dank je voor het posten van dit bericht, echt een klassiek voorbeeld van hetgene waar ik het in de OP over had.quote:Op vrijdag 15 april 2005 20:55 schreef cappp het volgende:
vet
Bedankt. Heel erg bedankt.quote:Op vrijdag 15 april 2005 20:58 schreef Janetje het volgende:ik ben het voor de verandering eens een keer eens met ruis...
Het spijt mequote:Op vrijdag 15 april 2005 20:57 schreef Ruis het volgende:
[..]
dank je voor het posten van dit bericht, echt een klassiek voorbeeld van hetgene waar ik het in de OP over had.
zie je die tag naast m'n naam staan?quote:Op vrijdag 15 april 2005 21:09 schreef Wokkel1982 het volgende:
BrauN mag je niet aanspreken op zijn gedrag!![]()
kolere zeg Peri, doe eens niet FF's icoon gebruiken!quote:Op vrijdag 15 april 2005 21:11 schreef PeRi het volgende:
Amen to that.
Tijd voor mijn unban dus.quote:Op vrijdag 15 april 2005 20:57 schreef BrauN het volgende:
Maar weet je wat het ook is... het is zo verdomd rustig in ONZ tegenwoordig...
quote:Op vrijdag 15 april 2005 21:09 schreef Ruis het volgende:
en owja, er staat geen [SC] in de TT, dat heeft een reden, en die reden is dat dit topic niet voor SC bedoeld is!
Riedeltje, deuntje, ratel.quote:Op vrijdag 15 april 2005 20:57 schreef BrauN het volgende:
Teveel vrije tijd zegt ie.
Maar inderdaad, ergens heb je gelijk.
Maar weet je wat het ook is... het is zo verdomd rustig in ONZ tegenwoordig...Dan vallen mensen die veel posten natuurlijk veel sneller op. Maar ik begrijp wat je bedoelt en zal mij schikken naar je wensen, voor zover mij dat lukt.
quote:Op vrijdag 15 april 2005 21:15 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Riedeltje, deuntje, ratel.
Je weet het gewoon leuk in te pakken, iedere keer weer, dat moet ik je wel nageven.
En dan gaat er geen belletje rinkelen?quote:Op vrijdag 15 april 2005 21:19 schreef Dead-Doll het volgende:
omdat er de naam Dead-Doll bij de TS staat.
Heb jij een cursus gevolgd met de naam: Zeg dat iemand gelijk heeft, en lach hem daarna recht in zijn bek uit en ga gewoon door waar je mee bezig was.quote:Op vrijdag 15 april 2005 21:17 schreef BrauN het volgende:
[..]![]()
![]()
Je hebt gelijk Dirkh.
Maar ik begrijp dat dit topic niet specifiek over mij gaat, dus ontopic alsjeblieft.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |