Sexrelatie is een dom woord. Wat is het eigenlijk?? Is dat een monogame relatie alleen gebaseerd op sex?? Of is het een rij one-nightstands met dezelfde persoon op een rijtje??quote:Op woensdag 13 april 2005 15:45 schreef WeirdMicky het volgende:
Is voor de singles een seksrelatie (for the time being) acceptabel?
Lijkt mij wel. Vrijwilligsters mogen zich meldenquote:Op woensdag 13 april 2005 15:45 schreef WeirdMicky het volgende:
En ik wou net die stelling hier neer gaan zettenquote:Op woensdag 13 april 2005 15:45 schreef WeirdMicky het volgende:
Wou net mijn deeltje 14 posten
Nieuwste stelling:
Tja. da's een sexueel vriendschappelijk contact, zonder de zondagmiddaguitstapjes naar oma. lijkt me duidelijk.quote:Op woensdag 13 april 2005 15:47 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Sexrelatie is een dom woord. Wat is het eigenlijk??
Het zal bij mij niet werken. Zie deel 13 voor uitleg.quote:Op woensdag 13 april 2005 15:45 schreef WeirdMicky het volgende:
Wou net mijn deeltje 14 posten
Nieuwste stelling:
Ik teken ervoor. Ik flip namelijk ontzettend van familie van wederhelften.quote:Op woensdag 13 april 2005 15:48 schreef Kreator het volgende:
[..]
Tja. da's een sexueel vriendschappelijk contact, zonder de zondagmiddaguitstapjes naar oma. lijkt me duidelijk.
Dan heb ik alleen nog maar sexrelaties gehadquote:Op woensdag 13 april 2005 15:48 schreef Kreator het volgende:
Tja. da's een sexueel vriendschappelijk contact, zonder de zondagmiddaguitstapjes naar oma. lijkt me duidelijk.
Of het acceptabel is, is een andere vraag maar ik zou het niet kunnen . . .quote:Op woensdag 13 april 2005 15:45 schreef WeirdMicky het volgende:
Als je niet kan neuken wel ja.quote:Op woensdag 13 april 2005 15:56 schreef MouseOver het volgende:
Seksrelaties hebben helaas meestal een beperkte houdbaarheid
denk dat wel meerdere mensen dat hebben. Ik wel in elk geval.quote:Op woensdag 13 april 2005 15:58 schreef melismay het volgende:
Hey! Daar ben ik ook weer...
Over de stelling... Ik denk niet dat dat voor mij werkt. Heb nogal de neiging me snel te hechten aan mensen en ik denk dat ik dan best snel gevoelens voor iemand krijg. Zeker bij zoiets intiems als sex, ik vind dat intiem tenminste![]()
verkapt kijk-mij-eens-stoer-zijn-omdat-er-meisjes-nat-van-me-worden-postquote:Op woensdag 13 april 2005 16:01 schreef Kreator het volgende:
Ik vind dit een tof topic. Ik kan hier nog zoveel leren.
Maar ik ben dus vrijgezel hè. Ik weet ook niet waarom. Waarom? Ik sta best wel open voor een sexrelatie. Maar mijn probleem is meer dat zodra sletjes de bek lostrekken om de verkeerde reden dat ik erop afknap. Ook als ze zo enorm nat zijn dat je een spons nodig hebt voordat je uberhaubt doorhebt dat niet hun zeik aan het likken bent, is voor mij reden om het af te kappen. ben ik nu te veeleisend?
Ooow, dat wil ik wel jaquote:Op woensdag 13 april 2005 15:48 schreef Kreator het volgende:
[..]
Wel als je het allebei wordtquote:Op woensdag 13 april 2005 16:10 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ooow, dat wil ik wel ja
Had ik ook even maar ik heb de stomme neiging verliefd te worden dan, en dat kan niet he
Ik gaf je een sreieus antwoord. Reageer daar dan op.quote:Op woensdag 13 april 2005 16:08 schreef WeirdMicky het volgende:
Ik had kunnen weten dat ik kindjes wakker schudde met zo'n stelling, excuus voor de enkele serieus bedoelde antwoorden.
Ja, dat was dus ook het probleemquote:
Helemaal mee eens. Het lijkt wel alsof de romantiek tegenwoordig verdwenen is. Vreemdgang en polygamie vinden vaker wel dan niet plaats. Liefde, trouw en respect bestaan niet meer.quote:Op woensdag 13 april 2005 15:58 schreef melismay het volgende:
Hey! Daar ben ik ook weer...
Over de stelling... Ik denk niet dat dat voor mij werkt. Heb nogal de neiging me snel te hechten aan mensen en ik denk dat ik dan best snel gevoelens voor iemand krijg. Zeker bij zoiets intiems als sex, ik vind dat intiem tenminste![]()
Ik wilde er wel inhoudelijk op ingaan, maar dan krijg je dit:quote:Op woensdag 13 april 2005 15:47 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Sexrelatie is een dom woord. Wat is het eigenlijk?? Is dat een monogame relatie alleen gebaseerd op sex?? Of is het een rij one-nightstands met dezelfde persoon op een rijtje??
quote:Op woensdag 13 april 2005 15:51 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Dan heb ik alleen nog maar sexrelaties gehad
dat idee krijg ik ook wel eens de laatste tijd jaquote:Op woensdag 13 april 2005 16:22 schreef thabit het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Het lijkt wel alsof de romantiek tegenwoordig verdwenen is. Vreemdgang en polygamie vinden vaker wel dan niet plaats. Liefde, trouw en respect bestaan niet meer..
Valt het ook op dat de mensen die niets van trouw etc kennen vaker een relatie hebbenquote:Op woensdag 13 april 2005 16:25 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
dat idee krijg ik ook wel eens de laatste tijd ja
Dat is net wat je er zelf van maakt.quote:Op woensdag 13 april 2005 16:22 schreef thabit het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Het lijkt wel alsof de romantiek tegenwoordig verdwenen is. Vreemdgang en polygamie vinden vaker wel dan niet plaats. Liefde, trouw en respect bestaan niet meer..
Ja dat kan wel zijn, maar tegenwoordig hoor je overal om je heen dat iedereen maar vreemdgaat of meerdere partners heeft... persoonlijk vind ik dat nogal vreemd, maar dat kan natuurlijk ook aan mij liggenquote:Op woensdag 13 april 2005 16:28 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Dat is net wat je er zelf van maakt.
Achja, we zitten nou eenmaal in een tijdperk waarin virtueel alles mogelijk is, (ik heb het niet over compugegenereerde zooi) en dat veel liefhebbenden niet meer weten wat ze moeten doen. Je bent niet origneel meer als je een keer wat chocoladesaus mee naar bed neemt, om het wat spannender te maken. Sex en de afwikkeling ervan lijkt een product geworden te zijn, een trendproduct wat iedereen moet hebben of gehad hebben. Ik denk dat dat redelijk onzin is. Alleen wordt de tijd die het kost om intiem te WORDEN met iemand overgeslagen en geven vele lovers er de brui aan.quote:Op woensdag 13 april 2005 16:25 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
dat idee krijg ik ook wel eens de laatste tijd ja
Wat anderen doen moeten ze zelf weten. Als je het zelf graag anders wil en het dus ook zo inricht dan bestaat het wel degelijkquote:Op woensdag 13 april 2005 16:32 schreef melismay het volgende:
[..]
Ja dat kan wel zijn, maar tegenwoordig hoor je overal om je heen dat iedereen maar vreemdgaat of meerdere partners heeft... persoonlijk vind ik dat nogal vreemd, maar dat kan natuurlijk ook aan mij liggen
Het ligt aan jouquote:Op woensdag 13 april 2005 16:32 schreef melismay het volgende:
[..]
Ja dat kan wel zijn, maar tegenwoordig hoor je overal om je heen dat iedereen maar vreemdgaat of meerdere partners heeft... persoonlijk vind ik dat nogal vreemd, maar dat kan natuurlijk ook aan mij liggen
Daar heb je wel gelijk in ja....quote:Op woensdag 13 april 2005 17:23 schreef ioko het volgende:
[..]
Het ligt aan jou. Maar ben met je eens dat er veel mensen vreemdgaan, en dat ook vrij normaal vinden. Nou ja, zolang ik maar weet dat IK dat niet zie zitten, lijkt me alles goed.... Toch?
Het kan partnerkeuze wel lastig maken. Je wilt iemand hebben die niet vreemdgaat, als je zelf iemand bent die vreemdgaan afkeurt. Hoe weet je nu dat diegene dat niet zal doen? Iemand met een dubieus seksueel verleden valt dan al snel af.quote:Op woensdag 13 april 2005 17:23 schreef ioko het volgende:
[..]
Het ligt aan jou. Maar ben met je eens dat er veel mensen vreemdgaan, en dat ook vrij normaal vinden. Nou ja, zolang ik maar weet dat IK dat niet zie zitten, lijkt me alles goed.... Toch?
Het hangt er sterk vanaf wat je dubieus noemt. Als je in dit geval "wild" bedoeld kan het best zijn dat zo juist iemand uitgeraast is. 100% zekerheid heb je nooit, een redelijke mate van zekerheid kun je wel krijgen door je mensenkennis in de strijd te gooien en door niet alleen te zien wat je wil zien.quote:Op woensdag 13 april 2005 17:27 schreef thabit het volgende:
[..]
Het kan partnerkeuze wel lastig maken. Je wilt iemand hebben die niet vreemdgaat, als je zelf iemand bent die vreemdgaan afkeurt. Hoe weet je nu dat diegene dat niet zal doen? Iemand met een dubieus seksueel verleden valt dan al snel af.
Het mes snijdt aan twee kanten. Ik voelde echt wat voor haar, en rotzooide wel eens wat met 'r maar toen ik haar te kennen gaf écht geinteresseerd te zijn kroop ze in haar schulp. Ik heb haar nog een keer verteld waar het op staat en sinds een week hebben we geen contact meer (mijn keus)quote:Op woensdag 13 april 2005 18:04 schreef dawg het volgende:
Dan doe je iets niet goed nozem. Maarja, dat is de leidraad van deze reeks.
Wat een onzin. Ik doe iets wat me volkomen normaal lijkt volgens mijn principes en dat zou me sieren? Iets 'siert' je pas als het een bovenpersoonlijke meerwaarde heeft ten opzichte van normaal handelen.quote:Op woensdag 13 april 2005 18:13 schreef dawg het volgende:
Dan neuk je haar gewoon maar 1 keer, probleem opgelost.
Siert je wel trouwens, eerlijk zijn tegen dames.
Je bent een meisje en jongens willen alleen maar vrienden met je zijn...quote:Op woensdag 13 april 2005 18:19 schreef melismay het volgende:
Zekers.... eerlijkheid is een mooie eigenschap (Meeste van de tijd tenminste) Het is trouwens wel wat Nozem ook zegt... vaak willen ze alleen maar vriendjes worden... Dat heb ik ook altijd met jongens, dat we vrienden worden... Niet de meest ideale situatie voor mij als single
Ik snap nu waarom je in dit topic post.quote:Op woensdag 13 april 2005 18:18 schreef nozem het volgende:
[..]
Wat een onzin. Ik doe iets wat me volkomen normaal lijkt volgens mijn principes en dat zou me sieren? Iets 'siert' je pas als het een bovenpersoonlijke meerwaarde heeft ten opzichte van normaal handelen.
Komop zeg, ik ben moeder Theresa niet.
Mja...quote:Op woensdag 13 april 2005 18:32 schreef nozem het volgende:
[..]
Je bent een meisje en jongens willen alleen maar vrienden met je zijn...
bedenkelijk...
Nou Einstein, waarom post ik in dit topic?quote:Op woensdag 13 april 2005 18:39 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik snap nu waarom je in dit topic post.
Even een persoonlijke vraag. Hoe reageer jij als een man alleen vrienden wil worden maar jij meer wil?quote:Op woensdag 13 april 2005 18:19 schreef melismay het volgende:
Zekers.... eerlijkheid is een mooie eigenschap (Meeste van de tijd tenminste) Het is trouwens wel wat Nozem ook zegt... vaak willen ze alleen maar vriendjes worden... Dat heb ik ook altijd met jongens, dat we vrienden worden... Niet de meest ideale situatie voor mij als single
Ik denk dat ze gewoon aanvoelen dat Melismay geen fotoboek heeft. Dat is natuurlijk een ernstige afknapper voor zequote:Op woensdag 13 april 2005 18:32 schreef nozem het volgende:
[..]
Je bent een meisje en jongens willen alleen maar vrienden met je zijn...
bedenkelijk...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |