Dat ligt er een beetje aan hoe mijn gevoelens voor die persoon zijn. Als ik echt tot over mijn oren verliefd ben op die persoon, denk ik dat ik nogal een bitch word. Ik geloof dat ik er dan alles aan doe om te zorgen dat die persoon bij me wegloopt. Hoewel ik dat dan wel weer heel erg vind als ze dat doen... Hoe dubbelquote:Op woensdag 13 april 2005 18:47 schreef thabit het volgende:
[..]
Even een persoonlijke vraag. Hoe reageer jij als een man alleen vrienden wil worden maar jij meer wil?
Je bent gewoon te lief.quote:Op woensdag 13 april 2005 18:43 schreef nozem het volgende:
[..]
Nou Einstein, waarom post ik in dit topic?
Maar waarom doe je het dan als je weet dat de persoon in kwestie je leuk vindt?quote:Op woensdag 13 april 2005 18:59 schreef melismay het volgende:
[..]
Dat ligt er een beetje aan hoe mijn gevoelens voor die persoon zijn. Als ik echt tot over mijn oren verliefd ben op die persoon, denk ik dat ik nogal een bitch word. Ik geloof dat ik er dan alles aan doe om te zorgen dat die persoon bij me wegloopt. Hoewel ik dat dan wel weer heel erg vind als ze dat doen... Hoe dubbel
Omg, bij mij precies andersquote:Op woensdag 13 april 2005 18:59 schreef melismay het volgende:
[..]
Dat ligt er een beetje aan hoe mijn gevoelens voor die persoon zijn. Als ik echt tot over mijn oren verliefd ben op die persoon, denk ik dat ik nogal een bitch word. Ik geloof dat ik er dan alles aan doe om te zorgen dat die persoon bij me wegloopt. Hoewel ik dat dan wel weer heel erg vind als ze dat doen... Hoe dubbel
Voor de mannen waar ik beginnende gevoelens voor heb, is het voor mij "makkelijker" om over te gaan tot vriendschap. En zo heb ik dus een heleboel "vrienden".
Ik ben doorgaans gewoon vriendelijk en sociaal. Daarnaast sta ik verbaal ook mijn mannetje, kan ik arrogant zijn en ben ik de eerste die tegengas zal geven.quote:
Daar heb ik dus ook last van.quote:Op woensdag 13 april 2005 19:09 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Omg, bij mij precies anders
Ik heb een beetje dezelfde situatie gehad en blijf hoop houden, wie weet ooit...
Mja, ook niet echt slim, zal wel nooit gebeuren maar ik kan mn gevoelens ook niet uitzetten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wil altijd wel graag eerst weten of die persoon mij ook leuk vindt. Maar denk dat ik soms toch wel ietwat doorzichtig benquote:Op woensdag 13 april 2005 19:31 schreef thabit het volgende:
Vraagje aan vrouwen. Als je merkt dat een man je leuk vindt, ben je dan zo eerlijk dat aan ze mede te delen of verzwijg je het zodat hij denkt dat jij niet weet dat hij je leuk vindt?
Ik durf het niet te zeggen tegen hem. Net wat melismay zegt probeer ik eerst wat te vissen, maar ja daar ben ik ook ontzettend slecht in dat het alleen maar onduidelijker wordt en ik daarna helemaal niet weet of ie me wel leuk vindt. En als ik het dan wel uiteindelijk durf te vertellen is het altijd te laat.quote:Op woensdag 13 april 2005 19:31 schreef thabit het volgende:
Vraagje aan vrouwen. Als je merkt dat een man je leuk vindt, ben je dan zo eerlijk dat aan ze mede te delen of verzwijg je het zodat hij denkt dat jij niet weet dat hij je leuk vindt?
ik ben het ook nog maar aan het lerenquote:
Via internet, klikte wel goed dus wel hebben maar een afspraak gemaaktquote:
19 moet kunnen. Veel succesquote:Op woensdag 13 april 2005 21:01 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Via internet, klikte wel goed dus wel hebben maar een afspraak gemaakt
Ga zaterdag wat leuks doen met haar, beetje afhankelijk van het weer wat we gaan doen.
Ze is alleen pas 19maargoed, ik zie wel wat eruit komt
Om eerlijk te zijn vind ik dat vrouwen dat ook wel eens mogen laten merken.quote:Op woensdag 13 april 2005 21:07 schreef Quembel het volgende:
Als ik merk dat een man mij leuk vindt? Het duurt een eeuwigheid voor is zoiets doorheb maar als het gevoel niet wederzijds is dan laat ik het niets merken. Op geen enkele manier aansporen denk ik dan, dus ook niet erover praten.
Dat is mij overigens wel eens kwalijk genomen door een kennis van mij, hij vind dat niet zo netjes en zou graag zien dat ik er eerlijk vooruit kwam (goh, waarom wou hij dat toch?).
En dan het liefst niet met de bekende 'subtiele hints', die worden toch nooit opgemerktquote:Op woensdag 13 april 2005 21:10 schreef MouseOver het volgende:
Om eerlijk te zijn vind ik dat vrouwen dat ook wel eens mogen laten merken.
Thanks, ik heb er geen verwachtingen van, dat scheelt al een heel stuk in de zenuwen natuurlijkquote:Op woensdag 13 april 2005 21:08 schreef MouseOver het volgende:
[..]
19 moet kunnen. Veel succesen plezier natuurlijk
Nee, *echt* duidelijkquote:Op woensdag 13 april 2005 21:17 schreef faithlesz het volgende:
[..]
En dan het liefst niet met de bekende 'subtiele hints', die worden toch nooit opgemerkt![]()
Doe je goedquote:Op woensdag 13 april 2005 21:01 schreef Metro2005 het volgende:
Via internet, klikte wel goed dus wel hebben maar een afspraak gemaakt
Ga zaterdag wat leuks doen met haar, beetje afhankelijk van het weer wat we gaan doen.
Ze is alleen pas 19maargoed, ik zie wel wat eruit komt
![]()
doe ik ook niet, anders had ik niet afgesproken.quote:Op woensdag 13 april 2005 21:45 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Doe je goed![]()
En dat ze 'pas' 19 is, moet je niet naar kijken . . .
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |