Dan is het wel meteen heel duidelijk dat hij of zij door cyberseks is verwekt hequote:Op donderdag 14 april 2005 20:32 schreef MouseOver het volgende:
[..]
En onzijdig, dat is makkelijk. Dan hoef je niet gelijk 2 namen te bedenken.
Je kan ze natuurlijk nummers geven. Of je noemt je kind 'Replique'quote:Op donderdag 14 april 2005 20:33 schreef Christine het volgende:
[..]
Dan is het wel meteen heel duidelijk dat hij of zij door cyberseks is verwekt he
Ik zat zelf te denken aan "R&P"quote:Op donderdag 14 april 2005 20:35 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Je kan ze natuurlijk nummers geven. Of je noemt je kind 'Replique'
Neem een kijkje in Ouders . . .quote:Op donderdag 14 april 2005 20:08 schreef MouseOver het volgende:
stel je zou daten met een willekeurige fokker/ster en dat klikt en er komen kindertjes uit, hoe gaan die dan heten?
Pak dan OvjLquote:Op donderdag 14 april 2005 20:36 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik zat zelf te denken aan "R&P"
Ook handig voor een tweeling!
Done. Volgende vraag.quote:Op donderdag 14 april 2005 20:38 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Neem een kijkje in Ouders . . .
Nevernooitnietquote:Op donderdag 14 april 2005 20:38 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Neem een kijkje in Ouders . . .
Volgens mij niet. Erg passief. Dan eerder eentje uitzoeken. Maar eerder via internet. Dat is toch meer 2 richtingverkeer.quote:Op donderdag 14 april 2005 20:39 schreef Christine het volgende:
[..]
Done. Volgende vraag.
Zou je ooit overgaan tot het plaatsen van een contactadvertentie?
Nee. Heb weinig zin in om met drie regeltjes ergens in te staan . . .quote:Op donderdag 14 april 2005 20:39 schreef Christine het volgende:
Nee. Wat zou ik er in moeten zetten?quote:Op donderdag 14 april 2005 20:39 schreef Christine het volgende:
[..]
Done. Volgende vraag.
Ik zou erop reageren!quote:Op donderdag 14 april 2005 20:48 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Nee. Wat zou ik er in moeten zetten?
"Wanhopige 35 jarige eeuwige vrijgezel wil wel eens een vrouw. Snor geen bezwaar"..
Pff, dan moet het wel. Mn ZkT LkkR BrZhSlTj zijn.quote:Op donderdag 14 april 2005 21:53 schreef sungaMsunitraM het volgende:
mn zkt lkkr brzhsltj
Oi wederom!quote:Op donderdag 14 april 2005 20:39 schreef Christine het volgende:
[..]
Done. Volgende vraag.
jnge mn vn 56 jr.quote:Op donderdag 14 april 2005 21:47 schreef I.R.Baboon het volgende:
mn zkt vrw om smn oud te wrdn. Kln gbrk gn bzwr.
Ik ben er ook niet zo happig op. Straks blijkt het een 70 jarige oversext bejaarde te zijn die op jonge jongens (quote:Op donderdag 14 april 2005 23:09 schreef Maeghan het volgende:
Alleen ik zou er zelf geeneen zetten of erop reageren.
Ja inderdaad maar ik ga voor zoiets niet betalen. Volgens mij is het bij sommige zelfs zo dat je een betalend lid zijn om te kunnen lezen wat voor reacties je gekregen hebt. Dus dan heeft het geen zin om je msn erin te zetten.quote:Op donderdag 14 april 2005 23:05 schreef MouseOver het volgende:
Oja, trouwens, slightly offtopic: mocht iemand nog iets via een datingsite proberen: ik had het me eigenlijk nooit gerealiseerd, maar veel profielen zijn van niet betalende mensen die dus ook niet kunnen reageren. Dus als je een berichtje stuurt moet je al haast je msn erin zetten om antwoord te kunnen krijgen.
Nou, wat loop je te treuzelen dan! Posten potverdorie, des te sneller heb je een meidquote:Op donderdag 14 april 2005 23:08 schreef Beach het volgende:
Deel 15 alweer?
Als ik een relatie krijg zitten we al aan deel 300
Wel te hopen.quote:Op donderdag 14 april 2005 23:53 schreef HenryHill het volgende:
[..]
Nou, wat loop je te treuzelen dan! Posten potverdorie, des te sneller heb je een meid
tvp
Daar liep m'n zus ook es over te blaten, "is dat niet wat voor je ??" Om eerlijk te zijn ben ik daar een beetje te scheiterig voor . . .quote:Op donderdag 14 april 2005 23:55 schreef CvB het volgende:
Ik zie mezelf, (als ik binnen enkele jaren nog geen relatie heb (wat ik eigenlijk niet verwacht, maar als ik niet wat assertiever word is het waarschijnlijk dat ik wel zo eindig)) nog wel een keer meedoen met zo'n fastdate gebeuren, waar je zo'n 10 mensen steeds vijf minuutjes spreekt of zo. Dat lijkt me een stuk efficienter dan internetdaten.
Is bij maar heel soms zo jammergenoeg, dan ben ik ook wel meteen über-sociaal en praat ik letterlijk met alles wat los en vast zit. Soms weet ik dan later ook nog wel wat ik gezegd hebquote:Op donderdag 14 april 2005 23:59 schreef Beach het volgende:
Je kan beter een stuk in je kraag zuipen, dan durf je op iedereen af te stappen.
Maak je wel goeie indruk bij de slachtoffers
Ik weet het niet. Ik zou het eens moeten proberen misschien. Eventueel. Ooit.quote:Op vrijdag 15 april 2005 00:06 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Idee voor een nieuwe stelling:
Is Speeddating wat voor jou ??
Moeten ze dan op een stip voor je gaan staanquote:Op vrijdag 15 april 2005 00:18 schreef Maeghan het volgende:
Het is wel een idee op zich. Maar dan zie ik meer in een soort idols versie van speeddaten, dus met rondes. Maar de kijker mag dan niet meebeslissen hoor.
Ik leg mjn leeftijdsgrens ook steeds hoger.quote:Op vrijdag 15 april 2005 00:14 schreef Beach het volgende:
Misschien als ik 30 ben ofzo.
Ik heb nog 11 jaar te gaan hoor.quote:Op vrijdag 15 april 2005 00:21 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ik leg mjn leeftijdsgrens ook steeds hoger.
oh ja? dat zegt iedereen... maar als ik me lam zuip durf ik net zo weinig...quote:Op donderdag 14 april 2005 23:59 schreef Beach het volgende:
Je kan beter een stuk in je kraag zuipen, dan durf je op iedereen af te stappen.
hmmm, met 5 min per persoon gaat het dus nog meer om uiterlijk enquote:Op donderdag 14 april 2005 23:55 schreef CvB het volgende:
(...) een keer meedoen met zo'n fastdate gebeuren, waar je zo'n 10 mensen steeds vijf minuutjes spreekt of zo. Dat lijkt me een stuk efficienter dan internetdaten.
Dan ben je wel heel erg verlegen, als ik lam ben durf ik elk wijf te versieren.quote:Op vrijdag 15 april 2005 00:30 schreef zurekop het volgende:
[..]
oh ja? dat zegt iedereen... maar als ik me lam zuip durf ik net zo weinig...
'k wordt dan alleen lam (wat ook prima is)
valt mee hoor, ik durf best dingen te zeggen enzo... maar ik weet gewoonquote:Op vrijdag 15 april 2005 00:31 schreef Beach het volgende:
[..]
Dan ben je wel heel erg verlegen, als ik lam ben durf ik elk wijf te versieren.
Hoeft niet, mag wel... als ze er maar niet bij gaan zingen =Dquote:Op vrijdag 15 april 2005 00:21 schreef Beach het volgende:
[..]
Moeten ze dan op een stip voor je gaan staan
Naah dat hoeft denk ik helemaal niet hoor. Volgens mij zie ik er bijvoorbeeld best goed uit, maar succes met de meiden zit er niet in, simpelweg omdat ik geen contact durf te maken. Op zo'n fast-dating gebeuren hoef je geen contact te maken, dat gebeurt gewoon. Daardoor kun je volgens mij aardig snel een redelijk algemeen beeld van iemand krijgen, tenzij je dus echt verlegen bent en ook dan niets te zeggen hebt.quote:Op vrijdag 15 april 2005 00:30 schreef zurekop het volgende:
hmmm, met 5 min per persoon gaat het dus nog meer om uiterlijk en
zouden (net als normaal) alleen de players er iets aan hebben.... nee lijkt me niets
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |