gangbangquote:Op donderdag 14 april 2005 16:35 schreef cyber_rebel het volgende:
[..]
En nog eens 33% gaat alleen toekijken.
Dus dat wordt met zijn allen op cherrylips![]()
me2quote:
boomknuffelaar?quote:Op donderdag 14 april 2005 16:41 schreef sweetgirly het volgende:
Handjes, just voor the record, staat op 3 nu iig
Sabrina ook genoteerd, ga zelf uiteraard voor de boomstammen, dus boomstammen: 1, ok flauw, erg flauw, ik stop er mee, ga mijn plantjes even water geven
Heb ik iets gemist?quote:
Succes man en ga nog niet in het diepe.... anders zijn wij singles ook meteen zo singlequote:Op donderdag 14 april 2005 16:48 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Heb ik iets gemist?
Zo dalijk naar mijn date toe![]()
Ik hou jullie op de hoogte![]()
Have fun.quote:Op donderdag 14 april 2005 16:48 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Heb ik iets gemist?
Zo dalijk naar mijn date toe![]()
Ik hou jullie op de hoogte![]()
Wat!? Wat nou weer * bedenkelijk, half bozig en argwanend kijktquote:
Als ik vanavond al post is dat geen goed tekenquote:Op donderdag 14 april 2005 16:54 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Have fun.
Probeer indien mogelijk al tijdens de avond te updaten svp, dan kunnen we het wat beter volgen. Dank.
Alles op zijn tijd hequote:Op donderdag 14 april 2005 16:55 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Wat!? Wat nou weer * bedenkelijk, half bozig en argwanend kijkt.
Maar moet je het zeggen ook. Anders ga ik schelden hoor, coward.
Ik heb het over wegsneaken, posten, en doornueckenquote:Op donderdag 14 april 2005 16:55 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Als ik vanavond al post is dat geen goed teken
Dus hopelijk tot morgen
Ja, dan moet je je mond ook niet open trekkenquote:
quote:Op donderdag 14 april 2005 16:35 schreef cyber_rebel het volgende:
[..]
En nog eens 33% gaat alleen toekijken.
Dus dat wordt met zijn allen op cherrylips![]()
Ik heb wat gemist. Heeft Metro een date met een FoK!ker?quote:Op donderdag 14 april 2005 16:55 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Als ik vanavond al post is dat geen goed teken
Dus hopelijk tot morgen
Nee, dat was ik..quote:Op donderdag 14 april 2005 17:28 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Ik heb wat gemist. Heeft Metro een date met een FoK!ker?![]()
De twee meest kansloze figuren hier filteren zichzelf eruit. Tot straks schat.quote:
Nou ja, ik haal wel braaf m'n studiepunten, en ik doe ook mee aan het kapitalistische systeem door te werken, dus eigenlijk valt het allemaal wel mee.quote:Op donderdag 14 april 2005 13:20 schreef phizzie het volgende:
[..]
Dat is misschien wel waar, maar helaas kom je dan niet zo snel aan je behoeftevoorziening. Of je moet het net zo willen als veel alternatieve vrienden van me, die compleet onverschillig blijven over van alles en nog wat. Die 'lopen er wel tegenaan' als de tijd rijp is.
Ik ga meer voor het credo: succes is een keuze.
Jammer, dan heb ik al een uitstapje: studentengala. Helaas heeft mijn date #2 ook al afgezegd. Dat wordt nog pittig..quote:Op donderdag 14 april 2005 16:00 schreef Christine het volgende:
[..]
Met dit tempo is dat komende zaterdagavond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |