ach ja ik zie tegen die tijd wel, eerst maar winnen vanavond en dat zal nog moeilijk genoeg wordenquote:Op zondag 17 april 2005 21:32 schreef komrad het volgende:
je kan award ideeen aandragen maar het is niet echt done om jezelf te nomineren speciale gevallen daargelaten, bv de koei award
khad gehoopt en verwacht dat ie toch wel 3 sterren zou halen, maar dat is er helaas nog niet uitgekomen. Wie weet komt dat nog als zn conditie en positiespel wat beter zijn. Ik train er nu op dus ik zie et welquote:Op zondag 17 april 2005 23:51 schreef ASSpirine het volgende:
Mr.Moon, ben je tevreden over mijn vleugel?
wel leuk van zijn goede spelhervatting
2,5, dat heeft hij nog nooit bij mij gehaaldquote:Op maandag 18 april 2005 00:05 schreef MrMoon het volgende:
[..]
khad gehoopt en verwacht dat ie toch wel 3 sterren zou halen, maar dat is er helaas nog niet uitgekomen. Wie weet komt dat nog als zn conditie en positiespel wat beter zijn. Ik train er nu op dus ik zie et welHij heeft wel het hoogste spelhervattingen van mn team
dus das idd wel lekker
quote:Op maandag 18 april 2005 08:56 schreef maniack28 het volgende:
Wat een tegenstrijdig humeur heb ik...... positieve punten en negatieve punten.....
Positief: 8-0 gewonnen4 doelpunten van Rautenberg
Jeugdopleiding naar goed
Eerste verkoopbare jeugdpull
Negatief: De 9e blessure in 4 weken tijd.... dit keer 7 weken![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Al mn spitsen die volgend seizoen formidabel moeten worden zijn geblesseerd (geweest). Ik heb nu 3 geblesseerde spitsen dus.. en 2 van degene die nu spelen zijn ook geblesseerd geweest, het is echt niet leuk meer op deze manier. Ik heb al 2x 4 weken gehad, 1x 5 weken en nu 1x 7 weken.....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hij kreeg gister geel vanwege spelbederfquote:Op maandag 18 april 2005 00:24 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
2,5, dat heeft hij nog nooit bij mij gehaald
Das omdat ik altijd betere vleugels had voor die positie, dus zette ik hem altijd als back
zijn waardeloze positie optrainen
Ach, ik heb meerdere goed spelhervatting in mijn team
Dus ik kon em wel missen
Veel plezier ermee, en laat me iets weten als er iets gebeurt met mijn speler
quote:Op zondag 17 april 2005 20:30 schreef One_conundrum het volgende:
ik ga verliezen. Ksta al 2-0 achter, speel 343 en PIC. Kampioen wordt ik toch wel en volgende week een WO
soms zit het idd wel flink tegen ook! Gisteren verloren maar had net zo goed andersom kunnen zijn. Kan ik mee leven. Maar 3 en 4 weken terug verlies ik 2 x achter elkaar wedstrijden waar ik gewoon 3 punten van te voren voor reken. Zeker als ik dan de stats tegenover elkaar leg....... Tjsa.....dan is het kampioenschap ineens ver weg!quote:Op maandag 18 april 2005 12:48 schreef neilpad het volgende:
3-2 verlorenvolgende week moet ik ff me play-off plek veiligstellen want meer zit er niet in dit seizoen wat een teleurstelling had wel verwacht om de top 3 te strijden. (Qua spelers zit ik volgens mij wel daar maarja...)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |