Nou, wat loop je te treuzelen dan! Posten potverdorie, des te sneller heb je een meidquote:Op donderdag 14 april 2005 23:08 schreef Beach het volgende:
Deel 15 alweer?
Als ik een relatie krijg zitten we al aan deel 300
Wel te hopen.quote:Op donderdag 14 april 2005 23:53 schreef HenryHill het volgende:
[..]
Nou, wat loop je te treuzelen dan! Posten potverdorie, des te sneller heb je een meid
tvp
Daar liep m'n zus ook es over te blaten, "is dat niet wat voor je ??" Om eerlijk te zijn ben ik daar een beetje te scheiterig voor . . .quote:Op donderdag 14 april 2005 23:55 schreef CvB het volgende:
Ik zie mezelf, (als ik binnen enkele jaren nog geen relatie heb (wat ik eigenlijk niet verwacht, maar als ik niet wat assertiever word is het waarschijnlijk dat ik wel zo eindig)) nog wel een keer meedoen met zo'n fastdate gebeuren, waar je zo'n 10 mensen steeds vijf minuutjes spreekt of zo. Dat lijkt me een stuk efficienter dan internetdaten.
Is bij maar heel soms zo jammergenoeg, dan ben ik ook wel meteen über-sociaal en praat ik letterlijk met alles wat los en vast zit. Soms weet ik dan later ook nog wel wat ik gezegd hebquote:Op donderdag 14 april 2005 23:59 schreef Beach het volgende:
Je kan beter een stuk in je kraag zuipen, dan durf je op iedereen af te stappen.
Maak je wel goeie indruk bij de slachtoffers
Ik weet het niet. Ik zou het eens moeten proberen misschien. Eventueel. Ooit.quote:Op vrijdag 15 april 2005 00:06 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Idee voor een nieuwe stelling:
Is Speeddating wat voor jou ??
Moeten ze dan op een stip voor je gaan staanquote:Op vrijdag 15 april 2005 00:18 schreef Maeghan het volgende:
Het is wel een idee op zich. Maar dan zie ik meer in een soort idols versie van speeddaten, dus met rondes. Maar de kijker mag dan niet meebeslissen hoor.
Ik leg mjn leeftijdsgrens ook steeds hoger.quote:Op vrijdag 15 april 2005 00:14 schreef Beach het volgende:
Misschien als ik 30 ben ofzo.
Ik heb nog 11 jaar te gaan hoor.quote:Op vrijdag 15 april 2005 00:21 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ik leg mjn leeftijdsgrens ook steeds hoger.
oh ja? dat zegt iedereen... maar als ik me lam zuip durf ik net zo weinig...quote:Op donderdag 14 april 2005 23:59 schreef Beach het volgende:
Je kan beter een stuk in je kraag zuipen, dan durf je op iedereen af te stappen.
hmmm, met 5 min per persoon gaat het dus nog meer om uiterlijk enquote:Op donderdag 14 april 2005 23:55 schreef CvB het volgende:
(...) een keer meedoen met zo'n fastdate gebeuren, waar je zo'n 10 mensen steeds vijf minuutjes spreekt of zo. Dat lijkt me een stuk efficienter dan internetdaten.
Dan ben je wel heel erg verlegen, als ik lam ben durf ik elk wijf te versieren.quote:Op vrijdag 15 april 2005 00:30 schreef zurekop het volgende:
[..]
oh ja? dat zegt iedereen... maar als ik me lam zuip durf ik net zo weinig...
'k wordt dan alleen lam (wat ook prima is)
valt mee hoor, ik durf best dingen te zeggen enzo... maar ik weet gewoonquote:Op vrijdag 15 april 2005 00:31 schreef Beach het volgende:
[..]
Dan ben je wel heel erg verlegen, als ik lam ben durf ik elk wijf te versieren.
Hoeft niet, mag wel... als ze er maar niet bij gaan zingen =Dquote:Op vrijdag 15 april 2005 00:21 schreef Beach het volgende:
[..]
Moeten ze dan op een stip voor je gaan staan
Naah dat hoeft denk ik helemaal niet hoor. Volgens mij zie ik er bijvoorbeeld best goed uit, maar succes met de meiden zit er niet in, simpelweg omdat ik geen contact durf te maken. Op zo'n fast-dating gebeuren hoef je geen contact te maken, dat gebeurt gewoon. Daardoor kun je volgens mij aardig snel een redelijk algemeen beeld van iemand krijgen, tenzij je dus echt verlegen bent en ook dan niets te zeggen hebt.quote:Op vrijdag 15 april 2005 00:30 schreef zurekop het volgende:
hmmm, met 5 min per persoon gaat het dus nog meer om uiterlijk en
zouden (net als normaal) alleen de players er iets aan hebben.... nee lijkt me niets
Dat ga ik ook zeker doen, niet voor m'n dertigste!quote:Op vrijdag 15 april 2005 00:51 schreef Beach het volgende:
Als ik jou was, zou ik fastdating openhouden als allerlaatste middel.
Het lijkt me wel wat, want je ontmoet zo meer verschillende mannen en kan je kijken hoe het klikt.quote:Op vrijdag 15 april 2005 00:06 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Idee voor een nieuwe stelling:
Is Speeddating wat voor jou ??
Wow, klint super goed Metro!!!quote:Op vrijdag 15 april 2005 08:34 schreef Metro2005 het volgende:
Goedemorgen allemaal
Ik zal even verslag doen van gisteravond:
Na het allereerste hoi en hallo (was wel een leuk meisje) zijn we wat te eten wezen halen (bij de mac wat origineel
)
Ondertussen gewoon een beetje gebabbeld over van alles en nog wat. Helaas viel me op dat ze erg vaak de andere kant op keek tijdens het gesprek
Aangezien het rotweer was gister zijn we naar haar huis gegaan en hebben we een filmpje gekeken. Atlhans dat was de bedoeling. Ze vertelde dat ze vaak de andere kant op keek omdat ze me niet aan durfde te kijken omdat ze me erg leuk vond![]()
Tijdens de film lekker in elkaars armen gelegen en elkaar een beetje uitgehoord over van alles en nog wat en uiteindelijk dacht ik, wat the hell en ik heb d'r gezoend, kreeg geljik een tongzoen terug
Ik heb daar ook overnacht en ik ga jullie daar de verdere details niet van vertellen
Het gevoel is in elk geval wederzijds (wat heet) en maandag heb ik weer een afspraak met d'r
en @ UncleFunk, het is geen fokster
des te meer kans dat je dan echt op een paar meiden afstap... alleen maar om metro te overtreffenquote:Op vrijdag 15 april 2005 09:36 schreef QyRoZ het volgende:
Doe maar niet, word ik alleen maar wanhopiger.
Details ga ik niet vertellen, we zijn niet all the way gegaan maar er zijn genoeg andere dingen die je kan doen in bedquote:Op vrijdag 15 april 2005 09:36 schreef WeirdMicky het volgende:
En tuurlijk vertel je wel details van de overnachting. Je bent dat verplicht aan de wanhopige singles hier.
ben ik zo geliefd hier?quote:Op vrijdag 15 april 2005 09:34 schreef blessed19 het volgende:
neeee!!!! metro!!!!! wat doe je?
Je kan dit topic niet zomaar verlaten voor 1 of ander wijf....
ARGH!
*veel plezier aan de andere kant*
welke meiden? er zijn hier geen meiden in de leeftijdscategorie 20-30. Dat is mjin probleem. Niet dat afstappen.quote:Op vrijdag 15 april 2005 09:41 schreef blessed19 het volgende:
[..]
des te meer kans dat je dan echt op een paar meiden afstap... alleen maar om metro te overtreffen
Tijd om te verhuizenquote:Op vrijdag 15 april 2005 09:45 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
welke meiden? er zijn hier geen meiden in de leeftijdscategorie 20-30. Dat is mjin probleem. Niet dat afstappen.
supergaaf man!!! wat goed!quote:Op vrijdag 15 april 2005 08:34 schreef Metro2005 het volgende:
Goedemorgen allemaal
Ik zal even verslag doen van gisteravond:
(...)
quote:Op vrijdag 15 april 2005 09:49 schreef Nevada92 het volgende:
Nu moet je cadeautjes voor haar kopen, nu moet je de lange verhalen over haar vriendinnen aanhoren, nu maak je kennis met haar maandelijkse chagreinigheid, nu gaat ze beginnen over een 'vaste toekomst', nu wordt ze achterdochtig als je naar een ander meisje kijkt, nu gaat ze je leven beheersen, nu ga je dag en nacht aan haar denken, nu wil ze dat je haar uit neemt, nu vind ze dat je niet voldoende tijd aan d'r besteed.
Doe het normaal ook niet zo snel maar als het gewoon goed voeltquote:Op vrijdag 15 april 2005 09:44 schreef Christine het volgende:
Metro lul, seks op de eerste date... had ik van jou niet verwacht
Maarreh... mooi dat je het leuk hebt gehad
quote:Op vrijdag 15 april 2005 09:49 schreef Nevada92 het volgende:
Jaja Metro, leuk dat het klikt met die meid, maar nu begint het he.
Nu moet je cadeautjes voor haar kopen, nu moet je de lange verhalen over haar vriendinnen aanhoren, nu maak je kennis met haar maandelijkse chagreinigheid, nu gaat ze beginnen over een 'vaste toekomst', nu wordt ze achterdochtig als je naar een ander meisje kijkt, nu gaat ze je leven beheersen, nu ga je dag en nacht aan haar denken, nu wil ze dat je haar uit neemt, nu vind ze dat je niet voldoende tijd aan d'r besteed.
En ga zo maar door. Ik ben nog steeds single, en dat bevalt me eigenlijk wel. Lekker met niemand rekening houden, je tijd helemaal zelf indelen, lekker naar meiden fluiten, lekker de beest uithangen in de kroeg, lekker 's nachts over straat zwalken. (geintje hoor, zoiets zou ik nooooit doen)
Mooiste vond ik nog altijd het compjoeterprogramma Vrouw 1.0.![]()
http://members.chello.nl/(...)uter%20helpdesk.html
GMTAquote:Op vrijdag 15 april 2005 09:52 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]![]()
![]()
Bedankt dat je me er weer aan herinnert dat ik gelukkig single ben.
Dan laat je ons in de steek? Arme jij.quote:Op vrijdag 15 april 2005 09:54 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Nog een dikke week hier en ben weg.![]()
Helaas geen computer meer dan.![]()
Ja, hoop dat ik snel ergens oud laptopje op de kop kan tikken, om mijn eenzame avonden te vullen.quote:Op vrijdag 15 april 2005 09:55 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Dan laat je ons in de steek? Arme jij..
je vergeet het gezeur dat je thuis nooit wat doet. owjah! dure vakanties, want mevrouw wilt ook allemaal culturele dingen zien... en dan nog de schoonouders! damnquote:Op vrijdag 15 april 2005 09:49 schreef Nevada92 het volgende:
Jaja Metro, leuk dat het klikt met die meid, maar nu begint het he.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |