Sexrelatie is een dom woord. Wat is het eigenlijk?? Is dat een monogame relatie alleen gebaseerd op sex?? Of is het een rij one-nightstands met dezelfde persoon op een rijtje??quote:Op woensdag 13 april 2005 15:45 schreef WeirdMicky het volgende:
Is voor de singles een seksrelatie (for the time being) acceptabel?
Lijkt mij wel. Vrijwilligsters mogen zich meldenquote:Op woensdag 13 april 2005 15:45 schreef WeirdMicky het volgende:
En ik wou net die stelling hier neer gaan zettenquote:Op woensdag 13 april 2005 15:45 schreef WeirdMicky het volgende:
Wou net mijn deeltje 14 posten
Nieuwste stelling:
Tja. da's een sexueel vriendschappelijk contact, zonder de zondagmiddaguitstapjes naar oma. lijkt me duidelijk.quote:Op woensdag 13 april 2005 15:47 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Sexrelatie is een dom woord. Wat is het eigenlijk??
Het zal bij mij niet werken. Zie deel 13 voor uitleg.quote:Op woensdag 13 april 2005 15:45 schreef WeirdMicky het volgende:
Wou net mijn deeltje 14 posten
Nieuwste stelling:
Ik teken ervoor. Ik flip namelijk ontzettend van familie van wederhelften.quote:Op woensdag 13 april 2005 15:48 schreef Kreator het volgende:
[..]
Tja. da's een sexueel vriendschappelijk contact, zonder de zondagmiddaguitstapjes naar oma. lijkt me duidelijk.
Dan heb ik alleen nog maar sexrelaties gehadquote:Op woensdag 13 april 2005 15:48 schreef Kreator het volgende:
Tja. da's een sexueel vriendschappelijk contact, zonder de zondagmiddaguitstapjes naar oma. lijkt me duidelijk.
Of het acceptabel is, is een andere vraag maar ik zou het niet kunnen . . .quote:Op woensdag 13 april 2005 15:45 schreef WeirdMicky het volgende:
Als je niet kan neuken wel ja.quote:Op woensdag 13 april 2005 15:56 schreef MouseOver het volgende:
Seksrelaties hebben helaas meestal een beperkte houdbaarheid
denk dat wel meerdere mensen dat hebben. Ik wel in elk geval.quote:Op woensdag 13 april 2005 15:58 schreef melismay het volgende:
Hey! Daar ben ik ook weer...
Over de stelling... Ik denk niet dat dat voor mij werkt. Heb nogal de neiging me snel te hechten aan mensen en ik denk dat ik dan best snel gevoelens voor iemand krijg. Zeker bij zoiets intiems als sex, ik vind dat intiem tenminste![]()
verkapt kijk-mij-eens-stoer-zijn-omdat-er-meisjes-nat-van-me-worden-postquote:Op woensdag 13 april 2005 16:01 schreef Kreator het volgende:
Ik vind dit een tof topic. Ik kan hier nog zoveel leren.
Maar ik ben dus vrijgezel hè. Ik weet ook niet waarom. Waarom? Ik sta best wel open voor een sexrelatie. Maar mijn probleem is meer dat zodra sletjes de bek lostrekken om de verkeerde reden dat ik erop afknap. Ook als ze zo enorm nat zijn dat je een spons nodig hebt voordat je uberhaubt doorhebt dat niet hun zeik aan het likken bent, is voor mij reden om het af te kappen. ben ik nu te veeleisend?
Ooow, dat wil ik wel jaquote:Op woensdag 13 april 2005 15:48 schreef Kreator het volgende:
[..]
Wel als je het allebei wordtquote:Op woensdag 13 april 2005 16:10 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ooow, dat wil ik wel ja
Had ik ook even maar ik heb de stomme neiging verliefd te worden dan, en dat kan niet he
Ik gaf je een sreieus antwoord. Reageer daar dan op.quote:Op woensdag 13 april 2005 16:08 schreef WeirdMicky het volgende:
Ik had kunnen weten dat ik kindjes wakker schudde met zo'n stelling, excuus voor de enkele serieus bedoelde antwoorden.
Ja, dat was dus ook het probleemquote:
Helemaal mee eens. Het lijkt wel alsof de romantiek tegenwoordig verdwenen is. Vreemdgang en polygamie vinden vaker wel dan niet plaats. Liefde, trouw en respect bestaan niet meer.quote:Op woensdag 13 april 2005 15:58 schreef melismay het volgende:
Hey! Daar ben ik ook weer...
Over de stelling... Ik denk niet dat dat voor mij werkt. Heb nogal de neiging me snel te hechten aan mensen en ik denk dat ik dan best snel gevoelens voor iemand krijg. Zeker bij zoiets intiems als sex, ik vind dat intiem tenminste![]()
Ik wilde er wel inhoudelijk op ingaan, maar dan krijg je dit:quote:Op woensdag 13 april 2005 15:47 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Sexrelatie is een dom woord. Wat is het eigenlijk?? Is dat een monogame relatie alleen gebaseerd op sex?? Of is het een rij one-nightstands met dezelfde persoon op een rijtje??
quote:Op woensdag 13 april 2005 15:51 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Dan heb ik alleen nog maar sexrelaties gehad
dat idee krijg ik ook wel eens de laatste tijd jaquote:Op woensdag 13 april 2005 16:22 schreef thabit het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Het lijkt wel alsof de romantiek tegenwoordig verdwenen is. Vreemdgang en polygamie vinden vaker wel dan niet plaats. Liefde, trouw en respect bestaan niet meer..
Valt het ook op dat de mensen die niets van trouw etc kennen vaker een relatie hebbenquote:Op woensdag 13 april 2005 16:25 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
dat idee krijg ik ook wel eens de laatste tijd ja
Dat is net wat je er zelf van maakt.quote:Op woensdag 13 april 2005 16:22 schreef thabit het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Het lijkt wel alsof de romantiek tegenwoordig verdwenen is. Vreemdgang en polygamie vinden vaker wel dan niet plaats. Liefde, trouw en respect bestaan niet meer..
Ja dat kan wel zijn, maar tegenwoordig hoor je overal om je heen dat iedereen maar vreemdgaat of meerdere partners heeft... persoonlijk vind ik dat nogal vreemd, maar dat kan natuurlijk ook aan mij liggenquote:Op woensdag 13 april 2005 16:28 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Dat is net wat je er zelf van maakt.
Achja, we zitten nou eenmaal in een tijdperk waarin virtueel alles mogelijk is, (ik heb het niet over compugegenereerde zooi) en dat veel liefhebbenden niet meer weten wat ze moeten doen. Je bent niet origneel meer als je een keer wat chocoladesaus mee naar bed neemt, om het wat spannender te maken. Sex en de afwikkeling ervan lijkt een product geworden te zijn, een trendproduct wat iedereen moet hebben of gehad hebben. Ik denk dat dat redelijk onzin is. Alleen wordt de tijd die het kost om intiem te WORDEN met iemand overgeslagen en geven vele lovers er de brui aan.quote:Op woensdag 13 april 2005 16:25 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
dat idee krijg ik ook wel eens de laatste tijd ja
Wat anderen doen moeten ze zelf weten. Als je het zelf graag anders wil en het dus ook zo inricht dan bestaat het wel degelijkquote:Op woensdag 13 april 2005 16:32 schreef melismay het volgende:
[..]
Ja dat kan wel zijn, maar tegenwoordig hoor je overal om je heen dat iedereen maar vreemdgaat of meerdere partners heeft... persoonlijk vind ik dat nogal vreemd, maar dat kan natuurlijk ook aan mij liggen
Het ligt aan jouquote:Op woensdag 13 april 2005 16:32 schreef melismay het volgende:
[..]
Ja dat kan wel zijn, maar tegenwoordig hoor je overal om je heen dat iedereen maar vreemdgaat of meerdere partners heeft... persoonlijk vind ik dat nogal vreemd, maar dat kan natuurlijk ook aan mij liggen
Daar heb je wel gelijk in ja....quote:Op woensdag 13 april 2005 17:23 schreef ioko het volgende:
[..]
Het ligt aan jou. Maar ben met je eens dat er veel mensen vreemdgaan, en dat ook vrij normaal vinden. Nou ja, zolang ik maar weet dat IK dat niet zie zitten, lijkt me alles goed.... Toch?
Het kan partnerkeuze wel lastig maken. Je wilt iemand hebben die niet vreemdgaat, als je zelf iemand bent die vreemdgaan afkeurt. Hoe weet je nu dat diegene dat niet zal doen? Iemand met een dubieus seksueel verleden valt dan al snel af.quote:Op woensdag 13 april 2005 17:23 schreef ioko het volgende:
[..]
Het ligt aan jou. Maar ben met je eens dat er veel mensen vreemdgaan, en dat ook vrij normaal vinden. Nou ja, zolang ik maar weet dat IK dat niet zie zitten, lijkt me alles goed.... Toch?
Het hangt er sterk vanaf wat je dubieus noemt. Als je in dit geval "wild" bedoeld kan het best zijn dat zo juist iemand uitgeraast is. 100% zekerheid heb je nooit, een redelijke mate van zekerheid kun je wel krijgen door je mensenkennis in de strijd te gooien en door niet alleen te zien wat je wil zien.quote:Op woensdag 13 april 2005 17:27 schreef thabit het volgende:
[..]
Het kan partnerkeuze wel lastig maken. Je wilt iemand hebben die niet vreemdgaat, als je zelf iemand bent die vreemdgaan afkeurt. Hoe weet je nu dat diegene dat niet zal doen? Iemand met een dubieus seksueel verleden valt dan al snel af.
Het mes snijdt aan twee kanten. Ik voelde echt wat voor haar, en rotzooide wel eens wat met 'r maar toen ik haar te kennen gaf écht geinteresseerd te zijn kroop ze in haar schulp. Ik heb haar nog een keer verteld waar het op staat en sinds een week hebben we geen contact meer (mijn keus)quote:Op woensdag 13 april 2005 18:04 schreef dawg het volgende:
Dan doe je iets niet goed nozem. Maarja, dat is de leidraad van deze reeks.
Wat een onzin. Ik doe iets wat me volkomen normaal lijkt volgens mijn principes en dat zou me sieren? Iets 'siert' je pas als het een bovenpersoonlijke meerwaarde heeft ten opzichte van normaal handelen.quote:Op woensdag 13 april 2005 18:13 schreef dawg het volgende:
Dan neuk je haar gewoon maar 1 keer, probleem opgelost.
Siert je wel trouwens, eerlijk zijn tegen dames.
Je bent een meisje en jongens willen alleen maar vrienden met je zijn...quote:Op woensdag 13 april 2005 18:19 schreef melismay het volgende:
Zekers.... eerlijkheid is een mooie eigenschap (Meeste van de tijd tenminste) Het is trouwens wel wat Nozem ook zegt... vaak willen ze alleen maar vriendjes worden... Dat heb ik ook altijd met jongens, dat we vrienden worden... Niet de meest ideale situatie voor mij als single
Ik snap nu waarom je in dit topic post.quote:Op woensdag 13 april 2005 18:18 schreef nozem het volgende:
[..]
Wat een onzin. Ik doe iets wat me volkomen normaal lijkt volgens mijn principes en dat zou me sieren? Iets 'siert' je pas als het een bovenpersoonlijke meerwaarde heeft ten opzichte van normaal handelen.
Komop zeg, ik ben moeder Theresa niet.
Mja...quote:Op woensdag 13 april 2005 18:32 schreef nozem het volgende:
[..]
Je bent een meisje en jongens willen alleen maar vrienden met je zijn...
bedenkelijk...
Nou Einstein, waarom post ik in dit topic?quote:Op woensdag 13 april 2005 18:39 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik snap nu waarom je in dit topic post.
Even een persoonlijke vraag. Hoe reageer jij als een man alleen vrienden wil worden maar jij meer wil?quote:Op woensdag 13 april 2005 18:19 schreef melismay het volgende:
Zekers.... eerlijkheid is een mooie eigenschap (Meeste van de tijd tenminste) Het is trouwens wel wat Nozem ook zegt... vaak willen ze alleen maar vriendjes worden... Dat heb ik ook altijd met jongens, dat we vrienden worden... Niet de meest ideale situatie voor mij als single
Ik denk dat ze gewoon aanvoelen dat Melismay geen fotoboek heeft. Dat is natuurlijk een ernstige afknapper voor zequote:Op woensdag 13 april 2005 18:32 schreef nozem het volgende:
[..]
Je bent een meisje en jongens willen alleen maar vrienden met je zijn...
bedenkelijk...
Dat ligt er een beetje aan hoe mijn gevoelens voor die persoon zijn. Als ik echt tot over mijn oren verliefd ben op die persoon, denk ik dat ik nogal een bitch word. Ik geloof dat ik er dan alles aan doe om te zorgen dat die persoon bij me wegloopt. Hoewel ik dat dan wel weer heel erg vind als ze dat doen... Hoe dubbelquote:Op woensdag 13 april 2005 18:47 schreef thabit het volgende:
[..]
Even een persoonlijke vraag. Hoe reageer jij als een man alleen vrienden wil worden maar jij meer wil?
Je bent gewoon te lief.quote:Op woensdag 13 april 2005 18:43 schreef nozem het volgende:
[..]
Nou Einstein, waarom post ik in dit topic?
Maar waarom doe je het dan als je weet dat de persoon in kwestie je leuk vindt?quote:Op woensdag 13 april 2005 18:59 schreef melismay het volgende:
[..]
Dat ligt er een beetje aan hoe mijn gevoelens voor die persoon zijn. Als ik echt tot over mijn oren verliefd ben op die persoon, denk ik dat ik nogal een bitch word. Ik geloof dat ik er dan alles aan doe om te zorgen dat die persoon bij me wegloopt. Hoewel ik dat dan wel weer heel erg vind als ze dat doen... Hoe dubbel
Omg, bij mij precies andersquote:Op woensdag 13 april 2005 18:59 schreef melismay het volgende:
[..]
Dat ligt er een beetje aan hoe mijn gevoelens voor die persoon zijn. Als ik echt tot over mijn oren verliefd ben op die persoon, denk ik dat ik nogal een bitch word. Ik geloof dat ik er dan alles aan doe om te zorgen dat die persoon bij me wegloopt. Hoewel ik dat dan wel weer heel erg vind als ze dat doen... Hoe dubbel
Voor de mannen waar ik beginnende gevoelens voor heb, is het voor mij "makkelijker" om over te gaan tot vriendschap. En zo heb ik dus een heleboel "vrienden".
Ik ben doorgaans gewoon vriendelijk en sociaal. Daarnaast sta ik verbaal ook mijn mannetje, kan ik arrogant zijn en ben ik de eerste die tegengas zal geven.quote:
Daar heb ik dus ook last van.quote:Op woensdag 13 april 2005 19:09 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Omg, bij mij precies anders
Ik heb een beetje dezelfde situatie gehad en blijf hoop houden, wie weet ooit...
Mja, ook niet echt slim, zal wel nooit gebeuren maar ik kan mn gevoelens ook niet uitzetten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wil altijd wel graag eerst weten of die persoon mij ook leuk vindt. Maar denk dat ik soms toch wel ietwat doorzichtig benquote:Op woensdag 13 april 2005 19:31 schreef thabit het volgende:
Vraagje aan vrouwen. Als je merkt dat een man je leuk vindt, ben je dan zo eerlijk dat aan ze mede te delen of verzwijg je het zodat hij denkt dat jij niet weet dat hij je leuk vindt?
Ik durf het niet te zeggen tegen hem. Net wat melismay zegt probeer ik eerst wat te vissen, maar ja daar ben ik ook ontzettend slecht in dat het alleen maar onduidelijker wordt en ik daarna helemaal niet weet of ie me wel leuk vindt. En als ik het dan wel uiteindelijk durf te vertellen is het altijd te laat.quote:Op woensdag 13 april 2005 19:31 schreef thabit het volgende:
Vraagje aan vrouwen. Als je merkt dat een man je leuk vindt, ben je dan zo eerlijk dat aan ze mede te delen of verzwijg je het zodat hij denkt dat jij niet weet dat hij je leuk vindt?
ik ben het ook nog maar aan het lerenquote:
Via internet, klikte wel goed dus wel hebben maar een afspraak gemaaktquote:
19 moet kunnen. Veel succesquote:Op woensdag 13 april 2005 21:01 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Via internet, klikte wel goed dus wel hebben maar een afspraak gemaakt
Ga zaterdag wat leuks doen met haar, beetje afhankelijk van het weer wat we gaan doen.
Ze is alleen pas 19maargoed, ik zie wel wat eruit komt
Om eerlijk te zijn vind ik dat vrouwen dat ook wel eens mogen laten merken.quote:Op woensdag 13 april 2005 21:07 schreef Quembel het volgende:
Als ik merk dat een man mij leuk vindt? Het duurt een eeuwigheid voor is zoiets doorheb maar als het gevoel niet wederzijds is dan laat ik het niets merken. Op geen enkele manier aansporen denk ik dan, dus ook niet erover praten.
Dat is mij overigens wel eens kwalijk genomen door een kennis van mij, hij vind dat niet zo netjes en zou graag zien dat ik er eerlijk vooruit kwam (goh, waarom wou hij dat toch?).
En dan het liefst niet met de bekende 'subtiele hints', die worden toch nooit opgemerktquote:Op woensdag 13 april 2005 21:10 schreef MouseOver het volgende:
Om eerlijk te zijn vind ik dat vrouwen dat ook wel eens mogen laten merken.
Thanks, ik heb er geen verwachtingen van, dat scheelt al een heel stuk in de zenuwen natuurlijkquote:Op woensdag 13 april 2005 21:08 schreef MouseOver het volgende:
[..]
19 moet kunnen. Veel succesen plezier natuurlijk
Nee, *echt* duidelijkquote:Op woensdag 13 april 2005 21:17 schreef faithlesz het volgende:
[..]
En dan het liefst niet met de bekende 'subtiele hints', die worden toch nooit opgemerkt![]()
Doe je goedquote:Op woensdag 13 april 2005 21:01 schreef Metro2005 het volgende:
Via internet, klikte wel goed dus wel hebben maar een afspraak gemaakt
Ga zaterdag wat leuks doen met haar, beetje afhankelijk van het weer wat we gaan doen.
Ze is alleen pas 19maargoed, ik zie wel wat eruit komt
![]()
doe ik ook niet, anders had ik niet afgesproken.quote:Op woensdag 13 april 2005 21:45 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Doe je goed![]()
En dat ze 'pas' 19 is, moet je niet naar kijken . . .
Ik hou liever mijn mond dan dat ik de jongeman in kwestie afwijs.quote:Op woensdag 13 april 2005 21:10 schreef MouseOver het volgende:
Om eerlijk te zijn vind ik dat vrouwen dat ook wel eens mogen laten merken.
Wat cool!!! Alvast heel veel plezier gewenst!quote:
Heb zoiets ook vaak gedaan. Er waren wel dames in de afgelopen jaren die door één of andere vage reden geïntresseerd in me waren, maar dan hield ik de boot ver af of herschiep wederom de Grand Canyon. Heeft ten dele ook wel met m'n vrouw te maken en daarom vraag ik me af of ik een relatie wel aankan en wat ik doe als er iemand interesse in heeft . . .quote:Op woensdag 13 april 2005 18:59 schreef melismay het volgende:
Dat ligt er een beetje aan hoe mijn gevoelens voor die persoon zijn. Als ik echt tot over mijn oren verliefd ben op die persoon, denk ik dat ik nogal een bitch word. Ik geloof dat ik er dan alles aan doe om te zorgen dat die persoon bij me wegloopt. Hoewel ik dat dan wel weer heel erg vind als ze dat doen... Hoe dubbel![]()
Omdat jij degene bent die de situatie doorheeft.quote:Op woensdag 13 april 2005 21:52 schreef Quembel het volgende:
[..]
Ik hou liever mijn mond dan dat ik de jongeman in kwestie afwijs.
Ik ga er vanuit dat als hij merkt dat zijn (subtiele) pogingen op niets uitlopen hij toch wel mag aannemen dat ik geen interesse heb. Hij zegt het toch ook niet hardop? Waarom moet ik dan de botte trut zijn.
En zodat die jongen ook door heeft hoe het zit.quote:Op woensdag 13 april 2005 22:29 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Omdat jij degene bent die de situatie doorheeft.
Nou, ja, ach, we hoeven het er tenslotte ook niet over eens te zijn nietwaarquote:Op woensdag 13 april 2005 22:36 schreef Quembel het volgende:
Dat was ook het verwijt van die kennis aan mijn adres, en misschien niet onterecht maar iemand afwijzen is niet leuk. Als hij zijn nek niet uitsteekt wil ik het ook niet doen, ik wil niet kwetsen.
Ik zie het als kiezen uit twee kwaden. Tja, laffe actie, dat weet ik.
Nee dat hebben jongens niet door! Snap dat dan!quote:Op woensdag 13 april 2005 21:52 schreef Quembel het volgende:
Ik hou liever mijn mond dan dat ik de jongeman in kwestie afwijs.
Ik ga er vanuit dat als hij merkt dat zijn (subtiele) pogingen op niets uitlopen hij toch wel mag aannemen dat ik geen interesse heb.
Hetzelfde geld voor mannen hoor!!quote:Op woensdag 13 april 2005 22:42 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Nee dat hebben jongens niet door! Snap dat dan!![]()
![]()
Waarom kunnen vrouwen nou niet gewoon duidelijk zijn? Dat zou zó veel leed voorkomen![]()
Je kunt vrouwen niet kwalijk nemen dat veel mannen gehandicapt zijn. Bovendien denk ik dat niet iedereen graag duidelijk afgewezen wordt. Ik niet in ieder geval.quote:Op woensdag 13 april 2005 22:42 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Nee dat hebben jongens niet door! Snap dat dan!![]()
![]()
Waarom kunnen vrouwen nou niet gewoon duidelijk zijn? Dat zou zó veel leed voorkomen![]()
Wij worden ook geacht er rekening mee te houden dat vrouwen vaak emotioneel gehandicapt zijnquote:Op woensdag 13 april 2005 22:58 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Je kunt vrouwen niet kwalijk nemen dat veel mannen gehandicapt zijn. Bovendien denk ik dat niet iedereen graag duidelijk afgewezen wordt. Ik niet in ieder geval.
Jij misschien, vertel dat dan ook even tegen de rest van jouw geslachtquote:
Ik moet de eerste man die dat doet nog tegenkomen =Dquote:Op woensdag 13 april 2005 23:00 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Wij worden ook geacht er rekening mee te houden dat vrouwen vaak emotioneel gehandicapt zijn![]()
*hand schudt*quote:Op woensdag 13 april 2005 23:01 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Ik moet de eerste man die dat doet nog tegenkomen =D
(<3 generaliseren)
Nee maar valse hoop heb je ook niks aanquote:Op woensdag 13 april 2005 22:58 schreef Maeghan het volgende:
Bovendien denk ik dat niet iedereen graag duidelijk afgewezen wordt. Ik niet in ieder geval.
quote:
Jij was mijn kloon ofniet?quote:Op woensdag 13 april 2005 23:06 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Nee maar valse hoop heb je ook niks aan
[..]Hé zo heet ik ook.
Ssssssssst vertel nou nietquote:
quote:Op woensdag 13 april 2005 21:52 schreef Quembel het volgende:
Ik ga er vanuit dat als hij merkt dat zijn (subtiele) pogingen op niets uitlopen hij toch wel mag aannemen dat ik geen interesse heb.
En dit is niet uniek voor mevr. Quembel, het grootste deel van de vrouwelijke bevolking denkt zo heb ik het idee. (Voor iedereen die zich afvraagt waarom, ondanks het feit dat hij aan haar voeten ligt, ze net doet alsof er niks aan de hand is).quote:Op woensdag 13 april 2005 22:36 schreef Quembel het volgende:
...maar iemand afwijzen is niet leuk. Als hij zijn nek niet uitsteekt wil ik het ook niet doen, ik wil niet kwetsen.
Nee maar er zit wel een verschil tussen iemand direct zeggen dat het niets wordt en iemand valse hoop geven. Er bestaat zoiets als lichaamstaal, waarmee sommige mensen in ieder geval aardig uit de voeten kunnen, en dan kun je dus op een subtielere manier aangeven dat je niet geinteresseerd bent.quote:Op woensdag 13 april 2005 23:06 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Nee maar valse hoop heb je ook niks aan
quote:Op woensdag 13 april 2005 23:25 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Nee maar er zit wel een verschil tussen iemand direct zeggen dat het niets wordt en iemand valse hoop geven. Er bestaat zoiets als lichaamstaal, waarmee sommige mensen in ieder geval aardig uit de voeten kunnen, en dan kun je dus op een subtielere manier aangeven dat je niet geinteresseerd bent.
Ja maar als iemand die lichaamstaal dus niet kan interpreteren houdt diegene valse hoop.quote:Op woensdag 13 april 2005 23:25 schreef Maeghan het volgende:
Er bestaat zoiets als lichaamstaal, waarmee sommige mensen in ieder geval aardig uit de voeten kunnen, en dan kun je dus op een subtielere manier aangeven dat je niet geinteresseerd bent.
Dat zal ik vooral doen. Ik zat hierboven wel een beetje flauw te doen, maar ik vind het echt onzin om te doen alsof mannen van die ontzettend debiele wezens zijn die niets begrijpen. Mannen hebben het vaak niet geleerd omdat ze opgevoed zijn met het idee dat het niet hoeft, maar ik denk dat het hoog tijd wordt dat de man ook eens geemancipeerd raakt en zich ook eens gaat verdiepen in menselijke communicatie in plaats van te blijven roepen dat dat iets voor vrouwen is.quote:Op woensdag 13 april 2005 23:26 schreef HenryHill het volgende:
[..]
Mannen en lichaamstaal. Dream on girl.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |