dank je voor het posten van dit bericht, echt een klassiek voorbeeld van hetgene waar ik het in de OP over had.quote:Op vrijdag 15 april 2005 20:55 schreef cappp het volgende:
vet
Bedankt. Heel erg bedankt.quote:Op vrijdag 15 april 2005 20:58 schreef Janetje het volgende:ik ben het voor de verandering eens een keer eens met ruis...
Het spijt mequote:Op vrijdag 15 april 2005 20:57 schreef Ruis het volgende:
[..]
dank je voor het posten van dit bericht, echt een klassiek voorbeeld van hetgene waar ik het in de OP over had.
zie je die tag naast m'n naam staan?quote:Op vrijdag 15 april 2005 21:09 schreef Wokkel1982 het volgende:
BrauN mag je niet aanspreken op zijn gedrag!![]()
kolere zeg Peri, doe eens niet FF's icoon gebruiken!quote:Op vrijdag 15 april 2005 21:11 schreef PeRi het volgende:
Amen to that.
Tijd voor mijn unban dus.quote:Op vrijdag 15 april 2005 20:57 schreef BrauN het volgende:
Maar weet je wat het ook is... het is zo verdomd rustig in ONZ tegenwoordig...
quote:Op vrijdag 15 april 2005 21:09 schreef Ruis het volgende:
en owja, er staat geen [SC] in de TT, dat heeft een reden, en die reden is dat dit topic niet voor SC bedoeld is!
Riedeltje, deuntje, ratel.quote:Op vrijdag 15 april 2005 20:57 schreef BrauN het volgende:
Teveel vrije tijd zegt ie.
Maar inderdaad, ergens heb je gelijk.
Maar weet je wat het ook is... het is zo verdomd rustig in ONZ tegenwoordig...Dan vallen mensen die veel posten natuurlijk veel sneller op. Maar ik begrijp wat je bedoelt en zal mij schikken naar je wensen, voor zover mij dat lukt.
quote:Op vrijdag 15 april 2005 21:15 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Riedeltje, deuntje, ratel.
Je weet het gewoon leuk in te pakken, iedere keer weer, dat moet ik je wel nageven.
En dan gaat er geen belletje rinkelen?quote:Op vrijdag 15 april 2005 21:19 schreef Dead-Doll het volgende:
omdat er de naam Dead-Doll bij de TS staat.
Heb jij een cursus gevolgd met de naam: Zeg dat iemand gelijk heeft, en lach hem daarna recht in zijn bek uit en ga gewoon door waar je mee bezig was.quote:Op vrijdag 15 april 2005 21:17 schreef BrauN het volgende:
[..]![]()
![]()
Je hebt gelijk Dirkh.
Maar ik begrijp dat dit topic niet specifiek over mij gaat, dus ontopic alsjeblieft.
Nee. Niemand neemt de moeite om topics van mij te bekijken.quote:Op vrijdag 15 april 2005 21:21 schreef Dirkh het volgende:
[..]
En dan gaat er geen belletje rinkelen?
Dat kan je bij je instellingen wijzigen.quote:Op vrijdag 15 april 2005 21:22 schreef Intxaurraga het volgende:
Potentieel 7-pagina's topic
Moet ik mijn vraag herhalen?quote:Op vrijdag 15 april 2005 21:23 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Nee. Niemand neemt de moeite om topics van mij te bekijken.![]()
Een paar recente toppertjes van je:quote:Op vrijdag 15 april 2005 21:19 schreef Dead-Doll het volgende:
dat ik ook best toffe topics geopend heb. Al zeg ik het zelf.
Maar, die worden niet erkend, omdat er de naam Dead-Doll bij de TS staat.
Afijn, dan blijft het een volgeluld topic over waarom er niet veel gereageerd moet worden.quote:Op vrijdag 15 april 2005 21:24 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Dat kan je bij je instellingen wijzigen.
Dan wordt het een gewoon potentieel 1 pagina topic.
erm, ik was eerderquote:Op vrijdag 15 april 2005 21:26 schreef Wrinex het volgende:
[..]
Een paar recente toppertjes van je:
Symboliseer *hier* je vagina!
Okay toegegeven, deze was wel leuk:quote:Op vrijdag 15 april 2005 21:26 schreef Wrinex het volgende:
[..]
Een paar recente toppertjes van je:
Symboliseer *hier* je vagina!
Ik ga naar school.
Sara is okay! O+
reageren is niet erg, prima zelfs, maar liever geen reacties als;quote:Op vrijdag 15 april 2005 21:26 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Afijn, dan blijft het een volgeluld topic over waarom er niet veel gereageerd moet worden.
De paradox
in Mag het voetbalforum opgeheven worden?quote:Ik heb ook wel eens gevolleybald
Ja dus? Beide waren kutquote:Op vrijdag 15 april 2005 21:27 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
erm, ik was eerder
Symboliseer hier je vagina
Moet ik hier nu zelfs een status hebben om m'n mening te verkondigenquote:
Moderator, ik wil even vragen waarom bepaalde topics van mij gesloten zijn want ik d.... ehm, oh nee.quote:Op vrijdag 15 april 2005 21:49 schreef Bupatih het volgende:
Goed topic, Ruis.
Eindelijk iemand die zegt waar het op staat.
wel als je enigzins de hoop koestert dat er ook daadwerkelijk naar geluisterd word.quote:Op vrijdag 15 april 2005 21:52 schreef Avani het volgende:
[..]
Moet ik hier nu zelfs een status hebben om m'n mening te verkondigen![]()
Nou wees maar niet bang, die hoop koester ik nietquote:Op vrijdag 15 april 2005 21:53 schreef Ruis het volgende:
[..]
wel als je enigzins de hoop koestert dat er ook daadwerkelijk naar geluisterd word.
Sadistische eikelquote:Op vrijdag 15 april 2005 21:53 schreef Ruis het volgende:
[..]
wel als je enigzins de hoop koestert dat er ook daadwerkelijk naar geluisterd word.
Hihi. Poepsie-floepsiequote:Op vrijdag 15 april 2005 21:53 schreef BrauN het volgende:
[..]
Moderator, ik wil even vragen waarom bepaalde topics van mij gesloten zijn want ik d.... ehm, oh nee.
Je bent niet blauw.
Buup, praat geen poep.![]()
OMG, je berichtgeschiedinisquote:Op vrijdag 15 april 2005 22:02 schreef Dead-Doll het volgende:
Bij de weg, sinds wanneer is het verboden om alleen in ONZ te posten?
Ik ken het.quote:Op vrijdag 15 april 2005 22:02 schreef Dead-Doll het volgende:
Niet, anders was jij allang geband/opgepakt/gemarteld/gestenigd/beboet/enz enz.quote:Op vrijdag 15 april 2005 22:02 schreef Dead-Doll het volgende:
Yo, gaat heen.quote:Op vrijdag 15 april 2005 22:12 schreef SuperMen het volgende:
yo wat is dit voor topic lijkt wel fb zo bagger
En jij bent?quote:Op vrijdag 15 april 2005 22:12 schreef SuperMen het volgende:
yo wat is dit voor topic lijkt wel fb zo bagger
Omdat hij zag aankomen dat ONZ vanavond een beetje duf zou zijn en er dus niet voldoende werk voor 'm was, dus zette hij de 'BrauN bash avond' in gang. En verhip, het werkt, het is nu tamelijk druk.quote:Op vrijdag 15 april 2005 22:16 schreef Dead-Doll het volgende:
Maar. Ruis. Dêm, waarom moet je hier zo'n heel topic over openen?
Ja, dat zal het zijn.quote:Op vrijdag 15 april 2005 22:18 schreef BrauN het volgende:
[..]
Omdat hij zag aankomen dat ONZ vanavond een beetje duf zou zijn en er dus niet voldoende werk voor 'm was, dus zette hij de 'BrauN bash avond' in gang. En verhip, het werkt, het is nu tamelijk druk.
Al is de neger nog zo snel, zijn moonwalk achterhaalt hem wel.quote:Op vrijdag 15 april 2005 22:20 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja, dat zal het zijn.
Ik zie een Michael Jackson in jou. Eerst met kleine kinderen spelen, je een beetje aftrekken en dan zeggen dat iedereen tegen je is.
Misschien moet je dan een testpubliek nemen dat niet voor 80% uit Josties bestaatquote:Op vrijdag 15 april 2005 22:11 schreef Bupatih het volgende:
Ik filter mijn posts altijd erg zorvuldig.
Ik laat ze daarna nakijken door mijn secretaresse, alvorens ik de post loslaat op een testpubliek.
Als daarvan minimaal 93% knikkend instemt, plaats ik hem.
hoezo, dat komt toch vrij goed overeen met het doelpubliek in ONZ?quote:Op vrijdag 15 april 2005 22:31 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Misschien moet je dan een testpubliek nemen dat niet voor 80% uit Josties bestaat
Wel een mooie reactie om in dít topic te posten, ook.quote:Op vrijdag 15 april 2005 22:32 schreef Bosbeetle het volgende:
*reageert !
welke reactie ?quote:Op vrijdag 15 april 2005 22:33 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Wel een mooie reactie om in dít topic te posten, ook.
O ja das waar natuurlijkquote:Op vrijdag 15 april 2005 22:32 schreef Ruis het volgende:
[..]
hoezo, dat komt toch vrij goed overeen met het doelpubliek in ONZ?
Daar hebt gij een goed punt.quote:Op vrijdag 15 april 2005 22:37 schreef Pool het volgende:
De TTT dichtpleuren, de fossiele reeksen openlaten, de mooie sticky's verwijderen en dan klagen dat er alleen nog maar bagger overblijft.
Eens.quote:Op vrijdag 15 april 2005 22:40 schreef ArmaniMania het volgende:
Trouwens, die Ruis he, die opent kut-topics man.
Je snapt er duidelijk niets van. Het is toch duidelijk dat OvjL verbaggert omdat BrauN in topics post?! Hoe duidelijk wil je het hebben.quote:Op vrijdag 15 april 2005 22:37 schreef Pool het volgende:
De TTT dichtpleuren, de fossiele reeksen openlaten, de mooie sticky's verwijderen en dan klagen dat er alleen nog maar bagger overblijft.
De TTT-zooi was z'n doel voorbij gestreefd, innovatie belonen, er werden bijna alleen nog maar variatie's-op-een-thema-topics in de TTT geplaatst, als er al nieuwe topics inkwamen.quote:Op vrijdag 15 april 2005 22:37 schreef Pool het volgende:
De TTT dichtpleuren
ik zie niet in wat de reeksen voor kwaad kunnen in ONZ? zolang er maar geen wildgroei aan is, die er door de reeksen-stop dus niet zal zijn.quote:de fossiele reeksen openlaten
Huisregel(s) Onzin voor je leven. prachtige nieuwe sticky, in bijna een maand tijd nog geen 500 views, nee, die sticky's worden idd gelezen.quote:de mooie sticky's verwijderen
waar zie je me klagen?quote:en dan klagen dat er alleen nog maar bagger overblijft.
Een soort van haat/liefde verhouding?quote:Op vrijdag 15 april 2005 22:46 schreef Bosbeetle het volgende:
Ja en nieuwtjes zeiken als er een keer een oldbie meepraat !
tis geheel wederzijds
Oldbies posten al een jaar of 3,5 niet meer regelmatig in ONZ hoorquote:Op vrijdag 15 april 2005 22:42 schreef Nagz het volgende:
Ik denk dat veel oldbie's bang worden dat hun oude kliek overrompeld word door nieuwtjes.
d'r zijn er 2 mod in ONZ, mên...quote:Op vrijdag 15 april 2005 22:51 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Oldbies posten al een jaar of 3,5 niet meer regelmatig in ONZ hoor
tja die zijn samen met de usuals reeks allemaal verbitterd !quote:Op vrijdag 15 april 2005 22:51 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Oldbies posten al een jaar of 3,5 niet meer regelmatig in ONZ hoor
de usual reeksen zijn al post-oldbiequote:Op vrijdag 15 april 2005 22:56 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
tja die zijn samen met de usuals reeks allemaal verbitterd !
tijd dat ze een boek uitbrengen met de fok geschiedenis dan kan een n00b als ik me inlezen !quote:Op vrijdag 15 april 2005 22:57 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
de usual reeksen zijn al post-oldbie
Er wordt toch al aan een wikipedia gewerktquote:Op vrijdag 15 april 2005 22:58 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
tijd dat ze een boek uitbrengen met de fok geschiedenis dan kan een n00b als ik me inlezen !
quote:Op vrijdag 15 april 2005 22:59 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Er wordt toch al aan een wikipedia gewerkt
quote:Op vrijdag 15 april 2005 21:12 schreef Ruis het volgende:
[..]
kolere zeg Peri, doe eens niet FF's icoon gebruiken!
De mods plaatsen de TTT's. Als er dus twee maanden geen TTT's geplaatst worden, dan hebben de mods twee maanden geen TTT geplaatst. Dat is een keuze. Hetzelfde geldt voor het feit dat steeds dezelfde soort topics werden geplaatst. Ook dat was een keuze. Jullie zeggen nu dus eigenlijk: "wij hielden de TTT niet goed bij en in plaats van daar verbetering in brengen, hebben we hem maar weggegooid."quote:Op vrijdag 15 april 2005 22:42 schreef Ruis het volgende:
De TTT-zooi was z'n doel voorbij gestreefd, innovatie belonen, er werden bijna alleen nog maar variatie's-op-een-thema-topics in de TTT geplaatst, als er al nieuwe topics inkwamen.
Die reeksen zijn voor de meeste ONZ-users totaal niet boeiend. Bovendien drukken ze goede topics weg. Als je nu even niet in ONZ kijkt, dan mis je zo de leuke topics. Je kunt ze bovendien niet meer in de TTT vinden. Met de TTT zijn ook de leuke-topic-vermeldingen in feedback weg, de search is brak en tot overmaat van ramp zijn er dan nog de reeksen die de topics uit je lijst duwen.quote:ik zie niet in wat de reeksen voor kwaad kunnen in ONZ? zolang er maar geen wildgroei aan is, die er door de reeksen-stop dus niet zal zijn.
Het is maar wat je prachtig noemt.quote:Huisregel(s) Onzin voor je leven. prachtige nieuwe sticky, in bijna een maand tijd nog geen 500 views, nee, die sticky's worden idd gelezen.
In de OP.quote:waar zie je me klagen?
Jup, dus ben ik maar weer mod geworden.quote:Op vrijdag 15 april 2005 22:56 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
tja die zijn samen met de usuals reeks allemaal verbitterd !
De tering hè, tis vrijdag avond, hou het ff bij 4 regels of zo.quote:Op vrijdag 15 april 2005 23:02 schreef Pool het volgende:
Verhaal
Dat vat inderdaad het ONZ van de afgelopen tijd wel heel mooi samen ja.quote:Op vrijdag 15 april 2005 23:05 schreef Bosbeetle het volgende:
fotoshop hier de nieuwe paus
fotoshop hier een aap
fotoshop hier brauns hoofd op van alles en nog wat
paint een dinosaurus
paint een kanarie
paint een anaalfixatie
nee hoor dat was de TTT !quote:Op vrijdag 15 april 2005 23:06 schreef BrauN het volgende:
[..]
Dat vat inderdaad het ONZ van de afgelopen tijd wel heel mooi samen ja.
Treurig eigenlijk.
Het is wat lang geworden ja.quote:Op vrijdag 15 april 2005 23:04 schreef Havoc het volgende:
[..]
De tering hè, tis vrijdag avond, hou het ff bij 4 regels of zo..
Hoeveel *Hier* topics heb jij geopend de laatste drie maanden?quote:Op vrijdag 15 april 2005 23:06 schreef BrauN het volgende:
[..]
Dat vat inderdaad het ONZ van de afgelopen tijd wel heel mooi samen ja.
Treurig eigenlijk.
quote:
Niet in de slachtoffer rol kruipen nu.quote:Op vrijdag 15 april 2005 23:10 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Hoeveel *Hier* topics heb jij geopend de laatste drie maanden?
dat is idd één manier om er naar te kijken, je zou het ook zo kunnen zien, er zijn twee maanden geen TTT's geplaatst omdat er simpelweg geen leuke, vernieuwende topics geopend zijn, maar waarschijnlijk ligt de waarheid, zoals gewoonlijk, ergens in het midden, namelijk dat er de laatste tijd geen Mods geweest zijn die het idee achter de TTT steunden, en dus niet echt boven-gemiddeld-topic er in plaatsten, zoals daarvoor wel gebeurde.quote:Op vrijdag 15 april 2005 23:02 schreef Pool het volgende:
[..]
De mods plaatsen de TTT's. Als er dus twee maanden geen TTT's geplaatst worden, dan hebben de mods twee maanden geen TTT geplaatst. Dat is een keuze. Hetzelfde geldt voor het feit dat steeds dezelfde soort topics werden geplaatst. Ook dat was een keuze. Jullie zeggen nu dus eigenlijk: "wij hielden de TTT niet goed bij en in plaats van daar verbetering in brengen, hebben we hem maar weggegooid."
IMHO hoort een topic leuk te zijn om mee te doen c.q mee te lezen op het moment dat er gepost wordt in dat topic, en niet het nalezen van een topic enkele uren/dagen/weken later.. en als een topic die eigenschappen vertoont, nestelt het zichzelf echt wel bovenaan de AT/ONZ topic lijst, dus was je op dat moment niet online, tough luck... om daar nu de Reeksen en de brakke search de schuld van te geven, beetje jammer.quote:Die reeksen zijn voor de meeste ONZ-users totaal niet boeiend. Bovendien drukken ze goede topics weg. Als je nu even niet in ONZ kijkt, dan mis je zo de leuke topics. Je kunt ze bovendien niet meer in de TTT vinden. Met de TTT zijn ook de leuke-topic-vermeldingen in feedback weg, de search is brak en tot overmaat van ramp zijn er dan nog de reeksen die de topics uit je lijst duwen.
nee, maar het hield heel erg de status-quo in stand van Croupouque, bupa e.dquote:In een zelfde soort redenering zou je trouwens kunnen zeggen: ik zie niet in wat de TTT voor kwaad kon in ONZ.
zijn alle ONZ users tegenwoordig helderziend, dat ze al weten dat een Sticky niet interessant is om te lezen zonder hem eerst te openen? want ik weet toch wel zeker dat er meer dan 500 users actief zijn op Fok!quote:Het is maar wat je prachtig noemt.Dan was het Newbies Leesvoer! topic toch een paar amusementsniveautjes hoger. Als je eerst een kwart van ONZ wegjaagt en vervolgens een saaie mod een Huisregels-topic laat openen, dan heb je weinig views ja.
Gebruik de TTT niet als argument voor iedere discussie. Ik zag je ook al in Feedback dat soort onzin posten vandaag, wat trouwens ook voledig onzinnig was.quote:Op vrijdag 15 april 2005 23:02 schreef Pool het volgende:
[knip]
En daarmee zijn we weer bij de kern van dit 'probleem'. Men (Ruis) beticht mij dus van dat soort acties... het systematisch kapot maken van OvjL.quote:Op vrijdag 15 april 2005 23:13 schreef Bosbeetle het volgende:
Nou ik heb de laatste tijd best wel eens wat potentiele topics doodgeluld zien worden ... dus alleen het openen van een leuk topic is niet voldoende meer !
Yep.quote:Op vrijdag 15 april 2005 23:13 schreef Bosbeetle het volgende:
Nou ik heb de laatste tijd best wel eens wat potentiele topics doodgeluld zien worden ... dus alleen het openen van een leuk topic is niet voldoende meer !
graftering, ik typ me suf en jij reageert er met een lullige one-liner op...quote:Op vrijdag 15 april 2005 23:13 schreef BrauN het volgende:
Ruis, het is hier geen NWS. Doe normaal en hou je posts binnen de perken.
Waarheid is hard.quote:Op vrijdag 15 april 2005 23:14 schreef BrauN het volgende:
[..]
En daarmee zijn we weer bij de kern van dit 'probleem'. Men (Ruis) beticht mij dus van dat soort acties... het systematisch kapot maken van OvjL.
quote:Op vrijdag 15 april 2005 23:14 schreef BrauN het volgende:
[..]
En daarmee zijn we weer bij de kern van dit 'probleem'. Men (Ruis) beticht mij dus van dat soort acties... het systematisch kapot maken van OvjL.
Ja. Dat deed je ook, dat doe je nog steeds. Ookal open je soms hele leuke topics, je kan het niet nalaten om in andere topics non-reacties te plaatsen waardoor je ze verpest.quote:Op vrijdag 15 april 2005 23:14 schreef BrauN het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 15 april 2005 23:15 schreef Ruis het volgende:
[..]
graftering, ik typ me suf en jij reageert er met een lullige one-liner op...
Ben je een kloon van Tessje ofzo?
Je hebt die aantijging in ieder geval nog niet kunnen weerleggen. Integendeel zelfs.quote:Op vrijdag 15 april 2005 23:14 schreef BrauN het volgende:
[..]
quote:
quote:Op vrijdag 15 april 2005 23:19 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja. Dat deed je ook, dat doe je nog steeds. Ookal open je soms hele leuke topics, je kan het niet nalaten om in andere topics non-reacties te plaatsen waardoor je ze verpest.
En daar ben je niet de enige in.
Dan kan je ook wel zeggen, daar zijn toch mods voor om dat te regelen, of te herstellen, maar vaak is het al te laat. Het is al verpest, de TS smeert 'm omdat hij/zij het wel een leuk topic vond, en de aasgieren duiken er op.
Voila, plaatje rond.
Doe dat dan ook nietquote:Op vrijdag 15 april 2005 23:19 schreef fembol het volgende:
Ehm.. ik wil me er niet mee bemoeien...
quote:Op vrijdag 15 april 2005 23:20 schreef Wrinex het volgende:
[..]
Je hebt die aantijging in ieder geval nog niet kunnen weerleggen. Integendeel zelfs.
[..]
Dat een topic weinig tot geen potentie heeft wil niet betekenen dat je daar maar een beetje mag aanklooien hoorquote:Op vrijdag 15 april 2005 23:22 schreef BrauN het volgende:
[..]
Complete onzin, ik verpest helemaal geen topics. Ik ben wel eens benieuwd naar voorbeelden van topics die door mijn reactie (of reacties) zijn verpest... Ik maak mij zeer zelden schuldig aan offtopic slowchatten in een topic met potentie. Voor dat soort fratsen moet je toch echt bij andere users zijn. Namen hoeven niet genoemd te worden...
Daar ben ik het wel mee eens. Ik vond de TTT zelf wel echt veel waarde toevoegen, maar blijkbaar zijn jullie het als mods daar niet mee eens. In elk geval bedankt voor de inhoudelijke reactie.quote:Op vrijdag 15 april 2005 23:12 schreef Ruis het volgende:
maar waarschijnlijk ligt de waarheid, zoals gewoonlijk, ergens in het midden, namelijk dat er de laatste tijd geen Mods geweest zijn die het idee achter de TTT steunden, en dus niet echt boven-gemiddeld-topic er in plaatsten, zoals daarvoor wel gebeurde.
Dan lever je ONZ dus wel helemaal over aan de waan van de dag. Zit ONZ dan eens in een dipje, dan kom je er minder snel uit denk ik.quote:IMHO hoort een topic leuk te zijn om mee te doen c.q mee te lezen op het moment dat er gepost wordt in dat topic, en niet het nalezen van een topic enkele uren/dagen/weken later.. en als een topic die eigenschappen vertoont, nestelt het zichzelf echt wel bovenaan de AT/ONZ topic lijst, dus was je op dat moment niet online, tough luck... om daar nu de Reeksen en de brakke search de schuld van te geven, beetje jammer.
Dat is op zich een punt, maar dat had je ook kunnen sturen met de keuze bij het plaatsen van TTT's. Bovendien was er al wel diversiteit. Een fok!bijbel is iets heel anders dan het tegenspreken van spreekwoorden, wat ook weer verschilt van het topic van Flyga waarin smileys op hoofden werden geplakt.quote:nee, maar het hield heel erg de status-quo in stand van Croupouque, bupa e.d
en dus werden zulke topics nagemaakt door andere users, meestal op matig niveau, in plaats daarvan hadden die users misschien zelf wel een ander, origineel topic kunnen bedenken.
Die vorige heb ik zelf wel vaker dan eens bekeken. Ik heb het ook niet zozeer over de vorige huisregels, maar over die sticky van Inso met het leesvoer voor nieuwbies. Die gaf op grappige wijze aan wat er in ONZ van je verwacht wordt. De TT was sowieso al pakkender.quote:zijn alle ONZ users tegenwoordig helderziend, dat ze al weten dat een Sticky niet interessant is om te lezen zonder hem eerst te openen? want ik weet toch wel zeker dat er meer dan 500 users actief zijn op Fok!
en vervolgt door een heel geblaat !quote:------------------------------------
ontopic reactie
------------------------------------
Hey hoi jij hier ?
ja joh
hihi
[bosbeetle's kanarie]
Grappig, dat een topic zonder potentie (in jouw ogen) wel naar de kloten mag worden geholpen.quote:Op vrijdag 15 april 2005 23:22 schreef BrauN het volgende:
Ik maak mij zeer zelden schuldig aan offtopic slowchatten in een topic met potentie.
no problem.quote:Op vrijdag 15 april 2005 23:26 schreef Pool het volgende:
[..]
Daar ben ik het wel mee eens. Ik vond de TTT zelf wel echt veel waarde toevoegen, maar blijkbaar zijn jullie het als mods daar niet mee eens. In elk geval bedankt voor de inhoudelijke reactie.
Dat is ONZ zoals ik het altijd al gekend heb, pieken en dalen, drukke en rustige tijden, daar zal nu echt niets aan veranderen, of te veranderen vallen..quote:Dan lever je ONZ dus wel helemaal over aan de waan van de dag. Zit ONZ dan eens in een dipje, dan kom je er minder snel uit denk ik.
ja, maar waarom zulke topics tentoonstellen, wordt ONZ daar beter van? het is een groot gedeelte eigengeilerij van bepaalde users die veel in de TTT voorkomen, en daarvoor zie ik het nut van een sticky niet in.quote:Dat is op zich een punt, maar dat had je ook kunnen sturen met de keuze bij het plaatsen van TTT's. Bovendien was er al wel diversiteit. Een fok!bijbel is iets heel anders dan het tegenspreken van spreekwoorden, wat ook weer verschilt van het topic van Flyga waarin smileys op hoofden werden geplakt.
we hebben de nieuwe Regels eigenlijk op de regels van TRU gebaseerd.. ( Truth faq ingekort en weer vernieuwd dus)quote:Die vorige heb ik zelf wel vaker dan eens bekeken. Ik heb het ook niet zozeer over de vorige huisregels, maar over die sticky van Inso met het leesvoer voor nieuwbies. Die gaf op grappige wijze aan wat er in ONZ van je verwacht wordt. De TT was sowieso al pakkender.
Klopt, het zat vandaag weer eens in mijn hoofd. Is morgen wel over.quote:Op vrijdag 15 april 2005 23:14 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Gebruik de TTT niet als argument voor iedere discussie. Ik zag je ook al in Feedback dat soort onzin posten vandaag, wat trouwens ook voledig onzinnig was.
De OP staat totaal los van de TTT en hell, als er users weg gaan omdat hun topics niet in de TTT wordt geplaatst, damn..... hoe zielig kan je zijn.
Baggeren, daar gaat het over. De dwangneurose om in ieder topic te reageren met baggerposts.
Get over it, dude.
Het is een forum.quote:Op vrijdag 15 april 2005 23:37 schreef Pool het volgende:
[..]
Klopt, het zat vandaag weer eens in mijn hoofd. Is morgen wel over.![]()
Ik denk niet dat er echt users weggaan omdat hun topic niet in de TTT wordt geplaatst. Het ligt denk ik anders. Het verdwijnen van de TTT gooit ONZ nog meer in de waan van de dag. En die waan van de dag is meestal bagger, met af en toe een pareltje er tussen. Die pareltjes zijn nu aan het eind van de dag weer verdwenen, terwijl ze met een TTT gered kunnen worden.
En mensen hebben geen geheugenquote:Op vrijdag 15 april 2005 23:37 schreef Pool het volgende:
[..]
Klopt, het zat vandaag weer eens in mijn hoofd. Is morgen wel over.![]()
Ik denk niet dat er echt users weggaan omdat hun topic niet in de TTT wordt geplaatst. Het ligt denk ik anders. Het verdwijnen van de TTT gooit ONZ nog meer in de waan van de dag. En die waan van de dag is meestal bagger, met af en toe een pareltje er tussen. Die pareltjes zijn nu aan het eind van de dag weer verdwenen, terwijl ze met een TTT gered kunnen worden.
Een heel duidelijk punt.quote:Op vrijdag 15 april 2005 23:41 schreef Bosbeetle het volgende:
kijk nu zie je het swets TTT ziet er anders uit als de mijne !
quote:
dirkh wat doe je ... ik vind het eng worden zo !quote:
there is no TTTquote:Op zaterdag 16 april 2005 00:08 schreef SlimShady het volgende:
Vertel eens wat "TTT" is want ik snap er niks van.
quote:Op zaterdag 16 april 2005 00:08 schreef SlimShady het volgende:
Vertel eens wat "TTT" is want ik snap er niks van.
Jawel het schokende is dat 'jullie' door het posten het topic niet leuker proberen te maken ... maar juist het hele 'topic' (= onderwerp) niet beroeren en het topic daarmee afbreken !quote:Op zaterdag 16 april 2005 00:22 schreef DeLeider het volgende:
[..]![]()
Maar wtf is het probleem nou, er zijn nou eenmaal bepaalde mensen die wat meer posten dan andere, en als je dan eerste bepaalde topics sluit waar het gezellig was [sc] dan gaan die mensen in andere topics posten. En als er dan ook nog eens minder andere mensen gaan posten valt het op. Dus eigenlijk is er niets schokkends aan de hand
hij zei boiet !quote:Op zaterdag 16 april 2005 00:36 schreef SuperMen het volgende:
Pi boiet niemand een zak dus homo
alsmede tevens ook rapquote:Op zaterdag 16 april 2005 00:38 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Puick gequote Bb.
liefquote:SuperMen mag even 48 uur nadenken over zijn postgedrag/taalgebruik.
ik begrijp wel wat je bedoelt, en soms lees ik die topics welleens door en denk ik van komop Dead-Doll, btje uberdreven, maar het was te verwachten dat je dit soort dingen zou krijgen.quote:Op zaterdag 16 april 2005 00:25 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Jawel het schokende is dat 'jullie' door het posten het topic niet leuker proberen te maken ... maar juist het hele 'topic' (= onderwerp) niet beroeren en het topic daarmee afbreken !
post er dan niet !quote:Op zaterdag 16 april 2005 01:18 schreef DeLeider het volgende:
maar er zijn ook weinig topics die uitlokken tot kwalitatief hoogstaande posts
Overigens als je het echt wil oplossen zo moeilijk is het niet. Stel een quota van 15 posts per dag in, als het gaat om Onzin. Men zal dan wel twee keer denken voordat men iets post.quote:Op zaterdag 16 april 2005 17:17 schreef Conflict het volgende:
70% van het minimum
Mag weer op slot.
Laatste topic van mij in dit kutforum.
ik post ook niet zo uber veel. Ik geef alleen aan dat er steeds minder topics zijn waarin je leuk kan meedoenquote:
quote:Op zaterdag 16 april 2005 17:34 schreef -Angel- het volgende:
Overigens als je het echt wil oplossen zo moeilijk is het niet. Stel een quota van 15 posts per dag in, als het gaat om Onzin. Men zal dan wel twee keer denken voordat men iets post.
ja dat snap ik maar dan post er toch niemand meer een gemiddelde discussie bestaat toch uit meer dan 15 posts per gebruiker !quote:Op zaterdag 16 april 2005 17:43 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Ik bedoel per gebruiker, niet in zijn geheel.
Ja.quote:Op vrijdag 15 april 2005 21:52 schreef Avani het volgende:
[..]
Moet ik hier nu zelfs een status hebben om m'n mening te verkondigen![]()
quote:Op zaterdag 16 april 2005 17:58 schreef --Christiaan-- het volgende:
En dat zegt hij. Had je z'n vorig leven is moeten zien
Dus.quote:
christiaan ik snap je niet verduidelijk je zelf ...quote:
Kutnaabquote:Op zaterdag 16 april 2005 18:09 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
christiaan ik snap je niet verduidelijk je zelf ...
Sinds wanneer stellen ze hier over het paard getilde randoms aan als moddereter?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |