Ik wist dat ik wat vergeten was. Tuurlijk zijn er mensen die er moeite voor doen. Ik bekeek het even van mijn kant en dan komt het (eigenlijk) niet voor.quote:Op donderdag 14 april 2005 12:58 schreef melismay het volgende:
[..]
Dat ben ik wel enigszins met je eens, maar ik denk niet dat de mensen vergeten moeten worden die er WEL moeite voor doen. Want ondanks dat het maar een klein groepje is, die mensen zijn er wel... Ik heb er niet altijd vertrouwen meer in, maar om nou helemaal de moed op te geven
Natuurlijk is dat van belang, maar het lijkt me niet dat je daar meteen achterkomt, zeker niet als iemand niet meer bij zijn/haar ouders thuis woont.quote:Op donderdag 14 april 2005 12:47 schreef Thisbe het volgende:
Ok, dan gooi ik maar weer eens een vraag in de groep!
Letten jullie bij een (mogelijke) partner ook op zijn of haar omgevingsfactoren?
Zo vind ik het bijvoorbeeld best belangrijk uit wat voor soort gezin de beste knul komt. Zijn zijn ouders nog getrouwd, of slaan ze elkaar bij willekeurige gelegenheden de hersenen in? Hoe is zijn relatie met zijn ouders?
Je zou het haast gaan denken he? Maar nee dat wil ik wel hoor.quote:Op donderdag 14 april 2005 13:00 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Je zou bijna geen relatie meer willen he
Ik denk dat je daar best over mag praten. Ik heb ook enkele flinke ruzies tussen mijn ouders meegemaakt, maar eigenlijk waren die te kinderachtig voor woorden. Als twee kleuters liepen ze vast op standaard communicatiefouten tussen mannen en vrouwen. Ik heb ze dat duidelijk uitgelegd en hun tekortkomingen blootgelegd. Eigenlijk een heel vreemde rol voor het (enige) kind. Echter, hebben ze daardoor wel veel meer rust gekregen in hun eigen relatie.quote:Op donderdag 14 april 2005 12:57 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Ja eigenlijk zou je mensen niet moeten beoordelen op hun achtergrond, maar wat als je er voortdurend mee geconfronteerd wordt? Dan wordt het moeilijk om daarmee om te gaan, al is de persoon zelf nog zo leuk
Die neiging heb ik ook vaak hoor, het is niet goed te praten, maar soms heb ik het idee dat de hele wereld tegen me is, zelfs mijn beste vriendin die ik al 10 jaar ken.....quote:Op donderdag 14 april 2005 13:02 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Ik wist dat ik wat vergeten was. Tuurlijk zijn er mensen die er moeite voor doen. Ik bekeek het even van mijn kant en dan komt het (eigenlijk) niet voor.
Dat is echt complete crap. Het is maar waar je tijd voor WILT maken. Als je juist single wilt zijn, of juist in een relatie, je moet je eigen tijd indelen. Te druk betekent voor mij dat je je prioriteitenlijst heel anders indeelt.quote:Op donderdag 14 april 2005 13:00 schreef I.R.Baboon het volgende:
Oh mên, wat gaan jullie hard.
Ik denk dat ik het te druk heb om een goede single te zijn.
je bent net pas wakker geworden met een flinke kater?quote:Op donderdag 14 april 2005 13:00 schreef I.R.Baboon het volgende:
Oh mên, wat gaan jullie hard.
Ik denk dat ik het te druk heb om een goede single te zijn.
Ja natúúrlijk is dat onzin.quote:Op donderdag 14 april 2005 13:07 schreef phizzie het volgende:
[..]
Dat is echt complete crap. Het is maar waar je tijd voor WILT maken. Als je juist single wilt zijn, of juist in een relatie, je moet je eigen tijd indelen. Te druk betekent voor mij dat je je prioriteitenlijst heel anders indeelt.
Nee, dat was gisteren.quote:Op donderdag 14 april 2005 13:09 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
je bent net pas wakker geworden met een flinke kater?
Tja, of de andere partij doet totaal geen moeite meer en het dan raar vinden dat ik op den duur ook geen zin meer had er energie in te steken.quote:Op donderdag 14 april 2005 12:55 schreef Pheno het volgende:
Mensen zijn gewoon lui om wat te doen voor hun relatie. "Oeh ik verveel me, ik maak het dan maar uit" Ipv er eens wat daadwerkelijk wat voor te doen.
Oh dat gevoel heb ik niet. lucky mequote:Op donderdag 14 april 2005 13:06 schreef melismay het volgende:
[..]
Die neiging heb ik ook vaak hoor, het is niet goed te praten, maar soms heb ik het idee dat de hele wereld tegen me is, zelfs mijn beste vriendin die ik al 10 jaar ken.....![]()
Maar hoop doet leven zeggen ze he?!
Hier sluit ik me helemaal bij aan. Ik heb een tijdje terug de vergelijking getrokken met atomen. Dat zijn de onderdeeltjes waaruit alle materialen die we kennen zijn opgebouwd.quote:Op donderdag 14 april 2005 13:06 schreef DarkElf het volgende:
"Reactie op DarkElf: Denk je dat dat bevorderlijk is voor onze samenleving?"
nee, denk dat mensen steeds minder snel genoegen nemen met zaken in het leven en dat mensen doordat de zoektocht blijft ook zichzelf in de weg gaan zitten in gelukkig zijn.
Dat is misschien wel waar, maar helaas kom je dan niet zo snel aan je behoeftevoorziening. Of je moet het net zo willen als veel alternatieve vrienden van me, die compleet onverschillig blijven over van alles en nog wat. Die 'lopen er wel tegenaan' als de tijd rijp is.quote:Op donderdag 14 april 2005 13:09 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ja natúúrlijk is dat onzin.
Maar ach, wie heeft er dan ook een prioriteitenlijst?
Freewheelen maakt het leven zó veel aangenamer.
ik weet niet aan welke huisgenoot ik me richt, maar kom, omdat de zon hier schijnt en omdat ik in een goede bui ben:quote:Op donderdag 14 april 2005 12:31 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Tranceptor heeft gewoon gelijk over Petitlapin... In andere topics kwam duidelijk naar voren dat ze zekerheid verkoos boven passie... Vandaar dat Tranc haar passieloos noemt en naar mijn inziens is ze dat ook...![]()
Dit is passie en ik postte het al eerder voor petitlapin:
"I want you to get swept away, I want you to levitate. I want you to sing with rapture And dance like a dervish.
Be deliriously happy, or at least leave yourself open to be. I know it's a cornball thing,
But love is passion, obsession. I say fall head over heels. Find someone you can love like crazy
And who will love you the same way back. How do you find him? Well, forget your head and listen to your heart...
The truth is, honey, There is no sense in living your life without this. To make the journey
And not fall deeply in love... Well, you haven't lived a life at all. But you have to try,
Because if you haven't tried, You haven't lived... Stay open, who knows, Lightening could strike."
Dus ruimte voor een minnaar die de ontbrekende dingen kan aanvullen.quote:Op donderdag 14 april 2005 13:15 schreef phizzie het volgende:
gelukkiger bent als je niet zulke hoge eisen stelt en ruimte overlaat voor méér...
de familiale situatie van mijn partner kan me geen reet schelen.quote:Op donderdag 14 april 2005 12:47 schreef Thisbe het volgende:
Ok, dan gooi ik maar weer eens een vraag in de groep!
Letten jullie bij een (mogelijke) partner ook op zijn of haar omgevingsfactoren?
Zo vind ik het bijvoorbeeld best belangrijk uit wat voor soort gezin de beste knul komt. Zijn zijn ouders nog getrouwd, of slaan ze elkaar bij willekeurige gelegenheden de hersenen in? Hoe is zijn relatie met zijn ouders?
Zelf dacht ik altijd dat het niet zoveel uitmaakte, maar ik heb een ex gehad bij wie het thuis EEN grote chaos was. Zo belde moeders hem regelmatig huilend op, en eiste dat hij thuis kwam enzovoorts. Ik werd helemaal meegezogen in die chaos (hoewel hij niet eens thuis woonde!)
![]()
Ben ik t nou helemaal mee eens. Maar ik vind dan ook dat je 'de maatschappij' niet de schuld kan geven van je tekortkomingen.quote:Op donderdag 14 april 2005 13:20 schreef phizzie het volgende:
[..]
Ik ga meer voor het credo: succes is een keuze.
en dat is een waarheid als een koe.quote:Op donderdag 14 april 2005 13:29 schreef dawg het volgende:
Ik vind dat tegenwoordig alles te geforceerd is.
Men moet dit, moet dat, moet zus moet zo. De potentiele partner moet ook dit, moet ook dat, moet ook zus en ook zo. Moet moet moet.
Er worden eisen gesteld, alles wordt dood geanalyseerd.
De druk die de maatschappij op mensen legt is veel te hoog. De verwachtingen zijn daardoor ook veel te hooggespannen. Kijk bijvoorbeeld maar naar de topics op Fok!, over "waar knap jij op af?", of "hoe ziet jou ideale partner eruit?", "Single & selectief", "vriend(in) met lagere opleiding", etc etc etc.
Mensen lijken steeds meer te streven naar ideaalbeelden. Zoals je ze ook dagelijks tegenkomt in reclames, tijdschriften, films, videoclips, etc. Terwijl die ideaalbeelden niet voor niets ideaalbeelden zijn. Mensen lijken daardoor soms weleens te vergeten wie ze zijn.
Helemaal mee eens. Ik beroep me ook op mijn uitspraak in onderdeel [Centraal] Nog altijd single deeltje 14quote:Op donderdag 14 april 2005 13:29 schreef dawg het volgende:
Ik vind dat tegenwoordig alles te geforceerd is.
Men moet dit, moet dat, moet zus moet zo. De potentiele partner moet ook dit, moet ook dat, moet ook zus en ook zo. Moet moet moet.
Er worden eisen gesteld, alles wordt dood geanalyseerd.
De druk die de maatschappij op mensen legt is veel te hoog. De verwachtingen zijn daardoor ook veel te hooggespannen. Kijk bijvoorbeeld maar naar de topics op Fok!, over "waar knap jij op af?", of "hoe ziet jou ideale partner eruit?", "Single & selectief", "vriend(in) met lagere opleiding", etc etc etc.
Mensen lijken steeds meer te streven naar ideaalbeelden. Zoals je ze ook dagelijks tegenkomt in reclames, tijdschriften, films, videoclips, etc. Terwijl die ideaalbeelden niet voor niets ideaalbeelden zijn. Mensen lijken daardoor soms weleens te vergeten wie ze zijn.
Dat is niet altijd waar, je trekt ook mensen aan met een megagroot bord voor hun kopquote:Op donderdag 14 april 2005 13:37 schreef JoeyT het volgende:
Zelfde geldt voor een relatie krijgen. Als je uitstraalt dat je leuk bent dan trek je ook leuke mensen aan...
Klopt, voor mij tenminste net zo: heb ook ee grijs verleden achter me, uit de basisschool. Daarna van 1t/m 3e klas de bink uitgehangen. Daarna zie je in dat je veel kunt regelen als je volgens de regels speelt, dus werd dat mijn uitdaging. Dat leidt tot succes, maar je moet het blijven voeden. Als je dat niet doet, dan heb je pech en beteken je net zo weinig in de publieke opinie als daarvoor. En daar heb ik nu juist weer geen trek meer in: ik doe mijn eigen ding, en wie mee wil doen, die mag dat!quote:Op donderdag 14 april 2005 13:37 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ben ik t nou helemaal mee eens. Maar ik vind dan ook dat je 'de maatschappij' niet de schuld kan geven van je tekortkomingen.
Het ligt niet aan de maatschappij dat je geen vrienden hebt, het ligt niet aan de maatschappij dat je geen relatie hebt... Het ligt aan jezelf... Heb je daar problemen mee dan verander je jezelf...
Hoe kan het dat ik beste vrienden van respectievelijk 20, 18 , 9 en 9 jaar heb??? Hoe kan het dat ik 2 beste vriendinnen van 3 jaar heb??? Hoe kan het dat ik daarnaast een hele grote groep van 'normale' vrienden heb???
Antwoord: Ik sta er voor open! Het is gewoon een instelling die je hebt. Als je het echt wilt dan lukt het ook. Het IS een keuze die je maakt.
Heel simpel voorbeeld: Van de eerste tm de derde klas middelbare school werd ik gepest. Niet heel erg maar ik was toch wel een 'nerd'. Totdat ik er genoeg van had. Ik veranderde mn instelling van verlegen jongentje tot spontane gozer. Het jaar daarop had ik onwijs veel vrienden gemaakt en keken mensen tegen mij op. Het is gewoon een knop die je moet omdraaien.
Zelfde geldt voor een relatie krijgen. Als je uitstraalt dat je leuk bent dan trek je ook leuke mensen aan...
Dat laatste lijkt mij nogal logisch. Een vriendschap van 10 jaar betekend nou eenmaal dat je die persoon minimaal 10 jaar geleden ontmoet hebt. Ik weet niet precies wat jij met 'latere leeftijd' bedoelt, maar ik denk niet dat het veel uitmaakt of je nu iemand ontmoet of 10 jaar geledenquote:Op donderdag 14 april 2005 12:50 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Ik merk het, wat jij noemt, vooral bij vriendschappen. Zodra er moeite gedaan moet worden of zelfs al actie moet worden ondernomen wordt er afgehaakt. Ze laten het liever aan de ander over dan dat ze zelf wat moeten ondernemen. Dit is mijn ervaring en ik betwijfel niet dat er ook vriendschappen die al veel langer duren en het nog steeds goed uithouden. Die vriendschappen zijn meestal ook eerder ontstaan, dus niet op latere leeftijd.
Het spijt me zeer maar in een ander topic heb je hele andere dingen verkondigd, als ik tijd over heb dan zoek ik t ff voor je op. Snap ook niet waarom je hier t ene uiterste verkondigd en 2 maanden geleden het andere uiterstequote:Op donderdag 14 april 2005 13:31 schreef petitlapin het volgende:
[..]
nu trek ik me terug uit deze discussie, ik hoor in dit topic niet thuis.
Jij echter wel, als je zo'n randmongool bent om reeds preventief overspel te plegen, moet je natuurlijk ook niet echt een relatie verwachten... of was dat nu weer een huisgenoot van jou ?
Wat ik merk is dat als ik 'het spel' speel het wel lukt, maar ik voel me er minder blij door...quote:Op donderdag 14 april 2005 13:49 schreef phizzie het volgende:
[..]
Klopt, voor mij tenminste net zo: heb ook ee grijs verleden achter me, uit de basisschool. Daarna van 1t/m 3e klas de bink uitgehangen. Daarna zie je in dat je veel kunt regelen als je volgens de regels speelt, dus werd dat mijn uitdaging. Dat leidt tot succes, maar je moet het blijven voeden.
Nou, ik doelde meer op het feit dat mensen die enorm gelukkig zijn met elkaar en dat ook uitstralen vaak niet meer open staan voor anderen en bestaande relaties verwaarlozen. Vaak lopen die relaties ook weer stuk na een lange tijd, omdat ze gewend zijn zo veel aan elkaar te geven dat het gewoonte is geworden. Als de ander dan wat minder wil, is het hek van de dam...quote:Op donderdag 14 april 2005 13:33 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Dus ruimte voor een minnaar die de ontbrekende dingen kan aanvullen.![]()
dus omdat ik in een ander topic zeg dat ik verliefdheid niet het belangrijkste vind, impliceert dat dat ik effectief in ZO een situatie zit...quote:Op donderdag 14 april 2005 13:49 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Het spijt me zeer maar in een ander topic heb je hele andere dingen verkondigd, als ik tijd over heb dan zoek ik t ff voor je op. Snap ook niet waarom je hier t ene uiterste verkondigd en 2 maanden geleden het andere uiterste![]()
....
Ff voor de duidelijkheid... Ik speelde geen spel. Ik gooide gewoon mn eigen instelling om. Ik veranderde dus echt en deed niet net alsof...quote:Op donderdag 14 april 2005 13:56 schreef srblackbird het volgende:
[..]
Wat ik merk is dat als ik 'het spel' speel het wel lukt, maar ik voel me er minder blij door...
Als of niet echt meer ben.
Ik bedoel met latere leeftijd, dat vriendschappen op mijn leeftijd moeilijker zijn te sluiten. Veelal hebben al vrienden genoeg en zitten niet echt op nieuwe vrienden te wachten. Ze hebben vrienden die al vele jaren meegaan en ook verschillende vrienden. Dat bevalt ze wel en weten wat ze aan elkaar hebben. Als je dan nieuwe vriendschappen afsluit is het maar de vraag wat ze aan elkaar hebben.quote:Op donderdag 14 april 2005 13:49 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Dat laatste lijkt mij nogal logisch. Een vriendschap van 10 jaar betekend nou eenmaal dat je die persoon minimaal 10 jaar geleden ontmoet hebt. Ik weet niet precies wat jij met 'latere leeftijd' bedoelt, maar ik denk niet dat het veel uitmaakt of je nu iemand ontmoet of 10 jaar geleden
De basis is toch een 'klik' tussen 2 personen. En wat jij zegd over moeite doen..., nou eerlijk gezegd noem ik dat geen moeite. Een vriendschap kost mij eigenlijk nooit moeite, soms wel veel energie, maar dat heb je dan graag voor die persoon over. Als het moeite kost is er ergens iets mis imho..
Ik ben dan misschien niet het typische voorbeeld van het TMF-sysndroom zoals beschreven, maar ik leef wel in deze tijd. En desondanks heb ik genoeg lange vriendschappen op allerlei niveau's
Hint: je lult je er niet meer uit. Je komt gewoon over als een saaie, kleurloze doos. Maar ja kan goed komen omdat het een forum is hoorquote:Op donderdag 14 april 2005 14:00 schreef petitlapin het volgende:
[..]
dus omdat ik in een ander topic zeg dat ik verliefdheid niet het belangrijkste vind, impliceert dat dat ik effectief in ZO een situatie zit...
ja, ik was enorm/en ik ben nog in vlagen verliefd op mijne vent.
Ik ben en blijf gewoon van mening dat er andere dingen belangrijker zijn. Zoals vertrouwen en rust.
maar ieder zijn mening. En dan ben ik maar passieloos, je m'en fous royalement.
Ik bedoel bij dit spel niet dat ik dus nog steeds mezelf voor de gek hou, en de stoere vent uithang. Juist door niet meer recalcitrant te zijn en te kijken hoeveel je kunt bereiken door je wel aan de regels te houden, zul je zien dat er nog veel meer te halen valt dan je dacht. En een stukje assertiviteit hoort daar wel bij. Ik voel me niet ongemakkelijk, omdat ik niet iets doe wat ik niet ben of eigenlijk niet achter sta.quote:Op donderdag 14 april 2005 13:56 schreef srblackbird het volgende:
[..]
Wat ik merk is dat als ik 'het spel' speel het wel lukt, maar ik voel me er minder blij door...
Als of niet echt meer ben.
vriendschappen die op latere leeftijd gesloten worden, voelen inderdaad anders aan ...quote:Op donderdag 14 april 2005 14:02 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Ik bedoel met latere leeftijd, dat vriendschappen op mijn leeftijd moeilijker zijn te sluiten. Veelal hebben al vrienden genoeg en zitten niet echt op nieuwe vrienden te wachten. Ze hebben vrienden die al vele jaren meegaan en ook verschillende vrienden. Dat bevalt ze wel en weten wat ze aan elkaar hebben. Als je dan nieuwe vriendschappen afsluit is het maar de vraag wat ze aan elkaar hebben.
Noem het moeite noem het energie. Voor de een is een telefoontje, smsje of mailtje al te veel moeite, maar verwachten ze eigenlijk wel wat van jou. Dat hoeft voor mij niet, het moet niet van één kant afkomen. Dus dan is het ook gauw over. Heb je niks aan die mensen.
Mijn moeder is haar absolute hartsvriendin pas tegengekomen toen ze 36 was. Je kunt altijd vrienden tegenkomen alleen je zult het de tijd moeten geven en energie erin moeten (blijven) stoppen of je nu een liefdesrelatie hebt of niet.quote:Op donderdag 14 april 2005 14:04 schreef petitlapin het volgende:
[..]
vriendschappen die op latere leeftijd gesloten worden, voelen inderdaad anders aan ...
het is allemaal vrijblijvender, losser, minder intens.
Ik vraag me idd af wie echt nog een hartsvriend tegenkomt op zijn 30ste of zo ...
Ik heb toch ook jouw leeftijd?? Nou, het is nu echt niet moeilijker dan eerst hoor. Ik heb er het laatste half jaar een goede vriendin van 25 jaar bijgekregen, en zij heeft ook echt al genoeg vrienden.quote:Op donderdag 14 april 2005 14:02 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Ik bedoel met latere leeftijd, dat vriendschappen op mijn leeftijd moeilijker zijn te sluiten. Veelal hebben al vrienden genoeg en zitten niet echt op nieuwe vrienden te wachten. Ze hebben vrienden die al vele jaren meegaan en ook verschillende vrienden. Dat bevalt ze wel en weten wat ze aan elkaar hebben. Als je dan nieuwe vriendschappen afsluit is het maar de vraag wat ze aan elkaar hebben.
Noem het moeite noem het energie. Voor de een is een telefoontje, smsje of mailtje al te veel moeite, maar verwachten ze eigenlijk wel wat van jou. Dat hoeft voor mij niet, het moet niet van één kant afkomen. Dus dan is het ook gauw over. Heb je niks aan die mensen.
Misschien scheelt dan wel of je "vroeger" al veel vriendschappen hebt opgedaan of niet.quote:Op donderdag 14 april 2005 14:08 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Ik heb toch ook jouw leeftijd?? Nou, het is nu echt niet moeilijker dan eerst hoor. Ik heb er het laatste half jaar een goede vriendin van 25 jaar bijgekregen, en zij heeft ook echt al genoeg vrienden.
Maar iedere vriend of vriendin is een aanvulling wat mij betreft
Het moet alleen wel van 2 kanten komen idd
Wachten op een zinnig antwoord kan ook lang durenquote:Op donderdag 14 april 2005 14:28 schreef WeirdMicky het volgende:
Joehoe, wat is de nieuwste stelling? Het gaat te hard om alles door te spitten.
verzin eens wat, ik ben dat geneuzel ook wel een beetje zat jaquote:Op donderdag 14 april 2005 14:28 schreef WeirdMicky het volgende:
Joehoe, wat is de nieuwste stelling? Het gaat te hard om alles door te spitten.
Ik ga niet uit als single. Ga sowieso niet op vrouwenjacht, en ook nooit gedaan. Ik heb gewoon niet zo'n behoefte aan de uitgaanscultuur (of hoe ik dat moet omschrijven)quote:Op donderdag 14 april 2005 14:34 schreef Tranceptor het volgende:
Hoe vaak ga je uit als single en waar ga je dan heen?
Ik ga toch wel minstens 2 weekenden per maand stappen, of dat nu op een drum and bass-feestje is of in een tent als Panama of Bitterzoet. Ik ben laatst ook op een hardstylefeest geweest wat me prima beviel. Ik heb het eigenlijk overal wel leuk als ik maar kan dansen en er geen sfeer is van ons kijkt hoe ons alles doet.
Ik ga niet uit. Discotheek is soms weleens leuk hoor, maar ik zie me daar niet in mijn eentje naar toe gaan (is al weleens hier ter sprake gekomen volgens mij), maar ik vind het geen ideale gelegenheden. Ik ben meer een persoon voor rustige kroegjes, uit eten e.d.quote:Op donderdag 14 april 2005 14:34 schreef Tranceptor het volgende:
Hoe vaak ga je uit als single en waar ga je dan heen?
Ik wil ook geen uitgaanstype als partner, dus denk ik nt dat ik daar iemand tegenkom.quote:Op donderdag 14 april 2005 14:38 schreef Automatic_Rock het volgende:
... ook nooit gedaan. Ik heb gewoon niet zo'n behoefte aan de uitgaanscultuur (of hoe ik dat moet omschrijven)
Zo jij bent wat van plan zeg.quote:Op donderdag 14 april 2005 14:44 schreef Christine het volgende:
Ik denk dat de kroeg ook geen plek is om een partner te ontmoeten.... eerder gewoon om te flirten, zoenen en misschien een one-night-stand te scoren.
Das natuurlijk de andere kant van het verhaal. Wat "zoek" je.quote:Op donderdag 14 april 2005 14:43 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Ik wil ook geen uitgaanstype als partner, dus denk ik nt dat ik daar iemand tegenkom.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |