(21:18:08) —› kick: (Johan-Derksen) was kicked by (Uddel) (Nee en reageer eens op mijn vraag in het topic)quote:Op dinsdag 19 april 2005 15:30 schreef Uddel het volgende:
[..]
* Uddel schopt JD wakker
Jij bent toch wiskundeleraar? Als er een XI komt zitten er ipv vier, vijf klassen onder je..
de gewone me-tags werken niet
zegt time ban je iets?quote:Op dinsdag 19 april 2005 23:06 schreef sir_dalord het volgende:
lekker, kaart je aan dat er teveel gekickt en geband wordt op irc en dat dat een probleem wordt, word ik zelf de dupe
Daar heb ik geen zin in enzo, dus voorlopig ben ik niet op irc te vinden
Ik ga hier niet eens op antwoorden.quote:Op dinsdag 19 april 2005 23:06 schreef sir_dalord het volgende:
lekker, kaart je aan dat er teveel gekickt en geband wordt op irc en dat dat een probleem wordt, word ik zelf de dupe
Hmmmmm...quote:Op dinsdag 19 april 2005 23:06 schreef sir_dalord het volgende:
zie je wel, het is altijd weer die qynquote:Op dinsdag 19 april 2005 23:15 schreef qyn het volgende:
[..]
Ik ga hier niet eens op antwoorden..
Bel me maar ofzo..
Dat was een geintjequote:Op dinsdag 19 april 2005 23:19 schreef sir_dalord het volgende:
die time ban had niks te maken met waar het nu over gaat. Bovendien wist ik bij wie ik het kon flikken.
dus het is wel serieusquote:Ik weet dat het maar irc is, maar in dit geval draait het mij om het principe.
Ik kaart aan dat er teveel mensen worden gekickt en geband die dat niet kunnen waarderen of die geen idee hebben waarom. De enige die het niet kon waarderen, was dehovenier, maar dat was meer een vergissing van mijn kant en daar heb ik mijn excuses ook voor aangeboden.
Oke.. Nu even een serieuze opmerking hierover:quote:Op dinsdag 19 april 2005 23:12 schreef Johan-Derksen het volgende:
Ik heb wel een voorstel voor een policy...
Maar ik weet niet of daar draagvlak voor is...
Maar goed..
Ik heb nu wat beters te doen dan hierover na te denken...
Vind het een beetje jammer...
ach, dat is niet alleen voor 'nieuwelingen' hoor. De laatste tijd vond ik irc ook niet zoveel meer. Werd weinig gezegd en veel gekloot (kicken en bannen dus). Daar werd ik ook een beetje moe van. Waarom denk je dat ik nu niet meer elke avond inlog?quote:Op dinsdag 19 april 2005 23:27 schreef sir_dalord het volgende:
ja, het is serieus.
De laatste tijd begint #fokhattrick wat teveel op een kliekje te lijken en dat komt, in mijn ogen, onder andere doordat er geen duidelijkheid is over het kick en ban beleid. Ik kaarte dat dus aan en vervolgens ben ik de boeman
Dus ja, ik kan me daar idd aan ergeren en vandaar dat ik voorlopig geen zin heb in irc
dat bedoelde ik dus..quote:Op dinsdag 19 april 2005 23:31 schreef The_Hives het volgende:
[..]
ach, dat is niet alleen voor 'nieuwelingen' hoor. De laatste tijd vond ik irc ook niet zoveel meer. Werd weinig gezegd en veel gekloot (kicken en bannen dus). Daar werd ik ook een beetje moe van. Waarom denk je dat ik nu niet meer elke avond inlog?
Nu ik er over nadenk ben ik er sinds een ban op zondag niet meer geweest
Grappig, wat voor uitwerking één tamelijk onschuldig bedoeld 'afkoel'-commando op irc teweeg kan brengen...quote:Op dinsdag 19 april 2005 23:35 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
dat bedoelde ik dus..
Kijk, die rechten boeien mij natuurlijk geen ene fuck, al moet ik wel bekennen dat ik ze heel leuk vond. Maar het gaat mij vooral op de manier waarop. Nu wil ik nu niet de desbetreffende ineens als boeman gaan neerzetten, want iedereen weet dat ik het verdomd goed met hem kan vinden. Maar het is wel iets waar we eens over na moeten denken en daarbij is een policy, zoals jd aankaartte, niet zo'n gek idee.
Maar idd, #fokhattrick is niet meer zo bijzonder als het vroeger was en ik denk dat we daar wel weer naar toe moeten gaan werken
ik moet bekennen dat ik het nut van een afkoel commando t.o.v. van mij niet helemaal inziequote:Op dinsdag 19 april 2005 23:41 schreef qyn het volgende:
[..]
Grappig, wat voor uitwerking één tamelijk onschuldig bedoeld 'afkoel'-commando op irc teweeg kan brengen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |