vaak is dat niet eens de beste oplossing he! Je kan dan beter gewoon je normale opstelling spelen en hopen op een mazzeltje. Maar dat is mijn nederige mening....... doe ermee wat je wiltquote:Op donderdag 21 april 2005 13:38 schreef Robar het volgende:
[..]
Wie countert er dan ook?
Ik doe dat alleen als ik geen andere uitweg zie!
Uw nederige mening zal mij an me reet roestenquote:Op donderdag 21 april 2005 14:56 schreef Tim_G het volgende:
[..]
vaak is dat niet eens de beste oplossing he! Je kan dan beter gewoon je normale opstelling spelen en hopen op een mazzeltje. Maar dat is mijn nederige mening....... doe ermee wat je wilt![]()
Als jij mij wil kicken moet je dat zeker doen, ik zit er niet mee.. en die kakkerlakkickjes van SW zit ik ook niet mee..quote:Op dinsdag 19 april 2005 23:42 schreef The_Hives het volgende:
tja, een policy hoeft van mij niet. Het moet ook niet te officieel worden.
Als ik bijvoorbeeld Ukkel voor de gein of om een opmerking wil kicken, wil ik dit wel kunnen doen. Iedereen kan er toch ook gewoon een beetje om denken?
Ik bedoel, die kick van SW als ik het kanaal binnen kom, kan ik niet missen.
quote:Op vrijdag 22 april 2005 09:10 schreef Jonks het volgende:
TSI: 2110 (+2420/-310)
Vorm: 1 (+11/-10)
Verdedigen: 8 (+8/-)
waaronder o.a. erg fijne spelers zoals:
uitstekend verdedigen redelijk passen 18 jaar
uitstekend verdedigen goed passen 17 jaar (toppertje)
3x uitstekend verdedigen kaal 17 jaar
koop een jonge solid met bijstats. Waarschijnlijk heb je dan vrij snel een u20 te pakkenquote:Op vrijdag 22 april 2005 12:00 schreef Mokkaboon het volgende:
suriname als nieuw land?!?!?!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik wil U20 van hun hebben, iemand nog nuttige tips?
Dus wat wil je dan?!?quote:Op donderdag 21 april 2005 15:42 schreef Robar het volgende:
[..]
Uw nederige mening zal mij an me reet roesten
Ach, experimenteren moet kunnen toch?
Counterattack kan best goed uitpakken.
Maar dan moet je wel de spelers ervoor hebben......
quote:Op vrijdag 22 april 2005 13:12 schreef Tim_G het volgende:
[..]
Dus wat wil je dan?!?of je geeft geld uit aan verdedigers met als bijstat passen en speelt counter of je speelt geen counter. Simpel.......
bedoel neem aan dat je iets vraagt als je iets niet weet. Waarom zou je dan toch nog counter spelen? Sommige mensen zijn ook zooooo eigenwijs! hehehe!![]()
btw.
Weinig bijzonder training. PM+2 geen basisspelers omhoog. Wel mijn aanvoerder met goed leiderschap naar goed ervaring. Wordt mijn toekomstige coach![]()
ik hap altijdquote:
jaquote:Op vrijdag 22 april 2005 16:57 schreef Gh0stbust3r het volgende:
FF vraagje...
Trainingstype: schieten ---> houd dit in dat scoren beter word, want via HAM zie ik dat je met scoren alleen de aanvallers traint, en bij schieten iedereen behalve de keeper. Word bij iedereen de vaardigheid scoren beter??
Of valt scoren niet onder het type schieten?
quote:Jean Michel Freysz (41984005) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
19 jaar, matig in vorm, gezond
Een controversieel persoon die temperamentvol en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.
Nationaliteit: België
Total Skill Index (TSI): 3 190
Loon: 1 032 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Dapp're Strijders
Waarschuwingen: 1
Fysiek: fit
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: formidabel Passen: zwak
Vleugelspel: zwak Verdedigen: matig
Scoren: zwak Spelhervatting: matig
met de invoering van de nieuwe trainingsvormen aan het begin van het seizoen is het 25% effectiever geworden.quote:Op vrijdag 22 april 2005 18:16 schreef Uddel het volgende:
Idd, maar hoeveel % ze trainen, don't know.. kan het niet vinden, staat ook niet op databased.at..
800/900k?quote:Op vrijdag 22 april 2005 18:35 schreef The_Hives het volgende:
TU
PM +2, 17 jaar naar uitstekend, 19 jaar naar formi
Vorm +3
TSi +2040
Wat zal deze opleveren
[..]
Misschien moet je hem laten spelen..quote:Op vrijdag 22 april 2005 21:06 schreef maniack28 het volgende:
Vorm hoog houden .... ik heb er 3.. om die keeper uit zn waardeloos vorm te krijgen, maar het helpt nog niet echt
I dare you, kom maar opquote:Op donderdag 21 april 2005 12:33 schreef sir_dalord het volgende:
hmmmz, gisteren jd, volgende week grumpey en de week daarop vast tegen sw...
daarna jonks en komrad nog uitdagen en dan heb ik alle counterhufters van de mat gespeeld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |