Dat is nog geen bedreiging jongen.. je weet niet eens wie ik ben, of hoe ik kan dreigen.quote:Oe! een bedreiging erbij Wat ben je toch lief. Ik probeer Via een crewlid erop te wijzen dat er dingen fout gaan in de reeks. Als er dan een foto van mij neergezet worden en de posters in de reeks geven aan dat ik uit mijn nek lul dan doen we het dus op de manier waarop het bij andere topics ook zou gaan. Een slotje.
Net zoals op dit topic. We hebben een feedbacktopic waar je mag komen zeuren

Ik ookquote:Op zaterdag 16 april 2005 19:47 schreef Knut het volgende:
Ik vind mezelf verdomd sympathiek als ik het zelf mag zeggen.

Je snapt natuurlijk wel dat dit soort gezeik geen enkele sympathie opwekt bij Knut om [betreffende reeks] weer open te gooien.quote:

Oi Laat mij er eens buitenquote:Op zaterdag 16 april 2005 19:50 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dat is nog geen bedreiging jongen.. je weet niet eens wie ik ben, of hoe ik kan dreigen.
Maar in al die tijd dat gijsjes topics er zijn, bijna 1000 stuks, is amper een poot uitgestoken met modden. Ja tuurlijk worden er dan foto's geplaatst die niet kunnen misschien, maar ach kennelijk is het ok, niemand tikt op de vingers.
En zo rats komt meneer Kneus Knut uit zn bek gestapt, in een verkeerde bui, waarschijnlijk niet klaar gezogen door zn chick, en zal zich zelf toch nog ff een vent laten voelen vandaag. Eerst aanspreken via iemand anders dat het minder moet, krijg je vervolgens kritiek van ondergetekende en ga je slotjes smijten zonder een duidelijk antwoord waarom.

Dat is geeneens een bedreigingquote:Op zaterdag 16 april 2005 19:52 schreef Bastard het volgende:
Ik zal je een persoonlijke bedreiging geven:
Ik vind jou een klootzak, en zal er niet mee zitten als je je ballen in fruitpers steekt. Dat is, als je tenminste bij het aanrecht kan komen, klein kind.

Jij bent natuurlijk alleen mod geworden omdat je vriendje een mod is.. geeft ook het nivo van de mods aan hier hoor.quote:

Alsof ik invloed heb op de keuze van de LIF modquote:Op zaterdag 16 april 2005 19:54 schreef Bastard het volgende:
[..]
Jij bent natuurlijk alleen mod geworden omdat je vriendje een mod is.. geeft ook het nivo van de mods aan hier hoor.

laat maarquote:Op zaterdag 16 april 2005 19:53 schreef Knut het volgende:
Silmarwen heeft met het geheel niks te maken.
De manier waarop er in de reeks gereageerd word op de mod acties was niet goed. Als ik me dan aanpas naar de manier van modden die gevraagd word is het weer niet goed ?
Je geeft zelf te kennen je bewust niet aan de policy te houden.
Als je nog op een normale manier kan communiceren mag je nog eens terugkomen en dan gaat je reeksje ook vast weer open hoor. Maar je mag ook kiezen om me echt te bedreigen ofzo. want je schijnt het heel goed te kunnen

+10 orginaliteit men!quote:Op zaterdag 16 april 2005 19:54 schreef Bastard het volgende:
[..]
Jij bent natuurlijk alleen mod geworden omdat je vriendje een mod is.. geeft ook het nivo van de mods aan hier hoor.

Echt wel menquote:Op zaterdag 16 april 2005 19:55 schreef Knut het volgende:
[..]
Alsof ik invloed heb op de keuze van de LIF mod

Met je ballen in de fruitpers, uiteraardquote:Op zaterdag 16 april 2005 19:54 schreef Knut het volgende:
[..]
Dat is geeneens een bedreiging
En ik ben 2.04 meter en mijn aanrecht staat op 1.02. Dat gaat wel lukken. Moet ik er een foto van maken voor je ?

Ja, ga je het tegen mama zeggenquote:3 mods gaan ban-aanvragen doen als dit zo doorgaat.

Kern van waarheid in dan men.quote:Op zaterdag 16 april 2005 19:57 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
+10 orginaliteit men!
Je bent er alleen een half jaar te laat mee. Die topics hebben we al gehad en als je eens vaker uit

quote:Op zaterdag 16 april 2005 19:43 schreef Bastard het volgende:
Je bent godver op die manier nog geen steek verder dan Saddam Hoessein of een vergelijkbare dictator.
Mietje.

Welke mods gaan ban aanvragen doen ?quote:Op zaterdag 16 april 2005 19:59 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja, ga je het tegen mama zeggen
Ik ken je nog geeneens, mods komen en gaan, en iedereen krijgt de kans om zn piemel te laten zien kennelijk.
Kinderachtig gedoe hier.. ik pas er voor om te kruipen voor een stel pubers met grootheidswaanzin.

Ja, misschien komen alle leuke users en topics dan wel weer terug!quote:Op zaterdag 16 april 2005 20:00 schreef Bupatih het volgende:
Ik wist wel dat de mods iets anders in petto houden in plaats van die TTT

dat zei Ruis en B. als je gewoon ff rustig doet komt er morgen ofzo wel weer een topic ( als dat mag van Knut dan hé )quote:

Heb je ook een persoonlijk ongenoegen met reeksen? Is het omdat je te verlegen bent om kennis te maken met de mensen door ze maar in de ban te doen? Of is het omdat je het mensen een plezier niet gunt. Ik denk een beetje beide dan.. en dat datzelfde geld voor knut overigs.quote:Op zaterdag 16 april 2005 20:01 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Net zoveel waarheid als dat reeksen nu hebben

Iek! Daar heb je er al eenquote:Op zaterdag 16 april 2005 20:05 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Ja, misschien komen alle leuke users en topics dan wel weer terug!

Die lurken zo te zien nog gewoon allemaal meequote:Op zaterdag 16 april 2005 20:05 schreef Croupouque het volgende:
[..]

quote:Op zaterdag 16 april 2005 20:05 schreef Croupouque het volgende:
[..]

Als hij niet zo belachelijk gaat doen, hoef ik me niet zo op te stellen.quote:Op zaterdag 16 april 2005 20:05 schreef Magneet het volgende:
[..]
dat zei Ruis en B. als je gewoon ff rustig doet komt er morgen ofzo wel weer een topic ( als dat mag van Knut dan hé )

Ik vind reeksen helemaal niks. Maar ze hebben gewoon een bestaansrecht zolang de inhoud van de reeksen gewoon aan de policy blijft voeldoen.quote:Op zaterdag 16 april 2005 20:06 schreef Bastard het volgende:
[..]
Heb je ook een persoonlijk ongenoegen met reeksen? Is het omdat je te verlegen bent om kennis te maken met de mensen door ze maar in de ban te doen? Of is het omdat je het mensen een plezier niet gunt. Ik denk een beetje beide dan.. en dat datzelfde geld voor knut overigs.
Ik sluit op een gegeven moment een topic en word mij daarna door iemand gevraagd het topic weer open te laten. HIer geef ik gewoon gehoor aan en het topic loopt gewoon lekker met geneuzel over bungee jumpen. Echter zijn er dan nog steeds mensen die denken dat het heel erg leuk is om een "ik laat mijn billen zien smiley" naar mij te posten en om te vragen om een mod met ballen. Ik voldoe aan het verzoek en er komt opeens een hoop meer gezeik mijn kant op. Ik ben niet van mening de gijsjes permanent gesloten te laten maar er is schijnbaar maar 1 manier waarop de modjes geloofwaardig over komen.quote:Ik verwacht nog steeds een passen antwoord op de vraag waarom er niet eerder dan goed gemod word ipv zo resoluut slotjes te gaan smijten.
Ow jawel. 2e topic is gewoon terrecht gesloten.quote:In het tweede topic was al helemaal sprake van een fout geplaatst slotje, dat is niet eens te ontkennen.. en nu mensen pissig gaan maken om vervolgens bans aan te kunnen vragen.
Ronduit belachelijk.. maar dat gaat niemand toegeven hier, maar dat het ridicuul is valt niet te ontkennen.

Ja joh, jouw dag, heb je plezier, sluit een paar reeksen, plaag wat mensen alsof je god bent, hier heb je een ballon. Morgen weer beter met je.quote:Op zaterdag 16 april 2005 20:10 schreef Knut het volgende:
[..]
Ik vind reeksen helemaal niks. Maar ze hebben gewoon een bestaansrecht zolang de inhoud van de reeksen gewoon aan de policy blijft voeldoen.
[..]
Ik sluit op een gegeven moment een topic en word mij daarna door iemand gevraagd het topic weer open te laten. HIer geef ik gewoon gehoor aan en het topic loopt gewoon lekker met geneuzel over bungee jumpen. Echter zijn er dan nog steeds mensen die denken dat het heel erg leuk is om een "ik laat mijn billen zien smiley" naar mij te posten en om te vragen om een mod met ballen. Ik voldoe aan het verzoek en er komt opeens een hoop meer gezeik mijn kant op. Ik ben niet van mening de gijsjes permanent gesloten te laten maar er is schijnbaar maar 1 manier waarop de modjes geloofwaardig over komen.
[..]
Ow jawel. 2e topic is gewoon terrecht gesloten.
En ik vraag geen ban aan hoorAl zou een ban al redelijk gerechtvaardigd zijn als ik jouw postings hier zo zie

Vind ik ook. En nu naar GC met die rotzooi, het heeft wel lang genoeg in ONZ gestaan waar het absoluut niet op zijn plek is.quote:Op zaterdag 16 april 2005 20:10 schreef Knut het volgende:
[..]
Ik vind reeksen helemaal niks. Maar ze hebben gewoon een bestaansrecht zolang de inhoud van de reeksen gewoon aan de policy blijft voeldoen.
[..]

Ik heb totaal niet de illusie dat er een god bestaat laat staan dat ik denk dat ik mensen als god kan klagen door een topicreeks tijdelijk te sluiten.quote:Op zaterdag 16 april 2005 20:13 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja joh, jouw dag, heb je plezier, sluit een paar reeksen, plaag wat mensen alsof je god bent, hier heb je een ballon. Morgen weer beter met je.

Ik kan A) geen bans doen B) ik hoef geen kennis te maken met mensen via slowchats.quote:Op zaterdag 16 april 2005 20:06 schreef Bastard het volgende:
[..]
Heb je ook een persoonlijk ongenoegen met reeksen? Is het omdat je te verlegen bent om kennis te maken met de mensen door ze maar in de ban te doen? Of is het omdat je het mensen een plezier niet gunt. Ik denk een beetje beide dan.. en dat datzelfde geld voor knut overigs.
Er werd vriendelijk verzocht de policy niet te overschrijden omdat er veel crew post in de sc. Knut handelde het juist netjes af. Oa voor de foto en het commentaar werd het gesloten. Geheel volgens de policy. Dat is gewoon normaal.quote:Ik verwacht nog steeds een passen antwoord op de vraag waarom er niet eerder dan goed gemod word ipv zo resoluut slotjes te gaan smijten.
In het tweede topic was al helemaal sprake van een fout geplaatst slotje, dat is niet eens te ontkennen.. en nu mensen pissig gaan maken om vervolgens bans aan te kunnen vragen.
Ronduit belachelijk.. maar dat gaat niemand toegeven hier, maar dat het ridicuul is valt niet te ontkennen.

Niet zuigen nou hequote:Op zaterdag 16 april 2005 20:15 schreef Knut het volgende:
[..]
Ik heb totaal niet de illusie dat er een god bestaat laat staan dat ik denk dat ik mensen als god kan klagen door een topicreeks tijdelijk te sluiten.
Die ballon zal ik aan mijn balkon hangen en aan je denken op ieder ogenblik dat ik de fruitpers gebruik

JIj hebt je beurt vanavond wel weer verdiend, wa?quote:Op zaterdag 16 april 2005 20:15 schreef Silmarwen het volgende:
En als je Knut uitdaagt, tja dan kun je het natuurlijk krijgen he.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |