Ik geloof niet in vorming voor de geboorte, pasgeboren kinderen reageren slechts op hun omgeving en de indrukken die ze daar opdoen zowel verbaal als non-verbaal.quote:Op donderdag 14 april 2005 11:11 schreef petitlapin het volgende:
[..]
idd, menselijke relaties maken je tot wie je bent.
toch zie je bij pasgeboren kinderen al een bepaald gedrag ... iedereen komt toch met een ander ' karaktertje' op de wereld, toch niet te onderschatten volgens mij ...
maar toch,een 'liefdes'relatie is zeker niet het enige wat ik wil nastreven.
Helemaal mee eensquote:Op donderdag 14 april 2005 11:29 schreef Tranceptor het volgende:
Ik bedoelde het meer in algemene zin van goede relaties tot anderen en uiteindelijk ook tot een partner, maar mocht die er niet zijn voor mij dan heb ik liever geen liefdesrelatie dan een slechte.
tussen goed en slecht zitten nog heel grote verschillenquote:Op donderdag 14 april 2005 11:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
Helemaal mee eens.
Ik wil geen genoegen nemen met minder.
Dat idee heb ik ook wel een beetje, dat er heel veel mensen (koppels) genoegen nemen met minder...quote:Op donderdag 14 april 2005 11:39 schreef petitlapin het volgende:
[..]
tussen goed en slecht zitten nog heel grote verschillen
ik denk dat er gerust mensen zijn die een matige relatie verkiezen boven alleen zijn.
Ik zie niet zo een meerwaarde in een spetterende en een knetterende relatie. Ik ben blij dat die heftige gevoelens overgaan, en dat ik nu meer tot rust kan komen ... ik kan nog vertederd zijn als ik hem bezig zie, maar het is anders dan in het begin ... en goed maar, zulke emoties hou ik geen leven vol !!
Ik zou nooit en dan ook nooit willen kiezen voor waar jij over praat nu, een compleet gebrek aan passie...quote:Op donderdag 14 april 2005 11:39 schreef petitlapin het volgende:
[..]
tussen goed en slecht zitten nog heel grote verschillen
ik denk dat er gerust mensen zijn die een matige relatie verkiezen boven alleen zijn.
Ik zie niet zo een meerwaarde in een spetterende en een knetterende relatie. Ik ben blij dat die heftige gevoelens overgaan, en dat ik nu meer tot rust kan komen ... ik kan nog vertederd zijn als ik hem bezig zie, maar het is anders dan in het begin ... en goed maar, zulke emoties hou ik geen leven vol !!
Oh absoluut. Maar voor mij werkt dat niet, weet ik uit ervaringquote:Op donderdag 14 april 2005 11:39 schreef petitlapin het volgende:
ik zie me gewoon niet om het jaar van relatie te veranderen om een zekere sleur te vermijdenquote:Op donderdag 14 april 2005 11:41 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Dat idee heb ik ook wel een beetje, dat er heel veel mensen (koppels) genoegen nemen met minder...![]()
zo ontzettend verliefd als je in het begin bent hou je nooit erg lang vol nee. Dat gaat altijd over in houden van ipv verliefdheid. Maar dat wil zeker niet zeggen dat je een passieloze relatie hebt nee.quote:Op donderdag 14 april 2005 11:43 schreef DarkElf het volgende:
lees jij dat eruit Tranceptor? ik niet.
feit is dat een relatie naar mate die langer duurt toch veranderd en die intense emoties die je in het begin hebt veranderen nu eenmaal.
dat wil niet zeggen dat iets passieloos wordt, denk ik dan.
mijn oma riep altijd: "bij de juiste heb je dat niet"..quote:Op donderdag 14 april 2005 11:46 schreef Bass-Miss het volgende:
Soms ben ik wel bang dat ik een relatie steeds beu ga zijn na een bepaalde tijd en me zal gaan ergeren. Dus dat samen oud worden met iemand er niet in zit.
het kan er soms nog heel passioneel aan toe gaan.quote:Op donderdag 14 april 2005 11:41 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik zou nooit en dan ook nooit willen kiezen voor waar jij over praat nu, een compleet gebrek aan passie...![]()
Dat zeg ik ook niet, dat weet ik zelf ook wel. Zoals zij het brengt is het genoegen nemen met, daar gaat die hele redenering heen.quote:Op donderdag 14 april 2005 11:43 schreef DarkElf het volgende:
lees jij dat eruit Tranceptor? ik niet.
feit is dat een relatie naar mate die langer duurt toch veranderd en die intense emoties die je in het begin hebt veranderen nu eenmaal.
dat wil niet zeggen dat iets passieloos wordt, denk ik dan.
Helaas weet je dat dus pas na die bepaalde tijd...quote:Op donderdag 14 april 2005 11:48 schreef DarkElf het volgende:
[..]
mijn oma riep altijd: "bij de juiste heb je dat niet"..
Dat denk ik ook wel eens. Niet dat een relatie gaat ergeren, meer dat het gaat vervelen. Dat lijkt me zo lastig.quote:Op donderdag 14 april 2005 11:46 schreef Bass-Miss het volgende:
Soms ben ik wel bang dat ik een relatie steeds beu ga zijn na een bepaalde tijd en me zal gaan ergeren. Dus dat samen oud worden met iemand er niet in zit.
Oma's zijn vaak van het begin van de vorige eeuw. Die wisten natuurlijk niet beterquote:Op donderdag 14 april 2005 11:48 schreef DarkElf het volgende:
mijn oma riep altijd: "bij de juiste heb je dat niet"..
ja iddquote:Op donderdag 14 april 2005 11:53 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Helaas weet je dat dus pas na die bepaalde tijd...
en dan ben jij het die anderen kwalijk neemt te snelle conclusies te nemenquote:Op donderdag 14 april 2005 11:52 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet, dat weet ik zelf ook wel. Zoals zij het brengt is het genoegen nemen met, daar gaat die hele redenering heen.
'soms'...
Ja, en dat je dan weer gaat denken dat je beter zonder hem af bent.quote:Op donderdag 14 april 2005 11:55 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Dat denk ik ook wel eens. Niet dat een relatie gaat ergeren, meer dat het gaat vervelen. Dat lijkt me zo lastig.
maar hoort dat er in zekere mate niet gewoon bij?quote:Op donderdag 14 april 2005 12:02 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Ja, en dat je dan weer gaat denken dat je beter zonder hem af bent.![]()
Yup, ik vind gewoon niet dat je overkomt in dit topic en in vele andere alsof je niet zoveel zelfvertrouwen hebt. Het is niet gebaseerd op je posts alleen hier. Ik krijg een beetje het angstige gevoel dat de crux van mijn betoog hem daar inzit. Het kan natuurlijk ook allemaal aan mij liggen, het is niet kwaad bedoeld in elk geval. Ik wens je alle geluk met je vriend, maar je komt op mij niet over als een jonge meid met plezier in haar relatie, maar meer met 'als je al langer hebt etc etc'. Hoe lang is dat lang?quote:Op donderdag 14 april 2005 11:59 schreef petitlapin het volgende:
[..]
en dan ben jij het die anderen kwalijk neemt te snelle conclusies te nemen.
Jij mag van mijn relatie denken wat je wil, het zal me eerlijk gezegd niet veel kunnen schelen.
ik ben gelukkig, ik kan eigenlijk zelf zeggen dat ik deze tijden als de gelukkigste periode van mijn leven ervaar
maar ok, ik dwaal af...
Doe es normaal mijnheer de parapsycholoog. Zij hoeft zeker tov jou geen verantwoording af te leggen over haar relatie. Dat jij verbitterd bent is tot daar aan toe, maar dat op een ander af reageren is imo not done!!quote:Op donderdag 14 april 2005 12:13 schreef Tranceptor het volgende:
..."Bitter gejammer"...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |