abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26222425
wat een geweldige reeks ook!

Jammer alleen dat het zo snel gaat, er komen zoveel interessante dingen naar voren, maar dan is er al weer een andere stelling. Naja, ik lees soms braaf mee .

Overigens vind ik Petitlepain niet echt passieloos overkomen, ze komt goed uit voor haar mening en houdt zich aan haar principes. Dat, haar instelling, kan in andermans ogen passieloos lijken, ik heb er wel respect voor moet ik zeggen. Weet ook niet of ik het zou kunnen, maar dat zij het, nu al, zo goed inziet, ja petje af toch wel. Misschien zijn die Belgen toch slimmer dan wij denken .

Over omgeving(sfactoren) van vriend/vriendin, nee boeit me zelf geen ene drol. Ik heb bij verscheidene sociale klasses aan tafel gezeten. Bij de hoogste klasses vond ik het uitermate koud en zakelijk, waardoor ik amper wat durfde te eten en het sfeertje wat onaangenaam vond. Het leek net of het gezin helemaal geen contact met elkaar had, en ieder vast zat in zijn eigen wereldje. En ik ken mensen die uit de laagste klasses komen, maar die qua karakter top zijn.

En vice versa, mensen uit de hoogste klasses, of althans eigen bedrijf (net zoals die 1e koude ook) maar waarvan de vrouw uit het gezin een hekel had aan kouwe kak, en dus eigenlijk een supermens was en is, ondanks het hoge, erg hoge saldo op de bank, en ondanks dat ze alles, maar dan ook alles konden en kunnen kopen, totaal geen air en totaal niet opschepperig. Bedrijfsfeestjes, ze walgde ervan, van die koude maskers en dan bleef ze liever thuis met de kids etc.

En zo heb je er, vind ik, vele gradaties in. Als ik verliefd ben, dan heb ik met diegene en niet met zijn/haar familie . Zou mezelf er misschien wel of niet meer of minder in thuis kunnen voelen, al heb ik dat niet zo gauw, eerder dat ik verschillen bemerk ofzoiets, en vind ik niet meer dan logisch. Maar zou eerder mezelf aanpassen of er het beste van maken, dan mijn neus op trekken of erger omlaag halen. Tenzij, het wel heel erg zou zijn, maar dan nog. Leven niet meer in de Middeleeuwen, dus woon daar niet, lijkt me minder relevant dus en vind het iets van 100 jarig terug ofzo, klassestelselmatig denken. Tegenwoordig met al die (gevolg van het individualisme denk) verschillen. Al zijn er nog steeds uitzonderingen, zoals vandaag op het nieuws die wijk waar de opnamen van de film flodder zijn gemaakt die geen gehandicapten tolereren .

Wat dat betreft, sluit ik mezelf (ja, weer) helemaal aan bij Copycat over wat ze op de 1e of 2e pagina zegt. Mijn broer is ook niet hoogopgeleid, whatever, maar een keiharde werker en slim, vind ik. Praat menig mens en ook mij (maar ik ben dan ook niet zo slim ) eruit met zijn nuchterheid en goeie, heldere kijk op dingen. En mocht iemand op hem neerkijken of op wie dan ook in mijn familie, mensen mogen veel zeggen, over mij, maar als het over mijn familie gaat dan verander ik van een lief meisje in een felle vrouw . Afblijven! . En overigens heeft hij heel erg zijn principes, daar waar anderen weer wat van zouden kunnen leren. Wat dat betreft een welkome bijdrage in de maatschappij en zo ken ik er veel meer. Respect dus!

naja goed, heel betoog weer , stop er maar weer even mee
pi_26222655
heb zeker weer teveel geschreven
pi_26222706
quote:
Op donderdag 14 april 2005 15:04 schreef sweetgirly het volgende:
heb zeker weer teveel geschreven

Samenvatting:

* petitlapin verdedigt enkel haar standpunt en daar valt wat voor en tegen te zeggen
*sweetgirly hecht niet veel waarde aan klasse-indelingen
*verliefd zijn is prima volgens sweetgirly maar dan zonder familie erbij, je bent met diegene en niet met de familie
* sweetgirly heeft een toffe broer en is een felle tante

SG, mag ik je redactie zijn?
  donderdag 14 april 2005 @ 15:09:30 #104
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_26222758
quote:
Op donderdag 14 april 2005 15:06 schreef Tranceptor het volgende:
*verliefd zijn is prima volgens sweetgirly maar dan zonder familie erbij, je bent met diegene en niet met de familie
Tell me about it

De familie krijg je er gratis bij, maar als het een hele leuke familie is, wordt het verbreken van een relatie alleen maar lastiger

(Sorry voor het offtopic )
pi_26222763
quote:

Samenvatting:

* petitlapin verdedigt enkel haar standpunt
* sweetgirly heeft een toffe broer en is een felle tante
ja top!

En kleine correctie: zonder familie, nou ik zou er van maken, respect voor de familie, althans dat zou ik (automatisch) opbrengen dan, gewoon omdat dat hoort, vind ik. Familie/vrienden hoort erbij in die zin, en mijn partner (wat een woord ) is daar mee opgegroeid, heeft er voor gekozen etc, dus wie ben ik in die zin om dat te veroordelen . Zo denk ik er een beetje over of zo voelt dat dan aan.
  donderdag 14 april 2005 @ 15:10:45 #106
99364 melismay
I'm not finished!!!
pi_26222786
quote:

[..]

Samenvatting:

* petitlapin verdedigt enkel haar standpunt
*verliefd zijn is prima volgens sweetgirly maar dan zonder familie erbij, je bent met diegene en net met de familie
* sweetgirly heeft een toffe broer
Ah kijk daar kan ik wat mee! Ik heb ook een toffe broer

Owja.... uitgaan... Nou kijk, het is wat Sabrina ook al even aankaartte, ik ga niet alleen uit. En aangezien al mijn vrienden en vriendinnen een relatie hebben en dingen met z'n tweeen doen. Tja, wat doe je dan... Ik wil ook niet altijd als het 5de wiel aan de wagen mee

Heel af en toe ga ik wel eens met een vriendin stappen die in Amstelveen woont, lekker Amsterdam in, lekker onbekend zijn en ik moet zeggen dat is dan wel erg relaxed
Mannen zijn stom en jongens hebben vlooien
-
I'm not dating, I'm knitting
pi_26222825
quote:
Op donderdag 14 april 2005 15:09 schreef sweetgirly het volgende:

[..]

ja top!

pi_26222831
quote:
Op donderdag 14 april 2005 14:46 schreef Sabrina1981 het volgende:

[..]

Das natuurlijk de andere kant van het verhaal. Wat "zoek" je.
Tja, moeilijk uit te leggen. Gewoon iemand waar ik me goed bij voel.
pi_26222904
quote:
Op donderdag 14 april 2005 15:12 schreef Tranceptor het volgende:

is goed hoor, ben ik wel jouw typmiep

En ontopic nu Tranceptor en ik
pi_26222908
quote:
Op donderdag 14 april 2005 15:09 schreef Christine het volgende:

[..]

Tell me about it

De familie krijg je er gratis bij, maar als het een hele leuke familie is, wordt het verbreken van een relatie alleen maar lastiger
Ik heb een leuke familie
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
pi_26222938
quote:
Op donderdag 14 april 2005 15:12 schreef Bass-Miss het volgende:

[..]

Tja, moeilijk uit te leggen. Gewoon iemand waar ik me goed bij voel.
Ja inderdaad, maar ik bedoel het meer zo van als je geen uitgangstype zoekt ga je ook niet naar uitgaansgelegenheden.
pi_26222975
quote:
Op donderdag 14 april 2005 15:16 schreef Sabrina1981 het volgende:

[..]

Ja inderdaad, maar ik bedoel het meer zo van als je geen uitgangstype zoekt ga je ook niet naar uitgaansgelegenheden.
Nee, dat klopt.
pi_26222983
quote:
Op donderdag 14 april 2005 15:16 schreef Sabrina1981 het volgende:

[..]

Omschrijf uitgaanstype?

Er is niet een uitgaanstype,er zijn mensen die iedere week laveloos weer in de Skihut staan en er zijn ook mensen die houden van theater en daar iedere week naartoe gaan en in een café ergens gaan afpilsen. Allebei uitgaanstypes, allebei compleet andere beleving van uitgaan en plezier.
pi_26223013
quote:
Op donderdag 14 april 2005 15:19 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Omschrijf uitgaanstype?

Er is niet een uitgaanstype,er zijn mensen die iedere week laveloos weer in de Skihut staan en er zijn ook mensen die houden van theater en daar iedere week naartoe gaan en in een café ergens gaan afpilsen. Allebei uitgaanstypes, allebei compleet andere beleving van uitgaan en plezier.
Moet je bij Bass-Miss zijn. Die kwam daarmee.
pi_26223020
quote:
Op donderdag 14 april 2005 15:18 schreef Bass-Miss het volgende:

[..]

Nee, dat klopt.
Geen uitgaanstype? Ik vraag me dan altijd af wat je als single gaat doen op bijvoorbeeld zaterdagnacht. Toch niet slapen?
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
pi_26223057
quote:
Op donderdag 14 april 2005 15:21 schreef WeirdMicky het volgende:

[..]

Geen uitgaanstype? Ik vraag me dan altijd af wat je als single gaat doen op bijvoorbeeld zaterdagnacht. Toch niet slapen?
Goed boek, lekkere flinke stevige bak thee en dan de nacht doorlezen natuurlijk
pi_26223061
quote:
Op donderdag 14 april 2005 15:09 schreef Christine het volgende:

(Sorry voor het offtopic )
Daar zit overigens wel wat in.
Ik heb het zelf eens vergeleken met een boom, ja, ik heb wat vreemde metaforen soms . Zag de of mijn partner toen als een tak van een boom, en de boom was zijn familie waar hij (ook) aan vast zat, een onderdeel van uitmaakt. En soms is een boom erg sterk, bijv. wanneer het gezin of een familielid daarvan haar takken goed bijeenhoudt etc. En soms als het dan voorbij is, dan verlies je niet alleen een tak, maar gelijk de hele boom. Maargoed, dat zijn de (moeilijke) keuzes soms en/of die de mens moet of maken kan.

wat een drama weer .
  donderdag 14 april 2005 @ 15:23:49 #118
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_26223076
quote:
Op donderdag 14 april 2005 15:15 schreef WeirdMicky het volgende:
Ik heb een leuke familie
Ja
Dus voor ons zit er het niet in ivm het mogelijk verbreken van de relatie
pi_26223081
quote:
Op donderdag 14 april 2005 15:22 schreef sweetgirly het volgende:

wat een drama weer .
Kun je ook even rekening houden met Idefix, hij is helemaal overstuur van dat verlies van bomen

donderdag 14 april 2005 @ 15:24:32 #120
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_26223088
Met uitgaanstype bedoel ik iemand die het prettig vind om op reguliere basis een avond/nacht door te brengen in een disco/cafe/kroeg
Have you ever picked your feet in Poughkeepsie?
  donderdag 14 april 2005 @ 15:25:54 #121
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_26223117
quote:
Op donderdag 14 april 2005 15:22 schreef sweetgirly het volgende:

[..]

Daar zit overigens wel wat in.
Ik heb het zelf eens vergeleken met een boom, ja, ik heb wat vreemde metaforen soms . Zag de of mijn partner toen als een tak van een boom, en de boom was zijn familie waar hij (ook) aan vast zat, een onderdeel van uitmaakt. En soms is een boom erg sterk, bijv. wanneer het gezin of een familielid daarvan haar takken goed bijeenhoudt etc. En soms als het dan voorbij is, dan verlies je niet alleen een tak, maar gelijk de hele boom. Maargoed, dat zijn de (moeilijke) keuzes soms en/of die de mens moet of maken kan.

wat een drama weer .
Tranceptor??
Wil je ff???
pi_26223118
quote:
Op donderdag 14 april 2005 15:24 schreef Automatic_Rock het volgende:
Met uitgaanstype bedoel ik iemand die het prettig vind om op reguliere basis een avond/nacht door te brengen in een disco/cafe/kroeg
Moet diegene daar ook nog een of ander plan trekken of een bepaald aantal glazen drinken of gewoon iedereen die houdt van wat gezelligheid?
pi_26223134
quote:
Op donderdag 14 april 2005 15:25 schreef Automatic_Rock het volgende:

[..]

Tranceptor??
Wil je ff???
Wil ik wat? De boom in?

Idefix is lief

Goed goed, nieuwe vraag

Hoe denken onze singles over het nemen van een huisdier?
pi_26223180
quote:
Op donderdag 14 april 2005 15:20 schreef Sabrina1981 het volgende:

[..]

Moet je bij Bass-Miss zijn. Die kwam daarmee.
Ik bedoelde de mensen die elk weekend aan het fuiven zijn.
  donderdag 14 april 2005 @ 15:29:05 #125
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_26223189
quote:
Op donderdag 14 april 2005 15:25 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Moet diegene daar ook nog een of ander plan trekken of een bepaald aantal glazen drinken of gewoon iedereen die houdt van wat gezelligheid?
Iedereen houd wel van gezelligheid denk ik...., we zoeken het alleen niet allemaal in een disco. Sommige mensen zoeken het wel in een disco. En dat noem ik uitgaanstypes. En daar is verder niks mis mee, zit geen steekje los bij ofzo
pi_26223194
quote:
Op donderdag 14 april 2005 15:24 schreef Tranceptor het volgende:

Kun je ook even rekening houden met Idefix, hij is helemaal overstuur van dat verlies van bomen

[afbeelding]
Wie , oh die (nu afbeelding ziet) lol vooruit dan maar weer.
Maar zo kan een mens, sorry Idefix, zelfs 2 bomen hebben, erg leuk, handig soms zelfs, leerzaam, gezellig etc etc. En soms verdrietig, voor de boom zelf, laat staan de tak en voor de andere tak. Tjonge , nagoed. Schieten mezelf voor de rest ook andere metaforen binnen, maar hou het maar hier bij . Voor Idefix enzo.
  donderdag 14 april 2005 @ 15:30:09 #127
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_26223210
Onder uitgaanstypes versta ik mensen die elk weekend naar een discotheek of kroeg willen en niet zonder kunnen
Niks voor mij Imho, ik vind het wel eens leuk om uit te gaan maar echt op regelmatige basis hoeft het van mij nou ook weer niet.

Geef mij maar gewoon een bioscoopje ofzo
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_26223222
quote:
Op donderdag 14 april 2005 15:29 schreef Automatic_Rock het volgende:

[..]

Iedereen houd wel van gezelligheid denk ik...., we zoeken het alleen niet allemaal in een disco. Sommige mensen zoeken het wel in een disco. En dat noem ik uitgaanstypes. En daar is verder niks mis mee, zit geen steekje los bij ofzo
Ik denk eigenlijk dat het hele kleine steekje los zit bij mensen die denken dat een discotheek per se leuk moet zijn, je moet het net zo goed leuk maken met de mensen die je meehebt hoor. Het is namelijk nergens leuk. Er is niets mis met andere dingen dan een discotheek hoor, maar als je jong bent hoort een beetje uitgaan er met een reden toch wel bij.
pi_26223233
quote:
Op donderdag 14 april 2005 15:21 schreef WeirdMicky het volgende:

[..]

Filmpje kijken, nr een concert gaan, bij vrienden zitten,beetje muziek studeren , bbqtje doen, boek lezen..
  donderdag 14 april 2005 @ 15:30:57 #130
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_26223237
quote:
Op donderdag 14 april 2005 15:26 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Wil ik wat?
Het boomverhaal begrijpelijk maken......
pi_26223250
quote:
Op donderdag 14 april 2005 15:29 schreef sweetgirly het volgende:

[..]

Wie , oh die (nu afbeelding ziet) lol vooruit dan maar weer.
Maar zo kan een mens, sorry Idefix, zelfs 2 bomen hebben, erg leuk, handig soms zelfs, leerzaam, gezellig etc etc. En soms verdrietig, voor de boom zelf, laat staan de tak en voor de andere tak. Tjonge , nagoed. Schieten mezelf voor de rest ook andere metaforen binnen, maar hou het maar hier bij . Voor Idefix enzo.
Samenvatting:

*Sweetgirly zoekt een boom van een vent.
pi_26223264
quote:
Op donderdag 14 april 2005 15:28 schreef Bass-Miss het volgende:

[..]

Ik bedoelde de mensen die elk weekend aan het fuiven zijn.
Ja dat vermoeden had ik al wel, maar zometeen kijk jij er toch anders tegen aan.
  donderdag 14 april 2005 @ 15:34:04 #133
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_26223319
quote:
Op donderdag 14 april 2005 15:30 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Ik denk eigenlijk dat het hele kleine steekje los zit bij mensen die denken dat een discotheek per se leuk moet zijn, je moet het net zo goed leuk maken met de mensen die je meehebt hoor.
Uhmm, jij was diegene die de link tussen 'disco' en 'gezellig' legde hoor
  donderdag 14 april 2005 @ 15:37:09 #134
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_26223389
quote:
Op donderdag 14 april 2005 15:34 schreef Automatic_Rock het volgende:

[..]

Uhmm, jij was diegene die de link tussen 'disco' en 'gezellig' legde hoor
Het gaat om het gezelschap, niet om de plaats
pi_26223451
quote:
Op donderdag 14 april 2005 15:30 schreef Automatic_Rock het volgende:

Het boomverhaal begrijpelijk maken......
Ja, ik dacht al, volgens mij moest Tranceptor weer voor redactie spelen, gezien je vorige berichtje .
Ahhh, pestkoppen .

Maar huisdier werd er genoemd, als single .
Waarom niet? Ik zelf prefereer wel een kat dan. Kunnen ook goed voor zichzelf zorgen en zijn niet zo of minder afhankelijk, heb rare tijden soms dat ik weg ben en/of weer binnenkom en een kat, ook als je hem of haar zelf makkelijk opvoedt (al went hij/zij er dus al zelf aan dan, is perfect, zei de dierenarts ook dat je een kat beter niet op vaste tijden eten moeten geven etc, gaan ze (erg) miauwen, als je dat niet doet, verschillende tijden, gewoon als het bakje leeg is, etc worden ze makkelijker, zei ik gelijk: 'oh, dan doe ik het goed' , maargoed lekker onzinnig lulverhaal weer), is dan niet zo afhankelijk van je. En als je het treft, zoals ik, zijn ze of kunnen ze evengoed erg knuffelig en cute zijn!

Ja, ik stem voor een kat dan, als single zijnde iig.
Heb ik een partner dan ga ik voor de hele kinderboerderij natuurlijk .

damn, jullie gaan snel, hebben ze het nu weer over uitgaan , niet te volgen hier
  donderdag 14 april 2005 @ 15:42:00 #136
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_26223516
katten zijn liev
alleen jammer dat mijn ex de kat heeft gehouden
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  donderdag 14 april 2005 @ 15:42:28 #137
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_26223528
quote:
Op donderdag 14 april 2005 15:39 schreef sweetgirly dat ze voor een kat stemt
Ik stem ook voor een kat, of een hond. Daar kun je nog een beetje mee knuffelen, ze geven ook jou aandacht ipv alleen maar andersom. Een daarbij; je wordt niet heel erg raar aangekeken als je er tegen praat

* Automatic_Rock mag helaas geen huisdieren hebben

[ Bericht 2% gewijzigd door Automatic_Rock op 14-04-2005 15:48:02 ]
pi_26223625
Ik stem voor kat, een hond heb je toch werk aan en beperkt je toch wel in je vrijheid zeker als je op vakantie wil e.d. Ik ben gek op katten.

sja en iedere kat voelt zich meteen thuis bij me natuurlijk
  donderdag 14 april 2005 @ 15:47:48 #139
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_26223672
quote:
Op donderdag 14 april 2005 15:42 schreef Automatic_Rock het volgende:

[..]
Hee, jij kan d'r ook samenvatten
pi_26223689
quote:
Op donderdag 14 april 2005 15:42 schreef Automatic_Rock het volgende:

Ik stem ook voor een kat, of een hond. Daar kun je nog een beetje mee knuffelen, ze geven ook jou indacht ipv alleen maar andersom. Een daarbij; je wordt niet heel erg raar aangekeken als je er tegen praat

* Automatic_Rock mag helaas geen huisdieren hebben
Precies! Als ik nu tegen mezelf praat, denken de buren tenminste niet van 'wat bazelt ze nou weer in zichzelf' . Sterker, ik kan zelfs wat harder op mompelen nu en gesprekken voeren, eigenlijk gewoon dingen zeggen, zo'n nutcase ben ik ook weer niet, ('s nachts voeren, tegen haar, maar ze is dan ook een doos soms) zonder dat het raar staat! Geweldig zo'n beestje.

astma ?
  donderdag 14 april 2005 @ 15:48:52 #141
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_26223700
quote:
Op donderdag 14 april 2005 15:45 schreef Tranceptor het volgende:
sja en iedere kat voelt zich meteen thuis bij me natuurlijk
Ik moet ineens denken aan een meneer die vroeger bij ons in de buurt woonden, die wij altijd "de poesjesman" noemden
pi_26223715
Ik heb ook imaginary pets zoals Goudvis Henk
  donderdag 14 april 2005 @ 15:49:43 #143
58043 cyber_rebel
Einddoel van de evolutie
pi_26223722
quote:
Op donderdag 14 april 2005 15:45 schreef Tranceptor het volgende:
Ik stem voor kat, een hond heb je toch werk aan en beperkt je toch wel in je vrijheid zeker als je op vakantie wil e.d. Ik ben gek op katten.
Dit is niet de samenvatting van de tekst van sweetgirly toch?

Overigens zijn honden lastig als ze op je schoot liggen terwijl je moet typen. Vooral als ze met hun kop op je arm of toetsenbord gaan hangen zoals die bij mij nu doet.
  donderdag 14 april 2005 @ 15:50:20 #144
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_26223744
Ratten zijn ok! Die kun je tenminste op drukke momenten van het singlebestaan ietwat verwaarlozen en in hun kooitje laten zitten. Als ze maar voer hebben is het genoeg, bijten kunnen ze ook elkaar
Vampire Romance O+
  donderdag 14 april 2005 @ 15:50:43 #145
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_26223756
quote:
Op donderdag 14 april 2005 15:47 schreef Christine het volgende:

[..]

Hee, jij kan d'r ook samenvatten
Ik volg er een cursus voor
pi_26223773
quote:
Op donderdag 14 april 2005 15:49 schreef cyber_rebel het volgende:

[..]

Dit is niet de samenvatting van de tekst van sweetgirly toch?
IK ben redactie, ik kan ook editorials schrijven over mezelf
pi_26223802
Stelletje pestkoppen .
Ga ik er serieus op in. Je weet wat ze zeggen hé, meisjes plagen, is zoentjes vragen .
quote:
Op donderdag 14 april 2005 15:31 schreef Tranceptor het volgende:

Samenvatting:

*Sweetgirly zoekt een boom van een vent.
En idd, dat ook.
Ben alleen niet op zoek, ik ga er vanuit dat ik eens vanzelf word gevonden in het diepe, duistere, donkere bos . Ja, slechte instelling misschien, maar ja, je moet toch je eigen boom goed in stand (blijven) houden en door op zoek te gaan, zie ik door de bomen iig het bos niet meer .

slaat ook drop nog suiker.

ga wat doen, anders wordt het niks meer met mij en mijn metaforen

[ Bericht 2% gewijzigd door sweetgirly op 14-04-2005 15:59:05 ]
  donderdag 14 april 2005 @ 15:52:48 #148
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_26223807
quote:
Op donderdag 14 april 2005 15:50 schreef Automatic_Rock het volgende:

[..]

Ik volg er een cursus voor
Waarvoor dank. Het past beter bij m'n attention span
Vampire Romance O+
pi_26223888
quote:
Op donderdag 14 april 2005 15:52 schreef sweetgirly het volgende:

Ga ik er serieus op in. Je weet wat ze zeggen hé, meisjes plagen, is zoentjes vragen .

* Tranceptor staat met een kettingzaag te kappen in het bos: ík vind SG wel, nu maar kopen dat het geen Blair Witch is
  donderdag 14 april 2005 @ 15:58:32 #150
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_26223963
quote:
Op donderdag 14 april 2005 15:56 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Niet zo obvious, Trance.... bovendien was ik eerst
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: