abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26307835
quote:
Op zondag 17 april 2005 21:32 schreef komrad het volgende:
je kan award ideeen aandragen maar het is niet echt done om jezelf te nomineren speciale gevallen daargelaten, bv de koei award
ach ja ik zie tegen die tijd wel, eerst maar winnen vanavond en dat zal nog moeilijk genoeg worden Ik heers gewoon maar sta wel 2-1 achter
HT: FC Dinamo Assen (504765)
  zondag 17 april 2005 @ 22:04:39 #127
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_26308318
4-0 verloren eigenschuld bewust verloren
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_26308541
De wanorde binnen de club is compleet. Nadat ik na de 7de speelronde nog ongeslagen eerste stond, heb ik nu 4 wedstrijden op rij verloren. Vanavond verloren door met 2-4-3 opstelling te spelen
Цой жив
pi_26308982
pfff in een spannende wedstrijd 3-4 gewonnen. Ik ben dus eigenlijk kampioen, dankzij nog 2 WO's
pi_26309041
2-1 verloren...nog 4 punten voorsprong over gehouden. Volgende week doelsaldo opkrikken bij de nr 8
Today is the greatest day I've ever known
Can't live for tomorrow, tomorrow's much too long
pi_26309826
KAMPIOENEN

Vanavond 5-2 gewonnen, en de nummer 2 gelijk gespeeld. Daardoor nu 8 punten los op de nummer 2. Aangezien ik nog een WO heb ben ik dus officieel kampioen!!!
Signature?
  zondag 17 april 2005 @ 23:08:29 #132
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_26310370
Feli MadKow

Ik heb trouwens met 1-4 gewonnen, en kan ook kampioen worden als ik wil
pi_26310916
Ik ben vanavond ook kampioen geworden met nog 1 echte match te gaan en 4 punten los van de nummer 2.. kan er weinig gebeuren

Vanavond ook voor het eerst door de 8 mln (bruto) transferwinst heen geprikt in "transferhistory" wat ook erg fijn is natuurlijk!

even het seizoen uit spelen, meer cash vergaren en dan een team klaar zetten wat in VI kampioen kan worden!
  zondag 17 april 2005 @ 23:37:50 #134
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_26311184
Hoera. Heel verrassend gewonnen van de nummer 1. Ik sta nu nog 3 punten achter, maar iig wel 3 punten voor op de nummer 3. En vanaf nu kan ik alles winnen. Dus ik ga naar VII.

En m'n stadion was voor het eerst uitverkocht, dus dat moet ik nog maar uit gaan breiden dit seizoen.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_26311402
Een geflatteerde 6-0 overwinning op de nummer 5 ofzo
Had alleen op een hogere uitslag gehoopt, en meer goals van mijn topscorer (10 goals), hij is maar 1goal dichter gekomen bij de nummer 1 (15 goals)

Voor de rest niet zoveel te melden, alleen dat ik heb gepict, en volgende week alweer ga motsen...
pi_26311575
Mr.Moon, ben je tevreden over mijn vleugel?
wel leuk van zijn goede spelhervatting
pi_26312018
quote:
Op zondag 17 april 2005 23:51 schreef ASSpirine het volgende:
Mr.Moon, ben je tevreden over mijn vleugel?
wel leuk van zijn goede spelhervatting
khad gehoopt en verwacht dat ie toch wel 3 sterren zou halen, maar dat is er helaas nog niet uitgekomen. Wie weet komt dat nog als zn conditie en positiespel wat beter zijn. Ik train er nu op dus ik zie et wel Hij heeft wel het hoogste spelhervattingen van mn team dus das idd wel lekker
pi_26312385
Hoera!

Ik sta eindelijk 1e
Gewonnen met 6-0 van de nummer 5, de nummer 1 heeft verloren met 3-0 van de nummer 3.
Screenie:

Nino heft 2x gescoord, mn andere goed scoren aanvaller ook 2x, en verder de 2 vleugels nog

De komende weken moet ik tegen de no. 4, 3 en 2....als ik dan nog 1e sta....

[ Bericht 6% gewijzigd door DeHovenier op 18-04-2005 09:47:06 ]
Children of the night. What music they make.
pi_26312483
quote:
Op maandag 18 april 2005 00:05 schreef MrMoon het volgende:

[..]

khad gehoopt en verwacht dat ie toch wel 3 sterren zou halen, maar dat is er helaas nog niet uitgekomen. Wie weet komt dat nog als zn conditie en positiespel wat beter zijn. Ik train er nu op dus ik zie et wel Hij heeft wel het hoogste spelhervattingen van mn team dus das idd wel lekker
2,5, dat heeft hij nog nooit bij mij gehaald
Das omdat ik altijd betere vleugels had voor die positie, dus zette ik hem altijd als back

zijn waardeloze positie optrainen
Ach, ik heb meerdere goed spelhervatting in mijn team
Dus ik kon em wel missen

Veel plezier ermee, en laat me iets weten als er iets gebeurt met mijn speler
pi_26312584
Had ik tijdens de vorige mini-meet nog verassend verloren met 1-4, verdomde mijn tegenstander het tijdens de meet van vandaag het om minimaal 8 spelers op te stellen

Maar goed, bier was lekker en ik heb een nieuw sterrenrecord gehaald van 40 sterren
Doelstelling was 38 sterren, maar goed, ik sta erom bekend om niet al te hoog in te zetten
  maandag 18 april 2005 @ 08:56:29 #141
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_26315535
Wat een tegenstrijdig humeur heb ik...... positieve punten en negatieve punten.....

Positief: 8-0 gewonnen 4 doelpunten van Rautenberg Jeugdopleiding naar goed Eerste verkoopbare jeugdpull

Negatief: De 9e blessure in 4 weken tijd.... dit keer 7 weken

Al mn spitsen die volgend seizoen formidabel moeten worden zijn geblesseerd (geweest). Ik heb nu 3 geblesseerde spitsen dus.. en 2 van degene die nu spelen zijn ook geblesseerd geweest, het is echt niet leuk meer op deze manier. Ik heb al 2x 4 weken gehad, 1x 5 weken en nu 1x 7 weken.....
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_26316013
2-0 verloren in een thuiswedstrijd. Derde verlies op rij. Zwaar onverdiend, maar het zit me echt al 3 wedstrijden niet mee. Ik had een veel beter middenveld en de rest van het veld was aardig in evenwicht. Eerste helft krijg ik welgeteld 0 kansen en krijg ik twee doelpunten om mijn oren Tweede helft krijg ik alle kansen, maar er gaat er verdomme gewoon geen 1 in. Een vrij trap door mijn uitstekend spelhervatting speler gemist. En mijn spits verpruts twee kansen. Het zit me niet mee
pi_26316022
quote:
Op maandag 18 april 2005 08:56 schreef maniack28 het volgende:
Wat een tegenstrijdig humeur heb ik...... positieve punten en negatieve punten.....

Positief: 8-0 gewonnen 4 doelpunten van Rautenberg Jeugdopleiding naar goed Eerste verkoopbare jeugdpull

Negatief: De 9e blessure in 4 weken tijd.... dit keer 7 weken

Al mn spitsen die volgend seizoen formidabel moeten worden zijn geblesseerd (geweest). Ik heb nu 3 geblesseerde spitsen dus.. en 2 van degene die nu spelen zijn ook geblesseerd geweest, het is echt niet leuk meer op deze manier. Ik heb al 2x 4 weken gehad, 1x 5 weken en nu 1x 7 weken.....
smilie overkill
  maandag 18 april 2005 @ 09:32:57 #144
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_26316031
Ik huil met je mee Robar.... wat een inkomstenbederving hier
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
  maandag 18 april 2005 @ 10:04:57 #145
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_26316506
Lees dit eens, over wissels, tactics en spelers lenen:

http://www.ione.se/content.php?article.240
pi_26316608
Wat een lap tekst
Nu geen tijd voor, lees het als ik thuis ben.
pi_26318056
quote:
Op maandag 18 april 2005 00:24 schreef ASSpirine het volgende:

[..]

2,5, dat heeft hij nog nooit bij mij gehaald
Das omdat ik altijd betere vleugels had voor die positie, dus zette ik hem altijd als back

zijn waardeloze positie optrainen
Ach, ik heb meerdere goed spelhervatting in mijn team
Dus ik kon em wel missen

Veel plezier ermee, en laat me iets weten als er iets gebeurt met mijn speler
Hij kreeg gister geel vanwege spelbederf
en ik train idd positiespel dus ik kan zn pos mooi optrainen, hopelijk heeft et nog wat nut
pi_26318089
quote:
Op zondag 17 april 2005 20:30 schreef One_conundrum het volgende:
ik ga verliezen. Ksta al 2-0 achter, speel 343 en PIC. Kampioen wordt ik toch wel en volgende week een WO
waarom pic je dan als je volgende week een WO hebt?? of heb je al zoveel moeten motsen dat je TS echt om te janken is en je wel 2 wedstrijden achter elkaar moet piccen om een beetje normale prestaties neer te zetten?
It's not about East or West, It's about niggaz and bitches, power and money, riders and punks. Which side are you on?
pi_26320109
3-2 verloren volgende week moet ik ff me play-off plek veiligstellen want meer zit er niet in dit seizoen wat een teleurstelling had wel verwacht om de top 3 te strijden. (Qua spelers zit ik volgens mij wel daar maarja...)
Money won is twice as sweet as money earned.
pi_26321616
quote:
Op maandag 18 april 2005 12:48 schreef neilpad het volgende:
3-2 verloren volgende week moet ik ff me play-off plek veiligstellen want meer zit er niet in dit seizoen wat een teleurstelling had wel verwacht om de top 3 te strijden. (Qua spelers zit ik volgens mij wel daar maarja...)
soms zit het idd wel flink tegen ook! Gisteren verloren maar had net zo goed andersom kunnen zijn. Kan ik mee leven. Maar 3 en 4 weken terug verlies ik 2 x achter elkaar wedstrijden waar ik gewoon 3 punten van te voren voor reken. Zeker als ik dan de stats tegenover elkaar leg....... Tjsa.....dan is het kampioenschap ineens ver weg!

Maar das HT
It's not about East or West, It's about niggaz and bitches, power and money, riders and punks. Which side are you on?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')