abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26217464
Beste Mede fokkers,

Na overleg hebben wij, jullie oh zo gewaardeerde r&p mods :') , besloten dat het
misschien tijd is om een nieuw centraal topic in het leven te roepen. Als
test welteverstaan.

Verleden jaar hebben we een reeks gehad over het (nog) niet hebben van
relaties. Er werd met veel animo in gepost, maar helaas verzandde deze reeks
in een eindeloze slowchat. Dat was niet de bedoeling en hoewel velen dit jammer
vinden hebben we daarom uiteindelijk de stekker uit die reeks getrokken.

Nu duikt er weer zo'n 'reeks' op: Single en selectief en ook hier blijkt weer dat
mensen behoefte hebben om hierover te praten. Deel drie is een feit en het
ziet er naar uit dat mensen er nog genoeg over kunnen zeggen. Om alles
overzichtelijk te houden hebben we besloten om zo'n nieuwe reeks een kans te geven:
(Nog steeds) Single.. Dit omdat we zien dat er daadwerkelijk mensen
zijn die echt hun ei hierover kwijt willen zonder al te veel op de loop te
gaan met het hele topic.

Echter is dit niet zomaar een reeks om alleen maar gezellig te kletsen.

***Er zijn regels en we vinden dat jullie die ook gewoon in je achterhoofd
moeten houden:***

* Zie het niet als slowchat topic, dit is het niet. Tuurlijk mag een vleug
slowchat wel maar post na post over iets anders is gewoon niet de bedoeling.
We zijn géén tmf chat en als je wilt chatten kun je ook mensen toevoegen aan
je msn of open een eigen irc kanaal.

**** slowchatten in jullie eigen irc kanaal? Dat kan op #singles of #Ebola op de irc.fok.nl server. ***

* Het is niet de bedoeling dat dit een soort CUB wordt, of bar. Dus zinloze
posts over wat je doet of drinkt of wilt drinken etc etc worden niet
gewaardeerd dus plaats ze ook niet.

* Ook is het niet de bedoeling dat het een kliek wordt waar andere mensen
moeilijk kunnen posten doordat ze "nieuw" in de reeks zijn. Helaas zie je
vaak bij reeksen dat er een echte kliek ontstaat. Dat is echt niet
wat we willen, sta dus gewoon open voor iedereen, dan blijft het veel
aangenamer.

* Melden hoe je je voelt kan in HVJJN, en dus is deze reeks geen vervolg
daarop. Dus: Melden dat je zenuwachtig bent voor een date kan in HVJJN, je
afvragen hoe het met die en die is heeft geen nut: die en die zullen het wel
melden als ze weer online zijn. Ook melden dat je thuis bent en morgen
een verslag geeft van je avond is onnodig: mensen lezen het morgen wel.

Maw probeer enigszins ontopic te blijven.
We willen met deze reeks tegemoet komen aan jullie wensen en nemen aan dat
jullie deze reeks dan ook gebruiken zoals bedoeld is.

Opmerkingen en vragen over deze reeks kun je uiteraard kwijt in het moderatietopic.

Nog één ding:
Vergeet niet om in de OP van een nieuw deel deze regels te vermelden.
Zo blijft het duidelijk voor iedereen
pi_26217484
quote:
Op donderdag 14 april 2005 11:11 schreef petitlapin het volgende:

[..]

idd, menselijke relaties maken je tot wie je bent.

toch zie je bij pasgeboren kinderen al een bepaald gedrag ... iedereen komt toch met een ander ' karaktertje' op de wereld, toch niet te onderschatten volgens mij ...

maar toch,een 'liefdes'relatie is zeker niet het enige wat ik wil nastreven.
Ik geloof niet in vorming voor de geboorte, pasgeboren kinderen reageren slechts op hun omgeving en de indrukken die ze daar opdoen zowel verbaal als non-verbaal.

Ik bedoelde het meer in algemene zin van goede relaties tot anderen en uiteindelijk ook tot een partner, maar mocht die er niet zijn voor mij dan heb ik liever geen liefdesrelatie dan een slechte.
pi_26217497
Het is natuurlijk deel 15. Wil één van de modjes dat veranderen?
pi_26217601
ja hoor
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  donderdag 14 april 2005 @ 11:34:44 #5
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_26217636
quote:
Op donderdag 14 april 2005 11:29 schreef Tranceptor het volgende:

Ik bedoelde het meer in algemene zin van goede relaties tot anderen en uiteindelijk ook tot een partner, maar mocht die er niet zijn voor mij dan heb ik liever geen liefdesrelatie dan een slechte.
Helemaal mee eens .
Ik wil geen genoegen nemen met minder.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_26217785
quote:
Op donderdag 14 april 2005 11:34 schreef Copycat het volgende:

[..]

Helemaal mee eens .
Ik wil geen genoegen nemen met minder.
tussen goed en slecht zitten nog heel grote verschillen

ik denk dat er gerust mensen zijn die een matige relatie verkiezen boven alleen zijn.

Ik zie niet zo een meerwaarde in een spetterende en een knetterende relatie. Ik ben blij dat die heftige gevoelens overgaan, en dat ik nu meer tot rust kan komen ... ik kan nog vertederd zijn als ik hem bezig zie, maar het is anders dan in het begin ... en goed maar, zulke emoties hou ik geen leven vol !!
ensemble, tout est plus joli
PETITLAPIN krijgt een DOCHTER
pi_26217813
quote:
Op donderdag 14 april 2005 11:39 schreef petitlapin het volgende:

[..]

ik denk dat er gerust mensen zijn die een matige relatie verkiezen boven alleen zijn.

Ik zie niet zo een meerwaarde in een spetterende en een knetterende relatie. Ik ben blij dat die heftige gevoelens overgaan, en dat ik nu meer tot rust kan komen ... ik kan nog vertederd zijn als ik hem bezig zie, maar het is anders dan in het begin ... en goed maar, zulke emoties hou ik geen leven vol !!
Dat idee heb ik ook wel een beetje, dat er heel veel mensen (koppels) genoegen nemen met minder...
pi_26217831
quote:

[..]

Ik zou nooit en dan ook nooit willen kiezen voor waar jij over praat nu, een compleet gebrek aan passie...
  donderdag 14 april 2005 @ 11:42:55 #9
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_26217866
quote:

Oh absoluut. Maar voor mij werkt dat niet, weet ik uit ervaring .

Natuurlijk maken de heftige gevoelens op een bepaald moment plaats voor wat meer rust en geborgenheid.
Maar mis ik in beginsel al die passie en het gevoel dat dit helemaal top is, dan weet ik dat die relatie geen lang leven beschoren is en maak ik er liever een eind aan dan door te blijven modderen.
pi_26217893
lees jij dat eruit Tranceptor? ik niet.

feit is dat een relatie naar mate die langer duurt toch veranderd en die intense emoties die je in het begin hebt veranderen nu eenmaal.

dat wil niet zeggen dat iets passieloos wordt, denk ik dan.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_26217960
Soms ben ik wel bang dat ik een relatie steeds beu ga zijn na een bepaalde tijd en me zal gaan ergeren. Dus dat samen oud worden met iemand er niet in zit.
pi_26217970
quote:
Op donderdag 14 april 2005 11:41 schreef Bass-Miss het volgende:

[..]

Dat idee heb ik ook wel een beetje, dat er heel veel mensen (koppels) genoegen nemen met minder...
ik zie me gewoon niet om het jaar van relatie te veranderen om een zekere sleur te vermijden

en wat is genoegen nemen met minder ...

ik prefereer diepere gevoelens, in plaats van verliefdheidsgevoelens, die toch overgaan, en waar ik persoonlijk nu niet zo veel waarde aan hecht.

ik zit liever in dit stadium van mijn relatie, dan het stormachtige begin.
  donderdag 14 april 2005 @ 11:47:18 #13
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_26217988
quote:
Op donderdag 14 april 2005 11:43 schreef DarkElf het volgende:

feit is dat een relatie naar mate die langer duurt toch veranderd en die intense emoties die je in het begin hebt veranderen nu eenmaal.

zo ontzettend verliefd als je in het begin bent hou je nooit erg lang vol nee. Dat gaat altijd over in houden van ipv verliefdheid. Maar dat wil zeker niet zeggen dat je een passieloze relatie hebt nee.
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_26218011
quote:
Op donderdag 14 april 2005 11:46 schreef Bass-Miss het volgende:
Soms ben ik wel bang dat ik een relatie steeds beu ga zijn na een bepaalde tijd en me zal gaan ergeren. Dus dat samen oud worden met iemand er niet in zit.
mijn oma riep altijd: "bij de juiste heb je dat niet"..

♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_26218023
quote:
Op donderdag 14 april 2005 11:41 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Ik zou nooit en dan ook nooit willen kiezen voor waar jij over praat nu, een compleet gebrek aan passie...
het kan er soms nog heel passioneel aan toe gaan.

vooral na een fikse ruzie
pi_26218148
quote:
Op donderdag 14 april 2005 11:43 schreef DarkElf het volgende:

Dat zeg ik ook niet, dat weet ik zelf ook wel. Zoals zij het brengt is het genoegen nemen met, daar gaat die hele redenering heen.

'soms'...
pi_26218161
quote:
Op donderdag 14 april 2005 11:48 schreef DarkElf het volgende:

[..]

Helaas weet je dat dus pas na die bepaalde tijd...
pi_26218223
quote:
Op donderdag 14 april 2005 11:46 schreef Bass-Miss het volgende:
Dat denk ik ook wel eens. Niet dat een relatie gaat ergeren, meer dat het gaat vervelen. Dat lijkt me zo lastig.
pi_26218247
quote:
Op donderdag 14 april 2005 11:48 schreef DarkElf het volgende:

Oma's zijn vaak van het begin van de vorige eeuw. Die wisten natuurlijk niet beter
pi_26218251
quote:
Op donderdag 14 april 2005 11:53 schreef Bass-Miss het volgende:

[..]

Helaas weet je dat dus pas na die bepaalde tijd...
ja idd
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_26218316
quote:
Op donderdag 14 april 2005 11:52 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Dat zeg ik ook niet, dat weet ik zelf ook wel. Zoals zij het brengt is het genoegen nemen met, daar gaat die hele redenering heen.

'soms'...
en dan ben jij het die anderen kwalijk neemt te snelle conclusies te nemen .

Jij mag van mijn relatie denken wat je wil, het zal me eerlijk gezegd niet veel kunnen schelen.

ik ben gelukkig, ik kan eigenlijk zelf zeggen dat ik deze tijden als de gelukkigste periode van mijn leven ervaar

maar ok, ik dwaal af...
pi_26218385
quote:
Op donderdag 14 april 2005 11:55 schreef Frenkie het volgende:

[..]

Dat denk ik ook wel eens. Niet dat een relatie gaat ergeren, meer dat het gaat vervelen. Dat lijkt me zo lastig.
Ja, en dat je dan weer gaat denken dat je beter zonder hem af bent.
pi_26218431
quote:
Op donderdag 14 april 2005 12:02 schreef Bass-Miss het volgende:

[..]

Ja, en dat je dan weer gaat denken dat je beter zonder hem af bent.
maar hoort dat er in zekere mate niet gewoon bij?
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_26218674
quote:
Op donderdag 14 april 2005 11:59 schreef petitlapin het volgende:

[..]

en dan ben jij het die anderen kwalijk neemt te snelle conclusies te nemen .

Jij mag van mijn relatie denken wat je wil, het zal me eerlijk gezegd niet veel kunnen schelen.

ik ben gelukkig, ik kan eigenlijk zelf zeggen dat ik deze tijden als de gelukkigste periode van mijn leven ervaar

maar ok, ik dwaal af...
Yup, ik vind gewoon niet dat je overkomt in dit topic en in vele andere alsof je niet zoveel zelfvertrouwen hebt. Het is niet gebaseerd op je posts alleen hier. Ik krijg een beetje het angstige gevoel dat de crux van mijn betoog hem daar inzit. Het kan natuurlijk ook allemaal aan mij liggen, het is niet kwaad bedoeld in elk geval. Ik wens je alle geluk met je vriend, maar je komt op mij niet over als een jonge meid met plezier in haar relatie, maar meer met 'als je al langer hebt etc etc'. Hoe lang is dat lang?
pi_26218863
quote:
Op donderdag 14 april 2005 12:13 schreef Tranceptor het volgende:
..."Bitter gejammer"...
Doe es normaal mijnheer de parapsycholoog. Zij hoeft zeker tov jou geen verantwoording af te leggen over haar relatie. Dat jij verbitterd bent is tot daar aan toe, maar dat op een ander af reageren is imo not done!!
pi_26218867
Elke relatie heeft op een gegeven moment een punt waarop het wat minder leuk is en de spanning er wat uit is.

zoiets word toch sleur genoemd?
pi_26218885
quote:
Op donderdag 14 april 2005 12:21 schreef Frenkie het volgende:

[..]

Doe es normaal mijnheer de parapsycholoog. Zij hoeft zeker tov jou geen verantwoording af te leggen over haar relatie. Dat jij verbitterd bent is tot daar aan toe, maar dat op een ander af reageren is imo not done!!
Dat vraag ik toch ook niet aan haar. Verbitterd ben ik niet hoor en parapsycholoog, dan toch liever huis-, tuin-, en keukenpsycholoog. Ik kan niet oppervlakkig en meningsloos doen Frenkske, dat is niet mijn sterke punt. Bovendien bedoel ik het niet slecht.

maakt niet uit wat mensen over me zeggen, als ze maar over me praten
pi_26218925
quote:
Op donderdag 14 april 2005 12:21 schreef Wouter.1984 het volgende:

zoiets word toch sleur genoemd?
Het wordt een sleur als je dat toestaat.
Please don't sit on my imaginary friend
pi_26218952
quote:
Op donderdag 14 april 2005 12:24 schreef Quembel het volgende:

[..]

Het wordt een sleur als je dat toestaat.
juist, je moet er natuurlijk wel wat voor blijven doen.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_26218981
Je moet er niets voor doen, alles komt vanzelf goed.

Ik hou er weer mee op een deeltje, ik heb het wel weer gezien. Meeblaatschaapjes ook...
  donderdag 14 april 2005 @ 12:31:11 #31
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_26219075
quote:
Op donderdag 14 april 2005 12:21 schreef Frenkie het volgende:

[..]

Tranceptor heeft gewoon gelijk over Petitlapin... In andere topics kwam duidelijk naar voren dat ze zekerheid verkoos boven passie... Vandaar dat Tranc haar passieloos noemt en naar mijn inziens is ze dat ook...

Dit is passie en ik postte het al eerder voor petitlapin:

"I want you to get swept away, I want you to levitate. I want you to sing with rapture And dance like a dervish.
Be deliriously happy, or at least leave yourself open to be. I know it's a cornball thing,
But love is passion, obsession. I say fall head over heels. Find someone you can love like crazy
And who will love you the same way back. How do you find him? Well, forget your head and listen to your heart...
The truth is, honey, There is no sense in living your life without this. To make the journey
And not fall deeply in love... Well, you haven't lived a life at all. But you have to try,
Because if you haven't tried, You haven't lived... Stay open, who knows, Lightening could strike."
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
  donderdag 14 april 2005 @ 12:31:12 #32
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_26219076
quote:
Op donderdag 14 april 2005 12:27 schreef Tranceptor het volgende:
Meeblaatschaapjes ook...
Jezus, je bent echt met je verkeerde been uit bed gestapt, zeg! Als mensen het niet met je eens zijn, zijn het direct meeblatende schapen... Over een arrogante, kortzichtige en eendimensionale houding gesproken .

En een relatie is altijd werken trouwens. Denk dat juist dat de fout is die veel mensen maken: denken dat het allemaal vanzelf gaat. Maar ik geloof dat jij sarcastisch was?
  donderdag 14 april 2005 @ 12:38:46 #33
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_26219233
* metro2005 heeft de date van zaterdag naar vanavond verschoven
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_26219312
quote:
Op donderdag 14 april 2005 12:31 schreef Copycat het volgende:

[..]

Jezus, je bent echt met je verkeerde been uit bed gestapt, zeg! Als mensen het niet met je eens zijn, zijn het direct meeblatende schapen... Over een arrogante, kortzichtige en eendimensionale houding gesproken .

En een relatie is altijd werken trouwens. Denk dat juist dat de fout is die veel mensen maken: denken dat het allemaal vanzelf gaat. Maar ik geloof dat jij sarcastisch was?
Ik hou ook van jou Copycat Mensen mogen het prima niet met me eens zijn, maar als je serieus leest wat ze typt en ook in andere topics dan trap ik alleen een open deur in. In 1 topic zei ze zelfs letterlijk dat ze zekerheid verkoos boven passie volgens mij.

Ik was inderdaad sarcastisch, maar je moet werken aan een relatie, je moet samen de uitdagingen het hoofd bieden. Werk klinkt als een verplichting.
pi_26219391
Zo goedendag.. Het wordt weer op het scherpst van de snede geschreven. Dat kan de discussie vaak ten goede komen...

Stelling en opbouw daarvan:
De huidige generatie daters is kansloos voor een lange relatie.
De reden hiervoor is het volgende: ik zie om me heen in het studentenleven (zoals sommigen zeggen de top van Nederland, al heb ik daar vaak mijn twijfels bij) steeds meer jongeren die gewoon hélémaal geen ruggegraat hebben. Als iets moeilijk is, dan slaan we het over (switchen van studie) en als we weerstand krijgen, dan lopen we er omheen. Colleges worden niet meer gevolgd, en het is vaak een kippenhok van jewelste in de zaal, omdat men zich niet meer kan concentreren. De aandacht is er na een kwartier gewoonweg niet meer.
Ik heb dit het TMF syndroom genoemd.
Een programma op TV is opgedeeld in stukken van 15 - 20 minuten, dan is er weer reclame. Het meest bekeken zijn in onze doelgroep de muziekzenders. Daar is het gemiddelde van een programma nog veel korter.
Als gevolg daarvan is ook het aanhouden van een relatie, of voor mijn part een vriendschap steeds moeilijker en wordt daar gewoon omheen gedraaid. Woorden als verveling en zappen zijn daarvan sleutelwoorden. Denk maar aan de jongeren in de 20 die 'uit verveling' (WAAAAAAAAAAAA) een stoeptegel op de snelweg gooien...

Wie durft?
zo gezegd, zo gedaan
pi_26219424
Ok, dan gooi ik maar weer eens een vraag in de groep!

Letten jullie bij een (mogelijke) partner ook op zijn of haar omgevingsfactoren?

Zo vind ik het bijvoorbeeld best belangrijk uit wat voor soort gezin de beste knul komt. Zijn zijn ouders nog getrouwd, of slaan ze elkaar bij willekeurige gelegenheden de hersenen in? Hoe is zijn relatie met zijn ouders?
Zelf dacht ik altijd dat het niet zoveel uitmaakte, maar ik heb een ex gehad bij wie het thuis EEN grote chaos was. Zo belde moeders hem regelmatig huilend op, en eiste dat hij thuis kwam enzovoorts. Ik werd helemaal meegezogen in die chaos (hoewel hij niet eens thuis woonde!)

No. I don't drink vodka every day. And it's so close today...
pi_26219474
geen ruggegraat? mensen zijn sneller verveeld ja, houden banen minder lang, vinden dingen minder lang leuk , blijven zoeken.

generaties voor ons waren daar anders in, werkten rustig 25 jaar bij dezelfde baas bijv. en bleven veel te lang in relaties hangen die eigenlijk niet bevredigend waren. Dus of dat nou beter was ?

Mensen nu scheiden sneller, is ook makkelijker gewordne dus misschien doen mensen idd minder moeite bijv om hun relatie goed te houden.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_26219477
quote:
Op donderdag 14 april 2005 12:45 schreef phizzie het volgende:
Zo goedendag.. Het wordt weer op het scherpst van de snede geschreven. Dat kan de discussie vaak ten goede komen...

De reden hiervoor is het volgende: ik zie om me heen in het studentenleven (zoals sommigen zeggen de top van Nederland, al heb ik daar vaak mijn twijfels bij) steeds meer jongeren die gewoon hélémaal geen ruggegraat hebben. Als iets moeilijk is, dan slaan we het over (switchen van studie) en als we weerstand krijgen, dan lopen we er omheen. Colleges worden niet meer gevolgd, en het is vaak een kippenhok van jewelste in de zaal, omdat men zich niet meer kan concentreren. De aandacht is er na een kwartier gewoonweg niet meer.
Een programma op TV is opgedeeld in stukken van 15 - 20 minuten, dan is er weer reclame. Het meest bekeken zijn in onze doelgroep de muziekzenders. Daar is het gemiddelde van een programma nog veel korter.
Als gevolg daarvan is ook het aanhouden van een relatie, of voor mijn part een vriendschap steeds moeilijker en wordt daar gewoon omheen gedraaid. Woorden als verveling en zappen zijn daarvan sleutelwoorden. Denk maar aan de jongeren in de 20 die 'uit verveling' (WAAAAAAAAAAAA) een stoeptegel op de snelweg gooien...

Wie durft?
Ik merk het, wat jij noemt, vooral bij vriendschappen. Zodra er moeite gedaan moet worden of zelfs al actie moet worden ondernomen wordt er afgehaakt. Ze laten het liever aan de ander over dan dat ze zelf wat moeten ondernemen. Dit is mijn ervaring en ik betwijfel niet dat er ook vriendschappen die al veel langer duren en het nog steeds goed uithouden. Die vriendschappen zijn meestal ook eerder ontstaan, dus niet op latere leeftijd.
pi_26219508
quote:
Op donderdag 14 april 2005 12:47 schreef Thisbe het volgende:

Letten jullie bij een (mogelijke) partner ook op zijn of haar omgevingsfactoren?
Familie kies je niet, vrienden wel. Ik let meer op wat voor vrienden een meisje heeft, al is het geen absoluut iets. Mijn ex had bijvoorbeeld (naar mijn idee nadat ze het zelf al aan had gegeven) vrienden die zij hele goede vrienden noemden met 1 ding gemeen, het werk. Dat was ook het enige waar ze over praatten met de groep, het werk. Ik vond haar veel veelzijdiger dan haar vrienden en vond het een beetje jammer dat ze zichzelf tekort deed met die vrienden (als ze het nu als kennissen zag). Uiteindelijk is het natuurlijk haar eigen keus, maar in dit geval zei het wel wat over haar zelfbeeld (wat ik nog steeds doodzonde vond dat dat zo laag was). Ik zag haar als veelzijdige meid met veel gespreksstof over allerlei dingen en een leuke manier van doen, maar zo zag ze zichzelf helaas niet. Haar vrienden vond ik, ondanks dat het heel erg aardige lui waren, niet echt in die zin bij haar passen en dat zegt toch ergens wel iets vind ik.

[ Bericht 44% gewijzigd door Tranceptor op 14-04-2005 12:58:27 ]
  donderdag 14 april 2005 @ 12:52:16 #40
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_26219523
vechten voor een relatie is inderdaad iets wat sommige mensen niet kunnen nee.
O ik heb het even moeilijk, dan maar naar een ander (zie verhaal van mijn laatste ex)
pi_26219529
quote:

Zo vind ik het bijvoorbeeld best belangrijk uit wat voor soort gezin de beste knul komt. Zijn zijn ouders nog getrouwd, of slaan ze elkaar bij willekeurige gelegenheden de hersenen in? Hoe is zijn relatie met zijn ouders?
Zelf dacht ik altijd dat het niet zoveel uitmaakte, maar ik heb een ex gehad bij wie het thuis EEN grote chaos was. Zo belde moeders hem regelmatig huilend op, en eiste dat hij thuis kwam enzovoorts. Ik werd helemaal meegezogen in die chaos (hoewel hij niet eens thuis woonde!)

Nee, eigelijk let ik daar niet echt op. Echter heb ik vaak in gesprekken en gedragspatronen wel door of het zuivere koffie is. Zoals je misschien hebt gelezen ben ik ook vrij open over veel zaken, en zo probeer ik ook altijd snel moeilijkheden of achtergronden van mensen naar boven te krijgen. Dat is het beste voor balans denk ik, in een gesprek. Je moet zo snel mogelijk weten wat je aan elkaar hebt.
Voorts heb ik ook geleerd om niet mensen te beorrdelen op hun achtergrond waarin ze opgegroeid zijn. Je hebt namelijk geen andere keuze dan dat leven te voeren tot een zeker moment waar je echt je eigen leven gaat leiden. Vaak vind ik ook dat de mensen die zich kunnen losworstelen veel meer in hun mars hebben. Daar ben ik ook meer geneigd om meer aandacht aan te geven. Gewoon leukere gesprekken!
zo gezegd, zo gedaan
pi_26219557
quote:

Ja ik zal er misschien wel opletten, maar het zal geen doorslag geven. Dan bedoel ik het niet zo extreem als bij jou hoor Thisbe. Het is toch je partner waar je je leven meedeelt en niet zijn ouders. Het is natuurlijk wel meegenomen dat de relatie tussen hun beiden goed is en dat jezelf ook met hun op kan schieten, maar de omgevingsfactoren zijn nooit meteen duidelijk lijkt mij. Bij een eerste date bijvoorbeeld praat ik er waarschijnlijk wel over, maar dat moet groeien met de tijd en na een tijdje ontmoet je ook pas zijn familie.
pi_26219588
Mensen zijn gewoon lui om wat te doen voor hun relatie. "Oeh ik verveel me, ik maak het dan maar uit" Ipv er eens wat daadwerkelijk wat voor te doen. Ik verwijs naar de talloze "wat moet ik haar geven" topics. Eigen inzet en creativiteit is teveel gevraagd.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_26219603
quote:
Op donderdag 14 april 2005 12:55 schreef Pheno het volgende:
Mensen zijn gewoon lui om wat te doen voor hun relatie. "Oeh ik verveel me, ik maak het dan maar uit" Ipv er eens wat daadwerkelijk wat voor te doen. Ik verwijs naar de talloze "wat moet ik haar geven" topics. Eigen inzet en creativiteit is teveel gevraagd.
En praten is er tegenwoordig ook niet meer bij als ik soms al die topics voorbij zie komen met problemen.
pi_26219639
quote:
Op donderdag 14 april 2005 12:52 schreef phizzie het volgende:

[..]

Voorts heb ik ook geleerd om niet mensen te beorrdelen op hun achtergrond waarin ze opgegroeid zijn. Je hebt namelijk geen andere keuze dan dat leven te voeren tot een zeker moment waar je echt je eigen leven gaat leiden. Vaak vind ik ook dat de mensen die zich kunnen losworstelen veel meer in hun mars hebben. Daar ben ik ook meer geneigd om meer aandacht aan te geven. Gewoon leukere gesprekken!
Ja eigenlijk zou je mensen niet moeten beoordelen op hun achtergrond, maar wat als je er voortdurend mee geconfronteerd wordt? Dan wordt het moeilijk om daarmee om te gaan, al is de persoon zelf nog zo leuk
  donderdag 14 april 2005 @ 12:58:39 #46
99364 melismay
I'm not finished!!!
pi_26219650
quote:
Op donderdag 14 april 2005 12:50 schreef Sabrina1981 het volgende:

[..]

Ik merk het, wat jij noemt, vooral bij vriendschappen. Zodra er moeite gedaan moet worden of zelfs al actie moet worden ondernomen wordt er afgehaakt. Ze laten het liever aan de ander over dan dat ze zelf wat moeten ondernemen. Dit is mijn ervaring en ik betwijfel niet dat er ook vriendschappen die al veel langer duren en het nog steeds goed uithouden. Die vriendschappen zijn meestal ook eerder ontstaan, dus niet op latere leeftijd.
Dat ben ik wel enigszins met je eens, maar ik denk niet dat de mensen vergeten moeten worden die er WEL moeite voor doen. Want ondanks dat het maar een klein groepje is, die mensen zijn er wel... Ik heb er niet altijd vertrouwen meer in, maar om nou helemaal de moed op te geven

Over die omgevingsfactoren... Ik heb de afgelopen anderhalfjaar nogal wat op mijn bord gehad en ik denk dat ik inderdaad een beetje op zoek ben naar iemand die geestelijk stabiel is. Ook voor mij, zodat hij mij een beetje stabiel kan houden. Maar dat betekent niet dat ik die stabiele mensen altijd ontmoet. Het zijn vaak juist de wat "moeilijkere" mensen, de mensen die net dat kleine beetje meer aandacht nodig hebben, waarmee ik in contact kom. Waardoor ik soms mezelf wel eens wil vergeten

Omgevingsfactoren als een goede baan ofzo zijn voor mij niet echt selectiepunten. Denk dat dat in een verdere relatie wel van belang kan worden, maar niet in eerste instantie. En daarbij komt natuurlijk ook, zoals al eerder gesproken, ik denk niet dat je onder controle hebt op wie je verliefd wordt. Dus hoe hard je ook probeerd om verliefd te worden op de persoon met de beste omgevingsfactoren, soms kan je het niet helpen dat je head over heels gaat voor de eerste beste onstabiele gek (om het dan maar eens heel zwart/wit uit te drukken )
Mannen zijn stom en jongens hebben vlooien
-
I'm not dating, I'm knitting
pi_26219677
quote:
Op donderdag 14 april 2005 12:45 schreef phizzie het volgende:

Wie durft?
Ik denk dat er van een generatie nauwelijks sprake is. Ik weet van me zelf dat jouw verhaal ten dele opgaat. Ik heb maar een beperkte spanningsboog, kan me niet lang concentreren en verveel me snel. Heb daarom veel afwisseling en uitdaging nodig. Echter heb ik een aantal vriendschappen die al langer dan 10 jaar bestaan en die goed gaan. Dus ik denk dat dat best te combineren is. Gewoon gelijkgestemden zoeken.
pi_26219693
Reactie op DarkElf: Denk je dat dat bevorderlijk is voor onze samenleving? Ik zie ook in de bewegingen van de zelfmoordjongeren in Japan dat het leven een luxe begint te worden. Mocht je niet in het juiste pakje geboren zijn, maak er dan maar een einde aan! Zo ook alle andere mogelijkheden tot vluchten voor een werkende realiteit: gewoon zo vaak wisselen dat je je daarmee kunstmatig vermaakt. De leegheid slaat dan hard toe.
Ik hoef bijvooorbeeld niet per sé een fantastisch concert te horen. 's Nachts over straat en een vogel die voor me zingt is ook leuk!

Sabrina1981: Ik heb een gouden regel voor goede vrienden: Loop je lijstje eens af van mensen die je goed kent en die je midden in de nacht kunt opbellen of je langs kunt komen of zou kunnen blijven slapen. Je zult waarschijnlijk (tot je schrik) moeten bekennen dat dat er vaak minder zijn dan je denkt. Het voordeel is wel, dat je zo echt weet aan wie je aandacht moet geven, en waar je misschien wat minder tijd aan moet spenderen.
zo gezegd, zo gedaan
pi_26219702
quote:
Op donderdag 14 april 2005 12:56 schreef Sabrina1981 het volgende:

[..]

En praten is er tegenwoordig ook niet meer bij als ik soms al die topics voorbij zie komen met problemen.
Je zou bijna geen relatie meer willen he
  donderdag 14 april 2005 @ 13:00:54 #50
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_26219724
quote:
Op donderdag 14 april 2005 12:51 schreef Tranceptor het volgende:

Familie kies je niet, vrienden wel. Ik let meer op wat voor vrienden een meisje heeft, al is het geen absoluut iets.
Omdat ik ook van jou hou ben ik het wederom met je eens.
Als ik op mijn familie beoordeeld zou worden, zou ik waarschijnlijk alleen in Probleemwijken aan de bak komen .
Ik kom namelijk uit een nogal sjonnie en anita familie waar op je 16e gaan werken en op je 20ste getrouwd zijn de norm is.

Maar voor zover ik weet, ben ik nooit afgerekend op mijn 'afkomst', sterker nog: mensen roemden eerder mijn doorzettingsvermogen om mezelf hieraan te ontrekken. Dat klinkt misschien heel arrogant en denigrerend, zo is het absoluut niet bedoeld.
En mensen die me daar wel op zouden afrekenen, zijn mijn aandacht niet waard.
Want mijn broer en zus mogen dan een sjonnie en anita zijn, maar het zijn wel mijn sjonnie en anita!
  donderdag 14 april 2005 @ 13:00:59 #51
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_26219728
Oh mên, wat gaan jullie hard.

Ik denk dat ik het te druk heb om een goede single te zijn.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_26219772
quote:
Op donderdag 14 april 2005 12:58 schreef melismay het volgende:

[..]

Dat ben ik wel enigszins met je eens, maar ik denk niet dat de mensen vergeten moeten worden die er WEL moeite voor doen. Want ondanks dat het maar een klein groepje is, die mensen zijn er wel... Ik heb er niet altijd vertrouwen meer in, maar om nou helemaal de moed op te geven
Ik wist dat ik wat vergeten was. Tuurlijk zijn er mensen die er moeite voor doen. Ik bekeek het even van mijn kant en dan komt het (eigenlijk) niet voor.
  donderdag 14 april 2005 @ 13:03:04 #53
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_26219781
quote:

Natuurlijk is dat van belang, maar het lijkt me niet dat je daar meteen achterkomt, zeker niet als iemand niet meer bij zijn/haar ouders thuis woont.
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
pi_26219823
quote:
Op donderdag 14 april 2005 13:00 schreef Frenkie het volgende:

[..]

Je zou bijna geen relatie meer willen he
Je zou het haast gaan denken he? Maar nee dat wil ik wel hoor.
pi_26219871
"Reactie op DarkElf: Denk je dat dat bevorderlijk is voor onze samenleving?"

nee, denk dat mensen steeds minder snel genoegen nemen met zaken in het leven en dat mensen doordat de zoektocht blijft ook zichzelf in de weg gaan zitten in gelukkig zijn. gelukkig zijn is imho zwaar overrated, je kan niet 24/7 gelukkig zijn maar soms lijkt het wel of mensen daar naar toe blijven werken en niet meer zien wat ze wel al hebben of kunnen hebben.

stilstaan en blij zijn met wat je hebt lijkt wel steeds moeilijker te worden, het gras aan de andere kant is altijd groener geweest maar het lijkt mij dat mensen steeds meer denken dat het groener is.

Hierdoor zetten mensen ook niet meer door lijkt het wel, afkappen en weglopen en iets nieuws zoeken is makkelijker geworden dan doorgaan en er toch iets van te blijven maken.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_26219872
quote:
Op donderdag 14 april 2005 12:57 schreef Thisbe het volgende:

[..]

Ja eigenlijk zou je mensen niet moeten beoordelen op hun achtergrond, maar wat als je er voortdurend mee geconfronteerd wordt? Dan wordt het moeilijk om daarmee om te gaan, al is de persoon zelf nog zo leuk
Ik denk dat je daar best over mag praten. Ik heb ook enkele flinke ruzies tussen mijn ouders meegemaakt, maar eigenlijk waren die te kinderachtig voor woorden. Als twee kleuters liepen ze vast op standaard communicatiefouten tussen mannen en vrouwen. Ik heb ze dat duidelijk uitgelegd en hun tekortkomingen blootgelegd. Eigenlijk een heel vreemde rol voor het (enige) kind. Echter, hebben ze daardoor wel veel meer rust gekregen in hun eigen relatie.
Conclusie voor jou is dus dat je moet proberen het duidelijk te maken aan je liefje dat je het niet zo fijn vindt en dat het misschien tijd is voor zijn moeder om eens wat te ondernemen in plaats van steeds te vluchten naar de schijnbalans die je vriendje in de relatie brengt. Het klinkt als dat de moeder de uitvlucht heeft dat sinds dat het nest verlaten is er meer problemen zijn. Dat is niet het geval, alleen worden beide partijen vaker geconfronteerd met elkaar en is er minder afleiding. Zolang je dat niet erkent, is dat moeilijk opbouwen in zo'n relatie.

Ik hoop dat je er wat aan hebt...
zo gezegd, zo gedaan
  donderdag 14 april 2005 @ 13:06:38 #57
99364 melismay
I'm not finished!!!
pi_26219878
quote:
Op donderdag 14 april 2005 13:02 schreef Sabrina1981 het volgende:

[..]

Ik wist dat ik wat vergeten was. Tuurlijk zijn er mensen die er moeite voor doen. Ik bekeek het even van mijn kant en dan komt het (eigenlijk) niet voor.
Die neiging heb ik ook vaak hoor, het is niet goed te praten, maar soms heb ik het idee dat de hele wereld tegen me is, zelfs mijn beste vriendin die ik al 10 jaar ken.....

Maar hoop doet leven zeggen ze he?!
-
pi_26219907
quote:
Op donderdag 14 april 2005 13:00 schreef I.R.Baboon het volgende:

Dat is echt complete crap. Het is maar waar je tijd voor WILT maken. Als je juist single wilt zijn, of juist in een relatie, je moet je eigen tijd indelen. Te druk betekent voor mij dat je je prioriteitenlijst heel anders indeelt.
zo gezegd, zo gedaan
  donderdag 14 april 2005 @ 13:09:41 #59
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_26219956
quote:
Op donderdag 14 april 2005 13:00 schreef I.R.Baboon het volgende:

je bent net pas wakker geworden met een flinke kater?
  donderdag 14 april 2005 @ 13:09:53 #60
11923 I.R.Baboon
pi_26219964
quote:
Op donderdag 14 april 2005 13:07 schreef phizzie het volgende:

[..]

Dat is echt complete crap. Het is maar waar je tijd voor WILT maken. Als je juist single wilt zijn, of juist in een relatie, je moet je eigen tijd indelen. Te druk betekent voor mij dat je je prioriteitenlijst heel anders indeelt.
Ja natúúrlijk is dat onzin.

Maar ach, wie heeft er dan ook een prioriteitenlijst?

Freewheelen maakt het leven zó veel aangenamer.
  donderdag 14 april 2005 @ 13:10:41 #61
11923 I.R.Baboon
pi_26219989
quote:
Op donderdag 14 april 2005 13:09 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

je bent net pas wakker geworden met een flinke kater?
Nee, dat was gisteren.

Vandaag moest ik om 9 uur voor m'n studie in de Bijlmer zijn. En nu moet ik gaan werken.
pi_26220011
quote:
Op donderdag 14 april 2005 12:55 schreef Pheno het volgende:
Mensen zijn gewoon lui om wat te doen voor hun relatie. "Oeh ik verveel me, ik maak het dan maar uit" Ipv er eens wat daadwerkelijk wat voor te doen.
Tja, of de andere partij doet totaal geen moeite meer en het dan raar vinden dat ik op den duur ook geen zin meer had er energie in te steken.
pi_26220068
quote:
Op donderdag 14 april 2005 13:06 schreef melismay het volgende:

[..]

Die neiging heb ik ook vaak hoor, het is niet goed te praten, maar soms heb ik het idee dat de hele wereld tegen me is, zelfs mijn beste vriendin die ik al 10 jaar ken.....

Maar hoop doet leven zeggen ze he?!
Oh dat gevoel heb ik niet. lucky me
pi_26220102
quote:
Op donderdag 14 april 2005 13:06 schreef DarkElf het volgende:
"Reactie op DarkElf: Denk je dat dat bevorderlijk is voor onze samenleving?"

nee, denk dat mensen steeds minder snel genoegen nemen met zaken in het leven en dat mensen doordat de zoektocht blijft ook zichzelf in de weg gaan zitten in gelukkig zijn.
Hier sluit ik me helemaal bij aan. Ik heb een tijdje terug de vergelijking getrokken met atomen. Dat zijn de onderdeeltjes waaruit alle materialen die we kennen zijn opgebouwd.
Die hebben een bepaalde waarde en gewicht, maar op enkelen na hebben ze allemaal hun tekortkomingen. Neem bijvoorbeeld Natrium. Dat heeft in opgeloste toestand een electron teveel. Een atoom is inert (reageert niet met een ander stofje) als alle electronenschillen gevuld zijn. Voor ieder atoom is het dus noodzaak om de electronenschillen te vullen of te legen. Door een ander atoom aan te trekken dat in de electronenschil een of meer electronen minder heeft vormt het zo een atoompaar.
Per atoom is er een duidelijk verschil in behoefte. Sommige atomen nemen genoegen met een minderwaardige verbinding en blijven dan nog steeds een beetje in onbalans. Ik denk dat velen zoeken naar een relatie die het hoogst haalbare voorstelt (inertie) maar je vaak veel langer en gelukkiger bent als je niet zulke hoge eisen stelt en ruimte overlaat voor méér...

Voor zover Schei- en Natuurkunde.

[ Bericht 1% gewijzigd door phizzie op 14-04-2005 13:17:49 (foutje in redenatie.... :D) ]
zo gezegd, zo gedaan
pi_26220239
quote:
Op donderdag 14 april 2005 13:09 schreef I.R.Baboon het volgende:

[..]

Ja natúúrlijk is dat onzin.

Maar ach, wie heeft er dan ook een prioriteitenlijst?

Freewheelen maakt het leven zó veel aangenamer.
Dat is misschien wel waar, maar helaas kom je dan niet zo snel aan je behoeftevoorziening. Of je moet het net zo willen als veel alternatieve vrienden van me, die compleet onverschillig blijven over van alles en nog wat. Die 'lopen er wel tegenaan' als de tijd rijp is.
Ik ga meer voor het credo: succes is een keuze.
zo gezegd, zo gedaan
pi_26220450
Ik vind dat tegenwoordig alles te geforceerd is.
Men moet dit, moet dat, moet zus moet zo. De potentiele partner moet ook dit, moet ook dat, moet ook zus en ook zo. Moet moet moet.
Er worden eisen gesteld, alles wordt dood geanalyseerd.

De druk die de maatschappij op mensen legt is veel te hoog. De verwachtingen zijn daardoor ook veel te hooggespannen. Kijk bijvoorbeeld maar naar de topics op Fok!, over "waar knap jij op af?", of "hoe ziet jou ideale partner eruit?", "Single & selectief", "vriend(in) met lagere opleiding", etc etc etc.

Mensen lijken steeds meer te streven naar ideaalbeelden. Zoals je ze ook dagelijks tegenkomt in reclames, tijdschriften, films, videoclips, etc. Terwijl die ideaalbeelden niet voor niets ideaalbeelden zijn. Mensen lijken daardoor soms weleens te vergeten wie ze zijn.
pi_26220508
quote:
Op donderdag 14 april 2005 12:31 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Tranceptor heeft gewoon gelijk over Petitlapin... In andere topics kwam duidelijk naar voren dat ze zekerheid verkoos boven passie... Vandaar dat Tranc haar passieloos noemt en naar mijn inziens is ze dat ook...

Dit is passie en ik postte het al eerder voor petitlapin:

"I want you to get swept away, I want you to levitate. I want you to sing with rapture And dance like a dervish.
Be deliriously happy, or at least leave yourself open to be. I know it's a cornball thing,
But love is passion, obsession. I say fall head over heels. Find someone you can love like crazy
And who will love you the same way back. How do you find him? Well, forget your head and listen to your heart...
The truth is, honey, There is no sense in living your life without this. To make the journey
And not fall deeply in love... Well, you haven't lived a life at all. But you have to try,
Because if you haven't tried, You haven't lived... Stay open, who knows, Lightening could strike."
ik weet niet aan welke huisgenoot ik me richt, maar kom, omdat de zon hier schijnt en omdat ik in een goede bui ben:

ja, ik heb graag een standvastige stabiele relatie.

ja, ik ben als een betonblok voor mijn vriend gevallen, ik was zo geil, daar heb jij geen idee van. Wanneer hij vertelde, wanneer hij uitvond, hing ik aan zijn lippen, dag en nacht. Ik kon uuuuuuuuuuuuren naar h em luisteren.

nee, ik ben niet meer elke seconde van de dag aan het geilen op hem ... maar ik ben vertederd als ik hem zie slapen, als ik hem zie sukkelen, als hij trots kijkt als hij een confituurpot voor mij kan openen waar ik al een kwartier op zat te sukkelen. In zijn armen voel ik mij thuis.

nu trek ik me terug uit deze discussie, ik hoor in dit topic niet thuis.

Jij echter wel, als je zo'n randmongool bent om reeds preventief overspel te plegen, moet je natuurlijk ook niet echt een relatie verwachten... of was dat nu weer een huisgenoot van jou ?
pi_26220545
quote:
Op donderdag 14 april 2005 13:15 schreef phizzie het volgende:

gelukkiger bent als je niet zulke hoge eisen stelt en ruimte overlaat voor méér...
Dus ruimte voor een minnaar die de ontbrekende dingen kan aanvullen.
pi_26220584
quote:

de familiale situatie van mijn partner kan me geen reet schelen.

ze moeten hem wel met rust laten. Ik wil geen overbezorgde moeder die eist dat ik haar lief zoontje opvoed zoals zij hem heeft opgevoed.

zo heb ik een vriendin, die niet meer in de aldi, lidl ... mag winkelen van haar schoonmoeder. Haar zoon zou dat niet lusten.

van zoiets zou ik dus wel STAPELzot worden.
  donderdag 14 april 2005 @ 13:37:19 #70
88139 JoeyT
pi_26220625
quote:
Op donderdag 14 april 2005 13:20 schreef phizzie het volgende:

[..]

Ben ik t nou helemaal mee eens. Maar ik vind dan ook dat je 'de maatschappij' niet de schuld kan geven van je tekortkomingen.

Het ligt niet aan de maatschappij dat je geen vrienden hebt, het ligt niet aan de maatschappij dat je geen relatie hebt... Het ligt aan jezelf... Heb je daar problemen mee dan verander je jezelf...

Hoe kan het dat ik beste vrienden van respectievelijk 20, 18 , 9 en 9 jaar heb??? Hoe kan het dat ik 2 beste vriendinnen van 3 jaar heb??? Hoe kan het dat ik daarnaast een hele grote groep van 'normale' vrienden heb???

Antwoord: Ik sta er voor open! Het is gewoon een instelling die je hebt. Als je het echt wilt dan lukt het ook. Het IS een keuze die je maakt.

Heel simpel voorbeeld: Van de eerste tm de derde klas middelbare school werd ik gepest. Niet heel erg maar ik was toch wel een 'nerd'. Totdat ik er genoeg van had. Ik veranderde mn instelling van verlegen jongentje tot spontane gozer. Het jaar daarop had ik onwijs veel vrienden gemaakt en keken mensen tegen mij op. Het is gewoon een knop die je moet omdraaien.

Zelfde geldt voor een relatie krijgen. Als je uitstraalt dat je leuk bent dan trek je ook leuke mensen aan...
  donderdag 14 april 2005 @ 13:40:33 #71
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_26220692
quote:
Op donderdag 14 april 2005 13:29 schreef dawg het volgende:
Men moet dit, moet dat, moet zus moet zo. De potentiele partner moet ook dit, moet ook dat, moet ook zus en ook zo. Moet moet moet.

De druk die de maatschappij op mensen legt is veel te hoog. De verwachtingen zijn daardoor ook veel te hooggespannen. Kijk bijvoorbeeld maar naar de topics op Fok!, over "waar knap jij op af?", of "hoe ziet jou ideale partner eruit?", "Single & selectief", "vriend(in) met lagere opleiding", etc etc etc.

Mensen lijken steeds meer te streven naar ideaalbeelden. Zoals je ze ook dagelijks tegenkomt in reclames, tijdschriften, films, videoclips, etc. Terwijl die ideaalbeelden niet voor niets ideaalbeelden zijn. Mensen lijken daardoor soms weleens te vergeten wie ze zijn.
en dat is een waarheid als een koe.
Alles moet maar perfect zijn, en als het perfect is wil je het nog beter
Typisch voor deze tijd volgens mij.
pi_26220753
quote:
Op donderdag 14 april 2005 13:29 schreef dawg het volgende:

Helemaal mee eens. Ik beroep me ook op mijn uitspraak in onderdeel [Centraal] Nog altijd single deeltje 14
waarin het vergelijken van je huidige situatie en die ijken aan ALLE mogelijke andere zeer funest is voor jezelf.
zo gezegd, zo gedaan
pi_26220826
quote:
Op donderdag 14 april 2005 13:37 schreef JoeyT het volgende:

Zelfde geldt voor een relatie krijgen. Als je uitstraalt dat je leuk bent dan trek je ook leuke mensen aan...
Dat is niet altijd waar, je trekt ook mensen aan met een megagroot bord voor hun kop

en toch ook wel leuke, lieve, interessant doch vervelende mensjes
pi_26220909
quote:
Op donderdag 14 april 2005 13:37 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Ben ik t nou helemaal mee eens. Maar ik vind dan ook dat je 'de maatschappij' niet de schuld kan geven van je tekortkomingen.

Het ligt niet aan de maatschappij dat je geen vrienden hebt, het ligt niet aan de maatschappij dat je geen relatie hebt... Het ligt aan jezelf... Heb je daar problemen mee dan verander je jezelf...

Hoe kan het dat ik beste vrienden van respectievelijk 20, 18 , 9 en 9 jaar heb??? Hoe kan het dat ik 2 beste vriendinnen van 3 jaar heb??? Hoe kan het dat ik daarnaast een hele grote groep van 'normale' vrienden heb???

Antwoord: Ik sta er voor open! Het is gewoon een instelling die je hebt. Als je het echt wilt dan lukt het ook. Het IS een keuze die je maakt.

Heel simpel voorbeeld: Van de eerste tm de derde klas middelbare school werd ik gepest. Niet heel erg maar ik was toch wel een 'nerd'. Totdat ik er genoeg van had. Ik veranderde mn instelling van verlegen jongentje tot spontane gozer. Het jaar daarop had ik onwijs veel vrienden gemaakt en keken mensen tegen mij op. Het is gewoon een knop die je moet omdraaien.

Klopt, voor mij tenminste net zo: heb ook ee grijs verleden achter me, uit de basisschool. Daarna van 1t/m 3e klas de bink uitgehangen. Daarna zie je in dat je veel kunt regelen als je volgens de regels speelt, dus werd dat mijn uitdaging. Dat leidt tot succes, maar je moet het blijven voeden. Als je dat niet doet, dan heb je pech en beteken je net zo weinig in de publieke opinie als daarvoor. En daar heb ik nu juist weer geen trek meer in: ik doe mijn eigen ding, en wie mee wil doen, die mag dat!
Voor welke relatie die je ook aangaat in je leven: Zakelijk, Vriendschappelijk, Erotisch, Liefde of Vijandelijk: je moet het voeden en onderhouden, anders ben je het kwijt.
zo gezegd, zo gedaan
  donderdag 14 april 2005 @ 13:49:25 #75
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_26220910
quote:
Op donderdag 14 april 2005 12:50 schreef Sabrina1981 het volgende:

[..]

Dat laatste lijkt mij nogal logisch. Een vriendschap van 10 jaar betekend nou eenmaal dat je die persoon minimaal 10 jaar geleden ontmoet hebt. Ik weet niet precies wat jij met 'latere leeftijd' bedoelt, maar ik denk niet dat het veel uitmaakt of je nu iemand ontmoet of 10 jaar geleden

De basis is toch een 'klik' tussen 2 personen. En wat jij zegd over moeite doen..., nou eerlijk gezegd noem ik dat geen moeite. Een vriendschap kost mij eigenlijk nooit moeite, soms wel veel energie, maar dat heb je dan graag voor die persoon over. Als het moeite kost is er ergens iets mis imho..

Ik ben dan misschien niet het typische voorbeeld van het TMF-sysndroom zoals beschreven, maar ik leef wel in deze tijd. En desondanks heb ik genoeg lange vriendschappen op allerlei niveau's
Have you ever picked your feet in Poughkeepsie?
  donderdag 14 april 2005 @ 13:49:46 #76
88139 JoeyT
pi_26220923
quote:
Op donderdag 14 april 2005 13:31 schreef petitlapin het volgende:

[..]

nu trek ik me terug uit deze discussie, ik hoor in dit topic niet thuis.

Jij echter wel, als je zo'n randmongool bent om reeds preventief overspel te plegen, moet je natuurlijk ook niet echt een relatie verwachten... of was dat nu weer een huisgenoot van jou ?
Het spijt me zeer maar in een ander topic heb je hele andere dingen verkondigd, als ik tijd over heb dan zoek ik t ff voor je op. Snap ook niet waarom je hier t ene uiterste verkondigd en 2 maanden geleden het andere uiterste

En nee hoor dat was ik... En ik verwacht idd geen relatie, ik heb er 1... Ik heb er zelfs 1 waarin ik heel gelukkig ben. Ik ben helemaal verliefd op haar en zij op mij...

En ja ik heb een grove fout gemaakt in de relatie (toen was er trws amper sprake van een relatie)maar ik heb het ook eerlijk aan haar vertelt en het is goedgekomen blijkbaar.

Sowieso heb ik alle slechte dingen die er zijn op dit gebied wel gedaan. En ik heb er niet eens spijt van want het heeft me wel aan het denken gezet en ik ben er op sociaal vlak flink door gegroeid...

En je kan me idd proberen af te schilderen als 1 of andere idioot, maar zowel op sociaal als op intellectueel gebied sta ik aardig hoor op de ladder...

Vind t wel een beetje jammer dat je me een randmongool noemt want dat verwachtte ik niet van een saaie passieloze belgische doos (Ja ik ben en blijf een amsterdammer )
pi_26220975
Better to have loved and lost than to have never loved at all.

Het is fijner spijt te hebben van de dingen die je wel hebt gedaan, dan van de dingen die je niet hebt gedaan.

Vandaag sta ik helemaal achter JoeyT.
  donderdag 14 april 2005 @ 13:56:39 #78
44118 srblackbird
Google is handig!
pi_26221079
quote:
Op donderdag 14 april 2005 13:49 schreef phizzie het volgende:

[..]

Klopt, voor mij tenminste net zo: heb ook ee grijs verleden achter me, uit de basisschool. Daarna van 1t/m 3e klas de bink uitgehangen. Daarna zie je in dat je veel kunt regelen als je volgens de regels speelt, dus werd dat mijn uitdaging. Dat leidt tot succes, maar je moet het blijven voeden.
Wat ik merk is dat als ik 'het spel' speel het wel lukt, maar ik voel me er minder blij door...
Als of niet echt meer ben.
Jumps from perfectly good airplanes.
Dear aunt, let's set so double the killer delete select all
pi_26221118
quote:
Op donderdag 14 april 2005 13:33 schreef Bass-Miss het volgende:

[..]

Dus ruimte voor een minnaar die de ontbrekende dingen kan aanvullen.
Nou, ik doelde meer op het feit dat mensen die enorm gelukkig zijn met elkaar en dat ook uitstralen vaak niet meer open staan voor anderen en bestaande relaties verwaarlozen. Vaak lopen die relaties ook weer stuk na een lange tijd, omdat ze gewend zijn zo veel aan elkaar te geven dat het gewoonte is geworden. Als de ander dan wat minder wil, is het hek van de dam...
zo gezegd, zo gedaan
pi_26221170
quote:
Op donderdag 14 april 2005 13:49 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Het spijt me zeer maar in een ander topic heb je hele andere dingen verkondigd, als ik tijd over heb dan zoek ik t ff voor je op. Snap ook niet waarom je hier t ene uiterste verkondigd en 2 maanden geleden het andere uiterste

....
dus omdat ik in een ander topic zeg dat ik verliefdheid niet het belangrijkste vind, impliceert dat dat ik effectief in ZO een situatie zit...

ja, ik was enorm/en ik ben nog in vlagen verliefd op mijne vent.

Ik ben en blijf gewoon van mening dat er andere dingen belangrijker zijn. Zoals vertrouwen en rust.

maar ieder zijn mening. En dan ben ik maar passieloos, je m'en fous royalement.
  donderdag 14 april 2005 @ 14:01:57 #81
88139 JoeyT
pi_26221205
quote:
Op donderdag 14 april 2005 13:56 schreef srblackbird het volgende:

[..]

Wat ik merk is dat als ik 'het spel' speel het wel lukt, maar ik voel me er minder blij door...
Ff voor de duidelijkheid... Ik speelde geen spel. Ik gooide gewoon mn eigen instelling om. Ik veranderde dus echt en deed niet net alsof...

waarom verlegen doen als spontaan zijn zoveel leuker is...
pi_26221221
quote:
Op donderdag 14 april 2005 13:49 schreef Automatic_Rock het volgende:

[..]

Dat laatste lijkt mij nogal logisch. Een vriendschap van 10 jaar betekend nou eenmaal dat je die persoon minimaal 10 jaar geleden ontmoet hebt. Ik weet niet precies wat jij met 'latere leeftijd' bedoelt, maar ik denk niet dat het veel uitmaakt of je nu iemand ontmoet of 10 jaar geleden

De basis is toch een 'klik' tussen 2 personen. En wat jij zegd over moeite doen..., nou eerlijk gezegd noem ik dat geen moeite. Een vriendschap kost mij eigenlijk nooit moeite, soms wel veel energie, maar dat heb je dan graag voor die persoon over. Als het moeite kost is er ergens iets mis imho..

Ik ben dan misschien niet het typische voorbeeld van het TMF-sysndroom zoals beschreven, maar ik leef wel in deze tijd. En desondanks heb ik genoeg lange vriendschappen op allerlei niveau's
Ik bedoel met latere leeftijd, dat vriendschappen op mijn leeftijd moeilijker zijn te sluiten. Veelal hebben al vrienden genoeg en zitten niet echt op nieuwe vrienden te wachten. Ze hebben vrienden die al vele jaren meegaan en ook verschillende vrienden. Dat bevalt ze wel en weten wat ze aan elkaar hebben. Als je dan nieuwe vriendschappen afsluit is het maar de vraag wat ze aan elkaar hebben.

Noem het moeite noem het energie. Voor de een is een telefoontje, smsje of mailtje al te veel moeite, maar verwachten ze eigenlijk wel wat van jou. Dat hoeft voor mij niet, het moet niet van één kant afkomen. Dus dan is het ook gauw over. Heb je niks aan die mensen.
pi_26221222
quote:
Op donderdag 14 april 2005 14:00 schreef petitlapin het volgende:

[..]

dus omdat ik in een ander topic zeg dat ik verliefdheid niet het belangrijkste vind, impliceert dat dat ik effectief in ZO een situatie zit...

ja, ik was enorm/en ik ben nog in vlagen verliefd op mijne vent.

Ik ben en blijf gewoon van mening dat er andere dingen belangrijker zijn. Zoals vertrouwen en rust.

maar ieder zijn mening. En dan ben ik maar passieloos, je m'en fous royalement.
Hint: je lult je er niet meer uit. Je komt gewoon over als een saaie, kleurloze doos. Maar ja kan goed komen omdat het een forum is hoor

Goede vrienden maken is lastig en kost tijd. De meeste mensen zijn door de wol geverfd en enigzins wantrouwend op nieuwe contacten en kijken de kat uit de boom en vertellen niet al te veel over zichzelf. Als je dan meteen gaat pushen dat het je beste vriend/vriendin moet zijn en teveel nadruk gaat leggen op het verplichte aspect van elkaar spreken. Als ik kijk naar mijn eigen beste vriend, die gozer kende ik eigenlijk een half jaar amper, maar sprak hem regelmatig en dan ga je in ander gezelschap een keer eten of wat dan ook. Dan ga je op een keer wat met zn tweeen doen en dan leer je mekaar pas echt kennen.
pi_26221260
quote:
Op donderdag 14 april 2005 13:56 schreef srblackbird het volgende:

[..]

Ik bedoel bij dit spel niet dat ik dus nog steeds mezelf voor de gek hou, en de stoere vent uithang. Juist door niet meer recalcitrant te zijn en te kijken hoeveel je kunt bereiken door je wel aan de regels te houden, zul je zien dat er nog veel meer te halen valt dan je dacht. En een stukje assertiviteit hoort daar wel bij. Ik voel me niet ongemakkelijk, omdat ik niet iets doe wat ik niet ben of eigenlijk niet achter sta.
[hieronder lijkt het wel een kindercrêche, met al die springende en bewegende smilies ] en dan bedoel ik de berichten box! Niet de hierna komende berichten
zo gezegd, zo gedaan
pi_26221263
quote:
Op donderdag 14 april 2005 14:02 schreef Sabrina1981 het volgende:

[..]

Ik bedoel met latere leeftijd, dat vriendschappen op mijn leeftijd moeilijker zijn te sluiten. Veelal hebben al vrienden genoeg en zitten niet echt op nieuwe vrienden te wachten. Ze hebben vrienden die al vele jaren meegaan en ook verschillende vrienden. Dat bevalt ze wel en weten wat ze aan elkaar hebben. Als je dan nieuwe vriendschappen afsluit is het maar de vraag wat ze aan elkaar hebben.

Noem het moeite noem het energie. Voor de een is een telefoontje, smsje of mailtje al te veel moeite, maar verwachten ze eigenlijk wel wat van jou. Dat hoeft voor mij niet, het moet niet van één kant afkomen. Dus dan is het ook gauw over. Heb je niks aan die mensen.
vriendschappen die op latere leeftijd gesloten worden, voelen inderdaad anders aan ...
het is allemaal vrijblijvender, losser, minder intens.

Ik vraag me idd af wie echt nog een hartsvriend tegenkomt op zijn 30ste of zo ...
pi_26221330
quote:
Op donderdag 14 april 2005 14:04 schreef petitlapin het volgende:

[..]

vriendschappen die op latere leeftijd gesloten worden, voelen inderdaad anders aan ...
het is allemaal vrijblijvender, losser, minder intens.

Ik vraag me idd af wie echt nog een hartsvriend tegenkomt op zijn 30ste of zo ...
Mijn moeder is haar absolute hartsvriendin pas tegengekomen toen ze 36 was. Je kunt altijd vrienden tegenkomen alleen je zult het de tijd moeten geven en energie erin moeten (blijven) stoppen of je nu een liefdesrelatie hebt of niet.

Liefde is voor even, vrienden zijn voor het leven.
  donderdag 14 april 2005 @ 14:08:39 #87
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_26221365
quote:
Op donderdag 14 april 2005 14:02 schreef Sabrina1981 het volgende:

[..]

Ik heb toch ook jouw leeftijd?? Nou, het is nu echt niet moeilijker dan eerst hoor. Ik heb er het laatste half jaar een goede vriendin van 25 jaar bijgekregen, en zij heeft ook echt al genoeg vrienden.
Maar iedere vriend of vriendin is een aanvulling wat mij betreft
Het moet alleen wel van 2 kanten komen idd
pi_26221465
quote:
Op donderdag 14 april 2005 14:08 schreef Automatic_Rock het volgende:

[..]

Ik heb toch ook jouw leeftijd?? Nou, het is nu echt niet moeilijker dan eerst hoor. Ik heb er het laatste half jaar een goede vriendin van 25 jaar bijgekregen, en zij heeft ook echt al genoeg vrienden.
Maar iedere vriend of vriendin is een aanvulling wat mij betreft
Het moet alleen wel van 2 kanten komen idd
Misschien scheelt dan wel of je "vroeger" al veel vriendschappen hebt opgedaan of niet.
Maar weet je dit hoort niet echt hier thuis en we hebben het hier al over gehad. Je weet me te vinden als je er nog wat kwijt over wilt
pi_26221546
Zo, * phizzie komt weer van zijn luie reet af en geeft de zeepkist aan de volgende. De komende paar uur moet ik me met mijn echte leven bezig gaan houden. Ik vind het wel lachen zo in dit forum, en hoop voor enkelen een steun te kunnen zijn. Spreek jullie later!
zo gezegd, zo gedaan
pi_26221834
Joehoe, wat is de nieuwste stelling? Het gaat te hard om alles door te spitten.
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
  donderdag 14 april 2005 @ 14:30:26 #91
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_26221883
quote:
Op donderdag 14 april 2005 14:28 schreef WeirdMicky het volgende:
Wachten op een zinnig antwoord kan ook lang duren
  donderdag 14 april 2005 @ 14:30:51 #92
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_26221900
quote:
Op donderdag 14 april 2005 14:28 schreef WeirdMicky het volgende:
verzin eens wat, ik ben dat geneuzel ook wel een beetje zat ja
pi_26221975
Hoe vaak ga je uit als single en waar ga je dan heen?

Ik ga toch wel minstens 2 weekenden per maand stappen, of dat nu op een drum and bass-feestje is of in een tent als Panama of Bitterzoet. Ik ben laatst ook op een hardstylefeest geweest wat me prima beviel. Ik heb het eigenlijk overal wel leuk als ik maar kan dansen en er geen sfeer is van ons kijkt hoe ons alles doet.

Ik ga overigens nooit op vrouwenjacht, ik kom voor het dansen en plezier met vrienden. Ik vermaak me eigenlijk al snel, al zul je me in sommige gelegenheden niet snel zien. Zodra je leuke vrienden hebt waarmee je lol kunt hebben en mee kunt praten dan heb je het eigenlijk overal wel leuk, al is de tent nog zo kut. Uitgaan is natuurlijk ook wat je er zelf van maakt.

[ Bericht 45% gewijzigd door Tranceptor op 14-04-2005 14:44:19 ]
  donderdag 14 april 2005 @ 14:38:20 #94
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_26222067
quote:
Op donderdag 14 april 2005 14:34 schreef Tranceptor het volgende:

Ik ga toch wel minstens 2 weekenden per maand stappen, of dat nu op een drum and bass-feestje is of in een tent als Panama of Bitterzoet. Ik ben laatst ook op een hardstylefeest geweest wat me prima beviel. Ik heb het eigenlijk overal wel leuk als ik maar kan dansen en er geen sfeer is van ons kijkt hoe ons alles doet.
Ik ga niet uit als single. Ga sowieso niet op vrouwenjacht, en ook nooit gedaan. Ik heb gewoon niet zo'n behoefte aan de uitgaanscultuur (of hoe ik dat moet omschrijven)
pi_26222136
quote:
Op donderdag 14 april 2005 14:34 schreef Tranceptor het volgende:
Ik ga niet uit. Discotheek is soms weleens leuk hoor, maar ik zie me daar niet in mijn eentje naar toe gaan (is al weleens hier ter sprake gekomen volgens mij), maar ik vind het geen ideale gelegenheden. Ik ben meer een persoon voor rustige kroegjes, uit eten e.d.
  donderdag 14 april 2005 @ 14:42:08 #96
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_26222152
Ik ga elke week wel uit... maar ben ook nog maar net een paar weken single he
pi_26222181
quote:
Op donderdag 14 april 2005 14:38 schreef Automatic_Rock het volgende:

... ook nooit gedaan. Ik heb gewoon niet zo'n behoefte aan de uitgaanscultuur (of hoe ik dat moet omschrijven)
Ik wil ook geen uitgaanstype als partner, dus denk ik nt dat ik daar iemand tegenkom.
  donderdag 14 april 2005 @ 14:44:13 #98
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_26222194
Ik denk dat de kroeg ook geen plek is om een partner te ontmoeten.... eerder gewoon om te flirten, zoenen en misschien een one-night-stand te scoren.
pi_26222222
quote:
Op donderdag 14 april 2005 14:44 schreef Christine het volgende:
Ik denk dat de kroeg ook geen plek is om een partner te ontmoeten.... eerder gewoon om te flirten, zoenen en misschien een one-night-stand te scoren.
Zo jij bent wat van plan zeg.

Ik wil wel een meisje wat gezellig kan stappen, maar wel een meid met stijl (dus geen Cool Down Cafe e.d.). Maar een meisje dat een uitgaanstype is, is niks mee, tenzij ze LEEFT voor het weekend.

Uitgaanscultuur is heel breed, van proletententen tot studentikoos tot stijlvol en sjiek. Het is maar waar je voorkeur ligt, ik hou persoonlijk niet van tenten waar iedereen met elkaar gaat en het lang leve het hossen is, maar als ik daar even een paar uur door moet brengen...
pi_26222239
quote:
Op donderdag 14 april 2005 14:43 schreef Bass-Miss het volgende:

[..]

Ik wil ook geen uitgaanstype als partner, dus denk ik nt dat ik daar iemand tegenkom.
Das natuurlijk de andere kant van het verhaal. Wat "zoek" je.
pi_26222425
wat een geweldige reeks ook!

Jammer alleen dat het zo snel gaat, er komen zoveel interessante dingen naar voren, maar dan is er al weer een andere stelling. Naja, ik lees soms braaf mee .

Overigens vind ik Petitlepain niet echt passieloos overkomen, ze komt goed uit voor haar mening en houdt zich aan haar principes. Dat, haar instelling, kan in andermans ogen passieloos lijken, ik heb er wel respect voor moet ik zeggen. Weet ook niet of ik het zou kunnen, maar dat zij het, nu al, zo goed inziet, ja petje af toch wel. Misschien zijn die Belgen toch slimmer dan wij denken .

Over omgeving(sfactoren) van vriend/vriendin, nee boeit me zelf geen ene drol. Ik heb bij verscheidene sociale klasses aan tafel gezeten. Bij de hoogste klasses vond ik het uitermate koud en zakelijk, waardoor ik amper wat durfde te eten en het sfeertje wat onaangenaam vond. Het leek net of het gezin helemaal geen contact met elkaar had, en ieder vast zat in zijn eigen wereldje. En ik ken mensen die uit de laagste klasses komen, maar die qua karakter top zijn.

En vice versa, mensen uit de hoogste klasses, of althans eigen bedrijf (net zoals die 1e koude ook) maar waarvan de vrouw uit het gezin een hekel had aan kouwe kak, en dus eigenlijk een supermens was en is, ondanks het hoge, erg hoge saldo op de bank, en ondanks dat ze alles, maar dan ook alles konden en kunnen kopen, totaal geen air en totaal niet opschepperig. Bedrijfsfeestjes, ze walgde ervan, van die koude maskers en dan bleef ze liever thuis met de kids etc.

En zo heb je er, vind ik, vele gradaties in. Als ik verliefd ben, dan heb ik met diegene en niet met zijn/haar familie . Zou mezelf er misschien wel of niet meer of minder in thuis kunnen voelen, al heb ik dat niet zo gauw, eerder dat ik verschillen bemerk ofzoiets, en vind ik niet meer dan logisch. Maar zou eerder mezelf aanpassen of er het beste van maken, dan mijn neus op trekken of erger omlaag halen. Tenzij, het wel heel erg zou zijn, maar dan nog. Leven niet meer in de Middeleeuwen, dus woon daar niet, lijkt me minder relevant dus en vind het iets van 100 jarig terug ofzo, klassestelselmatig denken. Tegenwoordig met al die (gevolg van het individualisme denk) verschillen. Al zijn er nog steeds uitzonderingen, zoals vandaag op het nieuws die wijk waar de opnamen van de film flodder zijn gemaakt die geen gehandicapten tolereren .

Wat dat betreft, sluit ik mezelf (ja, weer) helemaal aan bij Copycat over wat ze op de 1e of 2e pagina zegt. Mijn broer is ook niet hoogopgeleid, whatever, maar een keiharde werker en slim, vind ik. Praat menig mens en ook mij (maar ik ben dan ook niet zo slim ) eruit met zijn nuchterheid en goeie, heldere kijk op dingen. En mocht iemand op hem neerkijken of op wie dan ook in mijn familie, mensen mogen veel zeggen, over mij, maar als het over mijn familie gaat dan verander ik van een lief meisje in een felle vrouw . Afblijven! . En overigens heeft hij heel erg zijn principes, daar waar anderen weer wat van zouden kunnen leren. Wat dat betreft een welkome bijdrage in de maatschappij en zo ken ik er veel meer. Respect dus!

naja goed, heel betoog weer , stop er maar weer even mee
pi_26222655
heb zeker weer teveel geschreven
pi_26222706
quote:
Op donderdag 14 april 2005 15:04 schreef sweetgirly het volgende:
heb zeker weer teveel geschreven

Samenvatting:

* petitlapin verdedigt enkel haar standpunt en daar valt wat voor en tegen te zeggen
*sweetgirly hecht niet veel waarde aan klasse-indelingen
*verliefd zijn is prima volgens sweetgirly maar dan zonder familie erbij, je bent met diegene en niet met de familie
* sweetgirly heeft een toffe broer en is een felle tante

SG, mag ik je redactie zijn?
  donderdag 14 april 2005 @ 15:09:30 #104
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_26222758
quote:
Op donderdag 14 april 2005 15:06 schreef Tranceptor het volgende:
*verliefd zijn is prima volgens sweetgirly maar dan zonder familie erbij, je bent met diegene en niet met de familie
Tell me about it

De familie krijg je er gratis bij, maar als het een hele leuke familie is, wordt het verbreken van een relatie alleen maar lastiger

(Sorry voor het offtopic )
pi_26222763
quote:

Samenvatting:

* petitlapin verdedigt enkel haar standpunt
* sweetgirly heeft een toffe broer en is een felle tante
ja top!

En kleine correctie: zonder familie, nou ik zou er van maken, respect voor de familie, althans dat zou ik (automatisch) opbrengen dan, gewoon omdat dat hoort, vind ik. Familie/vrienden hoort erbij in die zin, en mijn partner (wat een woord ) is daar mee opgegroeid, heeft er voor gekozen etc, dus wie ben ik in die zin om dat te veroordelen . Zo denk ik er een beetje over of zo voelt dat dan aan.
  donderdag 14 april 2005 @ 15:10:45 #106
99364 melismay
I'm not finished!!!
pi_26222786
quote:

[..]

Samenvatting:

* petitlapin verdedigt enkel haar standpunt
*verliefd zijn is prima volgens sweetgirly maar dan zonder familie erbij, je bent met diegene en net met de familie
* sweetgirly heeft een toffe broer
Ah kijk daar kan ik wat mee! Ik heb ook een toffe broer

Owja.... uitgaan... Nou kijk, het is wat Sabrina ook al even aankaartte, ik ga niet alleen uit. En aangezien al mijn vrienden en vriendinnen een relatie hebben en dingen met z'n tweeen doen. Tja, wat doe je dan... Ik wil ook niet altijd als het 5de wiel aan de wagen mee

Heel af en toe ga ik wel eens met een vriendin stappen die in Amstelveen woont, lekker Amsterdam in, lekker onbekend zijn en ik moet zeggen dat is dan wel erg relaxed
-
pi_26222825
quote:
Op donderdag 14 april 2005 15:09 schreef sweetgirly het volgende:

[..]

ja top!

pi_26222831
quote:
Op donderdag 14 april 2005 14:46 schreef Sabrina1981 het volgende:

[..]

Das natuurlijk de andere kant van het verhaal. Wat "zoek" je.
Tja, moeilijk uit te leggen. Gewoon iemand waar ik me goed bij voel.
pi_26222904
quote:
Op donderdag 14 april 2005 15:12 schreef Tranceptor het volgende:

is goed hoor, ben ik wel jouw typmiep

En ontopic nu Tranceptor en ik
pi_26222908
quote:
Op donderdag 14 april 2005 15:09 schreef Christine het volgende:

[..]

Tell me about it

De familie krijg je er gratis bij, maar als het een hele leuke familie is, wordt het verbreken van een relatie alleen maar lastiger
Ik heb een leuke familie
pi_26222938
quote:
Op donderdag 14 april 2005 15:12 schreef Bass-Miss het volgende:

[..]

Tja, moeilijk uit te leggen. Gewoon iemand waar ik me goed bij voel.
Ja inderdaad, maar ik bedoel het meer zo van als je geen uitgangstype zoekt ga je ook niet naar uitgaansgelegenheden.
pi_26222975
quote:
Op donderdag 14 april 2005 15:16 schreef Sabrina1981 het volgende:

[..]

Ja inderdaad, maar ik bedoel het meer zo van als je geen uitgangstype zoekt ga je ook niet naar uitgaansgelegenheden.
Nee, dat klopt.
pi_26222983
quote:
Op donderdag 14 april 2005 15:16 schreef Sabrina1981 het volgende:

[..]

Omschrijf uitgaanstype?

Er is niet een uitgaanstype,er zijn mensen die iedere week laveloos weer in de Skihut staan en er zijn ook mensen die houden van theater en daar iedere week naartoe gaan en in een café ergens gaan afpilsen. Allebei uitgaanstypes, allebei compleet andere beleving van uitgaan en plezier.
pi_26223013
quote:
Op donderdag 14 april 2005 15:19 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Omschrijf uitgaanstype?

Er is niet een uitgaanstype,er zijn mensen die iedere week laveloos weer in de Skihut staan en er zijn ook mensen die houden van theater en daar iedere week naartoe gaan en in een café ergens gaan afpilsen. Allebei uitgaanstypes, allebei compleet andere beleving van uitgaan en plezier.
Moet je bij Bass-Miss zijn. Die kwam daarmee.
pi_26223020
quote:
Op donderdag 14 april 2005 15:18 schreef Bass-Miss het volgende:

[..]

Nee, dat klopt.
Geen uitgaanstype? Ik vraag me dan altijd af wat je als single gaat doen op bijvoorbeeld zaterdagnacht. Toch niet slapen?
pi_26223057
quote:
Op donderdag 14 april 2005 15:21 schreef WeirdMicky het volgende:

[..]

Geen uitgaanstype? Ik vraag me dan altijd af wat je als single gaat doen op bijvoorbeeld zaterdagnacht. Toch niet slapen?
Goed boek, lekkere flinke stevige bak thee en dan de nacht doorlezen natuurlijk
pi_26223061
quote:
Op donderdag 14 april 2005 15:09 schreef Christine het volgende:

(Sorry voor het offtopic )
Daar zit overigens wel wat in.
Ik heb het zelf eens vergeleken met een boom, ja, ik heb wat vreemde metaforen soms . Zag de of mijn partner toen als een tak van een boom, en de boom was zijn familie waar hij (ook) aan vast zat, een onderdeel van uitmaakt. En soms is een boom erg sterk, bijv. wanneer het gezin of een familielid daarvan haar takken goed bijeenhoudt etc. En soms als het dan voorbij is, dan verlies je niet alleen een tak, maar gelijk de hele boom. Maargoed, dat zijn de (moeilijke) keuzes soms en/of die de mens moet of maken kan.

wat een drama weer .
  donderdag 14 april 2005 @ 15:23:49 #118
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_26223076
quote:
Op donderdag 14 april 2005 15:15 schreef WeirdMicky het volgende:
Ik heb een leuke familie
Ja
Dus voor ons zit er het niet in ivm het mogelijk verbreken van de relatie
pi_26223081
quote:
Op donderdag 14 april 2005 15:22 schreef sweetgirly het volgende:

wat een drama weer .
Kun je ook even rekening houden met Idefix, hij is helemaal overstuur van dat verlies van bomen

donderdag 14 april 2005 @ 15:24:32 #120
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_26223088
Met uitgaanstype bedoel ik iemand die het prettig vind om op reguliere basis een avond/nacht door te brengen in een disco/cafe/kroeg
  donderdag 14 april 2005 @ 15:25:54 #121
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_26223117
quote:
Op donderdag 14 april 2005 15:22 schreef sweetgirly het volgende:

[..]

Daar zit overigens wel wat in.
Ik heb het zelf eens vergeleken met een boom, ja, ik heb wat vreemde metaforen soms . Zag de of mijn partner toen als een tak van een boom, en de boom was zijn familie waar hij (ook) aan vast zat, een onderdeel van uitmaakt. En soms is een boom erg sterk, bijv. wanneer het gezin of een familielid daarvan haar takken goed bijeenhoudt etc. En soms als het dan voorbij is, dan verlies je niet alleen een tak, maar gelijk de hele boom. Maargoed, dat zijn de (moeilijke) keuzes soms en/of die de mens moet of maken kan.

wat een drama weer .
Tranceptor??
Wil je ff???
pi_26223118
quote:
Op donderdag 14 april 2005 15:24 schreef Automatic_Rock het volgende:
Met uitgaanstype bedoel ik iemand die het prettig vind om op reguliere basis een avond/nacht door te brengen in een disco/cafe/kroeg
Moet diegene daar ook nog een of ander plan trekken of een bepaald aantal glazen drinken of gewoon iedereen die houdt van wat gezelligheid?
pi_26223134
quote:
Op donderdag 14 april 2005 15:25 schreef Automatic_Rock het volgende:

[..]

Tranceptor??
Wil je ff???
Wil ik wat? De boom in?

Idefix is lief

Goed goed, nieuwe vraag

Hoe denken onze singles over het nemen van een huisdier?
pi_26223180
quote:
Op donderdag 14 april 2005 15:20 schreef Sabrina1981 het volgende:

[..]

Moet je bij Bass-Miss zijn. Die kwam daarmee.
Ik bedoelde de mensen die elk weekend aan het fuiven zijn.
  donderdag 14 april 2005 @ 15:29:05 #125
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_26223189
quote:
Op donderdag 14 april 2005 15:25 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Moet diegene daar ook nog een of ander plan trekken of een bepaald aantal glazen drinken of gewoon iedereen die houdt van wat gezelligheid?
Iedereen houd wel van gezelligheid denk ik...., we zoeken het alleen niet allemaal in een disco. Sommige mensen zoeken het wel in een disco. En dat noem ik uitgaanstypes. En daar is verder niks mis mee, zit geen steekje los bij ofzo
pi_26223194
quote:
Op donderdag 14 april 2005 15:24 schreef Tranceptor het volgende:

Kun je ook even rekening houden met Idefix, hij is helemaal overstuur van dat verlies van bomen

[afbeelding]
Wie , oh die (nu afbeelding ziet) lol vooruit dan maar weer.
Maar zo kan een mens, sorry Idefix, zelfs 2 bomen hebben, erg leuk, handig soms zelfs, leerzaam, gezellig etc etc. En soms verdrietig, voor de boom zelf, laat staan de tak en voor de andere tak. Tjonge , nagoed. Schieten mezelf voor de rest ook andere metaforen binnen, maar hou het maar hier bij . Voor Idefix enzo.
  donderdag 14 april 2005 @ 15:30:09 #127
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_26223210
Onder uitgaanstypes versta ik mensen die elk weekend naar een discotheek of kroeg willen en niet zonder kunnen
Niks voor mij Imho, ik vind het wel eens leuk om uit te gaan maar echt op regelmatige basis hoeft het van mij nou ook weer niet.

Geef mij maar gewoon een bioscoopje ofzo
pi_26223222
quote:
Op donderdag 14 april 2005 15:29 schreef Automatic_Rock het volgende:

[..]

Iedereen houd wel van gezelligheid denk ik...., we zoeken het alleen niet allemaal in een disco. Sommige mensen zoeken het wel in een disco. En dat noem ik uitgaanstypes. En daar is verder niks mis mee, zit geen steekje los bij ofzo
Ik denk eigenlijk dat het hele kleine steekje los zit bij mensen die denken dat een discotheek per se leuk moet zijn, je moet het net zo goed leuk maken met de mensen die je meehebt hoor. Het is namelijk nergens leuk. Er is niets mis met andere dingen dan een discotheek hoor, maar als je jong bent hoort een beetje uitgaan er met een reden toch wel bij.
pi_26223233
quote:
Op donderdag 14 april 2005 15:21 schreef WeirdMicky het volgende:

[..]

Filmpje kijken, nr een concert gaan, bij vrienden zitten,beetje muziek studeren , bbqtje doen, boek lezen..
  donderdag 14 april 2005 @ 15:30:57 #130
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_26223237
quote:
Op donderdag 14 april 2005 15:26 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Wil ik wat?
Het boomverhaal begrijpelijk maken......
pi_26223250
quote:
Op donderdag 14 april 2005 15:29 schreef sweetgirly het volgende:

[..]

Wie , oh die (nu afbeelding ziet) lol vooruit dan maar weer.
Maar zo kan een mens, sorry Idefix, zelfs 2 bomen hebben, erg leuk, handig soms zelfs, leerzaam, gezellig etc etc. En soms verdrietig, voor de boom zelf, laat staan de tak en voor de andere tak. Tjonge , nagoed. Schieten mezelf voor de rest ook andere metaforen binnen, maar hou het maar hier bij . Voor Idefix enzo.
Samenvatting:

*Sweetgirly zoekt een boom van een vent.
pi_26223264
quote:
Op donderdag 14 april 2005 15:28 schreef Bass-Miss het volgende:

[..]

Ik bedoelde de mensen die elk weekend aan het fuiven zijn.
Ja dat vermoeden had ik al wel, maar zometeen kijk jij er toch anders tegen aan.
  donderdag 14 april 2005 @ 15:34:04 #133
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_26223319
quote:
Op donderdag 14 april 2005 15:30 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Ik denk eigenlijk dat het hele kleine steekje los zit bij mensen die denken dat een discotheek per se leuk moet zijn, je moet het net zo goed leuk maken met de mensen die je meehebt hoor.
Uhmm, jij was diegene die de link tussen 'disco' en 'gezellig' legde hoor
  donderdag 14 april 2005 @ 15:37:09 #134
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_26223389
quote:
Op donderdag 14 april 2005 15:34 schreef Automatic_Rock het volgende:

[..]

Uhmm, jij was diegene die de link tussen 'disco' en 'gezellig' legde hoor
Het gaat om het gezelschap, niet om de plaats
pi_26223451
quote:
Op donderdag 14 april 2005 15:30 schreef Automatic_Rock het volgende:

Het boomverhaal begrijpelijk maken......
Ja, ik dacht al, volgens mij moest Tranceptor weer voor redactie spelen, gezien je vorige berichtje .
Ahhh, pestkoppen .

Maar huisdier werd er genoemd, als single .
Waarom niet? Ik zelf prefereer wel een kat dan. Kunnen ook goed voor zichzelf zorgen en zijn niet zo of minder afhankelijk, heb rare tijden soms dat ik weg ben en/of weer binnenkom en een kat, ook als je hem of haar zelf makkelijk opvoedt (al went hij/zij er dus al zelf aan dan, is perfect, zei de dierenarts ook dat je een kat beter niet op vaste tijden eten moeten geven etc, gaan ze (erg) miauwen, als je dat niet doet, verschillende tijden, gewoon als het bakje leeg is, etc worden ze makkelijker, zei ik gelijk: 'oh, dan doe ik het goed' , maargoed lekker onzinnig lulverhaal weer), is dan niet zo afhankelijk van je. En als je het treft, zoals ik, zijn ze of kunnen ze evengoed erg knuffelig en cute zijn!

Ja, ik stem voor een kat dan, als single zijnde iig.
Heb ik een partner dan ga ik voor de hele kinderboerderij natuurlijk .

damn, jullie gaan snel, hebben ze het nu weer over uitgaan , niet te volgen hier
  donderdag 14 april 2005 @ 15:42:00 #136
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_26223516
katten zijn liev
alleen jammer dat mijn ex de kat heeft gehouden
  donderdag 14 april 2005 @ 15:42:28 #137
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_26223528
quote:
Op donderdag 14 april 2005 15:39 schreef sweetgirly dat ze voor een kat stemt
Ik stem ook voor een kat, of een hond. Daar kun je nog een beetje mee knuffelen, ze geven ook jou aandacht ipv alleen maar andersom. Een daarbij; je wordt niet heel erg raar aangekeken als je er tegen praat

* Automatic_Rock mag helaas geen huisdieren hebben

[ Bericht 2% gewijzigd door Automatic_Rock op 14-04-2005 15:48:02 ]
pi_26223625
Ik stem voor kat, een hond heb je toch werk aan en beperkt je toch wel in je vrijheid zeker als je op vakantie wil e.d. Ik ben gek op katten.

sja en iedere kat voelt zich meteen thuis bij me natuurlijk
  donderdag 14 april 2005 @ 15:47:48 #139
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_26223672
quote:
Op donderdag 14 april 2005 15:42 schreef Automatic_Rock het volgende:

[..]
Hee, jij kan d'r ook samenvatten
pi_26223689
quote:
Op donderdag 14 april 2005 15:42 schreef Automatic_Rock het volgende:

Ik stem ook voor een kat, of een hond. Daar kun je nog een beetje mee knuffelen, ze geven ook jou indacht ipv alleen maar andersom. Een daarbij; je wordt niet heel erg raar aangekeken als je er tegen praat

* Automatic_Rock mag helaas geen huisdieren hebben
Precies! Als ik nu tegen mezelf praat, denken de buren tenminste niet van 'wat bazelt ze nou weer in zichzelf' . Sterker, ik kan zelfs wat harder op mompelen nu en gesprekken voeren, eigenlijk gewoon dingen zeggen, zo'n nutcase ben ik ook weer niet, ('s nachts voeren, tegen haar, maar ze is dan ook een doos soms) zonder dat het raar staat! Geweldig zo'n beestje.

astma ?
  donderdag 14 april 2005 @ 15:48:52 #141
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_26223700
quote:
Op donderdag 14 april 2005 15:45 schreef Tranceptor het volgende:
sja en iedere kat voelt zich meteen thuis bij me natuurlijk
Ik moet ineens denken aan een meneer die vroeger bij ons in de buurt woonden, die wij altijd "de poesjesman" noemden
pi_26223715
Ik heb ook imaginary pets zoals Goudvis Henk
  donderdag 14 april 2005 @ 15:49:43 #143
58043 cyber_rebel
Einddoel van de evolutie
pi_26223722
quote:
Op donderdag 14 april 2005 15:45 schreef Tranceptor het volgende:
Ik stem voor kat, een hond heb je toch werk aan en beperkt je toch wel in je vrijheid zeker als je op vakantie wil e.d. Ik ben gek op katten.
Dit is niet de samenvatting van de tekst van sweetgirly toch?

Overigens zijn honden lastig als ze op je schoot liggen terwijl je moet typen. Vooral als ze met hun kop op je arm of toetsenbord gaan hangen zoals die bij mij nu doet.
  donderdag 14 april 2005 @ 15:50:20 #144
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_26223744
Ratten zijn ok! Die kun je tenminste op drukke momenten van het singlebestaan ietwat verwaarlozen en in hun kooitje laten zitten. Als ze maar voer hebben is het genoeg, bijten kunnen ze ook elkaar
Vampire Romance O+
  donderdag 14 april 2005 @ 15:50:43 #145
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_26223756
quote:
Op donderdag 14 april 2005 15:47 schreef Christine het volgende:

[..]

Hee, jij kan d'r ook samenvatten
Ik volg er een cursus voor
pi_26223773
quote:
Op donderdag 14 april 2005 15:49 schreef cyber_rebel het volgende:

[..]

Dit is niet de samenvatting van de tekst van sweetgirly toch?
IK ben redactie, ik kan ook editorials schrijven over mezelf
pi_26223802
Stelletje pestkoppen .
Ga ik er serieus op in. Je weet wat ze zeggen hé, meisjes plagen, is zoentjes vragen .
quote:
Op donderdag 14 april 2005 15:31 schreef Tranceptor het volgende:

Samenvatting:

*Sweetgirly zoekt een boom van een vent.
En idd, dat ook.
Ben alleen niet op zoek, ik ga er vanuit dat ik eens vanzelf word gevonden in het diepe, duistere, donkere bos . Ja, slechte instelling misschien, maar ja, je moet toch je eigen boom goed in stand (blijven) houden en door op zoek te gaan, zie ik door de bomen iig het bos niet meer .

slaat ook drop nog suiker.

ga wat doen, anders wordt het niks meer met mij en mijn metaforen

[ Bericht 2% gewijzigd door sweetgirly op 14-04-2005 15:59:05 ]
  donderdag 14 april 2005 @ 15:52:48 #148
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_26223807
quote:
Op donderdag 14 april 2005 15:50 schreef Automatic_Rock het volgende:

[..]

Ik volg er een cursus voor
Waarvoor dank. Het past beter bij m'n attention span
Vampire Romance O+
pi_26223888
quote:
Op donderdag 14 april 2005 15:52 schreef sweetgirly het volgende:

Ga ik er serieus op in. Je weet wat ze zeggen hé, meisjes plagen, is zoentjes vragen .

* Tranceptor staat met een kettingzaag te kappen in het bos: ík vind SG wel, nu maar kopen dat het geen Blair Witch is
  donderdag 14 april 2005 @ 15:58:32 #150
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_26223963
quote:
Op donderdag 14 april 2005 15:56 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Niet zo obvious, Trance.... bovendien was ik eerst
  donderdag 14 april 2005 @ 15:59:57 #151
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_26223997
In deel 20 is iedereen zo wanhopig geworden dat iedereen uit dit topic met elkaar ligt te krikken
  donderdag 14 april 2005 @ 16:00:42 #152
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_26224018
quote:
Op donderdag 14 april 2005 15:59 schreef Metro2005 het volgende:
In deel 20 is iedereen zo wanhopig geworden dat iedereen uit dit topic met elkaar ligt te krikken
Met dit tempo is dat komende zaterdagavond
pi_26224033
quote:
Op donderdag 14 april 2005 15:58 schreef Christine het volgende:

[..]

Niet zo obvious, Trance.... bovendien was ik eerst

Ga jij alvast maar vooruit op zoek naar het dorpje Sint Juttemis, ja dat ligt midden in het woud. Bel me maar als je er bent of als je het niet meer weet....

* Tranceptor zet zijn mobiel uit
pi_26224091
quote:
Op donderdag 14 april 2005 16:01 schreef sweetgirly het volgende:
, ik ga even kijken of de bomen er nog goed bij staan dit jaar
* Tranceptor verzamelt alvast hout voor op de brandstapel: 'zo komen we er wel achter of het een echte heks is'

P.S. Napalm gaat me te ver, we moeten haar wel een eerlijk proces geven
pi_26224247
Ontopic maar weer he.

Wie komt er met een nieuwe stelling?
  donderdag 14 april 2005 @ 16:09:43 #156
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_26224261
quote:
Op donderdag 14 april 2005 16:05 schreef sweetgirly het volgende:
Nouh, overigens kan je dan beter een zware steen om mijn enkel binden.
Hou niet zo van vuur, behalve om mezelf op te warmen. Maar ik zal alvast vertellen, ik blijf drijven en dat is echt zo, zelfs in zoet water .

duiken lukte dus ook nooit zo goed, want ik kwam als een speer weer naar boven
Ja, over vuur gesproken
Vraag: Wat is nou romantisch??? Kaarsjes en een openhaard?? Of heb jij daar een totaal ander idee over??

* Automatic_Rock doet een wanhopige poging dit weer ontopic te krijgen voor hij mot met z'n collega's krijgt
pi_26224287
quote:
Op donderdag 14 april 2005 16:09 schreef Automatic_Rock het volgende:

[..]

Ja, over vuur gesproken
Vraag: Wat is nou romantisch??? Kaarsjes en een openhaard?? Of heb jij daar een totaal ander idee over??

* Automatic_Rock doet een wanhopige poging dit weer ontopic te krijgen voor hij mot met z'n collega's krijgt
Romantiek is ongedwongen, zodra het overdreven overdone gepland is, werkt het voor mij niet meer...
pi_26224499
quote:

[..]

Ja, over vuur gesproken
Ja kan romantisch zijn. Maar net wat Tranceptor zegt het moet niet te zijn.
pi_26224535
quote:

Ja, over vuur gesproken

Hm, kaarsjes, gedempt licht, ja hoor, zeker romantisch en sowieso sfeervol of kan erg sfeervol zijn. Openhaard heb ik niet, jij wel dan? Zoja, doe je goed, zonee, mens kan niet alles hebben, toch? Maar idd wat prefereren jullie als singles? . Wat vindt een single nou romantisch idd?

Nee maar eigenlijk heb ik een totaal ander idee/beeld over romantiek, wat is er bijvoorbeeld nou romantischer dan elkaar, uhhh, naja laat maar weer .

Maar zal er nog even over nadenken.

[ Bericht 1% gewijzigd door sweetgirly op 14-04-2005 16:23:44 ]
pi_26224638
quote:
Dat is inderdaad romantisch, samen naar de sauna ook of onder een dekentje een film kijken, etc
pi_26224674
quote:
Op donderdag 14 april 2005 16:22 schreef WeirdMicky het volgende:
onder een dekentje een film kijken...
Ja ja, een natuurfilm?

pi_26224707
quote:
Op donderdag 14 april 2005 16:23 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Ja ja, een natuurfilm?

De grap was helaas doorzichteriger dan ik had gehoopt
pi_26224708
quote:
Op donderdag 14 april 2005 16:00 schreef Christine het volgende:

[..]

Oeh! Zaterdagavond vrij houden mensen, dan wordt er gesexed!
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  donderdag 14 april 2005 @ 16:28:41 #164
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_26224817
quote:

Sweat it, baby!

Romantiek zit voor mij in hele kleine dingen, iig niet in die geijkte zaken als kaarsjes en open haard. Too much en daar hou ik niet van.
Samen helemaal in een deuk liggen om niets, opeens vanuit het niets dat sprongetje in je buik voelen als hij op die speciale manier naar je kijkt, samen lamlendig voor de buis hangen in je ouwe kloffie.

Romantiek is voor mij een gevoel, geen tastbaar iets.
pi_26224843
quote:

[..]

Ja, over vuur gesproken

Ik vind die standaard dingen als voor de open haard liggen enzo niet zo heel erg romantisch eigenlijk...
Lekker 's avonds op het strand naar een groot strandvuur kijken, of gewoon de nacht op het strand doorbrengen. Of gewoon lekker onbezonnen ergens naartoe op reis gaan last minute
Tap tap tap
pi_26224866
Ik ook niet .

En zo'n groepsorgie wil ik natuurlijk niet missen, al kom ik wel verkleed als voyeur dan .
Kijk wel toe .

Waar gaat dit over , oh ja, over sex en singles, hoe doen jullie dat? Vibo's enzo gebruiken jullie die vrouwen en voor de mannen, opblaaspoppen ofzo?
  donderdag 14 april 2005 @ 16:31:44 #167
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_26224880
quote:
Op donderdag 14 april 2005 16:25 schreef Sabrina1981 het volgende:
Kan het een andere dag dan zaterdag, ik kan dan niet
33% van de vrouwen valt al af
  donderdag 14 april 2005 @ 16:32:15 #168
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_26224893
quote:
Op donderdag 14 april 2005 16:30 schreef sweetgirly het volgende:
Ik ook niet .

En zo'n groepsorgie wil ik natuurlijk niet missen, al kom ik wel verkleed als voyeur dan .
Kijk wel toe .

Waar gaat dit over , oh ja, over sex en singles, hoe doen jullie dat? Vibo's enzo gebruiken jullie die vrouwen en voor de mannen, opblaaspoppen ofzo?
Wat is er mis met de handjes???
pi_26224901
Sjit, nou gaat het topic van romantiek naar sex.

oeps, dat is natuurlijk wel een hele switch, ga zelf even wat anders doen maar , moet niet gekker worden natuurlijk
  donderdag 14 april 2005 @ 16:32:52 #170
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_26224906
quote:
Op donderdag 14 april 2005 16:30 schreef sweetgirly het volgende:
Ik ook niet .

Kijk wel toe .

rechterhand
pi_26224917
quote:
Op donderdag 14 april 2005 16:28 schreef Copycat het volgende:
Romantiek is voor mij een gevoel, geen tastbaar iets.
Er gebeuren rare dingen vandaag, ik ben het zowaar met je eens

Geen romantiek vind ik dat geijkte gedoe met rozenblaadjes, glaasjes wijn en spannende setjes lingerie.

Wel romantiek vind een mooie schaduwval op haar gezicht waardoor haar ogen glinsteren en *zucht*
pi_26224930
quote:
Op donderdag 14 april 2005 16:32 schreef Automatic_Rock het volgende:

Wat is er mis met de handjes???
Automatic Rock stemt voor handjes.

Handjes (genoteerd): 2

correctie 2, Metro ging ook voor de handjes, rechterhand uiteraard, ik stop er mee, want dit wordt weer te droog voor mij , als iemand anders de statistieken wil bijhouden, be my guest
pi_26224958
Handjes voor mij
  donderdag 14 april 2005 @ 16:35:26 #174
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_26224963
quote:
Op donderdag 14 april 2005 16:33 schreef sweetgirly het volgende:

[..]

Handjes (genoteerd): 1
Ik stelde een vraag!!
pi_26224975
quote:
Op donderdag 14 april 2005 16:33 schreef sweetgirly het volgende:

[..]

Handjes (genoteerd): 1
Ik onttrek me aan de stemming
  donderdag 14 april 2005 @ 16:35:55 #176
58043 cyber_rebel
Einddoel van de evolutie
pi_26224980
quote:
Op donderdag 14 april 2005 16:31 schreef Metro2005 het volgende:
33% van de vrouwen valt al af
En nog eens 33% gaat alleen toekijken.

Dus dat wordt met zijn allen op cherrylips
pi_26225011
quote:
Op donderdag 14 april 2005 16:35 schreef cyber_rebel het volgende:

[..]

gangbang

count me out
  donderdag 14 april 2005 @ 16:39:24 #178
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_26225070
quote:
Op donderdag 14 april 2005 16:37 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

gangbang

count me out
me2
pi_26225137
Handjes, just voor the record, staat op 3 nu iig

Sabrina ook genoteerd, ga zelf uiteraard voor de boomstammen, dus boomstammen: 1, ok flauw, erg flauw, ik stop er mee, ga mijn plantjes even water geven
pi_26225183
Ik ga ervantussen mensen, prettig vrijgezelschapsgedoe deze verdere middag enzovoort.
  donderdag 14 april 2005 @ 16:43:58 #181
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_26225193
quote:
Op donderdag 14 april 2005 16:41 schreef sweetgirly het volgende:
Handjes, just voor the record, staat op 3 nu iig

Sabrina ook genoteerd, ga zelf uiteraard voor de boomstammen, dus boomstammen: 1, ok flauw, erg flauw, ik stop er mee, ga mijn plantjes even water geven
boomknuffelaar?

Ik denk dat de meesten hier wel hun handjes gebruiken en sommige dames een vibo.
Denk dat er maar weinig mannen zullen zijn die hulpmiddelen gebruiken eigenlijk
pi_26225246
quote:
Op donderdag 14 april 2005 16:43 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

boomknuffelaar?

euhm
*ahum*
  donderdag 14 april 2005 @ 16:48:39 #183
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_26225318
quote:
Op donderdag 14 april 2005 16:45 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

euhm
*ahum*
Heb ik iets gemist?

Zo dalijk naar mijn date toe
Ik hou jullie op de hoogte
pi_26225368
quote:
Op donderdag 14 april 2005 16:48 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Heb ik iets gemist?

Succes man en ga nog niet in het diepe.... anders zijn wij singles ook meteen zo single
  donderdag 14 april 2005 @ 16:54:20 #185
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_26225475
quote:
Op donderdag 14 april 2005 16:48 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Heb ik iets gemist?

Have fun.

Probeer indien mogelijk al tijdens de avond te updaten svp, dan kunnen we het wat beter volgen. Dank.
Vampire Romance O+
pi_26225516
quote:
Op donderdag 14 april 2005 16:45 schreef Tranceptor het volgende:

euhm
*ahum*
Wat!? Wat nou weer * bedenkelijk, half bozig en argwanend kijkt .
Maar moet je het zeggen ook. Anders ga ik schelden hoor, coward .

Ontopic: mannen hebben idd weinig hulpmiddelen, althans ze zijn er wel, maar denk ook dat ze minder gebruikt worden. Maar jullie hebben dan ook een overvloed, of is het overload, aan internet(porno), boekjes, etc etc. Tja, handjes erbij en klaar.

solly
Nee, maar geef jullie groot gelijk, serious.

nu wel weg is, anders mis ik de trein zodrekt nog, moeten we niet hebben natuurlijk, iig iedereen een fijn weekend! En laat je niet singleën!
  donderdag 14 april 2005 @ 16:55:41 #187
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_26225521
quote:
Op donderdag 14 april 2005 16:54 schreef MouseOver het volgende:

[..]

Have fun.

Probeer indien mogelijk al tijdens de avond te updaten svp, dan kunnen we het wat beter volgen. Dank.
Als ik vanavond al post is dat geen goed teken
Dus hopelijk tot morgen
pi_26225575
quote:
Op donderdag 14 april 2005 16:55 schreef sweetgirly het volgende:

[..]

Wat!? Wat nou weer * bedenkelijk, half bozig en argwanend kijkt .
Maar moet je het zeggen ook. Anders ga ik schelden hoor, coward .
Alles op zijn tijd he
  donderdag 14 april 2005 @ 16:59:51 #189
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_26225638
quote:
Op donderdag 14 april 2005 16:55 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Dus hopelijk tot morgen
Ik heb het over wegsneaken, posten, en doornuecken
Vampire Romance O+
pi_26225733
En succes Metro!
Je kan het, pak er
Niet te bescheiden, maar gewoon doen.
Niet geschoten is altijd mis, en je kan beter een halve revolver hebben leeg geschoten, dan helemaal geen bullet . Ok, la maar weer, punt is wel duidelijk denk .
quote:
Op donderdag 14 april 2005 16:57 schreef Tranceptor het volgende:

Alles op zijn tijd he
Ja, dan moet je je mond ook niet open trekken .
Nieuwsgierig mens telt voor 2 of iets in die trant.

zo, nu weg is, hoop ik en anderen waarschijnlijk
pi_26225826
quote:
Op donderdag 14 april 2005 16:35 schreef cyber_rebel het volgende:

[..]

Tap tap tap
pi_26226115
deel 15 alweer? damn... moet toch eens vaker langskomen
pi_26226429
quote:
Op donderdag 14 april 2005 16:55 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Dus hopelijk tot morgen
Ik heb wat gemist. Heeft Metro een date met een FoK!ker?
pi_26226523
quote:
Op donderdag 14 april 2005 17:28 schreef UncleFunk het volgende:

[..]

Ik heb wat gemist. Heeft Metro een date met een FoK!ker?
Nee, dat was ik..
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
pi_26227102
quote:
Op donderdag 14 april 2005 17:32 schreef nozem het volgende:

[..]

Nee, dat was ik..
Beetje kansloos, niet?
pi_26227205
quote:
Op donderdag 14 april 2005 17:55 schreef Thisbe het volgende:

[..]

Beetje kansloos, niet?
De twee meest kansloze figuren hier filteren zichzelf eruit. Tot straks schat.
  donderdag 14 april 2005 @ 18:06:25 #197
11923 I.R.Baboon
pi_26227356
quote:
Op donderdag 14 april 2005 13:20 schreef phizzie het volgende:

[..]

Dat is misschien wel waar, maar helaas kom je dan niet zo snel aan je behoeftevoorziening. Of je moet het net zo willen als veel alternatieve vrienden van me, die compleet onverschillig blijven over van alles en nog wat. Die 'lopen er wel tegenaan' als de tijd rijp is.
Nou ja, ik haal wel braaf m'n studiepunten, en ik doe ook mee aan het kapitalistische systeem door te werken, dus eigenlijk valt het allemaal wel mee.
  donderdag 14 april 2005 @ 18:11:32 #198
48440 phizzie
{phízzzae}
pi_26227496
quote:
Op donderdag 14 april 2005 16:00 schreef Christine het volgende:

[..]

Jammer, dan heb ik al een uitstapje: studentengala. Helaas heeft mijn date #2 ook al afgezegd. Dat wordt nog pittig..
zo gezegd, zo gedaan
  donderdag 14 april 2005 @ 19:30:00 #199
99364 melismay
I'm not finished!!!
pi_26229625
Ik kan zaterdagavond ook niet, maar zo te lezen was ik ook niet meegerekend.... Komt dat mooi goed uit

* melismay wel een beetje jaloers op Metro is en hoopt dat ie een leuke avond heeft
-
pi_26229755
Ik mag niet zeggen dat ik jaloers ben. Dus doe ik ook niet
  donderdag 14 april 2005 @ 19:41:02 #201
99364 melismay
I'm not finished!!!
pi_26229921
quote:
Op donderdag 14 april 2005 19:34 schreef Sabrina1981 het volgende:
Ik mag niet zeggen dat ik jaloers ben. Dus doe ik ook niet
Je moet altijd uitspreken wat je voelt
-
  donderdag 14 april 2005 @ 19:41:30 #202
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_26229937
Ik mag niet klagen, want krijg het hele weekend mannelijk bezoek
  donderdag 14 april 2005 @ 19:42:35 #203
99364 melismay
I'm not finished!!!
pi_26229961
quote:
Op donderdag 14 april 2005 19:41 schreef Christine het volgende:
Oe! Wat leuk! Is dat mannelijke bezoek een bedreiging voor je single-bestaan?
-
pi_26229972
quote:
Op donderdag 14 april 2005 19:41 schreef melismay het volgende:

[..]

Je moet altijd uitspreken wat je voelt
Ik denk dat ik dan iets te horen krijgt in de trant van "eigen schuld, dikke bult".
  donderdag 14 april 2005 @ 19:43:47 #205
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_26229993
quote:
Op donderdag 14 april 2005 19:42 schreef melismay het volgende:

[..]

Oe! Wat leuk! Is dat mannelijke bezoek een bedreiging voor je single-bestaan?
Absoluut niet, want ik wil nog wel een tijdje van die status genieten
Jullie zijn nog niet van me af
pi_26230003
quote:
Op donderdag 14 april 2005 19:41 schreef Christine het volgende:
Toch aardig van je broer en vader dat ze langs komen.

Ik heb vanavond ook een soort date, echt een kansloze FOK!date. Geen hooggespannen verwachtingen trouwens, we gaan ons gewoon bezatten wat drinken.
  donderdag 14 april 2005 @ 19:57:52 #207
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_26230354
quote:
Op donderdag 14 april 2005 19:44 schreef nozem het volgende:

[..]

Toch aardig van je broer en vader dat ze langs komen.

Ik heb vanavond ook een soort date, echt een kansloze FOK!date. Geen hooggespannen verwachtingen trouwens, we gaan ons gewoon bezatten wat drinken.
Dat we dit na 15 delen nog mogen meemaken
Vampire Romance O+
pi_26230422
quote:
Op donderdag 14 april 2005 19:57 schreef MouseOver het volgende:

[..]

Dat we dit na 15 delen nog mogen meemaken
Ik geloof dat het in deel 2 al rond was.
pi_26230545
quote:
Op donderdag 14 april 2005 20:00 schreef nozem het volgende:

[..]

Ik geloof dat het in deel 2 al rond was.
Zo kansloos is het dus niet!
  donderdag 14 april 2005 @ 20:08:12 #210
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_26230619
Maargoed, op naar de volgende stelling:

stel je zou daten met een willekeurige fokker/ster en dat klikt en er komen kindertjes uit, hoe gaan die dan heten?

Fokke?
Vampire Romance O+
  donderdag 14 april 2005 @ 20:11:01 #211
6467 QyRoZ
Just Q it!
pi_26230708
Jezus, ik ben even anderhalve dag weg en meteen mis ik weer 4 topics.
For great justice!
pi_26230730
quote:
Op donderdag 14 april 2005 20:08 schreef MouseOver het volgende:

stel je zou daten met een willekeurige fokker/ster en dat klikt en er komen kindertjes uit, hoe gaan die dan heten?

Fokke?
Geen idee, eerst maar eens daten enzo en wat daarbij hoort.
pi_26230763
quote:

Fokke?
Vraag het Danny en Knorretje of E.T. en Swetsenegger.
  donderdag 14 april 2005 @ 20:19:53 #214
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_26230929
quote:

Fokke?
Ik kan het je over 7 maanden vertellen
  donderdag 14 april 2005 @ 20:24:46 #215
6467 QyRoZ
Just Q it!
pi_26231052
quote:

Fokke?
Das meer een vraag dan een stelling hè?
For great justice!
pi_26231127
Ik neem geen kinderen
pi_26231168
quote:

Fokke?
Grrrrrrrr jr. natuurlijk!
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_26231179
quote:
Op donderdag 14 april 2005 20:19 schreef Christine het volgende:

[..]

Ik kan het je over 7 maanden vertellen
qwerty?
  donderdag 14 april 2005 @ 20:31:07 #219
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_26231211
quote:
Op donderdag 14 april 2005 20:29 schreef faithlesz het volgende:

[..]

qwerty?
Lijkt me een leuke naam
  donderdag 14 april 2005 @ 20:31:13 #220
6467 QyRoZ
Just Q it!
pi_26231214
Ik date trouwens geen Fok!sters meer. Nare ervaringen mee. Je kan je te makkelijk verbergen achter het scherm.
For great justice!
pi_26231254
Ik heb nog nooit met een Fokker gedate, maar ben ook niet zo heel lang actief hoor.
Ach dat heeft er geen bal mee te maken.
  donderdag 14 april 2005 @ 20:32:47 #222
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_26231259
quote:
Op donderdag 14 april 2005 20:31 schreef Christine het volgende:

[..]

Lijkt me een leuke naam
En onzijdig, dat is makkelijk. Dan hoef je niet gelijk 2 namen te bedenken.
Vampire Romance O+
  donderdag 14 april 2005 @ 20:33:00 #223
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_26231261
quote:
Op donderdag 14 april 2005 20:31 schreef QyRoZ het volgende:
Ik date trouwens geen Fok!sters meer. Nare ervaringen mee. Je kan je te makkelijk verbergen achter het scherm.
Dat moet dan sinds kort geweest zijn?
pi_26231267
quote:
Op donderdag 14 april 2005 20:31 schreef QyRoZ het volgende:
Ik heb er anders positieve ervaringen mee. Maar het is een gok die je moet nemen. Maar het lijkt me niet dat je een blind date hebt gedaan?
  donderdag 14 april 2005 @ 20:33:32 #225
6467 QyRoZ
Just Q it!
pi_26231273
quote:
Op donderdag 14 april 2005 20:33 schreef Christine het volgende:

[..]

Dat moet dan sinds kort geweest zijn?
Jaar geleden ofzo.
Maar ik zeg niets anders krijg ik weer boze mensen achter me aan. .
For great justice!
  donderdag 14 april 2005 @ 20:33:43 #226
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_26231275
quote:
Op donderdag 14 april 2005 20:32 schreef MouseOver het volgende:

[..]

En onzijdig, dat is makkelijk. Dan hoef je niet gelijk 2 namen te bedenken.
Dan is het wel meteen heel duidelijk dat hij of zij door cyberseks is verwekt he
  donderdag 14 april 2005 @ 20:35:02 #227
6467 QyRoZ
Just Q it!
pi_26231302
quote:
Op donderdag 14 april 2005 20:33 schreef Christine het volgende:

[..]

Dan is het wel meteen heel duidelijk dat hij of zij door cyberseks is verwekt he
Je kan ze natuurlijk nummers geven. Of je noemt je kind 'Replique'
For great justice!
  donderdag 14 april 2005 @ 20:36:38 #228
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_26231344
quote:
Op donderdag 14 april 2005 20:35 schreef QyRoZ het volgende:

[..]

Je kan ze natuurlijk nummers geven. Of je noemt je kind 'Replique'
Ik zat zelf te denken aan "R&P"
Ook handig voor een tweeling!
  donderdag 14 april 2005 @ 20:38:42 #229
87436 ThunderChild
Mighty pirate!
pi_26231416
quote:
Neem een kijkje in Ouders . . .
Take my love, take my land, take me where I cannot stand
I don't care, I'm still free. You can't take the sky from me
Take me out to the black, tell them I ain't comin' back
Burn the land and boil the sea, you can't take the sky from me
  donderdag 14 april 2005 @ 20:39:41 #230
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_26231437
quote:
Op donderdag 14 april 2005 20:36 schreef Christine het volgende:

[..]

Ik zat zelf te denken aan "R&P"
Ook handig voor een tweeling!
Pak dan OvjL
Vampire Romance O+
  donderdag 14 april 2005 @ 20:39:49 #231
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_26231445
quote:
Op donderdag 14 april 2005 20:38 schreef ThunderChild het volgende:

[..]

Done. Volgende vraag.

Zou je ooit overgaan tot het plaatsen van een contactadvertentie?
  donderdag 14 april 2005 @ 20:40:10 #232
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_26231461
quote:
Op donderdag 14 april 2005 20:38 schreef ThunderChild het volgende:

[..]

Nevernooitniet

vervloekt subforum
Vampire Romance O+
  donderdag 14 april 2005 @ 20:42:21 #233
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_26231510
quote:
Op donderdag 14 april 2005 20:39 schreef Christine het volgende:

[..]

Done. Volgende vraag.

Volgens mij niet. Erg passief. Dan eerder eentje uitzoeken. Maar eerder via internet. Dat is toch meer 2 richtingverkeer.
Vampire Romance O+
  donderdag 14 april 2005 @ 20:43:54 #234
87436 ThunderChild
Mighty pirate!
pi_26231550
quote:
Nee. Heb weinig zin in om met drie regeltjes ergens in te staan . . .
  donderdag 14 april 2005 @ 20:48:00 #235
6467 QyRoZ
Just Q it!
pi_26231667
quote:

[..]

Done. Volgende vraag.

Nee. Wat zou ik er in moeten zetten?

"Wanhopige 35 jarige eeuwige vrijgezel wil wel eens een vrouw. Snor geen bezwaar". .
For great justice!
  donderdag 14 april 2005 @ 20:49:55 #236
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_26231723
quote:
Op donderdag 14 april 2005 20:48 schreef QyRoZ het volgende:

[..]

Nee. Wat zou ik er in moeten zetten?

"Wanhopige 35 jarige eeuwige vrijgezel wil wel eens een vrouw. Snor geen bezwaar". .
Ik zou erop reageren!
  donderdag 14 april 2005 @ 20:51:09 #237
6467 QyRoZ
Just Q it!
pi_26231770
quote:
Op donderdag 14 april 2005 20:49 schreef Christine het volgende:

[..]

Ik zou erop reageren!
Je hebt mn MSN. Als je nog 8 jaar wacht ben ik ook nog eens 35.
For great justice!
  donderdag 14 april 2005 @ 21:39:31 #238
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_26233077
Een contactadvertentie......
Hmz daar zijn zó veel grappen over gemaakt dat het nu eigenlijk wel weer kan hè?

Wel een zo cliché mogelijke tekst verzinnen
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
  donderdag 14 april 2005 @ 21:47:34 #239
11923 I.R.Baboon
pi_26233307
mn zkt vrw om smn oud te wrdn. Kln gbrk gn bzwr.
  donderdag 14 april 2005 @ 21:49:57 #240
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_26233389
Ik had ooit een oproepje geplaats op marktplaats (was op zoek naar vrienschap, niet naar een relatie, want die had ik al), en kreeg daar verschillende leuke en minder leuke reacties op.
Alleen met de man van de origineelste reactie heb ik nog steeds contact, al speelt het natuurlijk ook mee dat die waarschijnlijk het meest sociaal vaardig was

Mijn ex vriend kende ik trouwens ook via een contactsite (ik weet het, ik klink weer aardig kansloos vanavond), ook toen was ik op zoek naar wat leuke mensen in de buurt, en zag zijn berichtje staan, reageerde erop en dat liep toevallig op een relatie uit.

Ik zou zelf overigens niet snel nog eens een berichtje of oproepje ergens neerzetten, omdat ik niet op zoek ben, en ook geen zin heb in al die reacties. Ik hou het wel op andere manieren om te versieren
  donderdag 14 april 2005 @ 21:53:25 #241
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_26233495
mn zkt lkkr brzhsltj
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
  donderdag 14 april 2005 @ 22:01:07 #242
11923 I.R.Baboon
pi_26233758
quote:
Op donderdag 14 april 2005 21:53 schreef sungaMsunitraM het volgende:
mn zkt lkkr brzhsltj
Pff, dan moet het wel. Mn ZkT LkkR BrZhSlTj zijn.
pi_26234209
Een TVP heeft bijna geen nut meer
So be mine
And your innocence I will consume
clic
clic
  donderdag 14 april 2005 @ 22:35:19 #244
11948 Xortes
Divide and Conquer
pi_26234867
quote:

[..]

Done. Volgende vraag.

Oi wederom!

Ik heb weleens een contactadvertentie gezet op een website (ja, dat is anders dan dating via websites). Ik kreeg daar toen een aantal reacties op en durfde op geeneen te reageren... haha. Het probleem via internet is vaak dat niemand die ander kent, wie weet wat voor type je straks tegenover je hebt... Mijn criterium met nieuwe mensen ontmoeten (via internet) is dan ook dat ik ook anderen ken die hem kennen. Eigenlijk is het ideaalste gewoon iemand tegen het lijf lopen, vind ik dan.
Iedereen is slechts een verzinsel van degene die hij ontmoet - Marten Toonder
  donderdag 14 april 2005 @ 23:03:43 #245
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_26235718
quote:
Op donderdag 14 april 2005 21:47 schreef I.R.Baboon het volgende:
mn zkt vrw om smn oud te wrdn. Kln gbrk gn bzwr.
jnge mn vn 56 jr.

Zo ken ik er nog wel een paar. Schitterend om die ads door te lezen
Vampire Romance O+
  donderdag 14 april 2005 @ 23:05:28 #246
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_26235774
Oja, trouwens, slightly offtopic: mocht iemand nog iets via een datingsite proberen: ik had het me eigenlijk nooit gerealiseerd, maar veel profielen zijn van niet betalende mensen die dus ook niet kunnen reageren. Dus als je een berichtje stuurt moet je al haast je msn erin zetten om antwoord te kunnen krijgen.
Vampire Romance O+
pi_26235852
Deel 15 alweer?
Als ik een relatie krijg zitten we al aan deel 300
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_26235882
Och ja, ik heb ooit eens een prachtige advertentie gezien van een jonge goeduitziende man die op zoek was naar een slank, sportief meisje met exotisch uiterlijk "voor goede vriendschap". Geweldig, contactadvertenties. Alleen ik zou er zelf geeneen zetten of erop reageren.
Sanity is (not) statistical
  donderdag 14 april 2005 @ 23:35:53 #249
87436 ThunderChild
Mighty pirate!
pi_26236696
quote:
Op donderdag 14 april 2005 23:09 schreef Maeghan het volgende:
Alleen ik zou er zelf geeneen zetten of erop reageren.
Ik ben er ook niet zo happig op. Straks blijkt het een 70 jarige oversext bejaarde te zijn die op jonge jongens ( ) geilt . ..
pi_26236985
quote:
Op donderdag 14 april 2005 23:05 schreef MouseOver het volgende:
Oja, trouwens, slightly offtopic: mocht iemand nog iets via een datingsite proberen: ik had het me eigenlijk nooit gerealiseerd, maar veel profielen zijn van niet betalende mensen die dus ook niet kunnen reageren. Dus als je een berichtje stuurt moet je al haast je msn erin zetten om antwoord te kunnen krijgen.
Ja inderdaad maar ik ga voor zoiets niet betalen. Volgens mij is het bij sommige zelfs zo dat je een betalend lid zijn om te kunnen lezen wat voor reacties je gekregen hebt. Dus dan heeft het geen zin om je msn erin te zetten.
pi_26237138
Datingsites lijkt me 3x niks.
  donderdag 14 april 2005 @ 23:53:09 #252
67978 HenryHill
Fake it 'till you make it
pi_26237223
quote:
Op donderdag 14 april 2005 23:08 schreef Beach het volgende:
Deel 15 alweer?
Als ik een relatie krijg zitten we al aan deel 300
Nou, wat loop je te treuzelen dan! Posten potverdorie, des te sneller heb je een meid
tvp
So this is how liberty dies... with thunderous applause.
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
pi_26237279
quote:
Op donderdag 14 april 2005 23:53 schreef HenryHill het volgende:

[..]

Nou, wat loop je te treuzelen dan! Posten potverdorie, des te sneller heb je een meid
tvp
Wel te hopen.
Zaterdag eens kijken wat ik ervan bak
  donderdag 14 april 2005 @ 23:55:39 #254
42381 CvB
handles your hunger better
pi_26237288
Ik zie mezelf, (als ik binnen enkele jaren nog geen relatie heb (wat ik eigenlijk niet verwacht, maar als ik niet wat assertiever word is het waarschijnlijk dat ik wel zo eindig)) nog wel een keer meedoen met zo'n fastdate gebeuren, waar je zo'n 10 mensen steeds vijf minuutjes spreekt of zo. Dat lijkt me een stuk efficienter dan internetdaten.

Vroeger had ik wel zo'n paginaatje op love@lycos, maar kheb nooit een reactie gehad en durfde ook nooit een reactie te sturen
Vind ik
pi_26237387
Je kan beter een stuk in je kraag zuipen, dan durf je op iedereen af te stappen.
Maak je wel goeie indruk bij de slachtoffers
  vrijdag 15 april 2005 @ 00:06:34 #256
87436 ThunderChild
Mighty pirate!
pi_26237597
quote:
Op donderdag 14 april 2005 23:55 schreef CvB het volgende:
Ik zie mezelf, (als ik binnen enkele jaren nog geen relatie heb (wat ik eigenlijk niet verwacht, maar als ik niet wat assertiever word is het waarschijnlijk dat ik wel zo eindig)) nog wel een keer meedoen met zo'n fastdate gebeuren, waar je zo'n 10 mensen steeds vijf minuutjes spreekt of zo. Dat lijkt me een stuk efficienter dan internetdaten.
Daar liep m'n zus ook es over te blaten, "is dat niet wat voor je ??" Om eerlijk te zijn ben ik daar een beetje te scheiterig voor . . .

Idee voor een nieuwe stelling:
Is Speeddating wat voor jou ??
  vrijdag 15 april 2005 @ 00:07:18 #257
42381 CvB
pi_26237622
quote:
Op donderdag 14 april 2005 23:59 schreef Beach het volgende:
Je kan beter een stuk in je kraag zuipen, dan durf je op iedereen af te stappen.
Maak je wel goeie indruk bij de slachtoffers
Is bij maar heel soms zo jammergenoeg, dan ben ik ook wel meteen über-sociaal en praat ik letterlijk met alles wat los en vast zit. Soms weet ik dan later ook nog wel wat ik gezegd heb
Vind ik
  vrijdag 15 april 2005 @ 00:13:12 #258
6467 QyRoZ
Just Q it!
pi_26237791
quote:
Op vrijdag 15 april 2005 00:06 schreef ThunderChild het volgende:

[..]

Ik weet het niet. Ik zou het eens moeten proberen misschien. Eventueel. Ooit.
For great justice!
pi_26237825
Misschien als ik 30 ben ofzo.
pi_26237893
Het lijkt mij ideaal! Ik hou niet van daten omdat ik geen hele avond kwijt wil zijn aan iemand waarvan ik na vijf seconden al doorhad dat dit het niet gaat worden, maar 5 minuten per persoon-met-wie-het-waarschijnlijk-niets-gaat-worden is nog wel acceptabel
pi_26237931
Het is wel een idee op zich. Maar dan zie ik meer in een soort idols versie van speeddaten, dus met rondes. Maar de kijker mag dan niet meebeslissen hoor.
pi_26238007
quote:
Op vrijdag 15 april 2005 00:18 schreef Maeghan het volgende:
Het is wel een idee op zich. Maar dan zie ik meer in een soort idols versie van speeddaten, dus met rondes. Maar de kijker mag dan niet meebeslissen hoor.
Moeten ze dan op een stip voor je gaan staan
  vrijdag 15 april 2005 @ 00:21:53 #263
6467 QyRoZ
Just Q it!
pi_26238032
quote:
Op vrijdag 15 april 2005 00:14 schreef Beach het volgende:
Misschien als ik 30 ben ofzo.
Ik leg mjn leeftijdsgrens ook steeds hoger.
For great justice!
pi_26238047
quote:
Op vrijdag 15 april 2005 00:21 schreef QyRoZ het volgende:

[..]

Ik leg mjn leeftijdsgrens ook steeds hoger.
Ik heb nog 11 jaar te gaan hoor.
  vrijdag 15 april 2005 @ 00:30:33 #265
99533 zurekop
ye see house is a feelin'
pi_26238241
quote:
Op donderdag 14 april 2005 23:59 schreef Beach het volgende:
oh ja? dat zegt iedereen... maar als ik me lam zuip durf ik net zo weinig...
'k wordt dan alleen lam (wat ook prima is)
quote:
Op donderdag 14 april 2005 23:55 schreef CvB het volgende:
(...) een keer meedoen met zo'n fastdate gebeuren, waar je zo'n 10 mensen steeds vijf minuutjes spreekt of zo. Dat lijkt me een stuk efficienter dan internetdaten.
hmmm, met 5 min per persoon gaat het dus nog meer om uiterlijk en
zouden (net als normaal) alleen de players er iets aan hebben.... nee lijkt me niets
pi_26238265
quote:
Op vrijdag 15 april 2005 00:30 schreef zurekop het volgende:

[..]

oh ja? dat zegt iedereen... maar als ik me lam zuip durf ik net zo weinig...
'k wordt dan alleen lam (wat ook prima is)
Dan ben je wel heel erg verlegen, als ik lam ben durf ik elk wijf te versieren.

(althans zielige poging tot )
  vrijdag 15 april 2005 @ 00:36:04 #267
99533 zurekop
pi_26238347
quote:
Op vrijdag 15 april 2005 00:31 schreef Beach het volgende:

[..]

Dan ben je wel heel erg verlegen, als ik lam ben durf ik elk wijf te versieren.
valt mee hoor, ik durf best dingen te zeggen enzo... maar ik weet gewoon
dat het niet gaat werken (ook als ik heel veel tequila's achter de kiezen heb).
Inderdaad maakt het weinig uit als je dan faalt, maar ik heb niet het idee dat
het met alcohol ineens kansrijker wordt ofzo
pi_26238370
quote:
Op vrijdag 15 april 2005 00:21 schreef Beach het volgende:

[..]

Moeten ze dan op een stip voor je gaan staan
Hoeft niet, mag wel... als ze er maar niet bij gaan zingen =D
  vrijdag 15 april 2005 @ 00:50:00 #269
42381 CvB
pi_26238608
quote:
Op vrijdag 15 april 2005 00:30 schreef zurekop het volgende:
hmmm, met 5 min per persoon gaat het dus nog meer om uiterlijk en
zouden (net als normaal) alleen de players er iets aan hebben.... nee lijkt me niets
Naah dat hoeft denk ik helemaal niet hoor. Volgens mij zie ik er bijvoorbeeld best goed uit, maar succes met de meiden zit er niet in, simpelweg omdat ik geen contact durf te maken. Op zo'n fast-dating gebeuren hoef je geen contact te maken, dat gebeurt gewoon. Daardoor kun je volgens mij aardig snel een redelijk algemeen beeld van iemand krijgen, tenzij je dus echt verlegen bent en ook dan niets te zeggen hebt.
Vind ik
pi_26238623
Als ik jou was, zou ik fastdating openhouden als allerlaatste middel.
  vrijdag 15 april 2005 @ 00:52:49 #271
42381 CvB
pi_26238654
quote:
Op vrijdag 15 april 2005 00:51 schreef Beach het volgende:
Als ik jou was, zou ik fastdating openhouden als allerlaatste middel.
Dat ga ik ook zeker doen, niet voor m'n dertigste!
Vind ik
pi_26238714
Voor mijn gevoel gaat het bij fastdating helemaal niet MEER om het uiterlijk dan anders: je praat 5 minuten (of 10?) met iemand die tegenover je zit tijdens een etentje (en na die 5/10 minuten schuif je door....zoals u ziet ben ik geheel op de hoogte van hoe zoiets gaat ), dan merk je toch wel of het klikt, da's niet alleen uiterlijk, da's ook manier van praten, manier van lachen, lichaamstaal, hele houding & uitstraling.

Het schijnt bij sollicitaties ook zo te zijn dat je binnenkomst en de eerste woorden die gewisseld worden grotendeels bepalend zijn. Je weet zo snel echt al wel of het klikt. En bij daten gaat het nog veel meer om de 'klik' dan bij een baan, waar het ook nog om opleiding, ervaring, professionele kwaliteiten gaat. Volgens mij zijn 5 a 10 minuten echt genoeg om te weten of je er beide behoefte aan hebt om elkaar nog nader te leren kennen.
  vrijdag 15 april 2005 @ 00:58:56 #273
62129 De-oneven-2
Wir sind so leicht...
pi_26238748
Nu ja, bij mij werkt dat ook vaak zo...Zo vreemd is dat dus niet.
...dass wir fliegen.
pi_26240257
quote:
Op vrijdag 15 april 2005 00:06 schreef ThunderChild het volgende:

[..]

Het lijkt me wel wat, want je ontmoet zo meer verschillende mannen en kan je kijken hoe het klikt.
Of ik durf is ten tweede.

Misschien moeten we gewoon met zijn alle gaan fastdaten
  vrijdag 15 april 2005 @ 07:55:49 #275
11923 I.R.Baboon
pi_26240288
Ik had gisteren nog een speeddatefeestje afgezegd (ja sorry Audrey, maar nu ga ik op tijd op m'n werk zijn) dus helaas kan ik er nu niks over zetten.

Maar het lijkt me net zo kut als op een andere manier daten.
  vrijdag 15 april 2005 @ 08:10:10 #276
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_26240349
Misschien best eens leuk. Maar ik wist niet dat het ook echt voorkwam, ik had er alleen eens als fenomeen over gelezen. Die eerste indruk zegt vaak heel veel. Natuurlijk, je kan iemand over het hoofd zien die bij een tweede kennismaking erg leuk zou kunnen zijn, maar je kunt niet overal eindeloos tijd insteken nietwaar?
Vampire Romance O+
  vrijdag 15 april 2005 @ 08:34:21 #277
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_26240513
Goedemorgen allemaal

Ik zal even verslag doen van gisteravond:
Na het allereerste hoi en hallo (was wel een leuk meisje ) zijn we wat te eten wezen halen (bij de mac wat origineel )
Ondertussen gewoon een beetje gebabbeld over van alles en nog wat. Helaas viel me op dat ze erg vaak de andere kant op keek tijdens het gesprek

Aangezien het rotweer was gister zijn we naar haar huis gegaan en hebben we een filmpje gekeken. Atlhans dat was de bedoeling. Ze vertelde dat ze vaak de andere kant op keek omdat ze me niet aan durfde te kijken omdat ze me erg leuk vond

Tijdens de film lekker in elkaars armen gelegen en elkaar een beetje uitgehoord over van alles en nog wat en uiteindelijk dacht ik, wat the hell en ik heb d'r gezoend, kreeg geljik een tongzoen terug

Ik heb daar ook overnacht en ik ga jullie daar de verdere details niet van vertellen
Het gevoel is in elk geval wederzijds (wat heet) en maandag heb ik weer een afspraak met d'r

en @ UncleFunk, het is geen fokster
  vrijdag 15 april 2005 @ 09:20:54 #278
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_26241109
quote:
Op vrijdag 15 april 2005 08:34 schreef Metro2005 het volgende:
Goedemorgen allemaal

Na het allereerste hoi en hallo (was wel een leuk meisje ) zijn we wat te eten wezen halen (bij de mac wat origineel )
Ondertussen gewoon een beetje gebabbeld over van alles en nog wat. Helaas viel me op dat ze erg vaak de andere kant op keek tijdens het gesprek

Aangezien het rotweer was gister zijn we naar haar huis gegaan en hebben we een filmpje gekeken. Atlhans dat was de bedoeling. Ze vertelde dat ze vaak de andere kant op keek omdat ze me niet aan durfde te kijken omdat ze me erg leuk vond

Tijdens de film lekker in elkaars armen gelegen en elkaar een beetje uitgehoord over van alles en nog wat en uiteindelijk dacht ik, wat the hell en ik heb d'r gezoend, kreeg geljik een tongzoen terug

Ik heb daar ook overnacht en ik ga jullie daar de verdere details niet van vertellen
Het gevoel is in elk geval wederzijds (wat heet) en maandag heb ik weer een afspraak met d'r

en @ UncleFunk, het is geen fokster
Wow, klint super goed Metro!!!
Leuk zulke verhalen

Je begrijpt natuurlijk wel dat je vanaf nu niet meer hier mag posten
pi_26241196
Nice metro
pi_26241338
neeee!!!! metro!!!!! wat doe je?

Je kan dit topic niet zomaar verlaten voor 1 of ander wijf....

ARGH!

*veel plezier aan de andere kant*
  vrijdag 15 april 2005 @ 09:35:48 #281
6467 QyRoZ
Just Q it!
pi_26241373
Metro! Lul! Je leven, wat doe je? Ons topic, wat doe je?
For great justice!
pi_26241376
En tuurlijk vertel je wel details van de overnachting. Je bent dat verplicht aan de wanhopige singles hier.
  vrijdag 15 april 2005 @ 09:36:28 #283
6467 QyRoZ
Just Q it!
pi_26241388
Doe maar niet, word ik alleen maar wanhopiger.
For great justice!
pi_26241476
quote:
Op vrijdag 15 april 2005 09:36 schreef QyRoZ het volgende:
Doe maar niet, word ik alleen maar wanhopiger.
des te meer kans dat je dan echt op een paar meiden afstap... alleen maar om metro te overtreffen
  vrijdag 15 april 2005 @ 09:41:41 #285
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_26241479
quote:
Op vrijdag 15 april 2005 09:36 schreef WeirdMicky het volgende:
En tuurlijk vertel je wel details van de overnachting. Je bent dat verplicht aan de wanhopige singles hier.
Details ga ik niet vertellen, we zijn niet all the way gegaan maar er zijn genoeg andere dingen die je kan doen in bed
de rest verzin je zelf maar
  vrijdag 15 april 2005 @ 09:42:54 #286
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_26241502
quote:
Op vrijdag 15 april 2005 09:34 schreef blessed19 het volgende:
neeee!!!! metro!!!!! wat doe je?

Je kan dit topic niet zomaar verlaten voor 1 of ander wijf....

ARGH!

*veel plezier aan de andere kant*
ben ik zo geliefd hier?
  vrijdag 15 april 2005 @ 09:44:44 #287
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_26241539
Metro lul, seks op de eerste date... had ik van jou niet verwacht

Maarreh... mooi dat je het leuk hebt gehad
  vrijdag 15 april 2005 @ 09:45:15 #288
6467 QyRoZ
Just Q it!
pi_26241548
quote:
Op vrijdag 15 april 2005 09:41 schreef blessed19 het volgende:

[..]

des te meer kans dat je dan echt op een paar meiden afstap... alleen maar om metro te overtreffen
welke meiden? er zijn hier geen meiden in de leeftijdscategorie 20-30. Dat is mjin probleem. Niet dat afstappen.
For great justice!
  vrijdag 15 april 2005 @ 09:47:29 #289
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_26241590
quote:
Op vrijdag 15 april 2005 09:45 schreef QyRoZ het volgende:

[..]

welke meiden? er zijn hier geen meiden in de leeftijdscategorie 20-30. Dat is mjin probleem. Niet dat afstappen.
Tijd om te verhuizen
  vrijdag 15 april 2005 @ 09:48:47 #290
99533 zurekop
pi_26241616
quote:
Op vrijdag 15 april 2005 08:34 schreef Metro2005 het volgende:
Goedemorgen allemaal

(...)
supergaaf man!!! wat goed!
you're on the other side now, take care...
  vrijdag 15 april 2005 @ 09:49:09 #291
93511 Nevada92
wheelsofsteel
pi_26241624
Jaja Metro, leuk dat het klikt met die meid, maar nu begint het he.

Nu moet je cadeautjes voor haar kopen, nu moet je de lange verhalen over haar vriendinnen aanhoren, nu maak je kennis met haar maandelijkse chagreinigheid, nu gaat ze beginnen over een 'vaste toekomst', nu wordt ze achterdochtig als je naar een ander meisje kijkt, nu gaat ze je leven beheersen, nu ga je dag en nacht aan haar denken, nu wil ze dat je haar uit neemt, nu vind ze dat je niet voldoende tijd aan d'r besteed.

En ga zo maar door. Ik ben nog steeds single, en dat bevalt me eigenlijk wel. Lekker met niemand rekening houden, je tijd helemaal zelf indelen, lekker naar meiden fluiten, lekker de beest uithangen in de kroeg, lekker 's nachts over straat zwalken. (geintje hoor, zoiets zou ik nooooit doen )

Mooiste vond ik nog altijd het compjoeterprogramma Vrouw 1.0.

http://members.chello.nl/(...)uter%20helpdesk.html
24 flesjes in een kratje. 24 uur in een dag. Toeval?
  vrijdag 15 april 2005 @ 09:49:38 #292
6467 QyRoZ
Just Q it!
pi_26241632
quote:
Op vrijdag 15 april 2005 09:47 schreef Christine het volgende:

[..]

Tijd om te verhuizen
Dat is het al eeuwen.
For great justice!
pi_26241684
quote:
Op vrijdag 15 april 2005 09:49 schreef Nevada92 het volgende:
Nu moet je cadeautjes voor haar kopen, nu moet je de lange verhalen over haar vriendinnen aanhoren, nu maak je kennis met haar maandelijkse chagreinigheid, nu gaat ze beginnen over een 'vaste toekomst', nu wordt ze achterdochtig als je naar een ander meisje kijkt, nu gaat ze je leven beheersen, nu ga je dag en nacht aan haar denken, nu wil ze dat je haar uit neemt, nu vind ze dat je niet voldoende tijd aan d'r besteed.

Bedankt dat je me er weer aan herinnert dat ik gelukkig single ben.
  vrijdag 15 april 2005 @ 09:53:32 #294
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_26241697
quote:
Op vrijdag 15 april 2005 09:44 schreef Christine het volgende:
Metro lul, seks op de eerste date... had ik van jou niet verwacht

Maarreh... mooi dat je het leuk hebt gehad
Doe het normaal ook niet zo snel maar als het gewoon goed voelt
  vrijdag 15 april 2005 @ 09:54:21 #295
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_26241712
quote:

En ga zo maar door. Ik ben nog steeds single, en dat bevalt me eigenlijk wel. Lekker met niemand rekening houden, je tijd helemaal zelf indelen, lekker naar meiden fluiten, lekker de beest uithangen in de kroeg, lekker 's nachts over straat zwalken. (geintje hoor, zoiets zou ik nooooit doen )

Mooiste vond ik nog altijd het compjoeterprogramma Vrouw 1.0.

http://members.chello.nl/(...)uter%20helpdesk.html
pi_26241716
quote:
Op vrijdag 15 april 2005 09:49 schreef QyRoZ het volgende:

[..]

Dat is het al eeuwen.
Nog een dikke week hier en ben weg.
Helaas geen computer meer dan.
  vrijdag 15 april 2005 @ 09:54:48 #297
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_26241723
quote:
Op vrijdag 15 april 2005 09:52 schreef WeirdMicky het volgende:

[..]

Bedankt dat je me er weer aan herinnert dat ik gelukkig single ben.
GMTA
  vrijdag 15 april 2005 @ 09:55:00 #298
6467 QyRoZ
Just Q it!
pi_26241730
quote:
Op vrijdag 15 april 2005 09:54 schreef Bass-Miss het volgende:

[..]

Nog een dikke week hier en ben weg.
Helaas geen computer meer dan.
Dan laat je ons in de steek? Arme jij. .
For great justice!
pi_26241801
quote:
Op vrijdag 15 april 2005 09:55 schreef QyRoZ het volgende:

[..]

Dan laat je ons in de steek? Arme jij. .
Ja, hoop dat ik snel ergens oud laptopje op de kop kan tikken, om mijn eenzame avonden te vullen.
pi_26241832
quote:

je vergeet het gezeur dat je thuis nooit wat doet. owjah! dure vakanties, want mevrouw wilt ook allemaal culturele dingen zien... en dan nog de schoonouders! damn

blessed19 had ooit eens een relatie met een meisje. Haar ouders draaiden constant ski-hut muziek in de woonkamer. duurde toch nog een volle week eeer ik van haar af was...
  vrijdag 15 april 2005 @ 10:03:56 #301
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_26241917
quote:
Op vrijdag 15 april 2005 09:59 schreef blessed19 het volgende:

[..]

je vergeet het gezeur dat je thuis nooit wat doet. owjah! dure vakanties, want mevrouw wilt ook allemaal culturele dingen zien... en dan nog de schoonouders! damn

blessed19 had ooit eens een relatie met een meisje. Haar ouders draaiden constant ski-hut muziek in de woonkamer. duurde toch nog een volle week eeer ik van haar af was...
skihut muziek omfg
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')