Met dit tempo is dat komende zaterdagavondquote:Op donderdag 14 april 2005 15:59 schreef Metro2005 het volgende:
In deel 20 is iedereen zo wanhopig geworden dat iedereen uit dit topic met elkaar ligt te krikken
quote:Op donderdag 14 april 2005 15:58 schreef Christine het volgende:
[..]
Niet zo obvious, Trance.... bovendien was ik eerst
* Tranceptor verzamelt alvast hout voor op de brandstapel: 'zo komen we er wel achter of het een echte heks is'quote:Op donderdag 14 april 2005 16:01 schreef sweetgirly het volgende:
, ik ga even kijken of de bomen er nog goed bij staan dit jaar
Ja, over vuur gesprokenquote:Op donderdag 14 april 2005 16:05 schreef sweetgirly het volgende:
Nouh, overigens kan je dan beter een zware steen om mijn enkel binden.
Hou niet zo van vuur, behalve om mezelf op te warmen. Maar ik zal alvast vertellen, ik blijf drijven en dat is echt zo, zelfs in zoet water![]()
.
duiken lukte dus ook nooit zo goed, want ik kwam als een speer weer naar boven![]()
Romantiek is ongedwongen, zodra het overdreven overdone gepland is, werkt het voor mij niet meer...quote:Op donderdag 14 april 2005 16:09 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Ja, over vuur gesproken
Vraag: Wat is nou romantisch??? Kaarsjes en een openhaard?? Of heb jij daar een totaal ander idee over??
* Automatic_Rock doet een wanhopige poging dit weer ontopic te krijgen voor hij mot met z'n collega's krijgt
Ja kan romantisch zijn. Maar net wat Tranceptor zegt het moet niet te zijn.quote:Op donderdag 14 april 2005 16:09 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Ja, over vuur gesproken
Vraag: Wat is nou romantisch??? Kaarsjes en een openhaard?? Of heb jij daar een totaal ander idee over??
Hm, kaarsjes, gedempt licht, ja hoor, zeker romantisch en sowieso sfeervol of kan erg sfeervol zijn. Openhaard heb ik niet, jij wel dan? Zoja, doe je goed, zonee, mens kan niet alles hebben, toch? Maar idd wat prefereren jullie als singles?quote:Op donderdag 14 april 2005 16:09 schreef Automatic_Rock het volgende:
Ja, over vuur gesproken
* Automatic_Rock doet een wanhopige poging dit weer ontopic te krijgen voor hij mot met z'n collega's krijgt
Dat is inderdaad romantisch, samen naar de sauna ook of onder een dekentje een film kijken, etcquote:Op donderdag 14 april 2005 16:09 schreef Automatic_Rock het volgende:
Ja ja, een natuurfilm?quote:Op donderdag 14 april 2005 16:22 schreef WeirdMicky het volgende:
onder een dekentje een film kijken...
De grap was helaas doorzichteriger dan ik had gehooptquote:
Oeh! Zaterdagavond vrij houden mensen, dan wordt er gesexed!quote:Op donderdag 14 april 2005 16:00 schreef Christine het volgende:
[..]
Met dit tempo is dat komende zaterdagavond
quote:Op donderdag 14 april 2005 16:09 schreef Automatic_Rock het volgende:
Ik vind die standaard dingen als voor de open haard liggen enzo niet zo heel erg romantisch eigenlijk...quote:Op donderdag 14 april 2005 16:09 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Ja, over vuur gesproken
33% van de vrouwen valt al afquote:Op donderdag 14 april 2005 16:25 schreef Sabrina1981 het volgende:
Kan het een andere dag dan zaterdag, ik kan dan niet
Wat is er mis met de handjes???quote:Op donderdag 14 april 2005 16:30 schreef sweetgirly het volgende:
Ik ook niet.
En zo'n groepsorgie wil ik natuurlijk niet missen, al kom ik wel verkleed als voyeur dan.
Kijk wel toe.
Waar gaat dit over, oh ja, over sex en singles, hoe doen jullie dat? Vibo's enzo gebruiken jullie die vrouwen en voor de mannen, opblaaspoppen ofzo?
rechterhandquote:Op donderdag 14 april 2005 16:30 schreef sweetgirly het volgende:
Ik ook niet.
En zo'n groepsorgie wil ik natuurlijk niet missen, al kom ik wel verkleed als voyeur dan.
Kijk wel toe.
Waar gaat dit over, oh ja, over sex en singles, hoe doen jullie dat? Vibo's enzo gebruiken jullie die vrouwen en voor de mannen, opblaaspoppen ofzo?
Er gebeuren rare dingen vandaag, ik ben het zowaar met je eensquote:Op donderdag 14 april 2005 16:28 schreef Copycat het volgende:
Romantiek is voor mij een gevoel, geen tastbaar iets.
Automatic Rock stemt voor handjes.quote:Op donderdag 14 april 2005 16:32 schreef Automatic_Rock het volgende:
Wat is er mis met de handjes???
Ik stelde een vraag!!quote:Op donderdag 14 april 2005 16:33 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Automatic Rock stemt voor handjes.
Handjes (genoteerd): 1
Ik onttrek me aan de stemmingquote:Op donderdag 14 april 2005 16:33 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Automatic Rock stemt voor handjes.
Handjes (genoteerd): 1
gangbangquote:Op donderdag 14 april 2005 16:35 schreef cyber_rebel het volgende:
[..]
En nog eens 33% gaat alleen toekijken.
Dus dat wordt met zijn allen op cherrylips![]()
me2quote:
boomknuffelaar?quote:Op donderdag 14 april 2005 16:41 schreef sweetgirly het volgende:
Handjes, just voor the record, staat op 3 nu iig
Sabrina ook genoteerd, ga zelf uiteraard voor de boomstammen, dus boomstammen: 1, ok flauw, erg flauw, ik stop er mee, ga mijn plantjes even water geven
Heb ik iets gemist?quote:
Succes man en ga nog niet in het diepe.... anders zijn wij singles ook meteen zo singlequote:Op donderdag 14 april 2005 16:48 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Heb ik iets gemist?
Zo dalijk naar mijn date toe![]()
Ik hou jullie op de hoogte![]()
Have fun.quote:Op donderdag 14 april 2005 16:48 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Heb ik iets gemist?
Zo dalijk naar mijn date toe![]()
Ik hou jullie op de hoogte![]()
Wat!? Wat nou weer * bedenkelijk, half bozig en argwanend kijktquote:
Als ik vanavond al post is dat geen goed tekenquote:Op donderdag 14 april 2005 16:54 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Have fun.
Probeer indien mogelijk al tijdens de avond te updaten svp, dan kunnen we het wat beter volgen. Dank.
Alles op zijn tijd hequote:Op donderdag 14 april 2005 16:55 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Wat!? Wat nou weer * bedenkelijk, half bozig en argwanend kijkt.
Maar moet je het zeggen ook. Anders ga ik schelden hoor, coward.
Ik heb het over wegsneaken, posten, en doornueckenquote:Op donderdag 14 april 2005 16:55 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Als ik vanavond al post is dat geen goed teken
Dus hopelijk tot morgen
Ja, dan moet je je mond ook niet open trekkenquote:
quote:Op donderdag 14 april 2005 16:35 schreef cyber_rebel het volgende:
[..]
En nog eens 33% gaat alleen toekijken.
Dus dat wordt met zijn allen op cherrylips![]()
Ik heb wat gemist. Heeft Metro een date met een FoK!ker?quote:Op donderdag 14 april 2005 16:55 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Als ik vanavond al post is dat geen goed teken
Dus hopelijk tot morgen
Nee, dat was ik..quote:Op donderdag 14 april 2005 17:28 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Ik heb wat gemist. Heeft Metro een date met een FoK!ker?![]()
De twee meest kansloze figuren hier filteren zichzelf eruit. Tot straks schat.quote:
Nou ja, ik haal wel braaf m'n studiepunten, en ik doe ook mee aan het kapitalistische systeem door te werken, dus eigenlijk valt het allemaal wel mee.quote:Op donderdag 14 april 2005 13:20 schreef phizzie het volgende:
[..]
Dat is misschien wel waar, maar helaas kom je dan niet zo snel aan je behoeftevoorziening. Of je moet het net zo willen als veel alternatieve vrienden van me, die compleet onverschillig blijven over van alles en nog wat. Die 'lopen er wel tegenaan' als de tijd rijp is.
Ik ga meer voor het credo: succes is een keuze.
Jammer, dan heb ik al een uitstapje: studentengala. Helaas heeft mijn date #2 ook al afgezegd. Dat wordt nog pittig..quote:Op donderdag 14 april 2005 16:00 schreef Christine het volgende:
[..]
Met dit tempo is dat komende zaterdagavond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |