eindelijk iemand die het begrijptquote:Op dinsdag 19 april 2005 23:56 schreef SuperWeber het volgende:
Het is toch godverdomme maar een IRC kanaal....
your decision. het is iig al heel wat dat hij 2.5 ster haalt zonder enige bijstatquote:Op dinsdag 19 april 2005 22:16 schreef ASSpirine het volgende:
Kheb mezelf voorgenomen dat ik vanaf nu alleen trainees koop met op zijn minst redelijk passen..
Want zo lucratief is ee nwinger niet zonder goede bijstats
haha idd, ik haal ook geen wingers zonder redelijk passen, ook niet lager dan zwak pos, khad laatst een die van zwak pos naar matig pos ging en ineens 0,5 a 1 ster meer haaldequote:Op woensdag 20 april 2005 00:22 schreef REFUSED het volgende:
ik ben het eens met je hoor sirdalord, maar sinds ik er niet meer zo vaak te vinden ben, telt mijn mening niet zo zwaar
gewoon iedereen autovoice ipv autoop en je bent van het gezeur af
[..]
your decision. het is iig al heel wat dat hij 2.5 ster haalt zonder enige bijstat
Er zijn de afgelopen tijd veel onterechte kicks en bans uitgedeeld door velen, ook door mij...quote:Op dinsdag 19 april 2005 23:47 schreef sir_dalord het volgende:
maar klaarblijkelijk sta ik vrij alleen in deze discussie, dus het lijkt me nutteloos om er nog verder over te praten.
quote:
quote:Op woensdag 20 april 2005 10:43 schreef kavorka het volgende:
-knip-
quote:20-04-2005 Derry tegen hoolieganzen
momenteel bevinden de bulls zich in IJsland, alwaar zij vanavond een wedstrijd spelen. De tegenstander zijn de van suiker gemaakte voetballers van hoolieganzen. Sirdalord: 'Ik heb tegen de mannen gezegd dat ze moeten oppassen voor de fragiele beentjes van de ganzen.Voordat je het weet, ligt er weer 1 kermend op de grond van de pijn.'De supportersvereniging heeft handtasjes uitgedeeld aan de spelers van hoolieganzen. 'Het zijn ten slotte mietjes', aldus een woordvoerder
Sirdalord live-capture vanuit een internetcafe in Reykjavikquote:
quote:20-04-2005 Het team speelde een wedstrijd. Hiervoor ontving je 9 305 ¤ aan entreegeld.
Zonder zondag een thuiswedstijd of zelf een speler verkocht te hebben toch winst makenquote:Totale inkomsten 156 070____ Totale uitgaven 153 230
_____________________Verwachtewinst/verlies 2 841
Jawel......want waarschijnlijk gaat het financieel voro de wind maar lijden je prestaties daaronder. Je sups zijn er in ieder geval niet blij mee ( beetje Ajax scenario )quote:Op donderdag 21 april 2005 09:44 schreef Robar het volgende:
Economie
Kapitaal: 625 295 ¤ (1 702 850) ¤
Sponsors: in de wolken
Fanclub: 1493 leden
Supporters: geïrriteerdik mag niet klagen ..........
Ik heb ook typisch Ajax publiek.quote:Op donderdag 21 april 2005 09:50 schreef Tim_G het volgende:
[..]
Jawel......want waarschijnlijk gaat het financieel voro de wind maar lijden je prestaties daaronder. Je sups zijn er in ieder geval niet blij mee ( beetje Ajax scenario )![]()
het kan hard gaan natuurlijk....... Maar nu heb je het weer over een Feyenoord publiekquote:Op donderdag 21 april 2005 09:59 schreef Robar het volgende:
Mijn supporters waren 2 wedstrjiden geleden nog dolgelukkig......
quote:Op donderdag 21 april 2005 10:18 schreef Tim_G het volgende:
[..]
het kan hard gaan natuurlijk....... Maar nu heb je het weer over een Feyenoord publiek![]()
2 wedstrijden geleden deden ze nog overal in mee. Nu is alles voorbij........
hahahaquote:Op donderdag 21 april 2005 10:18 schreef Tim_G het volgende:
[..]
het kan hard gaan natuurlijk....... Maar nu heb je het weer over een Feyenoord publiek![]()
2 wedstrijden geleden deden ze nog overal in mee. Nu is alles voorbij........
sfeer foto'squote:21-04-2005 Lycky terug uit IJsland
Onze helden zijn teruggekeerd uit IJsland, waar zij de hoolieganzen hebben vernederd met 1-5. De wedstrijd was vrij eenzijdig, wat vooral te zien was aan het balbezit. Manager sirdalord:"we hadden gewoon constant de bal. Zelfs als zij moesten aftrappen, kregen we hem meteen weer. Uiteindelijk hadden we maar besloten de bal terug te schoppen zodat zij deze ook eens konden voelen. Jammer alleen dat ze hem vervolgens meteen weer inleverde.'
quote:Op donderdag 21 april 2005 10:54 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
sfeer foto's
Teamfoto Hoolieganzen
[afbeelding]
Zelfs met 12 man konden ze het niet aan
![]()
coach sirdalord voor de wedstrijd
[afbeelding]
Aaargh, opgeblazen anabolen steroiden junk/homo alert![]()
quote:Op donderdag 21 april 2005 12:24 schreef Robar het volgende:
[..]
Kijk dan hier maar ff naar.
Je bent de volgende die erop komt morgenavond.
[afbeelding]
Wie countert er dan ook?quote:Op donderdag 21 april 2005 12:33 schreef sir_dalord het volgende:
hmmmz, gisteren jd, volgende week grumpey en de week daarop vast tegen sw...
daarna jonks en komrad nog uitdagen en dan heb ik alle counterhufters van de mat gespeeld
quote:20-04-2005 Je hebt een speler verkocht en 102 300 ¤ ontvangen
* meldtquote:Op donderdag 21 april 2005 12:33 schreef sir_dalord het volgende:
daarna jonks en komrad nog uitdagen en dan heb ik alle counterhufters van de mat gespeeld
waarom is dat klaverjassen in godsnaam als codenaam voor skilltraden bedacht?quote:Op donderdag 21 april 2005 13:35 schreef Mokkaboon het volgende:
klaverjasser ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |