Maar slim als ik ben kan ik wel gewoon tussen de regels doorlezen Struikvogelquote:Op zaterdag 16 april 2005 20:15 schreef -Struikrover- het volgende:
Waarom worden mijn topics dichtgegooid ? Staat geen gijs in de titel en ben banwaardige posts

quote:

Je bent wel goed gefrustreerd en probeert het steeds te schuiven op sex. Kom je zelf wat tekort?quote:Op zaterdag 16 april 2005 20:16 schreef Bastard het volgende:
[..]
JIj hebt je beurt vanavond wel weer verdiend, wa?

U vraagt en wij draaienquote:Op zaterdag 16 april 2005 20:17 schreef Bastard het volgende:
Trouwens.. zet es SC en Gijsjes voor deze topic titel.. voel me lekker thuis zo

Nee, serieus niet nee.quote:Op zaterdag 16 april 2005 20:18 schreef Knut het volgende:
[..]Ik denk dat we gewoon langs elkaar heen lullen. Kan je nou echt niet inzien waarom ik het topic gesloten heb ?

Ik heb net ook al gezegd dat ik het geprobeerd heb te regelen via een ander crewlid. Juist omdat de gijsjes een reeks is waar een hoop (ex)crewleden in posten. En dat is dus niet de manier waarop het werkte. Ik ben bereid om je nu weer een nieuw deel te laten openen en gewoon te zeggen dat we van elkaar snappen wat de regels zijn in het geheel.quote:Op zaterdag 16 april 2005 20:22 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee, serieus niet nee.
En ik ga het ook nog niet eens herhalen waarom niet.. er was geen aanleiding voor zo sluiten.
Als je denkt dat er iets niet kan behoor je te modden.. had je gewoon die link van mij weggehaald gisteren had ik heus niet zo gereageerd. Dan had je wel degelijk een punt ik ga niet ouwehoeren of een illegale link natuurlijk.

We snappen elkaar.quote:Op zaterdag 16 april 2005 20:23 schreef Knut het volgende:
[..]
Ik heb net ook al gezegd dat ik het geprobeerd heb te regelen via een ander crewlid. Juist omdat de gijsjes een reeks is waar een hoop (ex)crewleden in posten. En dat is dus niet de manier waarop het werkte. Ik ben bereid om je nu weer een nieuw deel te laten openen en gewoon te zeggen dat we van elkaar snappen wat de regels zijn in het geheel.

Geen reaktie uiteraard ;')quote:Op zaterdag 16 april 2005 20:15 schreef -Struikrover- het volgende:
Waarom worden mijn topics dichtgegooid ? Staat geen gijs in de titel en ben banwaardige posts

Mooi. Open lekker een topic en hou je in het algemeen aan de policy.quote:

dude. wat is dit dan ?quote:

Best.quote:Op zaterdag 16 april 2005 20:26 schreef Knut het volgende:
[..]
Mooi. Open lekker een topic en hou je in het algemeen aan de policy.
Let wel. Ik kom vaker langs om het geheel in de gaten te houden. Dit blijkt dus meer dan nodig.

quote:
lezen is lastig, struik?quote:Op zaterdag 16 april 2005 20:17 schreef Knut het volgende:
[..]
Maar slim als ik ben kan ik wel gewoon tussen de regels doorlezen Struikvogel

Hey als je je anders even met mijn vraag bezighoudt, waarom zouden modreviews niet toegestaan zijn, en als het niet in ONZ mag, schop hem dan naar GC.quote:

Als het aan mij lag, zaten al die pleuris reeksen dicht.quote:Op zaterdag 16 april 2005 20:30 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Knut, je hebt een reeks op slot gedaan.

ik kan mij geheel in deze stelling vinden!quote:Op zaterdag 16 april 2005 20:35 schreef Havoc het volgende:
[..]
Als het aan mij lag, zaten al die pleuris reeksen dicht.
Oh met uitzondering van GPD want daar post mijn vriendje Ruis.

Als het aan mij lag waren er geen modsquote:Op zaterdag 16 april 2005 20:35 schreef Havoc het volgende:
[..]
Als het aan mij lag, zaten al die pleuris reeksen dicht.
Oh met uitzondering van GPD want daar post mijn vriendje Ruis.

Het ligt helaas niet aan jou en aan mijquote:Op zaterdag 16 april 2005 20:37 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Als het aan mij lag waren er geen mods

lees ff:quote:Op zaterdag 16 april 2005 20:50 schreef RaymanNL het volgende:
Wat is de reden van de verdwijning van de TTT?

google.fok.nlquote:Op zaterdag 16 april 2005 20:50 schreef RaymanNL het volgende:
Wat is de reden van de verdwijning van de TTT?

ik zie geen enkel nut voor een user-review in ONZ van een user/mod die nooit/amper in ONZ post, en mocht Dr_flash hem toch in GC willen, hij kan hem zelf met gemak verplaatsen en heropenen.quote:Op zaterdag 16 april 2005 20:44 schreef Eksteroog het volgende:, userreviews staan ook in ONZ en daar hebben ze ook altijd gestaan.
Maar blijkbaar kan PP geen normaal antwoord verzinnen, too bad.

Is dát de reden? Een andere zoekfunctie?quote:

Hoe bedoel je?quote:

De TT is net anders geweestquote:Op zaterdag 16 april 2005 21:11 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hoe bedoel je?
Stond er wat anders in de OP? Of is volgens jou mijn post geëdit?

de TT was net anders.quote:Op zaterdag 16 april 2005 21:11 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hoe bedoel je?
Stond er wat anders in de OP? Of is volgens jou mijn post geëdit?

Voor jou altijd, schatquote:Op zaterdag 16 april 2005 21:13 schreef Knut het volgende:
[..]
De TT is net anders geweest
Gooi je msn eens aan

Ja, dus? Daar kunnen ze hier niets mee hoor.quote:Op zaterdag 16 april 2005 21:34 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Voor jou altijd, schat
By the way:
Max-topic:Alleen maar ontopic reacties
![]()

Ze kunnen het toch in de TTT gooien?quote:Op zaterdag 16 april 2005 21:38 schreef Pool het volgende:
[..]
Ja, dus? Daar kunnen ze hier niets mee hoor.![]()

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |