen en tieten als gebruikte theezakjes
Ik had jou als testcase gebruikt, daarom hoef je niks meer te doen.quote:Op vrijdag 15 april 2005 14:53 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ik heb even de plaatjes bij de namen gezet, maar ik kan mezelf en Sys RQ niet vinden en Superweber had je er niet bij gezet maar die staat er wel bij. Maaruh... hoe kom jij eigenlijk aan mijn data, ik heb niks opgestuurd
de publiceerder van deze image houdt zich niet aansprakelijk voor eventuele typfouten.quote:Op vrijdag 15 april 2005 16:22 schreef maniack28 het volgende:
Moet het trouwens niet 1x 2e IX zijn
Er bestaat helemaal geen XI
ik heb nog niets gestuurd, maar thanx for adding mequote:Op donderdag 14 april 2005 14:58 schreef Robar het volgende:
Nogmaals een oproep dan:
Van de volgende clubs heb ik data ontvangen, deze worden morgen opgenomen in de OP image.
[..]
Voor de rest geld, stuur het volgende naar royhooning'apestaartje'hotmail.com.
voorbeeld:
[..]
gister gesprek gehad, denk dat dat hem niet gaat worden. Nu woensdag weer een gesprek bij een ander bedrijf.quote:Op vrijdag 15 april 2005 21:11 schreef komrad het volgende:
netjes hives, ff tussendoor hoe is het met solliciteren
iig wat vooruitgang en iig tijdelijk werk dusquote:Op vrijdag 15 april 2005 21:46 schreef The_Hives het volgende:
[..]
gister gesprek gehad, denk dat dat hem niet gaat worden. Nu woensdag weer een gesprek bij een ander bedrijf.
Ben wel deze week begonnen bij mn zwage, dus iig eindelijk een inkomen
preciesquote:Op vrijdag 15 april 2005 21:48 schreef komrad het volgende:
[..]
iig wat vooruitgang en iig tijdelijk werk dus
isse goed, ben al lekker in het integrerenquote:Op vrijdag 15 april 2005 21:51 schreef The_Hives het volgende:
[..]
precies. En dat tijdelijke is eventueel tot september
ik zal hier niet vragen naar jouw spannende eerste wekenom niet te veel offtopic te gaan
. Spreek je wel weer op irc.
quote:Op zaterdag 16 april 2005 15:49 schreef I.R.Baboon het volgende:
Even een voor mij vrij essentieel vraagje. Mijn concurrent voor promotie is inmiddels na 7 weken niet inloggen trainerloos. Maar de oude opstelling was wel vrij sterk en kon met mij concurreren. Zal dat team nu de komende weken die opstelling houden, of random wat doen?
zolang dit er staat, spelen ze dus met hun laatste opstelling, dacht ikquote:Er is geen opstellingsreset voor dit team geconstateerd.
en dat voor een 8...quote:Op zaterdag 16 april 2005 22:45 schreef komrad het volgende:
netjes timmyasd, ik wacht nog ff en ga dan naar 35k denk ik
ach ja, ik moet toch iets met dat geldquote:Op zaterdag 16 april 2005 23:32 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
en dat voor een 8...
ik ga mijn stadion op het einde uitbreiden naar zo'n 20 k ofzo...
Gelezen in het gastenboek van mn tegenstander...quote:15-04-2005 om 00:06 Mohd Hussein bin Ithnin nog wat...
Zondag wacht de degradatiekraker Holieganzen-Quirlake. Het duel wordt al weken als beladen bestempeld en menig Quirlake supporter verheugt zich op het weerzien met de heetgebakerde Mohd Hussein bin Ithnin alias de travestiet. Mothing altijd getooid met haarband (soms met oorwarmers) werd tijdens de heenwedstrijd van het veld gestuurd nadat hij herhaaldelijk inging op de pesterijen van de Quirlake supporters. Ook nu heeft de ICF weer iets ludieks in petto en mogelijk volgt er weer een lachshow.
quote:Kapitaal: -251 392 ¤ (-329 638) ¤
quote:Op zondag 17 april 2005 09:57 schreef TimmyAsd het volgende:
Helemaal niets in WERVERSHOOF...
En dan heb ik het dus over mijn YPAl MN hele CARRIERE alleen maar baggerpulls
quote:Op zondag 17 april 2005 09:57 schreef TimmyAsd het volgende:
Helemaal niets in EMMEN...
En dan heb ik het dus over mijn YPAl het hele seizoen alleen maar baggerpulls
Aardige Pull, jammer dat hij 19 is... moet vanavond maar op de liistquote:Mathijs Dekker (60405840)
19 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een populair persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Specialiteit: Koppen
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 1 870
Loon: 710 ¤/week
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: redelijk Passen: goed
Vleugelspel: matig Verdedigen: slecht
Scoren: slecht Spelhervatting: slecht
gewoon met 4-0 van het veld vegenquote:Op zondag 17 april 2005 09:17 schreef Johan-Derksen het volgende:
[..]
Gelezen in het gastenboek van mn tegenstander...
Die vent heeft zowaar humor
[afbeelding]
Poe poeWat een degradatiekraker
Ik schijt al in mn broek van angst...
mmhm nog niet zover ik weet maar ik verwacht binnenkort de eerste wel.quote:Op zondag 17 april 2005 13:29 schreef ArTiC het volgende:
[..]
gewoon met 4-0 van het veld vegen
kan ie zijn gewenste degradatiekrakers gaan spelen
hebben we btw al kampioenen binnen de fed dit seizoen?
theoretisch kan ik het vandaag worden maar dat zal heel lastig worden. Zo lastig dat ik het absoluut niet verwacht. Bij winst of gelijkspel vandaag wordt ik volgende week zeker kampioen.quote:Op zondag 17 april 2005 13:34 schreef komrad het volgende:
[..]
mmhm nog niet zover ik weet maar ik verwacht binnenkort de eerste wel.
netjes, ik hoop nog op een stiekeme 2e plaatsquote:Op zondag 17 april 2005 13:36 schreef ArTiC het volgende:
[..]
theoretisch kan ik het vandaag worden maar dat zal heel lastig worden. Zo lastig dat ik het absoluut niet verwacht. Bij winst of gelijkspel vandaag wordt ik volgende week zeker kampioen.
die van mij had ik wel vrij goedkoop al zeg ik het zelfquote:Op zondag 17 april 2005 13:51 schreef DeHovenier het volgende:
had die van mij gekocht dan
Dan zet ik 'm erop voor 120k ofzo.
ow, dit is het feyenoord topic niet.quote:Op zondag 17 april 2005 17:54 schreef The_Hives het volgende:
Wehehehehehehehehehehehe
zullen we het even over je prestaties bij Hattrick hebben dit jaar..kun je weer huilenquote:Op zondag 17 april 2005 17:55 schreef The_Hives het volgende:
[..]
ow, dit is het feyenoord topic niet.
ze kunnen op irc niet tegen een Ajacied die gewonnen heeftquote:[19:25:28] * You were kicked from #fokhattrick by Johan-Derksen (kom je over een uurtje terug? ‹1016›)
-
[19:25:28] #fokhattrick unable to join channel (address is banned)
Hou je hoofdquote:Op zondag 17 april 2005 19:26 schreef The_Hives het volgende:
[..]
ze kunnen op irc niet tegen een Ajacied die gewonnen heeft
oeh wordt er gebanned, dan zal ik zo ook maar eens komenquote:Op zondag 17 april 2005 19:26 schreef The_Hives het volgende:
[..]
ze kunnen op irc niet tegen een Ajacied die gewonnen heeft
Kzit niet bij de Fed, maar als ik vanavond win (tegen de nr2) dan is dat gat 6 pnt en aangezien ik nog 2 WO's heb, ben ik dan kampioenquote:Op zondag 17 april 2005 13:29 schreef ArTiC het volgende:
[..]
gewoon met 4-0 van het veld vegen
kan ie zijn gewenste degradatiekrakers gaan spelen
hebben we btw al kampioenen binnen de fed dit seizoen?
mja maar ik zie eigenlijk niet echt de grote voordelen van het Hattrick Supporter zijn, dus dan wil ik er ook niet geld aan besteden.quote:Op zondag 17 april 2005 20:28 schreef komrad het volgende:
wordt dan eens snel lid mrmoon
dat zag ik eerst ook niet ,maar ja je moet het ervarenquote:Op zondag 17 april 2005 20:29 schreef MrMoon het volgende:
[..]
mja maar ik zie eigenlijk niet echt de grote voordelen van het Hattrick Supporter zijn, dus dan wil ik er ook niet geld aan besteden.
ik zal er nog eens over nadenkenquote:Op zondag 17 april 2005 20:39 schreef komrad het volgende:
[..]
dat zag ik eerst ook niet ,maar ja je moet het ervaren
whehe das waarquote:Op zondag 17 april 2005 21:07 schreef komrad het volgende:
whehe je moet het zelf weten, je hebt wel al een award iig
jammerquote:Op zondag 17 april 2005 21:15 schreef komrad het volgende:
nee niet echt
award door JD en ideen worden de laatste weken van het seizoen aangedragen, je ziet het van zelf verschijnen
ach ja ik zie tegen die tijd wel, eerst maar winnen vanavond en dat zal nog moeilijk genoeg wordenquote:Op zondag 17 april 2005 21:32 schreef komrad het volgende:
je kan award ideeen aandragen maar het is niet echt done om jezelf te nomineren speciale gevallen daargelaten, bv de koei award
khad gehoopt en verwacht dat ie toch wel 3 sterren zou halen, maar dat is er helaas nog niet uitgekomen. Wie weet komt dat nog als zn conditie en positiespel wat beter zijn. Ik train er nu op dus ik zie et welquote:Op zondag 17 april 2005 23:51 schreef ASSpirine het volgende:
Mr.Moon, ben je tevreden over mijn vleugel?
wel leuk van zijn goede spelhervatting
2,5, dat heeft hij nog nooit bij mij gehaaldquote:Op maandag 18 april 2005 00:05 schreef MrMoon het volgende:
[..]
khad gehoopt en verwacht dat ie toch wel 3 sterren zou halen, maar dat is er helaas nog niet uitgekomen. Wie weet komt dat nog als zn conditie en positiespel wat beter zijn. Ik train er nu op dus ik zie et welHij heeft wel het hoogste spelhervattingen van mn team
dus das idd wel lekker
quote:Op maandag 18 april 2005 08:56 schreef maniack28 het volgende:
Wat een tegenstrijdig humeur heb ik...... positieve punten en negatieve punten.....
Positief: 8-0 gewonnen4 doelpunten van Rautenberg
Jeugdopleiding naar goed
Eerste verkoopbare jeugdpull
Negatief: De 9e blessure in 4 weken tijd.... dit keer 7 weken![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Al mn spitsen die volgend seizoen formidabel moeten worden zijn geblesseerd (geweest). Ik heb nu 3 geblesseerde spitsen dus.. en 2 van degene die nu spelen zijn ook geblesseerd geweest, het is echt niet leuk meer op deze manier. Ik heb al 2x 4 weken gehad, 1x 5 weken en nu 1x 7 weken.....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hij kreeg gister geel vanwege spelbederfquote:Op maandag 18 april 2005 00:24 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
2,5, dat heeft hij nog nooit bij mij gehaald
Das omdat ik altijd betere vleugels had voor die positie, dus zette ik hem altijd als back
zijn waardeloze positie optrainen
Ach, ik heb meerdere goed spelhervatting in mijn team
Dus ik kon em wel missen
Veel plezier ermee, en laat me iets weten als er iets gebeurt met mijn speler
quote:Op zondag 17 april 2005 20:30 schreef One_conundrum het volgende:
ik ga verliezen. Ksta al 2-0 achter, speel 343 en PIC. Kampioen wordt ik toch wel en volgende week een WO
soms zit het idd wel flink tegen ook! Gisteren verloren maar had net zo goed andersom kunnen zijn. Kan ik mee leven. Maar 3 en 4 weken terug verlies ik 2 x achter elkaar wedstrijden waar ik gewoon 3 punten van te voren voor reken. Zeker als ik dan de stats tegenover elkaar leg....... Tjsa.....dan is het kampioenschap ineens ver weg!quote:Op maandag 18 april 2005 12:48 schreef neilpad het volgende:
3-2 verlorenvolgende week moet ik ff me play-off plek veiligstellen want meer zit er niet in dit seizoen wat een teleurstelling had wel verwacht om de top 3 te strijden. (Qua spelers zit ik volgens mij wel daar maarja...)
leuk voor derbijquote:17-04-2005 Je ontvangt voor deze speler: 34 680 ¤. Dit is een voormalige jeugdspeler van je die is doorverkocht.
leuk zo'n fooitjequote:
ik zit inmiddels in mijn 4e seizoen.quote:Op dinsdag 19 april 2005 11:31 schreef Sgele het volgende:
Hoeveel seizoenen hebben jullie er al op zitten? ik hoop m'n clubbie heel snel te krijgen.. zijn nog zo'n 3700 mensen voor me die op een club wachten![]()
pfffffffff volgens mij heb ik er nu een seizoen of 8 opzitten?? kan ook 9 zijnquote:Op dinsdag 19 april 2005 11:31 schreef Sgele het volgende:
Hoeveel seizoenen hebben jullie er al op zitten? ik hoop m'n clubbie heel snel te krijgen.. zijn nog zo'n 3700 mensen voor me die op een club wachten![]()
leuk voor derbij...quote:19-04-2005 Ontvangen voor een verkochte speler die voorheen bij jouw team speelde: 24 500 ¤
quote:Datum Gebeurtenis
23-02-2005 Het team kwam in seizoen 14 tot Bekerronde 4.
16-01-2005 K.F.C. Minnertsga eindigde als nummer 7 in V.196 (seizoen 13).
27-10-2004 Het team kwam in seizoen 13 tot Bekerronde 3.
26-09-2004 K.F.C. Minnertsga eindigde als nummer 5 in V.196 (seizoen 12).
07-07-2004 Het team kwam in seizoen 12 tot Bekerronde 3.
06-06-2004 K.F.C. Minnertsga eindigde als nummer 1 in VI.266 (seizoen 11).
10-03-2004 Het team kwam in seizoen 11 tot Bekerronde 2.
15-02-2004 K.F.C. Minnertsga eindigde als nummer 3 in VI.266 (seizoen 10).
12-11-2003 Het team kwam in seizoen 10 tot Bekerronde 1.
26-10-2003 K.F.C. Minnertsga eindigde als nummer 4 in VI.266 (seizoen 9).
23-07-2003 Het team kwam in seizoen 9 tot Bekerronde 1.
06-07-2003 K.F.C. Minnertsga eindigde als nummer 3 in VI.266 (seizoen 8).
09-04-2003 Het team kwam in seizoen 8 tot Bekerronde 2.
16-03-2003 K.F.C. Minnertsga eindigde als nummer 4 in VI.266 (seizoen 7).
28-12-2002 De club kreeg een nieuwe eigenaar: conundrum nam het roer over en veranderde de naam van de club in K.F.C. Minnertsga.
Wow... dat beschouw ik als promotie... ik blijf dan wel in de VI... maar in plaats van 3 zitten er 4 klassen onder mequote:Op dinsdag 19 april 2005 12:08 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
ik voel aan mijn pufnukkels dat er snel een XI aankomt
Excuses verzinnen om te mogen zuipen = AlCoHoList!quote:Op dinsdag 19 april 2005 14:24 schreef Johan-Derksen het volgende:
[..]
Wow... dat beschouw ik als promotie... ik blijf dan wel in de VI... maar in plaats van 3 zitten er 4 klassen onder me
* Johan-Derksen pakt de fles champagne vast
quote:Op dinsdag 19 april 2005 14:49 schreef Robar het volgende:
[..]
Excuses verzinnen om te mgoen zuipen = ALCoHoList!
quote:Op dinsdag 19 april 2005 14:54 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
makkelijke woorden verkeerd spellen en overmatig gebruik van hoofdletters = breezah jugend
* Uddel schopt JD wakkerquote:Op dinsdag 19 april 2005 14:24 schreef Johan-Derksen het volgende:
[..]
Wow... dat beschouw ik als promotie... ik blijf dan wel in de VI... maar in plaats van 3 zitten er 4 klassen onder me
* Johan-Derksen pakt de fles champagne vast
* schrapt sir_dalord van to do list OP imagequote:Op dinsdag 19 april 2005 14:54 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
makkelijke woorden verkeerd spellen en overmatig gebruik van hoofdletters = breezah jugend
* sir_dalord schrapt OP-image uit de OPquote:Op dinsdag 19 april 2005 15:34 schreef Robar het volgende:
[..]
* schrapt sir_dalord van to do list OP image
* Robar zegt supporterschap lycky bullballs opquote:Op dinsdag 19 april 2005 15:46 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
sir_dalord schrapt OP-image uit de OP
quote:Op dinsdag 19 april 2005 16:12 schreef Robar het volgende:
[..]
* Robar zegt supporterschap lycky bullballs op
(21:18:08) —› kick: (Johan-Derksen) was kicked by (Uddel) (Nee en reageer eens op mijn vraag in het topic)quote:Op dinsdag 19 april 2005 15:30 schreef Uddel het volgende:
[..]
* Uddel schopt JD wakker
Jij bent toch wiskundeleraar? Als er een XI komt zitten er ipv vier, vijf klassen onder je..
de gewone me-tags werken niet
zegt time ban je iets?quote:Op dinsdag 19 april 2005 23:06 schreef sir_dalord het volgende:
lekker, kaart je aan dat er teveel gekickt en geband wordt op irc en dat dat een probleem wordt, word ik zelf de dupe
Daar heb ik geen zin in enzo, dus voorlopig ben ik niet op irc te vinden
Ik ga hier niet eens op antwoorden.quote:Op dinsdag 19 april 2005 23:06 schreef sir_dalord het volgende:
lekker, kaart je aan dat er teveel gekickt en geband wordt op irc en dat dat een probleem wordt, word ik zelf de dupe
Hmmmmm...quote:Op dinsdag 19 april 2005 23:06 schreef sir_dalord het volgende:
zie je wel, het is altijd weer die qynquote:Op dinsdag 19 april 2005 23:15 schreef qyn het volgende:
[..]
Ik ga hier niet eens op antwoorden..
Bel me maar ofzo..
Dat was een geintjequote:Op dinsdag 19 april 2005 23:19 schreef sir_dalord het volgende:
die time ban had niks te maken met waar het nu over gaat. Bovendien wist ik bij wie ik het kon flikken.
dus het is wel serieusquote:Ik weet dat het maar irc is, maar in dit geval draait het mij om het principe.
Ik kaart aan dat er teveel mensen worden gekickt en geband die dat niet kunnen waarderen of die geen idee hebben waarom. De enige die het niet kon waarderen, was dehovenier, maar dat was meer een vergissing van mijn kant en daar heb ik mijn excuses ook voor aangeboden.
Oke.. Nu even een serieuze opmerking hierover:quote:Op dinsdag 19 april 2005 23:12 schreef Johan-Derksen het volgende:
Ik heb wel een voorstel voor een policy...
Maar ik weet niet of daar draagvlak voor is...
Maar goed..
Ik heb nu wat beters te doen dan hierover na te denken...
Vind het een beetje jammer...
ach, dat is niet alleen voor 'nieuwelingen' hoor. De laatste tijd vond ik irc ook niet zoveel meer. Werd weinig gezegd en veel gekloot (kicken en bannen dus). Daar werd ik ook een beetje moe van. Waarom denk je dat ik nu niet meer elke avond inlog?quote:Op dinsdag 19 april 2005 23:27 schreef sir_dalord het volgende:
ja, het is serieus.
De laatste tijd begint #fokhattrick wat teveel op een kliekje te lijken en dat komt, in mijn ogen, onder andere doordat er geen duidelijkheid is over het kick en ban beleid. Ik kaarte dat dus aan en vervolgens ben ik de boeman
Dus ja, ik kan me daar idd aan ergeren en vandaar dat ik voorlopig geen zin heb in irc
dat bedoelde ik dus..quote:Op dinsdag 19 april 2005 23:31 schreef The_Hives het volgende:
[..]
ach, dat is niet alleen voor 'nieuwelingen' hoor. De laatste tijd vond ik irc ook niet zoveel meer. Werd weinig gezegd en veel gekloot (kicken en bannen dus). Daar werd ik ook een beetje moe van. Waarom denk je dat ik nu niet meer elke avond inlog?
Nu ik er over nadenk ben ik er sinds een ban op zondag niet meer geweest
Grappig, wat voor uitwerking één tamelijk onschuldig bedoeld 'afkoel'-commando op irc teweeg kan brengen...quote:Op dinsdag 19 april 2005 23:35 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
dat bedoelde ik dus..
Kijk, die rechten boeien mij natuurlijk geen ene fuck, al moet ik wel bekennen dat ik ze heel leuk vond. Maar het gaat mij vooral op de manier waarop. Nu wil ik nu niet de desbetreffende ineens als boeman gaan neerzetten, want iedereen weet dat ik het verdomd goed met hem kan vinden. Maar het is wel iets waar we eens over na moeten denken en daarbij is een policy, zoals jd aankaartte, niet zo'n gek idee.
Maar idd, #fokhattrick is niet meer zo bijzonder als het vroeger was en ik denk dat we daar wel weer naar toe moeten gaan werken
ik moet bekennen dat ik het nut van een afkoel commando t.o.v. van mij niet helemaal inziequote:Op dinsdag 19 april 2005 23:41 schreef qyn het volgende:
[..]
Grappig, wat voor uitwerking één tamelijk onschuldig bedoeld 'afkoel'-commando op irc teweeg kan brengen...
eindelijk iemand die het begrijptquote:Op dinsdag 19 april 2005 23:56 schreef SuperWeber het volgende:
Het is toch godverdomme maar een IRC kanaal....
your decision. het is iig al heel wat dat hij 2.5 ster haalt zonder enige bijstatquote:Op dinsdag 19 april 2005 22:16 schreef ASSpirine het volgende:
Kheb mezelf voorgenomen dat ik vanaf nu alleen trainees koop met op zijn minst redelijk passen..
Want zo lucratief is ee nwinger niet zonder goede bijstats
haha idd, ik haal ook geen wingers zonder redelijk passen, ook niet lager dan zwak pos, khad laatst een die van zwak pos naar matig pos ging en ineens 0,5 a 1 ster meer haaldequote:Op woensdag 20 april 2005 00:22 schreef REFUSED het volgende:
ik ben het eens met je hoor sirdalord, maar sinds ik er niet meer zo vaak te vinden ben, telt mijn mening niet zo zwaar
gewoon iedereen autovoice ipv autoop en je bent van het gezeur af
[..]
your decision. het is iig al heel wat dat hij 2.5 ster haalt zonder enige bijstat
Er zijn de afgelopen tijd veel onterechte kicks en bans uitgedeeld door velen, ook door mij...quote:Op dinsdag 19 april 2005 23:47 schreef sir_dalord het volgende:
maar klaarblijkelijk sta ik vrij alleen in deze discussie, dus het lijkt me nutteloos om er nog verder over te praten.
quote:
quote:Op woensdag 20 april 2005 10:43 schreef kavorka het volgende:
-knip-
quote:20-04-2005 Derry tegen hoolieganzen
momenteel bevinden de bulls zich in IJsland, alwaar zij vanavond een wedstrijd spelen. De tegenstander zijn de van suiker gemaakte voetballers van hoolieganzen. Sirdalord: 'Ik heb tegen de mannen gezegd dat ze moeten oppassen voor de fragiele beentjes van de ganzen.Voordat je het weet, ligt er weer 1 kermend op de grond van de pijn.'De supportersvereniging heeft handtasjes uitgedeeld aan de spelers van hoolieganzen. 'Het zijn ten slotte mietjes', aldus een woordvoerder
Sirdalord live-capture vanuit een internetcafe in Reykjavikquote:
quote:20-04-2005 Het team speelde een wedstrijd. Hiervoor ontving je 9 305 ¤ aan entreegeld.
Zonder zondag een thuiswedstijd of zelf een speler verkocht te hebben toch winst makenquote:Totale inkomsten 156 070____ Totale uitgaven 153 230
_____________________Verwachtewinst/verlies 2 841
Jawel......want waarschijnlijk gaat het financieel voro de wind maar lijden je prestaties daaronder. Je sups zijn er in ieder geval niet blij mee ( beetje Ajax scenario )quote:Op donderdag 21 april 2005 09:44 schreef Robar het volgende:
Economie
Kapitaal: 625 295 ¤ (1 702 850) ¤
Sponsors: in de wolken
Fanclub: 1493 leden
Supporters: geïrriteerdik mag niet klagen ..........
Ik heb ook typisch Ajax publiek.quote:Op donderdag 21 april 2005 09:50 schreef Tim_G het volgende:
[..]
Jawel......want waarschijnlijk gaat het financieel voro de wind maar lijden je prestaties daaronder. Je sups zijn er in ieder geval niet blij mee ( beetje Ajax scenario )![]()
het kan hard gaan natuurlijk....... Maar nu heb je het weer over een Feyenoord publiekquote:Op donderdag 21 april 2005 09:59 schreef Robar het volgende:
Mijn supporters waren 2 wedstrjiden geleden nog dolgelukkig......
quote:Op donderdag 21 april 2005 10:18 schreef Tim_G het volgende:
[..]
het kan hard gaan natuurlijk....... Maar nu heb je het weer over een Feyenoord publiek![]()
2 wedstrijden geleden deden ze nog overal in mee. Nu is alles voorbij........
hahahaquote:Op donderdag 21 april 2005 10:18 schreef Tim_G het volgende:
[..]
het kan hard gaan natuurlijk....... Maar nu heb je het weer over een Feyenoord publiek![]()
2 wedstrijden geleden deden ze nog overal in mee. Nu is alles voorbij........
sfeer foto'squote:21-04-2005 Lycky terug uit IJsland
Onze helden zijn teruggekeerd uit IJsland, waar zij de hoolieganzen hebben vernederd met 1-5. De wedstrijd was vrij eenzijdig, wat vooral te zien was aan het balbezit. Manager sirdalord:"we hadden gewoon constant de bal. Zelfs als zij moesten aftrappen, kregen we hem meteen weer. Uiteindelijk hadden we maar besloten de bal terug te schoppen zodat zij deze ook eens konden voelen. Jammer alleen dat ze hem vervolgens meteen weer inleverde.'
quote:Op donderdag 21 april 2005 10:54 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
sfeer foto's
Teamfoto Hoolieganzen
[afbeelding]
Zelfs met 12 man konden ze het niet aan
![]()
coach sirdalord voor de wedstrijd
[afbeelding]
Aaargh, opgeblazen anabolen steroiden junk/homo alert![]()
quote:Op donderdag 21 april 2005 12:24 schreef Robar het volgende:
[..]
Kijk dan hier maar ff naar.
Je bent de volgende die erop komt morgenavond.
[afbeelding]
Wie countert er dan ook?quote:Op donderdag 21 april 2005 12:33 schreef sir_dalord het volgende:
hmmmz, gisteren jd, volgende week grumpey en de week daarop vast tegen sw...
daarna jonks en komrad nog uitdagen en dan heb ik alle counterhufters van de mat gespeeld
quote:20-04-2005 Je hebt een speler verkocht en 102 300 ¤ ontvangen
* meldtquote:Op donderdag 21 april 2005 12:33 schreef sir_dalord het volgende:
daarna jonks en komrad nog uitdagen en dan heb ik alle counterhufters van de mat gespeeld
waarom is dat klaverjassen in godsnaam als codenaam voor skilltraden bedacht?quote:Op donderdag 21 april 2005 13:35 schreef Mokkaboon het volgende:
klaverjasser ofzo?
vaak is dat niet eens de beste oplossing he! Je kan dan beter gewoon je normale opstelling spelen en hopen op een mazzeltje. Maar dat is mijn nederige mening....... doe ermee wat je wiltquote:Op donderdag 21 april 2005 13:38 schreef Robar het volgende:
[..]
Wie countert er dan ook?
Ik doe dat alleen als ik geen andere uitweg zie!
Uw nederige mening zal mij an me reet roestenquote:Op donderdag 21 april 2005 14:56 schreef Tim_G het volgende:
[..]
vaak is dat niet eens de beste oplossing he! Je kan dan beter gewoon je normale opstelling spelen en hopen op een mazzeltje. Maar dat is mijn nederige mening....... doe ermee wat je wilt![]()
Als jij mij wil kicken moet je dat zeker doen, ik zit er niet mee.. en die kakkerlakkickjes van SW zit ik ook niet mee..quote:Op dinsdag 19 april 2005 23:42 schreef The_Hives het volgende:
tja, een policy hoeft van mij niet. Het moet ook niet te officieel worden.
Als ik bijvoorbeeld Ukkel voor de gein of om een opmerking wil kicken, wil ik dit wel kunnen doen. Iedereen kan er toch ook gewoon een beetje om denken?
Ik bedoel, die kick van SW als ik het kanaal binnen kom, kan ik niet missen.
quote:Op vrijdag 22 april 2005 09:10 schreef Jonks het volgende:
TSI: 2110 (+2420/-310)
Vorm: 1 (+11/-10)
Verdedigen: 8 (+8/-)
waaronder o.a. erg fijne spelers zoals:
uitstekend verdedigen redelijk passen 18 jaar
uitstekend verdedigen goed passen 17 jaar (toppertje)
3x uitstekend verdedigen kaal 17 jaar
koop een jonge solid met bijstats. Waarschijnlijk heb je dan vrij snel een u20 te pakkenquote:Op vrijdag 22 april 2005 12:00 schreef Mokkaboon het volgende:
suriname als nieuw land?!?!?!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik wil U20 van hun hebben, iemand nog nuttige tips?
Dus wat wil je dan?!?quote:Op donderdag 21 april 2005 15:42 schreef Robar het volgende:
[..]
Uw nederige mening zal mij an me reet roesten
Ach, experimenteren moet kunnen toch?
Counterattack kan best goed uitpakken.
Maar dan moet je wel de spelers ervoor hebben......
quote:Op vrijdag 22 april 2005 13:12 schreef Tim_G het volgende:
[..]
Dus wat wil je dan?!?of je geeft geld uit aan verdedigers met als bijstat passen en speelt counter of je speelt geen counter. Simpel.......
bedoel neem aan dat je iets vraagt als je iets niet weet. Waarom zou je dan toch nog counter spelen? Sommige mensen zijn ook zooooo eigenwijs! hehehe!![]()
btw.
Weinig bijzonder training. PM+2 geen basisspelers omhoog. Wel mijn aanvoerder met goed leiderschap naar goed ervaring. Wordt mijn toekomstige coach![]()
ik hap altijdquote:
jaquote:Op vrijdag 22 april 2005 16:57 schreef Gh0stbust3r het volgende:
FF vraagje...
Trainingstype: schieten ---> houd dit in dat scoren beter word, want via HAM zie ik dat je met scoren alleen de aanvallers traint, en bij schieten iedereen behalve de keeper. Word bij iedereen de vaardigheid scoren beter??
Of valt scoren niet onder het type schieten?
quote:Jean Michel Freysz (41984005) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
19 jaar, matig in vorm, gezond
Een controversieel persoon die temperamentvol en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.
Nationaliteit: België
Total Skill Index (TSI): 3 190
Loon: 1 032 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Dapp're Strijders
Waarschuwingen: 1
Fysiek: fit
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: formidabel Passen: zwak
Vleugelspel: zwak Verdedigen: matig
Scoren: zwak Spelhervatting: matig
met de invoering van de nieuwe trainingsvormen aan het begin van het seizoen is het 25% effectiever geworden.quote:Op vrijdag 22 april 2005 18:16 schreef Uddel het volgende:
Idd, maar hoeveel % ze trainen, don't know.. kan het niet vinden, staat ook niet op databased.at..
800/900k?quote:Op vrijdag 22 april 2005 18:35 schreef The_Hives het volgende:
TU
PM +2, 17 jaar naar uitstekend, 19 jaar naar formi
Vorm +3
TSi +2040
Wat zal deze opleveren
[..]
Misschien moet je hem laten spelen..quote:Op vrijdag 22 april 2005 21:06 schreef maniack28 het volgende:
Vorm hoog houden .... ik heb er 3.. om die keeper uit zn waardeloos vorm te krijgen, maar het helpt nog niet echt
I dare you, kom maar opquote:Op donderdag 21 april 2005 12:33 schreef sir_dalord het volgende:
hmmmz, gisteren jd, volgende week grumpey en de week daarop vast tegen sw...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |