Je moet altijd uitspreken wat je voeltquote:Op donderdag 14 april 2005 19:34 schreef Sabrina1981 het volgende:
Ik mag niet zeggen dat ik jaloers ben. Dus doe ik ook niet
Oe! Wat leuk! Is dat mannelijke bezoek een bedreiging voor je single-bestaan?quote:Op donderdag 14 april 2005 19:41 schreef Christine het volgende:
Ik mag niet klagen, want krijg het hele weekend mannelijk bezoek
Ik denk dat ik dan iets te horen krijgt in de trant van "eigen schuld, dikke bult".quote:Op donderdag 14 april 2005 19:41 schreef melismay het volgende:
[..]
Je moet altijd uitspreken wat je voelt
Absoluut niet, want ik wil nog wel een tijdje van die status genietenquote:Op donderdag 14 april 2005 19:42 schreef melismay het volgende:
[..]
Oe! Wat leuk! Is dat mannelijke bezoek een bedreiging voor je single-bestaan?
Toch aardig van je broer en vader dat ze langs komen.quote:Op donderdag 14 april 2005 19:41 schreef Christine het volgende:
Ik mag niet klagen, want krijg het hele weekend mannelijk bezoek
Dat we dit na 15 delen nog mogen meemakenquote:Op donderdag 14 april 2005 19:44 schreef nozem het volgende:
[..]
Toch aardig van je broer en vader dat ze langs komen.
Ik heb vanavond ook een soort date, echt een kansloze FOK!date. Geen hooggespannen verwachtingen trouwens, we gaan ons gewoon bezatten wat drinken.
Ik geloof dat het in deel 2 al rond was.quote:Op donderdag 14 april 2005 19:57 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Dat we dit na 15 delen nog mogen meemaken
Zo kansloos is het dus niet!quote:Op donderdag 14 april 2005 20:00 schreef nozem het volgende:
[..]
Ik geloof dat het in deel 2 al rond was.
Geen idee, eerst maar eens daten enzo en wat daarbij hoort.quote:Op donderdag 14 april 2005 20:08 schreef MouseOver het volgende:
Maargoed, op naar de volgende stelling:
stel je zou daten met een willekeurige fokker/ster en dat klikt en er komen kindertjes uit, hoe gaan die dan heten?
Fokke?
Vraag het Danny en Knorretje of E.T. en Swetsenegger.quote:Op donderdag 14 april 2005 20:08 schreef MouseOver het volgende:
stel je zou daten met een willekeurige fokker/ster en dat klikt en er komen kindertjes uit, hoe gaan die dan heten?
Fokke?
Ik kan het je over 7 maanden vertellenquote:Op donderdag 14 april 2005 20:08 schreef MouseOver het volgende:
Fokke?
Das meer een vraag dan een stelling hè?quote:Op donderdag 14 april 2005 20:08 schreef MouseOver het volgende:
Fokke?
Grrrrrrrr jr. natuurlijk!quote:Op donderdag 14 april 2005 20:08 schreef MouseOver het volgende:
Fokke?
qwerty?quote:Op donderdag 14 april 2005 20:19 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik kan het je over 7 maanden vertellen
En onzijdig, dat is makkelijk. Dan hoef je niet gelijk 2 namen te bedenken.quote:
Dat moet dan sinds kort geweest zijn?quote:Op donderdag 14 april 2005 20:31 schreef QyRoZ het volgende:
Ik date trouwens geen Fok!sters meer. Nare ervaringen mee. Je kan je te makkelijk verbergen achter het scherm.
Ik heb er anders positieve ervaringen mee. Maar het is een gok die je moet nemen. Maar het lijkt me niet dat je een blind date hebt gedaan?quote:Op donderdag 14 april 2005 20:31 schreef QyRoZ het volgende:
Ik date trouwens geen Fok!sters meer. Nare ervaringen mee. Je kan je te makkelijk verbergen achter het scherm.
Jaar geleden ofzo.quote:Op donderdag 14 april 2005 20:33 schreef Christine het volgende:
[..]
Dat moet dan sinds kort geweest zijn?
Dan is het wel meteen heel duidelijk dat hij of zij door cyberseks is verwekt hequote:Op donderdag 14 april 2005 20:32 schreef MouseOver het volgende:
[..]
En onzijdig, dat is makkelijk. Dan hoef je niet gelijk 2 namen te bedenken.
Je kan ze natuurlijk nummers geven. Of je noemt je kind 'Replique'quote:Op donderdag 14 april 2005 20:33 schreef Christine het volgende:
[..]
Dan is het wel meteen heel duidelijk dat hij of zij door cyberseks is verwekt he
Ik zat zelf te denken aan "R&P"quote:Op donderdag 14 april 2005 20:35 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Je kan ze natuurlijk nummers geven. Of je noemt je kind 'Replique'
Neem een kijkje in Ouders . . .quote:Op donderdag 14 april 2005 20:08 schreef MouseOver het volgende:
Pak dan OvjLquote:Op donderdag 14 april 2005 20:36 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik zat zelf te denken aan "R&P"
Ook handig voor een tweeling!
Done. Volgende vraag.quote:Op donderdag 14 april 2005 20:38 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Neem een kijkje in Ouders . . .
Nevernooitnietquote:Op donderdag 14 april 2005 20:38 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Neem een kijkje in Ouders . . .
Volgens mij niet. Erg passief. Dan eerder eentje uitzoeken. Maar eerder via internet. Dat is toch meer 2 richtingverkeer.quote:Op donderdag 14 april 2005 20:39 schreef Christine het volgende:
[..]
Done. Volgende vraag.
Zou je ooit overgaan tot het plaatsen van een contactadvertentie?
Nee. Heb weinig zin in om met drie regeltjes ergens in te staan . . .quote:Op donderdag 14 april 2005 20:39 schreef Christine het volgende:
Nee. Wat zou ik er in moeten zetten?quote:Op donderdag 14 april 2005 20:39 schreef Christine het volgende:
[..]
Done. Volgende vraag.
Ik zou erop reageren!quote:Op donderdag 14 april 2005 20:48 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Nee. Wat zou ik er in moeten zetten?
"Wanhopige 35 jarige eeuwige vrijgezel wil wel eens een vrouw. Snor geen bezwaar"..
Pff, dan moet het wel. Mn ZkT LkkR BrZhSlTj zijn.quote:Op donderdag 14 april 2005 21:53 schreef sungaMsunitraM het volgende:
mn zkt lkkr brzhsltj
Oi wederom!quote:Op donderdag 14 april 2005 20:39 schreef Christine het volgende:
[..]
Done. Volgende vraag.
jnge mn vn 56 jr.quote:Op donderdag 14 april 2005 21:47 schreef I.R.Baboon het volgende:
mn zkt vrw om smn oud te wrdn. Kln gbrk gn bzwr.
Ik ben er ook niet zo happig op. Straks blijkt het een 70 jarige oversext bejaarde te zijn die op jonge jongens (quote:Op donderdag 14 april 2005 23:09 schreef Maeghan het volgende:
Alleen ik zou er zelf geeneen zetten of erop reageren.
Ja inderdaad maar ik ga voor zoiets niet betalen. Volgens mij is het bij sommige zelfs zo dat je een betalend lid zijn om te kunnen lezen wat voor reacties je gekregen hebt. Dus dan heeft het geen zin om je msn erin te zetten.quote:Op donderdag 14 april 2005 23:05 schreef MouseOver het volgende:
Oja, trouwens, slightly offtopic: mocht iemand nog iets via een datingsite proberen: ik had het me eigenlijk nooit gerealiseerd, maar veel profielen zijn van niet betalende mensen die dus ook niet kunnen reageren. Dus als je een berichtje stuurt moet je al haast je msn erin zetten om antwoord te kunnen krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |