ga het huiswerk nakijkenquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 12:55 schreef Johan-Derksen het volgende:
Hmmmz ik zit hier op mn werk en ik heb een uurtje vrij.
Ik probeerde op irc te komen... maar helaas, geblokkeerd
ik probeerde op mrbookmaker.com te komen maar helaas, geblokkeerd
ik wilde online een spelletje spelen, maar helaas, geblokkeerd
maar het forum was gelukkig niet geblokkeerd.
Die moderne tijd is wel leuk, maar ik kan nu veel minder leuke dingen doen op mn werk als ik ff vrij ben... Grrrrr.
Ow ja, Hattrick is ook geblokkeerd...
Ik train deze week voor de laatste (en derdequote:Op dinsdag 5 oktober 2004 13:05 schreef Finkelstein het volgende:
Waarschijnlijk is deze vraag al eens gevraagd in een niet zo ver verleden, maar wat trainen jullie in de komende twee weken, en waarom... Conditie? zo ja, stellen jullie dan je basis 11 op of juist je trainees + belangrijkste spelers?
conditie traint je hele selectie of je het nu wilt of nietquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 13:57 schreef R_B het volgende:
ik stel nu ik conditie train alle spelers op die lager als goed conditie hebben....
Na de update van vrijdag kijk ik of ik nog een week conditie train, of dat ik weer verder ga met positiespel...
Ik dacht alleen diegenen die ook daadwerkelijk spelen..??quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 14:12 schreef Fugie het volgende:
[..]
conditie traint je hele selectie of je het nu wilt of niet
quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 14:37 schreef R_B het volgende:
[..]
Ik dacht alleen diegenen die ook daadwerkelijk spelen..??
gefeliciteerdquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 14:54 schreef Grumpey het volgende:
jongens, ik heb een U-20 speler in mijn selectie....
Li Kai
mijn held
dat betekent dat hij andere(n) ook heeft uitgedaagd, die eerder dan jij gereageerd hebbenquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 14:59 schreef kavorka het volgende:
ik zag in het begischerm dat iemand mij had uitgedaagd voor een oefenpot, maar onder uitdagingen staat: geen uitdagingen ontvangen? :s
probeer de volgende keer als je een speler graag wilt hebben, hem te bookmarken (moet je wel supporter voor zijn). Dan kun je m elke keer via het bookmark-icoontje links onder in je scherm weer oproepen. ben je geen supporter, onthou dan goed zijn naam en zoeken maarquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 14:59 schreef kavorka het volgende:
had geboden op een speler, een ander team gaat over dat bod, hoe kan ik nu weer over dat bod? ik kan die speler nergens meer vinden..
geen idee, maar voor de zekerheid train ik deze week mijn basis (ivm blessures) en volgende week mn trainees. Die week ga ik ook weer over op playmaking, en mn trainees moeten stijgen natuurlijkquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 14:48 schreef maus-je het volgende:
Als Conditie je hele elftal traint, stel je dan een bagger elftal op in de wedstrijd om te zorgen dat je betere spelers niet gebleseerd raken, of krijgen ze dan juist meer vorm daling?
of als je gezocht heb via transferlijst en de speler bevalt, aldoor klikken op back and forward in browserquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 15:06 schreef Verbal_Kint het volgende:
ben je geen supporter, onthou dan goed zijn naam [of speler id]en zoeken maar![]()
De wedstrijden worden zondag bepaald. Je kan wel voor moregnavond nog een oefenwedstrijd regelen.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 15:17 schreef kavorka het volgende:
ik kan nergens een team opstellen (dus dat trainen met basisspelers en trainees gaat niet op?). Komt dit omdat er voor mij nog geen wedstrijden zijn geregeld?
ZIt in IX.466, als ik op wedstrijdscheme klik zie ik nog geen wedstrijden
en anders ff een advertentie zetten, dan heb je binnen notime een zooitje uitdagingen binnen..quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 15:19 schreef The_Hives het volgende:
[..]
De wedstrijden worden zondag bepaald. Je kan wel voor moregnavond nog een oefenwedstrijd regelen.
Dan moet je in Nederland (linkerscherm) zoeken naar regio's. Daar een regio kiezen en kijken wie online zijn. Als je op een user klikt kan je zien of zij nog geen oefenwedstrijd hebben.
Tip: speel uit (ALLEEN in Nederland), want je hebt nog weinig supporters, en nodig er een stuk of 20/30 uit. Dan hapt er vast wel 1.
waarzo?quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 15:33 schreef R_B het volgende:
[..]
en anders ff een advertentie zetten, dan heb je binnen notime een zooitje uitdagingen binnen..
Je logt in op hattrick, dan zie je in datzelfde boxje de optie 'advertenties' verschijnen ( http://www12.hattrick.org/Common/simpleads.asp )quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 15:46 schreef kavorka het volgende:
[..]
waarzo?
gevonden, bedankt!quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 16:02 schreef R_B het volgende:
[..]
Je logt in op hattrick, dan zie je in datzelfde boxje de optie 'advertenties' verschijnen ( http://www12.hattrick.org/Common/simpleads.asp )
Vervolgens klik je daarop..
Dan in je scherm zie je transferadvertenties...
Je kan in het 2e pickuplijstje kiezen voor vriendschappelijke wedstrijden..
Vervolgens zie je advertentie voor 'friendlys'
Je kan nu een nieuwe advertentie zetten...
Of je klikt op 1 van de bestaande advertenties ( de username) en vervolgens kun je dat team, als het al niet uitgedaagd is, uitdagen...
suc6!
Deze verandering nog even extra in het zonnetje zetten, in december iedereen dus zijn stadion vergroten! Of eerder al natuurlijk maar dat moe je zelf wete.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 15:18 schreef R_B het volgende:
Naast deze veranderingen willen we je nu alvast waarschuwen voor een verandering die pas plaats zal vinden na het komende seizoen:
Vanaf seizoen 25 (NL seizoen 14), dat eind januari 2005 start, zullen de kosten om je stadion uit te breiden verdubbeld worden vergeleken met vandaag de dag. In het seizoen daarna zullen de kosten zelfs nog hoger worden. De reden voor deze verandering is gelegen in het feit dat deze kosten achtergebleven zijn, terwijl alle andere kosten hoger zijn geworden sinds de prijzen in seizoen 1 zijn vastgesteld.
maar ik moet me rechtermiddenvelder dan wel verwisselen voor een verdediger zeker..quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 16:30 schreef Ruudt het volgende:
Ja dat hoort zo
de naam wel jaquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 16:31 schreef kavorka het volgende:
[..]
maar ik moet me rechtermiddenvelder dan wel verwisselen voor een verdediger zeker..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |