Ik geloof niet in vorming voor de geboorte, pasgeboren kinderen reageren slechts op hun omgeving en de indrukken die ze daar opdoen zowel verbaal als non-verbaal.quote:Op donderdag 14 april 2005 11:11 schreef petitlapin het volgende:
[..]
idd, menselijke relaties maken je tot wie je bent.
toch zie je bij pasgeboren kinderen al een bepaald gedrag ... iedereen komt toch met een ander ' karaktertje' op de wereld, toch niet te onderschatten volgens mij ...
maar toch,een 'liefdes'relatie is zeker niet het enige wat ik wil nastreven.
Helemaal mee eensquote:Op donderdag 14 april 2005 11:29 schreef Tranceptor het volgende:
Ik bedoelde het meer in algemene zin van goede relaties tot anderen en uiteindelijk ook tot een partner, maar mocht die er niet zijn voor mij dan heb ik liever geen liefdesrelatie dan een slechte.
tussen goed en slecht zitten nog heel grote verschillenquote:Op donderdag 14 april 2005 11:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
Helemaal mee eens.
Ik wil geen genoegen nemen met minder.
Dat idee heb ik ook wel een beetje, dat er heel veel mensen (koppels) genoegen nemen met minder...quote:Op donderdag 14 april 2005 11:39 schreef petitlapin het volgende:
[..]
tussen goed en slecht zitten nog heel grote verschillen
ik denk dat er gerust mensen zijn die een matige relatie verkiezen boven alleen zijn.
Ik zie niet zo een meerwaarde in een spetterende en een knetterende relatie. Ik ben blij dat die heftige gevoelens overgaan, en dat ik nu meer tot rust kan komen ... ik kan nog vertederd zijn als ik hem bezig zie, maar het is anders dan in het begin ... en goed maar, zulke emoties hou ik geen leven vol !!
Ik zou nooit en dan ook nooit willen kiezen voor waar jij over praat nu, een compleet gebrek aan passie...quote:Op donderdag 14 april 2005 11:39 schreef petitlapin het volgende:
[..]
tussen goed en slecht zitten nog heel grote verschillen
ik denk dat er gerust mensen zijn die een matige relatie verkiezen boven alleen zijn.
Ik zie niet zo een meerwaarde in een spetterende en een knetterende relatie. Ik ben blij dat die heftige gevoelens overgaan, en dat ik nu meer tot rust kan komen ... ik kan nog vertederd zijn als ik hem bezig zie, maar het is anders dan in het begin ... en goed maar, zulke emoties hou ik geen leven vol !!
Oh absoluut. Maar voor mij werkt dat niet, weet ik uit ervaringquote:Op donderdag 14 april 2005 11:39 schreef petitlapin het volgende:
ik zie me gewoon niet om het jaar van relatie te veranderen om een zekere sleur te vermijdenquote:Op donderdag 14 april 2005 11:41 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Dat idee heb ik ook wel een beetje, dat er heel veel mensen (koppels) genoegen nemen met minder...![]()
zo ontzettend verliefd als je in het begin bent hou je nooit erg lang vol nee. Dat gaat altijd over in houden van ipv verliefdheid. Maar dat wil zeker niet zeggen dat je een passieloze relatie hebt nee.quote:Op donderdag 14 april 2005 11:43 schreef DarkElf het volgende:
lees jij dat eruit Tranceptor? ik niet.
feit is dat een relatie naar mate die langer duurt toch veranderd en die intense emoties die je in het begin hebt veranderen nu eenmaal.
dat wil niet zeggen dat iets passieloos wordt, denk ik dan.
mijn oma riep altijd: "bij de juiste heb je dat niet"..quote:Op donderdag 14 april 2005 11:46 schreef Bass-Miss het volgende:
Soms ben ik wel bang dat ik een relatie steeds beu ga zijn na een bepaalde tijd en me zal gaan ergeren. Dus dat samen oud worden met iemand er niet in zit.
het kan er soms nog heel passioneel aan toe gaan.quote:Op donderdag 14 april 2005 11:41 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik zou nooit en dan ook nooit willen kiezen voor waar jij over praat nu, een compleet gebrek aan passie...![]()
Dat zeg ik ook niet, dat weet ik zelf ook wel. Zoals zij het brengt is het genoegen nemen met, daar gaat die hele redenering heen.quote:Op donderdag 14 april 2005 11:43 schreef DarkElf het volgende:
lees jij dat eruit Tranceptor? ik niet.
feit is dat een relatie naar mate die langer duurt toch veranderd en die intense emoties die je in het begin hebt veranderen nu eenmaal.
dat wil niet zeggen dat iets passieloos wordt, denk ik dan.
Helaas weet je dat dus pas na die bepaalde tijd...quote:Op donderdag 14 april 2005 11:48 schreef DarkElf het volgende:
[..]
mijn oma riep altijd: "bij de juiste heb je dat niet"..
Dat denk ik ook wel eens. Niet dat een relatie gaat ergeren, meer dat het gaat vervelen. Dat lijkt me zo lastig.quote:Op donderdag 14 april 2005 11:46 schreef Bass-Miss het volgende:
Soms ben ik wel bang dat ik een relatie steeds beu ga zijn na een bepaalde tijd en me zal gaan ergeren. Dus dat samen oud worden met iemand er niet in zit.
Oma's zijn vaak van het begin van de vorige eeuw. Die wisten natuurlijk niet beterquote:Op donderdag 14 april 2005 11:48 schreef DarkElf het volgende:
mijn oma riep altijd: "bij de juiste heb je dat niet"..
ja iddquote:Op donderdag 14 april 2005 11:53 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Helaas weet je dat dus pas na die bepaalde tijd...
en dan ben jij het die anderen kwalijk neemt te snelle conclusies te nemenquote:Op donderdag 14 april 2005 11:52 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet, dat weet ik zelf ook wel. Zoals zij het brengt is het genoegen nemen met, daar gaat die hele redenering heen.
'soms'...
Ja, en dat je dan weer gaat denken dat je beter zonder hem af bent.quote:Op donderdag 14 april 2005 11:55 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Dat denk ik ook wel eens. Niet dat een relatie gaat ergeren, meer dat het gaat vervelen. Dat lijkt me zo lastig.
maar hoort dat er in zekere mate niet gewoon bij?quote:Op donderdag 14 april 2005 12:02 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Ja, en dat je dan weer gaat denken dat je beter zonder hem af bent.![]()
Yup, ik vind gewoon niet dat je overkomt in dit topic en in vele andere alsof je niet zoveel zelfvertrouwen hebt. Het is niet gebaseerd op je posts alleen hier. Ik krijg een beetje het angstige gevoel dat de crux van mijn betoog hem daar inzit. Het kan natuurlijk ook allemaal aan mij liggen, het is niet kwaad bedoeld in elk geval. Ik wens je alle geluk met je vriend, maar je komt op mij niet over als een jonge meid met plezier in haar relatie, maar meer met 'als je al langer hebt etc etc'. Hoe lang is dat lang?quote:Op donderdag 14 april 2005 11:59 schreef petitlapin het volgende:
[..]
en dan ben jij het die anderen kwalijk neemt te snelle conclusies te nemen.
Jij mag van mijn relatie denken wat je wil, het zal me eerlijk gezegd niet veel kunnen schelen.
ik ben gelukkig, ik kan eigenlijk zelf zeggen dat ik deze tijden als de gelukkigste periode van mijn leven ervaar
maar ok, ik dwaal af...
Doe es normaal mijnheer de parapsycholoog. Zij hoeft zeker tov jou geen verantwoording af te leggen over haar relatie. Dat jij verbitterd bent is tot daar aan toe, maar dat op een ander af reageren is imo not done!!quote:Op donderdag 14 april 2005 12:13 schreef Tranceptor het volgende:
..."Bitter gejammer"...
Dat vraag ik toch ook niet aan haar. Verbitterd ben ik niet hoor en parapsycholoog, dan toch liever huis-, tuin-, en keukenpsycholoog. Ik kan niet oppervlakkig en meningsloos doen Frenkske, dat is niet mijn sterke punt. Bovendien bedoel ik het niet slecht.quote:Op donderdag 14 april 2005 12:21 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Doe es normaal mijnheer de parapsycholoog. Zij hoeft zeker tov jou geen verantwoording af te leggen over haar relatie. Dat jij verbitterd bent is tot daar aan toe, maar dat op een ander af reageren is imo not done!!
juist, je moet er natuurlijk wel wat voor blijven doen.quote:Op donderdag 14 april 2005 12:24 schreef Quembel het volgende:
[..]
Het wordt een sleur als je dat toestaat.
Tranceptor heeft gewoon gelijk over Petitlapin... In andere topics kwam duidelijk naar voren dat ze zekerheid verkoos boven passie... Vandaar dat Tranc haar passieloos noemt en naar mijn inziens is ze dat ook...quote:Op donderdag 14 april 2005 12:21 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Doe es normaal mijnheer de parapsycholoog. Zij hoeft zeker tov jou geen verantwoording af te leggen over haar relatie. Dat jij verbitterd bent is tot daar aan toe, maar dat op een ander af reageren is imo not done!!
Jezus, je bent echt met je verkeerde been uit bed gestapt, zeg! Als mensen het niet met je eens zijn, zijn het direct meeblatende schapen... Over een arrogante, kortzichtige en eendimensionale houding gesprokenquote:Op donderdag 14 april 2005 12:27 schreef Tranceptor het volgende:
Meeblaatschaapjes ook...
Ik hou ook van jou Copycatquote:Op donderdag 14 april 2005 12:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jezus, je bent echt met je verkeerde been uit bed gestapt, zeg! Als mensen het niet met je eens zijn, zijn het direct meeblatende schapen... Over een arrogante, kortzichtige en eendimensionale houding gesproken.
En een relatie is altijd werken trouwens. Denk dat juist dat de fout is die veel mensen maken: denken dat het allemaal vanzelf gaat. Maar ik geloof dat jij sarcastisch was?
Ik merk het, wat jij noemt, vooral bij vriendschappen. Zodra er moeite gedaan moet worden of zelfs al actie moet worden ondernomen wordt er afgehaakt. Ze laten het liever aan de ander over dan dat ze zelf wat moeten ondernemen. Dit is mijn ervaring en ik betwijfel niet dat er ook vriendschappen die al veel langer duren en het nog steeds goed uithouden. Die vriendschappen zijn meestal ook eerder ontstaan, dus niet op latere leeftijd.quote:Op donderdag 14 april 2005 12:45 schreef phizzie het volgende:
Zo goedendag..Het wordt weer op het scherpst van de snede geschreven. Dat kan de discussie vaak ten goede komen...
Stelling en opbouw daarvan:
De huidige generatie daters is kansloos voor een lange relatie.
De reden hiervoor is het volgende: ik zie om me heen in het studentenleven (zoals sommigen zeggen de top van Nederland, al heb ik daar vaak mijn twijfels bij) steeds meer jongeren die gewoon hélémaal geen ruggegraat hebben. Als iets moeilijk is, dan slaan we het over (switchen van studie) en als we weerstand krijgen, dan lopen we er omheen. Colleges worden niet meer gevolgd, en het is vaak een kippenhok van jewelste in de zaal, omdat men zich niet meer kan concentreren. De aandacht is er na een kwartier gewoonweg niet meer.
Ik heb dit het TMF syndroom genoemd.
Een programma op TV is opgedeeld in stukken van 15 - 20 minuten, dan is er weer reclame. Het meest bekeken zijn in onze doelgroep de muziekzenders. Daar is het gemiddelde van een programma nog veel korter.
Als gevolg daarvan is ook het aanhouden van een relatie, of voor mijn part een vriendschap steeds moeilijker en wordt daar gewoon omheen gedraaid. Woorden als verveling en zappen zijn daarvan sleutelwoorden. Denk maar aan de jongeren in de 20 die 'uit verveling' (WAAAAAAAAAAAA) een stoeptegel op de snelweg gooien...
Wie durft?
Familie kies je niet, vrienden wel. Ik let meer op wat voor vrienden een meisje heeft, al is het geen absoluut iets. Mijn ex had bijvoorbeeld (naar mijn idee nadat ze het zelf al aan had gegeven) vrienden die zij hele goede vrienden noemden met 1 ding gemeen, het werk. Dat was ook het enige waar ze over praatten met de groep, het werk. Ik vond haar veel veelzijdiger dan haar vrienden en vond het een beetje jammer dat ze zichzelf tekort deed met die vrienden (als ze het nu als kennissen zag). Uiteindelijk is het natuurlijk haar eigen keus, maar in dit geval zei het wel wat over haar zelfbeeld (wat ik nog steeds doodzonde vond dat dat zo laag was). Ik zag haar als veelzijdige meid met veel gespreksstof over allerlei dingen en een leuke manier van doen, maar zo zag ze zichzelf helaas niet. Haar vrienden vond ik, ondanks dat het heel erg aardige lui waren, niet echt in die zin bij haar passen en dat zegt toch ergens wel iets vind ik.quote:Op donderdag 14 april 2005 12:47 schreef Thisbe het volgende:
Ok, dan gooi ik maar weer eens een vraag in de groep!
Letten jullie bij een (mogelijke) partner ook op zijn of haar omgevingsfactoren?
Nee, eigelijk let ik daar niet echt op. Echter heb ik vaak in gesprekken en gedragspatronen wel door of het zuivere koffie is. Zoals je misschien hebt gelezen ben ik ook vrij open over veel zaken, en zo probeer ik ook altijd snel moeilijkheden of achtergronden van mensen naar boven te krijgen. Dat is het beste voor balans denk ik, in een gesprek. Je moet zo snel mogelijk weten wat je aan elkaar hebt.quote:Op donderdag 14 april 2005 12:47 schreef Thisbe het volgende:
Letten jullie bij een (mogelijke) partner ook op zijn of haar omgevingsfactoren?
Zo vind ik het bijvoorbeeld best belangrijk uit wat voor soort gezin de beste knul komt. Zijn zijn ouders nog getrouwd, of slaan ze elkaar bij willekeurige gelegenheden de hersenen in? Hoe is zijn relatie met zijn ouders?
Zelf dacht ik altijd dat het niet zoveel uitmaakte, maar ik heb een ex gehad bij wie het thuis EEN grote chaos was. Zo belde moeders hem regelmatig huilend op, en eiste dat hij thuis kwam enzovoorts. Ik werd helemaal meegezogen in die chaos (hoewel hij niet eens thuis woonde!)
![]()
Ja ik zal er misschien wel opletten, maar het zal geen doorslag geven. Dan bedoel ik het niet zo extreem als bij jou hoor Thisbe. Het is toch je partner waar je je leven meedeelt en niet zijn ouders. Het is natuurlijk wel meegenomen dat de relatie tussen hun beiden goed is en dat jezelf ook met hun op kan schieten, maar de omgevingsfactoren zijn nooit meteen duidelijk lijkt mij. Bij een eerste date bijvoorbeeld praat ik er waarschijnlijk wel over, maar dat moet groeien met de tijd en na een tijdje ontmoet je ook pas zijn familie.quote:Op donderdag 14 april 2005 12:47 schreef Thisbe het volgende:
En praten is er tegenwoordig ook niet meer bij als ik soms al die topics voorbij zie komen met problemen.quote:Op donderdag 14 april 2005 12:55 schreef Pheno het volgende:
Mensen zijn gewoon lui om wat te doen voor hun relatie. "Oeh ik verveel me, ik maak het dan maar uit" Ipv er eens wat daadwerkelijk wat voor te doen. Ik verwijs naar de talloze "wat moet ik haar geven" topics. Eigen inzet en creativiteit is teveel gevraagd.
Ja eigenlijk zou je mensen niet moeten beoordelen op hun achtergrond, maar wat als je er voortdurend mee geconfronteerd wordt? Dan wordt het moeilijk om daarmee om te gaan, al is de persoon zelf nog zo leukquote:Op donderdag 14 april 2005 12:52 schreef phizzie het volgende:
[..]
Voorts heb ik ook geleerd om niet mensen te beorrdelen op hun achtergrond waarin ze opgegroeid zijn. Je hebt namelijk geen andere keuze dan dat leven te voeren tot een zeker moment waar je echt je eigen leven gaat leiden. Vaak vind ik ook dat de mensen die zich kunnen losworstelen veel meer in hun mars hebben. Daar ben ik ook meer geneigd om meer aandacht aan te geven. Gewoon leukere gesprekken!
Dat ben ik wel enigszins met je eens, maar ik denk niet dat de mensen vergeten moeten worden die er WEL moeite voor doen. Want ondanks dat het maar een klein groepje is, die mensen zijn er wel... Ik heb er niet altijd vertrouwen meer in, maar om nou helemaal de moed op te gevenquote:Op donderdag 14 april 2005 12:50 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Ik merk het, wat jij noemt, vooral bij vriendschappen. Zodra er moeite gedaan moet worden of zelfs al actie moet worden ondernomen wordt er afgehaakt. Ze laten het liever aan de ander over dan dat ze zelf wat moeten ondernemen. Dit is mijn ervaring en ik betwijfel niet dat er ook vriendschappen die al veel langer duren en het nog steeds goed uithouden. Die vriendschappen zijn meestal ook eerder ontstaan, dus niet op latere leeftijd.
Ik denk dat er van een generatie nauwelijks sprake is. Ik weet van me zelf dat jouw verhaal ten dele opgaat. Ik heb maar een beperkte spanningsboog, kan me niet lang concentreren en verveel me snel. Heb daarom veel afwisseling en uitdaging nodig. Echter heb ik een aantal vriendschappen die al langer dan 10 jaar bestaan en die goed gaan. Dus ik denk dat dat best te combineren is. Gewoon gelijkgestemden zoeken.quote:Op donderdag 14 april 2005 12:45 schreef phizzie het volgende:
Zo goedendag..Het wordt weer op het scherpst van de snede geschreven. Dat kan de discussie vaak ten goede komen...
Stelling en opbouw daarvan:
De huidige generatie daters is kansloos voor een lange relatie.
De reden hiervoor is het volgende: ik zie om me heen in het studentenleven (zoals sommigen zeggen de top van Nederland, al heb ik daar vaak mijn twijfels bij) steeds meer jongeren die gewoon hélémaal geen ruggegraat hebben. Als iets moeilijk is, dan slaan we het over (switchen van studie) en als we weerstand krijgen, dan lopen we er omheen. Colleges worden niet meer gevolgd, en het is vaak een kippenhok van jewelste in de zaal, omdat men zich niet meer kan concentreren. De aandacht is er na een kwartier gewoonweg niet meer.
Ik heb dit het TMF syndroom genoemd.
Een programma op TV is opgedeeld in stukken van 15 - 20 minuten, dan is er weer reclame. Het meest bekeken zijn in onze doelgroep de muziekzenders. Daar is het gemiddelde van een programma nog veel korter.
Als gevolg daarvan is ook het aanhouden van een relatie, of voor mijn part een vriendschap steeds moeilijker en wordt daar gewoon omheen gedraaid. Woorden als verveling en zappen zijn daarvan sleutelwoorden. Denk maar aan de jongeren in de 20 die 'uit verveling' (WAAAAAAAAAAAA) een stoeptegel op de snelweg gooien...
Wie durft?
Je zou bijna geen relatie meer willen hequote:Op donderdag 14 april 2005 12:56 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
En praten is er tegenwoordig ook niet meer bij als ik soms al die topics voorbij zie komen met problemen.
Omdat ik ook van jou houquote:Op donderdag 14 april 2005 12:51 schreef Tranceptor het volgende:
Familie kies je niet, vrienden wel. Ik let meer op wat voor vrienden een meisje heeft, al is het geen absoluut iets.
Ik wist dat ik wat vergeten was. Tuurlijk zijn er mensen die er moeite voor doen. Ik bekeek het even van mijn kant en dan komt het (eigenlijk) niet voor.quote:Op donderdag 14 april 2005 12:58 schreef melismay het volgende:
[..]
Dat ben ik wel enigszins met je eens, maar ik denk niet dat de mensen vergeten moeten worden die er WEL moeite voor doen. Want ondanks dat het maar een klein groepje is, die mensen zijn er wel... Ik heb er niet altijd vertrouwen meer in, maar om nou helemaal de moed op te geven
Natuurlijk is dat van belang, maar het lijkt me niet dat je daar meteen achterkomt, zeker niet als iemand niet meer bij zijn/haar ouders thuis woont.quote:Op donderdag 14 april 2005 12:47 schreef Thisbe het volgende:
Zo vind ik het bijvoorbeeld best belangrijk uit wat voor soort gezin de beste knul komt. Zijn zijn ouders nog getrouwd, of slaan ze elkaar bij willekeurige gelegenheden de hersenen in? Hoe is zijn relatie met zijn ouders?
Je zou het haast gaan denken he? Maar nee dat wil ik wel hoor.quote:Op donderdag 14 april 2005 13:00 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Je zou bijna geen relatie meer willen he
Ik denk dat je daar best over mag praten. Ik heb ook enkele flinke ruzies tussen mijn ouders meegemaakt, maar eigenlijk waren die te kinderachtig voor woorden. Als twee kleuters liepen ze vast op standaard communicatiefouten tussen mannen en vrouwen. Ik heb ze dat duidelijk uitgelegd en hun tekortkomingen blootgelegd. Eigenlijk een heel vreemde rol voor het (enige) kind. Echter, hebben ze daardoor wel veel meer rust gekregen in hun eigen relatie.quote:Op donderdag 14 april 2005 12:57 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Ja eigenlijk zou je mensen niet moeten beoordelen op hun achtergrond, maar wat als je er voortdurend mee geconfronteerd wordt? Dan wordt het moeilijk om daarmee om te gaan, al is de persoon zelf nog zo leuk
Die neiging heb ik ook vaak hoor, het is niet goed te praten, maar soms heb ik het idee dat de hele wereld tegen me is, zelfs mijn beste vriendin die ik al 10 jaar ken.....quote:Op donderdag 14 april 2005 13:02 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Ik wist dat ik wat vergeten was. Tuurlijk zijn er mensen die er moeite voor doen. Ik bekeek het even van mijn kant en dan komt het (eigenlijk) niet voor.
Dat is echt complete crap. Het is maar waar je tijd voor WILT maken. Als je juist single wilt zijn, of juist in een relatie, je moet je eigen tijd indelen. Te druk betekent voor mij dat je je prioriteitenlijst heel anders indeelt.quote:Op donderdag 14 april 2005 13:00 schreef I.R.Baboon het volgende:
Oh mên, wat gaan jullie hard.
Ik denk dat ik het te druk heb om een goede single te zijn.
je bent net pas wakker geworden met een flinke kater?quote:Op donderdag 14 april 2005 13:00 schreef I.R.Baboon het volgende:
Oh mên, wat gaan jullie hard.
Ik denk dat ik het te druk heb om een goede single te zijn.
Ja natúúrlijk is dat onzin.quote:Op donderdag 14 april 2005 13:07 schreef phizzie het volgende:
[..]
Dat is echt complete crap. Het is maar waar je tijd voor WILT maken. Als je juist single wilt zijn, of juist in een relatie, je moet je eigen tijd indelen. Te druk betekent voor mij dat je je prioriteitenlijst heel anders indeelt.
Nee, dat was gisteren.quote:Op donderdag 14 april 2005 13:09 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
je bent net pas wakker geworden met een flinke kater?
Tja, of de andere partij doet totaal geen moeite meer en het dan raar vinden dat ik op den duur ook geen zin meer had er energie in te steken.quote:Op donderdag 14 april 2005 12:55 schreef Pheno het volgende:
Mensen zijn gewoon lui om wat te doen voor hun relatie. "Oeh ik verveel me, ik maak het dan maar uit" Ipv er eens wat daadwerkelijk wat voor te doen.
Oh dat gevoel heb ik niet. lucky mequote:Op donderdag 14 april 2005 13:06 schreef melismay het volgende:
[..]
Die neiging heb ik ook vaak hoor, het is niet goed te praten, maar soms heb ik het idee dat de hele wereld tegen me is, zelfs mijn beste vriendin die ik al 10 jaar ken.....![]()
Maar hoop doet leven zeggen ze he?!
Hier sluit ik me helemaal bij aan. Ik heb een tijdje terug de vergelijking getrokken met atomen. Dat zijn de onderdeeltjes waaruit alle materialen die we kennen zijn opgebouwd.quote:Op donderdag 14 april 2005 13:06 schreef DarkElf het volgende:
"Reactie op DarkElf: Denk je dat dat bevorderlijk is voor onze samenleving?"
nee, denk dat mensen steeds minder snel genoegen nemen met zaken in het leven en dat mensen doordat de zoektocht blijft ook zichzelf in de weg gaan zitten in gelukkig zijn.
Dat is misschien wel waar, maar helaas kom je dan niet zo snel aan je behoeftevoorziening. Of je moet het net zo willen als veel alternatieve vrienden van me, die compleet onverschillig blijven over van alles en nog wat. Die 'lopen er wel tegenaan' als de tijd rijp is.quote:Op donderdag 14 april 2005 13:09 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ja natúúrlijk is dat onzin.
Maar ach, wie heeft er dan ook een prioriteitenlijst?
Freewheelen maakt het leven zó veel aangenamer.
ik weet niet aan welke huisgenoot ik me richt, maar kom, omdat de zon hier schijnt en omdat ik in een goede bui ben:quote:Op donderdag 14 april 2005 12:31 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Tranceptor heeft gewoon gelijk over Petitlapin... In andere topics kwam duidelijk naar voren dat ze zekerheid verkoos boven passie... Vandaar dat Tranc haar passieloos noemt en naar mijn inziens is ze dat ook...![]()
Dit is passie en ik postte het al eerder voor petitlapin:
"I want you to get swept away, I want you to levitate. I want you to sing with rapture And dance like a dervish.
Be deliriously happy, or at least leave yourself open to be. I know it's a cornball thing,
But love is passion, obsession. I say fall head over heels. Find someone you can love like crazy
And who will love you the same way back. How do you find him? Well, forget your head and listen to your heart...
The truth is, honey, There is no sense in living your life without this. To make the journey
And not fall deeply in love... Well, you haven't lived a life at all. But you have to try,
Because if you haven't tried, You haven't lived... Stay open, who knows, Lightening could strike."
Dus ruimte voor een minnaar die de ontbrekende dingen kan aanvullen.quote:Op donderdag 14 april 2005 13:15 schreef phizzie het volgende:
gelukkiger bent als je niet zulke hoge eisen stelt en ruimte overlaat voor méér...
de familiale situatie van mijn partner kan me geen reet schelen.quote:Op donderdag 14 april 2005 12:47 schreef Thisbe het volgende:
Zelf dacht ik altijd dat het niet zoveel uitmaakte, maar ik heb een ex gehad bij wie het thuis EEN grote chaos was. Zo belde moeders hem regelmatig huilend op, en eiste dat hij thuis kwam enzovoorts. Ik werd helemaal meegezogen in die chaos (hoewel hij niet eens thuis woonde!)
![]()
Ben ik t nou helemaal mee eens. Maar ik vind dan ook dat je 'de maatschappij' niet de schuld kan geven van je tekortkomingen.quote:Op donderdag 14 april 2005 13:20 schreef phizzie het volgende:
[..]
Ik ga meer voor het credo: succes is een keuze.
en dat is een waarheid als een koe.quote:Op donderdag 14 april 2005 13:29 schreef dawg het volgende:
Ik vind dat tegenwoordig alles te geforceerd is.
Men moet dit, moet dat, moet zus moet zo. De potentiele partner moet ook dit, moet ook dat, moet ook zus en ook zo. Moet moet moet.
Er worden eisen gesteld, alles wordt dood geanalyseerd.
De druk die de maatschappij op mensen legt is veel te hoog. De verwachtingen zijn daardoor ook veel te hooggespannen. Kijk bijvoorbeeld maar naar de topics op Fok!, over "waar knap jij op af?", of "hoe ziet jou ideale partner eruit?", "Single & selectief", "vriend(in) met lagere opleiding", etc etc etc.
Mensen lijken steeds meer te streven naar ideaalbeelden. Zoals je ze ook dagelijks tegenkomt in reclames, tijdschriften, films, videoclips, etc. Terwijl die ideaalbeelden niet voor niets ideaalbeelden zijn. Mensen lijken daardoor soms weleens te vergeten wie ze zijn.
Helemaal mee eens. Ik beroep me ook op mijn uitspraak in onderdeel [Centraal] Nog altijd single deeltje 14quote:Op donderdag 14 april 2005 13:29 schreef dawg het volgende:
Ik vind dat tegenwoordig alles te geforceerd is.
Men moet dit, moet dat, moet zus moet zo. De potentiele partner moet ook dit, moet ook dat, moet ook zus en ook zo. Moet moet moet.
Er worden eisen gesteld, alles wordt dood geanalyseerd.
De druk die de maatschappij op mensen legt is veel te hoog. De verwachtingen zijn daardoor ook veel te hooggespannen. Kijk bijvoorbeeld maar naar de topics op Fok!, over "waar knap jij op af?", of "hoe ziet jou ideale partner eruit?", "Single & selectief", "vriend(in) met lagere opleiding", etc etc etc.
Mensen lijken steeds meer te streven naar ideaalbeelden. Zoals je ze ook dagelijks tegenkomt in reclames, tijdschriften, films, videoclips, etc. Terwijl die ideaalbeelden niet voor niets ideaalbeelden zijn. Mensen lijken daardoor soms weleens te vergeten wie ze zijn.
Dat is niet altijd waar, je trekt ook mensen aan met een megagroot bord voor hun kopquote:Op donderdag 14 april 2005 13:37 schreef JoeyT het volgende:
Zelfde geldt voor een relatie krijgen. Als je uitstraalt dat je leuk bent dan trek je ook leuke mensen aan...
Klopt, voor mij tenminste net zo: heb ook ee grijs verleden achter me, uit de basisschool. Daarna van 1t/m 3e klas de bink uitgehangen. Daarna zie je in dat je veel kunt regelen als je volgens de regels speelt, dus werd dat mijn uitdaging. Dat leidt tot succes, maar je moet het blijven voeden. Als je dat niet doet, dan heb je pech en beteken je net zo weinig in de publieke opinie als daarvoor. En daar heb ik nu juist weer geen trek meer in: ik doe mijn eigen ding, en wie mee wil doen, die mag dat!quote:Op donderdag 14 april 2005 13:37 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ben ik t nou helemaal mee eens. Maar ik vind dan ook dat je 'de maatschappij' niet de schuld kan geven van je tekortkomingen.
Het ligt niet aan de maatschappij dat je geen vrienden hebt, het ligt niet aan de maatschappij dat je geen relatie hebt... Het ligt aan jezelf... Heb je daar problemen mee dan verander je jezelf...
Hoe kan het dat ik beste vrienden van respectievelijk 20, 18 , 9 en 9 jaar heb??? Hoe kan het dat ik 2 beste vriendinnen van 3 jaar heb??? Hoe kan het dat ik daarnaast een hele grote groep van 'normale' vrienden heb???
Antwoord: Ik sta er voor open! Het is gewoon een instelling die je hebt. Als je het echt wilt dan lukt het ook. Het IS een keuze die je maakt.
Heel simpel voorbeeld: Van de eerste tm de derde klas middelbare school werd ik gepest. Niet heel erg maar ik was toch wel een 'nerd'. Totdat ik er genoeg van had. Ik veranderde mn instelling van verlegen jongentje tot spontane gozer. Het jaar daarop had ik onwijs veel vrienden gemaakt en keken mensen tegen mij op. Het is gewoon een knop die je moet omdraaien.
Zelfde geldt voor een relatie krijgen. Als je uitstraalt dat je leuk bent dan trek je ook leuke mensen aan...
Dat laatste lijkt mij nogal logisch. Een vriendschap van 10 jaar betekend nou eenmaal dat je die persoon minimaal 10 jaar geleden ontmoet hebt. Ik weet niet precies wat jij met 'latere leeftijd' bedoelt, maar ik denk niet dat het veel uitmaakt of je nu iemand ontmoet of 10 jaar geledenquote:Op donderdag 14 april 2005 12:50 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Ik merk het, wat jij noemt, vooral bij vriendschappen. Zodra er moeite gedaan moet worden of zelfs al actie moet worden ondernomen wordt er afgehaakt. Ze laten het liever aan de ander over dan dat ze zelf wat moeten ondernemen. Dit is mijn ervaring en ik betwijfel niet dat er ook vriendschappen die al veel langer duren en het nog steeds goed uithouden. Die vriendschappen zijn meestal ook eerder ontstaan, dus niet op latere leeftijd.
Het spijt me zeer maar in een ander topic heb je hele andere dingen verkondigd, als ik tijd over heb dan zoek ik t ff voor je op. Snap ook niet waarom je hier t ene uiterste verkondigd en 2 maanden geleden het andere uiterstequote:Op donderdag 14 april 2005 13:31 schreef petitlapin het volgende:
[..]
nu trek ik me terug uit deze discussie, ik hoor in dit topic niet thuis.
Jij echter wel, als je zo'n randmongool bent om reeds preventief overspel te plegen, moet je natuurlijk ook niet echt een relatie verwachten... of was dat nu weer een huisgenoot van jou ?
Wat ik merk is dat als ik 'het spel' speel het wel lukt, maar ik voel me er minder blij door...quote:Op donderdag 14 april 2005 13:49 schreef phizzie het volgende:
[..]
Klopt, voor mij tenminste net zo: heb ook ee grijs verleden achter me, uit de basisschool. Daarna van 1t/m 3e klas de bink uitgehangen. Daarna zie je in dat je veel kunt regelen als je volgens de regels speelt, dus werd dat mijn uitdaging. Dat leidt tot succes, maar je moet het blijven voeden.
Nou, ik doelde meer op het feit dat mensen die enorm gelukkig zijn met elkaar en dat ook uitstralen vaak niet meer open staan voor anderen en bestaande relaties verwaarlozen. Vaak lopen die relaties ook weer stuk na een lange tijd, omdat ze gewend zijn zo veel aan elkaar te geven dat het gewoonte is geworden. Als de ander dan wat minder wil, is het hek van de dam...quote:Op donderdag 14 april 2005 13:33 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Dus ruimte voor een minnaar die de ontbrekende dingen kan aanvullen.![]()
dus omdat ik in een ander topic zeg dat ik verliefdheid niet het belangrijkste vind, impliceert dat dat ik effectief in ZO een situatie zit...quote:Op donderdag 14 april 2005 13:49 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Het spijt me zeer maar in een ander topic heb je hele andere dingen verkondigd, als ik tijd over heb dan zoek ik t ff voor je op. Snap ook niet waarom je hier t ene uiterste verkondigd en 2 maanden geleden het andere uiterste![]()
....
Ff voor de duidelijkheid... Ik speelde geen spel. Ik gooide gewoon mn eigen instelling om. Ik veranderde dus echt en deed niet net alsof...quote:Op donderdag 14 april 2005 13:56 schreef srblackbird het volgende:
[..]
Wat ik merk is dat als ik 'het spel' speel het wel lukt, maar ik voel me er minder blij door...
Als of niet echt meer ben.
Ik bedoel met latere leeftijd, dat vriendschappen op mijn leeftijd moeilijker zijn te sluiten. Veelal hebben al vrienden genoeg en zitten niet echt op nieuwe vrienden te wachten. Ze hebben vrienden die al vele jaren meegaan en ook verschillende vrienden. Dat bevalt ze wel en weten wat ze aan elkaar hebben. Als je dan nieuwe vriendschappen afsluit is het maar de vraag wat ze aan elkaar hebben.quote:Op donderdag 14 april 2005 13:49 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Dat laatste lijkt mij nogal logisch. Een vriendschap van 10 jaar betekend nou eenmaal dat je die persoon minimaal 10 jaar geleden ontmoet hebt. Ik weet niet precies wat jij met 'latere leeftijd' bedoelt, maar ik denk niet dat het veel uitmaakt of je nu iemand ontmoet of 10 jaar geleden
De basis is toch een 'klik' tussen 2 personen. En wat jij zegd over moeite doen..., nou eerlijk gezegd noem ik dat geen moeite. Een vriendschap kost mij eigenlijk nooit moeite, soms wel veel energie, maar dat heb je dan graag voor die persoon over. Als het moeite kost is er ergens iets mis imho..
Ik ben dan misschien niet het typische voorbeeld van het TMF-sysndroom zoals beschreven, maar ik leef wel in deze tijd. En desondanks heb ik genoeg lange vriendschappen op allerlei niveau's
Hint: je lult je er niet meer uit. Je komt gewoon over als een saaie, kleurloze doos. Maar ja kan goed komen omdat het een forum is hoorquote:Op donderdag 14 april 2005 14:00 schreef petitlapin het volgende:
[..]
dus omdat ik in een ander topic zeg dat ik verliefdheid niet het belangrijkste vind, impliceert dat dat ik effectief in ZO een situatie zit...
ja, ik was enorm/en ik ben nog in vlagen verliefd op mijne vent.
Ik ben en blijf gewoon van mening dat er andere dingen belangrijker zijn. Zoals vertrouwen en rust.
maar ieder zijn mening. En dan ben ik maar passieloos, je m'en fous royalement.
Ik bedoel bij dit spel niet dat ik dus nog steeds mezelf voor de gek hou, en de stoere vent uithang. Juist door niet meer recalcitrant te zijn en te kijken hoeveel je kunt bereiken door je wel aan de regels te houden, zul je zien dat er nog veel meer te halen valt dan je dacht. En een stukje assertiviteit hoort daar wel bij. Ik voel me niet ongemakkelijk, omdat ik niet iets doe wat ik niet ben of eigenlijk niet achter sta.quote:Op donderdag 14 april 2005 13:56 schreef srblackbird het volgende:
[..]
Wat ik merk is dat als ik 'het spel' speel het wel lukt, maar ik voel me er minder blij door...
Als of niet echt meer ben.
vriendschappen die op latere leeftijd gesloten worden, voelen inderdaad anders aan ...quote:Op donderdag 14 april 2005 14:02 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Ik bedoel met latere leeftijd, dat vriendschappen op mijn leeftijd moeilijker zijn te sluiten. Veelal hebben al vrienden genoeg en zitten niet echt op nieuwe vrienden te wachten. Ze hebben vrienden die al vele jaren meegaan en ook verschillende vrienden. Dat bevalt ze wel en weten wat ze aan elkaar hebben. Als je dan nieuwe vriendschappen afsluit is het maar de vraag wat ze aan elkaar hebben.
Noem het moeite noem het energie. Voor de een is een telefoontje, smsje of mailtje al te veel moeite, maar verwachten ze eigenlijk wel wat van jou. Dat hoeft voor mij niet, het moet niet van één kant afkomen. Dus dan is het ook gauw over. Heb je niks aan die mensen.
Mijn moeder is haar absolute hartsvriendin pas tegengekomen toen ze 36 was. Je kunt altijd vrienden tegenkomen alleen je zult het de tijd moeten geven en energie erin moeten (blijven) stoppen of je nu een liefdesrelatie hebt of niet.quote:Op donderdag 14 april 2005 14:04 schreef petitlapin het volgende:
[..]
vriendschappen die op latere leeftijd gesloten worden, voelen inderdaad anders aan ...
het is allemaal vrijblijvender, losser, minder intens.
Ik vraag me idd af wie echt nog een hartsvriend tegenkomt op zijn 30ste of zo ...
Ik heb toch ook jouw leeftijd?? Nou, het is nu echt niet moeilijker dan eerst hoor. Ik heb er het laatste half jaar een goede vriendin van 25 jaar bijgekregen, en zij heeft ook echt al genoeg vrienden.quote:Op donderdag 14 april 2005 14:02 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Ik bedoel met latere leeftijd, dat vriendschappen op mijn leeftijd moeilijker zijn te sluiten. Veelal hebben al vrienden genoeg en zitten niet echt op nieuwe vrienden te wachten. Ze hebben vrienden die al vele jaren meegaan en ook verschillende vrienden. Dat bevalt ze wel en weten wat ze aan elkaar hebben. Als je dan nieuwe vriendschappen afsluit is het maar de vraag wat ze aan elkaar hebben.
Noem het moeite noem het energie. Voor de een is een telefoontje, smsje of mailtje al te veel moeite, maar verwachten ze eigenlijk wel wat van jou. Dat hoeft voor mij niet, het moet niet van één kant afkomen. Dus dan is het ook gauw over. Heb je niks aan die mensen.
Misschien scheelt dan wel of je "vroeger" al veel vriendschappen hebt opgedaan of niet.quote:Op donderdag 14 april 2005 14:08 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Ik heb toch ook jouw leeftijd?? Nou, het is nu echt niet moeilijker dan eerst hoor. Ik heb er het laatste half jaar een goede vriendin van 25 jaar bijgekregen, en zij heeft ook echt al genoeg vrienden.
Maar iedere vriend of vriendin is een aanvulling wat mij betreft
Het moet alleen wel van 2 kanten komen idd
Wachten op een zinnig antwoord kan ook lang durenquote:Op donderdag 14 april 2005 14:28 schreef WeirdMicky het volgende:
Joehoe, wat is de nieuwste stelling? Het gaat te hard om alles door te spitten.
verzin eens wat, ik ben dat geneuzel ook wel een beetje zat jaquote:Op donderdag 14 april 2005 14:28 schreef WeirdMicky het volgende:
Joehoe, wat is de nieuwste stelling? Het gaat te hard om alles door te spitten.
Ik ga niet uit als single. Ga sowieso niet op vrouwenjacht, en ook nooit gedaan. Ik heb gewoon niet zo'n behoefte aan de uitgaanscultuur (of hoe ik dat moet omschrijven)quote:Op donderdag 14 april 2005 14:34 schreef Tranceptor het volgende:
Hoe vaak ga je uit als single en waar ga je dan heen?
Ik ga toch wel minstens 2 weekenden per maand stappen, of dat nu op een drum and bass-feestje is of in een tent als Panama of Bitterzoet. Ik ben laatst ook op een hardstylefeest geweest wat me prima beviel. Ik heb het eigenlijk overal wel leuk als ik maar kan dansen en er geen sfeer is van ons kijkt hoe ons alles doet.
Ik ga niet uit. Discotheek is soms weleens leuk hoor, maar ik zie me daar niet in mijn eentje naar toe gaan (is al weleens hier ter sprake gekomen volgens mij), maar ik vind het geen ideale gelegenheden. Ik ben meer een persoon voor rustige kroegjes, uit eten e.d.quote:Op donderdag 14 april 2005 14:34 schreef Tranceptor het volgende:
Hoe vaak ga je uit als single en waar ga je dan heen?
Ik wil ook geen uitgaanstype als partner, dus denk ik nt dat ik daar iemand tegenkom.quote:Op donderdag 14 april 2005 14:38 schreef Automatic_Rock het volgende:
... ook nooit gedaan. Ik heb gewoon niet zo'n behoefte aan de uitgaanscultuur (of hoe ik dat moet omschrijven)
Zo jij bent wat van plan zeg.quote:Op donderdag 14 april 2005 14:44 schreef Christine het volgende:
Ik denk dat de kroeg ook geen plek is om een partner te ontmoeten.... eerder gewoon om te flirten, zoenen en misschien een one-night-stand te scoren.
Das natuurlijk de andere kant van het verhaal. Wat "zoek" je.quote:Op donderdag 14 april 2005 14:43 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Ik wil ook geen uitgaanstype als partner, dus denk ik nt dat ik daar iemand tegenkom.
quote:
Tell me about itquote:Op donderdag 14 april 2005 15:06 schreef Tranceptor het volgende:
*verliefd zijn is prima volgens sweetgirly maar dan zonder familie erbij, je bent met diegene en niet met de familie
quote:Op donderdag 14 april 2005 15:06 schreef Tranceptor het volgende:
Samenvatting:
* petitlapin verdedigt enkel haar standpunt
*sweetgirly hecht niet veel waarde aan klasse-indelingen
*verliefd zijn is prima volgens sweetgirly maar dan zonder familie erbij, je bent met diegene en niet met de familie
* sweetgirly heeft een toffe broer en is een felle tante
Ah kijk daar kan ik wat mee!quote:Op donderdag 14 april 2005 15:06 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Samenvatting:
* petitlapin verdedigt enkel haar standpunt
*sweetgirly hecht niet veel waarde aan klasse-indelingen
*verliefd zijn is prima volgens sweetgirly maar dan zonder familie erbij, je bent met diegene en net met de familie
* sweetgirly heeft een toffe broer
Tja, moeilijk uit te leggen. Gewoon iemand waar ik me goed bij voel.quote:Op donderdag 14 april 2005 14:46 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Das natuurlijk de andere kant van het verhaal. Wat "zoek" je.
Ik heb een leuke familiequote:Op donderdag 14 april 2005 15:09 schreef Christine het volgende:
[..]
Tell me about it
De familie krijg je er gratis bij, maar als het een hele leuke familie is, wordt het verbreken van een relatie alleen maar lastiger
Ja inderdaad, maar ik bedoel het meer zo van als je geen uitgangstype zoekt ga je ook niet naar uitgaansgelegenheden.quote:Op donderdag 14 april 2005 15:12 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Tja, moeilijk uit te leggen. Gewoon iemand waar ik me goed bij voel.
Nee, dat klopt.quote:Op donderdag 14 april 2005 15:16 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Ja inderdaad, maar ik bedoel het meer zo van als je geen uitgangstype zoekt ga je ook niet naar uitgaansgelegenheden.
Omschrijf uitgaanstype?quote:Op donderdag 14 april 2005 15:16 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Ja inderdaad, maar ik bedoel het meer zo van als je geen uitgangstype zoekt ga je ook niet naar uitgaansgelegenheden.
Moet je bij Bass-Miss zijn. Die kwam daarmee.quote:Op donderdag 14 april 2005 15:19 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Omschrijf uitgaanstype?
Er is niet een uitgaanstype,er zijn mensen die iedere week laveloos weer in de Skihut staan en er zijn ook mensen die houden van theater en daar iedere week naartoe gaan en in een café ergens gaan afpilsen. Allebei uitgaanstypes, allebei compleet andere beleving van uitgaan en plezier.
Geen uitgaanstype? Ik vraag me dan altijd af wat je als single gaat doen op bijvoorbeeld zaterdagnacht. Toch niet slapen?quote:
Goed boek, lekkere flinke stevige bak thee en dan de nacht doorlezen natuurlijkquote:Op donderdag 14 april 2005 15:21 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Geen uitgaanstype? Ik vraag me dan altijd af wat je als single gaat doen op bijvoorbeeld zaterdagnacht. Toch niet slapen?
Daar zit overigens wel wat in.quote:Op donderdag 14 april 2005 15:09 schreef Christine het volgende:
De familie krijg je er gratis bij, maar als het een hele leuke familie is, wordt het verbreken van een relatie alleen maar lastiger
(Sorry voor het offtopic)
Kun je ook even rekening houden met Idefix, hij is helemaal overstuur van dat verlies van bomenquote:
Tranceptor??quote:Op donderdag 14 april 2005 15:22 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Daar zit overigens wel wat in.
Ik heb het zelf eens vergeleken met een boom, ja, ik heb wat vreemde metaforen soms. Zag de of mijn partner toen als een tak van een boom, en de boom was zijn familie waar hij (ook) aan vast zat, een onderdeel van uitmaakt. En soms is een boom erg sterk, bijv. wanneer het gezin of een familielid daarvan haar takken goed bijeenhoudt etc. En soms als het dan voorbij is, dan verlies je niet alleen een tak, maar gelijk de hele boom. Maargoed, dat zijn de (moeilijke) keuzes soms en/of die de mens moet of maken kan.
wat een drama weer![]()
.
Moet diegene daar ook nog een of ander plan trekken of een bepaald aantal glazen drinken of gewoon iedereen die houdt van wat gezelligheid?quote:Op donderdag 14 april 2005 15:24 schreef Automatic_Rock het volgende:
Met uitgaanstype bedoel ik iemand die het prettig vind om op reguliere basis een avond/nacht door te brengen in een disco/cafe/kroeg
Wil ik wat? De boom in?quote:
Ik bedoelde de mensen die elk weekend aan het fuiven zijn.quote:Op donderdag 14 april 2005 15:20 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Moet je bij Bass-Miss zijn. Die kwam daarmee.
Iedereen houd wel van gezelligheid denk ik...., we zoeken het alleen niet allemaal in een disco. Sommige mensen zoeken het wel in een disco. En dat noem ik uitgaanstypes. En daar is verder niks mis mee, zit geen steekje los bij ofzoquote:Op donderdag 14 april 2005 15:25 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Moet diegene daar ook nog een of ander plan trekken of een bepaald aantal glazen drinken of gewoon iedereen die houdt van wat gezelligheid?
Wiequote:Op donderdag 14 april 2005 15:24 schreef Tranceptor het volgende:
Kun je ook even rekening houden met Idefix, hij is helemaal overstuur van dat verlies van bomen![]()
[afbeelding]
Ik denk eigenlijk dat het hele kleine steekje los zit bij mensen die denken dat een discotheek per se leuk moet zijn, je moet het net zo goed leuk maken met de mensen die je meehebt hoor. Het is namelijk nergens leuk. Er is niets mis met andere dingen dan een discotheek hoor, maar als je jong bent hoort een beetje uitgaan er met een reden toch wel bij.quote:Op donderdag 14 april 2005 15:29 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Iedereen houd wel van gezelligheid denk ik...., we zoeken het alleen niet allemaal in een disco. Sommige mensen zoeken het wel in een disco. En dat noem ik uitgaanstypes. En daar is verder niks mis mee, zit geen steekje los bij ofzo
Filmpje kijken, nr een concert gaan, bij vrienden zitten,beetje muziek studeren , bbqtje doen, boek lezen..quote:Op donderdag 14 april 2005 15:21 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Geen uitgaanstype? Ik vraag me dan altijd af wat je als single gaat doen op bijvoorbeeld zaterdagnacht. Toch niet slapen?
Samenvatting:quote:Op donderdag 14 april 2005 15:29 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Wie![]()
, oh die (nu afbeelding ziet) lol vooruit dan maar weer.
Maar zo kan een mens, sorry Idefix, zelfs 2 bomen hebben, erg leuk, handig soms zelfs, leerzaam, gezellig etc etc. En soms verdrietig, voor de boom zelf, laat staan de tak en voor de andere tak. Tjonge, nagoed. Schieten mezelf voor de rest ook andere metaforen binnen, maar hou het maar hier bij
. Voor Idefix enzo.
Ja dat vermoeden had ik al wel, maar zometeen kijk jij er toch anders tegen aan.quote:Op donderdag 14 april 2005 15:28 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Ik bedoelde de mensen die elk weekend aan het fuiven zijn.
Uhmm, jij was diegene die de link tussen 'disco' en 'gezellig' legde hoorquote:Op donderdag 14 april 2005 15:30 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk dat het hele kleine steekje los zit bij mensen die denken dat een discotheek per se leuk moet zijn, je moet het net zo goed leuk maken met de mensen die je meehebt hoor.
Het gaat om het gezelschap, niet om de plaatsquote:Op donderdag 14 april 2005 15:34 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Uhmm, jij was diegene die de link tussen 'disco' en 'gezellig' legde hoor
Ja, ik dacht al, volgens mij moest Tranceptor weer voor redactie spelen, gezien je vorige berichtjequote:Op donderdag 14 april 2005 15:30 schreef Automatic_Rock het volgende:
Het boomverhaal begrijpelijk maken......
Ik stem ook voor een kat, of een hond. Daar kun je nog een beetje mee knuffelen, ze geven ook jou aandacht ipv alleen maar andersom. Een daarbij; je wordt niet heel erg raar aangekeken als je er tegen praatquote:Op donderdag 14 april 2005 15:39 schreef sweetgirly dat ze voor een kat stemt
Precies! Als ik nu tegen mezelf praat, denken de buren tenminste niet van 'wat bazelt ze nou weer in zichzelf'quote:Op donderdag 14 april 2005 15:42 schreef Automatic_Rock het volgende:
Ik stem ook voor een kat, of een hond. Daar kun je nog een beetje mee knuffelen, ze geven ook jou indacht ipv alleen maar andersom. Een daarbij; je wordt niet heel erg raar aangekeken als je er tegen praat
* Automatic_Rock mag helaas geen huisdieren hebben
Ik moet ineens denken aan een meneer die vroeger bij ons in de buurt woonden, die wij altijd "de poesjesman" noemdenquote:Op donderdag 14 april 2005 15:45 schreef Tranceptor het volgende:
sja en iedere kat voelt zich meteen thuis bij me natuurlijk
Dit is niet de samenvatting van de tekst van sweetgirly toch?quote:Op donderdag 14 april 2005 15:45 schreef Tranceptor het volgende:
Ik stem voor kat, een hond heb je toch werk aan en beperkt je toch wel in je vrijheid zeker als je op vakantie wil e.d. Ik ben gek op katten.
Ik volg er een cursus voorquote:Op donderdag 14 april 2005 15:47 schreef Christine het volgende:
[..]
Hee, jij kan d'r ook samenvatten
IK ben redactie, ik kan ook editorials schrijven over mezelfquote:Op donderdag 14 april 2005 15:49 schreef cyber_rebel het volgende:
[..]
Dit is niet de samenvatting van de tekst van sweetgirly toch?
En idd, dat ook.quote:Op donderdag 14 april 2005 15:31 schreef Tranceptor het volgende:
Samenvatting:
*Sweetgirly zoekt een boom van een vent.
quote:Op donderdag 14 april 2005 15:52 schreef sweetgirly het volgende:
Ga ik er serieus op in. Je weet wat ze zeggen hé, meisjes plagen, is zoentjes vragen.
Met dit tempo is dat komende zaterdagavondquote:Op donderdag 14 april 2005 15:59 schreef Metro2005 het volgende:
In deel 20 is iedereen zo wanhopig geworden dat iedereen uit dit topic met elkaar ligt te krikken
quote:Op donderdag 14 april 2005 15:58 schreef Christine het volgende:
[..]
Niet zo obvious, Trance.... bovendien was ik eerst
* Tranceptor verzamelt alvast hout voor op de brandstapel: 'zo komen we er wel achter of het een echte heks is'quote:Op donderdag 14 april 2005 16:01 schreef sweetgirly het volgende:
, ik ga even kijken of de bomen er nog goed bij staan dit jaar
Ja, over vuur gesprokenquote:Op donderdag 14 april 2005 16:05 schreef sweetgirly het volgende:
Nouh, overigens kan je dan beter een zware steen om mijn enkel binden.
Hou niet zo van vuur, behalve om mezelf op te warmen. Maar ik zal alvast vertellen, ik blijf drijven en dat is echt zo, zelfs in zoet water![]()
.
duiken lukte dus ook nooit zo goed, want ik kwam als een speer weer naar boven![]()
Romantiek is ongedwongen, zodra het overdreven overdone gepland is, werkt het voor mij niet meer...quote:Op donderdag 14 april 2005 16:09 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Ja, over vuur gesproken
Vraag: Wat is nou romantisch??? Kaarsjes en een openhaard?? Of heb jij daar een totaal ander idee over??
* Automatic_Rock doet een wanhopige poging dit weer ontopic te krijgen voor hij mot met z'n collega's krijgt
Ja kan romantisch zijn. Maar net wat Tranceptor zegt het moet niet te zijn.quote:Op donderdag 14 april 2005 16:09 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Ja, over vuur gesproken
Vraag: Wat is nou romantisch??? Kaarsjes en een openhaard?? Of heb jij daar een totaal ander idee over??
Hm, kaarsjes, gedempt licht, ja hoor, zeker romantisch en sowieso sfeervol of kan erg sfeervol zijn. Openhaard heb ik niet, jij wel dan? Zoja, doe je goed, zonee, mens kan niet alles hebben, toch? Maar idd wat prefereren jullie als singles?quote:Op donderdag 14 april 2005 16:09 schreef Automatic_Rock het volgende:
Ja, over vuur gesproken
* Automatic_Rock doet een wanhopige poging dit weer ontopic te krijgen voor hij mot met z'n collega's krijgt
Dat is inderdaad romantisch, samen naar de sauna ook of onder een dekentje een film kijken, etcquote:Op donderdag 14 april 2005 16:09 schreef Automatic_Rock het volgende:
Ja ja, een natuurfilm?quote:Op donderdag 14 april 2005 16:22 schreef WeirdMicky het volgende:
onder een dekentje een film kijken...
De grap was helaas doorzichteriger dan ik had gehooptquote:
Oeh! Zaterdagavond vrij houden mensen, dan wordt er gesexed!quote:Op donderdag 14 april 2005 16:00 schreef Christine het volgende:
[..]
Met dit tempo is dat komende zaterdagavond
quote:Op donderdag 14 april 2005 16:09 schreef Automatic_Rock het volgende:
Ik vind die standaard dingen als voor de open haard liggen enzo niet zo heel erg romantisch eigenlijk...quote:Op donderdag 14 april 2005 16:09 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Ja, over vuur gesproken
33% van de vrouwen valt al afquote:Op donderdag 14 april 2005 16:25 schreef Sabrina1981 het volgende:
Kan het een andere dag dan zaterdag, ik kan dan niet
Wat is er mis met de handjes???quote:Op donderdag 14 april 2005 16:30 schreef sweetgirly het volgende:
Ik ook niet.
En zo'n groepsorgie wil ik natuurlijk niet missen, al kom ik wel verkleed als voyeur dan.
Kijk wel toe.
Waar gaat dit over, oh ja, over sex en singles, hoe doen jullie dat? Vibo's enzo gebruiken jullie die vrouwen en voor de mannen, opblaaspoppen ofzo?
rechterhandquote:Op donderdag 14 april 2005 16:30 schreef sweetgirly het volgende:
Ik ook niet.
En zo'n groepsorgie wil ik natuurlijk niet missen, al kom ik wel verkleed als voyeur dan.
Kijk wel toe.
Waar gaat dit over, oh ja, over sex en singles, hoe doen jullie dat? Vibo's enzo gebruiken jullie die vrouwen en voor de mannen, opblaaspoppen ofzo?
Er gebeuren rare dingen vandaag, ik ben het zowaar met je eensquote:Op donderdag 14 april 2005 16:28 schreef Copycat het volgende:
Romantiek is voor mij een gevoel, geen tastbaar iets.
Automatic Rock stemt voor handjes.quote:Op donderdag 14 april 2005 16:32 schreef Automatic_Rock het volgende:
Wat is er mis met de handjes???
Ik stelde een vraag!!quote:Op donderdag 14 april 2005 16:33 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Automatic Rock stemt voor handjes.
Handjes (genoteerd): 1
Ik onttrek me aan de stemmingquote:Op donderdag 14 april 2005 16:33 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Automatic Rock stemt voor handjes.
Handjes (genoteerd): 1
gangbangquote:Op donderdag 14 april 2005 16:35 schreef cyber_rebel het volgende:
[..]
En nog eens 33% gaat alleen toekijken.
Dus dat wordt met zijn allen op cherrylips![]()
me2quote:
boomknuffelaar?quote:Op donderdag 14 april 2005 16:41 schreef sweetgirly het volgende:
Handjes, just voor the record, staat op 3 nu iig
Sabrina ook genoteerd, ga zelf uiteraard voor de boomstammen, dus boomstammen: 1, ok flauw, erg flauw, ik stop er mee, ga mijn plantjes even water geven
Heb ik iets gemist?quote:
Succes man en ga nog niet in het diepe.... anders zijn wij singles ook meteen zo singlequote:Op donderdag 14 april 2005 16:48 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Heb ik iets gemist?
Zo dalijk naar mijn date toe![]()
Ik hou jullie op de hoogte![]()
Have fun.quote:Op donderdag 14 april 2005 16:48 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Heb ik iets gemist?
Zo dalijk naar mijn date toe![]()
Ik hou jullie op de hoogte![]()
Wat!? Wat nou weer * bedenkelijk, half bozig en argwanend kijktquote:
Als ik vanavond al post is dat geen goed tekenquote:Op donderdag 14 april 2005 16:54 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Have fun.
Probeer indien mogelijk al tijdens de avond te updaten svp, dan kunnen we het wat beter volgen. Dank.
Alles op zijn tijd hequote:Op donderdag 14 april 2005 16:55 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Wat!? Wat nou weer * bedenkelijk, half bozig en argwanend kijkt.
Maar moet je het zeggen ook. Anders ga ik schelden hoor, coward.
Ik heb het over wegsneaken, posten, en doornueckenquote:Op donderdag 14 april 2005 16:55 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Als ik vanavond al post is dat geen goed teken
Dus hopelijk tot morgen
Ja, dan moet je je mond ook niet open trekkenquote:
quote:Op donderdag 14 april 2005 16:35 schreef cyber_rebel het volgende:
[..]
En nog eens 33% gaat alleen toekijken.
Dus dat wordt met zijn allen op cherrylips![]()
Ik heb wat gemist. Heeft Metro een date met een FoK!ker?quote:Op donderdag 14 april 2005 16:55 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Als ik vanavond al post is dat geen goed teken
Dus hopelijk tot morgen
Nee, dat was ik..quote:Op donderdag 14 april 2005 17:28 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Ik heb wat gemist. Heeft Metro een date met een FoK!ker?![]()
De twee meest kansloze figuren hier filteren zichzelf eruit. Tot straks schat.quote:
Nou ja, ik haal wel braaf m'n studiepunten, en ik doe ook mee aan het kapitalistische systeem door te werken, dus eigenlijk valt het allemaal wel mee.quote:Op donderdag 14 april 2005 13:20 schreef phizzie het volgende:
[..]
Dat is misschien wel waar, maar helaas kom je dan niet zo snel aan je behoeftevoorziening. Of je moet het net zo willen als veel alternatieve vrienden van me, die compleet onverschillig blijven over van alles en nog wat. Die 'lopen er wel tegenaan' als de tijd rijp is.
Ik ga meer voor het credo: succes is een keuze.
Jammer, dan heb ik al een uitstapje: studentengala. Helaas heeft mijn date #2 ook al afgezegd. Dat wordt nog pittig..quote:Op donderdag 14 april 2005 16:00 schreef Christine het volgende:
[..]
Met dit tempo is dat komende zaterdagavond
Je moet altijd uitspreken wat je voeltquote:Op donderdag 14 april 2005 19:34 schreef Sabrina1981 het volgende:
Ik mag niet zeggen dat ik jaloers ben. Dus doe ik ook niet
Oe! Wat leuk! Is dat mannelijke bezoek een bedreiging voor je single-bestaan?quote:Op donderdag 14 april 2005 19:41 schreef Christine het volgende:
Ik mag niet klagen, want krijg het hele weekend mannelijk bezoek
Ik denk dat ik dan iets te horen krijgt in de trant van "eigen schuld, dikke bult".quote:Op donderdag 14 april 2005 19:41 schreef melismay het volgende:
[..]
Je moet altijd uitspreken wat je voelt
Absoluut niet, want ik wil nog wel een tijdje van die status genietenquote:Op donderdag 14 april 2005 19:42 schreef melismay het volgende:
[..]
Oe! Wat leuk! Is dat mannelijke bezoek een bedreiging voor je single-bestaan?
Toch aardig van je broer en vader dat ze langs komen.quote:Op donderdag 14 april 2005 19:41 schreef Christine het volgende:
Ik mag niet klagen, want krijg het hele weekend mannelijk bezoek
Dat we dit na 15 delen nog mogen meemakenquote:Op donderdag 14 april 2005 19:44 schreef nozem het volgende:
[..]
Toch aardig van je broer en vader dat ze langs komen.
Ik heb vanavond ook een soort date, echt een kansloze FOK!date. Geen hooggespannen verwachtingen trouwens, we gaan ons gewoon bezatten wat drinken.
Ik geloof dat het in deel 2 al rond was.quote:Op donderdag 14 april 2005 19:57 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Dat we dit na 15 delen nog mogen meemaken
Zo kansloos is het dus niet!quote:Op donderdag 14 april 2005 20:00 schreef nozem het volgende:
[..]
Ik geloof dat het in deel 2 al rond was.
Geen idee, eerst maar eens daten enzo en wat daarbij hoort.quote:Op donderdag 14 april 2005 20:08 schreef MouseOver het volgende:
Maargoed, op naar de volgende stelling:
stel je zou daten met een willekeurige fokker/ster en dat klikt en er komen kindertjes uit, hoe gaan die dan heten?
Fokke?
Vraag het Danny en Knorretje of E.T. en Swetsenegger.quote:Op donderdag 14 april 2005 20:08 schreef MouseOver het volgende:
stel je zou daten met een willekeurige fokker/ster en dat klikt en er komen kindertjes uit, hoe gaan die dan heten?
Fokke?
Ik kan het je over 7 maanden vertellenquote:Op donderdag 14 april 2005 20:08 schreef MouseOver het volgende:
Fokke?
Das meer een vraag dan een stelling hè?quote:Op donderdag 14 april 2005 20:08 schreef MouseOver het volgende:
Fokke?
Grrrrrrrr jr. natuurlijk!quote:Op donderdag 14 april 2005 20:08 schreef MouseOver het volgende:
Fokke?
qwerty?quote:Op donderdag 14 april 2005 20:19 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik kan het je over 7 maanden vertellen
En onzijdig, dat is makkelijk. Dan hoef je niet gelijk 2 namen te bedenken.quote:
Dat moet dan sinds kort geweest zijn?quote:Op donderdag 14 april 2005 20:31 schreef QyRoZ het volgende:
Ik date trouwens geen Fok!sters meer. Nare ervaringen mee. Je kan je te makkelijk verbergen achter het scherm.
Ik heb er anders positieve ervaringen mee. Maar het is een gok die je moet nemen. Maar het lijkt me niet dat je een blind date hebt gedaan?quote:Op donderdag 14 april 2005 20:31 schreef QyRoZ het volgende:
Ik date trouwens geen Fok!sters meer. Nare ervaringen mee. Je kan je te makkelijk verbergen achter het scherm.
Jaar geleden ofzo.quote:Op donderdag 14 april 2005 20:33 schreef Christine het volgende:
[..]
Dat moet dan sinds kort geweest zijn?
Dan is het wel meteen heel duidelijk dat hij of zij door cyberseks is verwekt hequote:Op donderdag 14 april 2005 20:32 schreef MouseOver het volgende:
[..]
En onzijdig, dat is makkelijk. Dan hoef je niet gelijk 2 namen te bedenken.
Je kan ze natuurlijk nummers geven. Of je noemt je kind 'Replique'quote:Op donderdag 14 april 2005 20:33 schreef Christine het volgende:
[..]
Dan is het wel meteen heel duidelijk dat hij of zij door cyberseks is verwekt he
Ik zat zelf te denken aan "R&P"quote:Op donderdag 14 april 2005 20:35 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Je kan ze natuurlijk nummers geven. Of je noemt je kind 'Replique'
Neem een kijkje in Ouders . . .quote:Op donderdag 14 april 2005 20:08 schreef MouseOver het volgende:
Pak dan OvjLquote:Op donderdag 14 april 2005 20:36 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik zat zelf te denken aan "R&P"
Ook handig voor een tweeling!
Done. Volgende vraag.quote:Op donderdag 14 april 2005 20:38 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Neem een kijkje in Ouders . . .
Nevernooitnietquote:Op donderdag 14 april 2005 20:38 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Neem een kijkje in Ouders . . .
Volgens mij niet. Erg passief. Dan eerder eentje uitzoeken. Maar eerder via internet. Dat is toch meer 2 richtingverkeer.quote:Op donderdag 14 april 2005 20:39 schreef Christine het volgende:
[..]
Done. Volgende vraag.
Zou je ooit overgaan tot het plaatsen van een contactadvertentie?
Nee. Heb weinig zin in om met drie regeltjes ergens in te staan . . .quote:Op donderdag 14 april 2005 20:39 schreef Christine het volgende:
Nee. Wat zou ik er in moeten zetten?quote:Op donderdag 14 april 2005 20:39 schreef Christine het volgende:
[..]
Done. Volgende vraag.
Ik zou erop reageren!quote:Op donderdag 14 april 2005 20:48 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Nee. Wat zou ik er in moeten zetten?
"Wanhopige 35 jarige eeuwige vrijgezel wil wel eens een vrouw. Snor geen bezwaar"..
Pff, dan moet het wel. Mn ZkT LkkR BrZhSlTj zijn.quote:Op donderdag 14 april 2005 21:53 schreef sungaMsunitraM het volgende:
mn zkt lkkr brzhsltj
Oi wederom!quote:Op donderdag 14 april 2005 20:39 schreef Christine het volgende:
[..]
Done. Volgende vraag.
jnge mn vn 56 jr.quote:Op donderdag 14 april 2005 21:47 schreef I.R.Baboon het volgende:
mn zkt vrw om smn oud te wrdn. Kln gbrk gn bzwr.
Ik ben er ook niet zo happig op. Straks blijkt het een 70 jarige oversext bejaarde te zijn die op jonge jongens (quote:Op donderdag 14 april 2005 23:09 schreef Maeghan het volgende:
Alleen ik zou er zelf geeneen zetten of erop reageren.
Ja inderdaad maar ik ga voor zoiets niet betalen. Volgens mij is het bij sommige zelfs zo dat je een betalend lid zijn om te kunnen lezen wat voor reacties je gekregen hebt. Dus dan heeft het geen zin om je msn erin te zetten.quote:Op donderdag 14 april 2005 23:05 schreef MouseOver het volgende:
Oja, trouwens, slightly offtopic: mocht iemand nog iets via een datingsite proberen: ik had het me eigenlijk nooit gerealiseerd, maar veel profielen zijn van niet betalende mensen die dus ook niet kunnen reageren. Dus als je een berichtje stuurt moet je al haast je msn erin zetten om antwoord te kunnen krijgen.
Nou, wat loop je te treuzelen dan! Posten potverdorie, des te sneller heb je een meidquote:Op donderdag 14 april 2005 23:08 schreef Beach het volgende:
Deel 15 alweer?
Als ik een relatie krijg zitten we al aan deel 300
Wel te hopen.quote:Op donderdag 14 april 2005 23:53 schreef HenryHill het volgende:
[..]
Nou, wat loop je te treuzelen dan! Posten potverdorie, des te sneller heb je een meid
tvp
Daar liep m'n zus ook es over te blaten, "is dat niet wat voor je ??" Om eerlijk te zijn ben ik daar een beetje te scheiterig voor . . .quote:Op donderdag 14 april 2005 23:55 schreef CvB het volgende:
Ik zie mezelf, (als ik binnen enkele jaren nog geen relatie heb (wat ik eigenlijk niet verwacht, maar als ik niet wat assertiever word is het waarschijnlijk dat ik wel zo eindig)) nog wel een keer meedoen met zo'n fastdate gebeuren, waar je zo'n 10 mensen steeds vijf minuutjes spreekt of zo. Dat lijkt me een stuk efficienter dan internetdaten.
Is bij maar heel soms zo jammergenoeg, dan ben ik ook wel meteen über-sociaal en praat ik letterlijk met alles wat los en vast zit. Soms weet ik dan later ook nog wel wat ik gezegd hebquote:Op donderdag 14 april 2005 23:59 schreef Beach het volgende:
Je kan beter een stuk in je kraag zuipen, dan durf je op iedereen af te stappen.
Maak je wel goeie indruk bij de slachtoffers
Ik weet het niet. Ik zou het eens moeten proberen misschien. Eventueel. Ooit.quote:Op vrijdag 15 april 2005 00:06 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Idee voor een nieuwe stelling:
Is Speeddating wat voor jou ??
Moeten ze dan op een stip voor je gaan staanquote:Op vrijdag 15 april 2005 00:18 schreef Maeghan het volgende:
Het is wel een idee op zich. Maar dan zie ik meer in een soort idols versie van speeddaten, dus met rondes. Maar de kijker mag dan niet meebeslissen hoor.
Ik leg mjn leeftijdsgrens ook steeds hoger.quote:Op vrijdag 15 april 2005 00:14 schreef Beach het volgende:
Misschien als ik 30 ben ofzo.
Ik heb nog 11 jaar te gaan hoor.quote:Op vrijdag 15 april 2005 00:21 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ik leg mjn leeftijdsgrens ook steeds hoger.
oh ja? dat zegt iedereen... maar als ik me lam zuip durf ik net zo weinig...quote:Op donderdag 14 april 2005 23:59 schreef Beach het volgende:
Je kan beter een stuk in je kraag zuipen, dan durf je op iedereen af te stappen.
hmmm, met 5 min per persoon gaat het dus nog meer om uiterlijk enquote:Op donderdag 14 april 2005 23:55 schreef CvB het volgende:
(...) een keer meedoen met zo'n fastdate gebeuren, waar je zo'n 10 mensen steeds vijf minuutjes spreekt of zo. Dat lijkt me een stuk efficienter dan internetdaten.
Dan ben je wel heel erg verlegen, als ik lam ben durf ik elk wijf te versieren.quote:Op vrijdag 15 april 2005 00:30 schreef zurekop het volgende:
[..]
oh ja? dat zegt iedereen... maar als ik me lam zuip durf ik net zo weinig...
'k wordt dan alleen lam (wat ook prima is)
valt mee hoor, ik durf best dingen te zeggen enzo... maar ik weet gewoonquote:Op vrijdag 15 april 2005 00:31 schreef Beach het volgende:
[..]
Dan ben je wel heel erg verlegen, als ik lam ben durf ik elk wijf te versieren.
Hoeft niet, mag wel... als ze er maar niet bij gaan zingen =Dquote:Op vrijdag 15 april 2005 00:21 schreef Beach het volgende:
[..]
Moeten ze dan op een stip voor je gaan staan
Naah dat hoeft denk ik helemaal niet hoor. Volgens mij zie ik er bijvoorbeeld best goed uit, maar succes met de meiden zit er niet in, simpelweg omdat ik geen contact durf te maken. Op zo'n fast-dating gebeuren hoef je geen contact te maken, dat gebeurt gewoon. Daardoor kun je volgens mij aardig snel een redelijk algemeen beeld van iemand krijgen, tenzij je dus echt verlegen bent en ook dan niets te zeggen hebt.quote:Op vrijdag 15 april 2005 00:30 schreef zurekop het volgende:
hmmm, met 5 min per persoon gaat het dus nog meer om uiterlijk en
zouden (net als normaal) alleen de players er iets aan hebben.... nee lijkt me niets
Dat ga ik ook zeker doen, niet voor m'n dertigste!quote:Op vrijdag 15 april 2005 00:51 schreef Beach het volgende:
Als ik jou was, zou ik fastdating openhouden als allerlaatste middel.
Het lijkt me wel wat, want je ontmoet zo meer verschillende mannen en kan je kijken hoe het klikt.quote:Op vrijdag 15 april 2005 00:06 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Idee voor een nieuwe stelling:
Is Speeddating wat voor jou ??
Wow, klint super goed Metro!!!quote:Op vrijdag 15 april 2005 08:34 schreef Metro2005 het volgende:
Goedemorgen allemaal
Ik zal even verslag doen van gisteravond:
Na het allereerste hoi en hallo (was wel een leuk meisje) zijn we wat te eten wezen halen (bij de mac wat origineel
)
Ondertussen gewoon een beetje gebabbeld over van alles en nog wat. Helaas viel me op dat ze erg vaak de andere kant op keek tijdens het gesprek
Aangezien het rotweer was gister zijn we naar haar huis gegaan en hebben we een filmpje gekeken. Atlhans dat was de bedoeling. Ze vertelde dat ze vaak de andere kant op keek omdat ze me niet aan durfde te kijken omdat ze me erg leuk vond![]()
Tijdens de film lekker in elkaars armen gelegen en elkaar een beetje uitgehoord over van alles en nog wat en uiteindelijk dacht ik, wat the hell en ik heb d'r gezoend, kreeg geljik een tongzoen terug
Ik heb daar ook overnacht en ik ga jullie daar de verdere details niet van vertellen
Het gevoel is in elk geval wederzijds (wat heet) en maandag heb ik weer een afspraak met d'r
en @ UncleFunk, het is geen fokster
des te meer kans dat je dan echt op een paar meiden afstap... alleen maar om metro te overtreffenquote:Op vrijdag 15 april 2005 09:36 schreef QyRoZ het volgende:
Doe maar niet, word ik alleen maar wanhopiger.
Details ga ik niet vertellen, we zijn niet all the way gegaan maar er zijn genoeg andere dingen die je kan doen in bedquote:Op vrijdag 15 april 2005 09:36 schreef WeirdMicky het volgende:
En tuurlijk vertel je wel details van de overnachting. Je bent dat verplicht aan de wanhopige singles hier.
ben ik zo geliefd hier?quote:Op vrijdag 15 april 2005 09:34 schreef blessed19 het volgende:
neeee!!!! metro!!!!! wat doe je?
Je kan dit topic niet zomaar verlaten voor 1 of ander wijf....
ARGH!
*veel plezier aan de andere kant*
welke meiden? er zijn hier geen meiden in de leeftijdscategorie 20-30. Dat is mjin probleem. Niet dat afstappen.quote:Op vrijdag 15 april 2005 09:41 schreef blessed19 het volgende:
[..]
des te meer kans dat je dan echt op een paar meiden afstap... alleen maar om metro te overtreffen
Tijd om te verhuizenquote:Op vrijdag 15 april 2005 09:45 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
welke meiden? er zijn hier geen meiden in de leeftijdscategorie 20-30. Dat is mjin probleem. Niet dat afstappen.
supergaaf man!!! wat goed!quote:Op vrijdag 15 april 2005 08:34 schreef Metro2005 het volgende:
Goedemorgen allemaal
Ik zal even verslag doen van gisteravond:
(...)
quote:Op vrijdag 15 april 2005 09:49 schreef Nevada92 het volgende:
Nu moet je cadeautjes voor haar kopen, nu moet je de lange verhalen over haar vriendinnen aanhoren, nu maak je kennis met haar maandelijkse chagreinigheid, nu gaat ze beginnen over een 'vaste toekomst', nu wordt ze achterdochtig als je naar een ander meisje kijkt, nu gaat ze je leven beheersen, nu ga je dag en nacht aan haar denken, nu wil ze dat je haar uit neemt, nu vind ze dat je niet voldoende tijd aan d'r besteed.
Doe het normaal ook niet zo snel maar als het gewoon goed voeltquote:Op vrijdag 15 april 2005 09:44 schreef Christine het volgende:
Metro lul, seks op de eerste date... had ik van jou niet verwacht
Maarreh... mooi dat je het leuk hebt gehad
quote:Op vrijdag 15 april 2005 09:49 schreef Nevada92 het volgende:
Jaja Metro, leuk dat het klikt met die meid, maar nu begint het he.
Nu moet je cadeautjes voor haar kopen, nu moet je de lange verhalen over haar vriendinnen aanhoren, nu maak je kennis met haar maandelijkse chagreinigheid, nu gaat ze beginnen over een 'vaste toekomst', nu wordt ze achterdochtig als je naar een ander meisje kijkt, nu gaat ze je leven beheersen, nu ga je dag en nacht aan haar denken, nu wil ze dat je haar uit neemt, nu vind ze dat je niet voldoende tijd aan d'r besteed.
En ga zo maar door. Ik ben nog steeds single, en dat bevalt me eigenlijk wel. Lekker met niemand rekening houden, je tijd helemaal zelf indelen, lekker naar meiden fluiten, lekker de beest uithangen in de kroeg, lekker 's nachts over straat zwalken. (geintje hoor, zoiets zou ik nooooit doen)
Mooiste vond ik nog altijd het compjoeterprogramma Vrouw 1.0.![]()
http://members.chello.nl/(...)uter%20helpdesk.html
GMTAquote:Op vrijdag 15 april 2005 09:52 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]![]()
![]()
Bedankt dat je me er weer aan herinnert dat ik gelukkig single ben.
Dan laat je ons in de steek? Arme jij.quote:Op vrijdag 15 april 2005 09:54 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Nog een dikke week hier en ben weg.![]()
Helaas geen computer meer dan.![]()
Ja, hoop dat ik snel ergens oud laptopje op de kop kan tikken, om mijn eenzame avonden te vullen.quote:Op vrijdag 15 april 2005 09:55 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Dan laat je ons in de steek? Arme jij..
je vergeet het gezeur dat je thuis nooit wat doet. owjah! dure vakanties, want mevrouw wilt ook allemaal culturele dingen zien... en dan nog de schoonouders! damnquote:Op vrijdag 15 april 2005 09:49 schreef Nevada92 het volgende:
Jaja Metro, leuk dat het klikt met die meid, maar nu begint het he.
skihut muziek omfgquote:Op vrijdag 15 april 2005 09:59 schreef blessed19 het volgende:
[..]
je vergeet het gezeur dat je thuis nooit wat doet. owjah! dure vakanties, want mevrouw wilt ook allemaal culturele dingen zien... en dan nog de schoonouders! damn
blessed19 had ooit eens een relatie met een meisje. Haar ouders draaiden constant ski-hut muziek in de woonkamer. duurde toch nog een volle week eeer ik van haar af was...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |