quote:Op donderdag 7 april 2005 23:47 schreef Havoc het volgende:
Voor het algemene antwoord waarom het topic dicht was kunt u kiezen uit de volgende mogelijkheden:
a. het was een kuttopic
b. uw IQ is ontoereikend om ook maar iets zinnigs uit uw toetsenbord te laten vloeien
c. Ik mag je niet
d. Ruis mag je niet
e. Knut mag je niet
f. een van de hulppausen mag je niet
quote:
Nou, die was me een partij verrassend!quote:Op dinsdag 12 april 2005 13:21 schreef Bupatih het volgende:
[..]Het ging toch eigenlijk alleen om de titel
Deze is heel wat creatiever dan jouw slaadje bla
En mijn OP is informatiever
Goed idee, ik zal je dus niet mailen als ik tips nodig heb. Ik stel ook voor dat jij mij niet mailt op het niet bestaande Karboenkeltje@fok.nl en dan komt het helemaal goed met onze non-communicatie.quote:Op dinsdag 12 april 2005 13:19 schreef Bupatih het volgende:
Voor vragen kun je me niet mailen at Bupatih@fok.nl, want dat bestaat helemaal niet !!!!![]()
![]()
Verrassingquote:Op dinsdag 12 april 2005 13:23 schreef Knut het volgende:
[..]
Nou, die was me een partij verrassend!
Ja. en ook zo waar.
Langolier was de volgende toch ?
Maar waar moet ik dan naartoe mailen als ik te klagen heb over onze makker Pepijn?quote:Op dinsdag 12 april 2005 13:23 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Goed idee, ik zal je dus niet mailen als ik tips nodig heb. Ik stel ook voor dat jij mij niet mailt op het niet bestaande Karboenkeltje@fok.nl en dan komt het helemaal goed met onze non-communicatie.
[hulpmod]quote:Op dinsdag 12 april 2005 13:24 schreef Etui het volgende:
Het is 'hartstikke'.
Slechte hulpmodquote:Op dinsdag 12 april 2005 13:26 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[hulpmod]
Que?
[/hulpmod]
Je hebt gelijk hoor. Maar waar staat het fout?
In een topic van mij dat gesloten is.quote:Op dinsdag 12 april 2005 13:26 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[hulpmod]
Que?
[/hulpmod]
Je hebt gelijk hoor. Maar waar staat het fout?
Ik vergeef het je hoor.quote:Op dinsdag 12 april 2005 13:28 schreef Knut het volgende:
[..]
Slechte hulpmod
Ik maakte een typo in een slotpost
Ksst. Ga slotjes zettenquote:Op dinsdag 12 april 2005 13:28 schreef Knut het volgende:
[..]
Slechte hulpmod
Ik maakte een typo in een slotpost
*aai over de bol geeft*quote:
Jottem, ik ga mijn denkhoed alvast oppoetsen.quote:Op dinsdag 12 april 2005 13:23 schreef Knut het volgende:
Langolier was de volgende toch ?
Is het niet 'spijbelen van of tijdens'? Spijbelen onder klinkt gewoon verkeerd.quote:Op dinsdag 12 april 2005 13:30 schreef Bupatih het volgende:
Knut heeft vaak gespijbeld onder Nederlands.
Daar vraag je me wat.quote:Op dinsdag 12 april 2005 13:33 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Is het niet 'spijbelen van of tijdens'? Spijbelen onder klinkt gewoon verkeerd.
Dan is Knut een slechte mod. Zijn frustraties afreageren op forummers door slotjes te gaan zetten. Ik plaag Knut niet. Knut zette trouwens slotjes voor ik iets zei over zijn spelfouten.quote:Op dinsdag 12 april 2005 13:30 schreef Bupatih het volgende:
[..]
*aai over de bol geeft*
Het is Knut maar. Knut heeft soms moeite met woordjes.
Knut heeft vaak gespijbeld onder Nederlands.
Daar mag je Knut niet mee plagen. Knut wordt dan boos.
Knut gaat dan meer slotjes zetten.
Ga nou maar weer fijn verder spelen.
Knut is niet slecht. Knut is goed.quote:Op dinsdag 12 april 2005 13:37 schreef Etui het volgende:
[..]
Dan is Knut een slechte mod. Zijn frustraties afreageren op forummers door slotjes te gaan zetten. Ik plaag Knut niet. Knut zette trouwens slotjes voor ik iets zei over zijn spelfouten.
Ik kon er best om lachen hoor.quote:Op dinsdag 12 april 2005 13:38 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Knut is niet slecht. Knut is goed.
En dat was maar een grapje van mij.
Ja, mijn grapjes zijn slecht.
[afbeelding] NEXT [afbeelding]
Mooi zo. Mooi zo.quote:Op dinsdag 12 april 2005 13:39 schreef Etui het volgende:
[..]
Ik kon er best om lachen hoor.Knut is geweldig.
Nee.quote:Op dinsdag 12 april 2005 13:44 schreef Chriz2kloon het volgende:
Hey Bupatih, heb je al invloed op het (un)banbeleid?
Omdat het een suf opsomtopic isquote:Op dinsdag 12 april 2005 15:10 schreef the_legend_killer het volgende:
je nick in breez@h Waarom een slotje ?
quote:Op dinsdag 12 april 2005 13:21 schreef Dagonet het volgende:
*wacht op gfree
*wijst naar plaatjequote:
Nope.quote:Op dinsdag 12 april 2005 18:07 schreef gfree het volgende:
Als je op verniewen drukt doet ie het wel toch?
Die is niet meer gehost bij imageshackquote:Op dinsdag 12 april 2005 18:08 schreef Dagonet het volgende:
Plaatje van Gfree doet het prima, net zo goed als jouw icoon Bupa.
Dan zou ik nog maar eens op ctrl+f5 drukken ofzo want gfree's icoon doet het perfect nu.quote:Op dinsdag 12 april 2005 18:09 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Die is niet meer gehost bij imageshack
Ik zie gfree's icoon bijvoorbeeld ook niet.
Ik geloof je wel hoor, maar ik zie zijn versie wel gewoon. Havoc staat nu voluit geschreven.quote:
Ik heb die van hem maar geupload naar een andere hosting-servicequote:Op dinsdag 12 april 2005 18:21 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik geloof je wel hoor, maar ik zie zijn versie wel gewoon. Havoc staat nu voluit geschreven.
Waarom zou hij dat doen?quote:Op dinsdag 12 april 2005 21:52 schreef knowall het volgende:
ej nieuwe mod, je had het topic ook een schopje naar DIG kunnen geven.
Dat daar geen misverstand over bestaat.quote:Op dinsdag 12 april 2005 21:54 schreef Havoc het volgende:
had gekund ja.
Details, details.quote:Op dinsdag 12 april 2005 21:55 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Waarom zou hij dat doen?
De helft van de links klopten niet en het topic zat vol bagger.
Dit heb ik dus ook.....quote:Op dinsdag 12 april 2005 18:07 schreef gfree het volgende:
Als je op verniewen drukt doet ie het wel toch?
Ja!!quote:
wie/wat houd je tegenquote:Op woensdag 13 april 2005 11:25 schreef BrauN het volgende:
Er zijn op dit moment niet zo heel veel leuke topics. Zo is het eigenlijk al de hele week. Kan iemand daar iets aan doen?
quote:Op woensdag 13 april 2005 16:36 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik kom vanavond op televisie![]()
En ik maak er geen topic overgoed he
die goede ouwe tijdquote:Op woensdag 13 april 2005 17:01 schreef the_legend_killer het volgende:
FOK! is weer eens ouderwets traag
Hey mên, ik had de oude OP van ONZ ja. Way before boenkel zijn tekst aanleverde.quote:Op woensdag 13 april 2005 22:22 schreef Dagonet het volgende:
JK, junior Boenkel.
Mooie tag zou dat zijn.
Maar Boenkel had een non-crewstickyvoorlichtingspost weg voor jouw bijdrage.quote:Op woensdag 13 april 2005 22:23 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Hey mên, ik had de oude OP van ONZ ja. Way before boenkel zijn tekst aanleverde.
Echt wel minstens drie dagen!!!1111
Zoals wij allen J. Zoals wij allen. Maar waar Hij zijn parels strooit zullen zij uitgroeien tot machtige woudreuzen van tekstueel genot. Voorwaar, want Hij zal niet de laatste zijn noch de eerste maar slechts die, die ons de weg wijst naar daar waar Hij ons leiden zal.quote:Op woensdag 13 april 2005 22:27 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Okay, dan ben ik wel mini-boenkel.
...stil....quote:Op woensdag 13 april 2005 22:32 schreef Dagonet het volgende:
Zoals wij allen J. Zoals wij allen. Maar waar Hij zijn parels strooit zullen zij uitgroeien tot machtige woudreuzen van tekstueel genot. Voorwaar, want Hij zal niet de laatste zijn noch de eerste maar slechts die, die ons de weg wijst naar daar waar Hij ons leiden zal.
ik denk niet dat Dirkh 'm nog open gooit.quote:Op woensdag 13 april 2005 22:50 schreef BrauN het volgende:
Ik vind het jammer dat dit topic dicht moest. Ik wilde nog één ding posten.
Ik wil even de opinie peilen.
Ik denk dat ik dat wel zeker weet. Ophoeren met je kut-avatar-topic.quote:Op woensdag 13 april 2005 22:56 schreef Ruis het volgende:
[..]
ik denk niet dat Dirkh 'm nog open gooit.
Onze haat-liefde-verhouding! Wat doe je!?quote:Op woensdag 13 april 2005 23:01 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dat wel zeker weet. Ophoeren met je kut-avatar-topic.
Dan is het goed.quote:Op donderdag 14 april 2005 00:15 schreef Ruis het volgende:
ik zou het NIET weten?
Hey, weer terug op je oude nest.quote:Op donderdag 14 april 2005 09:59 schreef Dagonet het volgende:
Hallo.
Wil je weten hoe dat voelt ?quote:
zoals je hoogst waarschijnlijk al wel gelezen hebt,quote:Op donderdag 14 april 2005 14:05 schreef Redux het volgende:
Waarom wordt m'n post in dat topic weggehaald?
zal ik doenquote:Op woensdag 13 april 2005 19:12 schreef knowall het volgende:
[..]
Houd je ons op de hoogte van verdere ontwikkelingen?
Tot zover mijn feedback.quote:
Nee, dat snap ikquote:Op donderdag 14 april 2005 18:36 schreef NiNi het volgende:
Hij kan je niet blauw maken, hoor. Je hoeft niet bij hem te slijmen.
Mooi, dus hoef je het niet voor hem op te nemen.quote:
Jawel, dat ik Knut een slechte mod vind slaat op feedback geven.quote:Dus....slaat jouw punt nergens op.
Waar doe ik dat?quote:Op donderdag 14 april 2005 18:41 schreef NiNi het volgende:
[..]
Mooi, dus hoef je het niet voor hem op te nemen.
Oi. Daar heb je wel gelijk inquote:Jawel, dat ik Knut een slechte mod vind slaat op feedback geven.
Dat kan ook al niet eens meer rustig hier!
Nou, de verandering van voor en na is goed "te voelen"quote:Op donderdag 14 april 2005 19:51 schreef knowall het volgende:
De eerlijkheid gebiedt mij te zeggen dat sinds de TTT afgeschaft is het ene hilarische topic na het andere geopend wordt. Serieus. Heel goed. [afbeelding]
Ik zie geen kritiek hoor. Het was gewoon een vriendelijk compliment incluis zwaai-smiley.quote:Op donderdag 14 april 2005 19:58 schreef Anguisy het volgende:
Lazer op man met je rare kritiek
Zal ik er eentje voor je openen?quote:Op donderdag 14 april 2005 20:30 schreef zoalshetis het volgende:
hey ik mis een kuttopic....
heropenenquote:
Waar moet ik de foto's posten?quote:
quote:Op donderdag 14 april 2005 21:39 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Waar moet ik de foto's posten?
US of B&H?
Inclusief video-materiaal kom ik tot een .rar-bestand van 74 MB.quote:
irc.fok.nl/#onzquote:Op donderdag 14 april 2005 21:41 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Inclusief video-materiaal kom ik tot een .rar-bestand van 74 MB.
Dat past in je mailbox?
quote:Op donderdag 14 april 2005 21:47 schreef Ruis het volgende:
Toen Inso nog mod was
Ik weet van niets, en ik zie ook niet hoe een FA daar directe inspraak op zou hebben, 't is puur ONZ gebaseerd, een FA heeft daar normaliter alleen een adviserende rol in.quote:Op donderdag 14 april 2005 21:48 schreef Troel het volgende:
En je weet best dat die afspraak allang in overleg met de FA's is teruggedraaid.
ik heb alleen m'n naam even weg-gëedit, that's all, hang a.u.b niet zo de dramaqueen uit.quote:Op donderdag 14 april 2005 21:58 schreef Troel het volgende:
Welja, ga de boel hier ook nog eens zitten wijzigen joh!
quote:Op donderdag 14 april 2005 22:05 schreef BrauN het volgende:
Ik wil graag even melden dat ik dit absoluut niet vind kunnen: Inconsuquentie (bier!)
Omdat:Een mod geen baggertopic mag openen.
Postopkrikken een matig iets is.
Er een schandalige spelfout in de TT zit.
Het woord 'bier' ijdel gebruikt wordt.
Er niet in gescholden wordt.
En nog wat dingen, maar die hou ik jullie tegoed.
Bedankt.
Het is wel waar.quote:Op donderdag 14 april 2005 23:29 schreef tommy4487 het volgende:
f
[..]
ik las net ergens dat jij een nieuwe avater had. Maar wat zie ik tot mijn schrik het is niet waar!![]()
Waarom moest de afkomst er nou weer bij?quote:Op donderdag 14 april 2005 @ 23:49 schreef Ruis het volgende:
mail/MSN/Postduif/marathon-keniaan topic
die zijn sneller dan de gemiddelde marathon loper..quote:Op vrijdag 15 april 2005 00:04 schreef knowall het volgende:
Ruis,
[..]
Waarom moest de afkomst er nou weer bij?
Omdat ze meer rode bloedcellen hebben, dan kan ik het ook.quote:Op vrijdag 15 april 2005 00:05 schreef Ruis het volgende:
[..]
die zijn sneller dan de gemiddelde marathon loper..
Nee, dat is zo.quote:Op vrijdag 15 april 2005 17:08 schreef knowall het volgende:
Dat kan.
Nee, dat kan nietquote:Op vrijdag 15 april 2005 17:12 schreef Pool het volgende:
Kan deze in de TTT? Goed topic.
Mag het voetbalforum opgeheven worden?
Pff, 3 muisklikken en die TTT staat weer open en sticky. De grap heeft nu lang genoeg geduurd.quote:Op vrijdag 15 april 2005 17:19 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee, dat kan niet [afbeelding]
En dat weet je best [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
quote:Op vrijdag 15 april 2005 17:21 schreef Pool het volgende:
[..]
Pff, 3 muisklikken en die TTT staat weer open en sticky. De grap heeft nu lang genoeg geduurd.![]()
2 muisklikken en een alt+s dan nog altijd.quote:Op vrijdag 15 april 2005 17:21 schreef Pool het volgende:
[..]
Pff, 3 muisklikken en die TTT staat weer open en sticky. De grap heeft nu lang genoeg geduurd.![]()
Waar wacht je op? Schiet op, wijsneus.quote:Op vrijdag 15 april 2005 17:42 schreef Dagonet het volgende:
[..]
2 muisklikken en een alt+s dan nog altijd.
quote:Op vrijdag 15 april 2005 17:42 schreef Dagonet het volgende:
[..]
2 muisklikken en een alt+s dan nog altijd.
Maar als je de TTT terugzet, zullen we het uiteraard niet doorvertellen.quote:Op vrijdag 15 april 2005 17:46 schreef Pool het volgende:
[..]
[afbeelding] Lekkend crew-lid alert! [afbeelding]
Tuurlijk kan ik dat wel, maar je denkt toch niet dat ik de toorn van Ruis, Knut én Havoc over me heen wil roepen? Ik ben geen mod geworden om gesloten ONZ-topics open te trappen.quote:Op vrijdag 15 april 2005 17:44 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Waar wacht je op? Schiet op, wijsneus.
Of kun je dat niet in een ander sub-forum?
Dan doe ik het zelf wel, lamlulquote:Op vrijdag 15 april 2005 17:52 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Tuurlijk kan ik dat wel, maar je denkt toch niet dat ik de toorn van Ruis, Knut én Havoc over me heen wil roepen? Ik ben geen mod geworden om gesloten ONZ-topics open te trappen.
Nu kun je tenminste écht lekken, ipv suggestieve topics openen.quote:Op vrijdag 15 april 2005 17:52 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Tuurlijk kan ik dat wel, maar je denkt toch niet dat ik de toorn van Ruis, Knut én Havoc over me heen wil roepen? Ik ben geen mod geworden om gesloten ONZ-topics open te trappen.
Wat een bifi opmerking van je, zoiets zei stinkie ook al.quote:Op vrijdag 15 april 2005 17:55 schreef Anguisy het volgende:
[..]
Nu kun je tenminste écht lekken, ipv suggestieve topics openen.![]()
dank je voor de tips, ik was al bang vandaag niet aan de verplichte hoeveelheid slotjes te komen.quote:Op vrijdag 15 april 2005 19:30 schreef knowall het volgende:
Hoi Ruis,
Dit zijn voorbeelden van typische baggertopics:
Zin in een feestje?
In wat voor auto rijden je buren :Y
Op slot getyfte topics zijn gaaf
Ik heb een kleine piemel
etc.
En dit niet:
70% van de fok!kers is man
Ik dacht, ik zeg het even.
xxx,
Knowall.
Ik houd je wel op de hoogte van verdere baggertopics.quote:Op vrijdag 15 april 2005 19:39 schreef Ruis het volgende:
[..]
dank je voor de tips, ik was al bang vandaag niet aan de verplichte hoeveelheid slotjes te komen.
Geen fuck aan.quote:Op zaterdag 16 april 2005 15:20 schreef knowall het volgende:
Wat vinden de moderators van mijn nieuwe avatar?![]()
Bron afgeurd.quote:
Okay ik zal het uitspellen: j i j b e n t b a g g e r. E n d a a r m e e j e a v a t a r o o k.quote:Op zaterdag 16 april 2005 16:33 schreef knowall het volgende:
[..]
Bron afgeurd.
Onderbouwing ook.
on·der·bou·wen (ov.ww.)
1 met argumenten ondersteunen => beargumenteren
quote:Op zaterdag 16 april 2005 16:36 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Okay ik zal het uitspellen: j i j b e n t b a g g e r. E n d a a r m e e j e a v a t a r o o k.
quote:Op zaterdag 16 april 2005 16:24 schreef knowall het volgende:
Bron? Onderbouwing?
ben maar blij dat je dan nog leeft chefquote:Op zaterdag 16 april 2005 19:43 schreef Bastard het volgende:
Ja bent godver op die manier nog geen steek verder dan Saddam Hoessein of een vergelijkbare dictator.
De waarschuwing heb ik proberen te regelen via een een van de reeksleden. Zoals altijd het geval is. Dit is schijnbaar niet de manier waarop het allemaal moet gebeuren. Jullie willen een mod die "mod met ballen". Dan krijg je die en gaat het topic gewoon dichtquote:Op zaterdag 16 april 2005 19:43 schreef Bastard het volgende:
Knut jongen, zijn we nu zover dat we zonder aanleiding of waarschuwing topics gaat sluiten?
Dat heb ik gedaan. En die waarschuwing is ook gewoon aangekomen als ik jullie gedrag en postings in het laatste deel zo een beetje doorlees.quote:Wat ben je dan voor pisvinger vent? Je kan toch gewoon zeggen wat je er van vind ipv zo radicaal en kinderachtig slotjes te smijten?
Je mag me dan even heel erg goed uitleggen waar ik jaloers ben en waar ik mijn gelijk probeer te halen ?quote:Valt me echt vies van je tegen.. echt waar.
Je bent in mijn ogen niet meer dan een kinderachtige, jaloerse kneus die nu zo zijn gelijk zal halen. Van ik zit toch in mijn ivoren toren en wat kan je mij maken...
Ik vind mezelf verdomd sympathiek als ik het zelf mag zeggen.quote:Wat vind je nou van je zelf lulhannes?
Dankjewel. Je bent naast het beledigen en onredelijk appels met peren te vergelijken deze keer de persoonlijke bedreiging vergeten.quote:Krijg je beetje kritiek, is dat de manier, mond snoeren van users? Is dat de manier van communiceren? Ja bent godver op die manier nog geen steek verder dan Saddam Hoessein of een vergelijkbare dictator.
quote:Mietje.
Dat is nog geen bedreiging jongen.. je weet niet eens wie ik ben, of hoe ik kan dreigen.quote:Oe! een bedreiging erbij Wat ben je toch lief. Ik probeer Via een crewlid erop te wijzen dat er dingen fout gaan in de reeks. Als er dan een foto van mij neergezet worden en de posters in de reeks geven aan dat ik uit mijn nek lul dan doen we het dus op de manier waarop het bij andere topics ook zou gaan. Een slotje.
Net zoals op dit topic. We hebben een feedbacktopic waar je mag komen zeuren
Ik ookquote:Op zaterdag 16 april 2005 19:47 schreef Knut het volgende:
Ik vind mezelf verdomd sympathiek als ik het zelf mag zeggen.
Je snapt natuurlijk wel dat dit soort gezeik geen enkele sympathie opwekt bij Knut om [betreffende reeks] weer open te gooien.quote:
Oi Laat mij er eens buitenquote:Op zaterdag 16 april 2005 19:50 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dat is nog geen bedreiging jongen.. je weet niet eens wie ik ben, of hoe ik kan dreigen.
Maar in al die tijd dat gijsjes topics er zijn, bijna 1000 stuks, is amper een poot uitgestoken met modden. Ja tuurlijk worden er dan foto's geplaatst die niet kunnen misschien, maar ach kennelijk is het ok, niemand tikt op de vingers.
En zo rats komt meneer Kneus Knut uit zn bek gestapt, in een verkeerde bui, waarschijnlijk niet klaar gezogen door zn chick, en zal zich zelf toch nog ff een vent laten voelen vandaag. Eerst aanspreken via iemand anders dat het minder moet, krijg je vervolgens kritiek van ondergetekende en ga je slotjes smijten zonder een duidelijk antwoord waarom.
Dat is geeneens een bedreigingquote:Op zaterdag 16 april 2005 19:52 schreef Bastard het volgende:
Ik zal je een persoonlijke bedreiging geven:
Ik vind jou een klootzak, en zal er niet mee zitten als je je ballen in fruitpers steekt. Dat is, als je tenminste bij het aanrecht kan komen, klein kind.
Jij bent natuurlijk alleen mod geworden omdat je vriendje een mod is.. geeft ook het nivo van de mods aan hier hoor.quote:
Alsof ik invloed heb op de keuze van de LIF modquote:Op zaterdag 16 april 2005 19:54 schreef Bastard het volgende:
[..]
Jij bent natuurlijk alleen mod geworden omdat je vriendje een mod is.. geeft ook het nivo van de mods aan hier hoor.
laat maarquote:Op zaterdag 16 april 2005 19:53 schreef Knut het volgende:
Silmarwen heeft met het geheel niks te maken.
De manier waarop er in de reeks gereageerd word op de mod acties was niet goed. Als ik me dan aanpas naar de manier van modden die gevraagd word is het weer niet goed ?
Je geeft zelf te kennen je bewust niet aan de policy te houden.
Als je nog op een normale manier kan communiceren mag je nog eens terugkomen en dan gaat je reeksje ook vast weer open hoor. Maar je mag ook kiezen om me echt te bedreigen ofzo. want je schijnt het heel goed te kunnen
+10 orginaliteit men!quote:Op zaterdag 16 april 2005 19:54 schreef Bastard het volgende:
[..]
Jij bent natuurlijk alleen mod geworden omdat je vriendje een mod is.. geeft ook het nivo van de mods aan hier hoor.
Echt wel menquote:Op zaterdag 16 april 2005 19:55 schreef Knut het volgende:
[..]
Alsof ik invloed heb op de keuze van de LIF mod
Met je ballen in de fruitpers, uiteraardquote:Op zaterdag 16 april 2005 19:54 schreef Knut het volgende:
[..]
Dat is geeneens een bedreiging
En ik ben 2.04 meter en mijn aanrecht staat op 1.02. Dat gaat wel lukken. Moet ik er een foto van maken voor je ?
Ja, ga je het tegen mama zeggenquote:3 mods gaan ban-aanvragen doen als dit zo doorgaat.
Kern van waarheid in dan men.quote:Op zaterdag 16 april 2005 19:57 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
+10 orginaliteit men!
Je bent er alleen een half jaar te laat mee. Die topics hebben we al gehad en als je eens vaker uit
quote:Op zaterdag 16 april 2005 19:43 schreef Bastard het volgende:
Je bent godver op die manier nog geen steek verder dan Saddam Hoessein of een vergelijkbare dictator.
Mietje.
Welke mods gaan ban aanvragen doen ?quote:Op zaterdag 16 april 2005 19:59 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja, ga je het tegen mama zeggen
Ik ken je nog geeneens, mods komen en gaan, en iedereen krijgt de kans om zn piemel te laten zien kennelijk.
Kinderachtig gedoe hier.. ik pas er voor om te kruipen voor een stel pubers met grootheidswaanzin.
Ja, misschien komen alle leuke users en topics dan wel weer terug!quote:Op zaterdag 16 april 2005 20:00 schreef Bupatih het volgende:
Ik wist wel dat de mods iets anders in petto houden in plaats van die TTT
dat zei Ruis en B. als je gewoon ff rustig doet komt er morgen ofzo wel weer een topic ( als dat mag van Knut dan hé )quote:
Heb je ook een persoonlijk ongenoegen met reeksen? Is het omdat je te verlegen bent om kennis te maken met de mensen door ze maar in de ban te doen? Of is het omdat je het mensen een plezier niet gunt. Ik denk een beetje beide dan.. en dat datzelfde geld voor knut overigs.quote:Op zaterdag 16 april 2005 20:01 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Net zoveel waarheid als dat reeksen nu hebben
Iek! Daar heb je er al eenquote:Op zaterdag 16 april 2005 20:05 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Ja, misschien komen alle leuke users en topics dan wel weer terug!
Die lurken zo te zien nog gewoon allemaal meequote:Op zaterdag 16 april 2005 20:05 schreef Croupouque het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 16 april 2005 20:05 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Als hij niet zo belachelijk gaat doen, hoef ik me niet zo op te stellen.quote:Op zaterdag 16 april 2005 20:05 schreef Magneet het volgende:
[..]
dat zei Ruis en B. als je gewoon ff rustig doet komt er morgen ofzo wel weer een topic ( als dat mag van Knut dan hé )
Ik vind reeksen helemaal niks. Maar ze hebben gewoon een bestaansrecht zolang de inhoud van de reeksen gewoon aan de policy blijft voeldoen.quote:Op zaterdag 16 april 2005 20:06 schreef Bastard het volgende:
[..]
Heb je ook een persoonlijk ongenoegen met reeksen? Is het omdat je te verlegen bent om kennis te maken met de mensen door ze maar in de ban te doen? Of is het omdat je het mensen een plezier niet gunt. Ik denk een beetje beide dan.. en dat datzelfde geld voor knut overigs.
Ik sluit op een gegeven moment een topic en word mij daarna door iemand gevraagd het topic weer open te laten. HIer geef ik gewoon gehoor aan en het topic loopt gewoon lekker met geneuzel over bungee jumpen. Echter zijn er dan nog steeds mensen die denken dat het heel erg leuk is om een "ik laat mijn billen zien smiley" naar mij te posten en om te vragen om een mod met ballen. Ik voldoe aan het verzoek en er komt opeens een hoop meer gezeik mijn kant op. Ik ben niet van mening de gijsjes permanent gesloten te laten maar er is schijnbaar maar 1 manier waarop de modjes geloofwaardig over komen.quote:Ik verwacht nog steeds een passen antwoord op de vraag waarom er niet eerder dan goed gemod word ipv zo resoluut slotjes te gaan smijten.
Ow jawel. 2e topic is gewoon terrecht gesloten.quote:In het tweede topic was al helemaal sprake van een fout geplaatst slotje, dat is niet eens te ontkennen.. en nu mensen pissig gaan maken om vervolgens bans aan te kunnen vragen.
Ronduit belachelijk.. maar dat gaat niemand toegeven hier, maar dat het ridicuul is valt niet te ontkennen.
Ja joh, jouw dag, heb je plezier, sluit een paar reeksen, plaag wat mensen alsof je god bent, hier heb je een ballon. Morgen weer beter met je.quote:Op zaterdag 16 april 2005 20:10 schreef Knut het volgende:
[..]
Ik vind reeksen helemaal niks. Maar ze hebben gewoon een bestaansrecht zolang de inhoud van de reeksen gewoon aan de policy blijft voeldoen.
[..]
Ik sluit op een gegeven moment een topic en word mij daarna door iemand gevraagd het topic weer open te laten. HIer geef ik gewoon gehoor aan en het topic loopt gewoon lekker met geneuzel over bungee jumpen. Echter zijn er dan nog steeds mensen die denken dat het heel erg leuk is om een "ik laat mijn billen zien smiley" naar mij te posten en om te vragen om een mod met ballen. Ik voldoe aan het verzoek en er komt opeens een hoop meer gezeik mijn kant op. Ik ben niet van mening de gijsjes permanent gesloten te laten maar er is schijnbaar maar 1 manier waarop de modjes geloofwaardig over komen.
[..]
Ow jawel. 2e topic is gewoon terrecht gesloten.
En ik vraag geen ban aan hoorAl zou een ban al redelijk gerechtvaardigd zijn als ik jouw postings hier zo zie
Vind ik ook. En nu naar GC met die rotzooi, het heeft wel lang genoeg in ONZ gestaan waar het absoluut niet op zijn plek is.quote:Op zaterdag 16 april 2005 20:10 schreef Knut het volgende:
[..]
Ik vind reeksen helemaal niks. Maar ze hebben gewoon een bestaansrecht zolang de inhoud van de reeksen gewoon aan de policy blijft voeldoen.
[..]
Ik heb totaal niet de illusie dat er een god bestaat laat staan dat ik denk dat ik mensen als god kan klagen door een topicreeks tijdelijk te sluiten.quote:Op zaterdag 16 april 2005 20:13 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja joh, jouw dag, heb je plezier, sluit een paar reeksen, plaag wat mensen alsof je god bent, hier heb je een ballon. Morgen weer beter met je.
Ik kan A) geen bans doen B) ik hoef geen kennis te maken met mensen via slowchats.quote:Op zaterdag 16 april 2005 20:06 schreef Bastard het volgende:
[..]
Heb je ook een persoonlijk ongenoegen met reeksen? Is het omdat je te verlegen bent om kennis te maken met de mensen door ze maar in de ban te doen? Of is het omdat je het mensen een plezier niet gunt. Ik denk een beetje beide dan.. en dat datzelfde geld voor knut overigs.
Er werd vriendelijk verzocht de policy niet te overschrijden omdat er veel crew post in de sc. Knut handelde het juist netjes af. Oa voor de foto en het commentaar werd het gesloten. Geheel volgens de policy. Dat is gewoon normaal.quote:Ik verwacht nog steeds een passen antwoord op de vraag waarom er niet eerder dan goed gemod word ipv zo resoluut slotjes te gaan smijten.
In het tweede topic was al helemaal sprake van een fout geplaatst slotje, dat is niet eens te ontkennen.. en nu mensen pissig gaan maken om vervolgens bans aan te kunnen vragen.
Ronduit belachelijk.. maar dat gaat niemand toegeven hier, maar dat het ridicuul is valt niet te ontkennen.
Niet zuigen nou hequote:Op zaterdag 16 april 2005 20:15 schreef Knut het volgende:
[..]
Ik heb totaal niet de illusie dat er een god bestaat laat staan dat ik denk dat ik mensen als god kan klagen door een topicreeks tijdelijk te sluiten.
Die ballon zal ik aan mijn balkon hangen en aan je denken op ieder ogenblik dat ik de fruitpers gebruik
JIj hebt je beurt vanavond wel weer verdiend, wa?quote:Op zaterdag 16 april 2005 20:15 schreef Silmarwen het volgende:
En als je Knut uitdaagt, tja dan kun je het natuurlijk krijgen he.
Maar slim als ik ben kan ik wel gewoon tussen de regels doorlezen Struikvogelquote:Op zaterdag 16 april 2005 20:15 schreef -Struikrover- het volgende:
Waarom worden mijn topics dichtgegooid ? Staat geen gijs in de titel en ben banwaardige posts
quote:
Je bent wel goed gefrustreerd en probeert het steeds te schuiven op sex. Kom je zelf wat tekort?quote:Op zaterdag 16 april 2005 20:16 schreef Bastard het volgende:
[..]
JIj hebt je beurt vanavond wel weer verdiend, wa?
U vraagt en wij draaienquote:Op zaterdag 16 april 2005 20:17 schreef Bastard het volgende:
Trouwens.. zet es SC en Gijsjes voor deze topic titel.. voel me lekker thuis zo
Nee, serieus niet nee.quote:Op zaterdag 16 april 2005 20:18 schreef Knut het volgende:
[..]Ik denk dat we gewoon langs elkaar heen lullen. Kan je nou echt niet inzien waarom ik het topic gesloten heb ?
Ik heb net ook al gezegd dat ik het geprobeerd heb te regelen via een ander crewlid. Juist omdat de gijsjes een reeks is waar een hoop (ex)crewleden in posten. En dat is dus niet de manier waarop het werkte. Ik ben bereid om je nu weer een nieuw deel te laten openen en gewoon te zeggen dat we van elkaar snappen wat de regels zijn in het geheel.quote:Op zaterdag 16 april 2005 20:22 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee, serieus niet nee.
En ik ga het ook nog niet eens herhalen waarom niet.. er was geen aanleiding voor zo sluiten.
Als je denkt dat er iets niet kan behoor je te modden.. had je gewoon die link van mij weggehaald gisteren had ik heus niet zo gereageerd. Dan had je wel degelijk een punt ik ga niet ouwehoeren of een illegale link natuurlijk.
We snappen elkaar.quote:Op zaterdag 16 april 2005 20:23 schreef Knut het volgende:
[..]
Ik heb net ook al gezegd dat ik het geprobeerd heb te regelen via een ander crewlid. Juist omdat de gijsjes een reeks is waar een hoop (ex)crewleden in posten. En dat is dus niet de manier waarop het werkte. Ik ben bereid om je nu weer een nieuw deel te laten openen en gewoon te zeggen dat we van elkaar snappen wat de regels zijn in het geheel.
Geen reaktie uiteraard ;')quote:Op zaterdag 16 april 2005 20:15 schreef -Struikrover- het volgende:
Waarom worden mijn topics dichtgegooid ? Staat geen gijs in de titel en ben banwaardige posts
Mooi. Open lekker een topic en hou je in het algemeen aan de policy.quote:
dude. wat is dit dan ?quote:
Best.quote:Op zaterdag 16 april 2005 20:26 schreef Knut het volgende:
[..]
Mooi. Open lekker een topic en hou je in het algemeen aan de policy.
Let wel. Ik kom vaker langs om het geheel in de gaten te houden. Dit blijkt dus meer dan nodig.
quote:
lezen is lastig, struik?quote:Op zaterdag 16 april 2005 20:17 schreef Knut het volgende:
[..]
Maar slim als ik ben kan ik wel gewoon tussen de regels doorlezen Struikvogel
Hey als je je anders even met mijn vraag bezighoudt, waarom zouden modreviews niet toegestaan zijn, en als het niet in ONZ mag, schop hem dan naar GC.quote:
Als het aan mij lag, zaten al die pleuris reeksen dicht.quote:Op zaterdag 16 april 2005 20:30 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Knut, je hebt een reeks op slot gedaan.
ik kan mij geheel in deze stelling vinden!quote:Op zaterdag 16 april 2005 20:35 schreef Havoc het volgende:
[..]
Als het aan mij lag, zaten al die pleuris reeksen dicht.
Oh met uitzondering van GPD want daar post mijn vriendje Ruis.
Als het aan mij lag waren er geen modsquote:Op zaterdag 16 april 2005 20:35 schreef Havoc het volgende:
[..]
Als het aan mij lag, zaten al die pleuris reeksen dicht.
Oh met uitzondering van GPD want daar post mijn vriendje Ruis.
Het ligt helaas niet aan jou en aan mijquote:Op zaterdag 16 april 2005 20:37 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Als het aan mij lag waren er geen mods
lees ff:quote:Op zaterdag 16 april 2005 20:50 schreef RaymanNL het volgende:
Wat is de reden van de verdwijning van de TTT?
google.fok.nlquote:Op zaterdag 16 april 2005 20:50 schreef RaymanNL het volgende:
Wat is de reden van de verdwijning van de TTT?
ik zie geen enkel nut voor een user-review in ONZ van een user/mod die nooit/amper in ONZ post, en mocht Dr_flash hem toch in GC willen, hij kan hem zelf met gemak verplaatsen en heropenen.quote:Op zaterdag 16 april 2005 20:44 schreef Eksteroog het volgende:, userreviews staan ook in ONZ en daar hebben ze ook altijd gestaan.
Maar blijkbaar kan PP geen normaal antwoord verzinnen, too bad.
Is dát de reden? Een andere zoekfunctie?quote:
Hoe bedoel je?quote:
De TT is net anders geweestquote:Op zaterdag 16 april 2005 21:11 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hoe bedoel je?
Stond er wat anders in de OP? Of is volgens jou mijn post geëdit?
de TT was net anders.quote:Op zaterdag 16 april 2005 21:11 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hoe bedoel je?
Stond er wat anders in de OP? Of is volgens jou mijn post geëdit?
Voor jou altijd, schatquote:Op zaterdag 16 april 2005 21:13 schreef Knut het volgende:
[..]
De TT is net anders geweest
Gooi je msn eens aan
Ja, dus? Daar kunnen ze hier niets mee hoor.quote:Op zaterdag 16 april 2005 21:34 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Voor jou altijd, schat
By the way:
Max-topic:Alleen maar ontopic reacties
![]()
Ze kunnen het toch in de TTT gooien?quote:Op zaterdag 16 april 2005 21:38 schreef Pool het volgende:
[..]
Ja, dus? Daar kunnen ze hier niets mee hoor.![]()
Ik heb af en toe wel humor, ik kan alleen nu niets meer bedenkenquote:Op zaterdag 16 april 2005 21:34 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Voor jou altijd, schat
By the way:
Max-topic:Alleen maar ontopic reacties
![]()
Daarnaast heeft VAC al eens precies zo'n topic geopend.quote:Op zaterdag 16 april 2005 21:57 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ze kunnen het toch in de TTT gooien?
Oh nee, stom van mij
Ksstquote:Op zaterdag 16 april 2005 22:22 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Daarnaast heeft VAC al eens precies zo'n topic geopend.
Is dat zo? Dat wist ik niet. Linkje?quote:Op zaterdag 16 april 2005 22:22 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Daarnaast heeft VAC al eens precies zo'n topic geopend.
ik wachtquote:Op zaterdag 16 april 2005 22:29 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik wil hier posten Huisregel(s) Onzin voor je leven. dat je lief moet zijn !
Wil je zo graag ene positieve note dan?quote:Op zaterdag 16 april 2005 22:53 schreef knowall het volgende:
Kan ik hier ook terecht voor positieve feedback?
Liever wil ik antwoord op mijn vraag.quote:Op zaterdag 16 april 2005 22:55 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Wil je zo graag ene positieve note dan?
Alle feedback mag, positief en negatief, mist normaal verwoord.quote:Op zaterdag 16 april 2005 22:55 schreef knowall het volgende:
[..]
Liever wil ik antwoord op mijn vraag.
Ik vind jou liefquote:Op zaterdag 16 april 2005 22:55 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Wil je zo graag ene positieve note dan?
Slijmbalquote:Op zaterdag 16 april 2005 23:11 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik vind jou lief
en Rammstein is tof
Wat is Velvet Revolver en get in linequote:Op zaterdag 16 april 2005 23:23 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik meen het !
Zullen we trouwen![]()
Velvet Revolver is helemaal tof![]()
![]()
Geslacht: Manquote:Op zaterdag 16 april 2005 23:13 schreef Bupatih het volgende:
Ik vind iedereen lief
Hoeveel positieve notes krijg ik er nu bij?
Velvet revolver is zo lamequote:Op zaterdag 16 april 2005 23:23 schreef the_legend_killer het volgende:
Velvet Revolver is helemaal tof![]()
![]()
Hij heeft 'm verwijderd, me dunkt.quote:
Schaam je meid !quote:Op zaterdag 16 april 2005 23:25 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Wat is Velvet Revolver en get in line
Topics die ouder zijn dan een jaar kun je niet meer op reageren, alleen crew kan datquote:Op zaterdag 16 april 2005 23:27 schreef boebiedoe het volgende:
Dit topic is ouder dan 1274 dagen. Je kunt er daarom niet meer op reageren. Als je over dit onderwerp nog iets wil zeggen, start dan een nieuw topic met een verwijzing daar deze..
Je mag mensen niet stimuleren illegaal te downloaden. Ow wacht dat zeg je niet he. Ik zal eens kijken, morgen ofzo. Maar ik ben meer into Orbital en Hooverphonic en Moby enzo. Rammstein is ene uitzonderingquote:Op zaterdag 16 april 2005 23:27 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Schaam je meid !
Velvet Revolver is de beste band wat er is![]()
Gewoon op zo'n zoek ding opzoeken en wat liedjes van ze downloaden
ik heb ze live op Lowlands gezien vorig jaar, dat was de moeite echt niet waardquote:Op zaterdag 16 april 2005 23:28 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ga jij Ali B luisteren dan
Hetgeen niet waar is.quote:Op zaterdag 16 april 2005 23:27 schreef knowall het volgende:
[..]
Hij heeft 'm verwijderd, me dunkt.
Het kwam erop neer dat jij ongelijk hebt en ik gelijk. Maar dat terzijde.
En bedank me morgen dan maarquote:Op zaterdag 16 april 2005 23:29 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Je mag mensen niet stimuleren illegaal te downloaden. Ow wacht dat zeg je niet he. Ik zal eens kijken, morgen ofzo. Maar ik ben meer into Orbital en Hooverphonic en Moby enzo. Rammstein is ene uitzondering
Ik ben benieuwdquote:Op zaterdag 16 april 2005 23:30 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
En bedank me morgen dan maar
Je zult het goede muziek vinden![]()
Jij luistert ook Rock muziek ?quote:Op zaterdag 16 april 2005 23:29 schreef Ruis het volgende:
[..]
ik heb ze live op Lowlands gezien vorig jaar, dat was de moeite echt niet waard
Hm, misschien zijn Breuls rekenkunsten dat niet meer helemaal in orde. Zover ik weet gaan er 365 dagen in een jaar.quote:Op zaterdag 16 april 2005 23:28 schreef Havoc het volgende:
[..]
Topics die ouder zijn dan een jaar kun je niet meer op reageren, alleen crew kan dat.
Fraaie OP ook, me dunkt.quote:Op zaterdag 16 april 2005 23:55 schreef Pool het volgende:
Mijn complimenten voor je sluitpost, Nagz.
Marokkaanse crimineel heeft SEX PORNO SEX met yvonne.
Ow, jij vraagt het alquote:Op zondag 17 april 2005 01:50 schreef Waxxer het volgende:
Oke kan die kutfoto van Laffer worden weggehaald uit Tot ziens, DePresident!! *O*
Merci beaucoup!
zelfkennis is okèquote:Op zondag 17 april 2005 02:00 schreef Waxxer het volgende:
Heb, ik zal het in alle openheid zeggen, ook al gemaild. Het spijt me zeer maar dit eeehhhh..... kan niet in mijn ogenpolitiek correct gezegd
en dan ben k misschien een matennaaier, een lul, een softe homo, een Fok-NSB'er, de forum-Bernhard, maar bah bah BAH!!!!!!!!
Zo
gebruiken jullie wel condoomsquote:
Ja,we willen niet zo een gedrocht op de wereld zetten zoals jij bentquote:
het enige wat jij nog kunt bevruchten is een berggeit in marokko, maar je hebt niet eens geld om je dorp per busje te verlatenquote:Op zondag 17 april 2005 02:02 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ja,we willen niet zo een gedrocht op de wereld zetten zoals jij bent
jij had weg gehaald moeten worden, zo vlak voor je geboortequote:Op zondag 17 april 2005 02:06 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja maar wat doet Laffer-popje-dopje, hij haalt hem wel weg.![]()
Lieverd, als er iemand zou zijn om mij te willen bevruchten en ik de kans zou lopen zo een josti als jij bent op de wereld te zetten, dan zou ik liever zelfmoord plegenquote:Op zondag 17 april 2005 02:09 schreef laffer het volgende:
[..]
het enige wat jij nog kunt bevruchten is een berggeit in marokko, maar je hebt niet eens geld om je dorp per busje te verlaten![]()
![]()
okè, nu heb je me tukquote:Op zondag 17 april 2005 02:13 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Lieverd, als er iemand zou zijn om mij te willen bevruchten
Yepz, de eenmalige fout in de natuur is bij jou opgehoudenquote:Op zondag 17 april 2005 02:36 schreef laffer het volgende:
[..]
okè, nu heb je me tuk![]()
de natuur heeft toch z`n grenzen![]()
och voordat ik al die losertjes zoals jou in de struiken flikkerde (just for the fun) moest jouw moer eerst d`r drugs verslaving aan de kant zetten voordat er een klant de ejaculatie mocht volbrengen waaruit jij weer geboren bentquote:Op zondag 17 april 2005 02:39 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Yepz, de eenmalige fout in de natuur is bij jou opgehouden
Tot ziens, DePresident!! *O*quote:Wat niet mag:
Pornografisch materiaal of links daarnaar.
Uit erotisch oogpunt genomen beeldtenissen van minderjarigen of links daarnaar (wettelijk momenteel jonger dan 18 jaar).
Materiaal van PEII (Playboy Enterprises International Inc.).
Hentai / pornografische manga / toonsex.
Het plaatsen van foto's of tekeningen met zichtbare geslachtsdelen. Licht-erotische foto's of tekeningen zijn slechts toegestaan in het Babes & Hunks forum.
Het plaatsen van al te onsmakelijke of gewelddadige foto's of tekeningen of links daarnaar.
jij bent eigenlijk zo`n 60 jaar te laat geactiveerd op deze aardbolquote:Op zondag 17 april 2005 03:09 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Tot ziens, DePresident!! *O*
Jah.....................................qua wijzigingstekst.
Froger moet toch wat. Hij heeft 6 kinderen, welke brood op het plank moet.quote:Op zondag 17 april 2005 03:13 schreef laffer het volgende:
[..]
jij bent eigenlijk zo`n 60 jaar te laat geactiveerd op deze aardbol![]()
![]()
wat ik best wel kut vindt is dat de gemeenschap moet betalen voor het bestaansvermogen voor figuren zoals jij![]()
Omdat het een kuttopic was over een eikel die ooit een hitje heeft gescored.quote:Op zondag 17 april 2005 01:40 schreef -Angel- het volgende:
Havoc, waarom is dit topic in vredensnaam bagger: Subforum over Vanilla Ice??
We hebben het hier wel over de man die M.C. Hammer van de nummer één positie in de hitlijsten stootte. "Nobody could touch Hammer before I came along. The Ice Man cometh!"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |