quote:
Tell me about itquote:Op donderdag 14 april 2005 15:06 schreef Tranceptor het volgende:
*verliefd zijn is prima volgens sweetgirly maar dan zonder familie erbij, je bent met diegene en niet met de familie
quote:Op donderdag 14 april 2005 15:06 schreef Tranceptor het volgende:
Samenvatting:
* petitlapin verdedigt enkel haar standpunt
*sweetgirly hecht niet veel waarde aan klasse-indelingen
*verliefd zijn is prima volgens sweetgirly maar dan zonder familie erbij, je bent met diegene en niet met de familie
* sweetgirly heeft een toffe broer en is een felle tante
Ah kijk daar kan ik wat mee!quote:Op donderdag 14 april 2005 15:06 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Samenvatting:
* petitlapin verdedigt enkel haar standpunt
*sweetgirly hecht niet veel waarde aan klasse-indelingen
*verliefd zijn is prima volgens sweetgirly maar dan zonder familie erbij, je bent met diegene en net met de familie
* sweetgirly heeft een toffe broer
Tja, moeilijk uit te leggen. Gewoon iemand waar ik me goed bij voel.quote:Op donderdag 14 april 2005 14:46 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Das natuurlijk de andere kant van het verhaal. Wat "zoek" je.
Ik heb een leuke familiequote:Op donderdag 14 april 2005 15:09 schreef Christine het volgende:
[..]
Tell me about it
De familie krijg je er gratis bij, maar als het een hele leuke familie is, wordt het verbreken van een relatie alleen maar lastiger
Ja inderdaad, maar ik bedoel het meer zo van als je geen uitgangstype zoekt ga je ook niet naar uitgaansgelegenheden.quote:Op donderdag 14 april 2005 15:12 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Tja, moeilijk uit te leggen. Gewoon iemand waar ik me goed bij voel.
Nee, dat klopt.quote:Op donderdag 14 april 2005 15:16 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Ja inderdaad, maar ik bedoel het meer zo van als je geen uitgangstype zoekt ga je ook niet naar uitgaansgelegenheden.
Omschrijf uitgaanstype?quote:Op donderdag 14 april 2005 15:16 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Ja inderdaad, maar ik bedoel het meer zo van als je geen uitgangstype zoekt ga je ook niet naar uitgaansgelegenheden.
Moet je bij Bass-Miss zijn. Die kwam daarmee.quote:Op donderdag 14 april 2005 15:19 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Omschrijf uitgaanstype?
Er is niet een uitgaanstype,er zijn mensen die iedere week laveloos weer in de Skihut staan en er zijn ook mensen die houden van theater en daar iedere week naartoe gaan en in een café ergens gaan afpilsen. Allebei uitgaanstypes, allebei compleet andere beleving van uitgaan en plezier.
Geen uitgaanstype? Ik vraag me dan altijd af wat je als single gaat doen op bijvoorbeeld zaterdagnacht. Toch niet slapen?quote:
Goed boek, lekkere flinke stevige bak thee en dan de nacht doorlezen natuurlijkquote:Op donderdag 14 april 2005 15:21 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Geen uitgaanstype? Ik vraag me dan altijd af wat je als single gaat doen op bijvoorbeeld zaterdagnacht. Toch niet slapen?
Daar zit overigens wel wat in.quote:Op donderdag 14 april 2005 15:09 schreef Christine het volgende:
De familie krijg je er gratis bij, maar als het een hele leuke familie is, wordt het verbreken van een relatie alleen maar lastiger
(Sorry voor het offtopic)
Kun je ook even rekening houden met Idefix, hij is helemaal overstuur van dat verlies van bomenquote:
Tranceptor??quote:Op donderdag 14 april 2005 15:22 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Daar zit overigens wel wat in.
Ik heb het zelf eens vergeleken met een boom, ja, ik heb wat vreemde metaforen soms. Zag de of mijn partner toen als een tak van een boom, en de boom was zijn familie waar hij (ook) aan vast zat, een onderdeel van uitmaakt. En soms is een boom erg sterk, bijv. wanneer het gezin of een familielid daarvan haar takken goed bijeenhoudt etc. En soms als het dan voorbij is, dan verlies je niet alleen een tak, maar gelijk de hele boom. Maargoed, dat zijn de (moeilijke) keuzes soms en/of die de mens moet of maken kan.
wat een drama weer![]()
.
Moet diegene daar ook nog een of ander plan trekken of een bepaald aantal glazen drinken of gewoon iedereen die houdt van wat gezelligheid?quote:Op donderdag 14 april 2005 15:24 schreef Automatic_Rock het volgende:
Met uitgaanstype bedoel ik iemand die het prettig vind om op reguliere basis een avond/nacht door te brengen in een disco/cafe/kroeg
Wil ik wat? De boom in?quote:
Ik bedoelde de mensen die elk weekend aan het fuiven zijn.quote:Op donderdag 14 april 2005 15:20 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Moet je bij Bass-Miss zijn. Die kwam daarmee.
Iedereen houd wel van gezelligheid denk ik...., we zoeken het alleen niet allemaal in een disco. Sommige mensen zoeken het wel in een disco. En dat noem ik uitgaanstypes. En daar is verder niks mis mee, zit geen steekje los bij ofzoquote:Op donderdag 14 april 2005 15:25 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Moet diegene daar ook nog een of ander plan trekken of een bepaald aantal glazen drinken of gewoon iedereen die houdt van wat gezelligheid?
Wiequote:Op donderdag 14 april 2005 15:24 schreef Tranceptor het volgende:
Kun je ook even rekening houden met Idefix, hij is helemaal overstuur van dat verlies van bomen![]()
[afbeelding]
Ik denk eigenlijk dat het hele kleine steekje los zit bij mensen die denken dat een discotheek per se leuk moet zijn, je moet het net zo goed leuk maken met de mensen die je meehebt hoor. Het is namelijk nergens leuk. Er is niets mis met andere dingen dan een discotheek hoor, maar als je jong bent hoort een beetje uitgaan er met een reden toch wel bij.quote:Op donderdag 14 april 2005 15:29 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Iedereen houd wel van gezelligheid denk ik...., we zoeken het alleen niet allemaal in een disco. Sommige mensen zoeken het wel in een disco. En dat noem ik uitgaanstypes. En daar is verder niks mis mee, zit geen steekje los bij ofzo
Filmpje kijken, nr een concert gaan, bij vrienden zitten,beetje muziek studeren , bbqtje doen, boek lezen..quote:Op donderdag 14 april 2005 15:21 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Geen uitgaanstype? Ik vraag me dan altijd af wat je als single gaat doen op bijvoorbeeld zaterdagnacht. Toch niet slapen?
Samenvatting:quote:Op donderdag 14 april 2005 15:29 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Wie![]()
, oh die (nu afbeelding ziet) lol vooruit dan maar weer.
Maar zo kan een mens, sorry Idefix, zelfs 2 bomen hebben, erg leuk, handig soms zelfs, leerzaam, gezellig etc etc. En soms verdrietig, voor de boom zelf, laat staan de tak en voor de andere tak. Tjonge, nagoed. Schieten mezelf voor de rest ook andere metaforen binnen, maar hou het maar hier bij
. Voor Idefix enzo.
Ja dat vermoeden had ik al wel, maar zometeen kijk jij er toch anders tegen aan.quote:Op donderdag 14 april 2005 15:28 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Ik bedoelde de mensen die elk weekend aan het fuiven zijn.
Uhmm, jij was diegene die de link tussen 'disco' en 'gezellig' legde hoorquote:Op donderdag 14 april 2005 15:30 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk dat het hele kleine steekje los zit bij mensen die denken dat een discotheek per se leuk moet zijn, je moet het net zo goed leuk maken met de mensen die je meehebt hoor.
Het gaat om het gezelschap, niet om de plaatsquote:Op donderdag 14 april 2005 15:34 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Uhmm, jij was diegene die de link tussen 'disco' en 'gezellig' legde hoor
Ja, ik dacht al, volgens mij moest Tranceptor weer voor redactie spelen, gezien je vorige berichtjequote:Op donderdag 14 april 2005 15:30 schreef Automatic_Rock het volgende:
Het boomverhaal begrijpelijk maken......
Ik stem ook voor een kat, of een hond. Daar kun je nog een beetje mee knuffelen, ze geven ook jou aandacht ipv alleen maar andersom. Een daarbij; je wordt niet heel erg raar aangekeken als je er tegen praatquote:Op donderdag 14 april 2005 15:39 schreef sweetgirly dat ze voor een kat stemt
Precies! Als ik nu tegen mezelf praat, denken de buren tenminste niet van 'wat bazelt ze nou weer in zichzelf'quote:Op donderdag 14 april 2005 15:42 schreef Automatic_Rock het volgende:
Ik stem ook voor een kat, of een hond. Daar kun je nog een beetje mee knuffelen, ze geven ook jou indacht ipv alleen maar andersom. Een daarbij; je wordt niet heel erg raar aangekeken als je er tegen praat
* Automatic_Rock mag helaas geen huisdieren hebben
Ik moet ineens denken aan een meneer die vroeger bij ons in de buurt woonden, die wij altijd "de poesjesman" noemdenquote:Op donderdag 14 april 2005 15:45 schreef Tranceptor het volgende:
sja en iedere kat voelt zich meteen thuis bij me natuurlijk
Dit is niet de samenvatting van de tekst van sweetgirly toch?quote:Op donderdag 14 april 2005 15:45 schreef Tranceptor het volgende:
Ik stem voor kat, een hond heb je toch werk aan en beperkt je toch wel in je vrijheid zeker als je op vakantie wil e.d. Ik ben gek op katten.
Ik volg er een cursus voorquote:Op donderdag 14 april 2005 15:47 schreef Christine het volgende:
[..]
Hee, jij kan d'r ook samenvatten
IK ben redactie, ik kan ook editorials schrijven over mezelfquote:Op donderdag 14 april 2005 15:49 schreef cyber_rebel het volgende:
[..]
Dit is niet de samenvatting van de tekst van sweetgirly toch?
En idd, dat ook.quote:Op donderdag 14 april 2005 15:31 schreef Tranceptor het volgende:
Samenvatting:
*Sweetgirly zoekt een boom van een vent.
quote:Op donderdag 14 april 2005 15:52 schreef sweetgirly het volgende:
Ga ik er serieus op in. Je weet wat ze zeggen hé, meisjes plagen, is zoentjes vragen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |