boomknuffelaar?quote:Op donderdag 14 april 2005 16:41 schreef sweetgirly het volgende:
Handjes, just voor the record, staat op 3 nu iig
Sabrina ook genoteerd, ga zelf uiteraard voor de boomstammen, dus boomstammen: 1, ok flauw, erg flauw, ik stop er mee, ga mijn plantjes even water geven
Heb ik iets gemist?quote:
Succes man en ga nog niet in het diepe.... anders zijn wij singles ook meteen zo singlequote:Op donderdag 14 april 2005 16:48 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Heb ik iets gemist?
Zo dalijk naar mijn date toe![]()
Ik hou jullie op de hoogte![]()
Have fun.quote:Op donderdag 14 april 2005 16:48 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Heb ik iets gemist?
Zo dalijk naar mijn date toe![]()
Ik hou jullie op de hoogte![]()
Wat!? Wat nou weer * bedenkelijk, half bozig en argwanend kijktquote:
Als ik vanavond al post is dat geen goed tekenquote:Op donderdag 14 april 2005 16:54 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Have fun.
Probeer indien mogelijk al tijdens de avond te updaten svp, dan kunnen we het wat beter volgen. Dank.
Alles op zijn tijd hequote:Op donderdag 14 april 2005 16:55 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Wat!? Wat nou weer * bedenkelijk, half bozig en argwanend kijkt.
Maar moet je het zeggen ook. Anders ga ik schelden hoor, coward.
Ik heb het over wegsneaken, posten, en doornueckenquote:Op donderdag 14 april 2005 16:55 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Als ik vanavond al post is dat geen goed teken
Dus hopelijk tot morgen
Ja, dan moet je je mond ook niet open trekkenquote:
quote:Op donderdag 14 april 2005 16:35 schreef cyber_rebel het volgende:
[..]
En nog eens 33% gaat alleen toekijken.
Dus dat wordt met zijn allen op cherrylips![]()
Ik heb wat gemist. Heeft Metro een date met een FoK!ker?quote:Op donderdag 14 april 2005 16:55 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Als ik vanavond al post is dat geen goed teken
Dus hopelijk tot morgen
Nee, dat was ik..quote:Op donderdag 14 april 2005 17:28 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Ik heb wat gemist. Heeft Metro een date met een FoK!ker?![]()
De twee meest kansloze figuren hier filteren zichzelf eruit. Tot straks schat.quote:
Nou ja, ik haal wel braaf m'n studiepunten, en ik doe ook mee aan het kapitalistische systeem door te werken, dus eigenlijk valt het allemaal wel mee.quote:Op donderdag 14 april 2005 13:20 schreef phizzie het volgende:
[..]
Dat is misschien wel waar, maar helaas kom je dan niet zo snel aan je behoeftevoorziening. Of je moet het net zo willen als veel alternatieve vrienden van me, die compleet onverschillig blijven over van alles en nog wat. Die 'lopen er wel tegenaan' als de tijd rijp is.
Ik ga meer voor het credo: succes is een keuze.
Jammer, dan heb ik al een uitstapje: studentengala. Helaas heeft mijn date #2 ook al afgezegd. Dat wordt nog pittig..quote:Op donderdag 14 april 2005 16:00 schreef Christine het volgende:
[..]
Met dit tempo is dat komende zaterdagavond
Je moet altijd uitspreken wat je voeltquote:Op donderdag 14 april 2005 19:34 schreef Sabrina1981 het volgende:
Ik mag niet zeggen dat ik jaloers ben. Dus doe ik ook niet
Oe! Wat leuk! Is dat mannelijke bezoek een bedreiging voor je single-bestaan?quote:Op donderdag 14 april 2005 19:41 schreef Christine het volgende:
Ik mag niet klagen, want krijg het hele weekend mannelijk bezoek
Ik denk dat ik dan iets te horen krijgt in de trant van "eigen schuld, dikke bult".quote:Op donderdag 14 april 2005 19:41 schreef melismay het volgende:
[..]
Je moet altijd uitspreken wat je voelt
Absoluut niet, want ik wil nog wel een tijdje van die status genietenquote:Op donderdag 14 april 2005 19:42 schreef melismay het volgende:
[..]
Oe! Wat leuk! Is dat mannelijke bezoek een bedreiging voor je single-bestaan?
Toch aardig van je broer en vader dat ze langs komen.quote:Op donderdag 14 april 2005 19:41 schreef Christine het volgende:
Ik mag niet klagen, want krijg het hele weekend mannelijk bezoek
Dat we dit na 15 delen nog mogen meemakenquote:Op donderdag 14 april 2005 19:44 schreef nozem het volgende:
[..]
Toch aardig van je broer en vader dat ze langs komen.
Ik heb vanavond ook een soort date, echt een kansloze FOK!date. Geen hooggespannen verwachtingen trouwens, we gaan ons gewoon bezatten wat drinken.
Ik geloof dat het in deel 2 al rond was.quote:Op donderdag 14 april 2005 19:57 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Dat we dit na 15 delen nog mogen meemaken
Zo kansloos is het dus niet!quote:Op donderdag 14 april 2005 20:00 schreef nozem het volgende:
[..]
Ik geloof dat het in deel 2 al rond was.
Geen idee, eerst maar eens daten enzo en wat daarbij hoort.quote:Op donderdag 14 april 2005 20:08 schreef MouseOver het volgende:
Maargoed, op naar de volgende stelling:
stel je zou daten met een willekeurige fokker/ster en dat klikt en er komen kindertjes uit, hoe gaan die dan heten?
Fokke?
Vraag het Danny en Knorretje of E.T. en Swetsenegger.quote:Op donderdag 14 april 2005 20:08 schreef MouseOver het volgende:
stel je zou daten met een willekeurige fokker/ster en dat klikt en er komen kindertjes uit, hoe gaan die dan heten?
Fokke?
Ik kan het je over 7 maanden vertellenquote:Op donderdag 14 april 2005 20:08 schreef MouseOver het volgende:
Fokke?
Das meer een vraag dan een stelling hè?quote:Op donderdag 14 april 2005 20:08 schreef MouseOver het volgende:
Fokke?
Grrrrrrrr jr. natuurlijk!quote:Op donderdag 14 april 2005 20:08 schreef MouseOver het volgende:
Fokke?
qwerty?quote:Op donderdag 14 april 2005 20:19 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik kan het je over 7 maanden vertellen
En onzijdig, dat is makkelijk. Dan hoef je niet gelijk 2 namen te bedenken.quote:
Dat moet dan sinds kort geweest zijn?quote:Op donderdag 14 april 2005 20:31 schreef QyRoZ het volgende:
Ik date trouwens geen Fok!sters meer. Nare ervaringen mee. Je kan je te makkelijk verbergen achter het scherm.
Ik heb er anders positieve ervaringen mee. Maar het is een gok die je moet nemen. Maar het lijkt me niet dat je een blind date hebt gedaan?quote:Op donderdag 14 april 2005 20:31 schreef QyRoZ het volgende:
Ik date trouwens geen Fok!sters meer. Nare ervaringen mee. Je kan je te makkelijk verbergen achter het scherm.
Jaar geleden ofzo.quote:Op donderdag 14 april 2005 20:33 schreef Christine het volgende:
[..]
Dat moet dan sinds kort geweest zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |