isse goed, ben al lekker in het integrerenquote:Op vrijdag 15 april 2005 21:51 schreef The_Hives het volgende:
[..]
precies. En dat tijdelijke is eventueel tot september
ik zal hier niet vragen naar jouw spannende eerste wekenom niet te veel offtopic te gaan
. Spreek je wel weer op irc.
quote:Op zaterdag 16 april 2005 15:49 schreef I.R.Baboon het volgende:
Even een voor mij vrij essentieel vraagje. Mijn concurrent voor promotie is inmiddels na 7 weken niet inloggen trainerloos. Maar de oude opstelling was wel vrij sterk en kon met mij concurreren. Zal dat team nu de komende weken die opstelling houden, of random wat doen?
zolang dit er staat, spelen ze dus met hun laatste opstelling, dacht ikquote:Er is geen opstellingsreset voor dit team geconstateerd.
en dat voor een 8...quote:Op zaterdag 16 april 2005 22:45 schreef komrad het volgende:
netjes timmyasd, ik wacht nog ff en ga dan naar 35k denk ik
ach ja, ik moet toch iets met dat geldquote:Op zaterdag 16 april 2005 23:32 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
en dat voor een 8...
ik ga mijn stadion op het einde uitbreiden naar zo'n 20 k ofzo...
Gelezen in het gastenboek van mn tegenstander...quote:15-04-2005 om 00:06 Mohd Hussein bin Ithnin nog wat...
Zondag wacht de degradatiekraker Holieganzen-Quirlake. Het duel wordt al weken als beladen bestempeld en menig Quirlake supporter verheugt zich op het weerzien met de heetgebakerde Mohd Hussein bin Ithnin alias de travestiet. Mothing altijd getooid met haarband (soms met oorwarmers) werd tijdens de heenwedstrijd van het veld gestuurd nadat hij herhaaldelijk inging op de pesterijen van de Quirlake supporters. Ook nu heeft de ICF weer iets ludieks in petto en mogelijk volgt er weer een lachshow.
quote:Kapitaal: -251 392 ¤ (-329 638) ¤
quote:Op zondag 17 april 2005 09:57 schreef TimmyAsd het volgende:
Helemaal niets in WERVERSHOOF...
En dan heb ik het dus over mijn YPAl MN hele CARRIERE alleen maar baggerpulls
quote:Op zondag 17 april 2005 09:57 schreef TimmyAsd het volgende:
Helemaal niets in EMMEN...
En dan heb ik het dus over mijn YPAl het hele seizoen alleen maar baggerpulls
Aardige Pull, jammer dat hij 19 is... moet vanavond maar op de liistquote:Mathijs Dekker (60405840)
19 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een populair persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Specialiteit: Koppen
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 1 870
Loon: 710 ¤/week
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: redelijk Passen: goed
Vleugelspel: matig Verdedigen: slecht
Scoren: slecht Spelhervatting: slecht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |